|
|
|
|
|
|
|
TVP chce kupić Showmax. ,,Były już pierwsze kontakty na poziomie zarządu"
Telewizja Polska jest zainteresowana zakupem serwisu Showmax, który z końcem stycznia 2019 roku ma zniknąć z Polski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Były już pierwsze kontakty w tej sprawie - mówi nam Maciej Stanecki, członek zarządu TVP.
więcej
|
Nowa umowa na transmisje Lotto Ekstraklasy: premia od TVP, konieczność dla nc+ (opinie)
Nie zaskakuje, że nc+ zachowała na kolejne dwa sezony prawa do transmisji piłkarskiej Lotto Ekstraklasy, bo to od wielu lat kluczowy element oferty sportowej tej platformy. Natomiast umowa z Telewizją Polską oznacza dla klubów dodatkowe środki finansowe oraz większe możliwości promocji w ogólnodostępnych kanałach - komentują dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego.
więcej
|
Polsat pokaże polską edycję ,,The Gong Show". Castingi w Katowicach, Trójmieście i Warszawie
Telewizja Polsat rozpoczyna poszukiwania uczestników pierwszej polskiej edycji widowiska rozrywkowego „The Gong Show”, które trafi na antenę wiosną 2019 roku. Castingi wystartują na początku stycznia w Katowicach, Trójmieście i Warszawie.
więcej
|
Platige Image poprawia nową oprawę ,,Wiadomości", bo jej pierwsza wersja nie spodobała się w TVP
Telewizja Polska od kilku miesięcy zapowiadała nową oprawę „Wiadomości” TVP1 oraz emisję programu z nowego studia. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, nadawca nie zaakceptował pierwszej wersji czołówki przygotowanej przez Platige Image. TVP zgłosiła poprawki i czeka na nową propozycję.
więcej
|
TVN24 powiększa przewagę nad TVP Info. Oglądalność TV Republika spadła o 41 proc.
W listopadzie br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła TV Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT nie zgodziła się na zmianę nazwy kanału Polsat News 2
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji odrzuciła wniosek Telewizji Polsat w sprawie zmiany nazwy kanału Polsat News 2 na Polsat Newsplus 2 - dowiedział się portal Witualnemedia.pl.
więcej
|
Kino Polska TV uruchomiło kanał Gametoon. ,,Widzimy w naszym kraju ogromny potencjał e-sportu i gier komputerowych"
Kino Polska TV uruchomiło polską wersję kanału Gametoon, którego dyrektorem programowym został Maciej Mikstacki. - Chcemy, by Gametoon stał się częścią większej platformy społecznościowej skierowanej do wszystkich miłośników gier komputerowych, e-sportu i popkultury - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogusław Kisielewski, prezes zarządu Kino Polska TV.
więcej
|
63 tys. widzów ,,Drunk History - Pół litra historii 2" w Comedy Central
Drugą edycję „Drunk History - Pół litra historii 2” oglądało 63 tys. widzów. Cykl miał wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji. Wpływy z reklam wyniosły 499 tys. zł.
więcej
|
KRRiT nie ma zastrzeżeń do materiału TVP Poznań z homofobicznymi wpisami o Marszu Równości. ,,Prezentacja różnorodnych stanowisk"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zgłosiła zastrzeżeń do relacji w „Teleskopie” TVP Poznań krytykujących Marsz Równości zorganizowany w tym mieście. - Wyemitowane materiały zawierały prezentacje różnorodnych stanowisk dotyczących Marszu Równości w Poznaniu, KRRiT nie znalazła podstaw do podejmowania dalszych działań w tej sprawie - tłumaczy Teresa Brykczyńska, rzeczniczka prasowa Krajowej Rady.
więcej
|
Nowy cykl ,,Mit czy fakt" w Da Vinci (wideo)
W niedzielę, 2 grudnia 2018 roku Da Vinci rozpoczął emisję kanadyjskiego cyklu „Mit czy fakt”.
więcej
|
,,Remont razem" - odcinek specjalny z prowadzącymi HGTV na święta
W pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia - we wtorek 25 grudnia br. - widzowie HGTV obejrzą program „Remont razem”, w którym prowadzący audycji ze stacji wyremontują mieszkanie siedmioosobowej rodziny. W odcinku wystąpią m.in. Maja Popielarska, Darek Wardziak i Krzysztof Miruć - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Discovery nawiązuje współpracę z European Tour. Cykl będzie relacjonowany w Golf TV
Discovery i European Tour ogłosiły partnerstwo, dzięki któremu w portfolio Golf tv znajdą się transmisje tego cyklu, a także do dwóch kolejnych zawodów Ryder Cup. Platforma ruszy wraz z początkiem stycznia 2019 roku.
więcej
|
Wirtualna Centrala Multisite nową usługą od UPC Biznes. Ceny ustalane indywidualnie
UPC Biznes wprowadza na rynek nową usługę Wirtualna Centrala Multisite kierowaną do dużych firm oraz instytucji, które będą mogły zarządzać usługą telefoniczną centralnie. Z naszych informacji wynika, że koszt dostępu do tej platformy jest ustalany indywidualnie.
więcej
|
Filmy Marvela i maraton ,,Westworld" w świątecznej ramówce HBO i Cinemax
Z okazji świąt Bożego Narodzenia kanały z portfolio HBO wyemitują m.in. kilka filmów Marvela oraz maratony seriali „Westworld”, „Patrick Melrose” i „Ostre przedmioty”. HBO szykuje również filmową niespodziankę dla widzów na sylwestrową noc.
więcej
|
,,Gdzie jest Nemo?", ,,Iniemamocni", ,,Opowieść wigilijna" i ,,Robin Hood: książę złodziei" w świątecznej ramówce Telewizji Puls
W okresie świąteczno-noworocznym TV Puls i Puls 2 pokażą m.in. takie filmy jak: „Gdzie jest Nemo?”, „Iniemamocni”, „Opowieść wigilijna” i „Robin Hood: książę złodziei”.
więcej
|
TVN pokaże galę ,,Szlachetnej paczki"
W niedzielę, 16 grudnia 2018 roku odbędzie się gala „Szlachetnej paczki”. Wydarzenie na żywo pokaże TVN.
więcej
|
Trzy nowe programy TOP Kids na trzecie urodziny. Stacja dołącza też do Vectry
W grudniu kanał TOP Kids obchodzi swoje trzecie urodziny. Z tej okazji nadawca wprowadza do ramówki trzy nowe animacje. Stacja również właśnie dołączyła do oferty sieci Vectra.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowa umowa na transmisje Lotto Ekstraklasy: premia od TVP, konieczność dla nc+ (opinie)
Nie zaskakuje, że nc+ zachowała na kolejne dwa sezony prawa do transmisji piłkarskiej Lotto Ekstraklasy, bo to od wielu lat kluczowy element oferty sportowej tej platformy. Natomiast umowa z Telewizją Polską oznacza dla klubów dodatkowe środki finansowe oraz większe możliwości promocji w ogólnodostępnych kanałach - komentują dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego.
więcej
|
IAA i SAR spotykają się z uczestnikami rynku ws. nowego badania mediów
Trwa kolejny etap projektu powołania do życia Joint Investment Committee, porozumienia branżowego, które będzie odpowiadać za realizację i nadzór nad badaniem konsumpcji mediów. Branżowe organizacje komunikacji marketingowej - IAA i SAR - rozpoczęły spotkania z poszczególnymi podmiotami zaangażowanymi w projekt.
więcej
|
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa najbardziej zwiększyły wydatki reklamowe, Aflofarm dalej je tnie (Top10)
Przez dziesięć miesięcy br. najwięcej na reklamy w tradycyjnych mediach wydał tradycyjnie już Aflofarm Farmacja Polska, który nadal tnie budżety reklamowe. Największy wzrost wydatków odnotowały w tym okresie Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa.
