|
|
|
|
|
|
|
TVP może stracić miejsce na multipleksie MUX-8. KRRiT chce rozpisać przetarg
Telewizja Polska dostała graniczny termin na podjęcie negocjacji z firmą EmiTel w sprawie wejścia na MUX-8. Rozmowy muszą ruszyć do 30 kwietnia br. Jeśli do tego nie dojdzie Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpocznie otwarte postępowanie koncesyjne na wolne miejsca na tym multipleksie.
więcej
|
Multimedia Polska ze spadkiem wpływów, 752,7 tys. klientów i 1,8 mln zł straty. ,,Szykujemy się na opcję, że nie przejmie nas UPC"
W ub.r. Grupa Multimedia Polska zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 3 proc. do 678,4 mln zł oraz 1,8 mln zł straty netto (wobec 9,4 mln zł zysku rok wcześniej). Na koniec ub.r. miała 1,75 mln sprzedanych usług jednostkowych (RGU). - Wciąż wierzymy, że transakcja zakończy się powodzeniem, jednak wobec przedłużającego się procesu sprzedaży akcji spółki przygotowujemy się również na scenariusz dalszego prowadzenia biznesu w dotychczasowym układzie właścicielskim - mówi prezes firmy Andrzej Rogowski o przejęciu jej przez UPC Polska.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" ogląda 2,5 mln widzów. TVN liderem rynku
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,46 mln widzów, tyle samo ile było rok wcześniej. Reality-show daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Teleturniej ,,Milionerzy" stracił 210 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w wiosennej ramówce br. ogląda średnio 2,07 mln osób, o 210 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Zrekonstruowany serial ,,Najdłuższa wojna nowoczesnej Europy" w TVP1
Telewizja Polska zakończyła cyfrową rekonstrukcję serialu „Najdłuższa wojna nowoczesnej Europy”, w reżyserii Jerzego Sztwierni. Pierwszy odcinek odnowionej serii wyemitowany zostanie w poniedziałek, 12 marca na antenie TVP1.
więcej
|
Monika Brodka kolejną gwiazdą ,,MTV Unplugged"
12 kwietnia br. w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie na zaproszenie MTV Polska wokalistka Monika Brodka zagra koncert akustyczny w ramach „MTV Unplugged” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Płyta koncertowa z tej serii wiosną br. trafi do sklepów.
więcej
|
Pięć nowych kanałów HD w sieci Vectra i otwarte okno dla wszystkich abonentów
Od 21 marca Vectra włącza do swojej oferty pięć nowych programów w jakości HD: Da Vinci, H2, Polsat Doku, Epic Drama i Jazz. Cztery z nich będą dostępne w ramach „otwartego okna” dla wszystkich abonentów, do 5 kwietnia. Po zmianach, telewizja zaproponuje 123 programy w jakości high definition.
więcej
|
TVN promuje ,,Iron Majdan" konkursem dla par. Do wygrania podróż za 15 tys. zł
W poniedziałek 12 marca br. startuje konkurs „Wyzwanie Iron Majdan” promujący nowy program TVN „Iron Majdan”. Główną nagrodą jest zagraniczny wyjazd o wartości 15 tys. zł.
więcej
|
Wiosna w telewizji. ,,Polsat będzie miał spory problem z utrzymaniem wyników"
Telewizyjna wiosna będzie w tym roku należeć do Telewizji Polskiej, ramówki TVN i Polsatu są bardziej zachowawcze i stawiają na sprawdzone formaty - twierdzą pytani przez nas eksperci z domów mediowych.
więcej
|
Główne wydanie ,,Wiadomości" tłumaczone na język angielski z nową godziną emisji
Od poniedziałku, 12 marca 2018 roku pokazywane w TVP Polonia główne wydanie „Wiadomości” tłumaczone na język angielski będzie emitowane o nowej porze - o godz. 0.45.
więcej
|
Przemysław Babiarz poprowadzi program ,,Jak było?" w TVP Historia
Przemysław Babiarz został gospodarzem nowego programu o tematyce historycznej - „Jak było?”, który będzie można oglądać w TVP Historia.
więcej
|
MTV promuje ,,Warsaw Shore 9" w internecie i outdoorze
W niedzielę 18 marca br. MTV Polska rozpocznie emisję dziewiątego sezonu reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Premierze programu towarzyszy kampania promocyjna w internecie i outdoorze.
