|
|
|
|
|
|
|
Polsat i TVN to najlepiej oceniane telewizje w Polsce, RMF FM liderem radiowym
Telewizja Polsat jest najlepiej postrzegana spośród objętych przez CBOS badaniem stacji telewizyjnych; pozytywnie wypowiada się o Polsacie 70 proc. ankietowanych, działalność TVN przychylnie odbiera 66 proc., a TVP - 59 proc. Najlepiej postrzeganym radiem jest RMF FM.
więcej
|
TVN: reporter ,,Czarno na białym" pytał prezes TK o sprawy służbowe w dzień pracy, wcześniej nie chciała się wypowiadać
TVN tłumaczy, że reporter „Czarno na białym” zadawał prezes Trybunału Konstytucyjnego pytania na Dworcu Centralnym, ponieważ wcześniej nikt z TK nie chciał się wypowiedzieć dla stacji. - Stanowisko Prezesa Trybunału Konstytucyjnego jest funkcją publiczną a zadane przez dziennikarza pytania dotyczyły wyłącznie działalności tej jednej z najważniejszych w państwie instytucji. Próba rozmowy miała miejsce w środku tygodnia przed godzina 13 - zwraca uwagę nadawca.
więcej
|
Koniec abonamentu rtv. Od 2019 roku do TVP i Polskiego Radia będzie trafiać nawet 2 mld zł rocznie
- Praktycznie jest już zdecydowane, że od przyszłego roku abonament radiowo-telewizyjny będzie pokrywany z budżetu państwa - utrzymuje zapowiedzi z początku roku Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych. Od 2019 roku abonament radiowo-telewizyjny ma zostać zniesiony i zastąpiony publiczną daniną w wysokości nawet 2 mld zł rocznie.
więcej
|
Robert Janowski w cyklu ,,Aż chce się żyć" w Polsacie sponsorowanego przez markę Corega
W najbliższą niedzielę Telewizja Polsat rozpoczyna emisję nowego dokumentalnego miniserialu „Aż chce się żyć”. Jego sponsorem jest - należąca do GlaxoSmithKline Consumer Healthcare - marka Corega. Gospodarzem produkcji jest aktor i wokalista Robert Janowski, ambasador kampanii „9 milionów powodów”.
więcej
|
Jacek Kurski: wideo Klaudii Jachiry ze znakiem TVP1 to nie parodia, można je pomylić z naszymi relacjami
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski wyjaśnił Rzecznikowi Praw Obywatelskich, dlaczego firma zawiadomiła prokuraturę o materiałach youtuberki Klaudii Jachiry, w których pojawiła się kostka mikrofonowa z logo TVP1. Według Kurskiego nie były to parodie, a obecność w nich logo stacji mogła prowadzić „do mylnego przekonania, jest to reportaż Telewizji Polskiej”.
więcej
|
TVP Info po zapowiedzi skargi do KRRiT: mówimy o Rafalali w rodzaju męskim, bo oficjalnie to mężczyzna
W materiałach Telewizji Polskiej o zatrzymaniu Rafała B. (transseksualisty znanego jako Rafalala) wyrażano się o nim jak o mężczyźnie. Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych zapowiedział, że złoży na to skargę do KRRiT, a Oskar Netkowski ocenił, że TVP „znieważyła Rafalalę”. TVP Info podkreśla, że Rafał B. oficjalnie jest mężczyzną i tak wypowiadają się o nim policja i prokuratura.
więcej
|
TVP oferuje alternatywny komentarz mundialowych meczów od Izaka i Macieja Iwańskiego. To akcja marketingowa Coca-Coli
W ramach mundialowej kampanii Coca-Coli "Gotowi na emocje", Telewizja Polska zaoferuje kibicom alternatywny komentarz oraz relacje z piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, przygotowywane przez Piotra „Izaka” Skowyrskiego oraz Macieja Iwańskiego.
więcej
|
TVP Seriale z najwyższą oglądalnością, Romance TV najbardziej w dół
W marcu pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Sci Fi, a liderem spadków była stacja Romance TV.
więcej
|
Niemiecki serial "Szpieg D'83" w TVP2
Telewizyjna Dwójka rozpoczyna emisję niemieckiego serialu szpiegowskiego "Szpieg D'83".
więcej
|
Magdalena Ogórek: spełniam się jako dziennikarka. Mam już też pomysły na kolejne książki
- Moje marzenia zawodowe sprowadzają się do niwy naukowej – mówi Magdalena Ogórek. W planach ma kolejne publikacje dotyczące zagrabionych podczas II wojny światowej polskich dzieł sztuki. Zamierza także aktywnie działać na rzecz ich powrotu do Polski. Na razie jednak potrzebuje odpoczynku po trzech latach ciężkiej pracy nad książką „Lista Wächtera”.
więcej
|
Anna Hałas-Michalska prowadzącą serwisy informacyjne w Polsat News
Dziennikarka Anna Hałas-Michalska zaczęła prowadzić w Polsat News serwisy informacyjne. Z Telewizją Polsat jest związana od półtora roku.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polska Fundacja Narodowa z międzynarodową kampanią na 75. rocznicę Powstania w Getcie Warszawskim
Polska Fundacja Narodowa rozpoczyna międzynarodową kampanię informacyjno-edukacyjną upamiętniającą 75. rocznicę Powstania w Getcie w Warszawie, które wybuchło 19 kwietnia 1943 roku. Działania prowadzona będą w mediach polskich i zagranicznych.
więcej
|
Robert Janowski w cyklu ,,Aż chce się żyć" w Polsacie sponsorowanego przez markę Corega
W najbliższą niedzielę Telewizja Polsat rozpoczyna emisję nowego dokumentalnego miniserialu „Aż chce się żyć”. Jego sponsorem jest - należąca do GlaxoSmithKline Consumer Healthcare - marka Corega. Gospodarzem produkcji jest aktor i wokalista Robert Janowski, ambasador kampanii „9 milionów powodów”.
więcej
|
Ogień zmieniony w smażonego kurczaka w reklamach KFC w Hong Kongu
Agencja Ogilvy&Mather Hong Kong stworzyła dla sieci restauracji KFC serię reklam promujących jej ofertę. Na wszystkich zdjęciach ogień zamieniony został w kawałki pikantnego, smażonego kurczaka.
więcej
|
Kancelaria Prezydenta chce zatrudnić firmę do produkcji spotów
Kancelaria Prezydenta RP rozpoczęła przetarg, w którym wybierze firmę odpowiedzialną za opracowanie koncepcji i scenariusza oraz realizację promocyjno-informacyjnych materiałów filmowych i radiowych. Wybrana firma będzie dla niej pracować do końca br.
więcej
|
Zlatan Ibrahimović twarzą mundialowej kampanii Visa
Ambasadorem globalnej kampanii marketingowej Visa, związanej z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 w Rosji, został szwedzki piłkarz Zlatan Ibrahimović.
więcej
|
Kinga Preis i Bartosz Kizierowski reklamują Dom Development (wideo)
Pod hasłem "Dobrzy ludzie powinni mieszkać w dobrym miejscu" wystartowała kampania wizerunkowa dewelopera mieszkaniowego Dom Development. Kampanię z udziałem aktorki Kingi Preis i pływka Bartosza Kizierowskiego przygotowały Brain, WebTalk i Papaya Films.
więcej
|
T-Mobile: nielimitowany Internet Domowy w zestawie z PS4 wsparty kampanią (wideo)
T-Mobile wprowadza nową ofertę nielimitowanego Internetu Domowego z routerem Huawei B529 w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 za 1 zł na start. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji i kanałach digital, którą operator przygotował wspólnie z firmami FCB Bridge2Fun, Mindshare, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.
więcej
|
Będą kampanie społeczne dotyczące nadmiernej prędkości i konieczności udzielania przez kierowców pierwszeństwa przejazdu
Ministerstwo Infrastruktury prowadzi przetarg związany z realizacją dwóch kampanii społecznych. Jedna ma dotyczyć nadmiernej prędkości, a druga – konieczności udzielania przez kierowców pierwszeństwa przejazdu.
więcej
|
POT i MSZ będą wspólnie promować Polskę
Polska Organizacja Turystyczna i Ministerstwo Spraw Zagranicznych zawarły porozumienie, którego celem jest współpraca na rzecz rozwoju i promocji polskiej turystyki, prezentacji atrakcyjności turystycznej Polski oraz budowy pozytywnego wizerunku kraju za granicą.
więcej
|
Neymar Jr. ambasadorem TCL
Piłkarz Neymar Jr. został globalnym ambasadorem firmy TCL, produkującej telewizory i elektronikę użytkową. Kampanię z udziałem sportowca zainaugurowano w jego rodzinnym mieście - Sao Paulo.
więcej
|
Value Media odpowiada za działania reklamowe Takto Finanse w internecie
Do grona klientów domu mediowego Value Media (Group One) dołączyła firma pożyczkowa Takto Finanse, należąca do grupy Ultimo. Agencja odpowiada za całość aktywności firmy w internecie, w tym głównie kampanie performance, mające na celu pozyskiwanie nowych klientów.
więcej
|
Renault i ,,Han Solo. Gwiezdne wojny - historie" połączą swoje moce, by pokazać klientom alternatywną drogę
Producent samochodów Renault rozpoczyna współpracę z produkcją „Han Solo. Gwiezdne wojny – historie”. Kampania obejmująca 25 rynków w Europie powstała we współpracy firmy z Lucasfilm, Dicneyem i agencją Publicis Conseil.
więcej
|
"Podwójna dawka w jednej tabletce" - rusza kampania Dobenox Forte
Ruszyła kampania reklamowa preparatu zapobiegającego zastojom i zakrzepom Dobenox Forte z portfolio Hasco-Lek. Działania przygotowały Havas Media i Agencja Reklamowa Piotr Krzemieniewski.
więcej
|
Julia Izmałkowa z prelekcją na Cannes Lions
Julia Izmałkowa jako jedyna Polka wystąpi na tegorocznym międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions. 21 czerwca w czasie bloku Creative Processes Power Hour wygłosi wykład "Czego kreatywni mogą nauczyć się od bokserów?"
więcej
|
Blogerki sprawdzają dziecięcą dietę w kampanii ,,1000 pierwszych dni dla zdrowia"
Trzy blogerki - White Plate, Zabiegana Mama i Szczesliva - biorą udział w aktywacji „1000 pierwszych dni dla zdrowia”, w ramach której weryfikują składniki diety swoich dzieci. Akcję wspiera kampania przygotowana przez Walk, Performance Media i Alert Media Communications.
więcej
|
Bielenda szuka ambasadorki w social media
Bielenda rozpoczyna kampanię promocyjną #ambasadorkaBielenda2018, której celem jest promocja kosmetyków marki wśród młodych kobiet. Akcję prowadzi Great Story Community / Cappuccino Public Relations we współpracy z działem marketingu Bielanda.
więcej
|
Konto dla młodych PKO BP reklamowane LOLcontentem
Ruszyła nowa kampania internetowa promująca Konto dla Młodych w PKO Banku Polskim. Za koncept odpowiada agencja Artegence, za zakup mediów Havas Media.
więcej
|
Dunkin' Donuts wybiera BBDO i Arc Worldwide do obsługi reklamowej w USA
Dunkin’ Donuts w wyniku przeprowadzonego przeglądu agencji, wybrał BBDO (należącą do Omnicomu) i Arc Worldwide (z portfolio Publicis) do kompleksowej obsługi strategiczno-kreatywnej na rynku amerykańskim.
więcej
|
Born2be.pl reklamowany także na outdoorze
W kwietniu rozpoczęła się outdoorowa odsłona nowej kampanii wizerunkowej sklepu internetowego Born2be.pl, którą realizuje Synergic. Kreację reklam przygotowała agencja FCB Bridge2Fun.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
Lisiewicz w ,,GP" o Czuchnowskim: grubas ze spasioną paszczą. Sakiewicz: to kolumna satyryczna, rządzi się swoimi prawami
Publicysta „Gazety Polskiej” Piotr Lisiewicz w felietonie w nowym numerze napisał, że dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski to grubas, który na niedawnej konferencji podkomisji smoleńskiej „wydarł był spasioną paszczę". - To kolumna satyryczna, która rządzi się swoimi prawami i nie można ingerować w humor. Ktoś ma taki, ktoś inny. Satyrycy wyśmiewają się ze wszystkiego - komentuje Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej”.
więcej
|
Michał Karnowski: zdjęcia braci Kaczyńskich nie ukradliśmy, tylko kupiliśmy w agencji East News
Zamieszczone na okładce tygodnika „wSieci” (obecnie „Sieci”) zdjęcie Jarosława i Lecha Kaczyńskich z 1989 roku miało zostać rzekomo bezprawnie wykorzystane przez wydawcę tytułu. Tak twierdzi jego autor, Leszek Jerzy Pękalski. Michał Karnowski, dziennikarz i publicysta tygodnika twierdzi, że zdjęcie to zostało kupione w agencji East News.
więcej
|
Fundacja pallotynów: nie zbieramy na TV Republikę, tylko użyczamy Fundacji Niezależne Media numer KRS
Fundacja Niezależne Media zbierając w tym roku 1 proc. podatku od chcących ją wesprzeć osób, kolejny raz korzysta z numeru KRS Pallotyńskiej Fundacji Misyjnej Salvatti.pl. Pallotyni tłumaczą, że współpracują w tym zakresie z różnymi organizacjami pozarządowymi, na co pozwalają przepisy.
więcej
|
CMWP SDP protestuje przeciw ukaraniu dziennikarza z Blachowni za zniesławienie urzędników
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP protestuje przeciwko karze wymierzonej Pawłowi Gąsiorskiemu, właścicielowi i redaktorowi naczelnemu serwisów gminablachownia.pl i gminakonopiska.pl. „Wyrok narusza fundamentalną zasadę wolności słowa, bo dziennikarz działał w interesie społecznym” - napisano w wydanym oświadczeniu.
więcej
|
,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży, ale z największym spadkiem
W segmencie miesięczników podróżniczych w styczniu br. wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił zachowujący pozycję lidera sprzedaży „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Dziennik Wschodni" ma nową stronę internetową
Serwis internetowy "Dziennika Wschodniego" (Corner Media) ma nowy layout i układ informacji na stronie. Za jego przygotowanie odpowiada firma Sulimo Software, która była odpowiedzialna również za wcześniejszą wersję.
więcej
|
|
|
Rusza Holistic.news z pogłębionymi treściami bez reklam i opłat, naczelnym Marcin Firlej
W środę uruchomiono serwis Holistic.news mający w analityczny, poszerzony sposób opisywać sprawy społeczne, gospodarcze i polityczne. Redaktorem naczelnym jest Marcin Firlej, a w zespole pracują m.in. Mariusz Zawadzki, Anna Majka, Joanna Rokicka, Magdalena Lemańska i Michał Niepytalski. Witryna działa na zasadach niekomercyjnych, jest kontrolowana przez spółkę należącą do Michała Dziudy, głównego udziałowca holdingu Murapol.
więcej
|
Netflix zapowiada 7 nowych europejskich seriali, zdjęcia do ,,Wiedźmina" w Europie
Netflix podał szczegóły na temat tegorocznych premier 7 oryginalnych seriali wyprodukowanych w krajach europejskich. Wśród nich będą francuski „Mortel”, brytyjski „The English Game” oraz trzecia część „Domu z papieru”. Na 29 czerwca wyznaczono premierę drugiego sezonu „GLOW”, zapowiedziano trzeci sezon „Stranger Things” i poinformowano, że zdjęcia do „Wiedźmina” będą kręcone na przełomie 2018 i 2019 w całości w Europie.
więcej
|
Facebook: Zgoda na targetowanie reklam warunkiem korzystania z serwisu
Facebook zapowiedział, że w najbliższym czasie skieruje do użytkowników nową prośbę o zaakceptowanie warunków korzystania z serwisu i przetwarzania ich danych. Internauci mogą się nie zgodzić na gromadzenie niektórych informacji na swój temat, jednak warunkiem koniecznym do dalszego korzystania z Facebooka będzie zaakceptowanie targetowania reklam na podstawie zachowań użytkowników na platformie.
