|
|
|
|
|
|
|
TVN po 9 latach reaktywuje ,,Usta usta". Trwają prace na planie, emisja jesienią
Telewizja TVN jesienią pokaże czwarty sezon serialu „Usta usta”, produkcja na antenę stacji powróci po 9 latach przerwy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W rolach głównych widzowie ponownie zobaczą Pawła Wilczaka, Sonię Bohosiewicz, Wojciecha Mecwaldowskiego, Magdalenę Popławską i Marcina Perchucia. Zdjęcia rozpoczęły się pod koniec maja.
więcej
|
Cyfrowy Polsat chce wypłacić rekordową dywidendę. Z 639 mln zł Zygmunt Solorz dostanie 367 mln zł
Zarząd i rada nadzorcza Cyfrowego Polsatu chcą, żeby firma wypłaciła w br. akcjonariuszom 639,55 mln z dywidendy, po 1 zł na akcję. To rekordowa dywidenda w historii firmy. Spółka zapewnia, że taka dywidenda „nie zaburza koncepcji dalszego rozwoju Grupy, umożliwiając równocześnie kontynuację sukcesywnego jej oddłużania”.
więcej
|
,,Fakty" najchętniej oglądane na Śląsku, ,,Wiadomości" na Podkarpaciu, a ,,Wydarzenia" na Lubelszczyźnie
Analizując dane oglądalności „Faktów”, „Wydarzeń” i „Wiadomości” w rozbiciu na województwa wynika, że program informacyjny TVN jest najchętniej oglądany w regionie śląskim, małopolskim i łódzkim, TVP1 - świętokrzyskim, lubelskim i podkarpackim, a Polsatu - lubelskim i podlaskim.
więcej
|
Polsat pokaże jesienią szesnasty sezon serialu ,,Przyjaciółki", Paweł Małaszyński w obsadzie. Terentiew: nowa ważna postać
Telewizja Polsat rozpoczyna zdjęcia do „Przyjaciółek 16”, premiera nowych odcinków odbędzie się jesienią w dotychczasowym paśmie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że do obsady serialu dołączy Paweł Małaszyński. - To nowa ważna postać, która namiesza w życiu jednej z naszych głównych bohaterek - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
Skargi na TVP za sposób informowania o przebiegu kampanii wyborczej
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjęła 15 skarg na sposób prezentowania kampanii wyborczej w mediach publicznych - informuje Rzecznik Praw Obywatelskich. Wśród nich znalazła się m.in. skarga Juliusza Brauna, członka Rady Mediów Narodowych, na trzy wydania „Wiadomości” TVP. Cztery skargi rozpatrzono, pozostałe są w toku.
więcej
|
Krzysztof Kozłowski szefem działu technologii TVN
Od połowy sierpnia br. Krzysztof Kozłowski ma zostać dyrektorem ds. technologii, będzie odpowiadać za połączone obszary technologii i architektury IT - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UKE monitoruje proces przełączania częstotliwości naziemnej telewizji cyfrowej. Problem z czterema nadajnikami
Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpoczął monitorowanie procesu przełączania przez operatorów częstotliwości naziemnej telewizji cyfrowej w ośmiu województwach. W akcję zaangażowanych jest 33 pracowników oraz ruchome stacje pomiarowe. Monitoring potrwa do piątku, na razie stwierdzono problemy z czterema nadajnikami.
więcej
|
Mateusz Borek wznawia współpracę z Eurosportem, skomentuje mecz Pucharu Niemiec
Eurosport pokaże 9 i 10 czerwca mecze półfinałowe piłkarskiego Pucharu Niemiec. Mecze komentował będzie m.in. Mateusz Borek. Tym samym po trzech lata przerwy wznawia współpracę z Eurosportem.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w maju skurczył się o 20 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 19,50 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
TVP1 wznowiła zdjęcia do ,,Korony królów", nowe odcinki od września
We wrześniu telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowych odcinków „Korony królów”, do których wystartowały zdjęcia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN wznawia zdjęcia do produkcji, rusza z pracami do 3. sezonu ,,Chyłki"
Telewizja TVN z powodu pandemii koronawirusa zaprzestała emisji niektórych seriali, wstrzymała także wszystkie prace produkcyjne. Teraz rusza ze zdjęciami do 3. części „Chyłki”, który będzie nosić tytuł „Rewizja”.
więcej
|
Anna Starmach w dubbingu kreskówki "Jabłko i Szczypior" w Cartoon Network
Anna Starmach pojawi się w dubbingu kreskówki "Jabłko i Szczypior". Będzie ona emitowana od 15 czerwca na antenie Cartoon Network. Głosu użyczy postaci – Tarcie Migdałowej.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ernest Zozuń o aktualnościach w Trójce: muszę odbudować redakcję, ,,Za, a nawet przeciw" raczej bez Strzyczkowskiego
- To co dzieje się obecnie w Trójce jest łataniem anteny, obliczonym na przeczekanie do jesiennej ramówki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ernest Zozuń, nowy szef redakcji aktualności Trójki. Zdradza też, że w najbliższym czasie wróci na antenę „Za, a nawet, przeciw”, przy czym raczej bez Kuby Strzyczkowskiego. - O innych powrotach na razie nie słyszę, choć przyznam, ze każdy z nas, dziennikarzy, codziennie rozmawia z kolegami, którzy odeszli i zachęcamy ich do wracania do radia - zaznacza.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności. Radio ZET wyprzedziło Radio Olszyn
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Radio Olsztyn - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Dariusz Maciołek, szef marketingu BNP Paribas: Reklama w prasie wciąż ma sens, koronawirus zmienia zachowania użytkowników
Pandemia koronawirusa ma wpływ na większość dziedzin polskiej gospodarki, także na sektor bankowy wymuszając na bankach nowe sposoby dotarcia do użytkowników, także zakresie rozwiązań marketingowych. - Skutki pandemii są jeszcze trudne do kompleksowej oceny, ale widać pewne zmiany w sposobach korzystania klientów z oferowanych produktów. Obecna sytuacja wymusza elastyczność i pomysłowość w działaniach promocyjnych, zaś reklama prasowa pomimo niektórych opinii ma wciąż sens i potencjał - ocenia w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w maju skurczył się o 20 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 19,50 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
9 ofert w przetargu na obsługę medialną NFOSiGW, w tym od PHD Media Direction i MullenLowe MediaHub
W odpowiedzi na przetarg dotyczący obsługi medialnej, promocyjnej i informacyjnej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wpłynęło 9 ofert. Złożyły je m.in. agencje dsk, Fabryka Komunikacji Społecznej, MSL, MullenLowe MediaHub i PHD Media Direction - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nextbike Polska zaczyna przyspieszone postępowanie układowe. ,,Nie wpływa negatywnie na bieżącą działalność"
Sąd przychylił się do wniosku firmy Nextbike Polska, zarządzającej systemami rowerów miejskich, o rozpoczęcie przyspieszonego postępowania układowego. Firma zapewnia, że jej bieżąca działalność operacyjna będzie kontynuowana na dotychczasowych zasadach.
więcej
|
MIXX Awards Europe 2020: sześć nagród dla polskich kampanii
W tegorocznym konkursie IAB MIXX Awards Europe 2020 projekty z Polski otrzymały sześć nagród - złotą, trzy srebrne i dwie brązowe. Srebro w IAB Europe Research Awards zdobył Gemius.
więcej
|
Temat pandemii niemal nieobecny w polskich reklamach
Tylko 7 proc. marek reklamujących się w okresie od połowy marca do połowy maja w telewizji odwoływało się w reklamach do trwającej pandemii Covid-19. O koronawirusie wspominały marki tzw. "pierwszej potrzeby" - sieci handlowe czy telekomy. To wnioski z raportu domu mediowego Wavemaker.
więcej
|
,,Mamy klimat" - Małgorzata Kożuchowska w akcji promującej fotowoltaikę (wideo)
Ruszyła kampania pod hasłem „Mamy klimat” zachęcająca do instalacji paneli fotowoltaicznych na dachach domów jednorodzinnych. Akcję - z udziałem aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej - organizują Ministerstwo Klimatu, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz PKO Bank Polski.
więcej
|
Plakat "Black Mirror" jako rzeczywistość roku 2020
W Hiszpanii powstała "reklama" nowego sezonu serialu Netfliksa "Black Mirror".
więcej
|
Kancelaria Premiera wyda na badania społeczne 2,3 mln zł
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadzi przetarg na realizację badań społecznych. Chce na to przeznaczyć ponad 2,3 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa Interia, Wirtualna Polska i inni w przetargu POT na kampanię pod hasłem ,,Odpoczywaj w Polsce - bezpiecznie"
7 ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej dotyczący przeprowadzenia działań promocyjnych pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce-bezpiecznie”. Wśród nich są m.in. Grupa Interia i Wirtualna Polska.
więcej
|
Kampania Przeciw Homofobii świętuje Miesiąc Dumy akcją "Trzydzieści twarzy dumy"
Z okazji obchodzonego w czerwcu Miesiąca Dumy Kampania Przeciw Homofobii startuje w mediach społecznościowych z kampanią "Trzydzieści twarzy dumy".
więcej
|
Agora i Ringier Axel Springer z nagrodami na INMA Global Media Awards
W tegorocznej edycji konkursu INMA Global Media Awards nagrodzono trzy projekty, w które zaangażowane były media z Polski. Agora otrzymała nagrodę za akcję "Ostatni Twój Weekend" serwisu Gazeta.pl, Onet za format #zostajewdomu z Małgorzatą Ohme, a Noizz za "Arkę 2.0".
więcej
|
Radosław Gołąb odpowiada za rozwój produktów digital AMS
Do zespołu firmy reklamy zewnętrznej AMS dołączył Radosław Gołąb, obejmując stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktów digital. Poprzednio pracował w firmie Gemius.
więcej
|
Małgorzata Lubelska w 10 Team
Do zespołu agencji eventowo-komunikacyjnej 10 Team dołączyła Małgorzata Lubelska, obejmując stanowisko business development directora.
więcej
|
Papaya Films z kolejną realizacją dla RB w Wielkiej Brytanii
Papaya Films London i Havas London przygotowały europejską kampanię dla marki odświeżaczy powietrza AirWick (Reckitt Benckiser).
więcej
|
Biuro reklamy TVN Discovery Polska oferuje rozwiązania w HbbTV
W ramach oferty reklamowej TVN Discovery Polska powstało portfolio interaktywnych rozwiązań, gotowych do emisji HbbTV (telewizji hybrydowej) na kanale TVN i TVN HD. Przeznaczone ma być dla klientów, którzy prowadzą działania o charakterze wizerunkowym.
więcej
|
PGE zachęca do kupowania polskich produktów
Pod hasłem „Polskie - kupuję to!" ruszyła kampania informacyjna PGE Polskiej Grupy Energetycznej, zachęcająca Polaków do kupowania krajowych produktów.
więcej
|
PKP Intercity kampanią ,,Wszystko dobrze się ułoży" dziękuje kolejarzom za służbę w czasie epidemii
Spółka PKP Intercity w ramach podziękowań kolejarzom za służbę w czasie epidemii zleciła wykonanie muralu z hasłem Wszystko dobrze się ułoży”. Obraz trafi także na jedną z lokomotyw przewoźnika.
więcej
|
Aneta Kuć: z OMD do One Horizon
Aneta Kuć wzmocniła zespół agencji One Horizon obejmując stanowisko junior media plannera. Poprzednio pracowała w OMD.
więcej
|
Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawnictwo Polityka ze wzrostem wpływów, dzięki spadkowi kosztów 1,4 mln zł zysku
Firma Polityka, wydająca m.in. tygodnik „Polityka” i dwutygodnik „Forum”, w ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 1,4 proc. do 37,29 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 5,5 proc. zysk netto poszedł w górę z 388,7 tys. zł do 1,44 mln zł.
więcej
|
Sprzedaż dzienników w kwietniu skurczyła się o 19 proc. ,,Przegląd Sportowy" z 9 tys. egz., a ,,Gazeta Wyborcza" z 66 tys. egz.
Średnia sprzedaż ogółem wszystkich dzienników ogólnopolskich w kwietniu br. była o 19,17 proc. niższa niż w kwietniu ub.r. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasował się „Przegląd Sportowy”. Pozycja najchętniej kupowanego tytułu należała do „Faktu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Lis zachęca do zbierania podpisów na Rafała Trzaskowskiego. Prawo obywatela czy przekraczanie roli dziennikarza?
Redaktor naczelny tygodnika „Newsweek Polska” Tomasz Lis zamieścił twitta, w którym zachęca do zbierania podpisów poparcia dla kandydata Koalicji Obywatelskiej na prezydenta, Rafała Trzaskowskiego. Portalowi Wirtualnemedia.pl dziennikarz przekazuje, że podpisze się pod listą kandydata, lecz sam podpisów zbierał nie będzie. - Ma prawo zachęcać do podpisywania, dziennikarz też obywatel - komentuje Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika „Rzeczpospolita”.
więcej
|
Alior Bank kupił Ruch za złotówkę od firmy Igora Chalupca
Spółka zależna Alior Banku za symboliczną złotówkę kupiła 100 proc. akcji Ruchu od firmy Lurena Investments kontrolowanej przez Igora Chalupca, byłego prezesa Ruchu. Docelowo 65 proc. akcji Ruchu ma objąć PKN Orlen.
więcej
|
Położna, maszynistka i sprzedawczyni na okładce brytyjskiego "Vogue"
Czytelniczki, przyzwyczajone do gwiazd na okładce brytyjskiego magazynu "Vogue", mogą być nieco zaskoczone nowym wydaniem. Na okładce licowego numeru znalazły się bohaterki pandemii koronawirusa - położna, maszynistka metra i sprzedawczyni w supermarkecie. Wyjątkowe wydanie magazynu będzie w sprzedaży już 5 czerwca.
więcej
|
|
|
TikTok pokazuje protesty w USA oczami zwykłych Amerykanów. "Dla platformy to może być przełomowy moment"
TikTok w ostatnich dniach stał się jednym z głównych źródeł wiedzy o tym, jak wyglądają protesty w Stanach Zjednoczonych. Świat obserwuje sytuację z perspektywy zwykłych Amerykanów, którzy na TikToku zamieszczają nagrania pokazujące zachowania uczestników manifestacji i służb mundurowych. Zdaniem ekspertów zajmujących się mediami społecznościowymi, to może być bardzo ważny, a nawet przełomowy moment dla rozwoju platformy, gdzie do tej pory dominowały treści rozrywkowe.
więcej
|
MIXX Awards Europe 2020: sześć nagród dla polskich kampanii
W tegorocznym konkursie IAB MIXX Awards Europe 2020 projekty z Polski otrzymały sześć nagród - złotą, trzy srebrne i dwie brązowe. Srebro w IAB Europe Research Awards zdobył Gemius.
więcej
|
Google oskarżony o śledzenie użytkowników w internecie. Może zapłacić 5 miliardów dolarów
Google został oskarżony przed amerykańskim sądem o to, że narusza prywatność użytkowników przeglądających internet w trybie incognito zbierając informacje na temat odwiedzanych przez nich stron. Google się broni, jednak w wypadku przegranego procesu może zapłacić karę w wysokości 5 mld dolarów.
więcej
|
TikTok najpopularniejszą mobilną aplikacją maja, Zoom przed WhatsAppem i Facebookiem (TOP 10)
Nie uwzględniając gier, TikTok był najczęściej pobieraną na świecie aplikacją mobilną na platformy Android i iOS w maju 2020 roku - wynika z danych firmy analitycznej Sensor Tower.
więcej
|
Pracownicy Facebooka otwarcie krytykują politykę firmy i składają wypowiedzenia
Z Facebooka odchodzi dwóch programistów, a inni pracownicy odeszli na jeden dzień od komputerów. W taki sposób zaprotestowali przeciwko akceptowaniu przez platformę społecznościową kontrowersyjnych wpisów prezydenta Donalda Trumpa. Mark Zuckerberg nie ustępuje i podtrzymuje swoją decyzję o nieingerowaniu w wypowiedzi przywódcy Stanów Zjednoczonych.
więcej
|
Plakat "Black Mirror" jako rzeczywistość roku 2020
W Hiszpanii powstała "reklama" nowego sezonu serialu Netfliksa "Black Mirror".
więcej
|
Agora i Ringier Axel Springer z nagrodami na INMA Global Media Awards
W tegorocznej edycji konkursu INMA Global Media Awards nagrodzono trzy projekty, w które zaangażowane były media z Polski. Agora otrzymała nagrodę za akcję "Ostatni Twój Weekend" serwisu Gazeta.pl, Onet za format #zostajewdomu z Małgorzatą Ohme, a Noizz za "Arkę 2.0".
więcej
|
Facebook usprawni zarządzanie kontem. Łatwiejsze usuwanie i archiwizowanie wpisów
Facebook zapowiedział zmiany w sposobie w jaki użytkownicy mogą zarządzać swoją aktywnością na koncie. W serwisie pojawią się nowe opcje umożliwiające szybsze i wygodniejsze niż obecnie usuwanie konkretnych wpisów oraz przenoszenie ich do archiwum. Nowość pojawi się w pierwszej kolejności w mobilnej aplikacji Facebooka i wersji Lite.
więcej
|
Patrick Pichette nowym prezesem zarządu Twittera. Jack Dorsey pozostaje na stanowisku CEO
Patrick Pichette, były dyrektor finansowy Google został nowym prezesem zarządu Twittera. Zastąpił na stanowisku Omida Kordestaniego, który pozostaje w kierownictwie firmy. Jack Dorsey, założyciel Twittera będzie nadal pełnił funkcję dyrektora wykonawczego.
więcej
|
Miranda Ekiert: z RMF FM do agencji SEO4.net
Miranda Ekiert, była dyrektorka serwisów internetowych w RMF.FM, objęła stanowisko content managera w krakowskiej agencji SEO4.net.
więcej
|
Skąpiec.pl nawiązał współpracę z LeaseLink, oferuje usługę leasingową
Porównywarka cen Skąpiec.pl należąca do Ringier Axel Springer Polska nawiązała współpracę z LeaseLink, usługą leasingową. Dzięki temu użytkownicy platformy mogą przy poszczególnych ofertach skorzystać z opcji „Weź leasing” i w kilkanaście minut zakończyć e-proces kredytowy.
więcej
|
Adamed uruchamia nowy serwis internetowy
Koncern farmaceutyczno-biotechnologiczny Adamed uruchomił nową stronę internetową w 10 wersjach językowych. Serwis powstał we współpracy ze spółką e-point.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej |
|
|