|
|
|
|
|
|
|
TVP1 będzie kontynuować ,,Leśniczówkę". Drugi sezon trafi na antenę jesienią
Telewizja Polska podjęła decyzję o realizacji drugiego sezonu „Leśniczówki” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki telenoweli na antenie Jedynki pojawią się w jesiennej ramówce br. - Widzowie chwalą gwiazdorską obsadę, scenariusz oraz nowoczesny, bardzo filmowy sposób realizacji produkcji, co jest zasługą całej filmowej ekipy - mówi nam Piotr Mikołajczak, producent wykonawczy projektu.
więcej
|
Stacja Echo24 zamknięta. ,,Niewystarczające zapotrzebowanie lokalnego rynku na reklamę tv"
Z końcem marca zamknięto dolnośląski kanał informacyjno-publicystyczny Echo24, żegnając się z jego wszystkimi pracownikami. - Spółka postawiła sobie założenie, że przez dwa lata będzie sprawdzać zapotrzebowanie lokalnego rynku na reklamę telewizyjną w naszej stacji. Niestety, po tym okresie okazało się ono niewystarczające - uzasadnia Paweł Janosik, prezes Echo24. Jedynym udziałowcem spółki znów jest ATM Grupa.
więcej
|
TVN sprzedał swoje udziały w sieci Gamellon
TVN nie jest już właścicielem większościowego pakietu udziałów w sieci Gamellon, zrzeszającej twórców na YouTube. Akcje w całości znajdują się pod kontrolą obecnego zarządu spółki.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w I kwartale 2018 roku wart 6,18 mld zł
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym kwartale 2018 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Muzyczne show ,,Od Opola do Opola" w TVP1. Emisja w soboty o 17.55
Od 14 kwietnia 2018 roku w soboty o godz. 17.55 telewizyjna Jedynka będzie emitować nowe muzyczne show „Od Opola do Opola”. Jest to rozrywkowy program promujący polską piosenkę i festiwal w Opolu, którego gospodarzami zostali Andrzej Krzywy i Ifi Ude.
więcej
|
Power TV HD, Adventure HD oraz Top Kids HD zaczną nadawać w Czechach i Słowacji
Od 10 kwietnia br. działalność rozpoczęła czeska filia Michał Winnicki Entertainment pod nazwą MWE Networks International s.r.o. z siedzibą w Pradze. Jej zadaniem jest uruchomienie w Czechach oraz na Słowacji lokalnych wersji kanałów Power TV, Adventure HD oraz Top Kids.
więcej
|
Disney musi zaoferować kupno Sky Group po przejęciu części 21st Century Fox
The Takeover Panel, urząd nadzorujący przejęcia firm na rynku brytyjskim zażądał, aby koncern Disneya złożył ofertę nabycia w całości platformy telewizyjnej Sky Group po zakończeniu akwizycji rozrywkowego segmentu 21st Century Fox, który obecnie posiada 39 procent udziałów w Sky.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF, Polsat, Kantar Media, TV Republika, Agora i Exatel wśród uczestników dialogu z KRRiT o nowym badaniu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji niebawem zacznie spotkania z firmami, które zgłosiły się do dialogu technicznego na temat nowego badania oglądalności i słuchalności w telewizji, radiu i internecie. W dialogu będą uczestniczyli niektórzy nadawcy radiowi i telewizyjni, a także firmy badawcze m.in. Ipsos, Kantar Media i Nielsen.
więcej
|
|
Duże wzrosty słuchalności RMF FM i Eski w I kwartale. Trójka najbardziej w dół
Na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce w pierwszym kwartale br. umocniło się RMF FM, które obok Eski pochwalić się mogło największym wzrostem słuchalności w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Trójka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ewelina Kosałka-Passia z Radia Katowice laureatką nagrody głównej Grand PiK 2018
Wczoraj ogłoszono laureatów konkursu Grand PiK 2018. Główną nagrodę otrzymała Ewelina Kosałka-Passia z PR Katowice za utwór pt. „Między schodami”.
więcej
|
|
Antyradio reklamuje się muralem w centrum Warszawy (zdjęcia)
Na jednym z budynków przy ul. Waryńskiego w Warszawie, nieopodal stacji Metra Politechnika, powstał ogromny mural promujący Antyradio (Eurozet).
więcej
|
|
|
|
,,Orange zbliża" w nowych cyklu reklam Orange Polska (wideo)
Orange Polska rozpoczyna dziś kampanię wizerunkową opartą o nową platformę komunikacyjną „Orange zbliża”. Po dwóch tygodniach działań wizerunkowych ruszą aktywności produktowe. Autorem nowej strategii komunikacji telekomu jest agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe).
