Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 5 Marca 2019
 
 
 
Były pracownik TVP chce wystąpić o pomoc do Komisji Europejskiej i Donalda Trumpa
 
Były pracownik Telewizji Polskiej Piotr Owczarski, który oskarżał TVP m.in. o manipulacje i mobbing, dostał od publicznego nadawcy wezwanie przedsądowe dot. naruszenia dóbr osobistych. TVP chce przeprosin i 75 tys. zł zadośćuczynienia. Teraz Owczarski zapowiada, że wystąpi o pomoc prawną m.in. do Rady Europejskiej, ambasador Stanów Zjednoczonych i Donalda Trumpa, prezydenta USA. więcej
 
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w lutym. Duży spadek ,,Wydarzeń" i ,,Panoramy"
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w lutym br. były „Fakty” TVN. Wzrostami widowni na głównych antenach pochwalić się mogły serwisy TVP1: „Teleexpress” i „Wiadomości”, a najwięcej straciły „Panorama” TVP2 i „Wydarzenia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Ula Chincz i Małgorzata Ohme poprowadzą nowego ,,Big Brothera"
 
Wiosną współprowadzącymi nową edycję „Big Brothera” w TVN7 będą Ula Chincz i Małgorzata Ohme. Obie pojawią się w nocnych odcinkach reality-show realizowanych na żywo. Główną gospodynią i twarzą formatu jest Agnieszka Woźniak-Starak, a czwartym prowadzącym będzie osoba związana z „Dzień dobry TVN” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVP dostanie ponad 44 mln zł dofinansowania na TV Biełsat, TVP Info i TVP Wilno
 
Telewizja Polska pracuje nad stworzeniem kanału TVP Wilno. Choć nadawca nie chciał zdradzić kosztów prac nad projektem, udało nam się dowiedzieć, że Ministerstwo Spraw Zagranicznych przeznaczy na ten cel 8 mln złotych. W 2019 roku dofinansowanie ma otrzymać także TVP Info - ponad 16 mln zł oraz TV Biełsat - 20 mln zł. więcej
 
 
Rossmann kończy cykl reklam z aktorkami z serialu ,,Przyjaciółki"
 
Sieć drogerii Rossmann planuje wprowadzenie nowej platformy komunikacji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Firma już wkrótce zaprzestanie emisji reklam z bohaterkami serialu „Przyjaciółki”. Promowała się nimi od blisko dwóch lat. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Santander Bank Polska wydał na reklamy 189 mln zł, mBank - 135 mln zł, a ING Bank Śląski - 118 mln zł więcej
 
TVP1 przed Polsatem w lutym. TVN liderem w grupie komercyjnej. ,,M jak miłość" hitem więcej
 
Serwisy ,,Gazety Wyborczej", ,,Super Expressu" i ,,Rzeczpospolitej" zyskują, w dół ,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Podatkowa" więcej
 
Netflix testuje nowe cenniki abonamentu w Polsce. Najdroższy za 65 złotych więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Manager Mediafarm
Publisher Manager Mediafarm
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) Polska Organizacja Turystyczna
Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online TVN
Product Manager, Newsweek & Forbes Ringier Axel Springer
Dziennikarz / Redaktor serwisu Fakt24.pl Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN
Redaktor serwisu se.pl / wydawca strony głównej Super Express
Konsultant ds. Opisywania i Pozyskiwania Treści Multimedialnych TVN
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu Grupa ZPR Media
Wydawca Serwisu VOD TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Były pracownik TVP chce wystąpić o pomoc do Komisji Europejskiej i Donalda Trumpa

Były pracownik Telewizji Polskiej Piotr Owczarski, który oskarżał TVP m.in. o manipulacje i mobbing, dostał od publicznego nadawcy wezwanie przedsądowe dot. naruszenia dóbr osobistych. TVP chce przeprosin i 75 tys. zł zadośćuczynienia. Teraz Owczarski zapowiada, że wystąpi o pomoc prawną m.in. do Rady Europejskiej, ambasador Stanów Zjednoczonych i Donalda Trumpa, prezydenta USA. więcej

,,Fakty" liderem programów informacyjnych w lutym. Duży spadek ,,Wydarzeń" i ,,Panoramy"

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w lutym br. były „Fakty” TVN. Wzrostami widowni na głównych antenach pochwalić się mogły serwisy TVP1: „Teleexpress” i „Wiadomości”, a najwięcej straciły „Panorama” TVP2 i „Wydarzenia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Ula Chincz i Małgorzata Ohme poprowadzą nowego ,,Big Brothera"

Wiosną współprowadzącymi nową edycję „Big Brothera” w TVN7 będą Ula Chincz i Małgorzata Ohme. Obie pojawią się w nocnych odcinkach reality-show realizowanych na żywo. Główną gospodynią i twarzą formatu jest Agnieszka Woźniak-Starak, a czwartym prowadzącym będzie osoba związana z „Dzień dobry TVN” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP dostanie ponad 44 mln zł dofinansowania na TV Biełsat, TVP Info i TVP Wilno

Telewizja Polska pracuje nad stworzeniem kanału TVP Wilno. Choć nadawca nie chciał zdradzić kosztów prac nad projektem, udało nam się dowiedzieć, że Ministerstwo Spraw Zagranicznych przeznaczy na ten cel 8 mln złotych. W 2019 roku dofinansowanie ma otrzymać także TVP Info - ponad 16 mln zł oraz TV Biełsat - 20 mln zł. więcej

3,05 mln widzów ,,Tańca z Gwiazdami", 2 mln - ,,Dance Dance Dance", a 3 mln - ,,Stulecia Winnych"

Pokazany w piątek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowej edycji „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 3,05 mln widzów, a wyemitowany w TVP1 film „Wyklęty” miał 1,64 mln osób. Dzień później debiut „Dance Dance Dance” śledziło 2 mln widzów, a niedzielna premiera „Stulecia Winnych” zgromadziła 3 mln - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Radosław Nałęcz redaktorem naczelnym Polsat Games

Radosław Nałęcz objął stanowisko redaktora naczelnego redakcji kanału Polsat Games. Wraz z Tadeuszem Zielińskim będzie również współgospodarzem nowego programu „Faux Paux”. więcej

Polsat wyprzedził TVP1, TVN liderem w 16-49. Seriale TVP2 hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz „Teleexpress”. Wśród stacji w 4+ z drugiego na pierwsze miejsce awansował Polsat, a w 16-49 pozycję lidera zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Karolina Korwin-Piotrowska poprowadzi ,,Aktualności Filmowe+" w Canal+

Do redakcji Canal+ dołączyła Karolina Korwin-Piotrowska, gdzie została redaktor prowadzącą i gospodarzem program „Aktualności Filmowe+”. Na wizji zadebiutuje 16 marca br. więcej

,,Z torebki Jakubowskiej" - Aleksandra Jakubowska z autorskim programem w Telewizji wPolsce.pl (wideo)

Telewizja wPolsce.pl zaczęła emisję programu „Z torebki Jakubowskiej” - autorskiego cyklu publicystycznego Aleksandry Jakubowskiej, współpracującej ze stacją od roku. więcej

157 tys. widzów ,,Free Solo" w National Geographic

Polską premierę dokumentalnego filmu „Free Solo: ekstremalna wspinaczka” na antenie National Geographic oglądało średnio 157 tys. widzów. Z informacji udostępnionych przez nadawcę wynika, że jest to najwyższa widownia pojedynczej pozycji programowej w tej stacji od 2015 roku. więcej

Barbara Bilińska rozstaje się z Telewizją WP, stacja bez nowego dyrektora programowego

Po dwóch latach pracy z Telewizji WP odchodzi dyrektor programowa Barbara Bilińska. Wcześniej była związana m.in. z Telewizją Puls, Discovery Networks i A+E Networks Poland. więcej

Wojciech Rzążewski: z RASP na dyrektora ds. produktów cyfrowych w nc+

Od marca br. do platformy nc+ dołączył Wojciech Rzążewski, który objął stanowisko dyrektora ds. produktów cyfrowych. To nowo utworzone stanowisko. więcej

Nowy sezon programu ,,Demakijaż" od 10 marca w Polsat Cafe. Górniak, Dudziak i Radwańska wśród uczestników

W niedzielę, 10 marca 2019 roku Polsat Cafe rozpocznie emisję ósmego sezonu programu „Demakijaż”. Gościem pierwszego odcinka będzie Tamara Gonzalez Perea. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
TOK FM z aplikacją radiową w Asystencie Google

Od marca br. Radio TOK FM (Agora) stworzyło nową opcję, dzięki której można włączyć stację i podcasty w Asystencie Google. Funkcja jest dostępna w każdym urządzeniu z nową wersją systemu Android, działa w polskiej wersji językowej. więcej

 
Inicjatywa Wolne Sądy i rodzice dzieci niepełnosprawnych z szansą na Nagrodę im. Anny Laszuk

