|
|
|
|
|
|
|
TVP1 przenosi nowy serial ,,Osiecka" na zimę
Telewizja Polska nowy serial „Osiecka” pokaże na przełomie 2020 i 2021 roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja początkowo miała być emitowana w wiosennej ramówce tego roku, a następnie - w jesiennej.
więcej
|
UPC Polska po decyzji UOKiK-u ma zmienić standardy telemarketingu i dać klientom rekompensaty
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wytknął UPC Polska naruszenia interesów klientów w telefonicznych rozmowach sprzedażowych. Operator zobowiązał się wprowadzić odpowiednie zmiany w procedurach, a klientom, którzy składali reklamacje na te naruszenia, ma zaoferować rekompensaty.
więcej
|
Producent ,,Familiady" i ,,Va banque" ze spadkiem wpływów i stratą, News24 na zlecenie inwestora
W drugim kwartale br. spółka Astro, producent teleturniejów „Familiada” i „Va banque” nadawca E-Sport TV, zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 8,6 proc. do 770,3 tys. zł i 154,2 tys. zł straty netto. Natomiast w całym półroczu wpływy i rentowność firmy poszły w górę. Spółka podała, że prace nad kanałem News24 prowadzi na zlecenie zewnętrznego inwestora.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 13" od 5 września w Polsacie (wideo)
Od 5 września w sobotnie wieczory Polsat pokazywać będzie trzynastą edycję rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, która została przerwana wiosną z powodu pandemii COVID-19. Show jest kontynuowane z udziałem tych samych uczestników, jurorów i gospodarzy.
więcej
|
Polsat przez 5 lat będzie transmitował europejskie puchary w siatkówce
Telewizja Polsat kupiła wyłączne prawa do transmitowania przez pięć lat siatkarskiej Ligi Mistrzów, Pucharu CEV oraz Challenge Cup kobiet i mężczyzn. Poprzednio Ligę Mistrzów przez dwa lata pokazywał Canal+.
więcej
|
Pracownicy białoruskiej telewizji zapowiadają strajk
Ponad 1000 osób zgromadziło się w sobotę przed budynkiem telewizji państwowej w stolicy Białorusi Mińsku, domagając się uczciwego relacjonowania wydarzeń w kraju. „Chcemy prawdy! Łukaszenka przegrał! (wybory prezydenckie)" – krzyczeli ludzie.
więcej
|
,,Alarm!" w tym roku zyskał 130 tys. widzów
W tym roku „Alarm!” ogląda średnio 1,48 mln widzów. Program w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zyskał 130 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy program ,,Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show" w środowym prime-time Polsatu. Emisja od 2 września
W środę, 2 września Polsat rozpocznie emisję nowego programu „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show”.
więcej
|
TVP3 Lublin zwolniła dziennikarza, który wyjął śmieci z kosza na potrzeby relacji. ,,Zachowanie nieakceptowalne, naganne"
TVP3 Lublin rozwiązała w trybie natychmiastowym umowę z dziennikarzem Tomaszem Zalewą. W czwartek Zalewa wyjął śmieci z kosza na placu w Lublinie, żeby nagrać je do relacji o tym, jak zaśmiecone jest to miejsce. Sytuację zarejestrował miejski monitoring.
więcej
|
,,Earth Festival. Gwiazdy dla Czystej Polski" 23 sierpnia w Polsacie
W niedzielę, 23 sierpnia w Uniejowie odbędzie się „Earth Festival. Gwiazdy dla Czystej Polski”. Koncert na żywo pokaże Polsat.
więcej
|
Karolina Pajączkowska po wpisie Agnieszki Gozdyry o ,,dopompowaniu tego i owego": pani jest oprawcą
- Jeśli kobieta doczepi sobie czy dopompuje to i owo, a potem ma pretensję, że to widać, to pokazuje jedynie, że rozumu doczepić się nie da - napisała Agnieszka Gozdyra z Polsat News, po tym jak dziennikarka TVP Info Karolina Pajączkowska narzekała na seksistowskie komentarze o jej wyglądzie. - Co ja pani zrobiłam? Tak trudno szanować drugiego człowieka? Pani nie jest już dziennikarką. Pani jest oprawcą - napisała. - Moja uwaga była natury ogólnej, czemu w ogóle poczuła się Pani wywołana do odpowiedzi? - zapewniła Gozdyra.
więcej
|
Tony Mendes zmarł w wieku 67 lat
Weteran branży telewizyjnej, Tony Mendes, zmarł w wieku 67 lat. Był chory na raka.