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w I kwartale 2018 roku wart 6,18 mld zł
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym kwartale 2018 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Walk Digital wchłania Walk Social Media, na czele Joanna Jędrasik
Grupy marketingowa Walk połączyła swoje dwie struktury Walk Digital i Walk Social Media pod marką tej pierwszej. Nowym zespołem - liczącym ponad 20 osób - kieruje Joanna Jędrasik, poprzednio szefowa Walk Social Media.
więcej
|
Porta reklamuje drzwi z Top Kolekcji (wideo)
KMI Porta rusza z międzynarodową kampanią reklamową drzwi z Top Kolekcji. Działania prowadzone będą na rynku polskim, czeskim i słowackim. Przygotowały je Cia Content Impact Agency, Practum Consulting, Veneo i Filmokracja.
więcej
|
Coca-Cola z mundialową loterią, rozdaje bilety na mecze Polaków, piłki i napoje
Wystartowała kampania promocyjna Coca-Coli, sponsora Mistrzostw Świata 2018 w piłce nożnej. W ramach akcji "Gotowi na emocje" na kibiców czekają bilety na mecze reprezentacji Polski, piłki i napoje. Loterię oraz towarzyszące jej działania reklamowe prowadzą McCann Worldgroup, Fortis, Mediacom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
40 tys. zł za logo Narodowego Instytutu Polskiego Dziedzictwa Kulturowego za Granicą
Narodowy Instytut Polskiego Dziedzictwa Kulturowego za Granicą ogłosił konkurs na logo. Nagrodą w nim jest 40 tys. zł.
więcej
|
Aleric promowany hasłem "Aktywność na nowo"
Ruszyła kampania telewizyjna leku przeciwalergicznego Aleric Deslo Active (USP Zdrowie). Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One), studio Badi Badi oraz Wavemaker.
więcej
|
IKEA w nowej reklamie przypomina, że czasem każdy musi naładować swoje wewnętrzne ,,akumulatory" (wideo)
W najnowszej reklamie IKEA na przykładzie dwóch kobiet - matek małego dziecka tworzy swego rodzaju poetycką, piękną i uspokajającą opowieść na temat dobrego snu. Kampanię „Fully charged” przygotowały agencja Havas Lenz i dom produkcyjny CZAR Amsterdam.
więcej
|
,,Manifest Your Style" - Oskar Podolski promuje Answear (wideo)
Internetowy sklep odzieżowy pod hasłem „Manifest Your Style” zaczął kampanię reklamową swojej nowej kolekcji ubrań. Akcja jest realizowana we współpracy z grafikiem i filmowcem Oskarem Podolskim (znanym też jako O.ESU™1).
więcej
|
Polacy wydali w zeszłym roku na jedzenie ponad 170 mld zł
W ubiegłym roku siła nabywcza mieszkańców Polski dla handlu detalicznego wyniosła 397,4 mld złotych. Ponad 170 mld złotych Polacy przeznaczyli na artykuły spożywcze - wynika z nowego badania GfK.
więcej
|
"TommyXLewis" - Lewis Hamilton i Tommy Hilfiger ze wspólną kolekcją
Jesienią tego roku zadebiutuje pierwsza kolekcja marki Tommy Hilfiger "TommyXLewis", której twarzą jest globalny ambasador marki, kierowca Formuły 1 Lewis Hamilton.
więcej
|
Wyjazdy na mecz Polska - Senegal do wygrania w loterii Visa (wideo)
Visa, partner FIFA oraz oficjalny sponsor Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018, ruszyła z loterią dla konsumentów, w której do wygrania są m.in. 42 dwuosobowe pakiety wyjazdowe na mecz Polska - Senegal. Akcję wspiera kampania reklamowa, którą przygotowały BBDO, Saatchi&Saatchi IS, LiquidThread, Starcom i Message House.
więcej
|
Piotr Fronczewski w kampanii Fundacji Bajkowa Fabryka Nadziei (wideo)
Trwa kampania zachęcająca do przekazania 1 proc. podatku Fundacji Bajkowa Fabryka Nadziei. Głosu do spotu - przygotowanego pro bono przez firmy marketingowe PZL, Human Ark i Halo Productions - użyczył aktor Piotr Fronczewski.
więcej
|
Natalia Nowak i Natalia Bułdak w agencji Dziadek do Orzechów
Do zespołu agencji Dziadek do Orzechów dołączyły Natalia Nowak jako social media manager oraz Natalia Bułdak na stanowisku web & graphic designera. Ich zatrudnienie jest związane z poszerzaniem kompetencji agencji.
więcej
|
Eniro Polska wprowadza nowy system recenzji w serwisie Panorama Firm
Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki lokalnej Panorama Firm, w kwietniu br. wprowadził nowy system recenzji. Użytkownicy mogą publikować opinie na temat firm oraz oferowanych przez nie produktów i usług. Z kolei reklamodawcy serwisu uzyskali możliwość reagowania na recenzje.
więcej
|
Brands Alive przygotuje światowy rebranding Thea Laboratoires
Agencja Brands Alive odpowiada za globalny proces rebrandingu marek produktów okulistycznych należących do Thea Laboratoires. Ponadto przygotowała kreacje kampanii marki Nutrof Total.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
Katarzyna Pluta-Białek: z Edipresse na dyrektor artystyczną miesięcznika ,,Twój Styl"
Katarzyna Pluta-Białek dołączyła do Wydawnictwa Bauer i od połowy kwietnia br. rozpocznie pracę na stanowisku dyrektor artystycznej miesięcznika „Twój Styl”.
więcej
|
Rada Etyki Mediów: ,,Wysokie Obcasy" nie powinny publikować tekstu popierającego aborcję, chociaż nie narusza on zasad etycznych
Rada Etyki Mediów nie zgodziła się z opinią Ordo Iuris, że artykuł w „Wysokich Obcasach” (dodatku do „Gazety Wyborczej”) zapowiadany okładką z hasłem „Aborcja jest OK” narusza normy etyki zawodowej. Jednocześnie oceniła, że redakcja podjęła niewłaściwą decyzję, publikując ten tekst.
więcej
|
Freedom House: niezależność mediów w Polsce nadal rekordowo niska, władza chce ograniczyć obcy kapitał
Według Freedom House poziom niezależności mediów w Polsce utrzymuje się na rekordowo niskim poziomie. Organizacja uzasadnia to m.in. zakusami władzy, żeby ograniczyć obcy kapitał w mediach, oraz działaniami mediów publicznych o charakterze propagandowym.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży w styczniu, ,,Playboy" najbardziej w dół
W segmencie pism dla mężczyzn w styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Playboy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Playboy" wprowadza nowy slogan ,,Entertainment for All"
Magazyn „Playboy” zmienia slogan z "Entertainment for Men" na "Entertainment for All", bo chce dotrzeć do szerszego grona czytelników. Nowe hasło pojawi się na okładce majowo-czerwcowego wydania, które do sprzedaży trafi 24 kwietnia.
więcej
|
Archiwalne wydania ,,Burdy" na życzenie klientów dostępne w Empiku
Wydawnictwo Burda Media wprowadziło do sprzedaży kwartalnik „Burda Archiwum”, stanowiący pakiet magazynów „Burda” oraz wydań specjalnych z poprzednich lat. Pakiet trafił tylko do sieci Empik.
więcej
|
|
|
Mark Zuckerberg - bezbłędny cyborg czy zagubiony lider? (opinie)
Nazwisko Zuckerberg jest na ustach całego świata. Jednak nie z powodów, o których szef Facebooka mógłby marzyć - przez ostatnie dwa dni w sprawie afery Cambridge Analytica przesłuchiwali go amerykańscy kongresmeni. Dla portalu Wirtualnemedia.pl wizerunkowe aspekty przesłuchania Marka Zuckerberga oceniają dr Łukasz Przybysz, Sebastian Stępak i Michał Ulidis.
więcej
|
TVN sprzedał swoje udziały w sieci Gamellon
TVN nie jest już właścicielem większościowego pakietu udziałów w sieci Gamellon, zrzeszającej twórców na YouTube. Akcje w całości znajdują się pod kontrolą obecnego zarządu spółki.
więcej
|
Jakub Szcześniak dyrektorem rozwoju biznesowego i innowacji z Interii
Jakub Szcześniak objął w Interii nowo utworzone stanowisko dyrektora rozwoju biznesowego i innowacji. W funkcji dyrektora pionu produktu reklamowego zastąpił go Mateusz Drzewosowski.
więcej
|
Brand24 zyskał w br. 188 klientów, ma ich 2 384
Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 na koniec marca br. miała 2 384 aktywnych klientów, o 188 więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 7,9 proc. Natomiast na koniec marca ub.r. Brand24 miał 1 590 aktywnych klientów.
więcej
|
Trzech na dziesięciu Polaków grało w gry online lub je oglądało, FIFA 2018 najpopularniejszym tytułem
29 proc. Polaków deklaruje, że grało kiedykolwiek w gry online lub je oglądało. Większość to mężczyźni przed 39. rokiem życia - wynika z najnowszej analizy Kantar Millward Brown i Urban Communications. Prym popularności wśród poszczególnych tytułów wiedzie FIFA 2018.
więcej
|
Po zmianie regulaminu Netflix nie pokaże swoich filmów na festiwalu w Cannes
Kierownictwo Netflixa zdecydowało, że serwis nie będzie obecny ze swoimi produkcjami na tegorocznym festiwalu filmowym w Cannes. To skutek zmiany regulaminu konkursu, w którym mogą startować jedynie filmy prezentowane wcześniej we francuskich kinach. - Nie możemy pozwolić by użytkownicy we Francji oglądali nasze tytuły 3 lata później niż inni - wyjaśnia Ted Sarandos, chief content officer Netflixa.
więcej
|
Orange i Plus z najszybszym mobilnym internetem w marcu br.
Orange odebrał T-Mobile pozycję lidera wśród operatorów komórkowych oferujących najszybszą średnią prędkość pobieranych danych w mobilnym internecie. Najlepszy wynik średniej szybkości wysyłania danych niezmiennie w tym roku zapewnia Plus. Natomiast najmniejszą wartością ping mógł w marcu pochwalić się Play - wynika z rankingu RFBenchmark opublikowanego przez firmę Notel.
więcej
|
Unia Europejska przesłucha Sheryl Sandberg
Věra Jourová, unijna komisarz ds. sprawiedliwości i spraw konsumenckich będzie rozmawiać z Sheryl Sandberg o aferze z Cambridge Analytica. Komisja Europejska może wprowadzić odgórne przepisy zapewniające skuteczną walkę serwisów społecznościowych z mową nienawiści. Eurokomisarz zapowiedziała, że szczegółowe regulacje i groźba surowych sankcji powinny dotyczyć treści terrorystycznych oraz tych uderzających w dzieci.
więcej
|
Google odświeża Gmaila w przeglądarkach: nowy wygląd, inteligentne odpowiedzi i Kalendarz
W ciągu najbliższych tygodni zostanie udostępniona nowa przeglądarkowa wersja poczty elektronicznej Gmail. Będzie miała nowy interfejs, m.in. z bardziej wyeksponowanym Kalandarzem oraz opcją inteligentnych odpowiedzi.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
RMF, Polsat, Kantar Media, TV Republika, Agora i Exatel wśród uczestników dialogu z KRRiT o nowym badaniu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji niebawem zacznie spotkania z firmami, które zgłosiły się do dialogu technicznego na temat nowego badania oglądalności i słuchalności w telewizji, radiu i internecie. W dialogu będą uczestniczyli niektórzy nadawcy radiowi i telewizyjni, a także firmy badawcze m.in. Ipsos, Kantar Media i Nielsen.
więcej
|
Wygoda i szybkość zakupu kluczowe w procesie pozyskiwania klienta
Handlowcy na całym świecie szukają sposobów wykorzystania nowych technologii do ciągłej poprawy wygody i szybkości realizacji zakupów. W walce o klienta kluczowymi wartościami stają się wygoda i szybkość zakupu - wynika z analizy KPMG International.
więcej
|
Trzech na dziesięciu Polaków grało w gry online lub je oglądało, FIFA 2018 najpopularniejszym tytułem
29 proc. Polaków deklaruje, że grało kiedykolwiek w gry online lub je oglądało. Większość to mężczyźni przed 39. rokiem życia - wynika z najnowszej analizy Kantar Millward Brown i Urban Communications. Prym popularności wśród poszczególnych tytułów wiedzie FIFA 2018.
więcej
|
|
|