|
|
|
|
|
|
|
Polsat bez trzeciego sezonu serialu ,,Zawsze warto". Terentiew: pandemia wpłynęła na weryfikację planów
Telewizja Polsat w najbliższym czasie nie zamierza realizować trzeciego sezonu serialu „Zawsze warto”. - To dobrze obsadzony, świetnie zagrany, pięknie sfilmowany i emocjonalny serial - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
Ekipa ,,Kuchennych rewolucji" wróciła na plan, trwają prace nad jesienną edycją
We wtorek, 19 maja ekipa „Kuchennych rewolucji” wróciła na plan zdjęciowy, nowe odcinki programu widzowie TVN zobaczą w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nielsen nie narusza ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, prowadząc własne badania
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadził postępowanie wyjaśniające w sprawie badania oglądalności telewizji realizowanego przez firmę Nielsen Audience Measurement. Podjął je wniosku złożonym przez Telewizję Polską. Postępowanie zakończył i nie stwierdził naruszeń.
więcej
|
Publiczna litewska telewizja wyemituje 14 filmów w cyklu ,,Polskie kino XXI wieku"
Litewska telewizja LRT podpisała umowę z TVP, na mocy której kupiła pakiet 14 filmów fabularnych. Wyemitowane zostaną na głównym kanale LRT Televizija oraz na kanale LRT Plius. - Łączy nas wspólna historia. Filmy wzbudzają podobne emocje u telewidzów - wyjaśnia Monika Garbačiauskait?-Budrien?, dyrektor generalna LRT.
więcej
|
Tele5 zastąpi TVN Style w ofercie TV Mobilnej
W usłudze TV Mobilna, której operatorem jest Cyfrowy Polsat kanał TVN Style będzie dostępny tylko do końca maja br. Od 1 czerwca zastąpi go Tele5. Abonenci usługi w związku ze zmianą mogą odstąpić od umowy.
więcej
|
Po filmie Latkowskiego o pedofilii Wojewódzki zapowiada pozew, a szef TAI czeka na reakcję właściciela TVN
Po tym jak TVP1 w środę wieczorem pokazała film dokumentalny Sylwestra Latkowskiego „Nic się nie stało” o wątkach pedofilskich wokół trójmiejskiego lokalu Zatoka Sztuki, Kuba Wojewódzki zapowiedział pozwanie Latkowskiego i TVP. - W filmie „Nic się nie stało” jest pokazany celebryta z TVN który urządza castingi na „chłopców do łóżka”. „Rozmawiałem o nim z Edwardem Miszczakiem”. Kiedy oświadczenie szefów Discovery w tej sprawie? - spytał Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Canal+ uruchamia platformę VoD dla wszystkich internautów. Cztery pakiety w cenach 10-50 zł
Wystartowała platforma internetowa Canal+ z filmami, serialami, programami oraz streamingiem 76 stacji telewizyjnych. Usługa obejmuje cztery pakiety kosztujące od 10 do 50 zł.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność! Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Już ponad milion złotych na radio "Nowy Świat". "Nie tworzymy Trójki 2.0"
Od połowy kwietnia - kiedy ogłoszono start inicjatywy stworzenia radia internetowego "Nowy Świat" - udało się zebrać na ten cel ponad milion złotych. To absolutny rekord pod względem tempa crowdfundingu w historii jakiegokolwiek projektu medialnego. - Nie tworzymy Trójki w wersji 2.0, tylko zupełnie Nowy Świat - podkreśla w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Magdalena Jethon, redaktor naczelna rozgłośni.
więcej
|
|
Listę Przebojów Trójki może prowadzić Marek Wiernik lub Mirosław Rogalski, w porannym paśmie na stałe Piotr Łodej
Marek Wiernik lub Mirosław Rogalski mogą poprowadzić najbliższe notowanie Listy Przebojów Trójki - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Wiernik może też być nowym dyrektorem muzycznym anteny za Piotra Metza. - Na razie jednak nic nie jest pewne. Poza tym, że dyrekcja Trójki ma teraz z nią więcej problemów niż splendoru - mówi nam anonimowo jeden z byłych już dziennikarzy stacji.
więcej
|
|
Agata Kowalska po 14 latach odchodzi z TOK FM. "Straciłam zaufanie do redakcji"
Dziennikarka TOK FM Agata Kowalska po 14 latach pracy złożyła wypowiedzenie. Jak tłumaczy, jedną z przyczyn jej decyzji była "nagła zmiana ramówki" i skrócenie jej programu "Analizy". - Fundamentem pracy dziennikarskiej było dla mnie zawsze zaufanie do redakcji (...). W ciągu kilku ostatnich tygodni straciłam to zaufanie i pewność - wyjaśnia Agata Kowalska.
więcej
|
|
Piotr Baron rezygnuje z prowadzenia Listy Przebojów Trójki. ,,Nie mam nadziei na powrót do stacji"
Piotr Baron, dziennikarz radiowej Trójki, który prowadził wspólnie z Markiem Niedźwieckim Listę Przebojów nie będzie już gospodarzem tej audycji. - Nie poprowadzę już żadnego notowania Listy Przebojów, mówię to łamiącym się głosem, bo cała ta sytuacja sprawia, że odebrano mi kawałek mojego życia - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Przez pandemię spadła słuchalność radia. "Powolna reklamowa poprawa, jednak wzrostów nie będzie"
W wyniku wprowadzonego, związanego z pandemią koronawirusa lockdown’u spadła słuchalność radia. To efekt m.in. tego, że ludzie przestali podróżować samochodami. W kwietniu radio zanotowało spadek wpływów reklamowych netto - wg estymacji - na poziomie 40-45 proc. Znoszenie kolejnych obostrzeń powoduje lekki wzrost aktywności reklamodawców. To jednak co najwyżej doprowadzi do wyhamowania spadków wpływów z reklam w radiu, bo o wzroście rok do roku nie ma mowy.
więcej
|
|
Kolejne odejścia z Trójki: Stelmach i Łukawski po ponad 20 latach pracy, Rożek i autorzy ,,Urywków z kalendarza"
Z radiowej Trójki po ponad 20 latach pracy odchodzą dziennikarze Piotr Stelmach i Marcin Łukawski. Ze stacją pożegnali się również Filip Jaślar, Krzysztof Szubzda i Łukasz Błąd, którzy przygotowywali poranne „Urywki z kalendarza”, oraz dziennikarz naukowy dr Tomasz Rożek.
więcej
|
|
Mariusz Cieślik pożegnał się z Trójką, puszczając piosenkę Kazika ,,Twój ból jest lepszy niż mój"
Z radiową Trójką pożegnał się dziennikarz Mariusz Cieślik. Na koniec swojej ostatniej audycji puścił piosenkę Kazika „Twój ból jest lepszy niż mój”, po której wygranej w Liście Przebojów Trójki zaczęło się w stacji zamieszanie, w efekcie którego z rozgłośnią rozstało się kilkanaście osób.
więcej
|
|
|
|
Jarosław Łuczkiewicz szefem marketingu ATM
Jarosław Łuczkiewicz objął stanowisko dyrektora marketingu w spółce technologicznej ATM.
więcej
|
Digitree Group ze spadkiem wpływów i zyskiem operacyjnym, w górę Fast White Cat
W minionym kwartale zajmująca się marketingiem internetowym Digitree Group zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 11,5 proc. do 12,36 mln zł, jej strata netto zmalała z 359,5 do 138,1 tys. zł, a wynik operacyjny poszedł w górę z 314,5 tys. zł straty do 118,4 tys. zł zysku. - Grupa wypracowała zysk na działalności operacyjnej, jak również zmniejszyła koszty prowadzenia działalności, na co wpływ miało głównie inne podejście do prowadzenia projektów w obszarze IT, jak i zmiany na polu związanym z obsługą klientów - komentuje Przemysław Marcol z zarządu firmy.
więcej
|
Przez pandemię spadła słuchalność radia. "Powolna reklamowa poprawa, jednak wzrostów nie będzie"
W wyniku wprowadzonego, związanego z pandemią koronawirusa lockdown’u spadła słuchalność radia. To efekt m.in. tego, że ludzie przestali podróżować samochodami. W kwietniu radio zanotowało spadek wpływów reklamowych netto - wg estymacji - na poziomie 40-45 proc. Znoszenie kolejnych obostrzeń powoduje lekki wzrost aktywności reklamodawców. To jednak co najwyżej doprowadzi do wyhamowania spadków wpływów z reklam w radiu, bo o wzroście rok do roku nie ma mowy.
więcej
|
Zakupowy rollercoaster w czasach Covid-19. Co Polacy kupowali na potęgę, z czego rezygnowali
W okresie ostatnich 10 tygodni o kilkadziesiąt procent poszybowała sprzedaż produktów zdrowotnych i leków bez recepty. Znacznie zmalało natomiast zapotrzebowanie na kosmetyki i perfumy - wynika z danych Nielsena.
więcej
|
,,Przejdźmy na Ty od Zera" z Krzysztofem Hołowczycem. Nowa reklama piwa Tyskie
Były kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc jest twarzą nowej odsłony kampanii reklamowej bezalkoholowego wariantu piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Działania w ramach platformy komunikacyjnej "Przejdźmy na TY" przygotowały Bardzo, Gong, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, domy produkcyjne OTO, Shootme oraz Televisor oraz BNA.
więcej
|
,,Chroń jak profesjonalista" - namawia Rafil (wideo)
Firma Śnieżka rozpoczęła nową kampanię reklamową marki Rafil pod hasłem „Chroń metal jak profesjonalista”. Za opracowanie platformy komunikacji odpowiada agencja Schulz brand friendly.
więcej
|
,,Słuchaj muzyki na własnych zasadach" w kampanii Empik Music
Wystartowała kampania reklamowa promująca nową platformę streamingową Empik Music. Przygotowały ją agencja Kamikaze ze wsparciem Warsaw Production i Studia Głośno.
więcej
|
IKEA wspiera w kampanii społeczność LGBTQ+
W globalnej kampanii IKEA sprzeciwia się homofobii, transfobii i bifobii.
więcej
|
Tomasz Kammel w kampanii "Na wiosnę mniej płacisz w Play" (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Play, w której operator promuje smartfony w abonamencie za 50 zł miesięcznie. W reklamie występuje prezenter telewizyjny Tomasz Kammel.
więcej
|
Powrót klientów w kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa
Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną falę ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z płatności bezgotówkowych oraz z przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa.
więcej
|
Sprzedano bilety do kin za ponad 130 tys. zł. Akcja #wspieramykinapolskie
Epidemia koronawirusa spowodowała zamknięcie kin w połowie marca br. Aby pomóc niezależnym placówkom, firma KinAds zorganizowała w internecie akcję #wspieramykinapolskie. Można kupić e-bilet i wykorzystać go, kiedy chcemy. Sprzedano już bilety za około 132 tys. zł.
więcej
|
Circle K zachęca do wyrażania wdzięczności w kampanii ,,Little Thank You"
Sieć stacji paliw Circle K ruszyła z akcją „Little Thank You”, która zachęca do doceniania pomocy, którą otrzymujemy od ludzi na co dzień. Swoją wdzięczność można wyrazić, wysyłając prezent od Circle K. Działania przygotowały Performics, Spark Foundry i Grayling.
więcej
|
Dorota Wojtczak szefową marketingu w Grupie S/F
Dorota Wojtczak obejmuje nowo utworzone stanowisko head of marketing w Grupie S/F.
więcej
|
XPG sponsorem tytularnym organizacji esportowej Invicta Gaming
Gamingowa marka XPG (należąca do producenta dysków i pamięci Adata), została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming.
więcej
|
Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wpływy Kolportera zmalały w ub.r. o 3 proc. Przez epidemię spadek sprzedaży, rozmowy ws. obniżki czynszu w centrach handlowych
W ub.r. dystrybuująca i sprzedająca prasę firma Kolporter zanotowała spadek przychodów o 2,96 proc. do 1,35 mld zł oraz wzrost zysku netto z 11,5 do 16,11 mln zł. W związku z epidemią koronawirusa o 3-4 proc. zmalała liczba punktów sprzedaży obsługiwanych przez spółkę. Kolporter rozmawia z właścicielami centrów handlowych o obniżce czynszu za jego saloniki.
więcej
|
Wojciech Cieśla po 8 latach odchodzi z "Newsweeka"
Dziennikarz Wojciech Cieśla na fali zwolnień grupowych w Ringier Axel Springer Polska zdecydował się na odejście z tygodnika „Newsweek Polska” - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Women's Health" i ,,Glamour" na plusie w I kwartale, ,,Uroda Życia" straciła najwięcej
W pierwszym kwartale br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Wzrostami pochwalić się mogły „Women’s Health” i „Glamour”, a najwięcej straciła „Uroda Życia” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agora negocjuje z nowymi inwestorami sprzedaż Domiporta
Agora poinformowała, że rozpoczęto rozmowy z nowymi inwestorami zewnętrznymi w sprawie sprzedaży wydającej serwisy ogłoszeniowe spółki Domiporta. Nadal trwają też negocjacje w tej sprawie ze spółką Mieszkanie.pl należącą do członków zarządu Domiporta.
więcej
|
Maciej Myga po 19 latach odchodzi z ,,Gazety Pomorskiej"
Z „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) odchodzi dziennikarz sądowy, szef działu miejskiego bydgoskiej redakcji Maciej Myga. Z tytułem związany był od 2001 roku. Na razie nie wiadomo, gdzie będzie teraz pracował.
więcej
|
Bauer przygotował wydanie specjalne ,,Życia na Gorąco" z grami i zabawami dla całej rodziny
W czwartek 21 maja Wydawnictwo Bauer rozpoczyna sprzedaż wydania specjalnego „Życia na Gorąco” - „Gry i zabawy domowe”. Magazyn będzie w założeniu ma trafić do całych rodzin, bez rozgraniczenia wiekowego. W sprzedaży będzie do 13 sierpnia.
więcej
|
Ewa Budzynowska: z Agory do PMPG Polskie Media
Pracę jako dyrektor sprzedaży i rozwoju oferty digital w PMPG Polskie Media (wydawca „Do Rzeczy” i „Wprost”) zaczęła Ewa Budzynowska. Poprzednio pracowała w Agorze, a wcześniej m.in. w Bauer Media Group.
więcej
|
|
|
Rzeczniczka Jacka Majchrowskiego chciała zwolnienia dziennikarza Onetu? "Mamy wątpliwości co do jego intencji"
Portal Onet opublikował list rzeczniczki prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego i zasugerował, że chciała zwolnienia dziennikarza z krakowskiego oddziału portalu. - Nie jest naszą rolą ingerowanie w pracę redakcji. Nie możemy pozostać bierni, jeżeli mamy wątpliwości co do intencji i zaangażowania osobistego pracownika redakcji - powiedziała Wirtualnemedia.pl Monika Chylaszek, szefowa biura prasowego krakowskiego ratusza.
więcej
|
Najpopularniejszy autor podcastów tylko na Spotify. Kontrakt wart 100 mln dolarów
Joe Rogan, najpopularniejszy na świecie twórca podcastów podpisał kontrakt na wyłączność z serwisem Spotify. Wartość umowy nieoficjalnie wynosi 100 mln dolarów. Od początku 2021 roku podcasty będą dostępne tylko na Spotify, w serwisie YouTube pozostaną jedynie fragmenty audycji Rogana.
więcej
|
Tom Hanks i ,,Greyhound" zadebiutują na Apple TV+. Apple zapłacił 70 mln dolarów
„Greyhound”, najnowszy film z Tomem Hanksem w roli głównej nie będzie miał premiery w kinach. Zamiast tego tytuł pojawi się w pierwszej kolejności na platformie Apple TV+. Apple walczył o film w drodze licytacji, za prawa do emisji zapłacił 70 mln dolarów.
więcej
|
"Balladyna" w reżyserii Oskara Sadowskiego od 28 maja w Playerze
Wirtualny spektakl "Balladyna" pojawi się po raz pierwszy w internecie, dostępny będzie od 28 maja w Player.pl (TVN Discovery Polska) w cenie 20 zł przez 48 godzin. Reżyserem jest Oskar Sadowski.
więcej
|
Alibaba zainwestuje 1,4 mld dolarów w system AI dla inteligentnych głośników
Alibaba Group Holding zainwestuje 10 mld juanów (1,41 mld dolarów) w system sztucznej inteligencji (AI) skoncentrowany wokół inteligentnego głośnika Tmall Genie. Pieniądze zostaną wykorzystane na dodanie nowych funkcjonalności do głośnika.
więcej
|
Nowa platforma Facebook Shops ma pomóc w sprzedaży produktów małym i średnim firomom
Mark Zuckerberg zapowiedział otwarcie przez Facebooka nowej platformy sprzedaży online. Małe i średnie firmy będą mogły bezpłatnie założyć sklep internetowy na Facebooku i Instagramie. Amerykański gigant testuje również narzędzie "Zakupy na żywo", które w przyszłości będzie zintegrowane z platformą zakupową.
więcej
|
Kaufland wspiera lokalnych producentów i dostawców żywności
"Regionalny Kaufland" to nowa platforma internetowa wspierająca lokalnych producentów i dostawców żywności.
więcej
|
Mikrofirmy chcą do internetu
Epidemia koronawirusa zmusiła wielu przedsiębiorców do przeniesienia działalności do sieci; najszybciej przystosowały się do tego małe firmy - wynika z badania „KoronaBilansu MŚP”. W najbliższym czasie aktywniejsze działania online planuje 62,5 proc. z nich.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność! Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej |
|
|