|
|
|
|
|
|
|
TVN rozbudowuje ofertę Food Network. ,,Ambicją jest by główną zawartością były lokalne produkcje"
Wiosną w ramówce Food Network znalazły się cztery lokalne produkcje: „Sexy kuchnia Magdy Gessler”, „Makłowicz w drodze”, „Przepis na sukces” i „Dziewczyny z wypiekami”. - Ambicją kierownictwa jest stworzenie kanału, którego główną zawartością będą lokalne produkcje dla polskiego widza - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Makłowicz.
więcej
|
Anna Kalczyńska kręci w Kamerunie dokument dla TVN Style
Dziennikarka i prowadząca „Dzień dobry TVN” Anna Kalczyńska nagrywa dla stacji TVN Style film dokumentalny w leżącym blisko równika Kamerunie. Dokument realizuje Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN ds. kanałów tematycznych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Liga hiszpańska przez najbliższe trzy sezony w Canal+ i Eleven Sports
Przez trzy sezony rozgrywkowe od połowy 2018 do połowy 2021 roku rozgrywki hiszpańskiej ligi piłkarskiej będą w Polsce wspólnie transmitowały stacje Canal+ i Eleven Sport. Tym samym rozgrywki po trzech latach przerwy wrócą do Canal+.
więcej
|
Polsat liderem - TVN i TVP2 wyprzedziły TVP1. Seriale Dwójki ratingowymi hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale Dwójki: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Energa Basket Liga przez kolejne 5 sezonów w Polsacie
W ciągu najbliższych pięciu lat mecze koszykarskiej Energa Basket Liga nadal będą transmitowane na sportowych kanałach Polsatu. Strony podpisały umowę, która będzie obowiązywała przez najbliższe sezony.
więcej
|
W maju w TVN najdroższa reklama przy finale ,,Masterchef Junior"
W majowym cenniku reklamowym TVN większość reklam kosztuje kilka procent więcej niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy finałowym odcinku programu „Masterchef Junior” i przy „Kuchennych Rewolucjach”.
więcej
|
HGTV przeprowadzi metamorfozy ogrodów i balkonów. ,,Wymarzone ogrody" od 13 maja
W niedzielę 13 maja br. na antenie HGTV zadebiutuje kolejna lokalna produkcja tej stacji pt. „Wymarzone ogrody”, w której siostry Izabela Szarmach i Olga Piórkowska przeprowadzą metamorfozy ogrodów, balkonów i tarasów.
więcej
|
,,Restauracje z charakterem" w TVS, prowadzącymi Kris Kojder i Dominika Bem
Prezenter Kris Kojder wraz z producentką Dominiką Bem poprowadzą na antenie TVS nowy program, pt. „Restauracje z charakterem”. W cyklu prezentowane będą kulinarne lokale warte odwiedzin. Emisja programu - w soboty o godz. 12.45.
więcej
|
Joanna Racewicz: rozważam pozwanie Telewizji Polskiej, nie poznaję Danuty Holeckiej i Krzysztofa Ziemca
Dziennikarka Joanna Racewicz zastanawia się nad pozwaniem Telewizji Polskiej w związku z okolicznościami zwolnienia jej przez firmę. - Nie wiem, czy ludzie, którzy pracują w programach informacyjnych, wierzą, że uprawiają uczciwe dziennikarstwo. Czy na koniec dnia mogą przed lustrem spokojnie spojrzeć sobie w oczy? Media publiczne zawsze były zależne od władzy - powiedziała w rozmowie z „Newsweekiem”.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Credit Agricole sprawdza legalność reklamy wielkoformatowej w centrum Warszawy
Wojciech Wagner, zastępca dyrektora Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy poinformował, że wielkoformatowa reklama banku Credit Agricole z wizerunkiem Dawida Podsiadło zlokalizowana w centrum Warszawy jest nielegalna. Bank zapowiedział, że sprawdzi, czy zostały naruszone jakiekolwiek przepisy i podejmie decyzję, co do tej reklamy.
więcej
|
Domowy odpoczynek w wiosennej kampanii IKEA (wideo)
Sieć sklepów meblarskich IKEA rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Niech żyje dom!”, w której narratorem jest Bartek „Fisz” Waglewski. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Saatchi&Saatchi IS, MEC, Tank i Lunapark.
więcej
|
Hodowla alpak reklamuje Pożyczkę na Start w PKO BP dla przedsiębiorców (wideo)
PKO Bank Polski zaczął kampanię reklamującą Pożyczkę na Start skierowaną dla osób rozpoczynających działalność biznesową. Akcje przygotowały i realizują firmy marketingowe Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media Group.
więcej
|
,,Obgryzaj, znajduj, wygrywaj" w loterii promującej Ptasie Mleczko od Wedla (wideo)
Lotte Wedel wspiera sprzedaż Ptasiego Mleczka największą w historii tej marki loterią konsumencką. Akcję pod hasłem „Obgryzaj, znajduj, wygrywaj” wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencje PZL, OMD i Walk PR.
więcej
|
T-Mobile za mylące reklamy Heyah zwróci klientom opłaty za Smart XL, przeprasza za ,,brak troski o jasność przekazu"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że kampania z połowy 2015 roku reklamująca pakiet Smart XL w Heyah mogła wprowadzać odbiorców w błąd. T-Mobile Polska nie zapłaci kary, natomiast zrekompensuje klientom nadmierne opłaty.
więcej
|
Magiczna metamorfoza kuchni w nowej kampanii Senso Kitchens od Black Red White (wideo)
„Kuchnia dopasowana do Ciebie” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Black Red White, która wystartowała w ramach platformy komunikacyjnej „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Marka promuje w niej ofertę kuchni na wymiar Senso Kitchens. Za realizację działań odpowiadają firmy Deloitte Digital z FCB Bridge2Fun, Havas Media i Hill+Knowlton Strategies.
więcej
|
Przystanki autobusowe od AMS mają chronić przed smogiem w Krakowie
Na przystankach autobusowych w Krakowie umieszczono rośliny, które mają tworzyć naturalną ochronę antysmogową. To efekt trójstronnego porozumienia zawartego pomiędzy krakowskim Zarządem Infrastruktury Komunalnej i Transportu, Zarządem Zieleni Miejskiej oraz firmą reklamy zewnętrznej AMS - pomysłodawcą tych rozwiązań.
więcej
|
180heartbeats + Jung v Matt promuje Husqvarnę w social media
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na obsługę Husqvarna Poland w mediach społecznościowych. Realizuje już dla producenta kampanię pod hasłem „Z czasem możesz wszystko” reklamującą automatyczne kosiarki Husqvarna Automower serii X-line.
więcej
|
Serdeczne powitania w kampanii IKE w ING Banku Śląskim (wideo)
ING Bank Śląski zaczął kampanię reklamującą indywidualne konto emerytalne. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy Mullen Lowe Media Hub.
więcej
|
Jakub Kwaczyński na stanowisku head of strategy w GoldenSubmarine
Jakub Kwaczyński, od czterech lat związany z agencją GoldenSubmarine awansował w jej strukturach. Jako head of strategy będzie odpowiedzialny za przygotowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego zarówno w poznańskim, jak i warszawskim oddziale agencji.
więcej
|
DSK przygotuje kampanię promującą postawy prozdrowotne i badania nowotworowe
Agencja DSK zwyciężyła w konkursie Ministerstwa Zdrowia na opracowanie kampanii informacyjno-edukacyjno-promocyjnej na temat postaw prozdrowotnych oraz na rzecz zwiększenia zgłaszalności społeczeństwa na badania w ramach „Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych”.
więcej
|
Anna Cieślak i Maciej Stuhr nadal będą promowali samochody Mitsubishi
Aktorzy Anna Cieślak i Maciej Stuhr kontynuują dotychczasową współpracę z Mitsubishi Motors w Polsce. Wezmą m.in. udział w zaplanowanych na ten rok eventach promujących samochody marki Mitsubishi.
więcej
|
Kamil Grosicki na puszkach i w reklamach napoju Turbo Grosik Energy Drink
Piłkarz Kamil Grosicki, grający w reprezentacji Polski i angielskim klubie Hull City, został ambasadorem reklamowym nowego napoju energetycznego Turbo Grosik Energy Drink, który dostępny będzie w sklepach Żabka.
więcej
|
Stanisław Kazior managing director w Canvas White
Stanisław Kazior objął stanowisko managing directora w agencji kreatywnej Canvas White.
więcej
|
Dekoral z kampanią na 20. urodziny
Marka farb, lakierów i impregnatów Dekoral (PPG Deco Polska) obchodzi w tym roku swoje 20-lecie. W ramach akcji urodzinowej rusza ogólnopolska kampania reklamowa, a ponadto planowane są konkursy, loteria konsumencka oraz live'y facebookowe z architektem.
więcej
|
South Korean New Stars 2018: ruszyły polskie preselekcje
W Polsce, na Węgrzech i w Bułgarii w ruszyły preselekcje do tegorocznej edycji konkursu South Korean New Stars skierowanego do młodych twórców reklamowych.
więcej
|
PromoAgency kontynuuje obsługę marketingową BP, przygotuje nowy Katalog Nagród BP
Agencja PromoAgency wygrała przetarg na całoroczną strategię komunikacji sieci stacji paliwowych BP. Będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej materiałów marketingowych, m.in. Katalog Nagród BP na sezon 2018/2019.
więcej
|
Agencja Allegro wprowadza Allevent
Specjalizująca się w event marketingu agencja Allegro wprowadza na rynek nowy produkt - webową aplikację eventową Allevent.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
Marcin Wolski, Magdalena Ogórek, Stanisław Michalkiewicz i Rafał Ziemkiewicz w izraelskim raporcie o antysemityzmie
W corocznym raporcie Centrum Kantora przy Uniwersytecie w Tel Awiwie na temat przejawów antysemityzmu opisano m.in. wypowiedzi Marcina Wolskiego i Stanisława Michalkiewicza, wpisy Magdaleny Ogórek oraz tezę przypisaną Rafałowi Ziemkiewiczowi. - Problem w tym, że ja takiej tezy nigdy nie postawiłem, ale ponieważ książka Piotra Zychowicza ukazała się wcześniej od mojej, więc mędrcom podobnym sporządzającemu listę czytać się jej już nie chciało. Zychowicza też zresztą nie, poza jednym, pierwszym akapitem - skomentował to Ziemkiewicz.
więcej
|
Nagrody Pulitzera za ujawnienie molestowania w Hollywood i powiązań Trumpa z Rosją. Jest polski akcent
Wczoraj rozdano prestiżowe Nagrody Pulitzera. "New York Times" i "New Yorker" zostały nagrodzone za artykuły o molestowaniu w Hollywood. "NYT" i "The Washington Post" za teksty o rosyjskiej ingerencji w amerykańskie wybory. Nagrodę otrzymała także urodzona w Bytomiu, ale wychowana w Ameryce Martyna Majok.
więcej
|
Zmiany w ,,Claudii": więcej porad i tekstów eksperckich. Nowe hasło ,,Między nami, kobietami"
Miesięcznik „Claudia” (Burda International Polska) od majowego numeru będzie ukazywał się w nowej odsłonie. Pojawi się więcej tekstów eksperckich, a dotychczasowe rubryki zostaną poszerzone. Redakcja precyzyjnie określa też grupę docelową czytelniczek: kobiety w wieku 35-50 lat.
więcej
|
,,Weranda" i ,,Cztery Kąty" ze wzrostem sprzedaży w styczniu, ,,Dobre Wnętrze" najbardziej w dół
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w styczniu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Weranda”, a na czele spadków znalazło się „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz tłumaczy tweet ze zdjęciem Czuchnowskiego, do którego nie miał praw autorskich
Publicysta „Do Rzeczy” Rafał Ziemkiewicz na Twitterze udostępnił zdjęcie należące do Polskiej Agencji Fotografów „Forum”. W odpowiedzi otrzymał maila z poleceniem zapłaty za licencję, które oburzony opublikował. - Podzielenie się zdjęciem na Twitterze nie jest publikacją w rozumieniu prawa prasowego - uważa dziennikarz.
