|
|
|
|
|
|
|
Czabański: Jacek Kurski nie jest p.o. prezesa TVP, tylko pełnomocnikiem Łopińskiego
Jacek Kurski nie jest pełniącym obowiązki prezesa Telewizji Polskiej, lecz - zgodnie z Kodeksem spółek handlowych - pełnomocnikiem zastępującym Macieja Łapińskiego w czasie jego nieobecności. Pismo takiej treści wysłał do zarządu spółki szef Rady Mediów Narodowych, Krzysztof Czabański. Ocenił też w nim, że udzielenie Kurskiemu pełnomocnictwa było „działaniem prawidłowym”.
więcej
|
TVP1 i TVN nowymi liderami w lipcu, hitem ,,Fakty" TVN. ,,Wielka czwórka" najsłabiej w historii
Nowym liderem oglądalności w lipcu br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwszy był TVN, który wyprzedził Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „Fakty”, „Cena wolności” i wieczór wyborczy TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Małgorzata Ohme poprowadzi program ,,Kto odmówi pannie młodej?"w Siódemce
Telewizyjna Siódemka pracuje nad nowym cotygodniowym programem „Kto odmówi pannie młodej?”, który poprowadzi Małgorzata Ohme. Show ma być emitowany w jesiennej ramówce, najprawdopodobniej w piątkowym prime-time - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Niska ściągalność zaległego abonamentu rtv w czasie pandemii. ,,Nie lubimy płacić danin w kryzysie"
Ściągalność abonamentu radiowo-telewizyjnego w postępowaniach egzekucyjnych w czasie pandemii znacznie spadła: ze 153 mln zł należnych abonamentów udało się uzyskać ponad 26 mln zł. Zaległą opłatę uiścił zaledwie co dziewiąty Polak wzywany do tego przez Pocztę Polską. - To efekt niechęci względem danin w czasie pandemii, ale także dowód, że abonament to archaiczne rozwiązanie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl medioznawca Jan Kreft.
więcej
|
Protesty przeciw zniszczeniu zabytkowego mostu przez ekipę ,,Mission: Impossible"
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego zgodziło się na wysadzenie w powietrze części zabytkowego mostu nad Jeziorem Pilichowickim na potrzeby kolejnej już części filmu „Mission: Impossible”. Filmowcy chcą go wysadzić, a następnie odbudować. - To jest zupełnie bezsensowny plan. Budżet ten film ma kosmiczny, efekty specjalne w jego ramach można robić na naprawdę doskonałym poziomie - ocenia dla Wirtualnemedia.pl dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
,,Osaczony" wiosną 2021 w Polsacie. Leszek Lichota: mój bohater jest osią całego serialu i występuje niemal w każdej scenie
Telewizja Polsat nowy serial „Osaczony” pokaże wiosną 2021 roku. Właśnie trwają zdjęcia do 6-odcinkowej produkcji. W roli głównej występuje Leszek Lichota, w obsadzie znajduję się też m.in.: Eryk Lubos, Ilona Ostrowska i Maria Dębska.
więcej
|
Polsat kręci trzeci sezon ,,Ninja Warrior Polska"
Telewizja Polsat od razu po zakończeniu zdjęć do drugiego sezonu „Ninja Warrior Polska” rozpoczęła nagrania do kolejnej edycji. Druga odsłona reality-show na antenie stacji emitowana będzie we wtorkowym prime-time, począwszy od 1 września. Termin premiery trzeciego sezonu jeszcze nie jest znany.
więcej
|
Wracają Liga Mistrzów i Liga Europy. Wszystkie mecze w Polsat Sport Premium
Na początku sierpnia po niemal 5-miesiecznej przerwie zostaną wznowione rozgrywki Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Wszystkie pozostałe mecze piłkarskich rozgrywek będzie można oglądać w kanałach Polsat Sport Premium.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami tygodnia. ,,Fakty" i ,,Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Fakty”, koncert „Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki” oraz prognoza pogody. Liderem oglądalności wśród stacji była TVP1, a w grupie komercyjnej Polsat wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Emitel przez kolejne 10 lat będzie obsługiwał stacje z MUX-3, jest nowa umowa z TVP
Telewizja Polska podpisała 10-letnią umowę z Emitelem na nadawanie jej stacji na multipleksie trzecim (MUX-3) naziemnej telewizji cyfrowej. Umowa obejmuje także zmianę standardu nadawania i kodowania w 2022 roku.
więcej
|
ATM Grupa wypłaci 6,74 mln zł dywidendy, zarząd powołany na kolejną kadencję
Walne zgromadzenie akcjonariuszy ATM Grupy zdecydowało, że firma z zeszłorocznego zysku 17 sierpnia br. wypłaci 6,74 mln zł dywidendy, po 8 groszy na akcję. Na kolejną kadencję w niezmienionym składzie powołano zarząd spółki, a członkiem rady nadzorczej została Katarzyna Beuch.
więcej
|
Piotr Kudzia wrócił do Telewizji Polskiej, został wicedyrektorem TVP Polonia
Były szef „Teleexpressu” Piotr Kudzia po kilkunastu miesiącach przerwy wrócił na stanowisko dyrektorskie w TVP: został wiceszefem TVP Polonia. Jesienią 2018 roku rozstał się z publicznym nadawcą.
więcej
|
Sony zrealizuje serial na podstawie gry "Serial Cleaner"
Draw Distance, niezależny producent gier wideo, podpisał umowę z Sony Pictures Television Inc. Na mocy porozumienia firma nabyło na wyłączność prawa opcji do nabycia autorskich praw majątkowych do gry "Serial Cleaner". Teraz ma powstać serial telewizyjny.
więcej
|
Sportklub i Fightklub w Vectrze na kolejne 4 lata
Vectra przedłuża umowę o współpracy z kanałami Sportklub i Fightklub. Nowe porozumienie podpisane zostało w ramach kontynuacji dotychczasowej współpracy na cztery lata (obowiązywać będzie do 2024 roku).
więcej
|
Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której marka odzieżowa Patrizia Aryton promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2020. Firma rezygnuje z udziału modelek w reklamach, zaś w kolekcji nie będzie naturalnych futer i futrzanych dodatków. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niska ściągalność zaległego abonamentu rtv w czasie pandemii. ,,Nie lubimy płacić danin w kryzysie"
Ściągalność abonamentu radiowo-telewizyjnego w postępowaniach egzekucyjnych w czasie pandemii znacznie spadła: ze 153 mln zł należnych abonamentów udało się uzyskać ponad 26 mln zł. Zaległą opłatę uiścił zaledwie co dziewiąty Polak wzywany do tego przez Pocztę Polską. - To efekt niechęci względem danin w czasie pandemii, ale także dowód, że abonament to archaiczne rozwiązanie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl medioznawca Jan Kreft.
więcej
|
|
ZASP ocenzurował słuchowisko Radia Poznań. Zniknęła piosenka o Jacku Kurskim
Filip Frątczak, szef oddziału poznańskiego Związku Artystów Scen Polskich, miał kazać scenarzyście usunąć piosenkę o Jacku Kurskim ze słuchowiska "Próba" nadawanego w Radiu Poznań - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarze radia i aktorzy, którzy wystąpili w noweli, są oburzeni. - To przejaw jawnej cenzury, nie możemy jako Radio Poznań pozwolić sobie na to - mówi nam Jarosław Burchardt, koordynator projektu z Radia Poznań.
więcej
|
|
Rock Radio rozstało się z Łukaszem Ciechańskim, po tym jak spytał o ingerencje w jego programy
Z końcem sierpnia Łukasz Ciechański rozstaje się z Rock Radiem (Grupa Radiowa Agory). Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, stacja rozwiązała umowę z dziennikarzem po tym, jak próbował wyjaśnić, dlaczego szefostwo ingeruje w jego wcześniej nagrywane programy. - Zamiast odpowiedzi, otrzymałem wypowiedzenie oraz informację, że „formuła programu się wyczerpała” - przekazał Ciechański portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Michał Kłosowski dołączył do zespołu audycji radiowej "Siódma 9"
Dziennikarz i publicysta Michał Kłosowski w czwartki będzie prowadził poranną audycję "Siódma 9", emitowaną w trzech katolickich stacjach radiowych. - Będę chciał zainteresować słuchaczy zwłaszcza sprawami międzynarodowymi i nauką - powiedział Wirtualnemedia.pl dziennikarz. Kłosowski pozostanie też w Instytucie Nowych Mediów i redakcji "Wszystko co Najważniejsze".
więcej
|
|
KRRiT podwyższa abonament rtv
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zapowiedziała, że od początku 2021 roku będą obowiązywać wyższe stawki abonamentu radiowo-telewizyjnego. Miesięczna opłata za samo radio wzrośnie o 50 groszy, a za telewizor lub radio i telewizor - o 1,80 zł.
więcej
|
|
Anna Gacek z podcastem "Rzeczy ulubione" w Audiotece
“Rzeczy ulubione” to tytuł nowego podcastu Audioteki, autorstwa byłej dziennikarki radiowej Trójki Anny Gacek.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Rzeszowie w I półroczu 2020 roku. Duży spadek Eski
Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w pierwszym półroczu 2020 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Złote Przeboje Res - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Papaya Films z rekordowymi wynikami: wzrost wpływów o 46 proc., 11,9 mln zł zysku
W ub.r. dom produkcyjny Papaya Films, realizujący głównie reklamy i teledyski, osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 45,8 proc. do 111,07 mln zł, a jego zysk netto poszedł w górę z 1,98 do 11,92 mln zł. To rekordowo wyniki firmy.
więcej
|
Były menadżer Arskomu rusza z agencją All Hands. W zespole założycielka Otwartych Klatek
Agencja strategii marketingowej All Hands skupiona jest wokół idei zrównoważonego rozwoju. Założyciele i prezesem jest Paweł Sławski, były partner zarządzający Arskom. Stanowisko szefowej strategii objęła Dobrosława Gogłoza, założycielka stowarzyszenia Otwarte Klatki.
więcej
|
Wyższe przychody Grupy Żywiec w pierwszym półroczu 2020 r., ale też szybciej rosły koszty. Firma tnie zatrudnienie
W pierwszej połowie roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Żywiec wyniosły 1,845 mld zł wobec 1,729 mld zł w analogicznym okresie roku ubiegłego. Firma zanotowała spadek sprzedaży piwa dla lokali gastronomicznych, ale wzrost zainteresowanie piwem Żywca w puszkach. To wiązało się z większymi kosztami spółki i zyski poszły mocno w dół. Spółka zapowiada w kolejnych miesiącach koncentrację na "efektywnej realizacji planów na sezon przy jednoczesnej kontroli kosztów działalności".
więcej
|
Anna Lubowska odeszła z rady nadzorczej Digitree Group
Z funkcji członka rady nadzorczej Digitree Group (do ub.r. Grupa Sare) zrezygnowała Anna Lubowska. W radzie była od czerwca ub.r.
więcej
|
Firmy z branży mediowej i marketingowej dostały z PFR ponad miliard złotych
Polski Fundusz Rozwoju wypłacił mikro, małym i średnim firmom 60,5 mld zł środków pomocowych w związku z epidemią koronawirusa. Przedsiębiorstwa informacyjne i komunikacyjne dostały z tego ponad miliard złotych. Po ewentualnym uwzględnieniu odwołań firmy mogą otrzymać jeszcze kolejny miliard.
więcej
|
Sebastian Szysz dyrektorem strategii UM
Sebastian Szysz objął kierownictwo działu strategii w UM. Ostatnio zajmował takie samo stanowisko w domu mediowym Zenith.
więcej
|
Maciej Lissowski dyrektorem operacyjnym w Pathfinder 23
Z początkiem sierpnia do Pathifinder 23 (Brand New Galaxy) dołączy Maciej Lissowski, obejmując funkcję chief operating officer.
więcej
|
Siatkarz Bartosz Bednorz klientem Stor9
Bartosz Bednorz, polski siatkarz, reprezentant Polski i zawodnik Zenita Kazań dołącza do grona klientów agencji Stor9, której większościowym udziałowcem jest Robert Lewandowski.
więcej
|
Załoga Biedronki w nowych strojach na 25-lecie firmy w Polsce
Od początku tego tygodnia pracownicy sklepów sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska) na południu kraju – w województwach świętokrzyskim i małopolskim - rozpoczęli dzień w nowych, czerwono-czarnych uniformach. Docelowo stroje w nowych barwach otrzymają pracownicy we wszystkich sklepach w Polsce.
więcej
|
Nestlé Waters chce osiągnąć neutralność węglową
Producent wody butelkowanej Nestlé Waters zapowiada osiągnięcie neutralności węglowej w ciągu 5 lat. W tym celu osiągnięcia zainwestuje w projekty mające na celu redukcję lub neutralizację emitowanego dwutlenku węgla dla całego portfolio produktów do 2025 roku.
więcej
|
Agnieszka Kulesza przejmuje instagramowe konto Samsung Polska
Fotografka Agnieszka Kulesza to kolejna twórczyni, która bierze udział w wyzwaniu "Zmień spojrzenie" Samsung Polska.
więcej
|
Puma zaprojektowała stroje piłkarskich reprezentacji Islandii
Puma zaprezentowała najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe.
więcej
|
Circle K z Tomaszem Kucharem wspiera młode talenty
„Circle K Drives Talents” to nowa akcja znanej sieci paliw, której celem jest wsparcie młodego pokolenia rajdowców. Mentorem kierowców będzie Tomasz Kuchar, czterokrotny mistrz Polski w rallycrossie.
więcej
|
Shake Hands realizuje kampanię Eau Thermale Av?ne
Agencja reklamowa Shake Hands po wygranym przetargu realizuje w mediach społecznościowych kampanię „Sun And Care” dla marki Eau Thermale Avène (Pierre Fabre Dermo-Cosmétique).
więcej
|
Bartłomiej Gębala w agencji Insignia
Do zespołu agencji Insignia dołączył Bartłomiej Gębala. Objął nowe stanowisko new business managera.
więcej
|
Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której marka odzieżowa Patrizia Aryton promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2020. Firma rezygnuje z udziału modelek w reklamach, zaś w kolekcji nie będzie naturalnych futer i futrzanych dodatków. materiał partnerskiwięcej |
|
|
eDziecko wyprzedziło Parenting, mocno w dół Dzecisawazne.pl i Mamadu (TOP10)
Wśród serwisów dla rodziców na pozycję lidera dzięki dużemu wzrostowi odwiedzalności awansowało eDziecko.pl, wyprzedając Parenting.pl. Mocno polepszyły się wyniki Mjakmama24.pl, Czasdzieci.pl i Zdrowystartwprzyszlosc.pl, a w dół poszły statystyki Mamadu.pl, Dzecisawazne.pl i sekcji Onetu dla rodziców.
więcej
|
Anna Gacek z podcastem "Rzeczy ulubione" w Audiotece
“Rzeczy ulubione” to tytuł nowego podcastu Audioteki, autorstwa byłej dziennikarki radiowej Trójki Anny Gacek.
więcej
|
Twitter planuje płatne subskrypcje. Pyta użytkowników o opinie
Twitter rozważa opcję wprowadzenia płatnych subskrypcji za korzystanie z serwisu. Platforma wysyła wybranym użytkownikom ankiety z pytaniami czy byliby skłonni płacić abonament za dodatkowe funkcje dostępne na Twitterze.
więcej
|
W drugim kwartale wpływy LPP 21 proc. w dół, e-commerce ze wzrostem o 123 proc.
Od maja do lipca br., w drugim kwartale swojego roku finansowego, grupa kapitałowa LPP (należą do niej marki Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) według wstępnych danych zanotowała spadek wpływów o 10 proc. do 2,1 mld zł. W sklepach stacjonarnych przychody zmalały o 28 proc., a w internetowych wzrosły o 124 proc.
więcej
|
Chrome udostępnia Ads Transparency Spotlight. Pokaże liczbę reklam na stronie internetowej
Google udostępnił rozszerzenie do przeglądarki Chrome o nazwie Ads Transparency Spotlight. Dodatek informuje użytkowników o liczbie reklam znajdujących się na konkretnej stronie internetowej oraz dostarcza dane na temat obecnych na witrynie reklamodawców i sposobach targetowania.
więcej
|
Google inwestuje 450 mln dolarów w ADT. Będzie rozwijać zabezpieczenia inteligentnego domu
Google zapowiedział że zainwestuje kwotę 450 mln dolarów w amerykańską firmę ADT zajmującą się oferowaniem rozwiązań inteligentnego domu, głównie związanych z elektronicznym zabezpieczaniem nieruchomości. Obaj partnerzy będą wspólnie pracować nad rozwojem inteligentnej ochrony opartej między innymi o urządzenia z rodziny Google Nest.
więcej
|
Dostęp do WP Pilot za rezerwację w Nocowanie.pl
Grupa Wirtualna Polska startuje z promocją, w ramach której użytkownicy rezerwujący nocleg na Nocowanie.pl otrzymują dostęp do platformy WP Pilot.
więcej
|
Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której marka odzieżowa Patrizia Aryton promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2020. Firma rezygnuje z udziału modelek w reklamach, zaś w kolekcji nie będzie naturalnych futer i futrzanych dodatków. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Co ósmy przedsiębiorca planuje nowe inwestycje
Mimo pandemii, co ósmy przedsiębiorca w najbliższym czasie planuje nowe inwestycje. 60 proc. z nich zamierza kupić maszyny i sprzęt, prawie jedna czwarta chce przeznaczyć dodatkowe pieniądze na cyfryzację - wynika z trzeciej edycji badania “KoronaBilans MŚP” przygotowanego na zlecenie Krajowego Rejestru Długów.
więcej
|
|
|