Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 28 Listopada 2019
 
 
 
Adam Pieczyński odchodzi z TVN. Zastąpi go Michał Samul
 
Adam Pieczyński odchodzi z funkcji szefa pionu informacji TVN i kończy karierę zawodową. Jego następcą zostanie Michał Samul. - Nadszedł moment, by oddać stery, wypocząć i poświęcić się rodzinie - uzasadnia. więcej
 
 
UOKiK zbada rynek przed przejęciem Eurozetu przez Agorę
 
Urząd Kontroli Konkurencji i Konsumentów skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia Grupy Eurozet przez Agorę. Organ stwierdził, że w tej sprawie konieczne jest przeprowadzenie badania rynku. - Urząd nie badał rynku radiowego od dłuższego czasu, więc liczyliśmy się z taką decyzją - komentuje Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory. więcej
 
 
Cyfrowy Polsat bierze 1 mld zł kredytu, Polkomtel zrywa umowę z Huawei dot. systemu informatycznego
 
Cyfrowy Polsat w ramach umowy kredytowej pozyskał 1 mld zł kolejnego kredytu, który ma spłacić w marcu 2023 roku. Natomiast należący do niego Polkomtel, operator sieci telekomunikacyjnej Plus, odstąpił od umowy z Huawei, którzy mocno opóźnił się z wdrożeniem dla firmy nowego systemu informatycznego. więcej
 
 
Wiceminister cyfryzacji: Będzie polski punkt kontaktowy dla YouTube'a i Twittera. Trwają rozmowy z Rosjanami o 5G
 
W ciągu kilku miesięcy zostaną uruchomione formularze kontaktowe ułatwiające polskim użytkownikom YouTube’a i Twittera odwołanie się od treści lub kont blokowanych na tych platformach - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Karol Okoński, wiceminister cyfryzacji. Wyjaśnia też kwestie związane z wprowadzeniem w naszym kraju sieci 5G i pojawiające się wyzwania. - Prowadzimy rozmowy z Rosjanami na temat zwolnienia pasma 700 MHz, wspiera nas Komisja Europejska - informuje Karol Okoński. więcej
 
 
,,Kuchnia" nie będzie już dwumiesięcznikiem, nacisk na treści w internecie
 
Magazyn „Kuchnia” (Agora) w 2020 roku przestanie ukazywać się jako dwumiesięcznik. Będzie pojawiał się na rynku tylko kilka razy w roku jako wydania tematyczne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracę w redakcji straci jedna osoba. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN Media podaje cenniki i zasady sprzedaży reklam na 2020 rok. Wyższe CPP, rabaty bez zmian więcej
 
Nowy serial ,,Kod genetyczny" wiosną w TVN. Gruszka, Woronowicz i Musiałowski w rolach głównych (zdjęcia) więcej
 
5,34 mln widzów Eurowizji Junior 2019 w TVP1, TVP ABC i TVP Polonia (dane NAM) więcej
 
Polskie Radio w przyszłym roku postawi na podcasty więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży powierzchni internetowych Grupa ZPR Media
Content Commerce Specialist Ringier Axel Springer Media
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Grupa ZPR Media
Dziennikarz, Newsweek.pl Ringier Axel Springer Media
Project Manager Dział Sprzedaży - wsparcie sprzedaży Grupa ZPR Media
New Business Manager El Padre
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Event Manager El Padre
Kierownik Postprodukcji / Postproduction Manager Smakjam
Digital Sales Specialist Termedia
KeyAccount Manager Termedia
Communications and Marketing Manager, for Poland & Central Europe Marine Stewardship Council
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Adam Pieczyński odchodzi z TVN. Zastąpi go Michał Samul

Adam Pieczyński odchodzi z funkcji szefa pionu informacji TVN i kończy karierę zawodową. Jego następcą zostanie Michał Samul. - Nadszedł moment, by oddać stery, wypocząć i poświęcić się rodzinie - uzasadnia. więcej

Cyfrowy Polsat bierze 1 mld zł kredytu, Polkomtel zrywa umowę z Huawei dot. systemu informatycznego

Cyfrowy Polsat w ramach umowy kredytowej pozyskał 1 mld zł kolejnego kredytu, który ma spłacić w marcu 2023 roku. Natomiast należący do niego Polkomtel, operator sieci telekomunikacyjnej Plus, odstąpił od umowy z Huawei, którzy mocno opóźnił się z wdrożeniem dla firmy nowego systemu informatycznego. więcej