więcej
|
Sebastian Szaraniec na czele digitalu V&P
Sebastian Szaraniec dołączył do zespołu agencji reklamowej V&P i objął nowo utworzone stanowisko head of digital. Przeszedł z działu marketingu Allegro.
więcej
|
Polpharma po rocznej przerwie powierza obsługę mediową Mediacomowi
Koncern farmaceutyczny Polpharma rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego. Od stycznia obsługą marketera w tym zakresie będzie zajmował się Mediacom. Przez ostatni rok Polpharmę obsługiwał Vizeum (Dentsu Aegis Network Poland).
więcej
|
Lidl uwalnia karpia z wanny na święta (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Lidla, wspierająca promocję świeżego na karpia w płatach. Sieć nie sprzedaje żywych ryb, do czego nawiązuje spot reklamowy.
więcej
|
,,Tramwaj Różnorodności" w Warszawie - stolica mówi "nie" agresji wobec mniejszości
W najbliższy weekend Miasto Stołeczne Warszawa i Tramwaje Warszawskie będą prowadziły nietypową akcję społeczną. „Tramwaj Różnorodności” ma przekonać pasażerów, że w stolicy każdy ma czuć się bezpieczny i wolny, a w mieście nie ma przyzwolenia na przemoc wobec mniejszości.
więcej
|
Serwis sportowy Interii w nowej ofercie wideo Polsat Media
Z początkiem 2019 roku Polsat Media wprowadzi do sprzedaży nową ofertę internetowych reklam wideo. Znajdą się w niej m.in. serwis sportowy Interii, oraz treści twórców Golden Coil i Grupy Abstra.
więcej
|
Były rzecznik PiS Marcin Mastalerek wiceprezesem Ekstraklasy, odpowiada za wizerunek i sponsorów
Marcin Mastalerek - w przeszłości m.in. poseł i rzecznik prasowy PiS oraz dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Orlenie - objął funkcję wiceprezesa spółki Ekstraklasa SA zarządzającej piłkarską Lotto Ekstraklasą.
więcej
|
Novartis z kampanią o migrenie ,,Walczę ale nie wygrywam. Czas na zmiany"
Pod hasłem „Walczę ale nie wygrywam. Czas na zmiany” ruszyła edukacyjna kampania koncernu farmaceutycznego Novartis Poland. Ma na celu zwiększenie świadomości występowania migreny i pomoc pacjentom. Akcję przygotowały RiverWood, Grupa ZPR Media oraz Blue 449.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Autorzy ,,Resortowych dzieci" mają przeprosić Piotra Bachurskiego, ale nie muszą mu płacić 80 tys. zł. Dorota Kania skazana
Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że w autorzy i wydawca książki „Resortowe dzieci. Media” mają przeprosić za naruszenie dóbr osobistych Piotra Bachurskiego, redaktora naczelnego „Warszawskiej Gazety”, natomiast nie muszą płacić mu 80 tys. zł zadośćuczynienia. W procesie karnym dotyczącym tej książki po kasacji wyroku uniewinniającego Dorota Kania została uznana za winną. - Uważam, że w obu procesach, cywilnym i karnym, wyroki są absolutnie nieadekwatne do stanu faktycznego - komentuje Kania, zapowiadając skargi kasacyjne.
więcej
|
Haitong Bank obniża rekomendacje dla Agory, Play, Cyfrowego Polsatu i Orange - podwyższa dla Wirtualnej Polski
Haitong Bank obniżył rekomendacje i ceny docelowe dla Orange Polska i Agory oraz zmienił wyceny akcji dziewięciu innych spółek z tzw. sektora TMT (technologie, media, telekomunikacja).
więcej
|
Tomasz Lis: po utracie władzy przez PiS oczyszczenie w informacjach TVP powinno być większe niż w '89
- Są instytucje, które według mnie muszą być oczyszczone, na przykład Telewizja Polska - programy informacyjne. Uważam, że ktoś, kto od lat bierze udział w haniebnej propagandzie, nie ma prawa w takiej instytucji pracować - ocenił redaktor naczelny „Newsweek Polska” Tomasz Lis. Zaznaczył, że nie planuje przejścia do polityki.
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży w I-III kwartale. ,,PC Format" stracił najwięcej
W pierwszych trzech kwartałach 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
TVP chce kupić Showmax. ,,Były już pierwsze kontakty na poziomie zarządu"
Telewizja Polska jest zainteresowana zakupem serwisu Showmax, który z końcem stycznia 2019 roku ma zniknąć z Polski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Były już pierwsze kontakty w tej sprawie - mówi nam Maciej Stanecki, członek zarządu TVP.
więcej
|
Bartosz Węglarczyk redaktorem naczelnym Onetu
Bartosz Węglarczyk objął w portalu Onet (należącym do Ringier Axel Springer Polska) nowo utworzoną funkcję redaktora naczelnego. Z Grupą Onet jest związany od prawie trzech lat.
więcej
|
Zyskały serwisy ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" - w dół Newsweek.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl
Wśród serwisów tygodników opinii zdecydowanie najwięcej użytkowników mają Newsweek.pl i Wprost.pl, natomiast na najdłużej internautów przyciągają wPolityce.pl (związanych z „Sieciami”). W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Wprost.pl i Newsweek.pl, a spore spadki - Newsweek.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl.
więcej
|
Haitong Bank obniża rekomendacje dla Agory, Play, Cyfrowego Polsatu i Orange - podwyższa dla Wirtualnej Polski
Haitong Bank obniżył rekomendacje i ceny docelowe dla Orange Polska i Agory oraz zmienił wyceny akcji dziewięciu innych spółek z tzw. sektora TMT (technologie, media, telekomunikacja).
więcej
|
Instagramowicze zostawili w tym roku 14 miliardów serduszek pod postami
W mijającym roku użytkownicy Instagrama polubili zdjęcia i filmy 14 miliardów razy. Najpopularniejszymi hasztagami związanymi z ruchami społecznymi okazały się #metoo, #timesup oraz #marchforourlives.
więcej
|
Trendy technologiczne wg Cisco na 2019 r.: sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, 5G, blockhain
Firma Cisco zaprezentowała trendy technologiczne na 2019 r., które mają wpłynąć na krajobraz biznesowy w nadchodzącym czasie.
więcej
|
Wideo podsumowujące 2018 rok na YouTube najbardziej nielubianym materiałem w historii serwisu (wideo)
Jak co roku YouTube przygotował zestawienie najpopularniejszych materiałów wideo mijającego roku. Przy tej okazji opublikował też własny filmik podsumowujący ostatnie 12 miesięcy. Nieoczekiwanie stał się on najbardziej nielubianym materiałem wideo w historii serwisu.
więcej
|
Na Netflixa trafi polski dokument współprodukowany przez Leonardo DiCaprio
“Walka: Życie i zaginiona twórczość Stanisława Szukalskiego” to film Irka Dobrowolskiego o polskim rzeźbiarzu Stanisławie Szukalskim. W produkcję dokumentu zaangażował się Leonardo DiCaprio. Tytuł trafi do biblioteki Netflixa.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
IAA i SAR spotykają się z uczestnikami rynku ws. nowego badania mediów
Trwa kolejny etap projektu powołania do życia Joint Investment Committee, porozumienia branżowego, które będzie odpowiadać za realizację i nadzór nad badaniem konsumpcji mediów. Branżowe organizacje komunikacji marketingowej - IAA i SAR - rozpoczęły spotkania z poszczególnymi podmiotami zaangażowanymi w projekt.
więcej
|
|
|
Seko nowym klientem Synertime
Polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego Seko dołącza do grona klientów agencji PR Synertime. Klienta pozyskano w ramach działań newbizowych agencji.
więcej
|
|
|