2 kwietnia br. Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agory) ogłosi laureata dziewiątej edycji Nagrody im. Anny Laszuk. Nominowanymi są protestujący w Sejmie rodzice dzieci niepełnosprawnych, szef Fundacji „Nie lękajcie się” Marek Lisiński, Inicjatywa Wolne Sądy oraz prokuratorzy odpowiedzialni za uwolnienie Tomasza Komendy. więcej

 
Andrzej Mastalerz czyta książkę ,,Legion" w radiowej Dwójce

Od poniedziałku 4 marca br. Program II Polskiego Radia w cyklu „Książka do słuchania” emituje fragmenty powieści „Legion” Elżbiety Cherezińskiej. Książkę czyta aktor Andrzej Mastalerz. więcej

 
Rekord FM zdecydowanie prowadzi w Radomiu, Radio ZET wypadło z podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Rossmann kończy cykl reklam z aktorkami z serialu ,,Przyjaciółki"

Sieć drogerii Rossmann planuje wprowadzenie nowej platformy komunikacji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Firma już wkrótce zaprzestanie emisji reklam z bohaterkami serialu „Przyjaciółki”. Promowała się nimi od blisko dwóch lat. więcej

Unilever stawia na content i real-time marketing, więcej mniejszych kampanii w internecie

Koncern Unilever zapowiedział, że w najbliższych miesiącach zwiększy nakłady na ekspertów od marketingu wyspecjalizowanych w kampaniach real-time i marketing internetowy. Marketer chce skupić się na treściach, a szeroko zakrojone kampanie zamierza zastąpić mniejszymi aktywnościami w digitalu. więcej

Maciej Lissowski dyrektorem zarządzającym Agencji Warszawa

Z początkiem marca do zespołu Agencji Warszawa dołączył Maciej Lissowski, który odjął funkcję dyrektora zarządzającego. Na tym stanowisku przejął obowiązki od Pawła Wołoncieja, prezesa zarządu agencji. więcej

Wavemaker obronił budżet mediowy USP Zdrowie

Dom mediowy Wavemaker (należy do GroupM/WPP) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy farmaceutycznej USP Zdrowie, właściciela takich marek, jak Ibuprom, Oryal, Gripex. Oznacza to kontynuację dotychczasowej współpracy. więcej

Nowa książka o ,,Gangu Słodziaków" i 15 proc. zniżki w wielkanocnej promocji Biedronki (wideo)

W sklepach Biedronka rusza wielkanocna promocja, w której do zdobycia jest kolejna książka o przygodach „Gangu Słodziaków” oraz 15 proc. zniżki na zakupy w przedświątecznym tygodniu. Żeby wziąć udział w akcji, trzeba na zakupy w Biedronce wydawać jednorazowo minimum 69 zł. więcej

Resort nauki szuka agencji do obsługi w social mediach

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zaprasza agencje do składania ofert na obsługę jego kampanii reklamowych w social mediach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ma na to 45 tys. zł do końca roku. więcej

Weronika Mirowska business development directorem w Platige Image

Do zespołu studia postprodukcyjnego Platige Image dołączyła Weronika Mirowska obejmując stanowisko business development directora. więcej

Somersby o smaku mango z limonką wkrótce w sprzedaży i z kampanią tv

Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży napój piwny Somersby o smaku mango z limonką. Debiut będzie wsparty kampanią w telewizji. To już czwarty wariant smakowy marki. więcej

Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej creative group headami w Focus Media Group

W agencji Focus Media Group na stanowiska creative team headów awansowali Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej. To nowe stanowiska w firmie. więcej

ASM Sales Force Agency i agencja reklamowa Kore ze wspólną ofertą

Agencja marketingowa ASM Sales Force Agency rozpoczyna długoterminową współpracę z agencją reklamową Kore. więcej

Plushak hojnie obdarzony nad pisuarem promuje Sony Xperia 10 w Plush Abo (wideo)

W ofercie Plush Abo (świadczonej przez Polkomtel) pojawił się smartfon Sony Xperia 10. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum. więcej

Purina Felix z kolejną edycją konkursu ,,Wszechkoty"

Ruszyła trzecia edycja ogólnopolskiego konkursu „Wszechkoty”, zorganizowanego przez agencję Unique One dla marki Purina Felix. więcej

GoldenSubmarine wypromuje nowe smaki Żubrówki

Agencja GoldenSubmarine zajmie się kampanią reklamową nowych wariantów smakowych Żubrówki Bison Grass (CEDC) - Rajskie Jabłko, Dzika Czereśnia oraz Leśna Poziomka. więcej

Cube Group wygrywa przetarg mBanku

Agencja digital marketingowa Cube Group odpowiada za budowę i kompleksową realizację strategii promocji produktów mBanku w digitalu. więcej

IKEA daje drugie życie ubraniom, rusza "Szafa Dobra"

Przez cały marzec trwa akcja "Szafa Dobra", organizowana przez IKEA Gdańsk oraz Gdyńskie Centrum Filmowe. Kampania zachęca do podzielenia się niepotrzebnymi ubraniami z potrzebującymi. więcej

Hyundai Elantra w nowej odsłonie wsparty kampanią w telewizji (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania marki Hyundai promująca model Elantra. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. więcej

Tenczynek wprowadza malinowe piwo serii ,,Za ostatni grosz"

W tym tygodniu do sklepów sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska) trafi malinowe piwo z serii „Za Ostatni Grosz” produkowane przez Browar Tenczynek. więcej

Przemysław Woźniak wiceprezesem ds. operacyjnych w drogeriach Natura

Z początkiem marca br. do zespołu drogerii Natura dołączył Przemysław Woźniak, obejmując stanowisko wiceprezesa ds. operacyjnych. Odpowiada m.in. za realizację strategii biznesowej, wzrost efektywności operacyjnej spółki oraz zarządzanie siecią sprzedaży i jej rozwój. więcej

Koleje Mazowieckie w spotach piętnują niekulturalne zachowania pasażerów (wideo)

Koleje Mazowieckie rozpoczęły kampanię społeczną pod hasłem „Koleją podróżujemy wspólnie”. Przewoźnik chce zwrócić uwagę, że pociągiem nie podróżujemy sami, a nasze zachowanie wpływa na komfort podroży innych osób. więcej

Maspex uruchomił chatbota na Uwielbiam.pl

Grupa Maspex, właściciel takich marek, jak Krakus, Lubella, Tymbark uruchomiła chatbot platformy kulinarnej Uwielbiam.pl. Ma on ułatwić jej użytkownikom komunikację. Projekt przygotowała agencja Chatbotize by Codeheroes. więcej

Bosch i Finish ze wspólnym konkursem

Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) we współpracy z marką produktów do zmywarek Finish startuje z nową aktywacją dla konsumentów. W konkursie do zdobycia Mercedes GLA. więcej

PGNiG przedłuża sponsoring Superligi piłkarzy ręcznych do 2023 roku

Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo pozostanie do 2023 roku sponsorem tytularnym ligowych rozgrywek piłki ręcznej mężczyzn w Polsce. Liga będzie nazywać się w dalszym ciągu PGNiG Superliga. więcej

Płatki Lubella z superbohaterami Marvel Avengers na opakowaniach

Lubella (Maspex) przygotowała promocję dedykowaną uniwersum Marvela. W wybranych opakowaniach płatków marki można znaleźć wzory tatuaży z bohaterami Marvel Avengers. Dodatkowo w sprzedaży pojawiły się dwa limitowane produkty z postaciami Iron Mana i Kapitana Ameryka. więcej

Alior Bank promuje kredyty firmowe z dojazdem do klienta (wideo)

Wystartowała nowa kampania reklamowa Alior Banku, skierowana do klientów biznesowych. Bank promuje w niej udogodnienia w kredytach dla mikro i małych firm. Akcję przygotowały PZL i Mets. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Fakt": Aldona Toczek i Marcin Kowalczyk wicenaczelnymi, Węcek-Łukawska i Kaniewski szefami nowych działów

W marcu Aldona Toczek i Marcin Kowalczyk zaczną pracę jako zastępcy Katarzyny Kozłowskiej, redaktor naczelnej „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska). Justyna Węcek-Łukawska będzie kierowała nowym działem „Pieniądze, Prawo, Porady”, a Andrzej Kaniewski - sekcją „Opinie i Świat”. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" podrożała o 50 groszy. ,,Kryzys na rynku prasy"

Z początkiem marca cena egzemplarzowa „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum) została podniesiona o 50 groszy. Wydawca dziennika uzasadnia to kryzysem na rynku prasowym. więcej

Coalition of Polish Americans w liście do Marka Dekana popiera Witolda Gadowskiego w procesie z Ringier Axel Springer Polska

Coalition of Polish Americans (Koalicja Amerykanów Polskiego Pochodzenia), organizacja polonijna w USA, stanęła w obronie Witolda Gadowskiego i zabrała głos w sprawie procesu przeciwko dziennikarzowi. Sprawę wytoczyło mu wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska za wypowiedzi, że media te „działają przeciwko polskiej racji stanu”. więcej

Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w 2018 roku, ,,Przyjaciółka" najchętniej kupowana

Wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla kobiet w 2018 roku zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Tina”. Pozycję najchętniej kupowanego tytułu zajęła „Przyjaciółka” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Grupa eSky ze 180 mln zł wpływów netto, weszła na 10 nowych rynków

W ub.r. Grupa eSky, sprzedająca przez internet przede wszystkim bilety lotnicze, zrealizowała transakcje o wartości 1,5 mld zł oraz miała 180 mln zł, 35 proc. więcej niż rok wcześniej. - W tym roku będziemy wchodzić na kolejne rynki a nasze plany zakładają między innymi pokrycie całej Europy oraz wyjście jeszcze dalej - zapowiada Łukasz Neska, wiceprezes i szef marketingu firmy. więcej

Michał Kołodziejczyk w ,,Drugiej połowie" w Wirtualnej Polsce będzie rozmawiał o futbolu z kobietami

Wirtualna Polska zaczyna emisję cotygodniowego programu „Druga połowa”, w którym Michał Kołodziejczyk, redaktor naczelny WP SportoweFakty, będzie dyskutował o piłce nożnej z kobietami. więcej

Frisco.pl poprawia wyniki sprzedaży, uruchomi nowy magazyn towarów

Internetowy sklep Frisco.pl w 2018 roku zwiększył sprzedaż o 32,4 procent. Firma planuje otwarcie w połowie 2019 roku nowego magazynu o powierzchni 11 tys. metrów kwadratowych, co ma czterokrotnie zwiększyć skalę działalności platformy. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Instytut Adama Mickiewicza szuka agencji do obsługi biura prasowego

Instytut Adama Mickiewicza rozpoczął przetarg na wybór agencji, która będzie świadczyć usługi dla biura prasowego jego wydziału komunikacji-– wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez rok. więcej

Karolina Kawula-Biedrzycka rzecznikiem prasowym Wisły Kraków

Rzecznikiem prasowym klubu piłkarskiego Wisła Kraków została Karolina Kawula-Biedrzycka. Z Wisłą jest związana od półtora roku. więcej

Agnieszka Obrzut-Budzowska dołącza do wydawnictwa Marginesy

Pracę w dziale promocji wydawnictwa Marginesy rozpoczęła Agnieszka Obrzut-Budzowska. Objęła stanowisko specjalistki ds. promocji i PR. więcej

Science PR zajmie się promocją projektu ,,Sieć Otwartych Innowacji"

Agencja Science PR w ramach umowy ze spółką Investin przygotuje materiały promujące projekt grantowy „Sieć Otwartych Innowacji". Jego inicjatorem i koordynatorem jest Agencja Rozwoju Przemysłu. więcej

Cordia Management klientem PR Hub

Deweloper mieszkaniowy Cordia Management rozpoczął współpracę z agencją PR Hub. więcej

Arskom partnerem komunikacyjnym LSE SU Polish Economic Forum 2019 w Londynie

Agencja marketingu sportowego Arskom została partnerem komunikacyjnym konferencji LSE SU Polish Economic Forum. Odpowiada za strategię medialną forum, koordynację współpracy z dziennikarzami i koordynuje kilkuosobowy zespół medialny LSE Polish Business Society, organizatorów wydarzenia. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
TOK FM z aplikacją radiową w Asystencie Google
Play ma 12,6 mln zł aktywnych klientów. W ub.r. 745 mln zł zysku netto, 165 mln zł na reklamy
Orange wprowadza usługę ,,Ekstra karta eSIM" na smartwatchach Samsunga
Google i Apple szykują składane smartfony, Samsung dostarczy wyświetlacze
5G w Polsce będzie kosztować do 20 mld złotych, ale nie zwiększy przychodów operatorów
Plushak hojnie obdarzony nad pisuarem promuje Sony Xperia 10 w Plush Abo (wideo)
Smart Car Biznes - inteligentne zarządzanie samochodami dla firm w T-Mobile
 
 
 
GOSPODARKA
 
Alfa Romeo Giulietta w odnowionej wersji kosztuje od 76,3 tys. zł (wideo)
Frisco.pl poprawia wyniki sprzedaży, uruchomi nowy magazyn towarów
PKO Bank Polski z zyskiem o 1/5 większym niż przed rokiem
Ceny mieszkań będą dalej rosły. "Rynkowi nie grozi jednak kolejna bańka"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Julia Roberts w serialu "Charlotte Walsh Likes to Win"
Tom Walker, The Smashing Pumpkins, Perry Farrell, Jungle i Jain gwiazdami Open'er Festival 2019
Josh Radnor będzie polował na nazistów w serialu "The Hunt"
Wraca New Kids On The Block. "Boys In The Band (Boy Band Anthem)" (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj