Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 2 Października 2019
 
 
 
MotorTrend startuje w Polsce, amerykański serwis motoryzacyjny w ofercie Player.pl
 
W środę, 2 października br. swoją działalność w Polsce rozpocznie amerykański serwis MotorTrend. Programy i treści o tematyce motoryzacyjnej będą dostępne w ramach oferty startowej Player.pl (TVN Discovery Polska). - Wprowadzamy na rynek MotorTrend, bo chcemy zwiększyć zaangażowanie naszej męskiej publiczności poprzez rozszerzenie biblioteki o unikalny na polskim rynku kontent motoryzacyjny - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, szef Player.pl. więcej
 
 
Chillizet z nową ramówką, profilem muzycznym i hasłem ,,Jest dobrze". Urszula Prussak dyrektorem muzycznym
 
Chillizet (należące do Eurozetu) wprowadza nową ramówkę, strategię muzyczną i liner „Jest dobrze”. Do zespołu stacji dołączają Agata Passent, Maciej „Envee” Goliński i Paweł Juzwuk, a funkcję dyrektora muzycznego objęła Urszula Prussak. więcej
 
 
TVP1 liderem we wrześniu, TVN na czele w grupie 16-49. ,,M jak miłość" hitem
 
Nowym liderem oglądalności we wrześniu br. została TVP1, która wyprzedziła TVN i Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadził serial „M jak miłość”, eliminacyjny mecz do Euro 2020 Polska-Austria oraz pojedynek Słowenia-Polska podczas ME w siatkówce mężczyzn - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Allegro cenniejszym źródeł informacji niż Google
 
Prawie co trzeci konsument zaczyna szukać czegoś do kupienia na platformach zakupowych. Polscy konsumenci pod tym względem bardziej doceniają rodzime Allegro niż amerykańskiego Google'a - pokazuje badanie IRCenter. więcej
 
 
Facebook wykluczy opinie i materiały satyryczne z programu walki z fake newsami. ,,Uchyla furtkę do braku ingerencji w treści"
 
Facebook przewiduje wyłączenie niektórych kategorii treści ze swojego programu walki z dezinformacją i fake newsami. Serwis planuje, że wszystkie opinie oraz materiały o charakterze satyrycznym nie będą podlegały weryfikacji ze strony zatrudnionych przez Facebooka organizacji typu fact-checkers. - Prawie wszystko można ubrać w szaty satyry czy opinii. Co zatem zostaje z wcześniejszych deklaracji FB odnośnie obniżania liczby fake newsów czy hejtu w serwisie? Niewiele. Być może opinie powinny być osobno oznaczane - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci segmentu mediów społecznościowych. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Kuba Wątły uruchamia internetowe Halo.Radio. Potrzebuje miesięcznie 100 tys. zł, ma już jedną trzecią więcej
 
Wpływy Discovery Polska zmalały o 6 proc. Nadawca Metro z 10,3 mln zł wpływów i 14,6 mln zł straty więcej
 
PiS nadaje rytm kampanii wyborczej. Jarosław Kaczyński wszechobecny, Koalicja Obywatelska spóźniona (opinie) więcej
 
Portale zyskały w informacjach i publicystyce: WP.pl, liderem, SE.pl przed Interią i Fakt.pl (TOP 10) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
PR Manager Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Kraków TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Wrocław TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Katowice TVP
Specjalista ds. promocji VOD Ringier Axel Springer Media
Kierownik Działu Rozwoju Dystrybucji TVP
Kierownik Działu Zarządzania Kanałami Dystrybucji TVP
Technik Wozu DSNG TVP
New Business Manager GetHero
Operator Kamery Studyjnej TVP
Montażysta TVP
Realizator Wizji TVP
Redaktor Naczelna/y WP SportoweFakty Wirtualna Polska Media
BRAND PARTNERSHIP SALES MANAGER / WARSAW Fox Networks Group Poland
LocationScout Production Services
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
MotorTrend startuje w Polsce, amerykański serwis motoryzacyjny w ofercie Player.pl

W środę, 2 października br. swoją działalność w Polsce rozpocznie amerykański serwis MotorTrend. Programy i treści o tematyce motoryzacyjnej będą dostępne w ramach oferty startowej Player.pl (TVN Discovery Polska). - Wprowadzamy na rynek MotorTrend, bo chcemy zwiększyć zaangażowanie naszej męskiej publiczności poprzez rozszerzenie biblioteki o unikalny na polskim rynku kontent motoryzacyjny - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, szef Player.pl. więcej

TVP1 liderem we wrześniu, TVN na czele w grupie 16-49. ,,M jak miłość" hitem

Nowym liderem oglądalności we wrześniu br. została TVP1, która wyprzedziła TVN i Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadził serial „M jak miłość”, eliminacyjny mecz do Euro 2020 Polska-Austria oraz pojedynek Słowenia-Polska podczas ME w siatkówce mężczyzn - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Kilkadziesiąt osób zwolnionych z biura reklamy TVN Media. "Nie ma planów zwolnień grupowych"

Z biura reklamy TVN Media zwolnionych zostało kilkadziesiąt osób. Spółka nie podaje dokładnie ile, ale ma to być poniżej 30 osób. Marcin Barcz członek zarządu i dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej TVN Discovery Polska podkreśla, że nie ma planów zwolnień grupowych. więcej

Prezes NIK w pozwie dot. reportażu ,,Superwizjera". Chce przeprosin, sprostowania i zapłaty na cel społeczny

Szef Najwyższej Izby Kontroli Marian Banaś zgodnie z zapowiedzią skierował pozew sądowy w sprawie reportażu w „Superwizjerze” o wynajmie przez niego kamienicy w Krakowie. Od TVN i autora materiału Bertolda Kittela domaga się przeprosin, sprostowania i zapłaty na cel społeczny. więcej

,,Jaka to melodia?" z Brzozowskim ma więcej widzów niż z Norbim, TVP1 wiceliderem

Po ponad trzech tygodniach teleturniej „Jaka to melodia?” z udziałem Rafała Brzozowskiego w roli nowego prowadzącego oglądało średnio 1,35 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej teleturniej zyskał 190 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji cyklu jest wiceliderem rynku telewizyjnego. więcej

,,Europa filmowa", ,,Seriaale" i ,,Motywy filmowe" jesiennymi nowościami TVN Fabuła

W jesiennej ramówce TVN Fabuła znajdą się trzy nowe programy „Europa filmowa”, „Seriaale” i „Motywy filmowe”. Stacja kontynuuje również sprawdzone projekty, m.in. „Grażyna Torbicka Zaprasza”. więcej

,,Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019" dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku, 948 tys. zł z reklam

Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” oglądało średnio 1,58 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 948 tys. zł. więcej

4,2 mln widzów meczu Francja-Polska, ME w siatkówce najchętniej oglądane w TVP1

Największą widownię transmisje z meczów ME w piłce siatkowej mężczyzn gromadziły w TVP1. Pokazywany na czterech antenach pojedynek reprezentacji Polski z Francją o trzecie miejsce śledziło 4,2 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wydawca ,,Pytania na Śniadanie" zawieszony za piosenkę Ronniego Ferrari z aluzjami do seksu i narkotyków

Telewizja Polska zawiesiła wydawcę niedzielnego wydania „Pytania na Śniadanie” w TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Powodem jest wyemitowanie w programie piosenki Ronniego Ferrari „Ona by tak chciała” opisującej m.in. zażywanie narkotyków. więcej

Discovery Channel z nową identyfikacją wizualną

Od początku października Discovery Channel można oglądać w nowej identyfikacji wizualnej. więcej

Nowy serial ,,Mustang: Duch wolności" w Puls 2. Tytułowa piosenka i teledysk w wykonaniu 4Dreamers (wideo)

16 września Puls 2 rozpoczął emisję nowej animacji „Mustang: Duch wolności”. Autorem tytułowej piosenki i teledysku do kreskówki jest 4Dreamers. więcej

