|
|
|
|
|
|
|
Jacek Kurski znów prezesem TVP. Będą nowe kanały tematyczne
Jacek Kurski został ponownie wybrany na prezesa Telewizji Polskiej, Rada Mediów Narodowych zdecydowała o tym stosunkiem głosów 3:2. Kontrkandydat Maciej Pawlicki nie został oficjalnie zgłoszony przez nikogo z Rady, zatem nie został wzięty pod uwagę.
więcej
|
TVP przenosi ,,Kastę" z TVP Info do TVP1, kolejny sezon ,,Korony królów" w zimowej ramówce
Telewizyjna Jedynka kolejny sezon „Korony królów” pokaże w zimowej ramówce - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Jesienią w dotychczasowym paśmie telenoweli będzie można oglądać program „Kasta”, który zostanie przeniesiony z TVP Info.
więcej
|
Entuzjazm gwiazd w jesiennym spocie ramówkowym Polsatu (wideo)
Polsat zaczął emitować wizerunkowy spot promujący jesienną ramówkę stacji. Występują w nim gwiazdy czołowych programów i seriali Polsatu.
więcej
|
TVP Info uruchomi nocne pasmo informacyjne dla widzów w USA i Kanadzie
Do końca sierpnia br. w ramach TVP Info ruszyć ma blok informacyjny przygotowywany z myślą o widzach w USA i Kanadzie, będzie emitowany nocą polskiego czasu. - Naszą ambicją uruchomienie jest 24-godzinnej transmisji dla tych odbiorców, przez siedem dni w tygodniu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
,,Uzdrowisko" od 31 sierpnia w TVP2. Emisja w dni powszednie o 19.00 (zdjęcia)
Telewizyjna Dwójka nowy serial „Uzdrowisko” będzie emitować w dni powszednie o 19.00, począwszy od 31 sierpnia. Aktualnie trwają zdjęcia do produkcji.
więcej
|
Amerykańska wersja Eurowizji pod koniec przyszłego roku
Amerykańska wersja Konkursu Piosenki Eurowizji, czyli Konkurs Piosenki Amerykańskiej, zadebiutuje pod koniec 2021 roku. - American Song Contest będzie otwarty dla wszystkich piosenkarzy, niezależnie od tego, czy są artystami amatorami, czy też podpisali kontrakt z dużą wytwórnią płytową. Nikt nie będzie z niego wykluczony - podkreślił przedstawiciel Brain Academy.
więcej
|
Polsat Play liderem oglądalności w lipcu. Straciły TVN Style i HGTV
W lipcu 2020 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, który wyprzedził TVN Style i HGTV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Domo+, a na czele spadków uplasowało się E!
więcej
|
ViacomCBS uruchomi usługę wideo na żądanie
ViacomCBS wkracza na rynek premium SVoD z nową usługą, która ma się pojawić w pierwszym kwartale 2021 r. na trzech „rynkach priorytetowych”. W ofercie znajdą się hity filmowe i klasyka, filmy dla dzieci, seriale fabularne premium, komedie i rozrywka oraz dokumenty.
więcej
|
Cezary Pazura zarzucił TVP.Info manipulację jego anegdotą o Januszu Gajosie. Samuel Pereira: stop cenzurze prewencyjnej
Portal TVP.Info opublikował opowiadaną przez Cezarego Pazurę historię o tym, jak Janusz Gajos wulgarnie potraktował go, gdy aktor był jeszcze dzieckiem. Pazura oraz jego żona i agentka Edyta zarzucili portalowi wykorzystanie tej anegdoty w kontekście politycznym i zagrozili konsekwencjami prawnymi. Szef TVP.Info, Samuel Pereira w odpowiedzi pisze: „Stop cenzurze prewencyjnej”.
więcej
|
Na demonstracji przeciw aresztowaniu aktywisty LGBT dziennikarz Radia ZET uderzony przez policję, kamera TVP opluta
W piątek wieczorem podczas manifestacji przeciw aresztowaniu aktywisty LGBT Michała Sz. (posługującego się pseudonimem „Margot”) reporter Radia ZET Maciej Sztykiel został uderzony i powalony na ziemię przez policjantów, a kamerę Telewizji Polskiej zasłaniano i opluto. W sobotę opluty został youtuber Mikołaj „Jaok” Janusz, który żartował z tożsamości płciowej aresztowanego.
więcej
|
Tomasz Lejman będzie relacjonował dla Polsatu sytuację w Libanie
Od piątku 7 sierpnia sytuację w Libanie będzie relacjonował w Polsacie Tomasz Lejman, na co dzień korespondent nadawcy w Berlinie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 przegrał w sądzie z Ministerstwem Sprawiedliwości, musi sprostować informację z ,,Czarno na białym" o rejestrze pedofilów
Sąd Apelacyjny w Warszawie prawomocnie nakazał TVN24 emisję sprostowania informacji w „Czarno na białym” z października 2018 roku o tzw. rejestrze pedofilów. Pozew w tej sprawie skierowało Ministerstwo Sprawiedliwości.
więcej
|
Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której marka odzieżowa Patrizia Aryton promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2020. Firma rezygnuje z udziału modelek w reklamach, zaś w kolekcji nie będzie naturalnych futer i futrzanych dodatków. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Platige Image mimo pandemii zanotowała spory zysk
Firma Platige Image, zajmująca się produkcją, postprodukcją i animacją wideo, w drugim kwartale br. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 13 proc. do 21,36 mln zł, a przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 16 proc. do 18,25 mln zł osiągnęła 2,09 mln zł zysku netto. - Zakończyliśmy realizację kilku projektów, jednak niestety niektóre z nich nie ujrzały jeszcze światła dziennego, z powodu przesunięcia wydarzeń, na które były przygotowywane - informuje zarząd spółki.
więcej
|
Bartek Hanus: Nowa normalność reklamowa? Witajcie w erze niepewności
Czy otwierać stacjonarny biznes czy szukać nowego pomysłu? Czy przenieść cały budżet reklamowy do digitalu? Skoro ludzie tracą to jaki sens jest budować markę? Może lepiej komunikować tylko niskie ceny? - odpowiedzi na te pytania próbuje znaleźć w naszym cyklu „Nowa normalność” Bartek Hanus, strategy director w agencji Leo Burnett Warszawa.
więcej
|
Biuro reklamy Polsat Media przebudowuje dział partnerships
Dział partnerships biura reklamy Polsat Media ma nową strukturę, porządkującą podział kluczowych kompetencji w zespole.
więcej
|
Marketerzy inspirują: Dariusz Maciołek (BNP Paribas)
W kolejnym odcinku cyklu "Marketerzy inspirują" na pytania o marketing odpowiada Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w Banku BNP Paribas, juror konkursu Effie 2020.
więcej
|
Warexpo: w ub.r. przychody 41 proc. w górę, w kwietniu sprzedaż 85 proc. w dół
Należąca do warszawskiego ratusza firma reklamy zewnętrznej Warexpo w ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 40,7 proc. do 8,25 mln zł oraz spadek zysku netto z 738,7 do 610,7 tys. zł. Z powodu epidemii koronawirusa spółka w kwietniu br. zrealizowała jedynie 15 proc. planowanej sprzedaży.
więcej
|
Adidas: wpływy z e-commerce 93 proc. w górę, 25 proc. mniej na marketing i sklepy
W drugim kwartale br. koncern odzieżowy adidas zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 35 proc. do 3,58 mld euro i 306 mln euro straty netto. Wpływy firmy z e-commerce zwiększyły się o 93 proc., a koszty marketingu i sklepów stacjonarnych zmalały o 25 proc.
więcej
|
Ewa Kasprzyk w reklamie Agata Meble pozwoli marce poszerzyć grupę docelową (opinie)
W reklamach salonów meblowych Agata do znanej już widzom od kilku lat Małgorzaty Sochy dołączyła Ewa Kasprzyk, wcielając się w rolę jej teściowej. Zdaniem strategów to naturalny i dobry ruch, który pozwala marce na poszerzenie grupy docelowej. Oceniają, że stereotypy i znane wszystkim zachowania teściowych wykorzystano w reklamach z klasą, bez złośliwości czy sarkazmu, a przez to marce udało się odświeżyć komunikację nadając jej humorystyczny ton.
więcej
|
Energa nowym logo podkreśla integrację z Grupą Orlen
Spółka energetyczna Energa wprowadziła nowe logo, które ma podkreślać jej przynależność do Grupy Orlen, do której należy od wiosny br.
