|
|
|
|
|
|
|
,,Wydarzenia" zyskały widzów na głównej antenie w marcu, ,,Fakty" zdecydowanym liderem
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w marcu br. były „Fakty”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Wydarzenia”, a zdecydowanie najwięcej straciły „Teleexpress” (569 tys. widzów) i „Wiadomości” (504 tys. osób). Wliczając widownię dzienników z newsowych stacji obok serwisu Polsatu wzrost zanotowała również „Panorama” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Empik odpowiada Magdalenie Ogórek: jej książka nie cieszy się powodzeniem, porównanie do Piątka to nieporozumienie
Publicystka Magdalena Ogórek zarzuca mediom, że stosują ostracyzm wobec jej książki „Lista Wächtera”, natomiast sieci Empik brak dostępności tytułu na półkach salonów, w przeciwieństwie do książki Tomasza Piątka o ministrze Macierewiczu. - Ta pozycja jest dostępna w empik.com, jednak nie cieszy się dużym powodzeniem wśród klientów. Porównanie do książki Piątka jest z gruntu nieporozumieniem - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Marianowicz, rzecznik prasowa Empiku.
więcej
|
Spada oglądalność ,,Leśniczówki". Telenowela w pierwszym tygodniu miała 2 mln widzów, a w piątym - 810 tys.
Nowa telenowela „Leśniczówka” gromadzi średnio 1,46 mln widzów. W pierwszym tygodniu emisji produkcja gromadziła 1,99 mln oglądających, a w piątym było to już tylko 807 tys. osób.
więcej
|
TVN kontynuuje ,,Diagnozę", powstanie trzeci sezon serialu. ,,Nowe postaci i zaskakujące historie"
Stacja TVN podjęła decyzję o kontynuacji serialu medyczno-kryminalnego „Diagnoza” z Mają Ostaszewską w roli głównej. Jesienią widzowie obejrzą trzecią odsłonę opowieści o lekarce Annie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Pojawią się nowe mocne postaci i zaskakujące historie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Kośmicka, producentka serialu.
więcej
|
500 tys. widzów ,,Najdłuższej wojny nowoczesnej Europy". TVP1 przegrywa z konkurencją
Odnowiony serial „Najdłuższa wojna nowoczesnej Europy” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 499 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Viacom odrzuca ofertę CBS, oczekuje więcej pieniędzy za swoje akcje
W toku negocjacji w sprawie przejęcia Viacom odrzucił propozycję CBS Corp przewidującą cenę za akcje poniżej wartości rynkowej. Viacom zamierza złożyć kontrofertę przewidującą wyższą cenę udziałów, która ma odpowiadać prawdziwej wycenie spółki.
więcej
|
Karolina Fiedotow-Niemczykiewicz: z Polsatu na dyrektora produkcji w Telewizji Puls
Karolina Fiedotow-Niemczykiewicz dołączyła do zespołu Telewizji Puls i objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora produkcji. Wcześniej przez 11 lat pracowała w Polsacie.
więcej
|
,,Automaniak 20" od 29 kwietnia w TVN Turbo
Od 29 kwietnia 2018 roku TVN Turbo rozpocznie emisję dwudziestego sezonu „Automaniaka”.
więcej
|
15 filmów w kolekcji VoD ,,Filmowa wiosna dla niej i dla niego" nc+
Platforma nc+ przygotowała nową kolekcję VoD „Filmowa wiosna dla niej i dla niego” z 15 filmami, dostępnymi w usłudze nc+ GO TV. Kolekcja jest dostępna bez dodatkowych opłat.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michał Gąsiorowski odszedł z Zapinamypasy.pl. ,,Zbyt wiele różnic dzieli mnie i właścicieli w wizji radia"
Z internetowym radiem sportowym Zapinamypasy.pl po dwóch miesiącach od startu rozstał się jego redaktor naczelny Michał Gąsiorowski. - Zbyt wiele różnic dzieli mnie i właścicieli w wizji radia i całego projektu Zapinamypasy - uzasadnił.
więcej
|
|
976 tys. zł kosztów Rady Mediów Narodowych w ub.r., 308 tys. zł na wynagrodzenia członków
Wynagrodzenia członków Rady Mediów Narodowych w 2017 roku wyniosły łącznie 207,6 tys. zł. Delegacje krajowe pochłonęły ponad 15,5 tys. zł., a czynsz za wynajem biura - ponad 201 tys. zł. Tak wynika z raportu z działalności, który Rada właśnie upubliczniła.
więcej
|
|
Wojciech Cejrowski, Aleksandra Jakubowska, Piotr Gociek, Piotr Wielgucki i Piotr Cywiński w ,,Loży oszczerców" w Radiu Koszalin
Polskie Radio Koszalin wprowadziło nową, wiosenną ramówkę. Stawia w niej mocniej na publicystykę, w rozgłośni swoje felietony prezentować będą Piotr Cywiński, Piotr Gociek, Wojciech Cejrowski, Piotr Wielgucki („Matka Kurka”) i Aleksandra Jakubowska.
więcej
|
|
Eska z nowym konkursem dla swoich słuchaczy. Promuje go Katarzyna Dziurska
Radio Eska wystartowało z nowym konkursem dla swoich słuchaczy „Z Eską praca się opłaca”. Zabawę promuje Katarzyna Dziurska - zawodniczka fitness, trenerka personalna i tancerka.
więcej
|
|
Kayah z piosenką ,,Po co" reklamuje Meloradio (wideo)
Ruszyła kampania z udziałem piosenkarki Kayah reklamująca Meloradio (należące do Grupy Eurozet). Akcję nadawca przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Propeller Film, UVMW i Zenith.
więcej
|
|
Danuta Stenka czyta ,,Cudzoziemkę" Kuncewiczowej w radiowej Dwójce
W piątek 6 kwietnia br. Program II Polskiego Radia w ramach audycji „Książka do słuchania” rozpocznie emisję pierwszego odcinka powieści „Cudzoziemka” Marii Kuncewiczowej, w interpretacji Danuty Stenki.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Kielcach. VOX FM awansowało na podium, Trójka ostro w dół
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od września ub.r. do lutego br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i VOX FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Czarne chmury nad prezesem WPP, jest podejrzany o złe zarządzanie firmą
Holding reklamowy WPP wynajął kancelarię prawną, która prowadzi dochodzenie wobec szefa firmy, Martina Sorrella. Jest podejrzany o niewłaściwie wykorzystywanie aktywów koncernu i narażenie go na straty.
więcej
|
PZL przejęła od Opus B obsługę sklepów meblowych Agata, w reklamach dalej Małgorzata Socha (wideo)
Agencja reklamowa PZL po wygranym przetargu rozpoczęła współpracę z siecią salonów meblowych Agata. Będzie odpowiedzialna za obsługę działań reklamowych marki we wszystkich kanałach ATL. Poprzednio zajmowała się tym agencja Opus B.
więcej
|
Jolanta Piela nie jest już szefem strategii w H2O Creative
Jolanta Piela nie jest szefową strategii w agencji reklamowej H2O Creative - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracowała w niej zaledwie pięć miesięcy.
więcej
|
Beniamin Schon za Maksymiliana Litwinowa dyrektorem marketingu Castorama Polska
Beniamin Schon objął funkcję dyrektora marketingu sieci marketów budowlanych Castorama Polska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio stanowisko to zajmował Maksymilian Litwinow.
więcej
|
Sławomir Zapała reklamuje sklepy Max Elektro
Sieć sklepów Max Elektro ze sprzętem RTV i AGD (należąca do firmy Galicja Tomaszek) rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem piosenkarza i aktora Sławomira Zapały.
więcej
|
Labcon: Magda Chętnik dyrektorem operacyjnym, Mariusz Piekut dyrektorem kreatywnym
Do kierownictwa agencji contentowej Labcon (należącej do Group One) dołączyli Magda Chętnik jako dyrektor operacyjny (poprzednio pracowała w 180heartbeats + Jung von Matt) i Mariusz Piekut jako dyrektor kreatywny (przeszedł z SalesTube).
więcej
|
Tauron ruszył z przetargiem na obsługę 10 mln zł budżetu mediowego
Spółka Tauron Sprzedaż, należąca do Grupy Tauron, rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę mediową. Wybrana agencja zajmie się budżetem szacowanym na 10 mln zł netto i będzie pracować dla firmy do końca br.