Kanadyjski remake ,,Komisarza Rexa" w 13 Ulica

Od 3 października 13 Ulica będzie emitować nowy serial „Hudson i Rex”. Jest to kanadyjski remake „Komisarza Rexa”. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Chillizet z nową ramówką, profilem muzycznym i hasłem ,,Jest dobrze". Urszula Prussak dyrektorem muzycznym

Chillizet (należące do Eurozetu) wprowadza nową ramówkę, strategię muzyczną i liner „Jest dobrze”. Do zespołu stacji dołączają Agata Passent, Maciej „Envee” Goliński i Paweł Juzwuk, a funkcję dyrektora muzycznego objęła Urszula Prussak. więcej

 
KRRiT podzieliła środki z abonamentu rtv. TVP dostanie 331 mln zł, Polskie Radio - 159 mln zł

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podzieliła wpływy z opłat abonamentowych w 2020 roku między spółki mediów publicznych. Połowa przypadnie Telewizji Polskiej, 1/4 Polskiemu Radiu a pozostała część - regionalnym rozgłośniom PR.   więcej

 
Monika Krasińska po 17 latach odeszła z Polskiego Radia Katowice. ,,To już nie jest moje radio"

Z Polskim Radiem Katowice pożegnała się dziennikarka Monika Krasińska. Z rozgłośnią była związana przez 17 lat. więcej

 
Polskie Radio: 6 tys. różowych beretów promujących Trójkę do utylizacji

Prezes Polskiego Radia zdecydował, że 6 tys. różowych beretów mających promować Trójkę zostanie zniszczonych. Nadawca tłumaczy, że od kilku lat zalegają w magazynie. Była szefowa Trójki Magda Jethon ocenia, że nie podobają się obecnym władzom firmy, więc już trzy lata temu wycofano je ze sprzedaży. więcej

 
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, RMF FM wyprzedziło Trójkę

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od marca do sierpnia br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Trójka - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Kilkadziesiąt osób zwolnionych z biura reklamy TVN Media. "Nie ma planów zwolnień grupowych"

Z biura reklamy TVN Media zwolnionych zostało kilkadziesiąt osób. Spółka nie podaje dokładnie ile, ale ma to być poniżej 30 osób. Marcin Barcz członek zarządu i dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej TVN Discovery Polska podkreśla, że nie ma planów zwolnień grupowych. więcej

Carrefour w loterii konsumenckiej rozda nagrody za 4 mln zł (wideo)

Sieć sklepów Carrefour rozpoczęła loterię konsumencką pod hasłem „Wielkie darmowe zakupy”. Rozda w niej nagrody o łącznej wartości blisko 4 mln zł. Akcję wspiera kampanią reklamową. więcej

Mikołaj Szymborski zrezygnował z funkcji dyrektora marketingu Legii Warszawa. Mikołaj Wójcik szefem komunikacji

Po niecałych dwóch miesiącach Mikołaj Szymborski złożył rezygnację ze stanowiska szefa marketingu Legii Warszawa. Od października nowym szefem komunikacji klubu został Michał Wójcik. więcej

PKO BP rusza z przetargiem digitalowym

Bank PKO BP rozpoczął postępowanie przetargowe, w którym wybierze agencję do obsługi w digitalu. więcej

Bank Millennium połączył się z Euro Bankiem. Marka eurobank zniknie w połowie listopada

W Krajowym Rejestrze Sądowym zapisano fuzję Banku Millennium z przejętym wiosną br. Euro Bankiem. W długi weekend 9-11 listopada Bank Millennium przeniesie obsługę klientów eurobanku do swojego systemu i wycofa tę markę z rynku. więcej

,,Pornografia uzależnia dzieci" w spocie Stowarzyszenia Twoja Sprawa (wideo)

Stowarzyszenie Twoja Sprawa rozpoczęło kampanię społeczną pod hasłem „Pornografia uzależnia dzieci”. Wspiera ją minister sprawiedliwości ze środków Funduszu Sprawiedliwości. więcej

Inspekcja Handlowa: sklepy źle oznaczają warzywa i owoce, ,,Polska" przy produktach z zagranicy

W jednej trzeciej sklepów skontrolowanych przez Inspekcję Handlową owoce i warzywa były nieprawidłowo oznaczone. Zdarzało się, że na wywieszce przy produkcie podane było kilka krajów pochodzenia, a przy produktach z zagranicy informowano, że są z Polski. więcej

Bartosz Studenny prezesem agencji Artefakt

Z początkiem października stanowisko prezesa agencji Artefakt (Grupa Bauer) został Bartosz Studenny - dotychczasowy kierownik działu SEO. Poprzedni prezes firmy, Błażej Miernikiewicz, pozostaje zatrudniony na stanowisku doradcy zarządu d.s. marketingu i sprzedaży. więcej

ING udostępnia skutery i hulajnogi w akcji ,,Hulaj bez spalin"

ING Bank Śląski w ramach akcji „Hulaj bez spalin” zachęca do skorzystania z 30 minut bezpłatnej jazdy pojazdami elektrycznymi blinkee.city – skuterami i hulajnogami. więcej

Stacy Ligas na czele KPMG w Polsce

Z początkiem października Stacy Ligas obejmuje funkcję senior partnera KPMG w Polsce. Zastępuje Andrzeja Ścisłowskiego, który pozostanie w firmie jako emerytowany senior partner. więcej

SuperDrob reklamuje Kurczaka Sielskiego (wideo)

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa kurczaków Sielskich marki SuperDrob. Akcję przygotowały GPD Agency i One House. więcej

Flegamax walczy z mokrym kaszlem (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa leku na kaszel Flegamax produkowanego przez Polpharmę. Odpowiadają za nią agencje Opus B i MediaCom (GroupM/WPP). więcej

Noblebet sponsorem głównym Śląska Wrocław

Firma bukmacherska Noblebet została nowym sponsorem głównym Śląska Wrocław. Umowa obowiązywać będzie przez trzy sezony, w trakcie których logo marki eksponowane będzie w centralnej części koszulek WKS-u. więcej

Velvet rusza z loterią ,,Na wszystko, co kochasz"

Wystartowała nowa ogólnopolska akcja Velvet Care pod hasłem „Na wszystko, co kochasz”. Za organizację loterii odpowiada Grzegrzółka&Ko. więcej

Temat braku samoakceptacji wśród kobiet w nowej kampanii Sloggi (wideo)

Wczoraj odbyła się polska premiera wideo, które jest częścią kampanii marki Sloggi. Projekt porusza temat braku samoakceptacji wśród kobiet. Przekonuje też, że wygodne majtki są lepsze od tych uznawanych za seksowne. więcej

Prezerwatywy od Saint Laurent, w reklamie Anja Rubik

Dom mody Saint Laurent poinformował, że wprowadza do sprzedaży po swoją marką prezerwatywy. Kosztują ok.2 euro za opakowanie, a promowane są reklamami z udziałem polskiej modelki Anji Rubik. więcej

McDonald's z nową kampanią employer brandingową

Pod hasłem "McDonald's? Mnie pasuje!" ruszyła kampania sieci restauracji typu fast-food McDonald's. Firma promuje się w niej jako atrakcyjny pracodawca. więcej

Piwo Bud wchodzi do sprzedaży w Polsce, kampania oparta na eventach

Firma piwowarska Anheuser-Busch InBev zaczęła w Polsce dystrybucję piwa Bud - popularnego w USA lagera. Rynkowy debiut marki wspiera seria muzycznych eventów. Marką w Polsce zarządza Bart Goense. więcej

Unique One przygotowała loterię ,,Cafeloteria. Zasmakuj w nagrodach z Nescafé"

Pod hasłem „Cafeloteria. Zasmakuj w nagrodach z Nescafé” rozpoczęła się loteria promocyjna marki Nescafé (Nestlé Polska). Za realizację odpowiada agencja Unique One, która zdobyła zlecenie w przetargu.  więcej