więcej
|
Robert Kubica i Bartosz Marszałek ścigali się w centrum Warszawy z okazji 100. rocznicy Bitwy Warszawskiej. Organizatorem PKN Orlen
W niedzielę o świcie, w centrum Warszawy odbył się wyścig, w którym kierowca F1 Robert Kubica zmierzył się z Bartoszem Marszałkiem, kierującym motorowodnym bolidem F1H2O. Event zorganizował PKN Orlen dla uczczenia 100. rocznicy Bitwy Warszawskiej. Rozstrzygnięcie pojedynku poznamy 15 sierpnia o 11:30.
więcej
|
mBank wpadkę z SMS-ami wykorzystuje do promocji
mBank, który w ubiegłym tygodniu omyłkowo rozesłał użytkownikom swojej aplikacji mobilnej serię testowych i niezrozumiałych komunikatów typu push teraz wykorzystuje tę wpadkę do promocji. W ramach podziękowania swoim klientom proponuje im 15 proc. zniżki na ubezpieczenie.
więcej
|
Marcin Śledzikowski i Gerlinde Heike Tyler w radzie nadzorczej Mediacapu
Do rady nadzorczej holdingu marketingowo-badawczego Mediacap zostali powołani Marcin Śledzikowski i Gerlinde Heike Tyler w miejsce Artura Czerwońskiego, który zrezygnował na początku czerwca. Zeszłoroczną stratę netto firmy zdecydowano się pokryć z jej kapitału zapasowego.
więcej
|
Agencja Imagine ze spadkiem wpływów o 26 proc. i 658 tys. zł straty
W ub.r. agencja interaktywna Imagine zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 26 proc. do 2,06 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół ze 138,5 tys. zł zysku do 657,8 tys. zł straty.
więcej
|
Piwo Žatecky z podróżniczym vlogiem "Dobre Noviny z Czech"
Marka piwa Žatecky (Carlsberg Polska) uruchomiła travel vloga "Dobre Noviny z Czech". Program prowadzą Michał Kempa i Piotr Szumowski.
więcej
|
Lato z Zenkiem w Media Markt wśród kitów reklamowych lipca. Hitem akcja PZU "Prowadzisz? Odłóż telefon"
W ramach naszego cyklu "Reklamowy hit i kit miesiąca" lipcowe kreacje reklamowe oceniają Justyna Izydorczyk (Imagine) i Marcin Piwnicki (Kohe Studio).
więcej
|
Skoda nowym liderem rejestracji aut w Polsce
W lipcu br. zarejestrowano w Polsce 42 432 samochody osobowe, o ponad 6,4 tys. więcej niż w czerwcu, ale o 6,6 tys. mniej niż w tym samym miesiącu roku 2019 - wynika z danych Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, opracowanych przez Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar. Wśród najpopularniejszych zarejestrowanych w tym roku aut liderem jest Skoda, przed Toyotą i Volkswagenem.
więcej
|
MON z kampanią na temat Bitwy Warszawskiej. ,,1920 - Polskie Zwycięstwo Dla Wolności Europy"
Ministerstwo Obrony Narodowej zaprezentowało spot „1920 - Polskie Zwycięstwo Dla Wolności Europy", poświęcony Bitwie Warszawskiej.
więcej
|
Wystartowało Kino Familijne Pekao
Kino Familijne Pekao to nowy cykl eventów banku, promujący usługę PeoPay Kids. Za komunikację projektu odpowiedzialna jest agencja mediowa Fullsix Media (Havas Media Group).
więcej
|
Carrefour pomaga chronić pszczoły w akcji "Let it bee"
W ramach akcji "Let it bee" Carrefour przekaże część pieniędzy pochodzących ze sprzedaży limitowanej edycji zeszytów.
więcej
|
4F z pierwszym sklepem na Ukrainie
Z początkiem sierpnia w kijowskim centrum handlowym Retroville ruszył pierwszy salon polskiej marki odzieży i dodatków sportowych 4F (należącej do OTCF).
więcej
|
Roślinny Majonez Kielecki w sklepach "Społem"
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem" we współpracy z kampanią Roślinniejemy wprowadza na rynek roślinną wersję Majonezu Kieleckiego.
więcej
|
Grupa AMP Media dla dystrybutora marki Gletcher
Grupa AMP Media przygotowała kampanię pod hasłem "Sierżant Gletcher na Tropie Marki", która promuje sklep internetowy bron.pl - wyłącznego dystrybutora marki Gletcher w Polsce.
