|
|
|
|
|
|
|
TVP zmienia strukturę: znikają dyrekcje TVP1, TVP2 i TVP3. Agnieszka Dejneka głównym szefem programowym
Od kwietnia br. Telewizja Polska wdraża kolejny etap zmian w strukturze, do których przygotowywała się przez ostatnie miesiące - biuro koordynacji programowej zostanie zastąpione przez biuro programowe. Na jego czele stanie Agnieszka Dejneka, a nie Mateusz Matyszkowicz jak wcześniej planowano. Znikają dyrekcje TVP1, TVP2 i TVP3.
więcej
|
5,11 mln widzów PŚ w skokach w TVP1 i Eurosporcie. Cykl zyskał 280 tys. oglądających
Właśnie zakończony sezon Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich oglądało średnio 5,11 mln widzów w telewizji (4,49 mln osób w TVP1 i 612 tys. w Eurosporcie 1). Względem analogicznego okresu rok wcześniej sportowa impreza na obu antenach zyskała 280 tys. oglądających.
więcej
|
TVP inwestuje w ośrodki regionalne. Od kwietnia zmiany w ramówce TVP3
Od 3 kwietnia br. pasma lokalne w programach regionalnych TVP3 będą dłuższe o godzinę. Ośrodki regionalne mają dostać więcej pieniędzy z budżetu telewizji publicznej, a dwa z nich zyskają nowe siedziby. - One były skazane na rodzaj wegetacji. Miały po pierwsze za dużo pieniędzy, żeby umrzeć, a za mało, żeby żyć - komentuje Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Canal+ 4K z koncesją od KRRiT na nadawanie przez 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała we wtorek koncesję dla ITI Neovision na nadawanie Canal+ 4K.
więcej
|
1,16 mln widzów ,,Rodzinki.pl". TVP2 przegrywa z konkurencją
Dwunasty sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,16 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu wzrosła o 40 tys. osób, ale spadły jego udziały. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje ostatnie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
,,O mnie się nie martw" śledzi 1,7 mln widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru
Ósmy sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,68 mln osób, o 190 tys. widzów mniej niż cały szósty sezon pokazywany wiosną ub.r. Produkcja daje Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
TVN Style na czele kanałów lifestylowych. BBC Lifestyle i Lifetime najbardziej w dół
W lutym 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało HGTV, a na czele spadków ex aequo uplasowały się stacje BBC Lifestyle i Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info w wersji HD na 3. pozycji na dekoderach UPC
Sieć kablowa UPC Polska przesunęła kanał informacyjny TVP Info HD na wyższą pozycję w liście kanałów na dekoderach Mediabox. Stację można oglądać teraz na pozycjach 3. i 319.
więcej
|
Teleturniej ,,Takeshi's Castle: Take Wariaty" w Comedy Central Family. Komentują Koterski, Figurski i Make Life Harder
W piątek 13 kwietnia br. kanał Comedy Central Family (VIMN Polska) rozpocznie emisję tajskiej wersji teleturnieju „Takeshi’s Castle”. W roli komentatorów wystąpią m.in. Michał Koterski, Michał Figurski i Make Life Harder.
więcej
|
Cykl dokumentalnych filmów Martyny Wojciechowskiej w Travel Channel
W niedzielę, 1 kwietnia 2018 roku na antenie Travel Channel odbędzie się premiera cyklu filmów dokumentalnych „Martyna na krańcu świata”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sebastian Stępak: monopol kilku gigantów reklamowych na polskim rynku to daleka przyszłość
- Kształt rynku jest lustrzanym odbiciem sytuacji klientów. Na miejsce każdej pochłoniętej lub skonsolidowanej agencji pojawi się nowa, oferująca podobne do poprzednika usługi. Konsolidacja rynku do postaci dyktatu 4-5 dużych grup komunikacyjnych to dla Polski co najmniej dwie dekady. Należy pamiętać, że przejęć na rynku jest dużo - ale te, które zakończyły się spektakularnym sukcesem możemy policzyć na palcach jednej ręki. Monopol kilku gigantów to wciąż bardzo, bardzo daleka przyszłość - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Sebastian Stępak, dyrektor zarządzający MSL Poland.
więcej
|
Heineken po oskarżeniach o rasizm wycofuje reklamę telewizyjną z hasłem ,,Lighter is better"
Heineken w Stanach Zjednoczonych przeprosił konsumentów i zaprzestał emisji telewizyjnej reklamy piwa Heineken Light pod hasłem „Lighter is better”. Decyzja ta była podyktowana była oskarżeniami o promowanie rasizmu.
więcej
|
Antysemickie komentarze internautów cytowane w kampanii Muzeum Polin "Inne słowa, ten sam hejt"
Muzeum Historii Żydów Polskich Polin przygotowało kampanię "Inne słowa, ten sam hejt", która ma na celu zwrócenie uwagi na współczesne, antysemickie wypowiedzi w przestrzeni publicznej. Współczesne wpisy internautów w spocie "Złe słowa" czytają m.in Seweryn Blumsztajn i Daniel Passent. Kampanię przygotowano we współpracy z agencją Saatchi &Saatchi IS.
więcej
|
Reklamodawcy wydadzą w tym roku o 40 mld dolarów więcej na kampanie w internecie niż w telewizji
Na promocję w internecie marketerzy na całym świecie wydadzą o 40 miliardów więcej niż w telewizji - wynika z szacunków domu mediowego Zenith. Budżety na reklamę online stanowić będą 40 proc. ogólnych wydatków na płatne promowanie.
więcej
|
Elżbieta Hołubka: z Wydawnictwa Zwierciadło na dyrektora reklamy w Wydawnictwie Te-Jot
Elżbieta Hołubka objęła stanowisko dyrektora reklamy w Wydawnictwie Te-Jot. Zastąpiła Marlenę Długosz, która pozostaje w firmie.
więcej
|
LARQ w 2017 roku: 50,4 mln zł z aktywów finansowych, 33,2 mln zł zysku netto. Wpływy Synergic 35 proc. w górę
W ub.r. firma LARQ (do której należą m.in. spółki Synergic i CAM Media Creative Works oraz duże pakiety akcji Nextbike Polska i Brand24) zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży i przeszacowania aktywów finansowych do 50,44 mln zł oraz 33,19 mln zł zysku netto.
więcej
|
W spocie Pepsi Błaszczykowski gra z Messim, Krossem, Allim i Marcelo piłkami tryskającymi farbą (wideo)
Rozpoczęła się emisja spotów z kampanii reklamowej Pepsi pod hasłem „Love It. Live It. Football”, w której wspólnie z Leo Messim, Tonim Krossem, Dele Allim, Marcelo i Carli Lloyd występuje Kuba Błaszczykowski. Akcja obejmuje też loterię „Odkręć piłkarskie emocje!”.
więcej
|
Grupa Sare ma połowę wpływów z mailingów. Sare z 1,3 mln zł straty, Inis i Mr Target z 2,9 mln zł zysku
W 2017 roku Grupa Sare zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 11,2 proc. do 45,97 mln zł oraz spadek zysku netto z 3,98 do 2,83 mln zł. 50,4 proc. wpływów firmy zapewniła realizacja kampanii mailingowych. Spółka Sare zanotowała 1,27 mln zł straty netto, natomiast segment obejmujący Inis i Mr Target osiągnął 2,87 mln zł zysku netto.
więcej
|
Heart&Brain dalej obsługuje reklamowo Tatrę
Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki piwa Tatra. Budżet obroniła agencja Heart&Brain. Marketer nie ujawnia szczegółów postępowania ani na jaki okres podpisano umowę.
więcej
|
Mix Box - nowa promocja Plusa z tanimi smartfonami i filmowym gadżetem (wideo)
Sieć komórkowa Plus wprowadziła nową promocję Mix Box w ofercie mix, w ramach której można otrzymać kubek z Piotrusiem Królikiem, usługę "Gdzie jest bliski" przez 3 miesiące za darmo oraz kupić smartfona w cenie od 1 zł.
więcej
|
,,Wszystko na wielkanocny stół" w ofercie Biedronki
Sieć sklepów Biedronka przygotowała specjalną ofertę z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych.
więcej
|
,,Dbamy o polską ziemię" w promocji Grupy Azoty i Ursusa (wideo)
Grupa Azoty i producent ciągników oraz maszyn rolniczych Ursus prowadzą loterię pod hasłem „Dbamy o polską ziemię”. Nagrodami w niej są pieniądze i ciągnik Ursus C-380. Za realizację projektu i wspierającej go akcji reklamowej odpowiadają agencje Eskadra i They.pl.
więcej
|
Łukasz Nowicki pierwszym ambasadorem kampanii ,,Odkrywaj więcej" wódki Amundsen
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promującej wódkę Amundsen (Stock Polska). Pierwszym z trzech ambasadorów marki został aktor Łukasz Nowicki. Akcję prowadzą Publicis Consultants i The Digitals.
więcej
|
Ikea planuje sprzedawać ekoburgery i klopsiki z białkiem z owadów
Szwedzka sieć Ikea pracuje nad nowościami w ofercie gastronomicznej. Do sprzedaży mają trafić klopsiki w nowej wersji oraz ekologiczne burgery, w których mięso zastąpią buraki i białko z owadów.
więcej
|
Robert Lewandowski i inni piłkarze Bayernu Monachium reklamują opony Goodyear
W najnowszej kampanii Goodyear, prowadzonej pod hasłem „Zacznij sezon od mistrzowskiej zmiany”, występuje Robert Lewandowski wraz z innymi piłkarzami Bayernu Monachium.
więcej
|
PublBox z pierwszą kampanią od Biura Podróży Reklamy
Agencja Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna współpracę z PublBox, serwisem do automatyzacji działań w mediach społecznościowych. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie i wdrożenie strategii działań w internecie oraz w zakresie PR.
więcej
|
Katarzyna Adamkiewicz na czele działu social media GoldenSubmarine
Katarzyna Adamkiewicz awansowała na stanowisko head of social media w poznańskim oddziale agencji GoldenSubmarine. Ostatnio pełniła funkcję social media managera.
więcej
|
Zuzanna Borucka, Adrianna Skon i Naruciak w kampanii Cheetos
"Fashionista" to tytuł nowej kampanii marki chrupków Cheetos, w ramach której influencerzy wcielą się w projektantów i specjalistów od własnoręcznych wyrobów modowych. Akcję przygotowały VML Poland oraz Sputnik Studio.
więcej
|
Schulz brand friendly będzie promować Politan jako pracodawcę
Firma Politan, właściciel takich marek jak Gosia, Amigo i Helios, powierzyła agencji reklamowej Schulz brand friendly realizację działań employer brandingowych.
więcej
|
Biuro podróży TUIi rozszerza współpracę z Syzygy Warsaw
Biuro podróży TUI Poland rozszerzyło nawiązaną w 2014 roku współpracę z agencją Syzygy Warsaw o obsługę w zakresie rozwoju strony internetowej.
więcej
|
|
|
Wśród polskich użytkowników Twittera przeważają mężczyźni, osoby z dużych miast i ze średnim lub wyższym wykształceniem (analiza)
61 proc. polskich użytkowników Twittera to mężczyźni, a 82 proc. ma minimum 25 lat. Serwis jest najpopularniejszy wśród osób żyjących w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców oraz mających średnie i wyższe wykształcenie. Dużo czasu spędzają w nim uczniowie i studenci. Natomiast wśród użytkowników aplikacji mobilnej Twittera więcej jest kobiet.
więcej
|
Blowek i Stuu na czele youtuberów gamingowych, Multi i GPlay najczęściej oceniani negatywnie (TOP10)
Już 16 polskich kanałów youtube’owych o grach wideo ma minimu milion subskrybentów, a liderami pod tym względem są Blowek i Stuu. W lutym najwięcej wyświetleń osiągnęły materiały na kanałach GPlay, Kaluch i RoxMb, a największy odsetek negatywnych ocen był na kanałach Multi, GPlay i Nolif.
więcej
|
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w lutym. W człówce Wirtualnemedia.pl
Radio RMF FM było najczęściej cytowanym medium w lutym br. - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Na informacje stacji powoływano się w mediach 2688 razy. Podium uzupełniają TVN24 i "Rzeczpospolita".
więcej
|
Reklamodawcy wydadzą w tym roku o 40 mld dolarów więcej na kampanie w internecie niż w telewizji
Na promocję w internecie marketerzy na całym świecie wydadzą o 40 miliardów więcej niż w telewizji - wynika z szacunków domu mediowego Zenith. Budżety na reklamę online stanowić będą 40 proc. ogólnych wydatków na płatne promowanie.
więcej
|
Grupa OLX uruchamia polską wersję serwisu Tradus do handlu ciężarówkami i ciężkim sprzętem
Grupa OLX poinformowała oficjalnie o uruchomieniu polskiej wersji serwisu Tradus, w którym znajdują się oferty sprzedaży ciężkiego sprzętu transportowego, rolniczego i budowlanego. Na platformie są dostępne maszyny sprzedawane zarówno w Polsce, jak i w innych krajach europejskich czy Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Carrefour Polska w 2017 r. ze wzrostem przychodu. Chce więcej sprzedawać w internecie
Carrefour Polska osiągnął 9,68 mld zł przychodu ze sprzedaży brutto w 2017 r.. W tym roku firma planuje uruchomić 100 sklepów osiedlowych i dwa supermarkety. Mocno skupi się na rozwoju e-commerce i nowych technologii oraz poszerzy ofertę zdrowej żywności.
więcej
|
Medium.com płaci dodatkowo autorom najlepszych tekstów
Platforma internetowa Medium wypłaca autorom najlepszych tekstów dodatkowe premie. To wyraz uznania dla wysokiej jakości treści z różnych obszarów tematycznych.
więcej
|
Szefowa Net Media Broker: Terlikowscy nie byli współwłaścicielami Małego Dziennika, rozważamy różne warianty jego przyszłości
- Małgorzata i Tomasz Terlikowscy byli współtwórcami i osobami firmującymi Mały Dziennik, ale od samego początku wyłącznie my byliśmy właścicielami domeny - informuje portal Wirtualnemedia.pl Marta Szczecińska, właścicielka firmy Net Media Broker. Dodaje też, że w tej chwili rozważane są „różne warianty przyszłości” witryny.
więcej
|
RFBenchmark i Speedtest chcą zbudować licznik prędkości internetu dla UKE
Firmy RFBenchmark oraz Speedtest złożyły swoje oferty w konkursie ogłoszonym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE), który ma wyłonić wykonawcę systemu służącego do pomiaru jakości stacjonarnego internetu oferowanego przez operatorów. Dzięki certyfikowanej przez UKE platformie użytkownicy będą mogli sprawdzić czy parametry ich dostępu do sieci są zgodne z zapisami w umowie z dostawcą usługi.
więcej
|
|
|
Mercedes-Benz Bank i Cisco Poland najlepszymi miejscami pracy w Polsce
Instytut Great Place to Work w Polsce ogłosił listę najlepszych miejsc pracy w naszym kraju. W tym roku w dwóch kategoriach – firm średnich i dużych - wyróżniono 25 organizacji. Wśród firm średnich, zatrudniających poniżej 500 osób, liderem został Mercedes-Benz Bank, natomiast w kategorii firm dużych, zatrudniających powyżej 500 osób, pierwsze miejsce zajęło Cisco Poland.
więcej
|
|
|