więcej
|
Maciej Orłoś z autorskim ,,Okiem Orłosia" w internecie
Maciej Orłoś, do niedawna zatrudniony w Telewizji WP, prowadzi autorski program nadawany internecie. „Okiem Orłosia” można oglądać na Facebooku.
więcej
|
Tomasz Sekielski z wideoblogiem na Wirtualnej Polsce
Tomasz Sekielski zaczyna prowadzić wideoblog, którego kolejne odcinki będą publikowane w serwisie WP Opinie oraz na stronie głównej portalu WP.pl.
więcej
|
Airbnb uruchamia Office of Healthy Tourism, stawia na turystykę w mało znanych miejscach świata
Serwis Airbnb powołał inicjatywę o nazwie Office of Healthy Tourism, która ma promować turystykę w mało znanych i uczęszczanych przez podróżnych zakątkach świata. Firma chce w ten sposób pokazać turystom nieodkryte dotąd atrakcje, a lokalnym społecznościom pomóc w zarabianiu na przyjezdnych.
więcej
|
Apple szykuje własny płatny serwis newsowy
Koncern Apple przygotowuje się do uruchomienia własnego serwisu newsowego z treściami od wydawców – wynika z nieoficjalnych informacji. Start aplikacji ma być planowany na 2019 rok, a Apple będzie otrzymywał część pieniędzy pochodzących z subskrypcji.
więcej
|
TVP oferuje alternatywny komentarz mundialowych meczów od Izaka i Macieja Iwańskiego. To akcja marketingowa Coca-Coli
W ramach mundialowej kampanii Coca-Coli "Gotowi na emocje", Telewizja Polska zaoferuje kibicom alternatywny komentarz oraz relacje z piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, przygotowywane przez Piotra „Izaka” Skowyrskiego oraz Macieja Iwańskiego.
więcej
|
Duże miasta generują najwięcej odsłon w internecie
Im większe miasto, tym większa liczba odsłon w sieci wykonywanych przez użytkowników - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
Dla wPolityce.pl i Samuela Pereiry ,,poufna rozmowa" Dziubki i Gawłowskiego to ,,coś więcej niż znajomość"
W „Wiadomościach” pokazano ujęcie rozmawiających szeptem na korytarzu sejmowym posła PO Stanisława Gawłowskiego i reportera Onetu Kamila Dziubki. Zwróciły na to uwagę m.in. portal wPolityce.pl i Samuel Pereira z TVP.info. - Już wiadomo skąd ten rozpaczliwy tekst obronny Kamila, a następnie milczenie gdy Gawłowski trafił do aresztu - skomentował Pereira. - Zamiast szukać sensacji tam, gdzie jej nie ma, odpowiedzcie na jedno zasadnicze pytanie: czy Jarosław Kaczyński w wywiadzie dla Was mówił o pazurkach premier Beaty Szydło, czy nie? - napisał Dziubka do wPolityce.
więcej
|
Miesiąc został do wejścia w życie przepisów o ochronie danych osobowych. Nie wszystkie firmy zdążyły się przygotować
Do wejścia w życie RODO, przepisów o ochronie danych osobowych, został już nieco ponad miesiąc. Dla firm nie będzie już okresu przejściowego na dostosowanie się do wymagań rozporządzenia – od 25 maja nowe przepisy mają być w pełni respektowane. Wciąż budzą one jednak sporo wątpliwości. Nie określają minimalnych standardów technicznych, które mają na celu zabezpieczenie danych. To administratorzy danych muszą dobrać odpowiednie środki i procedury. Na nich też będzie spoczywał obowiązek wykazania, że przy przetwarzaniu danych osobowych firma spełnia wymagania RODO.
więcej
|
"Dziennik Wschodni" ma nową stronę internetową
Serwis internetowy "Dziennika Wschodniego" (Corner Media) ma nowy layout i układ informacji na stronie. Za jego przygotowanie odpowiada firma Sulimo Software, która była odpowiedzialna również za wcześniejszą wersję.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|