więcej
|
1,2 mln widzów ,,Alarmu!". Magazyn przegrywa z konkurencją. ,,Zdobywamy zainteresowanie i zaufanie"
Pierwsze siedem wydań „Alarmu!” oglądało średnio 1,16 mln osób. TVP1 w paśmie emisji audycji zajmuje czwarte miejsce w rynku przegrywając ze swoimi głównymi konkurentami. Magazyn notuje również zdecydowanie gorsze wyniki od „Uwagi!” TVN i „Interwencji” Polsatu. - Zdobywamy zainteresowanie i zaufanie widzów. To dopiero początek tego procesu - mówi nam Przemysław Wenerski, wydawca programu.
więcej
|
Transmisje sportowe i ,,Teleexpress" na czele telewizyjnych hitów 2017 roku (raport)
W zeszłym roku największą telewizyjną widownię zgromadziła transmisja eliminacyjnego meczu piłki nożnej do Mundialu w Rosji 2018 pomiędzy Polską, a Czarnogórą, a na drugim miejscu uplasował się „Teleexpress”. Wśród 200 topowych tytułów 81 miejsc to pozycje wyemitowane przez Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bartłomiej Misiewicz: doradzam w PR-ze i marketingu, pracuję w TV Republika. Dziennikarka stacji: nikt go tu nie widział
Bartłomiej Misiewicz, były rzecznik prasowy Ministerstwa Obrony Narodowej i szef gabinetu politycznego stwierdził, że obecnie doradza różnym podmiotom w zakresie PR-u i marketingu, a także pracuje w Telewizji Republika. - Nikt nigdy Pana w firmie nie widział - stwierdziła dziennikarka tej stacji Magdalena Bałkowiec, po czym skasowała swój wpis.
więcej
|
Nowy serial "Leśniczówka" ma wszystkie składniki hitu. ,,TVP zamierza wygaszać 'Klan'"
Nowy serial TVP "Leśniczówka" ma wszystkie składniki na hit, ale szybko nie stanie się konkurencją dla "Klanu". Dzięki telenoweli telewizja publiczna utrzyma dotychczasowych widzów, aniżeli przyciągnie młodszych - twierdzą eksperci.
więcej
|
Poranne pasmo TVP Info ze zmienioną oprawą i serwisami oraz trójką prowadzących. ,,Ma być dynamicznie" (wideo)
W piątek 9 marca TVP Info ruszyło z serią spotów promujących wprowadzone niedawno nowości w porannym paśmie. Pojawiające się w nim informacje i tematy mają być teraz podawane szybciej, dynamiczniej i przystępniej. - W środkowym i wieczornym remisujemy, lub wygrywamy, poranne trochę odstawało. Zmieniamy to - mówi Jarosław Olechowski.
więcej
|
,,Big Music Quiz" startuje w TVP2. Emisja w niedziele o 20.05 (wideo)
Od 11 marca br. w niedziele o 20.05 TVP2 będzie emitować „Big Music Quiz” - muzyczny format, którego gospodarzem został Sławomir Zapała. Gośćmi pierwszego odcinka będą: Piotr Kupicha, Antoni Królikowski, Marzena Rogalska, Norbi, Grzegorz Halama, Otylia Jędrzejczak, Olga Frycz i Katarzyna Bujakiewicz.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreację zabija nie tylko zbyt rozbudowana struktura agencji, ale też skomplikowane procedury po stronie klienta
Marc Pritchard, chief brand officer z Procter&Gamble twierdzi, że zbyt rozbudowane struktury w agencjach reklamowych niszczą prawdziwą kreatywność, szkodzą jej też zbędne spotkania, wyjazdy, prezentacje itp. A ponieważ firma poszukuje błyskotliwych kreacji, nie wyklucza inwestowania w ludzi od kreacji u siebie. Zdaniem przedstawicieli z polskich agencji reklamowych trudno w jego słowach znaleźć - poza krytyką - wyrazisty kierunek dla określenia sposobu, w jaki ten system mógłby optymalnie zafunkcjonować. Zwracają też uwagę, że to właśnie zbyt skomplikowane procedury w P&G generują ogromną pracę po stronie agencji.
więcej
|
Agnieszka Kosik pozostanie w branży marketingowej. Stawia na ,,rozwój w obszarze digital"
Agnieszka Kosik, obecnie CEO domu mediowego MediaCom Warszawa (należy do GroupM) po odejściu z niej pozostanie w branży marketingowej.
więcej
|
Netia z nową ofertą telewizyjno-internetową, w reklamach politycy (wideo)
Netia wprowadziła nową ofertę dla klientów indywidualną opartą na niezmiennie cenie pakietów z internetem stacjonarnym i telewizją. Wspiera to kampania reklamowa, której bohaterami są politycy kojarzący się z posłami Parlamentu Europejskiego.
więcej
|
,,Tyskie otwiera nas" zamiast Mecenasa i Mazura w reklamach piwa Tyskie (wideo)
Rusza kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Tyskie otwiera nas”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Televisor, Juice i Zenith.
więcej
|
Ponad 10 mln zł na kampanię upowszechniającą korzystanie z technologii cyfrowych
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy (NASK) rozpoczęła przetarg dotyczący przygotowania strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych. Na ten cel przeznaczy 10 629 950 zł netto.
więcej
|
,,#pocociteciuchy" w kampanii wiosenno-letniej kolekcji odzieży House (wideo)
Rusza kampania reklamowa nowej kolekcji odzieży House (produkowanej przez LPP). Akcję, realizowaną pod hasłem „#pocociteciuchy”, producent przygotował i realizuje wspólnie z firmami marketingowymi LAF i Mindshare Polska.
więcej
|
Dorota Wellman i setki wracających klientów w kampanii T-Mobile (wideo)
T-Mobile Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową z udziałem dziennikarki TVN Doroty Wellman. Telekom podkreśla w reklamach, że wielu jego klientów po zakończeniu umowy decyduje się wrócić do tej sieci.
więcej
|
Wiosna w telewizji. ,,Polsat będzie miał spory problem z utrzymaniem wyników"
Telewizyjna wiosna będzie w tym roku należeć do Telewizji Polskiej, ramówki TVN i Polsatu są bardziej zachowawcze i stawiają na sprawdzone formaty - twierdzą pytani przez nas eksperci z domów mediowych.
więcej
|
Orange Love reklamowane z Netflixem, Eleven Sports i telewizją 4K (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Orange Love prezentowane są dostępne w tej ofercie łatwy dostęp do Netflixa, stacje Eleven Sports oraz treści telewizyjne w jakości 4K. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Leo Burnett i Initiative Warszawa.
więcej
|
Kolarstwo i bieganie w wiosennej kampanii sklepów Decathlon (wideo)
Sieć sklepów sportowych Decathlon rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową, w której promuje kolarstwo i bieganie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Ogilvy&Mather i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
,,#poruszamymiasto" w reklamach aplikacji mytaxi (wideo)
Aplikacja mobilna mytaxi wystartowała z kampanią „#poruszamymiasto” opartą na spocie, w którym wystąpili prawdziwi użytkownicy mytaxi: architekt z pracowni 81.waw.pl, właścicielki studia tańca dla dzieci Kultura Fizyczna oraz szef kuchni w warszawskiej restauracji Bez Tytułu.
więcej
|
Niekomfortowe sytuacje będące skutkiem głodu w nowej reklamie Snickersa (wideo)
Firma Mars rozpoczęła nową kampanię marki Snickers z cyklu „Nie jesteś sobą kiedy jesteś głodny”. Bohaterami reklam przygotowanych przez agencję BBDO z Nowego Jorku są dwaj mężczyźni, którzy dość specyficznie się zachowują.
więcej
|
Scholz & Friends Warszawa przez trzy lata będzie reklamować Euroloan
Agencja Scholz & Friends Warszawa (należąca do holdingu Mediacap) podpisała umowę na obsługę reklamową przez trzy lata marki pożyczek gotówkowych Euroloan (należącej do fińskiego koncernu Mash Group). Poprzednio pracowała dla niej na zasadzie projektowej.
więcej
|
Piotr Gorzkowski group account managerem w GoldenSubmarine
Piotr Gorzkowski awansował na group account managera w agencji GoldenSubmarine, z którą związany jest od początku jej istnienia. Będzie kierować zespołem obsługującym Nivea Polska.
więcej
|
Łukasz Abgarowicz: zmiany w Chrome, AI i RODO sprzyjają marketingowi programatycznemu
Zakup reklam w modelu programmatic zapewnia wysoką wartość konwersji i pomaga optymalizować wydatki na reklamę. Nie powinno zatem nikogo dziwić coraz większe zainteresowanie branży reklamowej tym rozwiązaniem. Łukasz Abgarowicz z RTB House opisuje dla portalu Wirtualnemedia.pl, jak i dlaczego wydatki na programmatic buying zdominują budżety reklamowe w najbliższej przyszłości.
więcej
|
Homoseksualna para Jakub i Dawid promuje szczoteczki Issa 2 od Foreo (wideo)
Firma Foreo wprowadziła do sprzedaży soniczne szczoteczki do zębów Issa 2, dostępne m.in. w limitowanej edycji zestawów podarunkowych His&His skierowanym do par homoseksualnych. Wspierając to kampania marketingowa obejmuje m.in. wideo ze znaną parą gejów - Jakubem i Dawidem.
więcej
|
Karolina Wett: z Deloitte do Grupy Me & My Friends
Do zespołu wrocławskiej Grupy Me & My Friends (należą do niej spółki The Dust, Brand Voice i MoveApp) dołączyła Karolina Wett, która objęła stanowisko head office managera. Przez blisko trzy lata pracowała w gdańskim oddziale Deloitte.
więcej
|
|
|
Agora zwolniła w ub.r. 131 pracowników. 10 mln zł więcej na pensje w kinach Helios, dwa razy mniej dla zarządu
W ub.r. liczba pracowników etatowych w grupie kapitałowej Agora zmalała o 131 do 2 847, a w samej spółce Agora (wydającej m.in. „Gazetę Wyborczą” i portale Grupy Gazeta.pl) - o 120 do 1 719. Za to aż o 31,6 proc. wzrosły koszty wynagrodzeń w pionie filmowo-książkowym firmy obejmującym głównie sieć kin Helios. Zarobki zarządu Agory były prawie dwa razy mniejsze niż w 2016 roku.
więcej
|
Seweryn Blumsztajn o ,,Gazecie Polskiej": zwykła szmata. Tomasz Sakiewicz: radzę napić się mięty"
Szef Towarzystwa Dziennikarskiego Seweryn Blumsztajn podczas publicznej debaty nazwał „Gazetę Polską” „zwykłą dziennikarską szmatą”. - Nie wycofuję się z tego, niech idą do sądu. Strachliwy nie jestem - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Blumsztajn.
więcej
|
,,Vogue Polska" nie zostanie zgłoszony do ZKDP, od piątego numeru zmniejszony nakład
Wydawca magazynu „Vogue Polska” (Visteria) nie ma w planach zgłoszenia tytułu do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W środę na rynku pojawi się na rynku drugi numer miesięcznika w nakładzie 160 tys. egz. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika także, że od piątego numeru nakład pisma zostanie zmniejszony do 115 tys.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2017 roku, wszystkie tytuły na minusie
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w ub.r. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Dziennik Zachodni" liderami sprzedaży e-wydań w styczniu
W styczniu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Dziennik Zachodni” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krzysztof Czabański o tekście ,,Super Expressu": to haniebny paszkwil, nie jestem resortowym dzieckiem
„Super Express” w piątek ujawnił, że ojciec Krzysztofa Czabańskiego, posła PiS i przewodniczącego Rady Mediów Narodowych, przez wiele lat współpracował z PRL-owskimi służbami. - Historia mojego ojca nie jest moją historią. Od wczesnego dzieciństwa wychowywała mnie samotnie moja śp. Mama. Z autorami paszkwili spotkam się w sądzie – zapowiedział Czabański.
więcej
|
|
|
ZPR Media podjął działania prawne ws. Superekspress.pl, Agora analizuje Wyborcza24.pl
Grupa ZPR Media, wydawca „Super Expressu”, zapowiada kroki prawne wobec właściciela serwisu Superekspress.pl z memami i nieprawdziwymi informacjami. Agora (wydawca „Gazety Wyborczej”) analizuje działający w podobny sposób serwis Wyborcza24.pl. Natomiast Wykop.pl nie planuje żadnych działań wobec witryny Wykop24.pl.
więcej
|
Telewizor nadal głównym urządzeniem do oglądania wideo, ale młodsi wolą laptopa i smartfona
Telewizor wskazywany jest jako urządzenie pierwszego wyboru do oglądania treści wideo, ale w młodszych grupach ważniejszy jest laptop. Kluczowy wpływ na wybór urządzenia ma to, jakie treści zamierzamy oglądać - wynika z badania domu mediowego Starcom (Publicis Media).
więcej
|
Konta firmowe na Allegro z nowymi opisami ofert, 15 procent obowiązkowe w kwietniu
Allegro wprowadza dla firm działających w serwisie obowiązek wystawiania ofert w nowym formacie. Zmieniony opis poszczególnych aukcji ma być bardziej czytelny i adresowany szczególnie do kupujących korzystających z urządzeń mobilnych. Według zapowiedzi od 11 kwietnia 2018 roku 15 procent ofert sprzedawców będzie musiało spełniać nowe normy, a od 25 kwietnia zostanie wyłączony edytor HTML.
więcej
|
Dziennikarze na Twitterze: Węglarczyk, Kołtoń i Sekielski stracili 3 proc. obserwujących, Gmyz i Janecki zyskali 7-8 proc. (TOP20)
W lutym br. twitterowe profile Bartosza Węglarczyka, Romana Kołtonia i Tomasza Sekielskiego straciły po 3 proc. obserwujących, natomiast konta Cezarego Gmyza i Stanisława Janeckiego zyskały po 7-8 proc. followersów. Zdecydowanie najbardziej oceniane i komentowane były wpisy Tomasza Lisa i Rafała Ziemkiewicza.
więcej
|
Barack i Michelle Obama zrealizują własny program dla Netfliksa
Barack Obama, były prezydent Stanów Zjednoczonych, prowadzi rozmowy z serwisem Netflix na temat programu, który ma wyprodukować razem ze swoją żoną Michelle.
więcej
|
Facebook pokaże transmisje z 25 meczów baseballowej ligi MLB
Facebook podpisał umowę z amerykańską ligą baseballową MLB. Dzięki temu w serwisie pojawią się transmisje z 25 meczów rozgrywanych w obecnym sezonie ligowym. Według nieoficjalnych informacji za prawa do pokazania rozgrywek Facebook zapłacił od 30 do 35 milionów dolarów.
więcej
|
Lidija Vukić: TalentMedia nie jest klasycznym MCN-em, Facebook na razie nie konkuruje z YouTube'em w autorskim wideo
- Do czasu aż inne platformy społecznościowe nie opracują lepszych systemów monetyzacji treści i zarządzania prawami autorskimi, większość twórców nadal będzie skupiona na YouTubie. Dzisiaj działamy w stylu platformy influencer marketingu, która pozwala markom budować widownię online. Nie jesteśmy klasycznym MCN-em. Przy tak dużym rozszerzeniu usług świadczonych we współpracy z twórcami, bez dużego partnera dającego poczucie stabilizacji finansowej, ciężko jest utrzymać płynność finansową - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Lidija Vukić z zarządu TalentMedia. Rozmawiamy z nią m.in. o współpracy firmy z Mediacapem i Polsat Media oraz trendach w branży youtuberów.
więcej
|
Urząd skarbowy podważa faktury za kampanie na Facebooku. "Problem mogą mieć mniejsi reklamodawcy"
W interpretacji urzędu skarbowego faktury za kampanie na Facebooku nie mają daty wystawienia, wydatek nie może zatem być uznany za podatkowy koszt. Zdaniem ekspertów problem może dotknąć mniejszych reklamodawców, którzy faktury generują na podstawie wyciągów z kont reklamowych w serwisie.
więcej
|
Dominik Tarczyński z PiS: chcę wiedzieć, co robili dziadek i ojciec Janusza Schwertnera z Onetu. Dziennikarze: żenująca lustracja
Poseł PiS Dominik Tarczyński napisał na Twitterze do Janusza Schwertnera z Onetu: „Wstydu przy ludziach mam Ci narobić?”, a potem stwierdził, że chciałby dowiedzieć się, co robili i z jakiego środowiska wywodzili się dziadek i ojciec dziennikarza. Część dziennikarzy oceniła to jako żenującą, osobliwą próbę lustracji. - Pan Tarczyński pluje na mojego dziadka, którego nie zna. Babciu, spokojnie, nie pozwolę mu nas obrażać - odpowiedział Schwertner.
więcej
|
|
|