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezes Polskiego Radia o zakazie wypowiedzi pracowników: ,,To nie pozbawia możliwości krytyki"
Zarządzenie zakazujące pracownikom Polskiego Radia wypowiadania się w mediach bez zgody rzecznika firmy, nie pozbawia ich możliwości krytycznej oceny pracodawcy, o ile nie przekracza ona granic dopuszczalnej krytyki - pisze do Adama Bodnara prezes Polskiego Radia, Agnieszka Kamińska.
więcej
|
|
Radio Nowy Świat ma już niemal 31 tys. patronów. "Zła atmosfera nie służy radiu"
Wydaje się, że niedawny kryzys wizerunkowy, zakończony odejściem prezesa Piotra Jedlińskiego, nie wpłynął negatywnie na finansowanie Radia Nowy Świat. Nowe medium miesięcznie dostaje od patronów ponad 735 tys. zł. - Ważne jest postawienie przede wszystkim na etykę i budowanie radia z uwzględnieniem wartości, z powodu których zostało ono powołane - mówi Wirtualnemedia.pl prof. Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
|
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie, duży wzrost Złotych Przebojów
Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od lutego do lipca br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Do Trójki wrócił magazyn z reportażami, tematy zgłaszają słuchacze
Radiowa Trójka zaczęła emitować w niedzielę autorski program reporterski „A to pani nagrywa?”. Prowadzi go Olga Mickiewicz ze Studia Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia. W ostatnią niedzielę miesiąca wciąż będzie można słuchać teatralnych premier.
więcej
|
|
|
|
Reklamy Play bez Barbary Kurdej-Szatan? ,,Format mógł się wyczerpać, ale radykalna zmiana komunikacji jest ryzykowna"
Czy Barbara Kurdej-Szatan po 7 latach zniknie z reklam marki Play? Operator tego nie zdradza. Stratedzy reklamowi nie są jednomyślni co do tego, czy marka wymaga odświeżenia komunikacji, której nie zmienia praktycznie od 2013 roku. Zdaniem jednych zmiana strategii komunikacji marketingowej jest uzasadniona, bo dotychczasowy format mógł po tylu latach się opatrzeć i wyczerpać. Inni twierdzą, że całkowita zmiana może być bardzo ryzykowna i podpowiadają, że lepiej jest modyfikować to, co działa niż zaczynać od początku. Marka może w ten sposób stracić wiele i skazać się na lata „reklamowej poniewierki”.
więcej
|
Brand24 wciąż ze stratą netto. W drugim kwartale wpływy wyższe niż w pierwszym
W drugim kwartale br. zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 zanotowała spadek przychodów sprzedażowych rok do roku o 18,5 proc. do 3,32 mln zł. Przychody były większe niż w pierwszym kwartale br., po tym jak spółka po półrocznej przerwie mogła przywrócić monitoring platform należących do Facebooka.
więcej
|
Nowe samochody zdrożały w I połowie roku średnio o 11,15 proc. "To efekt podwyżek cen i wzrostu sprzedaży najdroższych aut"
Nowy samochód osobowy kosztował w I połowie br. średnio 121,6 tys. zł, czyli 11,15 proc. więcej niż rok temu - wynika z raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar. Mniej zdrożały auta premium, bo tylko o 2,21 proc. - Wzrost średniej ceny sprzedaży to efekt zarówno podwyżek cen, jak i zmiany struktury sprzedaży. Rośnie udział w rynku samochodów najdroższych, co automatycznie przekłada się na wzrost średniej - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.
więcej
|
Sarius, BARANOVSKI, Jakub Józef Orliński, Sir Mich bohaterami drugiej odsłony Pepsi Taste The Beat
„Nigdy Sam" to druga, po „Tam gdzie Wy" (Kali, Klaudia Szafrańska, PlanBe), muzyczna odsłona projektu Pepsi Taste The Beat. Za projekt Pepsi odpowiadają Warner Music Poland, Ewenement Workshop, OMD Media Direction, Papaya Films, Artegence i BBDO.
więcej
|
Agencja GTX pomoże markom w kampaniach dla LGBT+
Wydawca brytyjski miesięcznik dla gejów i biseksualistów "Gay Times" tworzy agencję kreatywną GTX, która będzie specjalizować się w kampaniach dla społeczności LGBT+.
więcej
|
80 artystów w akcji #StayTogether pod patronatem WOŚP
Pod patronatem WOŚP, rusza muzyczna kampania społeczna #StayTogether. Bierze w niej udział prawie 80 polskich artystów, m.in. Renata Przemyk, Marcin Wyrostek, Natalia Grosiak czy Swiernalis.
więcej
|
Marks&Spencer przeprasza za rasistowskie nazwy biustonoszy. "Musimy się jeszcze dużo nauczyć"
Marks & Spencer przeprosił po tym, jak jego klientka skrytykował markę za nazywanie swoich brązowych biustonoszy inaczej niż jaśniejszych. Gigant handlu detalicznego zapowiedział, że zrobi przegląd asortymentu pod tym kątem.
więcej
|
Nextbike Polska: wpływy zmalały o 44 proc., 6,3 mln zł straty netto, 3,3 tys. rowerów mniej
W drugim kwartale br. przychody Nextbike Polska, operatora systemów rowerów miejskich, zmalały rok do roku o 44 proc. do 15,17 mln zł, a jego strata netto pogłębiła się z 2,54 do 6,35 mln zł. Na koniec czerwca firma miała 20,6 tys. rowerów, o 3,3 tys. mniej niż rok wcześniej.
więcej
|
W 2019 r. zjedliśmy mniej ziemniaków i chleba, więcej makaronów
W 2019 r. w porównaniu z rokiem poprzednim zmniejszyło się spożycie pieczywa, cukru, warzyw, w tym ziemniaków. Wzrosła natomiast konsumpcja makaronów, serów, twarogów i owoców - wynika z raportu GUS "Rolnictwo 2019".
więcej
|
Fortuna zamiast Totolotka sponsorem tytularnym piłkarskiego Pucharu Polski
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie podpisały z Polskim Związkiem Piłki Nożnej umowę, w ramach której do maja 2024 roku będą sponsorem tytularnym Pucharu Polski. Poprzednio taką rolę pełnił Totolotek.
więcej
|
Boost będzie reklamować Tomi.pl
Agencja performance marketingu Booost (należąca do Grupy S/F wchodzącej w skład holdingu Mediacap) zaczęła stałą obsługę sklepu Tomi.pl z artykułami dla dzieci.
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
PBC z 136 tys. zł straty w 2019 roku. Obsługuje 69 wydawców
Spółka Polskie Badania Czytelnictwa zamknęła 2019 rok przychodami w kwocie 3,29 mln zł, niższymi niż w 2018 roku o 4,4 proc. Blisko 3 mln zł spółka zarobiła na sprzedaży usług badań czytelnictwa. Liczba wydawców obsługiwanych przez PBC wzrosła z 26 w ub.r. do 69 w roku bieżącym.
więcej
|
Wydawca ,,Dbam o zdrowie" i ,,Magazynu 60+" z 5 mln zł wpływów i 14 tys. zł zysku
W ub.r. spółka Bez Recepty (należy do grupy kapitałowej Pelion), wydawca pism „DOZ Magazyn dbam o zdrowie”, „Magazyn 60+” i „Nasza Firma” zanotowała wzrost przychodów o 1,7 proc. do 4,99 mln zł oraz 14,4 tys. zł zysku netto.
więcej
|
Bartłomiej Jurecki: ,,COVID-19 to ciężkie przeżycie"
Fotograf Bartłomiej Jurecki, związany z „Tygodnikiem Podhalańskim” i agencją Getty Images Poland po 5 tygodniach pokonał koronawirusa. Jak przyznał najgorsze były pierwsze 2 tygodnie, kiedy gorączkował, miał dreszcze, pocił się. Później stracił węch, wciąż męczył go kaszel, miał też zawroty głowy.