więcej
|
Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której marka odzieżowa Patrizia Aryton promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2020. Firma rezygnuje z udziału modelek w reklamach, zaś w kolekcji nie będzie naturalnych futer i futrzanych dodatków. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Fotoreporterzy o zdjęciu Rafała Milacha z policjantem przygniatającym uczestniczkę protestu: ważny kadr z potencjałem na ikonę
Zdjęcie Rafała Milacha, dokumentujące moment, gdy policjant przyciska do podłoża protestującą dziewczynę, zaczyna być ikoną tegorocznych protestów w obronie osób LGBT. - Niestety, klimat jest taki, że to zdjęcie mocno rezonuje - mówi Milach portalowi Wirtualnemedia.pl. Fotoreporterzy prasowi oceniają, że to mocny kadr, z potencjałem na ikonę, w skrócie przekazuje, o co chodzi w protestach.
więcej
|
Fakt.pl musi przeprosić Radosława Sikorskiego za antysemickie komentarze. Sprawa ciągnęła się prawie 10 lat
Sąd Najwyższy odmówił przyjęcia skargi kasacyjnej Ringier Axel Springer Polska na wyrok dotyczący antysemickich komentarzy o Radosławie Sikorskim zamieszczonych na portalu dziennika „Fakt”. Tym samym ostatecznie uprawomocnił się wyrok nakazujący wydawcy publikację przeprosin przez 7 dni. - Ten wyrok Sądu Najwyższego jest precedensowy, bo oznacza odpowiedzialność portali za treści komentarzy - mówi Wirtualnemedia.pl mecenas Roman Giertych.
więcej
|
Mediowe spółki giełdowe odbijają po koronawirusowym kryzysie
Spółki z indeksu WIG-media po marcowej zapaści kursów powoli odrabiają straty. Na optymizm jest jednak jeszcze za wcześniej - twierdzą analitycy, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl. Największe spółki mediowe notowania uzależniają bowiem nie tylko od sytuacji w sektorze mediów - ważniejsze będzie to, co w najbliższych miesiącach będzie działo się w branży kin czy handlu w internecie.
więcej
|
Aresztowano magnata medialnego Jimmy'ego Lai. Zarzut? ,,Spiskowanie z obcymi siłami"
Hongkoński magnat medialny i zarazem jeden z czołowych działaczy ruchu prodemokratycznego Jimmy Lai został aresztowany pod zarzutem spiskowania z "obcymi siłami" - poinformował w poniedziałek na Twitterze jeden z jego współpracowników Mark Simon.
więcej
|
Departament Stanu USA: Rosja stworzyła "propagandowy ekosystem dezinformacji", składał się z pięciu filarów
Rosja stworzyła cały "propagandowy ekosystem" do szerzenia dezinformacji w Stanach Zjednoczonych i innych krajach Zachodu, który składa się z pięciu uzupełniających się filarów, napisano w raporcie amerykańskiego Departamentu Stanu.
więcej
|
|
|
Audioteka zwiększyła wpływy i zysk, skupia się na Polsce i Czechach
W ub.r. Audioteka osiągnęła wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 9 proc. do 67,71 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 4,22 do 5,07 mln zł. Uruchomiła nową wersję aplikacji, a także dodatkowe aplikacje Inspiro i Lecton.
więcej
|
Mediowe spółki giełdowe odbijają po koronawirusowym kryzysie
Spółki z indeksu WIG-media po marcowej zapaści kursów powoli odrabiają straty. Na optymizm jest jednak jeszcze za wcześniej - twierdzą analitycy, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl. Największe spółki mediowe notowania uzależniają bowiem nie tylko od sytuacji w sektorze mediów - ważniejsze będzie to, co w najbliższych miesiącach będzie działo się w branży kin czy handlu w internecie.
więcej
|
Medonet przed ABCzdrowie i Poradnikzdrowie, w dół MP.pl i Znanylekarz (TOP10 stron o zdrowiu)
Liderem zasięgowym serwisów o zdrowiu pozostaje Medonet.pl, natomiast najwięcej odsłon w czerwcu zanotowało ABCzdrowie.pl. Oba osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności, podobnie jak Poradnikzdrowie.pl i sekcja o zdrowiu na Radiozet.pl. Natomiast zmalały wyniki MP.pl i Znanylekarz.pl.
więcej
|
CDA z rekordowymi wpływami i zyskiem w II kwartale, ma 280 tys. subskrybentów
W drugim kwartale br. serwis wideo CDA osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 50 proc. do 15,57 mln zł oraz zysku netto z 2,3 do 4,37 mln zł. Na koniec czerwca z usługi CDA Premium korzystało 280,1 tys. użytkowników, wobec 300 tys. w połowie maja.
więcej
|
Gmail najbardziej w górę, strony Onetu i WP przyciągają najmocniej (TOP serwisów mailowych)
Wśród serwisów poczty elektronicznej liderem zasięgowym jest Gmail, zanotował też największy wzrost odwiedzalności rok do roku. Natomiast najwięcej odsłon mają witryny mailowe Onetu i WP. Sześć czołowych serwisów zanotowało 9,2 proc. użytkowników i 21,6 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
Majątek szefa Facebooka wynosi obecnie ponad 100 mld dolarów
Mark Zuckerberg awansował na trzecie miejsce listy najbogatszych biznesmenów na świecie - wynika z szacunków Bloomberga. Majątek szefa Facebooka wynosi obecnie 102 mld dolarów, więcej posiadają jedynie Jeff Bezos oraz Bill Gates. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Zuckerberg i jego żona zamierzają przeznaczyć 99 procent swojego majątku na cele charytatywne.
więcej
|
Adidas: wpływy z e-commerce 93 proc. w górę, 25 proc. mniej na marketing i sklepy
W drugim kwartale br. koncern odzieżowy adidas zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 35 proc. do 3,58 mld euro i 306 mln euro straty netto. Wpływy firmy z e-commerce zwiększyły się o 93 proc., a koszty marketingu i sklepów stacjonarnych zmalały o 25 proc.
więcej
|
NapoleonCat: ponad połowa klientów to firmy zagraniczne
Polska firma NapoleonCat zajmująca się obsługą firm w mediach społecznościowych zyskuje w dobie pandemii koronawirusa. Obecnie 55 procent klientów to podmioty zagraniczne. - Od początku wprowadzenia obostrzeń związanych z pandemią widzimy wzrost zainteresowania naszymi usługami ze strony firm, które zmuszone były przyspieszyć „transformację cyfrową” i zmierzyć się ze wzmożoną aktywnością konsumentów w mediach społecznościowych. W kwietniu firmy korzystające z naszych usług zanotowały 24-procentowy wzrost liczby zapytań i rozmów prowadzonych z klientami przez kanały społecznościowe - wyjaśnia Grzegorz Berezowski, założyciel i CEO NapoleonCat.
więcej
|
ViacomCBS uruchomi usługę wideo na żądanie
ViacomCBS wkracza na rynek premium SVoD z nową usługą, która ma się pojawić w pierwszym kwartale 2021 r. na trzech „rynkach priorytetowych”. W ofercie znajdą się hity filmowe i klasyka, filmy dla dzieci, seriale fabularne premium, komedie i rozrywka oraz dokumenty.
więcej
|
Instagram Reels ma zagrozić TikTokowi
Nowa funkcjonalność Instagrama bardzo przypomina mechanikę działania TikToka. Czy to jednak wystarczy aplikacji Marka Zuckerberga, żeby wyhamować popularność chińskiego konkurenta? Dla Wirtualnemedia.pl komentują Jakub Biel, Artur Roguski i Kamil Mirowski.
więcej
|
Wpływy Virtualo wzrosły o 31 proc., już ponad połowa od grupy Empik. ,,Bardzo dobry rok dla firmy i branży"
Sprzedająca e-booki i audiobooki spółka Virtualno osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów sprzedażowych o 31,1 proc. do 32,34 mln zł oraz zysku netto z 239,7 do 993,3 tys. zł. Ponad połowa wpływów pochodziła od jej właściciela - grupy Empik.
więcej
|
Twitter zaczął oznaczać konta mediów państwowych
Od czwartku portal Twitter zaczął nadawać dodatkowe oznaczenia dla kont mediów państwowych z krajów będących stałymi członkami Rady Bezpieczeństwa ONZ. Serwis zapowiedział, że konta te nie będą więcej polecane użytkownikom, aby nie nagłaśniać ich przekazu.
więcej
|
Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której marka odzieżowa Patrizia Aryton promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2020. Firma rezygnuje z udziału modelek w reklamach, zaś w kolekcji nie będzie naturalnych futer i futrzanych dodatków. materiał partnerskiwięcej |
|
|