|
|
|
|
|
|
|
UPC Polska inwestuje w szybki internet o prędkości 1 Gb/s. Zapowiada również start usługi telefonii komórkowej
Firma UPC Polska inwestuje w budowę sieci światłowodowej, która ma zapewnić klientom internet o prędkości 1 Gb/s. Zamierza także uruchomić usługę telefonii komórkowej na początku 2019 roku. - Po zakończeniu negocjacji z Multimedia Polska nadal jesteśmy zainteresowani przejęciami na polskim rynku telekomunikacyjnym - poinformował wczoraj Robert Redeleanu, prezes UPC Polska.
więcej
|
Tomasz Jakubiak dołącza do Food Network. Poprowadzi program ,,Sztuka mięsa"
Kucharz i dziennikarz Tomasz Jakubiak rozpoczął współpracę z kanałem Food Network (Grupa TVN) i będzie prowadził program kulinarny „Sztuka mięsa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TV Puls pokaże 20. Mazurską Noc Kabaretową. ,,Jedna z najbardziej prestiżowych imprez rozrywkowych w Polsce"
W sobotę, 7 lipca 2018 roku odbędzie się 20. edycja Mazurskiej Nocy Kabaretowej, którą organizuje „PAKA”. W tym roku już po raz drugi z rzędu impreza będzie transmitowana w Telewizji Puls. - Mazurska Noc Kabaretowa to jedna z najbardziej prestiżowych imprez rozrywkowych w Polsce, która znakomicie wpisuje się w ramówkę TV Puls - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Błaszczyk, dyrektor programowa Telewizji Puls.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami" wygrał z konkurencją. 32,18 mln zł z reklam
Ósma edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadziła średnio 2,60 mln widzów, czyli o 60 tys. osób mniej niż siódma odsłona widowiska emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania show był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 stacja przegrała z TVN. Wpływy z reklam wyniosły 32,18 mln zł.
więcej
|
Prezes PIKE o rezygnacji z Zoom TV: plany inwestycyjne nie związały się w rzeczywistości, projekt zjadał sam siebie
Pierwszego dnia odbywającej się w Toruniu Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej rozmawiano m.in. o multipleksie ósmym. - Wycofaliśmy się z projektu Zoom TV, ponieważ multipleks ósmy nie miał szans na utrzymanie w warunkach jakie stworzono przy jego powstaniu. TVP przeszkadzała w realizacji misji MUX-8 - stwierdził Jerzy Straszewski, prezes PIKE, która współtworzyła kanał naziemny Zoom TV.
więcej
|
,,MasterChef Junior 3" stracił 440 tys. widzów, ale TVN nadal był zdecydowanym liderem w 16-49
Trzeci sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 2,01 mln osób. W porównaniu do drugiego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 440 tys. widzów. TVN w czasie nadawania programu był drugi całym rynku i zdecydowanie pierwszy w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 31,62 mln zł.
więcej
|
Finał Eurowizji bez udziału Polski stracił 1,2 mln widzów. 2,7 mln oglądających występ Meijera i Gromee w II półfinale
Sobotni finał 63. Konkursu Piosenki Eurowizji obejrzało w TVP1 i TVP Polonia 1,53 mln widzów, o 1,20 mln osób mniej niż zeszłoroczny finał. Z kolei występ Meijera i Gromee w drugim półfinale śledziło 2,70 mln osób.
więcej
|
790 tys. widzów trzeciego sezonu ,,36,6". 8,62 mln zł z reklam
Trzeci sezon programu „36,6” gromadził średnio 789 tys. widzów, o 36 tys. osób mniej niż pierwsza edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 8,62 mln zł z reklam.
więcej
|
TVP ma problem z player.pl i WP Pilot. KRRiT spotka się z nadawcami
Mistrzostwa świata w piłce nożnej Rosja 2018 zbliżają się wielkimi krokami i choć wyłączne prawo do transmisji na antenach telewizyjnych i w internecie ma Telewizja Polska, niewykluczone, że mecze pokażą inni nadawcy. W celu ustalenia warunków współpracy pomiędzy nadawcami telewizji naziemnej, szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski zorganizuje kolejne spotkanie w ramach obrad Okrągłego Stołu Mediów. Celem jest „wypracowanie uczciwych zasad działania na rynku wirtualnych platform”.
więcej
|
AXN szykuje serial kryminalny ,,Znaki". W roli głównej Andrzej Konopka, producentem ATM Grupa
W maju rozpoczną się zdjęcia do „Znaków” - kolejnego polskiego serialu realizowanego przez Sony Pictures Television Networks Central Europe, nadawcę kanałów AXN. W produkcji zagrają m.in. Andrzej Konopka, Helena Sujecka, Małgorzata Hajewska-Krzysztofik i Helena Englert, a reżyserami są Jakub Miszczak i Marcin Ziębiński.
więcej
|
Jacek Gasiński z Eurozet do Nowa TV
Jacek Gasiński został od połowy maja dziennikarzem Nowa TV. Ostatnio był szefem projektu Mamzdanie.pl (Grupa Eurozet).
więcej
|
Cyfrowy Polsat kupi akcje Netii w ramach wezwania
Cyfrowy Polsat oraz Karswell Limited podjęli decyzję o nabyciu akcji Netii w ramach wezwania pomimo nieziszczenia się jednego warunku, podano w komunikacie.
więcej
|
Canal+ zaoferuje we Francji zestaw Apple TV 4K za 6 euro miesięcznie
Canal+ zapowiedział, że od 17 maja 2018 roku w jego ofercie pojawi się przystawka telewizyjna Apple TV obsługująca obraz w jakości 4K oraz HDR. Urządzenie pozwoli oglądać ofertę Canal+ i innych kanałów w abonamencie, zapewni też dostęp do takich platform jak Apple Store, Apple Music czy Siri. Miesięczna opłata za korzystanie z przystawki wyniesie 6 euro.
więcej
|
Grupa 4Fun Media chce wypłacić 2,44 mln zł dywidendy
Zarząd grupy kapitałowej 4Fun Media rekomenduje, żeby firma z zysku w ub.r. 2,44 mln zł wypłaciła w dywidendzie, a 1,51 mln zł przeznaczyła na kapitał zapasowy. Rok temu spółka wypłaciła 1,02 mln zł dywidendy.
więcej
|
,,Wielka czwórka" odrabia straty, TVP2 wyprzedziła TVP1. ,,Wiadomości" przed ,,Faktami"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale Dwójki: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a TVP2 wyprzedziła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nielsen jako jedyny oferuje TVP na dane o oglądalności Active Family
Nielsen Audience Measurement jako jedyny podmiot jest zainteresowany dostarczaniem Telewizji Polskiej danych telemetrycznych kanału Active Family.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT chce stworzyć niezależny komitet zajmujący się badaniami. "Czuwałby nad jakością, metodologią i doborem technologii"
Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski zapowiedział wczoraj, że organ pracuje nad stworzeniem niezależnego komitetu zajmującego się badaniami w Polsce, który czuwałby nad ich jakością, metodologią, czy doborem technologii. - Chcemy wspólnie stworzyć platformę na bazie której będzie dostępny jeden wspólnie opracowany strumień danych dla wszystkich podmiotów - wyjaśnia Kołodziejski.
więcej
|
|
Czabański o finansowaniu mediów publicznych: nie wiem jak długo potrwa ,,łatanie", trwały system będzie budowany wolniej
Podczas poniedziałkowego panelu dyskusyjnego na Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej 2018 w Toruniu przewodniczący Rady Mediów Narodowych odniósł się do zapowiadanych zmian finansowania mediów publicznych. - Nie wiem, jak długo jeszcze będzie trwało „łatanie” bez trwałych rozwiązań systemowych. Bardziej interesuje mnie stan kasy niż to, czy ten trwały system zostanie zbudowany szybko. W tej chwili wydaje się, że będzie budowany wolniej - tłumaczył Krzysztof Czabański.
więcej
|
|
Radio Pogoda z kampanią promocyjną
Pod hasłem "Najpiękniejsze melodie. Włącz Radio Pogoda" ruszyła kampania promocyjna Radia Pogoda (Agora).