Aldi z Klubem Gaja zasadzi 2800 drzew. Rusza 17. edycja ,,Święta Drzewa"

„Drzewa dla klimatu” to hasło 17. edycji programu „Święto Drzewa” Klubu Gaja, którego celem jest zaktywizowanie Polaków do podejmowania lokalnych akcji sadzenia i ochrony drzew. W ogólnopolską kampanię włączają się m.in. przedszkola, szkoły, samorządy i firmy. Wśród partnerów strategicznych w tym roku po raz pierwszy znalazła się sieć sklepów spożywczych Aldi. więcej

Dimitri Maex globalnym CEO w agencji Reprise

Dimitri Maex został powołany na nowego globalnego CEO agencji Reprise, należącej do IPG Mediabrands. Zastąpił Tima Ringela, który odszedł z firmy. więcej

Sun & Fun Holidays z nowym logo

Biuro podróży Sun & Fun Holidays (należące do Blue Style) ma nowe logo. więcej

Mariusz Pudzianowski i jego koń będą reklamować Betfan

Były strongman Mariusz Pudzianowski został ambasadorem marketingowym firmy bukmacherskiej Betfan. Będzie ją reklamował także jego koń wyścigowy, któremu nadano imię Betfan. więcej

Fielmann chce być synonimem modnych okularów dla osób z własnym stylem (wideo)

Agencja Leo Burnett Warszawa przygotowała zintegrowaną kampanię digitalową, prowadzoną pod hasłem „Znajdziesz swoją parę”. Jej celem jest relaunch marki Fielmann, która chce być postrzegana jako synonim modnych okularów dla osób z własnym stylem. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
"Przewodnik Katolicki" zmienia papier. Powodem troska o środowisko

Tygodnik społeczno-religijny "Przewodnik Katolicki" od najbliższej niedzieli ukaże się na papierze z certyfikatem FSC (Forest Stewardship Council). Redakcja uzasadnia, że powodem zmiany są względy ekologiczne. więcej

Estera Flieger odchodzi z ,,Gazety Wyborczej". ,,Chciałabym pozostać w dziennikarstwie"

Dziennikarka Estera Flieger, zajmująca się tematyką historyczną, po prawie czterech latach pracy żegna się z „Gazetą Wyborczą” (Agora). - Nie mam jeszcze planów. Chciałabym dalej pisać, pozostać w dziennikarstwie - mówi. więcej

Michał Bugno dołączył do Polsat Sport

Michał Bugno, który po 13 latach pracy odszedł z Wirtualnej Polski. Od października rozpoczął pracę w Polsat Sport. więcej

Rafał Mrowicki przechodzi z Radia Gdańsk do ,,Dziennika Bałtyckiego"

Dziennikarz Rafał Mrowicki po trzech latach pracy rozstał się z Radiem Gdańsk i zaczął pracować w „Dzienniku Bałtyckim”. więcej

Trzaskowski pozwie Ziemkiewicza za wpis: ,,Oddaj złodzieju dzieciom ich 500+"

- Oddaj złodzieju dzieciom ich 500+ - napisał na Twitterze publicysta „Do Rzeczy” Rafał Ziemkiewicz do Rafała Trzaskowskiego. Prezydent Warszawy zapowiedział, że pozwie go za to do sądu. - Przecież zniknięcie kasy na zasiłek dla dzieci to tylko jedno z wielu nadużyć w platformerskiej Warszawie - a Rafał Trzaskowski odpowiada za wszystkie, także za te z czasów jego poprzedniczki - skomentował Ziemkiewicz. więcej

Pożar w redakcji "Press", ruszyła zbiórka na pokrycie strat

W poniedziałek, około godziny 18 w wyniku pożaru niemal doszczętnie została zniszczona siedziba magazynu "Press". Trwa zbiórka internetowa na pokrycie strat. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Allegro cenniejszym źródeł informacji niż Google

Prawie co trzeci konsument zaczyna szukać czegoś do kupienia na platformach zakupowych. Polscy konsumenci pod tym względem bardziej doceniają rodzime Allegro niż amerykańskiego Google'a - pokazuje badanie IRCenter. więcej

Facebook wykluczy opinie i materiały satyryczne z programu walki z fake newsami. ,,Uchyla furtkę do braku ingerencji w treści"

Facebook przewiduje wyłączenie niektórych kategorii treści ze swojego programu walki z dezinformacją i fake newsami. Serwis planuje, że wszystkie opinie oraz materiały o charakterze satyrycznym nie będą podlegały weryfikacji ze strony zatrudnionych przez Facebooka organizacji typu fact-checkers. - Prawie wszystko można ubrać w szaty satyry czy opinii. Co zatem zostaje z wcześniejszych deklaracji FB odnośnie obniżania liczby fake newsów czy hejtu w serwisie? Niewiele. Być może opinie powinny być osobno oznaczane - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci segmentu mediów społecznościowych. więcej

Wycena Wirtualnej Polski przekroczyła 2 mld zł, rekordowa cena akcji w historii spółki

Grupa Wirtualna Polska Holding pojawiła się na giełdzie w maju 2015 roku, a ponad cztery lata po debiucie cena jednej akcji osiągnęła rekordową wartość 69 złotych. Dało to łączną kapitalizację biznesu na ponad 2 miliardy złotych. więcej

Dorota Bugajska-Marzec wiceszefem wydawców strony głównej Interii

Z początkiem października Dorota Bugajska-Marzec awansowała w redakcji Interii na stanowisko zastępcy szefa wydawców strony głównej. W portalu pracuje od 14 lat. więcej

Nowe śledztwo w sprawie technologicznych gigantów. Chodzi o dyskryminację mniejszych przedsiębiorców

Największe amerykańskie firmy technologiczne czeka kolejne postępowanie antymonopolowe. Tym razem Google, Amazon i Facebook będą przesłuchiwane przez kongresmenów w sprawie negatywnego wpływu ich strategii na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw w USA. więcej

Claes Meyer zu Allendorf zamiast Michała Grzybkowskiego prezesem Beyond.pl

Duński menedżer Claes Meyer zu Allendorf został nowym prezesem kontrolowanego przez Sebastiana Kulczyka centrum przetwarzania danych Beyond.pl. Dotychczasowy szef firmy Michał Grzybkowski pozostaje w zarządzie i skoncentruje się na rozwoju technologicznym spółki. więcej

Merlin Group uruchomiła sklep dla firm BiznesiKultura.pl

Udostępniono BiznesiKultura.pl - nowy sklep internetowy Merlin Group. Jest skierowany do klientów biznesowych i segmentu B2B, oferuje ponad 300 tys. produktów. więcej

Google wprowadzi aplikację Personal Safety. Będzie alarmować o wypadkach drogowych

Koncern Google planuje wprowadzenie w swoich smartfonach Pixel aplikacji o nazwie Personal Safety, która ma zwiększać bezpieczeństwo jej użytkowników. Oprócz monitorowania stanu zdrowia program ma także wykrywać wypadki samochodowe z udziałem posiadacza smartfona i automatycznie powiadamiać o tym wydarzeniu odpowiednie służby ratunkowe. więcej

Piotr Dobrowolski: z ,,Super Expressu" do Weszło.com

Dziennikarz piłkarski Piotr Dobrowolski zaczął pracę w serwisie Weszło.com. Poprzednio przez 9 lat był związany z „Super Expressem”. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Allegro cenniejszym źródeł informacji niż Google

Prawie co trzeci konsument zaczyna szukać czegoś do kupienia na platformach zakupowych. Polscy konsumenci pod tym względem bardziej doceniają rodzime Allegro niż amerykańskiego Google'a - pokazuje badanie IRCenter. więcej

Stacy Ligas na czele KPMG w Polsce

Z początkiem października Stacy Ligas obejmuje funkcję senior partnera KPMG w Polsce. Zastępuje Andrzeja Ścisłowskiego, który pozostanie w firmie jako emerytowany senior partner. więcej

Polacy jedzą słodycze impulsywnie i kilka razy w tygodniu

Polacy bardzo chętnie sięgają po słodkie przekąski. To jedna z najpopularniejszych rzeczy, które kojarzą im się z przyjemnością, obok relaksu w ciągu dnia, spotkania z przyjaciółmi czy przerwy na kawę - wynika z badania SW Research. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Mikołaj Szymborski zrezygnował z funkcji dyrektora marketingu Legii Warszawa. Mikołaj Wójcik szefem komunikacji

Po niecałych dwóch miesiącach Mikołaj Szymborski złożył rezygnację ze stanowiska szefa marketingu Legii Warszawa. Od października nowym szefem komunikacji klubu został Michał Wójcik. więcej

Cohn&Wolfe odpowiada za launch marki Mr Jeff w Polsce

Hiszpański start-up Mr Jeff, oferujący usługi pralnicze online z dowozem do domu, wchodzi do Polski. Za działania komunikacyjne dla nowej marki na polskim rynku odpowiada agencja Cohn&Wolfe. więcej

AdWise Group stawia na Triple PR

Grupa marketingowa AdWise nawiązała współpracę z Triple PR. więcej

AdWise Group klientem agencji Triple PR

AdWise Group, specjalizująca się w komunikacji marketingowej, nawiązała współpracę z Triple PR. Agencja ta kompleksowo odpowiada za kształtowanie wizerunku Grupy i poszczególnych spółek, a także liderów stojących na ich czele. więcej

Nanovo w gronie klientów Linkleaders

Do grona klientów agencji Linkleaders dołączyła firma technologiczna Nanovo specjalizująca się w komunikacji w przestrzeniach handlowo-usługowych. więcej

Tailor Made PR ma nowego klienta z branży medycznej

Do grona klientów Tailor Made PR dołączyła marka :beyli, specjalizująca się w ortodoncji. więcej

Weronika Ukleja: z Zoom bsc do Echo Investment

Weronika Ukleja objęła stanowisko PR coordinator w firmie deweloperskiej Echo Investment. Od lutego tego roku pracowała jako PR manager w agencji Zoom bsc. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Claes Meyer zu Allendorf zamiast Michała Grzybkowskiego prezesem Beyond.pl
Revolut ze wzrostem przychodów o 354 procent i stratą 32,8 mln funtów. Z aplikacji korzysta 7 mln użytkowników
SGB-Banku i banki spółdzielcze wprowadzają Garmin Pay
Apple: iOS i iPadOS z kolejnym uaktualnieniem. Jest też aktualizacja watchOS i iWork
AMD udostępnia linię procesorów Ryzen Pro serii 3000
 
 
 
GOSPODARKA
 
Bank Millennium połączył się z Euro Bankiem. Marka eurobank zniknie w połowie listopada
Inspekcja Handlowa: sklepy źle oznaczają warzywa i owoce, ,,Polska" przy produktach z zagranicy
Revolut ze wzrostem przychodów o 354 procent i stratą 32,8 mln funtów. Z aplikacji korzysta 7 mln użytkowników
Stacy Ligas na czele KPMG w Polsce
Fundusze venture capital zainwestowały w trzecim kwartale br. 459 mln zł w polskie spółki
Na Ukrainie coraz mniejsze bezrobocie, ale wciąż dwukrotnie wyższe niż w Polsce
SGB-Banku i banki spółdzielcze wprowadzają Garmin Pay
Prof. Elżbieta Mączyńska: Polska musi brać przykład ze Skandynawii, aby minimalizować skutki osłabienia gospodarczego
Zniżki na stacjach Circle K dla klientów Abax Poland
Polacy jedzą słodycze impulsywnie i kilka razy w tygodniu
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nowy film ,,6 Underground" od 13 grudnia w Netfliksie (wideo)
BBC pokaże serial "Wojna światów". Zobacz zwiastun
Sam Mendes odpowiada za film "1917". Premiera na święta
Kanadyjski remake ,,Komisarza Rexa" w 13 Ulica
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj