|
|
|
|
|
|
|
Polsat w kwietniu i maju miał spadek przychodów z reklamy o 35 proc.
Przychody Telewizji Polsat z reklamy i sponsoringu spadły w pierwszym kwartale o 3 proc. rok do roku - do 263 mln zł. Z kolei przychody reklamowe spadły w kwietniu i na początku maja o ok. 35 proc. - poinformował prezes spółki Stanisław Janowski. W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost przychodów o 2 proc. do 2,85 mld zł.
więcej
|
4,7 tys. widzów ,,Korki.tv" w telewizji Metro
Po ponad trzech tygodniach nadawania „Korki.tv” w telewizji Metro ogląda 4,7 tys. osób. Program notuje 0,65 proc. udziału wśród osób w wieku od 16 do 19 lat - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Będzie nowa edycja teleturnieju "Va Banque" w TVP
Reaktywowany teleturniej "Va Banque" prowadzony przez Przemysława Babiarza, nadawany od stycznia do kwietnia 2020 roku ma wrócić do Telewizji Polskiej jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat przejął operatora radiodyfuzyjnego BCAST i zainwestował w firmę syna Zygmunta Solorza
Pod koniec marca Cyfrowy Polsat przejął 69,1 proc. udziałów spółki BCAST realizującej emisję stacji radiowych i telewizyjnych. Do jej zarządu z ramienia Cyfrowego Polsatu weszli Jacek Felczykowski i Dariusz Działkowski. Firma kupiła też 9 proc. udziałów spółki Pluszak, której większościowym udziałowcem jest Piotr Żak, syn Zygmunta Solorza.
więcej
|
,,MTV Cribs" wraca do MTV Polska. Internetowa edycja od 19 maja (wideo)
We wtorek, 19 maja na kanale MTV Polska w serwisie YouTube zadebiutuje specjalna edycja programu „MTV Cribs” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gospodynią cyklu będzie Nina Cieślińska.
więcej
|
Telewizja Polska ruszyła z przetargiem mediowym
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na usługi planowania i zakupu mediów na potrzeby realizowanych przez nią kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżetu broni Value Media (Group One).
więcej
|
,,MasterChef 9" w jesiennej ramówce TVN. Ruszają internetowe castingi, widzowie wybiorą część uczestników
Telewizja TVN w jesiennej ramówce 2020 roku pokaże dziewiątą edycję kulinarnego programu „MasterChef”. Właśnie rozpoczęły się internetowe poszukiwania uczestników do talent-show.
więcej
|
Dokumenty, koncerty, spektakle, specjalna strona i spot. TVP świętuje setną rocznicę urodzin Jana Pawła II
Telewizja Polska zaczyna nadawać na swoich antenach cykl programów poświęconych Janowi Pawłowi II. Powstał też specjalny portal internetowy, poświęcony papieżowi. Pretekstem są obchody setnej rocznicy urodzin Karola Wojtyły. – Telewizja towarzyszyła temu pontyfikatowi od początku - mówił prowadzący konferencję prasową Przemysław Babiarz.
więcej
|
Nowa seria dokumentalna ,,Prawdziwy bohater" od 16 maja w TVP1
W sobotę, 16 maja telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowej serii dokumentalnej „Prawdziwy bohater”.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność! Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio "Nowy Świat" ma już 500 tys. zł i dwa studia. Do zespołu szuka młodych talentów
Internetowe radio "Nowy Świat", które zebrało już ponad pół miliona złotych na start, rozpoczęło zakup sprzętu i wyposażanie dwóch studiów - wynika z naszych informacji. Jednocześnie szuka osób do 30. roku życia do swojego zespołu. - Wiemy, że w czerwcu wszystko będzie dopięte na ostatni guzik - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Jethon, redaktor naczelna rozgłośni.
więcej
|
|
Polskie Radio planuje 80 zł zysku na 2020 rok
Polskie Radio na koniec 2020 roku prognozuje dodatni wynik finansowy w wysokości 0,08 tys. zł - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat przejął operatora radiodyfuzyjnego BCAST i zainwestował w firmę syna Zygmunta Solorza
Pod koniec marca Cyfrowy Polsat przejął 69,1 proc. udziałów spółki BCAST realizującej emisję stacji radiowych i telewizyjnych. Do jej zarządu z ramienia Cyfrowego Polsatu weszli Jacek Felczykowski i Dariusz Działkowski. Firma kupiła też 9 proc. udziałów spółki Pluszak, której większościowym udziałowcem jest Piotr Żak, syn Zygmunta Solorza.
więcej
|
|
,,Muzyka mojego życia" nową audycją Marzeny Rogalskiej w Radiu Złote Przeboje
W niedzielę, 17 maja na antenie Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) zadebiutuje nowa audycja Marzeny Rogalskiej - „Muzyka mojego życia”.
więcej
|
|
Od września ma wystartować Polskie Radio Kierowców
Polskie Radio od 1 września 2020 roku chce uruchomić Radio Kierowców, które dostępne będzie w technologii DAB+. Ma to być program całodobowy - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TOK FM nowym liderem słuchalności w Warszawie, RMF FM spadło na trzecie miejsce
Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. zostało TOK FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Polsat w kwietniu i maju miał spadek przychodów z reklamy o 35 proc.
Przychody Telewizji Polsat z reklamy i sponsoringu spadły w pierwszym kwartale o 3 proc. rok do roku - do 263 mln zł. Z kolei przychody reklamowe spadły w kwietniu i na początku maja o ok. 35 proc. - poinformował prezes spółki Stanisław Janowski. W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost przychodów o 2 proc. do 2,85 mld zł.
więcej
|
Telewizja Polska ruszyła z przetargiem mediowym
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na usługi planowania i zakupu mediów na potrzeby realizowanych przez nią kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżetu broni Value Media (Group One).
więcej
|
Platige Image z 19,4 mln zł wpływów i 574 tys. zł zysku. Zlecenia animacji stabilne, skutki epidemii odczuje Dobro
Firma Platige Image, zajmująca się produkcją, postprodukcją i animacją wideo, w zeszłym kwartale zanotowała minimalny spadek przychodów do 19,38 mln zł, 1,77 mln zł zysku EIBITDA i 574 tys. zł zysku netto. - Dwa z obszarów naszej działalności, w związku z zamknięciem planów zdjęciowych oraz zakazami zgromadzeń - reklama i eventy oraz spółka Dobro odczują skutki koronawirusa - informuje zarząd spółki.
więcej
|
Z Brave Agency odeszli dyrektorzy zarządzający Michał Atlas i Tomasz Dworak oraz cały zespół
Z końcem kwietnia Michał Atlas i Tomasz Dworak, dyrektorzy zarządzający agencji eventowej Brave Agency, odeszli z firmy. Wypowiedzenia złożył cały zespół agencji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Magdalena Puzmujźniak na czele nowego działu w Sputnik Studio
Sputnik Studio w związku z rozwojem projektów filmowych oraz telewizyjnych tworzy nowy dział, na czele którego stanęła Magdalena Puzmujźniak. Obejmie stanowisko head of film & TV development.
więcej
|
Joanna Zakrzewska head of customer experience w K2 Precise
Do zespołu agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise dołączyła Joanna Zakrzewska, na nowo utworzone stanowisko head of customer experience.
więcej
|
IKEA pokazuje rodzicom, jak umilić dzieciom czas w domu
Rosyjski oddział IKEA wyszedł naprzeciw oczekiwaniom tych klientów, którzy z powodu epidemii koronawirusa spędzają ze swoimi dziećmi czas ciągle w domu.
więcej
|
Rafał Urbanek nowym szefem działu SEO w Semahead
Rafała Urbanka został szefem działu SEO agencji Semahead. Zastąpił Damiana Kwintę, który rozstał się z firmą.
więcej
|
Piwo Žatecký z internetowym programem komediowym "Dobre Noviny". Prowadzącymi Michał Kempa i Piotr Szumowski
Marka Žatecký (Carlsberg Polska) rozpoczęła na You Tubie emisję programu komediowego „Dobre Noviny by Žatecký”. Prowadzą go standuperzy Michał Kempa i Piotr Szumowski.
więcej
|
Alior Bank w domowej reklamie odpowiada na zmiany z powodu epidemii (wideo)
Nowa kampania reklamowa Alior Banku, promująca Konto Jakże Osobiste, nawiązuje do zmian w codziennym życiu Polaków wywołanych przez epidemię koronawirusa.
więcej
|
Lavazza prowadzi kampanię ,,Pierwszy łyk" z influencerami
Producent kawy Lavazza prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” wspierającą wariant Qualità Oro. Działania oparte na współpracy z influencerami i mikroinfluencerami przygotowała agencja Cut The Mustard.
więcej
|
Polski oddział Publicis przygotował kampanię Michelin na 6 rynków
Agencja reklamowa Publicis Worldwide Polska przygotowała w warunkach home office kampanię reklamową produecnta opon, firmy Michelin, która prowadzona jest równocześnie na 6 rynkach w Europie.
więcej
|
Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych
Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność! Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej |
|
|
Rafał Woś szykuje film o Edwardzie Gierku, premiera planowana na 2021 rok
Dziennikarz ekonomiczny Rafał Woś napisał scenariusz do filmu o Edwardzie Gierku. Zdjęcia miały zacząć się późną wiosną, ale pandemia koronawirusa pokrzyżowała te plany. - Ruszą możliwie szybko - zapewnia Woś. Producentem filmu jest Global Studio, dystrybutorem będzie Mówi Serwis. Film ma wejść na ekrany kin w 2021 roku.
więcej
|
Biedronka odpowiada lokalnym wydawcom: nie odmawiamy dystrybucji, analizujemy. Andrysiak: to się nazywa unik
Wnioski wydawców lokalnej prasy o sprzedaż ich gazet w sklepach Biedronka są wciąż analizowane, więc nie można mówić o odmowie dystrybucji - zapewnia Jeronimo Martins Polska. - Tę odpowiedź znamy, wielokrotnie zwracaliśmy się o to do Biedronki i zawsze spotykaliśmy się - nie z odmową, ale milczeniem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Andrysiak, wydawca „Gazety Radomszczańskiej”, członek Stowarzyszenia Gazet Lokalnych.
więcej
|
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" przy spadku wpływów zwiększył zysk netto. ,,Załamanie na rynku dystrybucji prasy"
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Gremi Media (wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) zanotowała spadek przychodów o 4,2 proc. do 23,53 mln zł. Zysk EBITDA firmy zmalał z 4,51 do 4,23 mln zł, a zysk netto wzrósł z 3,08 do 3,54 mln zł.
więcej
|
Katarzyna Jaklewicz i Dominika Maciejasz w dziale gospodarczym ,,Gazety Wyborczej", wspiera go Fundacja GW
Do utworzonego w kwietniu działu „Gazety Wyborczej” (Agora) dotyczącego tematyki gospodarczej dołączyły Katarzyna Jaklewicz i Dominika Maciejasz. Kierowany przez Wojciecha Pelowskiego dział wspierany jest zewnętrznymi grantami m.in. od Fundacji Gazety Wyborczej.
więcej
|
|
|
Internetowy bukmacher Betfan blisko upadłości. ,,W ostatnich miesiącach milionowe straty"
Internetowy serwis bukmacherski Betfan w ostatnich dniach zawiesił działalność, a jego nowy prezes Marian Kubalica (w przeszłości związany m.in. z TVP) ocenia, że prawdopodobnie złoży wniosek o upadłość. - Spółka funkcjonowała, jakby nie było epidemii i spadku przychodów. Są niepopłacone faktury, podatki, wynagrodzenia dla pracowników, wypowiadane są firmie umowy najmu - wylicza.
więcej
|
Facebook zapłaci 52 mln dolarów odszkodowania moderatorom za pracę w trudnych warunkach
Facebook zgodził się zapłacić 52 mln dolarów rekompensaty ponad 11 tys. moderatorów, którzy pozwali go za straty psychiczne, jakie odnieśli z powodu narażenia ich na czytanie ekstremalnych treści na platformie społecznościowej. Najbardziej poszkodowani dostaną po 50 tys. dolarów, pozostali co najmniej 1 tys. dolarów.
więcej
|
Netflix powróci do bitrate'u sprzed kilku tygodni
Serwis Netflix rozpoczął powrót do wskaźnika bitrate, który został obniżony z powodu pandemii koronawirusa i przeciążenia internetu. Jako pierwsi zmianę mają odczuć użytkownicy w Niemczech. Jak ustaliły Wirtualnemedia.pl wyższy bitrate będzie przywracany stopniowo w zależności od sytuacji w konkretnych krajach. Termin dotyczący Polski pozostaje nieznany.
więcej
|
Grupa Interia ze 112 mln zł wpływów, 90 proc. gotówki z reklam. Polsat chce podwoić jej zysk
W ub.r. Grupa Interia zanotowała 112 mln zł przychodów, w tym 97 mln zł gotówkowych, z czego 90 proc. zapewniły reklamy. Skorygowany zysk EBITDA firmy wyniósł 28,1 mln zł. - Planujemy podwoić jej wynik EBITDA w okresie średnioterminowym - zapowiada Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu, który niedawno uzgodnił zakup Interii.
więcej
|
Rafał Urbanek nowym szefem działu SEO w Semahead
Rafała Urbanka został szefem działu SEO agencji Semahead. Zastąpił Damiana Kwintę, który rozstał się z firmą.
więcej
|
W Żabce sprzedawcy będą za klientów wpisywać kody do odbioru paczek
Sieć sklepów Żabka zmienia procedurę przy odbiorze przesyłek: jednorazowe kody do terminala będą wpisywali sprzedawcy, a nie jak dotychczas klienci. Ma to ograniczyć kontakt klientów z terminalami płatniczymi.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność! Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zmieniając kandydata na prezydenta, Platforma Obywatelska nie odzyska już utraconych wyborców (opinie)
Dziś Platforma Obywatelska ma ogłosić zmianę swojego kandydata w wyborach prezydenckich. Małgorzatę Kidawę-Błońską, której notowania w sondażach prezydenckich na przestrzeni ostatnich tygodni drastycznie spadają miałby zastąpić Rafał Trzaskowski, obecnie prezydent Warszawy. Eksperci od marketingu politycznego uważają, że w obecnej sytuacji to dobra strategia, ale i tak nic już nie zmieni - jest zbyt mało czasu na to, by PO udało się ponownie przyciągnąć tych wyborców, którzy przesunęli swoją sympatię w stronę innych kandydatów. Rafał Trzaskowski wydaje się być lepszym kandydatem niż wskazywany też Radosław Sikorski. Prezydent Warszawy może wnieść nową energię, podczas gdy ten drugi ma znacznie szerszy elektorat negatywny.
więcej
|
Szef Xiaomi przyłapany na korzystaniu z telefonu iPhone
Lei Jun, szef chińskiego producenta smartfonów Xiaomi, na co dzień używa telefonu konkurencji - i to amerykańskiego Apple.
więcej
|
Koronawirus stresuje jak rozwód
Osoby prowadzące działalność gospodarczą w zakresie public relations oraz freelancerzy w największym stopniu odczuwają stres spowodowany obawami o swoją przyszłość na rynku - pokazują badania agencji Exacto. Poziom stresu w czasie pandemii koronawirusa część specjalistów porównuje do rozwodu.
więcej
|
Platinium Cast dla marki Barwa w social mediach
Od czerwca marka kosmetyczna Barwa rozszerza dotychczasową współpracę z agencją Platinium Cast o całościową obsługę swoich kanałów społecznościowych.
więcej
|
38Content Communication dla BeSymbio
Do grona klientów agencji 38Content Communication dołączyła polska marka naturalnych kosmetyków BeSymbio.
więcej
|
Edukacyjny startup Novakid klientem Good One PR
Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z internetową szkołą języka angielskiego Novakid.
więcej
|
|
|