|
|
|
|
|
|
|
TVN rozpoczyna zdjęcia do ,,Pułapki" z Agatą Kuleszą. Stacja pokaże jesienią dwa nowe seriale
Do jesiennej ramówki TVN trafią dwa zupełnie nowe seriale kryminalne - „Pułapka” i „Pod powierzchnią”. Prace na planie „Pułapki” z Agatą Kuleszą w roli głównej rozpoczynają się już w środę 9 maja, a zdjęcia będą prowadzone w Warszawie i na Mazurach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Po agresji uczestników ,,Warsaw Shore" MTV rozważa rezygnację z formatu. ,,Nie wykluczamy kontynuacji"
W ostatnim odcinku reality-show „Warsaw Shore” widzowie obejrzeli krwawą bójkę wśród uczestników, przez co jeden z nich trafił do szpitala. Stacja MTV Polska zerwała współpracę z agresorami, a teraz rozważa zakończenie realizacji formatu. - Rozpatrujemy różnorodne możliwości, oczywiście nie wykluczamy, że „Warsaw Shore” będzie kontynuowany - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Denis Pluskota, PR manager Viacom International Media Networks Europe.
więcej
|
TVN24 liderem w kwietniu, Telewizja Republika z największym spadkiem
W kwietniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TVN24 BiS, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koniec ,,Tematów dnia" w Polsat News, zamiast nich serwisy infromacyjne
W piątek, 4 maja 2018 roku Polsat News po raz ostatni wyemitował „Tematy dnia”. Program zastąpiły serwisy informacyjne. - Liczymy, że ta zmiana zostanie pozytywnie odebrana przez widzów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat.
więcej
|
BBC, ITV i Channel 4 planują konkurencję dla Netflixa
Stacje BBC, ITV oraz Channel 4 chcą wspólnie stworzyć własny serwis VoD, który w założeniach będzie stanowić konkurencję dla Netflixa na rynku brytyjskim. Planowany projekt ma zapewnić wykorzystanie potencjału tradycyjnych nadawców telewizyjnych w segmencie filmowych serwisów streamingowych.
więcej
|
,,Zamiana żon" hitem TTV. Premiery programu ogląda 368 tys. widzów, a powtórki - 233 tys.
Nowe reality-show TTV „Zamiana żon” ogląda średnio 368 tys. widzów. Wysoką widownię gromadzą również powtórki produkcji, które w różne dni i w różnych pasmach śledzi średnio 233 tys. osób.
więcej
|
Wirtualna Polska ma przeprosić Jacka Kurskiego za tekst zarzucający mu niepłacenie na syna
Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał Wirtualnej Polsce pokazywać przez pięć dni na stronie główne WP.pl przeprosiny skierowane do Jacka Kurskiego i zapłacić 10 tys. zł na Caritas za tekst Magdy Kazikiewicz ze stycznia ub.r. zarzucający Kurskiemu uchylanie się od utrzymywania swojego syna.
więcej
|
TVP1 z najniższą oglądalnością w historii. ,,Fakty" i ,,Barwy szczęścia" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Fakty” TVN oraz serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a TVP1 zanotowała najniższy udział w historii nadawania. W 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kulisy Polsat SuperHit Festiwal w programie ,,Sopot przed Festiwalem"
W piątek, 18 maja 2018 roku o godz. 19.40 Polsat pokaże magazyn „Sopot przed Festiwalem”, który przedstawi kulisy Polsat SuperHit Festiwalu.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polska Fundacja Narodowa i Mateusz Kusznierewicz spierają się ws. jachtu do rejsu na 100-lecie niepodległości
Polska Fundacja Narodowa zakończyła współpracę z Fundacją Navigare i Mateuszem Kusznierewiczem przy realizacji projektu „Polska 100” obejmującego głównie rejs dookoła świata. PFN swoją decyzję uzasadnia utratą zaufania do fundacji Kusznierewicza. Ta druga twierdzi, że PFN nie sfinalizowała jeszcze kupna jachtu i nie zapłaciła za jego remont.
więcej
|
,,Dumni z naszych" w piłkarskiej promocji w sklepach Biedronka (wideo)
Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła promocję pod hasłem „Dumni z naszych” związaną z udziałem polskiej reprezentacji w piłkarskich mistrzostwach świata. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Duda Polska i MEC.