Modyfikacja zasad handlowych TVN Media na 2020 rok wskazują, że nadawca chce przejąć część budżetów konkurencyjnych stacji i powalczyć o budżety video online (opinie)

Zasady polityki handlowej TVN Media na 2020 rok dowodzą, że celem Grupy TVN jest przejęcie części budżetów od stacji konkurencyjnych i przyciągnięcie ich do głównej anteny TVN.  Zmiany dotyczące inwestycji w segmencie digital powodują, że w obecnym brzmieniu koszty telewizyjne są wprost uzależnione od deklaracji w segmencie online. W obliczu konkurowania o budżety video z globalnymi graczami, takimi jak Google czy Facebook, wykorzystanie swojej pozycji w segmencie telewizyjnym wydaje się jak najbardziej naturalną decyzją - komentują eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Netflix od początku grudnia na Platformie Canal+

Na początku grudnia abonenci Canal+ w Polsce zyskają dostęp do serwisu Netflix. - W najbliższym czasie będziemy informować o szczegółach - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, kierownik ds. PR korporacyjnego, technologii i ofert w platformie Canal+. więcej

RPO pyta prezesa TVP Jacka Kurskiego o "czarną listę" w związku z benefisem Andrzeja Seweryna

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar napisał do prezesa Telewizji Jacka Kurskiego z prośbą o wyjaśnienia w sprawie "czarnej listy" dziennikarzy, ekspertów i polityków w mediach publicznych. Temat powrócił w związku z benefisem Andrzeja Seweryna, w ramach którego jednemu z gości miano odmówić udziału w nagraniach. więcej

TVP Sport liderem w październiku. 0,013 proc. udziału Canal+ Sport 3

W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Fightklub, a na czele spadków uplasował się nSport+. Canal+ Sport 3 zanotował 0,013 proc. udziału, a Canal+ Sport 4 - 0,002 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Jolanta Pieńkowska wraca do TVN24 BiS, będzie prowadzić popołudniowe ,,Fakty o świecie"

Po roku nieobecności, z początkiem grudnia na antenę TVN24 BiS wraca Jolanta Pieńkowska. Znów będzie prowadziła „Fakty o świecie”. Magazyn będzie miał dwa wydania: popołudniowe i wieczorne. więcej

Anna Grabowska prowadzi ,,Gorące pytania" w Telewizji wPolsce.pl

Dziennikarka i prawniczka Anna Grabowska, związana z Polskim Radiem i TVP Info, dołączyła do gospodarzy pasma „Gorące pytania” w Telewizji wPolsce.pl (Fratria). więcej

UPC Biznes z odświeżoną ofertą usług komórkowych

Od 27 listopada oferta mobilna UPC Biznes oparta jest na trzech planach taryfowych: Start 10 GB, Smart 25 GB oraz Pro 50 GB. Każdy z nich jest dostępny w dwóch wariantach: z umową na 24 miesiące oraz bez zobowiązań. więcej

Często kupujesz przez internet? Zobacz, jak oszczędzać na zakupach dzięki zniżkom!

Coraz szybsze tempo życia sprawia, że czasami trudno wygospodarować czas na zakupy. Z tego powodu niesłabnącą popularnością cieszą się sklepy internetowe, w których można składać zamówienia przez całą dobę. To duże udogodnienie, a także oszczędność pieniędzy, gdyż można skorzystać z atrakcyjnych promocji. To nie wszystko, bo dodatkowe zniżki jeszcze bardziej obniżą cenę zamówienia! materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
UOKiK zbada rynek przed przejęciem Eurozetu przez Agorę

Urząd Kontroli Konkurencji i Konsumentów skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia Grupy Eurozet przez Agorę. Organ stwierdził, że w tej sprawie konieczne jest przeprowadzenie badania rynku. - Urząd nie badał rynku radiowego od dłuższego czasu, więc liczyliśmy się z taką decyzją - komentuje Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory. więcej

 
Z Eurozetu odchodzi dyrektor marketingu oraz dwie menadżerki z biura reklamy

Agnieszka Szozda, dyrektor działu marketingu Grupy Eurozet odchodzi z firmy. Ze spółką była związana od czerwca 2016 roku. Reorganizacja oraz odejścia pracowników miały też miejsce w biurze reklamy. więcej

