|
|
|
|
|
|
|
Producent ,,Bożego Ciała", ,,Żmijowiska" i ,,Króla" z 36,5 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku
W ub.r. spółka Aurum Film, producent filmów „Boże Ciało” i „Ciemno, prawie noc” oraz seriali Canal+ „Żmijowisko” i „Król”, osiągnęła 36,52 mln zł przychodów sprzedażowych i 5,58 mln zł pozostałych wpływów, a przy 39,63 mln zł kosztów operacyjnych miała 2,19 mln zł zysku netto - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,87 mln widzów nowego serialu ,,La Bandida". TVP1 zdecydowanym liderem
Po ponad trzech tygodniach emisji nowy serial „La Bandida” ogląda średnio 1,87 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 liderem, awans TVP2 - tracą stacje newsowe. ,,Fakty" i ,,Alarm!" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Fakty”, „Alarm!” oraz „Sprawa dla reportera”. Liderem oglądalności wśród stacji była TVP1, a TVP2 wyprzedziła TVN24 i TVP Info - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GroupM z wyższym zyskiem mimo spadku marży na pośrednictwie w zakupie mediów
Spółka GroupM, do której należą m.in. domy mediowe Mediacom, Mindshare i Wavemaker zwiększyła wpływy sprzedażowe w 2019 roku o 22,1 proc., do 377,7 mln zł. Spółce udało się wypracować 24,2 mln zł zysku netto w warunkach spadku marży w pośrednictwie w zakupie mediów, szczególnie w rosnących pod względem udziałów wydatkach social mediach, jak i reklamie wyszukiwarkowej.
więcej
|
Dorota Haller, szefowa marketingu Huawei Polska: Użytkowników nie interesuje polityka, ale dobry produkt
Huawei walczy z przeciwnościami z powodu restrykcji ze strony administracji Stanów Zjednoczonych. Firma musi walczyć o utrzymanie międzynarodowego wizerunku i zaufania użytkowników. Jakie nowe zadania rodzi to dla marketingowych działań koncernu? - Specyfiką naszej branży jest komunikowanie technologii, która nieustannie się rozwija. Użytkowników mniej interesuje polityka, a bardziej dobry produkt. Można ich przekonać przez komunikację zawierającą nie tylko przekaz czysto reklamowy, ale także edukacyjny - wyjaśnia w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Dorota Natalia Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digital, CMO w Huawei CBG Polska.
więcej
|
Dom mediowy UM zwiększył stratę o 93 proc. Przychody spadły o 3,5 proc.
Wpływy sprzedażowe domu mediowego UM (należącej do IPG Mediabrands) spadły w 2019 roku o 3,5 proc., do 135,55 mln zł. Spółce nie udało się odrobić straty netto z 2018 roku, zwiększając ją o 93 proc., do 3,32 mln zł.
więcej
|
Rząd tworzy Polski Holding Spożywczy. Wytypowano spółki do konsolidacji
Ruszyły prace nad powstaniem Polskiego Holdingu Spożywczego. Zostało wytypowanych 17 spółek skarbu państwa z sektora rolno-spożywczego, które wezmą udział w konsolidacji. Celem jest wejście na rynki, na których polskie firmy nie są dziś obecne.
więcej
|
Podkarpacie chce wydać 2,1 mln zł na kampanię promującą region
Władze województwa podkarpackiego szukają w przetargu agencji, która na ich zlecenie przygotuje i przeprowadzi ogólnopolska kampanię promującą walory tego regionu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przeznaczy na nią 2,1 mln zł.
więcej
|
Cristiano Ronaldo pierwszym piłkarzem który zarobił miliard dolarów
Według magazynu "Forbes" Portugalczyk Cristiano Ronaldo jest pierwszym piłkarzem, który zarobił ponad 1 miliard dolarów (885 mln euro). Próg miliarda USD piłkarz Juventusu przekroczył dzięki kwocie 105,5 mln (93,1 mln euro) dolarów, jaką przed opodatkowaniem osiągnął w sezonie 2019.
więcej
|
Pan Kasztelan zaprasza ,,Racz Waść Wpaść" (wideo)
Ruszyła nowa kampania marki Kasztelan (Carlsberg Polska) pod hasłem „Racz Waść Wpaść”, promująca wariant Kasztelan Jasne Pełne. Przygotowały ją Brainbox i Initiative.
więcej
|
"Razem każdego dnia" w kampanii wizerunkowej marki Amica
Ruszyła wizerunkowa kampania producenta sprzętu AGD Amica. Za jej przygotowanie odpowiadają C108 i Value Media.
więcej
|
Uniqa zachęca do ubezpieczenia mieszkań w kampanii ,,Rachunek Bezpieczeństwa"
Firma ubezpieczeniowa Uniqa Polska rusza z nową kampanią pt. „Rachunek Bezpieczeństwa”. Za realizację kampanii odpowiada Bluerank.
więcej
|
Netflix promuje muralami film ,,The Old Guard"
W Warszawie i we Wrocławiu film "The Old Guard" Netfliksa promują murale, za które odpowiada Good Looking Studio.
więcej
|
ContentHouse pracuje dla marki Bausch+Lomb
Agencja content marketingowa ContentHouse kontynuuje i rozszerza współpracę z producentem soczewek kontaktowych, firmą Bausch Health Poland. Zespół agencji tworzy dla marki Bausch+Lomb strategię content marketingową.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Fakty i Mity" wystawione na sprzedaż, Błaja News ogłosi upadłość
Ewa Kotlińska, wydawczyni, właścicielka i redaktor naczelna tygodnika „Fakty i Mity” (Błaja News) wystawiła tytuł na sprzedaż - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cena nie jest znana. - To nie była łatwa decyzja, latami piętnowaliśmy obłudę i nieprawidłowości w obrębie Kościoła. Może ktoś będzie chciał to kontynuować - komentuje Kotlińska dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Repolonizacja mediów trudna do realizacji. "Na razie to jedynie pałka polityczna"
Zapowiadany przez polityków PiS projekt repolonizacji mediów jest niejasny, nie można w obecnej chwili prognozować, czy jest on do przeprowadzenia i w jakiej formie. - Być może będzie jakaś narodowa spółka z kapitałem banków i np. Orlenu, która będzie odkupywała udziały w mediach, ale to zaledwie jeden ze scenariuszy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl ekspert rynku mediów, Paweł Nowacki. - Kaczyński może nacjonalizować internetowe media, ale one odrodzą się w tej czy innej formie - dodaje Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Sprzedaż ,,Twojego Stylu" spadła do 91 tys. egz., ,,Glamour" najbardziej w dół
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Wszystkie pisma odnotowały dwucyfrowe spadki, a najwięcej straciło „Glamour” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bauer zamyka magazyn ,,Q"
Wydawnictwo Bauer Media zapowiedziało zakończenie wydawania magazynu muzycznego „Q”, który był obecny na brytyjskim rynku od 34 lat. Motywy decyzji są proste - coraz gorsza sprzedaż, która w dobie pandemii koronawirusa spadła do nieco ponad 28 tys. egzemplarzy.
więcej
|
Katarzyna Pietrewicz redaktor prowadzącą Vogue.pl
Katarzyna Pietrewicz objęła stanowisko redaktor prowadzącej serwis Vogue.pl (Visteria). Będzie odpowiadać za pracę redakcji portalu, realizację strategii contentowej i współpracę z innymi działami wydawnictwa.
więcej
|
Tomasz Lis przeprasza w ,,Newsweeku" Krystynę Pawłowicz za tekst ,,Bulterierka prezesa"
W nowym wydaniu „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) redaktor naczelny Tomasz Lis przeprasza byłą posłankę PiS Krystynę Pawłowicz za naruszenie jej dóbr osobistych w tekście „Bulterierka prezesa” zamieszczonym w tygodniu cztery lata temu. To realizacja prawomocnego wyroku sądowego ze stycznia ub.r.
więcej
|
|
|
Kamil Durczok we wrześniu uruchomi nowy projekt medialny
Kamil Durczok przygotowuje własny projekt medialny, który ma ruszyć we wrześniu. Z serwisem CzyzTak.pl Marka Czyża nie będzie na stałe związany. - Tylko jeśli dostałbym od niego zaproszenie jako gość do rozmowy - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Allegro dominuje wśród platform e-commerce. Mocno w górę serwisy Media Expert i RTV Euro AGD, w dół Doz.pl (TOP 10)
Zdecydowanym liderem w kategorii e-commerce jest Allegro, które notuje ponad dwa razy więcej odsłon niż dalsze dziewięć witryn łącznie. W czerwcu duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły serwisy sieci sklepów Media Expert i RTV Euro AGD, natomiast znaczące spadki zanotowały apteka internetowa Doz.pl i Empik.com.
więcej
|
Firmy Rahima Blaka: endrone ze wzrostem wpływów o 50,7 proc., Sapiency z 41 tys. zysku
W 2019 roku spółka technologiczna edrone, której udziałowcem jest przedsiębiorca Rahim Blak, uzyskała 5,2 mln przychodów i 66,2 tys. zysku netto. Z kolei firma Sapiency, w której Blak także ma udziały, ubiegły rok zamknęła z przychodami na poziomie 330,6 tys. zł i 41,1 tys. zł zysku.
więcej
|
Yieldbird ze wzrostem wpływów o 52 proc. i 6,3 mln zł zysku, Agora dokupiła udziały za 8,1 mln zł
Spółka marketingu internetowego Yieldbird (należąca do Agory) w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 52,1 proc. do 141,92 mln zł oraz zysku netto z 5,73 do 6,3 mln zł. Przed rokiem Agora dokupiła 12 proc. jej udziałów za 8,1 mln zł.
więcej
|
Mark Zuckerberg: Nie mam umowy z Donaldem Trumpem
Rosnący z dnia na dzień bojkot reklamodawców Facebooka i krytyka internautów zmusiły Marka Zuckerberga do wytłumaczenia swoich relacji z Donaldem Trumpem. Twórca amerykańskiej platformy społecznościowej zapewnia, że "rozmawia z obecnym prezydentem USA tak samo, jak z poprzednim", a jego zaproszenie na kolację przyjął, bo "był w mieście".
więcej
|
Andrzej Stankiewicz zastępcą redaktora naczelnego Onetu, Paweł Ławiński pierwszym wicenaczelnym
Od początku sierpnia Andrzej Stankiewicz będzie pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego portalu Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska). Paweł Ławiński obejmie stanowisko pierwszego zastępcy naczelnego.
więcej
|
Allegro może zadebiutować na giełdzie we wrześniu, właściciele mają sprzedać akcje za 2,3-3 mld dolarów
Według agencji Reuters debiut giełdowy Allegro może nastąpić już we wrześniu br. Firma ma zostać wyceniona na ok. 11 mld dolarów, a obecni właściciele chcą sprzedać część jej akcji za 2,3-3 mld dolarów.
więcej
|
Nowy fundusz Movens VC wesprze polskie "diamenty technologii". 58 mln zł na start
Rusza Movens VC, fundusz venture capital, wspierający młode polskie firmy technologiczne w pierwszych krokach ich ekspansji zagranicznej. Jego twórcami są Artur Banach (były prezes Grupy Netsprint) i Michał Olszewski (odpowiadał za rozwój Skycash).
więcej
|
Platforma pożyczkowa Lendo po półtora roku wycofuje się z Polski
Internetowa platforma z pożyczkami gotówkowymi Lendo kończy działalność na polskim rynku. Zadebiutowała na nim na początku ub.r.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|