więcej
|
Koral startuje z telewizyjną kampanią reklamową (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa lodów Koral oraz marki premium Grand Gold. Działania przygotowały Koral, Film Grupa i Veneo.
więcej
|
LifeTube tworzy osobne działy dedykowane edukacji i rozrywce
Sieć partnerska LifeTube wyodrębniła w zespole zajmującym się managementem twórców działy "Rozrywka i Lifestyle" oraz "Edukacja i Nauka". Na ich czele stoi Agnieszka Wieczorkowska.
więcej
|
Megapralka w centrum Warszawy promuje Samsung Quick Drive
W ramach kampanii reklamowej pralek Samsung Quick Drive umieszczono nietypowy nośnik reklamowy w środku Warszawy - ogromną atrapę pralki przed Dworcem Centralnym.
więcej
|
Małgorzata Roszak-Sygocka dyrektorką marketingu CityFit
Małgorzata Roszak-Sygocka została nowym dyrektorem marketingu sieci klubów fitness CityFit. Zastąpiła Piotra Szczepanka, który rozstał się z firmą.
więcej
|
HP i organizatorzy Cannes Lions chcą promować różnorodność w branży reklamowej
Organizatorzy międzynarodowego festiwalu reklamowego Cannes Lions i firma HP uruchamiają pilotażowy program mentorski #MoreLikeMe mający na celu wzmacnianie różnorodności płciowej i etnicznej w branży kreatywnej.
więcej
|
The North Face chce więcej kobiet w reklamach, by młode dziewczęta miały wzorce do naśladowania (wideo)
Firma The North Face, która jest m.in. producentem odzieży sportowej uważa, że w komunikacji marketingowej powinno się znaleźć więcej odważnych, silnych, pewnych siebie i przełamujących pewne granice kobiet. Wszystko po to, by młode kobiety i dziewczęta mogły mieć silne wzorce do naśladowania. Dlatego też marketer rozpoczyna globalną kampanię „Move Mountains”.
więcej
|
Robert Lewandowski i Oshee sponsorami reprezentacji Polski w amp futbolu
Piłkarz Robert Lewandowski i producent napojów izotonicznych Oshee zostali sponsorami reprezentacji Polski piłkarzy po amputacjach (tę dyscyplinę określa się jako amp futbol). Logotypy RL i Oshee będą na koszulkach naszych zawodników.
więcej
|
ADnova zajmie się kampanią Royal Canin
Agencja ADnova wygrała przetarg na kampanię reklamową karmy dla psów i kotów Royal Canin (produkowanej przez koncern Mars).
więcej
|
Piwo Książęce IPA reklamowane pod hasłem ,,Ty wybierasz" (wideo)
Kompania Piwowarska dwa miesiące po wprowadzeniu na rynek piwa Książęce IPA rozpoczyna jego telewizyjną kampanię reklamową. Hasło „Ty wybierasz” ma nawiązywać do różnorodności wariantów w kolekcji specjalności. Za kampanię odpowiadają agencje Ogilvy&Mather, OTO Film, Televisor, Lubię to i Zenith.
więcej
|
Metamorfoza domu z Dorotą Szelągowską w urodzinowej promocji Castoramy
Sieć sklepów budowlanych Castorama zaczęła kampanię z okazji 21-lecia działalności firmy w Polsce. Akcja jest oparta na loterii, w której można wygrać m.in. voucher na metamorfozę domu zaprojektowaną przez Dorotę Szelągowską.
więcej
|
Zmysłowy spot reklamuje Czekodżem Łowicz (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wprowadzony niedawno do sprzedaży Czekodżem marki Łowicz (produkowany przez Maspex Wadowice). Akcja jest oparta na spocie wykorzystującym zmysłowe, erotyczne skojarzenia.
więcej
|
Dr Oetker reklamuje czekoladową pizzę Guseppe (wideo)
Pod hasłem „Wciągnij się w czekoladowe WOW!” rozpoczęła kampania reklamowa nowej, czekoladowej pizzy Guseppe Dr. Oetkera. Za jej realizację odpowiadają agencja GPD, Easy Hell, dom mediowy OMD Media Direction.