 
RMF Classic od 6 grudnia będzie grać tylko bożonarodzeniową muzykę

W tym roku RMF Classic zaczyna swoją akcję całodziennego nadawania świątecznej muzyki wcześniej, niż zazwyczaj - już 6 grudnia. „Najpiękniejsza Muzyka na Święta” brzmieć będzie na antenie przez cały dzień. więcej

 
Zmarł Jarosław Manowski, dziennikarz Radia Łódź

W nocy z 26 na 27 listopada zmarł dziennikarz Radia Łódź Jarosław Manowski. Z rozgłośnią był związany od 1991 roku. więcej

 
UOKiK zbada rynek przed decyzją ws. przejęcia Eurozetu przez Agorę

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia Eurozetu przez Agorę. Regulator przeprowadzi badanie branż, w których działają obie firmy. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Modyfikacja zasad handlowych TVN Media na 2020 rok wskazują, że nadawca chce przejąć część budżetów konkurencyjnych stacji i powalczyć o budżety video online (opinie)

Zasady polityki handlowej TVN Media na 2020 rok dowodzą, że celem Grupy TVN jest przejęcie części budżetów od stacji konkurencyjnych i przyciągnięcie ich do głównej anteny TVN.  Zmiany dotyczące inwestycji w segmencie digital powodują, że w obecnym brzmieniu koszty telewizyjne są wprost uzależnione od deklaracji w segmencie online. W obliczu konkurowania o budżety video z globalnymi graczami, takimi jak Google czy Facebook, wykorzystanie swojej pozycji w segmencie telewizyjnym wydaje się jak najbardziej naturalną decyzją - komentują eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Z Eurozetu odchodzi dyrektor marketingu oraz dwie menadżerki z biura reklamy

Agnieszka Szozda, dyrektor działu marketingu Grupy Eurozet odchodzi z firmy. Ze spółką była związana od czerwca 2016 roku. Reorganizacja oraz odejścia pracowników miały też miejsce w biurze reklamy. więcej

Test obiadu z rodzicami i stół ,,stół na co dzień i od święta" w reklamach IKEA (wideo)

W bożonarodzeniowej kampanii sieci sklepów meblarskich IKEA reklamowana jest oferta promocyjna dla członków IKEA Family. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają VMLY&R Poland, Garden of Words i Wavemaker. więcej

E-commerce, model subskrypcyjny, 5G i recykling - kluczowe trendy w handlu w 2020 r.

Zbliżający się rok 2020 to dalszy rozwój e-commerce i nowych technologii, ale także rozwój stosunkowo nowych trendów, takich jak ekonomia subskrypcji, partnerstwo międzybranżowe oraz działalność nastawiona na zrównoważony rozwój. Wszystko po to, by sprostać rosnącym wymaganiom konsumenckim - wskazują eksperci DNB Bank Polska, którzy na praktycznych przykładach prezentują pięć kluczowych trendów w branży. więcej

Media Direction OMD broni obsługi mediowej Zalando

Platforma sprzedażowa Zalando prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów. Obsługi tego budżetu broni należąca do Grupy OMD agencja Media Direction OMD. więcej

Godziny Ciszy w sieci Decathlon

Sklep Decathlon Częstochowa - Poczesna dołącza do inicjatywy Godziny Ciszy, zainicjowanej tam przez Stowarzyszenie "Daj mi czas". W godzinach otwarcia sklep będzie dostosowany do potrzeb osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i zaburzeniami pokrewnymi. więcej

Milka wspiera polskich skoczków narciarskich w kampanii "Sercem z Naszymi"

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej "Milka. Sercem z Naszymi”, w której marka słodyczy będzie m.in. kontynuować współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A. Za działania odpowiadają Carla Zuri, Mindshare, Truskavka, Event Factory, IQ Marketing i Big Picture. więcej

Agencja GoldenSubmarine powraca do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Agencja marketingowa GoldenSubmarine dołączyła do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. więcej

Citibank tworzy własną, wewnętrzną agencję kreatywną

Citibank spędził ostatni rok na budowaniu własnej, wewnętrznej agencji kreatywnej, która ma m.in. przyspieszyć komunikację pomiędzy firmą a partnerami agencyjnymi. więcej

Afera #SnickersGate. Głodni pracownicy firmy "nie byli sobą"

Humorystyczna akcja #SnickersGate we Francji pokazała na nowo znane hasło marki "Głodny nie jesteś sobą". Zszokowani klienci w opakowaniach Snicersów znajdowali… nadzienie z Bounty (obie marki należą do tego samego koncernu, Mars Wrigley). więcej

Reklama Reserved z Kendall Jenner deklasuje konkurencję na YouTube

Najpopularniejszym spotem reklamowym na polskim YouTube w październiku była kampania Reserved z #CiaoKendall z Kendall Jenner - wynika z nowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Spot ma ponad 20 mln wyświetleń, zostawiając inne reklamy daleko w tyle. więcej

"Święta pełne niespodzianek" z Mateuszem Gesslerem w kampanii Pasaży Tesco

Z początkiem grudnia rusza nowa kampania świąteczna Centrów Handlowych Pasaż Tesco pod hasłem: „Święta Pełne Niespodzianek”. Ambasadorem akcji jest szef kuchni Mateusz Gessler. więcej

Anna Hickey powołana na stanowisko president global clients w Wavemaker

Agencja Wavemaker (GroupM) powołała Annę Hickey na stanowisko president global clients. Dotychczas pełniła funkcję chief commercial officera w Wavemaker w Wielkiej Brytanii. więcej

Jayanta Jenkins global executive creative directorem Samsung Mobile w agencji Cheil

Jayanta Jenkins dołącza do zespołu agencji reklamowej Cheil na stanowisko global executive creative director marki Samsung Mobile. Poprzednio przez rok pracował w HP. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
UOKiK zbada rynek przed przejęciem Eurozetu przez Agorę

Urząd Kontroli Konkurencji i Konsumentów skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia Grupy Eurozet przez Agorę. Organ stwierdził, że w tej sprawie konieczne jest przeprowadzenie badania rynku. - Urząd nie badał rynku radiowego od dłuższego czasu, więc liczyliśmy się z taką decyzją - komentuje Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory. więcej

,,Kuchnia" nie będzie już dwumiesięcznikiem, nacisk na treści w internecie

Magazyn „Kuchnia” (Agora) w 2020 roku przestanie ukazywać się jako dwumiesięcznik. Będzie pojawiał się na rynku tylko kilka razy w roku jako wydania tematyczne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracę w redakcji straci jedna osoba. więcej

,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim (dane za trzy kwartały)

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszych trzech kwartałach br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty”. Zyskało tylko „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Sukces" wraca jako magazyn lifestyle'owy na portalu ,,Rzeczpospolitej". ,,Żadnej polityki i newsów"

„Rzeczpospolita” (Gremi Media) uruchomiła lifestyle'owy magazyn internetowy Sukces.rp.pl. Redaktor prowadzącą witryny jest Zuzanna Dąbrowska. więcej

Agora uruchomiła restaurację Papa Diego w Szczecinie

Firma Foodio Concept (założona przez Heliosa z Grupy Agora) otworzyła w Szczecinie nowy lokal pod szyldem Papa Diego. To pierwszy lokal tej marki w mieście, działa w centrum handlowym Galaxy. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wiceminister cyfryzacji: Będzie polski punkt kontaktowy dla YouTube'a i Twittera. Trwają rozmowy z Rosjanami o 5G

W ciągu kilku miesięcy zostaną uruchomione formularze kontaktowe ułatwiające polskim użytkownikom YouTube’a i Twittera odwołanie się od treści lub kont blokowanych na tych platformach - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Karol Okoński, wiceminister cyfryzacji. Wyjaśnia też kwestie związane z wprowadzeniem w naszym kraju sieci 5G i pojawiające się wyzwania. - Prowadzimy rozmowy z Rosjanami na temat zwolnienia pasma 700 MHz, wspiera nas Komisja Europejska - informuje Karol Okoński. więcej

Netflix od początku grudnia na Platformie Canal+

Na początku grudnia abonenci Canal+ w Polsce zyskają dostęp do serwisu Netflix. - W najbliższym czasie będziemy informować o szczegółach - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, kierownik ds. PR korporacyjnego, technologii i ofert w platformie Canal+. więcej

Alior Bank zmienia serwis transakcyjny: nowe nazwy, ekran startowy i szablony płatności

Od 13 grudnia serwis transakcyjny Alior Banku zostanie udostępniony w nowej wersji. Platforma www będzie teraz działać pod nazwą Alior Online, a aplikacja mobilna jako Alior Mobile. więcej

Amazon w Gliwicach zbuduje centrum logistyki e-commerce o powierzchni 210 tys. mkw.

W Gliwicach ma powstać centrum logistyki e-commerce, gdzie pracę znajdzie ponad tysiąc osób - podał Amazon w komunikacie spółki. Obiekt ma liczyć ponad 210 tys. mkw. więcej

Facebook przejmuje producenta Beat Saber. Inwestuje w gry VR i Oculusa

Facebook za nieznaną kwotę przejął Beat Games, czeskiego producenta gier przeznaczonych do wirtualnej rzeczywistości i znanego w tym segmencie tytułu Beat Saber. Zespół Beat Games ma nadal pracować samodzielnie, jednak będzie kontrolowany przez należącą do Facebooka firmę Oculus, a w przyszłości przygotuje gry przeznaczone do gogli tej marki. więcej

Facebook wprowadza aplikację Viewpoints. Pozwoli zarabiać uczestnikom ankiet online

Facebook wprowadził na rynek aplikację o nazwie Viewpoints. Umożliwia ona zarabianie pieniędzy użytkownikom uczestniczącym w internetowych ankietach, według zapowiedzi rocznie może to być kwota 600 dolarów. Rozwiązanie jest na razie dostępne tylko w USA. więcej

Twitter zlikwiduje nieużywane konta użytkowników. Trzeba się zalogować do 11 grudnia 2019

Serwis Twitter zapowiada likwidowanie kont tych użytkowników, którzy nie korzystali z platformy w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Utracone nazwy profili mają trafić do puli, którą będzie można wykorzystać do założenia nowych kont. Aby nie stracić konta użytkownik powinien do 11 grudnia 2019 r. przynajmniej raz się na nim zalogować. więcej

,,Sukces" wraca jako magazyn lifestyle'owy na portalu ,,Rzeczpospolitej". ,,Żadnej polityki i newsów"

„Rzeczpospolita” (Gremi Media) uruchomiła lifestyle'owy magazyn internetowy Sukces.rp.pl. Redaktor prowadzącą witryny jest Zuzanna Dąbrowska. więcej

Strona Fake Friday sprawdzi ceny produktów. Wykryje manipulacje sprzedawców w Czarny Piątek

Niedługo przed tegorocznym Czarnym Piątkiem w sieci pojawiła się strona o nazwie Fake Friday. Pozwala ona na prześledzenie cen konkretnych produktów w przeszłości i sprawdzenie, czy określony sprzedawca nie zawyżył jej wcześniej by sugerować korzystne zniżki w Czarny Piątek. więcej

Reklama Reserved z Kendall Jenner deklasuje konkurencję na YouTube

Najpopularniejszym spotem reklamowym na polskim YouTube w październiku była kampania Reserved z #CiaoKendall z Kendall Jenner - wynika z nowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Spot ma ponad 20 mln wyświetleń, zostawiając inne reklamy daleko w tyle. więcej

Business Insider Polska z zakładką tematyczną o elektromobilności

W portalu Business Insider Polska (Ringer Axel Springer Polska) pojawiła się nowa zakładka tematyczna, która będzie poświęcona tematom związanym z elektromobilnością w Polsce i na świecie. Dział e-mobility będzie skupiać się na aktualnych trendach z obszaru elektromobilności oraz testach pojazdów elektrycznych i hybrydowych. więcej

Często kupujesz przez internet? Zobacz, jak oszczędzać na zakupach dzięki zniżkom!

Coraz szybsze tempo życia sprawia, że czasami trudno wygospodarować czas na zakupy. Z tego powodu niesłabnącą popularnością cieszą się sklepy internetowe, w których można składać zamówienia przez całą dobę. To duże udogodnienie, a także oszczędność pieniędzy, gdyż można skorzystać z atrakcyjnych promocji. To nie wszystko, bo dodatkowe zniżki jeszcze bardziej obniżą cenę zamówienia! materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Połowa Polaków planuje skorzystać z promocji na Black Friday

Zamiar skorzystania z promocji na Black Friday zadeklarowało 51 proc. Polaków - wynika z badania agencji Inquiry. Coraz większą popularnością cieszą się także inne "święta zakupów" - Cyber Monday, dzień darmowej dostawy czy promocja na Dzień Singli w Aliexpress. więcej

E-commerce, model subskrypcyjny, 5G i recykling - kluczowe trendy w handlu w 2020 r.

Zbliżający się rok 2020 to dalszy rozwój e-commerce i nowych technologii, ale także rozwój stosunkowo nowych trendów, takich jak ekonomia subskrypcji, partnerstwo międzybranżowe oraz działalność nastawiona na zrównoważony rozwój. Wszystko po to, by sprostać rosnącym wymaganiom konsumenckim - wskazują eksperci DNB Bank Polska, którzy na praktycznych przykładach prezentują pięć kluczowych trendów w branży. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
38 Content Communications dla Kontigo i Kambukka

Red Bird - jedyny dystrybutor marek akcesoriów Contigo i Kambukka w Polsce - rozszerza współpracę z 38 Content Communications. więcej

Strategic Advisors rozpoczyna obsługę ATL Flor&Błaszak

Agencja Medialna Strategic Advisors (wcześniej Agencja Medialna All Inclusive) rozpoczęła współpracę z ATL Flor&Błaszak, firmą specjalizującą się w rachunkowości oraz doradztwie prawnym i podatkowym. więcej

Triple PR projektowo dla Tchibo przed świętami

Firma Tchibo wybrała agencję Triple PR do współpracy projektowej w okresie przedświąteczny. Współpraca obu firm potrwa do końca tego roku i obejmuje komunikację produktową i działania wizerunkowe. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Cyfrowy Polsat bierze 1 mld zł kredytu, Polkomtel zrywa umowę z Huawei dot. systemu informatycznego
Wiceminister cyfryzacji: Będzie polski punkt kontaktowy dla YouTube'a i Twittera. Trwają rozmowy z Rosjanami o 5G
Alior Bank zmienia serwis transakcyjny: nowe nazwy, ekran startowy i szablony płatności
The Dust sprzedał nowe akcje ze 1,8 mln zł. W br. przy 963 tys. zł wpływów miał 400 tys. zł straty
Facebook przejmuje producenta Beat Saber. Inwestuje w gry VR i Oculusa
Ten Square Games podwoiło wpływy i zysk. Rekordowe wpływy z ,,Fishing Clash" i wydatki na marketing
Facebook wprowadza aplikację Viewpoints. Pozwoli zarabiać uczestnikom ankiet online
Xiaomi z rosnącymi przychodami, zysk w górę o 20 proc. Ponad 32 mln sprzedanych smartfonów
Audi z wirtualnym samochodem koncepcyjnym w filmie ,,Tajni i Fajni" (wideo)
Nissan GT R Nismo w wersji Lego
UPC Biznes z odświeżoną ofertą usług komórkowych
Deutsche Telekom i Orange połączą siły? Obie firmy zaprzeczają
Europejski rynek smartfonów w górę. Dominacja Samsunga
 
 
 
GOSPODARKA
 
Alior Bank zmienia serwis transakcyjny: nowe nazwy, ekran startowy i szablony płatności
Amazon w Gliwicach zbuduje centrum logistyki e-commerce o powierzchni 210 tys. mkw.
InPost ma już 6 tys. Paczkomatów. Z nowymi właścicielami większe wpływy, pożyczki i zysk netto
E-commerce, model subskrypcyjny, 5G i recykling - kluczowe trendy w handlu w 2020 r.
Agora uruchomiła restaurację Papa Diego w Szczecinie
Godziny Ciszy w sieci Decathlon
Audi z wirtualnym samochodem koncepcyjnym w filmie ,,Tajni i Fajni" (wideo)
Nissan GT R Nismo w wersji Lego
Deutsche Telekom i Orange połączą siły? Obie firmy zaprzeczają
Air New Zealand najlepszą linią lotniczą na rok 2020 (TOP 20)
Budżet na 2020 rok będzie miał deficyt. Wzrost PKB może być niższy od założonego, podobnie jak wpływy z podatków
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Twenty One Pilots i A$AP Rocky gwiazdami Open'er Festival 2020
Robert De Niro współpracuje z Alem Pacino w filmie "Irlandczyk"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj