|
|
|
|
|
|
|
Maciej Łopiński ma być ponownie p.o. prezesa TVP, ale najpierw wróci do rady nadzorczej
Po trzy miesięcznym okresie pełnienia obowiązków prezesa TVP Maciej Łopiński najpierw na kilka dni ma wrócić do rady nadzorczej spółki, by zostać ponownie oddelegowanym na p.o. szefa publicznej telewizji. Po wyborach prezydenckich na stanowisko prezesa ma wrócić Jacek Kurski - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agnieszka Balicka kieruje redakcją kreacji dokumentu w TVP, Anna Ferens przeszła do archiwum
Anna Ferens nie jest już szefową działu kreacji dokumentu w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stanowisko objęła Agnieszka Balicka, poprzednio odpowiadająca m.in. za „Szkołę z TVP”.
więcej
|
17 czerwca debata prezydencka w TVP, gospodarzem Michał Adamczyk
Druga debata przed wyborami prezydenckimi odbędzie się w środę, 17 czerwca o godz. 21.00, będzie pokazywana w TVP1 i TVP Info. Tak jak poprzednią poprowadzi ją prowadzący „Wiadomości” Michał Adamczyk.
więcej
|
Telewizja Polska musi usunąć dokument "Inwazja" z YouTube. Kampania Przeciw Homofobii zbiera na kolejne pozwy
Sąd Okręgowy w Warszawie wydał postanowienie o zabezpieczeniu w którym nakazał Telewizji Polskiej usunięcie z serwisu YouTube dokumentu "Inwazja". Kampania Przeciw Homofobii organizuje zbiórkę na kolejne pozwy przeciwko publicznej telewizji.
więcej
|
TVP chce wydać 12,2 mln zł na usługi programistyczne
Telewizja Polska w ramach postępowania publicznego szuka firmy do ramowej obsługi w zakresie tworzenia oprogramowania. Zamierza na to przeznaczyć 12,2 mln zł netto.
więcej
|
Słaby tydzień ,,wielkiej czwórki" w pierwszym tygodniu po powiększeniu panelu przez NAM, TVN24 wyprzedziło TVP Info
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Fakty”, „Ojciec Mateusz” oraz „Wiadomości”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansował Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Sport znów w jakości HD, TVP Rozrywka wraca na MUX-8 w miejsce TVP HD
Od wtorku 9 czerwca TVP Sport na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej znów będzie dostępny w jakości HD, a TVP Rozrywka wróci na ósmy multipleks. Z naziemnej telewizji znika natomiast TVP HD.
więcej
|
Koniec castingów do ,,MasterChefa 9", widzowie wybrali trzech uczestników
Telewizja TVN w jesiennej ramówce 2020 roku pokaże dziewiątą edycję kulinarnego programu „MasterChef”. Właśnie zakończyły się internetowe poszukiwania uczestników do talent-show, troje uczestników wybrali widzowie.
więcej
|
Agata Młynarska z nowym cyklem na Instagramie TVN Style - "#agatasiekreci w Stylach"
Od wtorku, 9 czerwca na Instagramie kanału TVN Style (TVN Discovery Polska) ruszy nowy cykl "#agatasiekreci w Stylach". Dziennikarka Agata Młynarska będzie w nim co tydzień prowadzić rozmowy live z zaproszonymi gośćmi.
więcej
|
Od 9 czerwca nowy program ,,Patent na dom" w TVN Style
Anna Nowak-Ibisz i Krzysztof Miruć pojawią się w nowym programie TVN Style (TVN Discovery Polska) „Patent na dom”. Premierowe odcinki ruszą od 9 czerwca, prowadzący pomogą w nich przeprowadzić metamorfozę wnętrza niewielkim kosztem.
więcej
|
Liga norweska Eliteserien na żywo w Eurosporcie 1 od 16 czerwca
Eurosport 1 będzie pokazywał mecze najwyższej klasy rozgrywkowej w Norwegii, czyli Eliteserien. Nadawca ma wyłączne prawo do transmisji piłkarskich rozgrywek.
więcej
|
TVP odmówiła emisji spotu Durexa z parą gejów. Reklamę pokazują TVN i Polsat (wideo)
W zeszły weekend ruszyła kampania reklamowa marki Durex "Głośni w łóżku", której bohaterami jest m.in. para homoseksualistów. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, z tego powodu emisji reklamy odmówiła Telewizja Polska. Nadawca powołał się na przepisy ustawy o radiofonii i telewizji mówiące o przekazach zawierających "sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich".
więcej
|
Canal+ Family w ofercie Premium TV
Od 1 lipca 2020 roku stacja Canal+ Family znajdzie się w ofercie Premium TV (Biuro Reklamy TVN Media).
więcej
|
Puls 2 z rodzinną zabawą #MustangDuchWolnosciWyzwania
Stacja Puls 2 rozpoczęła rodzinną zabawę #MustangDuchWolnosciWyzwania, która ma na celu promocję pasma „Puls Kids”.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio zamknie rok dwucyfrowym spadkiem. "Kwiecień i maj to były miesiące bez precedensu, które zapamiętamy na długo"
Stacje radiowe, dla których najgorszym w okresie trwającej pandemii koronawirusa miesiącem pod względem wpływów z reklam był kwiecień powoli zwiększają przychody reklamowe. Sięgający 50 proc. spadek w kwietniu wyhamował, by w maju osiągnąć poziom ok. 30 proc. Duże ożywienie ze strony reklamodawców widać w czerwcu, jednak ten rok reklama radiowa zamknie i tak kilkunastoprocentowym spadkiem wpływów z reklam - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Audycja ,,Lato z Radiem" ruszy 20 czerwca. Polskie Radio organizuje konkurs dla słuchaczy
Wakacyjna audycja "Lato z Radiem" pojawi się w tym roku od soboty, 20 czerwca. Słuchacze będą mogli słuchać jej tradycyjnie między 9.00 a 12.00. Ze względu na trwającą epidemię koronawirusa nie są planowane koncerty plenerowe, tak jak to było do tej pory.
więcej
|
|
Nowy podcast Tomasza Stawiszyńskiego na jego stronie i w aplikacji Tok FM, ruszyła internetowa zbiórka
Tomasz Stawiszyński ruszył na swojej stronie z podcastami pod wspólnym tytułem „Skądinąd”. Nagrania pojawiają się na stronie internetowej dziennikarza, ale także na stronie i w aplikacji radia Tok FM.
więcej
|
|
KRRiT: Sześć konkursów na nowe częstotliwości dla nadawców radiowych
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła konkursy na możliwość uzyskania lub rozszerzenia koncesji na nadawanie w Gnieźnie, Jarocinie, Kołaczycach, Śremie Zaniemyślu, Wejherowie i Włocławku.
więcej
|
|
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku, Radio ZET wyprzedziło Trójkę
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Radio zamknie rok dwucyfrowym spadkiem. "Kwiecień i maj to były miesiące bez precedensu, które zapamiętamy na długo"
Stacje radiowe, dla których najgorszym w okresie trwającej pandemii koronawirusa miesiącem pod względem wpływów z reklam był kwiecień powoli zwiększają przychody reklamowe. Sięgający 50 proc. spadek w kwietniu wyhamował, by w maju osiągnąć poziom ok. 30 proc. Duże ożywienie ze strony reklamodawców widać w czerwcu, jednak ten rok reklama radiowa zamknie i tak kilkunastoprocentowym spadkiem wpływów z reklam - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP odmówiła emisji spotu marki Durex z parą gejów, bo "widzowie skarzą się reklamy zawierające treści intymne"
Od niedzieli trwa kampania prezerwatyw Durex "Głośni w łóżku". W spocie pojawia się para jednopłciowa, co stało się przyczyną odmowy emisji przez Telewizję Polską. W oświadczeniu dla Wirtualnemedia.pl publiczny nadawca wyjaśnił, że widzowie słali skargi na "filmy reklamowe zawierające treści intymne". Zdaniem specjalistów ds. komunikacji i aktywistów LGBT+, Durex może na całej sprawie tylko zyskać, a TVP straci przychód reklamowy. Przedstawiciele marki przekonują zaś, że spot ma pomóc "w oswajaniu tego, czego ludzie nie znają czy nie rozumieją, a w konsekwencji w budowaniu tolerancji i szacunku wobec mniejszości osób LGBT+".
więcej
|
Wpływy agencji Stars zwiększyły się o 39 proc., a zysk do 442 tys. zł. W br. niższy wzrost wskutek epidemii
W ub.r. agencja doradztwa i audytu mediowego Stars osiągnęła wzrost przychodów o 39,2 proc. do 5,81 mln zł oraz zysku netto z 434,8 do 442 tys. zł. W br. planuje, że wskutek spowolnienia w związku z epidemią koronawirusa jej wpływy wzrosną o maksymalnie 15 proc.
więcej
|
Reklama online w Europie w górę o 12,3 procent. W Polsce wzrost o 10,9 procent
W 2019 roku wydatki na reklamę cyfrową wzrosły na rynkach europejskich o 12,3 procent do kwoty 64,8 mld euro - wynika z danych opublikowanych przez IAB w ramach badania AdEx Benchmark. Po raz pierwszy w historii wpływy w obszarze digital były wyższe niż z innych segmentów. Największe przychody zanotował rynek w Wielkiej Brytanii, w Polsce skala wzrostu sięgnęła 10,9 procent.
więcej
|
SAR dostało 670 tys. zł pożyczki od Polskiego Funduszu Rozwoju
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w związku z pandemią koronawirusa skorzystało z tarczy antykryzysowej. Organizacja otrzymała 670 tys. zł pożyczki, co stanowi 8 proc. jej zeszłorocznych przychodów.
więcej
|
NeoNail z nowym logotypem
Marka lakierów hybrydowych i akcesoriów kosmetycznych Neonail (Cosmo Group) zaprezentowała nowy logotyp.
więcej
|
GoldenSubmarine obsłuży Sephorę w social mediach
Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg perfumerii Sephora Polska na obsługę w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Katarzyna Machnacz i Zuzanna Brzezińska awansowały w agencji Prodigious
Katarzyna Machnacz awansowała na stanowisko supervisora w dziale print/digital, a Zuzanna Brzezińska kieruje działem postprodukcji w agencji Prodigious, należącej do Publicis Groupe Polska.
więcej
|
Havas Media broni budżetu Douglas Polska
Sieć drogerii Douglas Polska ruszyła z przetargiem mediowym. Budżetu klienta broni dom mediowy Havas Media (Havas Media Group).
więcej
|
Reebok zrywa wieloletni kontrakt z CrossFit. Powodem rasistowski tweet
Marka sportowa Reebook zakończyła współpracę z firmą CrossFit po tweecie jej prezesa. We wpisie w rasistowski sposób nawiązał do śmierci George'a Floyda.
więcej
|
Przemysław Bryk head of OmniConsole
Przemysław Bryk objął nowo utworzone stanowisko szefa projektu technologicznego OmniConsole w agencji Resolution (Grupa OMD).
więcej
|
,,Graj i w wygrywaj z ulubionymi produktami" w promocji ETi (wideo)
Firma ETi European Food Industries wspiera swoje marki: Dare, Wanted, Browni i Tea Biscuits ogólnopolską loterią. Tę z kolei promuje kampania przygotowana przez dom mediowym UM (IPG Mediabrands).
więcej
|
Herbapol promuje herbatki na zimno
Marka Herbapol-Lublin realizuje kampanię reklamową promującą herbatki typu cold brew. Za przygotowanie odpowiadają MullenLowe, Mediacom i Big Picture.
więcej
|
TVP odmówiła emisji spotu Durexa z parą gejów. Reklamę pokazują TVN i Polsat (wideo)
W zeszły weekend ruszyła kampania reklamowa marki Durex "Głośni w łóżku", której bohaterami jest m.in. para homoseksualistów. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, z tego powodu emisji reklamy odmówiła Telewizja Polska. Nadawca powołał się na przepisy ustawy o radiofonii i telewizji mówiące o przekazach zawierających "sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich".
więcej
|
Canal+ Family w ofercie Premium TV
Od 1 lipca 2020 roku stacja Canal+ Family znajdzie się w ofercie Premium TV (Biuro Reklamy TVN Media).
więcej
|
Sieć Maxi Zoo dołącza do Payback
Sieć sklepów zoologicznych Maxi Zoo (Grupa Fressnapf) dołączyła do programu lojalnościowego Payback.
więcej
|
,,Ważne, że znów przechodzimy na TY" - hit Marka Grechuty w spocie piwa Tyskie (wideo)
Do emisji trafiła nowa reklama piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) oparta na motywie przechodzenia „na ty”. Jej tłem muzycznym jest piosenka Marka Grechuty „Dni, których nie znamy”.
więcej
|
Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Redaktor ,,New York Timesa" zwolniony za artykuł wzywający do agresji wobec protestujących w USA. ,,Słuszna reakcja redakcji"
James Bennet, wpływowy redaktor polityczny dziennika „The New York Times” został zwolniony z pracy po dopuszczeniu do druku tekstu, w którym republikański senator opowiedział się za użyciem sił militarnych USA do stłumienia protestów po śmierci George’a Floyda. - Taki tekst wykracza poza granicę swobody wypowiedzi. Incydent nie zaszkodzi reputacji gazety, bo szybko zareagowano wobec krytyki - ocenia Michał Broniatowski, szef polskiej edycji Politico.
więcej
|
Marcin Fijołek odszedł z wPolityce.pl i "Sieci". "Nie wybieram się nigdzie z dziennikarstwa"
Dziennikarz Marcin Fijołek po kilku latach pracy zdecydował się na odejście z Fratrii, gdzie był dziennikarzem portalu wPolityce.pl, tygodnika "Sieci" oraz telewizji wPolsce.pl. Nadal będzie prowadzić audycję "Siódma9", deklaruje również, że chce pozostać w dziennikarstwie.
więcej
|
Brazylijskie media przeciwko manipulowaniu danymi o pandemii. Zarzucają rządowi cenzurę
Główne brazylijskie dzienniki i portale zawarły w poniedziałek porozumienie w sprawie współpracy przeciwko cenzurze, o której wprowadzenie oskarżyły rząd. Ma ono im umożliwić dalsze rzetelne informowanie o rzeczywistym zasięgu pandemii koronawirusa w kraju.
więcej
|
Agora wydaje książkę ,,Prezes i Spółki. Imperium Jarosława Kaczyńskiego". Autorkami dziennikarki ,,Gazety Wyborczej"
W poniedziałek ruszyła przedsprzedaż książki autorstwa dziennikarek „Gazety Wyborczej”: Agaty Kondzińskiej i Iwony Szpali „Prezes i Spółki. Imperium Jarosława Kaczyńskiego”. Tytuł ukaże się w księgarniach 30 czerwca, a jako e-book 19 czerwca, wydawcą jest Wydawnictwa Agora.
więcej
|
Pandemia pokazała globalne konsekwencje chińskiej cenzury
Cenzura w Chinach przestała być wyłącznie sprawą lokalną; pandemia koronawirusa pokazała globalne konsekwencje blokowania informacji na temat takich zagrożeń – ocenił hongkoński dziennik „South China Morning Post”.