więcej
|
,,#WMoimStylu" - Ceramika Paradyż reklamuje się już bez Doroty Szelągowskiej
Pod hasłem „#ParadyżWMoimStylu” ruszyła kampania marketingowa Ceramiki Paradyż. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z producentem odpowiadają agencje Insignia i Nairobia.
więcej
|
Poezja gratis w akcji "Wiersze w mieście"
Ruszyła druga edycja kampanii społecznej promującej poezję "Wiersze w mieście". Organizatorem jest Stowarzyszenie Narodowych Instytutów Kultury Unii Europejskiej w Warszawie we współpracy z warszawskim ratuszem.
więcej
|
|
|
Właściciel sieci Biedronka stawia na e-commerce
Grupa Jeronimo Martins, operator polskich supermarketów Biedronka, wszedł w projekt handlu internetowego w Portugalii. Inwestycja e-commerce rozwijana jest na razie na terenie czterech miast tego kraju.
więcej
|
FB wprowadza dodatkowe informacje pod artykułami, aby walczyć z fake news. Na początek w USA
Facebook wprowadza nowy sposób walki z dezinformacją w swoim serwisie. W sąsiedztwie materiałów publikowanych na platformie znajdą się dodatkowe informacje mające pomóc w weryfikacji autentyczności tych treści. Znajdą się tam inne publikacje wydawcy, informacje o nim pochodzące z Wikipedii oraz dodatkowy kontekst tematyki poruszanej w artykule.
więcej
|
Facebook nie wprowadzi zasad RODO poza krajami Unii Europejskiej
Mark Zuckerberg zapowiedział, że Facebook nie zamierza stosować w całości zasad wynikających z przepisów RODO poza obszarem Unii Europejskiej. Nie wykluczył jednak, że globalnie zostanie w serwisie wprowadzonych kilka rozwiązań przewidzianych nadchodzącymi regulacjami.
więcej
|
LifeTube tworzy osobne działy dedykowane edukacji i rozrywce
Sieć partnerska LifeTube wyodrębniła w zespole zajmującym się managementem twórców działy "Rozrywka i Lifestyle" oraz "Edukacja i Nauka". Na ich czele stoi Agnieszka Wieczorkowska.
więcej
|
Allegro reklamuje ,,wszystko, czego szukasz, do wypoczynku, ogrodu i dla dziecka" (wideo)
W nowej kampanii Allegro reklamowane są produkty, które mogą przydać się w sezonie wiosennym - zarówno do wypoczynku, jak i prac w domu i ogrodzie. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bardzo, Rio De Post i F25.
więcej
|
11 kwietnia Mark Zuckerberg będzie tłumaczył amerykańskiemu kongresowi aferę Cambridge Analytica
Na 11 kwietnia 2018 roku zaplanowano przesłuchanie Marka Zuckerberga przed komisją Kongresu USA ds. handlu. Szef Facebooka ma osobiście wyjaśnić wszystkie przyczyny i okoliczności afery związanej z Cambridge Analytica i masowym naruszeniem przez serwis prywatności użytkowników.
więcej
|
Strzelanina w siedzibie YouTube'a. Sprawczyni była zła, że portal nie eksponuje jej treści
We wtorek w godzinach południowych kobieta zaczęła strzelać do pracowników w centrali YouTube’a (należącego do koncernu Alphabet) w Kalifornii. Trzy osoby zostały ranne, a sprawczyni popełniła samobójstwo.
więcej
|
Spotify debiutuje na Wall Street. Akcje 12,9 proc. w górę, firma wyceniona na 26,5 mld dolarów
We wtorek spółka Spotify prowadząca najpopularniejszy na świecie muzyczny serwis streamingowy rozpoczęła sprzedaż swoich akcji na Wall Street metodą direct listingu. Po pierwszym dniu firma zanotowała cenę 149,01 dol. za akcję, co oznacza 12,9 proc. więcej w porównaniu z ceną odniesienia. W efekcie rynkowa wycena Spotify osiągnęła wartość 26,5 mld dol.
więcej
|
|
|