|
|
|
|
|
|
|
Jacek Kurski i Maciej Pawlicki kandydatami na prezesa Telewizji Polskiej
Kandydatami na prezesa Telewizji Polskiej są członek zarządu i były szef spółki Jacek Kurski oraz producent i publicysta Maciej Pawlicki. Natomiast do rady nadzorczej PAP kandyduje Agnieszka Glapiak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 liderem wśród kanałów newsowych w lipcu, Superstacja o 63 proc. w dół
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a jedyny spadek - wynoszący 62,77 proc. - odnotowała Superstacja. Łączny udział wszystkich kanałów newsowych wzrósł o 33 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
RPO zgłosił do KRRiT słowa Ziemkiewicza o Grossie we ,,W tyle wizji" jako antysemickie. "Marnie umotywowana skarga"
Rzecznik Praw Obywatelskich zgłosił do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji skargę na antysemicką jego zdaniem wypowiedź Rafała Ziemkiewicza w programie „W tyle wizji”. Dziennikarz skrytykował historyków Jana Tomasza Grossa i Jana Grabowskiego. Skargę rzecznika Ziemkiewicz nazwał na Twitterze „marnie umotywowaną”.
więcej
|
Urszula Czochańska z TVP3 Białystok reporterką TVP Info
Dziennikarka TVP3 Białystok Urszula Czochańska zaczęła współpracę z TVP Info jako reporterka.
więcej
|
Comcast zrezygnował z uruchomienia międzynarodowego kanału informacyjnego
Comcast Corporation odłożył na półkę projekt stworzenia NBC Sky World News, ponieważ z powodu pandemii koronawirusa taki kanał informacyjny okazał się nieopłacalny finansowo. Trwają konsultacje z 50 pracownikami zatrudnionymi w tym projekcie.
więcej
|
,,Ninja Warrior Polska 2" od 1 września w Polsacie (wideo)
Od 1 września Telewizja Polsat rozpocznie emisję drugiej edycji reality-show „Ninja Warrior Polska”, który będzie emitowany we wtorkowym prime-time. Zdjęcia do programu realizowano pod koniec lipca, aktualnie trwają nagrania do trzeciej edycji.
więcej
|
Nowy cykl ,,Cud Wisły" w TVP3 Warszawa i TVP Historia. Prowadzący Tomasz Łysiak
W czwartek, 6 sierpnia TVP3 Warszawa i TVP Historia rozpoczęły emisję nowego serialu dokumentalnego „Cud Wisły”.
więcej
|
PKO BP Ekstraklasa 2020/2021 startuje 21 sierpnia. Transmisje meczów w Canal+ i TVP
W piątek, 21 sierpnia wystartuje nowy sezon PKO BP Ekstraklasy. Prawa do transmisji wszystkich meczów piłkarskich rozgrywek posiada Canal+, pojedyncze spotkania będzie można oglądać w Telewizji Polskiej.
więcej
|
Radosław Majdan stałym ekspertem redakcji sportowej Canal+
Były piłkarz Radosław Majdan podpisał umowę na wyłączność z redakcją sportową Canal+. Będzie stałym ekspertem przy transmisjach PKO Ekstraklasy.
więcej
|
CNN International pokaże cykl ,,Tech for Good", gospodynią Kristie Lu Stout
Na kanale CNN International w weekend startuje nowy cykl „Tech for Good” opisujący technologie, które zmieniają życie ludzi. Prowadzącą jest Kristie Lu Stout. Seria będzie dostępna także na platformie internetowej stacji.
więcej
|
Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której marka odzieżowa Patrizia Aryton promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2020. Firma rezygnuje z udziału modelek w reklamach, zaś w kolekcji nie będzie naturalnych futer i futrzanych dodatków. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stadion PGE Narodowy w ub.r. z rekordowymi wpływami. Wskutek epidemii ,,niewyobrażalna skala ryzyk"
W ub.r. państwowa spółka PL.2012+, operator stadionu PGE Narodowy, osiągnęła wzrost przychodów o 9,7 proc. do 60,39 mln zł oraz spadek zysku netto z 4,64 do 2,99 mln zł. W tym roku wpływy firmy zmaleją wskutek odwołania eventów i imprez masowych.
więcej
|
Audi przeprasza za reklamę z dziewczynką z bananem w dłoni. ,,Ktoś uległ presji i spanikował"
Koncern samochodowy Audi po fali krytyki ze strony internautów reklamy promującej model RS4, w której przed maską auta stoi mała dziewczynka i trzyma w ręku banana, przeprosił wszystkich urażonych i zapowiedział, że tej kreacji nie będzie dłużej wykorzystywać. Zdaniem strategów marketingowych, którzy w reklamie nie dopatrują się ani promowania niebezpiecznych zachowań, ani tym bardziej podtekstów seksualnych, marka z jednej strony postąpiła słusznie przepraszając, ale też tym samym niejako przyznała się do wytykanych jej błędów. Zwracają uwagę, że w obecnych czasach konsumenci przejęli pełną władzę nad markami i każdy niejasny komunikat interpretują tak, jak chcą.
więcej
|
mBank po wpadce z dziwnymi komunikatami zareagował z dystansem na żarty innych marek
mBank, który w środę pomyłkowo rozesłał użytkownikom swojej aplikacji mobilnej serię niezrozumiałych komunikatów testowych typu push. szybko przekuł tę wpadkę w ciekawą akcję w social mediach. Była to sytuacja potencjalnie kryzysowa, odsłaniająca źle funkcjonującą aplikację bankową. - Została dobrze zarządzona. Z pomocą przyszła memiczność całej tej sytuacji, szybkie reakcje internautów i marek, które postanowiły sobie zrobić z tego żart - ocenia Klaudia Traczyk, strategy director w WebTalk.
więcej
|
Anna Pańczyk, CEO Grey London na niespodziewanym urlopie
Anna Pańczyk, która od początku 2019 roku zajmuje stanowisko CEO w agencji Grey London jest od połowy lipca na urlopie. Tymczasem w agencji trwają konsultacje dotyczące planowanych zwolnień pracowników.
więcej
|
Streetcom kupuje Hash.fm od Konrada Traczyka i Agory
Agencja experience marketingu Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100 proc. udziałów w agencji influencer marketingowej Hash.fm. Pod koniec lutego br. Agora 49,5 proc. udziałów Hash.fm zbyła Traczykowi za 155 tys. zł.
więcej
|
Zalando, MISBHV i KPH ze wspólną kampanią o sytuacji osób LGBT+ w Polsce
Platforma ecommerce Zalando, polska marka MISBHV i Kampania Przeciw Homofobii (KPH) przygotowały wspólną kampanię „Historie ukryte w ubraniach". Akcja ma na celu przedstawienie prawdziwych historii osób LGBT+ i zwrócenie uwagi na ich problemy w Polsce.
więcej
|
Media Markt może zwolnić nawet 3,5 tys. osób
Ceconomy, większościowy właściciel sieci handlowych z elektroniką - Media Markt i Saturn - planuje oszczędności. Pracę może stracić nawet 3,5 tys. osób. Zwolnień ma nie być w Niemczech.
więcej
|
LinkedIn wspiera swoją społeczność w "nowej normalności" kampanią "Working It Out, Together"
Serwis społecznościowy dla profesjonalistów LinkedIn ruszył w Wielkiej Brytanii z kampanią pod hasłem „Working It Out, Together”. Akcja ma wesprzeć tysiące użytkowników, którzy muszą odnaleźć się w rzeczywistości po lockdownie i pierwszych miesiącach koronawirusa.
więcej
|
Opus B odpowiada za reklamę marki iRobot
Agencja reklamowa Opus B wygrała przetarg na obsługę reklamową robota odkurzającego Roomba marki iRobot.
więcej
|
Marcin Pyć nowym szefem strategii w TalentMedia
Marcin Pyć awansował na stanowisko head of strategy agencji TalentMedia (grupa LTTM). Zastąpił Łukasza Gwiazdę.
więcej
|
K2 odpowiada za markę Jack Daniel's w social media
Agencja K2 odpowiada za obsługę kreatywno-strategiczną oraz moderację głównych kanałów marki Jack Daniel’s (Brown Forman Polska) w mediach społecznościowych.
więcej
|
Know How Leasing i People's Best ze wspólną ofertą
Agencja doradcza Know How Leasing oraz firma rekrutacyjna People’s Best nawiązały długoterminową partnerską współpracę, polegającą na połączeniu swoich narzędzi i kompetencji.
więcej
|
Lewiatan z kampanią ,,Wybieram lokalne"
Polska Sieć Handlowa Lewiatan wystartowała z kampanią pod hasłem „Wybieram lokalne".
więcej
|
Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której marka odzieżowa Patrizia Aryton promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2020. Firma rezygnuje z udziału modelek w reklamach, zaś w kolekcji nie będzie naturalnych futer i futrzanych dodatków. materiał partnerskiwięcej |
|
|
"Gazeta Wyborcza" zachęca do prenumeraty opisując sytuację mediów na Węgrzech
"Gazeta Wyborcza" rozesłała do czytelników e-maila z zachętą do prenumeraty dziennika w wersji cyfrowej. W liście Bartosz T. Wieliński, wicenaczelny gazety, przypomina czytelnikom o tym, jak niszczone są niezależne media na Węgrzech. Jak dowiedziały się Wirtualnemedia.pl, to jednorazowa akcja, związana z bieżącymi wydarzeniami w Polsce i na Węgrzech.
więcej
|
Pisarze science fiction protestują przeciw przeprosinom ,,Nowej Fantastyki" za opowiadanie Jacka Komudy
Ponad dwudziestu pisarzy science fiction podpisało się pod listem otwartym do redakcji „Nowej Fantastyki”, w którym biorą w obronę Jacka Komudę. Za jego opowiadanie umieszczone w miesięczniku redakcja przepraszała kilkanaście dni temu. Pod listem podpisali się m.in. Jacek Piekara, Rafał Ziemkiewicz, Andrzej Pilipiuk i Jacek Dukaj. Wydawca „Nowej Fantastyki” nie chce go komentować.
więcej
|
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w czerwcu, ,,Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski" najbardziej w dół
W czerwcu br. liderem średniego rozpowszechniania płatnego razem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły dzienniki „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
mBank po wpadce z dziwnymi komunikatami zareagował z dystansem na żarty innych marek
mBank, który w środę pomyłkowo rozesłał użytkownikom swojej aplikacji mobilnej serię niezrozumiałych komunikatów testowych typu push. szybko przekuł tę wpadkę w ciekawą akcję w social mediach. Była to sytuacja potencjalnie kryzysowa, odsłaniająca źle funkcjonującą aplikację bankową. - Została dobrze zarządzona. Z pomocą przyszła memiczność całej tej sytuacji, szybkie reakcje internautów i marek, które postanowiły sobie zrobić z tego żart - ocenia Klaudia Traczyk, strategy director w WebTalk.
więcej
|
Google usunął z Youtube ponad 2,5 tys. dezinformacyjnych kanałów związanych z Chinami
W ramach walki z dezinformacją w ostatnich miesiącach Google usunął z należącej do siebie platformy Youtube ponad 2,5 tys. kanałów związanych z Chinami.
więcej
|
Polska wśród 10 najlepiej rozwijających się rynków dla podcastów
Rośnie popularność podcastów. Pod koniec kwietnia br. były one odtwarzane na całym świecie 42 proc. częściej niż przed tym okresem, a w Europie ich popularność wzrosła aż o 53 proc. Bank rozbiła Polska, w której w pierwszym półroczu 2020 r. wysłuchano ponad 300 proc. więcej godzin podcastów niż rok wcześniej.
więcej
|
Interia z najpopularniejszym serwisem o pogodzie, mocno w dół Accuweather i Dzis.net, w górę serwis WP (TOP 10)
Wśród serwisów o pogodzie zdecydowanym liderem jest sekcja pogodowa Interii przez analogicznym działem TVN24.pl i Accuweather.com. Ta ostatnia witryna rok do roku zanotowała duży spadek odwiedzalności, podobnie jak Dzis.net i Blitzortung.org. Natomiast mocno w górę poszły wyniki działu pogodowego WP.pl.
więcej
|
Prezydent Trump zakazał podpisywania umów z firmą ByteDance, do której należy TikTok
Prezydent Donald Trump podpisał w czwartek rozporządzenie, zgodnie z którym transakcje i umowy z właścicielką popularnej aplikacji internetowej TikTok - chińską firmą ByteDance - stają się nielegalne. Rozporządzenie zacznie obowiązywać za 45 dni.
więcej
|
,,Sala samobójców. Hejter" hitem Netflixa w wielu krajach
Netflix poinformował, że „Sala samobójców. Hejter” tydzień po międzynarodowej premierze na tej platformie jest wśród 10 najpopularniejszych produkcji na tej platformie w wielu krajach, m.in. Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji. To drugi po „365 dniach” polski hit na Netfliksie.
więcej
|
Za 500 mln dolarów TikTok wybuduje centrum danych w Irlandii
TikTok zapowiedział, że za kwotę 500 mln dolarów wybuduje na terenie Irlandii swoje centrum przetwarzania danych. Obiekt ma ruszyć w 2022 roku i stworzyć kilkaset nowych miejsc pracy. W centrum będą przechowywane informacje na temat europejskich użytkowników TikToka, co ma zwiększyć ich bezpieczeństwo.
więcej
|
Instagram wprowadza Reels, konkurencję dla TikToka
Instagram Reels to nowa platforma służąca do udostępniania krótkich kreatywnych treści wideo. Funkcjonalnością i konceptem przypomina TikToka.
więcej
|
LinkedIn wspiera swoją społeczność w "nowej normalności" kampanią "Working It Out, Together"
Serwis społecznościowy dla profesjonalistów LinkedIn ruszył w Wielkiej Brytanii z kampanią pod hasłem „Working It Out, Together”. Akcja ma wesprzeć tysiące użytkowników, którzy muszą odnaleźć się w rzeczywistości po lockdownie i pierwszych miesiącach koronawirusa.
więcej
|
Facebook, YouTube i Twitter usunęły wideo Trumpa z powodu nieprawdziwej informacji o Covid-19
Facebook, YouTube i Twitter usunęły w środę treści, opublikowane przez konta związane z prezydentem USA Donaldem Trumpem, z powodu złamania zasad dotyczących fałszywych informacji na temat Covid-19. W nagraniu Trump utrzymywał, że dzieci są "prawie odporne" na koronawirusa.
więcej
|
Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której marka odzieżowa Patrizia Aryton promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2020. Firma rezygnuje z udziału modelek w reklamach, zaś w kolekcji nie będzie naturalnych futer i futrzanych dodatków. materiał partnerskiwięcej |
|
|
85 proc. Polaków uważa, że w Polsce żyje się bezpiecznie
85 proc. Polaków uważa, że w Polsce żyje się bezpiecznie – wynika z najnowszego badania CBOS. Autorzy badania zaznaczają jednak, że odsetek odpowiedzi pozytywnych zmniejszył się w stosunku do zeszłego roku o 4 punkty procentowe. O dwa punkty procentowe wzrósł udział odpowiedzi negatywnych.
więcej
|
|
|