więcej
|
Biało-czerwone pozytywne szaleństwo pod okiem trenera Nawałki w reklamie Planeta Warka
Warka (Grupa Żywiec) wystartowała z kolejną odsłoną kampanii reklamowej przed piłkarskimi Mistrzostwami Świata w Rosji. Akcję z udziałem trenera Adama Nawałki przygotowują i realizują Agencja 2012, Film Produkcja, Lunapark, Ztudio&Burza, BSS Group, Xbrands, The Digitals, Roots oraz Starcom.
więcej
|
Spodziewanki w kampanii RTV Euro AGD od Ogilvy&Mather (wideo)
Agencja Ogilvy & Mather wygrała przetarg na kampanię dla RTV Euro AGD, której emisja właśnie się rozpoczęła. Jej celem jest przedstawienie pragmatycznych zalet tworzenia listy prezentów marzeń, którą można kreować, korzystając z narzędzia na stronie euro.com.pl/spodziewanki.
więcej
|
Pepsi wprowadza na rynek lemoniadę bąbelkową Lemon Lemon 7Up
Lemon Lemon od 7Up to nowość produktowa PepsiCo. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa, którą prowadzą na polskim rynku BBDO, K2 Internet, Ewesa, Pink Pepper Media i Questia.
więcej
|
4Move promowany przez Adama Nawałkę jako ,,Twój mistrz zwycięstwa" (wideo)
FoodCare rozszerzył ofertę marki 4Move o 100 proc. napoje izotoniczne dla profesjonalistów. Wspiera je kampania z udziałem selekcjonera polskiej reprezentacji piłkarskiej Adama Nawałki. Za jej realizację odpowiadają firmy A12Team, GPD Agency i Xbrand Sponsoring.
więcej
|
Composite zajmie się kampania reklamową Fabryki Broni Łucznik
Agencja Composite wygrała przetarg radomskiej Fabryki Broni Łucznik i przygotuje dla niej kampanię reklamową, której celem jest budowanie wizerunku wysokiej jakości jej produktów.
więcej
|
Agencja Upside przez dwa lata będzie reklamować jogurty Twist
Bakoma powierzyła obsługę budżetu marki jogurtów do picia Twist agencji reklamowej Upside. Firmy będą współpracować w tym zakresie przez dwa najbliższe lata.
więcej
|
Patrizia Aryton reklamuje kolekcję Altro inspirowaną tradycją orientu
Firma odzieżowa Patrizia Aryton rozpoczęła kampanię promującą kolekcję Lato 2018. Letnia kolekcja Altro inspirowana jest tradycją orientu.
więcej
|
Rodolphe Rodrigues globalnym szefem Havas Media Group ds. danych
Rodolphe Rodrigues, były global media director w AXA, współzałożyciel Weboramy i doktor fizyki molekularnej, objął nowo utworzone stanowisko global head of data w Havas Media Group.
więcej
|
Jacek Dymkowski: z Selectivv Mobile House do Netsprint
Jacek Dymkowski dołączył do zespołu Netsprint, obejmując stanowisko agency sales directora. Poprzednio przez ponad rok kierował obszarem sprzedaży w Selectivv Mobile House.
więcej
|
Nestle będzie sprzedawać produkty Starbucksa poza kawiarniami
Za sumę 7,15 mld dolarów szwajcarski koncern Nestle kupił prawa do sprzedaży produktów amerykańskiej sieci kawiarni Starbucks.
więcej
|
Mateusz Wanat: z MediaCom Warszawa do Grupy Żywiec
Mateusz Wanat dołączył do zespołu Grupy Żywiec obejmując tam stanowisko digital media managera - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracował w domu mediowym MediaCom Warszawa (GroupM).
więcej
|
Na nagrobku ,,Nie zaszczepili mnie ze strachu przed autyzmem" - Włosi walczą z medycznymi fake newsami
Włoska izba lekarska FNOMCeO (Federazione Nazionale degli Ordini dei Medici Chirurghi e degli Odontoiatri) przygotowała wstrząsającą kampanię społeczną. Aby walczyć z szerzącą się medyczną dezinformacją, kilka szokujących haseł zapisano jako słowa ostatniego pożegnania na nagrobkach.
więcej
|
Adidas sprzedaje na Litwie ubrania z symboliką Związku Radzieckiego
Adidas wypuścił na rynek litewski limitowaną serię koszulek i sukienek z napisem USSR oraz godłem Związku Radzieckiego. W ten sposób sieć chce uczcić zbliżający się piłkarski Mundial w Rosji. - Trudno domyślać się, co znajduje się w mózgu tego chorego człowieka, który to wymyślił. Trzeba być naprawdę chorym, aby używać w marketingu symbolu, który używany był w związku z systemem, który ma na rękach krew setek milionów ludzi - komentuje Zbigniew Lazar, manager i ekspert ds. komunikacji i PR, prezes i założyciel Modern Corp.
więcej
|
Michał Macierzyński na nowym stanowisku w PKO Banku Polskim
Michał Macierzyński objął w PKO BP nową funkcję - szefa departamentu usług cyfrowych. Z bankiem jest związany od ośmiu lat.
więcej
|
Nowa Zelandia do reszty świata - nie usuwajcie nas z map! (wideo)
Nowa Zelandia walczy ze zjawiskiem nieujmowania kraju na coraz większej liczbie map świata. W tym celu powstała kampania #getNZonthemap.
więcej
|
Somfy promuje inteligentne urządzenia kampanią ,,Say hi to smart life"
W telewizji i internecie trwa ogólnopolska kampania producenta urządzeń do inteligentnego zarządzania domem Somfy. Działania pod hasłem „Say hi to smart life" prowadzą Infinity Media i The Imagine.
więcej
|
Carlsberg z mundialową wersją piwa w puszkach i butelekach
Do sklepów trafiła specjalna, piłkarska edycja puszek i butelek piwa Carlsberg.
więcej
|
Brasil przygotowała kampanię DayUp Pearls
Trwa ogólnopolska kampania reklamowa przekąski DayUp Pearls (Arteta). Działania pod hasłem #BezŚciemy przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Vizeum.
więcej
|
Anna Poszepczyńska odpowiada za obsługę klientów poznańskiego oddziału Saatchi & Saatchi IS
Do zespołu agencji Saatchi & Saatchi IS w Poznaniu dołączyła Anna Poszepczyńska, obejmując stanowisko account diretora.
więcej
|
Gatta nowym klientem WebTalk
Agencja digitalowa WebTalk nawiązała współpracę z producentem wyrobów pończoszniczych Gatta. Podpisana umowa obejmuje obsługę marki w social mediach.
więcej
|
Aplikacja mobilna Benefia24 promowana w internecie
W internecie trwa kampania promująca aplikację mobilną usług ubezpieczeniowych Benefia (marki należącej do Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń i Vienna Insurance Group). Za przygotowanie działań odpowiada agencja GoldenSubmarine.
więcej
|
Kamil Grosicki promuje oleje silnikowe Venol
Rozpoczęła się kampania reklamowa olejów silnikowych Venol (produkowanych przez Venol Motor Oil) oparta na wizerunku piłkarza Kamila Grosickiego.
więcej
|
Taylor Swift w reklamie DIRECTV NOW ujeżdża kota
Taylor Swift wystąpiła w reklamówce DIRECTV NOW, w której ujeżdża gigantycznego kota.
więcej
|
RiverWood wygrała przetarg NeoNail na organizację loterii ,,Wygraj swój kolor"
W wyniku wygranego przetargu agencja RiverWood marketing zajęła się organizacją loterii konsumenckiej „Wygraj swój kolor” dla marki NeoNail (należącej do Cosmo Group). Zabawa trwa od 7 maja do 3 czerwca.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
W Polsce sprzedaje się coraz mniej egzemplarzy gazet i magazynów. Bauer największym wydawcą (raport)
W 2017 roku zdecydowanym liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer. Wśród 20 największych spółek wzrost zanotowało tylko Westa-Druk wydające „Tygodnik Angorę” - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,To twój moment" - nowy magazyn lifestylowy dla kobiet od Burdy
W środę 9 maja br. na rynku ukaże się nowy magazyn „To twój moment”, którego wydawcą jest Burda International Poland. W pierwszym numerze można przeczytać m.in. felietony Pauliny Młynarskiej i Agnieszki Cegielskiej.
więcej
|
,,Viva!" na czele dwutygodników people w lutym 2018
W lutym 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people była „Viva!”. Prawie wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show”. Zyskały tylko „Sukcesy i Porażki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bartłomiej Misiewicz o tekście ,,Sieci" nt. podejrzeń CBA wobec PGZ: to szkalujący paszkwil, będą konsekwencje prawne
Były rzecznik prasowy i szef gabinetu politycznego w MON-ie Bartłmiej Misiewicz zapowiedział konsekwencje prawne wobec dziennikarzy „Sieci” (Fratria) Marka Pyzy i Marcina Wikło. Powodem jest ich tekst o podejrzeniach CBA przy kilku zleceniach Polskiej Grupy Zbrojeniowej, w których Misiewicz miał brać udział.
więcej
|
|
|
W informacjach i publicystyce Onet tuż przed WP.pl, a Interia wyraźnie przed Gazeta.pl
W kategorii informacji i publicystyki Onet.pl ma nieco więcej użytkowników i odsłon niż WP.pl, natomiast Interia.pl zdecydowanie wyprzedza Gazeta.pl. W skali roku Interia zanotowała duży wzrost.
więcej
|
Adrian Ciepichał: z Tidala na prezesa e-Muzyki
Adrian Ciepichał został powołany na stanowisko członka zarządu firmy e-Muzyka pełniącego obowiązki jej prezesa. Poprzednio był szefem Tidala w Europie Środkowo-Wschodniej, a wcześniej pracował m.in. w WiMP Music i Universal Music Polska.
więcej
|
BBC, ITV i Channel 4 planują konkurencję dla Netflixa
Stacje BBC, ITV oraz Channel 4 chcą wspólnie stworzyć własny serwis VoD, który w założeniach będzie stanowić konkurencję dla Netflixa na rynku brytyjskim. Planowany projekt ma zapewnić wykorzystanie potencjału tradycyjnych nadawców telewizyjnych w segmencie filmowych serwisów streamingowych.
więcej
|
Sony i Warner Music Group sprzedały akcje Spotify warte 1,15 miliarda dolarów
Wytwórnia Warner Music Group potwierdziła sprzedaż akcji Spotify o wartości około 400 mln dolarów. Wcześniej podobną transakcję o wartości 700 mln przeprowadziło Sony. Warner zastrzega, że sprzedaż udziałów nie oznacza złych przewidywań dotyczących biznesowej kondycji Spotify.
więcej
|
Monday przejmuje obsługę PR Google Polska od Havas PR Warsaw
Agencja Monday przejmuje od Havas PR Warsaw obsługę polskiego oddziału koncernu Google w zakresie public relations.
więcej
|
Maciej Bednarek i Ireneusz Sudak przeszli z ,,Gazety Wyborczej" do bloga jej byłego dziennikarza Macieja Samcika
Dziennikarze ekonomiczni Maciej Bednarek i Ireneusz Sudak, poprzednio przez wiele lat związani z „Gazetą Wyborczą” (Agora) dołączyli zespołu blog Subiektywnieofinansach.pl prowadzonego przez Macieja Samcika, byłego dziennikarza „GW”.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Monday przejmuje obsługę PR Google Polska od Havas PR Warsaw
Agencja Monday przejmuje od Havas PR Warsaw obsługę polskiego oddziału koncernu Google w zakresie public relations.
więcej
|
Adidas sprzedaje na Litwie ubrania z symboliką Związku Radzieckiego
Adidas wypuścił na rynek litewski limitowaną serię koszulek i sukienek z napisem USSR oraz godłem Związku Radzieckiego. W ten sposób sieć chce uczcić zbliżający się piłkarski Mundial w Rosji. - Trudno domyślać się, co znajduje się w mózgu tego chorego człowieka, który to wymyślił. Trzeba być naprawdę chorym, aby używać w marketingu symbolu, który używany był w związku z systemem, który ma na rękach krew setek milionów ludzi - komentuje Zbigniew Lazar, manager i ekspert ds. komunikacji i PR, prezes i założyciel Modern Corp.
więcej
|
|
|