więcej
|
Agora w II kwartale ze spadkiem wpływów o 52 proc. i 41,1 mln zł straty netto. "Olbrzymi wpływ epidemii"
Według wstępnych danych grupa kapitałowa Agora w drugim kwartale br. zanotowała 129,5 mln zł przychodów sprzedażowych, 4,4 mln zł straty EBITDA i 41,1 mln zł straty netto. Firma podkreśliła, że „olbrzymi wpływ na poziom przychodów Grupy i jej wyniki finansowe miał wybuch pandemii COVID-19”.
więcej
|
Wpływy wydawcy ,,Teraz Rocka" zmalały o 67 proc., 1,56 mln zł zysku dzięki sprzedaży PPE.pl
W drugim kwartale br. Advertigo, wydawca m.in. miesięcznika „Teraz Rock”, zanotowało spadek przychodów rok do roku o 67 proc. do 524,5 tys. zł oraz 1,56 mln zł zysku, głównie dzięki sprzedaży za 2,05 mln zł serwisy PPE.pl. Spółka spodziewa się dalszego spadku wpływów i rentowności m.in. wskutek paraliżu branży koncertowej.
więcej
|
Zmarł poznański dziennikarz Marek Zaradniak
W wielu 64 lat zmarł Marek Zaradniak, przez wiele lat dziennikarz „Głosu Wielkopolskiego” Zajmował się tematyką kulturalną i żydowską, wcześniej pracował m.in. w „Gazecie Poznańskiej” i „Expressie Poznańskiego”.
więcej
|
PAN zaniepokojony publikacjami w prasie na temat koronawirusa. Medioznawca: temat spowszedniał
Zespół doradczy przy Prezesie Polskiej Akademii Nauk wydał oświadczenie, w którym wyraża zaniepokojenie publikacjami prasowymi oraz w mediach społecznościowych bagatelizującymi zagrożenie koronawirusem. - Zawsze jest temat bardziej newsowy niż ten, który długo trwa, dlatego, że ludzie się nudzą, oczekują więcej sensacji. W mediach jest zasada trzech "s", czyli śmierć, seks i skandal, która mówi o tym, że czytelnicy żyją tym, co jest teraz - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Myśliwiec, medioznawca.
więcej
|
|
|
Sekielscy budują studio. Chcą ruszyć z reportażami i podcastami
Bracia Marek i Tomasz Sekielscy zaczynają pracę nad stworzeniem Sekielski Brothers Studio (SBS) - redakcji, która miałaby przygotowywać i prezentować reportaże, wywiady, podcasty i programy publicystyczne. Chcą rozpocząć nadawanie w ciągu trzech najbliższych miesięcy.
więcej
|
Brand24 wciąż ze stratą netto. W drugim kwartale wpływy wyższe niż w pierwszym
W drugim kwartale br. zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 zanotowała spadek przychodów sprzedażowych rok do roku o 18,5 proc. do 3,32 mln zł. Przychody były większe niż w pierwszym kwartale br., po tym jak spółka po półrocznej przerwie mogła przywrócić monitoring platform należących do Facebooka.
więcej
|
Onet skrytykowany przez prawicę za teksty o niedoli Rosjan w Bitwie Warszawskiej
Politycy Zjednoczonej Prawicy i związane z prawicą serwisy skrytykowały portal Onet (Ringier Axel Springer Polska) za teksty ukazujące Bitwę Warszawską 1920 roku z perspektywy Armii Czerwonej. - To niemiecki wkład (za pomocą polskojęzycznych dziennikarzy) w 100 rocznicę pokonania czerwonej zarazy - napisał Joachim Brudziński. Szefostwo Onetu nie komentuje sprawy.
więcej
|
WP.pl przed Onetem w sporcie. Mocno w górę WRC.net.pl, w dół serwisy TVP Sport i ,,PS" (TOP10)
Wśród witryn o sporcie najwięcej użytkowników i odsłon ma sekcja sportowa WP.pl wyprzedająca analogiczny dział Onetu i Sport.pl. Duży wzrost odwiedzalności osiągnął WRC.net.pl, natomiast mocno zmalały wyniki serwisów „Przeglądu Sportowego” i TVP Sport.
więcej
|
Zniknęły pirackie serwisy KissAnime i Kissmanga
W weekend przestały działać KissAnime - jeden z najpopularniejszych na świecie serwisów z pirackimi treściami, a także jego siostrzana witryna Kissmanga. To konsekwencja pozwu sądowego w USA oraz zmiany prawa autorskiego w USA.
więcej
|
Twórcy Kanału Sportowego chcą otworzyć pub, ,,Hejt Park" może prowadzić Robert Mazurek
Założyciele youtube’owego Kanału Sportowego myślą o uruchomieniu pubu sportowego w Warszawie, w którym byłyby realizowane niektóre programy. Natomiast po wakacjach program „Hejt Park” w kanale może zacząć prowadzić Robert Mazurek związany z RMF FM, „Rzeczpospolitą” i „Dziennikiem Gazetą Prawną”.
więcej
|
Michał Brański i Olsztyn chcą sprzedać 9,4 proc. akcji Stomilu za 2 mln zł
Ruszyła internetowa sprzedaż akcji klubu piłkarskiego Stomil Olsztyn z nowej emisji, które mają stanowić 9,4 proc. jego kapitału. Klub chce pozyskać środki m.in. na walkę o awans do PKO BP Ekstraklasy. Od ponad roku większościowym akcjonariuszem Stomilu jest Michał Brański, członek zarządu i jeden z głównych akcjonariuszy Wirtualna Polska Holding.
więcej
|
Instagram będzie weryfikował podejrzane konta
Instagram zapowiedział, że od czwartku zaczął weryfikować podejrzane konta. Konta, które nie zechcą się poddać temu sprawdzeniu, mogą zostać usunięte.
więcej
|
Znany duet Comedy Central pojawi się na HBO Max
Drugie sezony seriali Comedy Central, "The Other Two" i "South Side", zostaną przeniesione do HBO Max, gdzie pojawią się w przyszłym roku.
więcej
|
W czasie pandemii Polacy najchętniej oglądali w streamingu "Outlandera", "Biuro" i "Parasite" (TOP 10 seriali i filmów)
Serial "Outlander" i film "Parasite" to najchętniej oglądane w Polsce produkcje dostępne w serwisach streamingowych w drugim kwartale tego roku - wynika z danych JustWatch, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Spory wzrost wynagrodzeń prezydenta, premiera i parlamentarzystów. ,,Podwyżki dla polityków w obecnej sytuacji mocno nieetyczne. Wizerunkowo najwięcej traci opozycja"
W piątek Sejm przegłosował znaczne podwyżki wynagrodzeń dla polityków, wyższe subwencje dla partii politycznych oraz wprowadzenie uposażenia dla Pierwszej Damy. Eksperci od marketingu politycznego przyznają, że wyższe wynagrodzenia im się należą, jednak teraz, gdy polska gospodarka zmaga się ze skutkami pandemii koronawirusa, ludzie tracą pracę, upadają firmy, służba zdrowia jest niedofinansowana takie decyzje są mocno nie na miejscu. Jednak rządzący wykazali się daleko idącym sprytem wykorzystując zmęczenie Polaków polityką i bez żadnych wcześniejszych zapowiedzi przegłosowali wygodne dla siebie przepisy. Najgorzej wypadła w tym wszystkim opozycja. - To inteligentna pułapka zastawiona na opozycję, która jak zwykle dała się w nią złapać i do tego ośmieszyła, a dla decyzji PiS stała się tarczą, która przejmie na siebie słowa krytyki - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu politycznego.
więcej
|
Havas PR zajmuje się obsługą Orange Polska
Orange Polska wybrał do współpracy w zakończonym właśnie przetargu agencję Havas PR, która zajmie się m.in. wsparciem bieżących działań biura prasowego operatora.
więcej
|
Awantura o tęczowe flagi i furgonetkę. "Za prowokacją w komunikacji powinna stać dyskusja"
Od kilku tygodni media żyją akcjami środowiska LGBT, które zawiesza tęczowe flagi na pomnikach. W piątek doszło do zamieszek między policją a obrońcami osoby, która decyzją sądu otrzymała areszt tymczasowy za zniszczenie furgonetki zniesławiającej swoimi hasłami gejów i lesbijki. - Tego typu działania szkodzą społeczności LGBT - mówi Wirtualnemedia.pl dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska z Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
|
|