więcej
|
|
RMF FM na czele w Białymstoku, Radio Maryja w czołówce
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Rynek reklamy zewnętrznej: wzrost wartości sprzedaży o 2,4 proc. w pierwszym kwartale tego roku
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej szacuje, że wartość sprzedaży reklam na nośnikach OOH w pierwszym kwartale tego roku wyniosła 101,7 mln zł - o 2,4 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku.
więcej
|
Piłkarze reprezentacji i Tomasz Rożek z kibicami w mundialowej kampanii Grupy Lotos (wideo)
Grupa Lotos, główny sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski, rozpoczęła kampanię reklamową związaną z mistrzostwami świata Rosja 2018. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd” - przygotowały i realizują firmy marketingowe FCB Bridge2Fun, Tank, Televisor i Carat.
więcej
|
Katarzyna Jezierska szefową marketingu Visa w Europie Środkowej i Wschodniej
Katarzyna Jezierska objęła stanowisko szefowej marketingu w firmie Visa na region Europy Centralnej i Wschodniej - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Ostatnio była dyrektorem marketingu firmy farmaceutycznej GSK.
więcej
|
Monika Niechajewicz zarządza agencją Life On Mars
Monika Niechajewicz objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej agencji Life On Mars, należącej do Brand New Galaxy.
więcej
|
,,Odkup Samsung" - do 2000 zł za starego smartfona przy zakupie Galaxy S9 i S9+
Samsung zaczął promocję "Odkup Samsung", w ramach której kupując smartfona Galaxy S9 lub S9+ można odsprzedać stare urządzenie i zyskać do 2000 zł.
więcej
|
Animowane dinozaury promują wodę Jurajska
Ruszyła kampania reklamowa wody Jurajska, podkreślająca zawartość licznych minerałów. Za akcję odpowiadają Directors, OMD i Platige Image.
więcej
|
Serviceplan Group tworzy oddział w Nowym Jorku
Grupa Serviceplan (mniejszościowy udziałowiec Group One) otwiera odział w USA, na 102 Madison Avenue w centrum Nowego Jorku. Będą tam działały trzy podmioty - agencja reklamowa Serviceplan, dom mediowy MODCo/Mediaplus oraz firma technologiczna T3. Filia zatrudnia obecnie 65 osób.
więcej
|
Zorro i sierżant Garcia w kampanii Multi Multi (wideo)
Totalizator Sportowy rozpoczął nową kampanię reklamową gry Multi Multi. Bohaterami reklam - przygotowanych przez firmy Red8 Advertising i Starcom - są Zorro i sierżant Garcia.
więcej
|
Totalizator Sportowy wybiera agencję eventową
Totalizator Sportowy prowadzi przetarg, w którym wybierze firmę odpowiedzialną za organizację zleconych przez spółkę eventów. Będzie z nią współpracować przez rok od zawarcia umowy.
więcej
|
Przemek Dzierbicki globalnym szefem w Sanofi
Przemek Dzierbicki objął stanowisko global sub-category head of digestive health w firmie farmaceutycznej Sanofi. Przeszedł z międzynarodowej siedziby firmy Carlsberg.
więcej
|
BGŻ BNP Paribas promuje Konto Optymalne (wideo)
Ruszyła kampania banku BGŻ BNP Paribas, która promuje ofertę konta Optymalnego. Za przygotowanie akcji odpowiada Publicis, Havas Media Sales & More i Green Parrot.
więcej
|
Ze studia Mniam odchodzi współzałożyciel Michał Jaksik
Michał Jaksik po 7 latach odchodzi ze studia Mniam, którego był współwłaścicielem, prezesem zarządu i szefem produkcji. W ostatnich miesiącach pełnił funkcję producenta.
więcej
|
"Ryż gotowy na wszystko" w kampanii deserów Belriso
Pod hasłem "Ryż gotowy na wszystko" wystartowała kampania deserów Belriso należącej do spółki Zott Polska.
więcej
|
Burda i Mastermind Media chcą zorganizować dla POT ,,turystyczne mistrzostwa blogerów"
Burda Publishing Polska i Mastermind Media są zainteresowane współpracą z Polską Organizacją Turystyczną przy akcji promocyjnej „Turystyczne mistrzostwa blogerów”.
więcej
|
Imprezowe historie gwiazd promują Desperadosa na YouTubie (wideo)
Program „Studio Imprezowa Wena” prowadzony przez Łukasza Brzozowskiego promuje piwo Desperados, produkowane przez Grupę Żywiec na YouTube. Znane gwiazdy opowiadają w nim swoje „imprezowe” historie.
więcej
|
Muzeum zamiast tabletki - stołeczny ratusz namawia mieszkańców do aktywności kulturalnych akcją "Kultura leczy"
Miasto st. Warszawa przez najbliższe dwa tygodnie będzie prowadziło akcję "Kultura leczy", której celem jest wzmocnienie potrzeby korzystania z kultury wśród mieszkańców stolicy.
więcej
|
Codemedia wygrał przetarg na obsługę reklamową InPostu w internecie
Dom mediowy Codemedia po wygranym przetargu jest odpowiedzialny za obsługę kampanii reklamowych firmy kurierskiej InPost w internecie.
więcej
|
Robert Olszewski client service directorem w Result Media
Do zespołu agencji marketingu internetowego Result Media dołączył Robert Olszewski. Na stanowiski client service directora zastąpił Magdalenę Stefaniak.
więcej
|
Krzysztof Silarow na czele Nano Interactive Polska
Krzysztof Silarow, odpowiedzialny za sprzedaż w Nano Interactive Polska, awansował na szefa tej firmy. Zastąpił Pawła Grabowskiego, który rozstał się ze spółką.
więcej
|
Zakłady bukmacherskie Fortuna z mundialową loterią
Pod hasłem „Fortuna na Mistrzostwa!” ruszyła loteria zakładów bukmacherskich Fortuna. Za działania odpowiada agencja Unique One.
więcej
|
Marka Kiwi odszukała buty, w których chodzili Hemingway i Lincoln
“First Steps” to nowa kampania wizerunkowa polskiego producenta pasty do butów Kiwi, w ramach której pokazuje autentyczne obuwie sześciu wybitnych osobistości.
więcej
|
Huawei z programem w Onet Rano
Przez najbliższe dwa miesiące, począwszy od 14 maja, w poniedziałkowych wydaniach Onet Rano będzie emitowany fragment programu, którego sponsorem jest marka technologiczna Huawei.
więcej
|
Nielsen jako jedyny oferuje TVP na dane o oglądalności Active Family
Nielsen Audience Measurement jako jedyny podmiot jest zainteresowany dostarczaniem Telewizji Polskiej danych telemetrycznych kanału Active Family.
więcej
|
Antyperspiranty Garniera promowane hasłem ,,Pewne dziewczyny wybierają wszystko"
„Pewne dziewczyny wybierają wszystko" to hasło kampanii wspierającej launch nowej linii antyperspirantów Garnier Protection 6. Akcję przygotowała agencja Plej przy wsparciu Melting Pot.
więcej
|
Bartek Monikowski i Łukasz Klimek w zespole Open Gate
Pracę w agencji reklamowej Open Gate, w związku z wygranymi przetargami, rozpoczęli Bartek Monikowski i Łukasz Klimek.
więcej
|
Paulina Krupińska, Karolina Malinowska i Kamila Szczawińska promują Natura Siberica
Ruszyła kampania marki kosmetyków Natura Siberica, W akcję pod hasłem #OddajęSięNaturze zaangażowano Paulinę Krupińską, Kamilę Szczawińską i Karolinę Malinowską. Nad kampanią pracują Ewa Wójcikowska z 7PR, agencja Triple PR oraz i Fine Art Media.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
GrandFront 2017: ,,Dziennik Gazeta Prawna" z okładką roku, wśród nagrodzonych także ,,Polska", ,,Elle" i ,,Znak"
Główną nagrodę w rozstrzygniętej właśnie edycji konkursu GrandFront za okładkę „Dziennika Gazety Prawnej”. Ponadto wyłoniono zwycięzców w 8 kategoriach oraz przyznano pięć nagród specjalnych.
więcej
|
Durczok przegrał z ,,Wprost", nie będzie przeprosin ani odszkodowania za teksty o molestowaniu w ,,Faktach" TVN
Sąd Okręgowy w Warszawie w całości oddalił pozew Kamila Durczoka przeciw wydawcy i czworgu dziennikarzy „Wprost”. Proces dotyczył tekstów w tygodniku z lutego 2015 roku, w których Durczokowi zarzucono mobbing i molestowanie podwładnych w redakcji „Faktów” TVN. Dziennikarz zapowiada apelację.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych, tylko ,,Automobilista" na plusie
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w lutym br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Burda i Mastermind Media chcą zorganizować dla POT ,,turystyczne mistrzostwa blogerów"
Burda Publishing Polska i Mastermind Media są zainteresowane współpracą z Polską Organizacją Turystyczną przy akcji promocyjnej „Turystyczne mistrzostwa blogerów”.
więcej
|
Premiera ,,Newsweek Learning English" do nauki języka angielskiego
Na rynku zadebiutował Newsweek Learning English - miesięcznik do nauki języka angielskiego (wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska). Został przygotowany w oparciu o oryginalne teksty z amerykańskiej edycji "Newsweeka", a do każdego tekstu dostępne są także ćwiczenia.
więcej
|
|
|
Brand24 ze wzrostem wpływów o 51 proc. i trzy razy większą stratą
W pierwszym kwartale br. zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 zanotowała 2,42 mln zł wpływów ze sprzedaży, po wzroście o 51 proc. w skali roku, oraz 345 tys. zł straty netto (wobec 109 tys. zł straty rok wcześniej).
więcej
|
Pod naciskiem użytkowników Snapchat przywróci stary układ aplikacji
Spółka Snap, właściciel Snapchata zapowiedziała przywrócenie niektórych ustawień i opcji znanych z aplikacji przed wprowadzeniem zmian z początku 2018 roku. To odpowiedź firmy na protesty użytkowników oraz wymierny spadek w ocenach Snapchata przez internautów.
więcej
|
TVP ma problem z player.pl i WP Pilot. KRRiT spotka się z nadawcami
Mistrzostwa świata w piłce nożnej Rosja 2018 zbliżają się wielkimi krokami i choć wyłączne prawo do transmisji na antenach telewizyjnych i w internecie ma Telewizja Polska, niewykluczone, że mecze pokażą inni nadawcy. W celu ustalenia warunków współpracy pomiędzy nadawcami telewizji naziemnej, szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski zorganizuje kolejne spotkanie w ramach obrad Okrągłego Stołu Mediów. Celem jest „wypracowanie uczciwych zasad działania na rynku wirtualnych platform”.
więcej
|
Zalando startuje w Polsce z programem partnerskim, na początek marka Jan Vanderstorm
Zalando rozpoczęło w Polsce prowadzony już w innych krajach program partnerski dla marek. Dzięki niemu firmy otrzymają dostęp do rozwiązań technicznych opracowanych przez Zalando, które zajmuje się takimi kwestiami jak przetwarzanie zamówień i płatności, zwroty oraz obsługa klienta. Pierwszym partnerem w polskim programie jest marka Jan Vanderstorm.
więcej
|
Wielka Brytania będzie sprzedawać ,,przepustki porno" do weryfikacji użytkowników serwisów erotycznych
Brytyjski rząd planuje sprzedaż w kioskach tak zwanych „przepustek porno”, które mają pozwolić na weryfikację wieku użytkowników serwisów z treściami erotycznymi. To następstwo nowych przepisów wprowadzanych w Wielkiej Brytanii, zgodnie z którymi do treści pornograficznych w sieci będą mieli dostęp tylko pełnoletni internauci.
więcej
|
Orange z najszybszym mobilnym internetem w kwietniu br., T-Mobile przed Plusem i Play
Orange zdominował kwietniowy ranking RFBenchmark publikowany przez firmę Notel. Pomarańczowy operator był liderem zarówno pod względem najszybszej średniej prędkości pobierania danych i wysyłania danych, jak i najmniejszej wartości ping.
więcej
|
Huawei z programem w Onet Rano
Przez najbliższe dwa miesiące, począwszy od 14 maja, w poniedziałkowych wydaniach Onet Rano będzie emitowany fragment programu, którego sponsorem jest marka technologiczna Huawei.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|