|
|
|
|
|
|
|
Canal+ Polska planuje debiut na giełdzie. "To dobry moment wejścia na rynek" (opinie)
Platforma Canal+ Polska szykuje się do wejścia na warszawską giełdę i złożyła w tym celu prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego. Zdaniem analityków, to dobry moment, bo spółki medialne nieźle radzą sobie w czasie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa. - Wyraźne wzmocnienie zespołu menadżerskiego świadczy o tym , że Canal+ Polska poważnie myśli o nawiązaniu konkurencyjnej walki z grupą Cyfrowy Polsat.- mówi Wirtualnemedia.pl Marek Sowa, współwłaściciel kanału Golf Channel Polska i były prezes Agory oraz UPC Polska.
więcej
|
Prezes TVN o "podatku od Netflixa": jesteśmy zainteresowani wspieraniem polskiej kinematografii
Od lipca br. obowiązuje tzw. podatek od Netflixa – nowe przepisy zgodnie z którymi platformy VoD w Polsce muszą zapłacić 1,5 proc. podatku od swoich przychodów na rzecz Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. - Jako jeden z największych nadawców w Polsce i istotny gracz w branży filmowej jesteśmy zainteresowani wspieraniem polskiej kinematografii - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska.
więcej
|
12 z 16 terenowych ośrodków TVP na minusie. Warszawski oddział z najgorszym wynikiem
Tylko cztery z szesnastu oddziałów terenowych Telewizji Polskiej zakończyły 2019 rok na plusie. Rekordową stratę zanotowało TVP Warszawa - 10,918 mln zł.
więcej
|
Menedżerowie Polsatu we władzach Grupy Interia: Adam Nowe w zarządzie, Zygmunt Solorz szefem rady nadzorczej
Do władz Grupy Interii, która jest właśnie przejmowana przez Telewizję Polsat, dołączyli przedstawiciele nowego właściciela: członkiem zarządu został Adam Nowe, prokurentem Norbert Walkiewicz, a członkami rady nadzorczej: Zygmunt Solorz, Tobias Solorz, Piotr Żak, Maciej Stec i Stanisław Janowski.
więcej
|
,,Dzień dobry TVN" wyprzedziło ,,Pytanie na śniadanie" w czerwcu
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w czerwcu br. miało „Dzień dobry TVN”, które wyprzedziło „Pytanie na śniadanie”. Wszystkie morning-shows zanotowały spadki widowni - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Winnicki uruchamia telezakupowy kanał Super TV, który zastąpi Mango 24
Należąca do Michała Winnickiego spółka MWE planuje uruchomienie nowego kanału Super TV. Firma właśnie wystąpił do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o przyznanie koncesji.
więcej
|
Spółka Astro ze zgodą KRRiT na kanał News24
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się, by spółka Astro - producent takich teleturniejów jak "Familiada" i "Va banque" - zmieniła nazwę kanału Next 24/7 HD na News24. O rozpoczęciu prac nad uruchomieniem nowej stacji firma informowała już w marcu tego roku.
więcej
|
Skarga związków żydowskich do Rady Etyki Mediów ws. "Wiadomości". Bańkowicz: zajmiemy się sprawą
Związek Gmin Wyznaniowych Żydowskich złożył skargę do Rady Etyki Mediów na materiał "Trzaskowski spełni żydowskie żądania?", emitowany w „Wiadomościach” TVP. Ryszard Bańkowicz, przewodniczący REM poinformował nas, że zajmie się sprawą.
więcej
|
"Wataha" najchętniej oglądanym serialem HBO Go w pierwszym półroczu tego roku
Polscy użytkownicy platformy sVOD HBO Go w pierwszym półroczu tego roku najczęściej oglądali serial "Wataha" - wynika z danych udostępnionych przez nadawcę.
więcej
|
,,Prywatne spotkanie" Łopińskiego i Kurskiego z politykami PiS i doradcą prezydenta w Sejmie. ,,Co robić, żeby znów wygrać wybory"
W środę w Sejmie spotkali się p.o. prezesa TVP Maciej Łopiński, Jacek Kurski z zarządu publicznego nadawcy, wicepremier Jacek Sasin i doradca prezydenta Andrzeja Dudy prof. Andrzej Zybertowicz. Gospodarzem był wicemarszałek Sejmu, szef klubu PiS, Ryszard Terlecki. Spotkanie - jak relacjonował Sasin - miało charakter prywatny, choć Terlecki powiedział po nim, że rozmawiano o tym, co zrobić „żeby znów wygrać wybory”.