więcej
|
|
|
Joanna Skwarna (Wirtualna Polska Media): w obecnej sytuacji wydawcy muszą być dla czytelników przewodnikiem
Z Joanną Skwarną, wiceprezes ds. produktu w Wirtualna Polska Media, rozmawiamy o kondycji wydawców w czasie epidemii koronawirusa, jak zmieniają się obecnie zachowania internautów oraz o kierunkach rozwoju wideo w internecie.
więcej
|
Ruszyła katolicka platforma filmowa VatiVision. Będzie także dostępna w Polsce
VatiVision - to nazwa zainaugurowanej w poniedziałek platformy dystrybucji filmów, seriali i dokumentów o tematyce katolickiej. Pozytywnie ocenił ją Watykan, który zapewnił, że nie będzie cenzorem ani kontrolerem zawartości. Platforma ma w niedalekiej przyszłości być dostępna także w Polsce.
więcej
|
Librus miał więcej odsłon niż Onet i Allegro, mocno w górę także Vulcan i ePodreczniki (TOP10 serwisów edukacyjnych)
W związku ze zdalnym nauczaniem czołowe serwisy edukacyjne miały w kwietniu br. 49,4 proc. użytkowników i 238 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanym liderem zasięgowym jest Wikipedia, natomiast dużo więcej odsłon zanotowały Librus.pl i Vulcan.net.pl.
więcej
|
Reklama online w Europie w górę o 12,3 procent. W Polsce wzrost o 10,9 procent
W 2019 roku wydatki na reklamę cyfrową wzrosły na rynkach europejskich o 12,3 procent do kwoty 64,8 mld euro - wynika z danych opublikowanych przez IAB w ramach badania AdEx Benchmark. Po raz pierwszy w historii wpływy w obszarze digital były wyższe niż z innych segmentów. Największe przychody zanotował rynek w Wielkiej Brytanii, w Polsce skala wzrostu sięgnęła 10,9 procent.
więcej
|
Żużlowy ,,Park Maszyn" w Kanale Sportowym (wideo)
W youtube’owym Kanale Sportowym zadebiutował cotygodniowy magazyn „Park Maszyn” o żużlu. Prowadzą go Łukasz Benz i Rafał Dobrucki.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Big Picture z 5,1 mln zł wpływów i 831 tys. zł zysku netto
W ub.r. agencja public relations Big Picture osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 3,7 proc. do 5,14 mln zł i zysku netto z 723 do 831,5 tys. zł.
więcej
|
,,Silny prezydent, wspólna Polska" - hasło wyborcze Rafała Trzaskowskiego podobne do sloganu Lecha Kaczyńskiego z 2005 r.
Hasło główne Rafała Trzaskowskiego w kampanii wyborczej brzmi „Silny prezydent, wspólna Polska”. Dziennikarze zwracają uwagę, że jest podobne do sloganu Lecha Kaczyńskiego „Silny prezydent, uczciwa Polska” sprzed wyborów prezydenckich w 2005 roku.
więcej
|
Weber Shandwick dla marki okularów Privé Revaux
Agencja Weber Shandwick odpowiada za realizację działań z zakresu public relations dla amerykańskiej marki okularów Privé Revaux, które właśnie pojawiły się na polskim rynku.
więcej
|
Ksenia Maćczak: z Najwyższej Izby Kontroli do agencji Firemind
Ksenia Maćczak, ostatnio rzeczniczka NIK, przeszła do agencji marketingu B2B2 Firemind.
więcej
|
Science PR dla Instytutu Kultury Polskiej w Nowym Jorku
Science PR realizuje kampanię Instytutu Kultury Polskiej w Nowym Jorku, prezentującą polskich naukowców w USA.
więcej
|
Agencja Good One PR otworzyła filię we Wrocławiu
Warszawska agencja public relations Good One PR uruchomiła swój oddział we Wrocławiu. Kieruje nim Martyna Dziopak.
więcej
|
|
|