więcej
|
Zmarł rosyjski dziennikarz śledczy Maksim Borodin, media nie wierzą w wypadek lub samobójstwo
W niedzielę w wieku 32 lat zmarł rosyjski dziennikarz śledczy Maksim Borodin. Kilka dni wcześniej wypadł z balkonu z dużej wysokości, a służby śledcze zapewniają, że nie został zabity. Wielu dziennikarzy nie wierzy w tę wersję.
więcej
|
|
|
Płatny Facebook za 14 dolarów miesięcznie? ,,To przyszłość mediów społecznościowych"
Mark Zuckerberg i Sheryl Sandberg w ostatnich wypowiedziach nie wykluczyli pojawienia się płatnej wersji Facebooka. Według szacunków taka odmiana serwisu mogłaby kosztować od 11 do 14 dolarów miesięcznie, a eksperci segmentu social media przyznają, że płatny Facebook może być przyszłością serwisów społecznościowych. - To ciekawa koncepcja wpisująca się w trend pozornej egalitarności. Problem w tym czy znajdą się chętni do płacenia za swoją prywatność lub brak reklam - oceniają dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix z wyższymi przychodami i zyskiem, 125 milionów użytkowników na świecie
W I kwartale 2018 roku Netflix osiągnął przychody wyższe o 43 procent niż rok wcześniej, a zysk netto osiągnął poziom 290 mln dolarów. W pierwszych trzech miesiącach tego roku serwis pozyskał ponad 7,4 mln użytkowników, obecnie z usług Netflixa korzysta globalnie 125 mln odbiorców.
więcej
|
W 2017 roku na ochronę i podróże Marka Zuckerberga Facebook wydał 8,9 mln dolarów
W 2017 roku Mark Zuckerberg kosztował Facebooka 8,9 mln dolarów. Chodzi o wydatki związane głównie z ochroną szefa serwisu oraz podróżami jego prywatnym samolotem. Drugą osobą, której obsługa stanowi istotną pozycję w wydatkach firmy jest Sheryl Sandberg, dyrektor Facebooka ds. operacyjnych, na którą wydano 2,7 mln dolarów.
więcej
|
Allegro oferuje ubezpieczenie przez PZU sprzętu RTV i AGD
Na Allegro.pl wprowadzono możliwość wykupienia ubezpieczenia nabywanych urządzeń RTV i AGD. Polisy, świadczone przez PZU, będą obowiązywały przez 3 lub 5 lat od wygaśnięcia gwarancji producentów.
więcej
|
Mobilne strony Grupy naTemat z technologią PWA/React
Mobilne wersje serwisów naTemat.pl, INNPoland.pl, MamaDu.pl i ASZdziennik.pl (należących do Grupy naTemat) zostały udostępnione w nowych odsłonach, opartych na technologii PWA/React.
więcej
|
Ministerstwo Zdrowia zaakceptowało system e-recept, pierwsi pacjenci dostaną je w maju
Ministerstwo Zdrowia ogłosiło, że System Atende Medicus Online służący do wystawiania elektroniczny recept został zaakceptowany i będzie wdrożony do użytku. E-recepty będą wystawiane pierwszym pacjentom w maju 2018 roku w Siedlcach i Skierniewicach. Zgodnie z obowiązującą ustawą mają one trafić do powszechnego użytku od 1 stycznia 2020 roku.
więcej
|
Jakub Kwaczyński na stanowisku head of strategy w GoldenSubmarine
Jakub Kwaczyński, od czterech lat związany z agencją GoldenSubmarine awansował w jej strukturach. Jako head of strategy będzie odpowiedzialny za przygotowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego zarówno w poznańskim, jak i warszawskim oddziale agencji.
więcej
|
Cinkciarz.pl wprowadza CinkciarzPay - płatności w 24 walutach w e-sklepach
Portal finansowy Cinkciarz.pl rozszerzył swoją ofertę o usługę CinkciarzPay, która umożliwia dokonywanie płatności w 24 walutach za zakupy w sklepach internetowych.
więcej
|
infoShare 2018
50% menadżerów doprowadzi firmę do sukcesu, jeśli otrzyma odpowiednią pomoc. O skalowalności biznesu podczas infoShare 2018 opowie Tim Jacskon z Walking.vc. Co jeszcze znalazło się w agendzie konferencji?
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|