więcej
|
Peacock z pełną ofertą w USA. Darmowy dostęp z reklamami, płatne subskrypcje za 4,99 i 9,99 dolara miesięcznie
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Koncern NBCUniversal uruchomił szeroko zapowiadany wcześniej serwis VoD Peacock. Platforma jest na razie dostępna tylko w USA w wersji darmowej z reklamami, płatne abonamenty w cenie 4,99 i 9,99 dolara miesięcznie zapewniają mniej reklam i bogatszą ofertę programową.
więcej
|
ITI Neovision zmieniło nazwę na Canal+ Polska, złożyło prospekt ws. wejścia na giełdę
Spółka ITI Neovision, operator Platformy Canal+, zmieniła nazwę na Canal+ Polska. Jednocześnie złożyła w Komisji Nadzoru Finansowego prospekt emisyjny, zamierza zadebiutować na warszawskiej giełdzie.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuba Strzyczkowski zostaje w Trójce mimo trudnej współpracy z zarządem. ,,Atmosferę na Myśliwieckiej mamy znakomitą"
Kuba Strzyczkowski nie poda się do dymisji, mimo że zarząd Polskiego Radia nie chce przeprosić Marka Niedźwieckiego. - Jestem dyrektorem po to, żeby załatwić konkretne sprawy – mówi Strzyczkowski. Biuro prasowe Polskiego Radia nie odpowiedziało nam, czy przeprosiny wreszcie się ukażą.
więcej
|
|
Robert Mazurek przedłużył umowę z RMF FM. Jego rozmowy wracają we wrześniu
Robert Mazurek przedłużył umowę z radiem RMF FM (Bauer Media) na kolejne dwa lata. Poinformował o tym na Twitterze, kończąc przedwakacyjny cykl rozmów na antenie. - Do usłyszenia we wrześniu - napisał.
więcej
|
|
Paweł Pyclik wrocławskim korespondentem RMF FM
Reporter Radia Park Paweł Pyclik został nowym wrocławskim korespondentem radia RMF FM. Zastąpił Mateusza Czmiela, który pozostaje w Grupie RMF.
więcej
|
|
RMF FM nokautuje konkurencję w Aglomeracji Śląskiej w I półroczu, Radio ZET awansowało na podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za pierwsze półrocze br.
więcej
|
|
Newonce.radio ruszyło z letnią ramówką: Spolsky, Bałuk, Podhalicz z nowymi audycjami
Audycje „Dawno temu w telewizji” Kamila Bałuka, “Alfabet Spolsky” prowadzoną przez Mery Spolsky, „Jezioro, Łabędzie” Macio Morettiego i “Kolekcje” Lecha Podhalicza pojawiły się w letniej ramówce newonce.radio.
więcej
|
|
|
|
MediaCom Warszawa zwiększył przychody i zysk w 2019 roku
Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM/WPP) zamknął 2019 rok wpływami sprzedażowymi w wysokości 811,45 mln zł, co oznacza 3,7 proc. wzrost w stosunku do roku 2018. Agencji udało się zwiększyć zysk netto do 1,82 mln zł. Spółka stawia na poszerzenie usług w zakresie badań rynkowych i obszaru digital.
więcej
|
Agencja Be About wchodzi na rynek. Patryk Adamczyk partnerem zarządzającym, Maciej Hassa partnerem strategicznym
Be About to nowo powstała agencja działająca w obszarze employer brandingu, którą wspierają eksperci - Julia Izmałkowa, Katarzyna Życińska, Karina Hertel, Janusz Lutek i Piotr Grządziel. Szefem agencji jest Patryk Adamczyk, a Maciej Hassa pełni funkcję partnera strategicznego.
więcej
|
Grandes Kochonos obsługuje markę Komfort
Od lipca agencja Grandes Kochonos zajmuje się obsługą reklamową sieci sklepów Komfort.
więcej
|
Nissan zmienia logo (wideo)
Japońska marka motoryzacyjna Nissan po 20 latach zdecydowała się na wprowadzenie nowego logo.
więcej
|
"Powitaj 5G od Plusa" (wideo)
W połowie lipca rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Plus promująca sieć 5G. Przygotowały ją Scholz & Friends Warszawa, Vizeum, TFP i Rio de Post.
więcej
|
Visa chce skonsolidować globalną obsługę reklamową w jednej agencji
Visa rozpoczęła przetarg, którego celem jest wybór jednej agencji do jej globalnej obsługi kreatywnej. Zaproszono do niego dotychczas obsługujące markę agencje BBDO i Saatchi&Saatchi.
więcej
|
"Wprowadź dziecko w świat finansów". Bank Pekao promuje PeoPay Kids
Bank Pekao ruszył z promocją pakietu PeoPay Kids - rozwiązania finansowego, ułatwiającego wprowadzenie dziecka w świat finansów. Działania przygotowały Saatchi & Saatchi IS, Sales&More, Digital Kingdom, Fullsix Media, Lucky Luciano i Prodigious.
więcej
|
Lipton Ice Tea wprowadza butelki z plastiku z odzysku
Marka herbat mrożonych Lipton Ice Tea (produkowanej przez PepsiCo) wprowadza do obiegu butelki w 100 procentach wykonane z rPET, czyli plastiku pochodzącego w całości z recyklingu. W ten sposób marka chce zminimalizować w swoich procesach produkcji wykorzystanie surowca pierwotnego i przejść na model obiegu zamkniętego.
więcej
|
UOKiK z kampanią społeczną "Sprawdzaj, czytaj, pytaj!"
Pod hasłem "Sprawdzaj, czytaj, pytaj!" ruszyła rusza ogólnopolska kampania społeczna prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Akcja porusza problem nieuczciwych praktyk w związku z epidemią Covid-19.
więcej
|
Conrado Moreno reklamuje Loteriadę (wideo)
Totalizator Sportowy rozpoczyna kampanię promującą tegoroczną Loteriadę. W reklamie ponownie wystąpił Conrado Moreno. Działania reklamowe przygotowała wybrana w drodze przetargu agencja reklamowa Leo Burnett (Publicis Groupe).
więcej
|
Burger King sprzedaje wołowinę "lepszą dla planety"
Sieć fastfoodów Burger King rozpoczyna pilotaż menu, w którym wołowina pozyskiwana jest z ekologicznych hodowli.
więcej
|
Multisport na otwarcie siłowni wita klientów kampanią "Dobrze, że jesteś!"
Operator programu Multisport, Benefit Systems, ruszył z kampanią promującą powroty do treningów w obiektach sportowych. Przygotowały ją NAV Agency i Mint Media.
więcej
|
Crunchips sponsorem turnieju gry Valorant
Marka Crunchips (Lorenz-Bahlsen Snack World) została sponsorem tytularnym licencjonowanego turnieju gry Valorant (Riot Games – twórca League of Legends), Valorant Crunchips Cup.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Felietonistka "New York Timesa" odchodzi i zarzuca gazecie, że dogmaty zastąpiły w niej debatę
Jedna z najbardziej znanych felietonistek "New York Timesa" Bari Weiss rzuciła pracę , zarzucając w pożegnalnym liście otwartym współpracownikom, że nie tolerują odmiennych poglądów od ich własnych. To drugie głośne odejście z "NYT" w ostatnim czasie.
więcej
|
,,The New York Times" opuszcza Hongkong. Powodem restrykcyjne przepisy Pekinu
Redakcja dziennika „The New York Times” zdecydowała o przeniesieniu części swojego zespołu pracującego w Hongkongu do biura w Seulu w Korei Południowej. Powodem decyzji jest wprowadzenie przez chińskie władze nowych przepisów ograniczających swobodę wypowiedzi na terenie Hongkongu.
więcej
|
Wydawca ,,Charakterów" ze spadkiem wpływów o 18 proc. i 52,8 tys. zł zysku
W ub.r. spółka Teofrast (poprzednio Charaktery), wydająca wówczas miesięcznik „Charaktery”, zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 18 proc. do 4,07 mln zł, a przy zmniejszeniu się kosztów operacyjnych o 17,9 proc. do 4,01 mln zł jej zysk netto zmalał z 60,7 do 52,8 tys. zł.
więcej
|
Radosław Gruca na stałe w zespole OKO.Press
Dziennikarz Radosław Gruca, który do tej pory współpracował z serwisem OKO.Press na stałe dołączył do zespołu portalu.
więcej
|
|
|
Menedżerowie Polsatu we władzach Grupy Interia: Adam Nowe w zarządzie, Zygmunt Solorz szefem rady nadzorczej
Do władz Grupy Interii, która jest właśnie przejmowana przez Telewizję Polsat, dołączyli przedstawiciele nowego właściciela: członkiem zarządu został Adam Nowe, prokurentem Norbert Walkiewicz, a członkami rady nadzorczej: Zygmunt Solorz, Tobias Solorz, Piotr Żak, Maciej Stec i Stanisław Janowski.
więcej
|
Brand24: Michał Sadowski i Piotr Wierzejewski sprzedali akcje za 1,3 mln zł, LARQ za 1,55 mln zł
Prezes Brand24 Michał Sadowski i członek zarządu spółki Piotr Wierzejewski we wtorek sprzedali 42 tys. zł jej akcji za 1,3 mln zł, a LARQ Growth Fund I FIZ - 55 tys. akcji za 1,87 mln zł.
więcej
|
Na Allegro wyższe prowizje i nowe regulaminy
Największa platforma e-commerce w Polsce zapowiedziała, że od 31 lipca wprowadza zmiany w prowizjach w najbardziej popularnych działach typu Dziecko, Elektronika, Dom i ogród, Sport i Turystyka, Kultura i Rozrywka oraz Uroda. W niektórych podkategoriach prowizja wzrośnie nawet do 13 proc. Zmienią się także regulaminy dla kupujących i sprzedających.
więcej
|
Ruch w serwisach dzienników 25 proc. w górę. Fakt.pl wyprzedził Wyborcza.pl (TOP12)
Dwanaście portali internetowych dzienników ogólnopolskich miało w czerwcu 23 proc. użytkowników i 25 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Fakt.pl wyprzedził Wyborcza.pl pod względem zasięgu, duże wzrosty osiągnęły też Polskatimes.pl, Dziennik.pl i Gazetaprawna.pl, natomiast mocno zmalał odwiedzalność serwisu „Przeglądu Sportowego”.
więcej
|
Jarosław Kuźniar podpisał list intencyjny ws. budowy studia produkcyjnego
Kampus Innowacji oraz Kuźniar Media podpisały list intencyjny na stworzenie studia produkcyjnego. Studio w systemie all-in-one będzie dostępne od września dla wszystkich, na zasadach komercyjnych. Jego operatorem będzie firma Kuźniar Media. To tutaj będą powstawać podcasty i videocasty dla nowej platformy Jarosława Kuźniara - Voice House.
więcej
|
Peacock z pełną ofertą w USA. Darmowy dostęp z reklamami, płatne subskrypcje za 4,99 i 9,99 dolara miesięcznie
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Koncern NBCUniversal uruchomił szeroko zapowiadany wcześniej serwis VoD Peacock. Platforma jest na razie dostępna tylko w USA w wersji darmowej z reklamami, płatne abonamenty w cenie 4,99 i 9,99 dolara miesięcznie zapewniają mniej reklam i bogatszą ofertę programową.
więcej
|
Ewelina Binzer na czele Brand Studio w Wirtualnej Polsce
Nową szefową wewnętrznej agencji content marketingowej Wirtualnej Polski została Ewelina Binzer. Poprzednio to stanowisko zajmował Jan Buze.
więcej
|
Google udostępnia narzędzie do odczytywania egipskich hieroglifów
Na Google Arts & Culture udostępniono narzędzie Fabricius, dzięki któremu każdy może interaktywnie poznać egipskie hieroglify.
więcej
|
Rosyjscy pranskterzy ,,wkręcili" telefonicznie Andrzeja Dudę w rozmowę o wyborach (wideo)
Youtuberzy Władimir Kuzniecow i Aleksiej Stoljarow zamieścili nagranie rozmowy telefonicznej rozmowy z Andrzejem Dudą, w której podali się za sekretarza generalnego ONZ António Guterresa. Wcześniej „wkręcili” m.in. prezydenta Francji i premiera Macedonii Północnej.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Monday dla Wolt Polska
Agencja Monday rozpoczęła współpracę z Wolt Polska, aplikacją umożliwiającą zamawianie posiłków.
więcej
|
Komunikacja+ wspiera Billennium
Grupa Komunikacja+ nawiązała współpracę z Billennium, firmą oferującą rozwiązania i usługi IT dla biznesu. Działania GK+ skupiają się na employer brandingu oraz social mediach.
więcej
|
|
|