|
|
|
|
|
|
|
Jeśli Polacy zagrają w finale mundialu w Rosji, TVP będzie sprzedawać spoty po 500 tys. zł
Od połowy kwietnia Biuro Reklamy TVP rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego przy transmisjach meczów z mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji. Ceny reklam przy spotkaniach z udziałem polskiej reprezentacji w fazie grupowej wynoszą od 95 do 395 tys. zł. Jeżeli Polacy dojdą do finału - cena za 30 sek. spot wzrośnie do 498,6 tys. zł.
więcej
|
Reality-show ,,Agent - Gwiazdy" stracił 230 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Trzeci sezon programu „Agent - Gwiazdy” ogląda średnio 1,30 mln widzów, o 230 tys. osób mniej niż drugą edycję pokazywaną rok temu. TVN w czasie nadawania reality-show jest trzeci całym rynku telewizyjnym i zdecydowanym liderem w grupie 16-49.
więcej
|
1,2 mln widzów debiutu ,,Take me out" w Polsacie. 1 mln reaktywacji ,,Top Chefa"
Pokazany w środę wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego reality-show „Take me out” oglądało średnio 1,18 mln widzów. Z kolei pierwszy odcinek kolejnej edycji „Top Chefa” zgromadził 1,01 mln osób.
więcej
|
,,Mecenas Lena Barska 2" od 31 marca w Czwórce. Premiery przeniesione z niedziel na soboty (wideo)
Od 31 marca 2018 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję drugiego sezonu cotygodniowego serialu „Mecenas Lena Barska”. Jego premierowe odcinki będzie można oglądać w nowym paśmie - w soboty o godz. 29.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska rozstrzygnęła konkurs na filmy i reportaże historyczne o tematyce niepodległościowej
13 scenariuszy filmów dokumentalnych i reportaży o tematyce historycznej wyłoniono w wewnętrznym konkursie dla ośrodków regionalnych TVP. Jesienią na antenę TVP Historia trafi na pewno kilka z nich.
więcej
|
Piotr Gliński do szefowej Discovery: w TVN pomówienia o przyzwoleniu władz na antysemityzm
Minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński zarzucił na Twitterze TVN-owi, że wczoraj na antenie stacji stwierdzono, że w Polsce panuje obecnie „podobne przyzwolenie władz” na antysemityzm, jak w marcu ’68. - Do kłamstw TVN jestem przyzwyczajony, ale chciałbym publicznie zapytać p. Katarzynę Kieli - szefową Discovery Polsca - czy aprobuje takie pomówienia swojej stacji - zapytał Gliński.
więcej
|
Discovery planuje własny serwis streamingowy, chce by różnił się od konkurencji
Koncern Discovery nie wyklucza uruchomienia własnego płatnego serwisu streamingowego. W ofercie miałyby się znaleźć treści najbardziej charakterystyczne dla nadawcy, a więc filmy dokumentalne, programy kulinarne oraz lifestylowe. W założeniach platforma ma różnić się znacząco od konkurentów w rodzaju Netflixa czy Amazona.
więcej
|
Małgorzata Szastak-Puczyłowska w dziale marketingu Telewizji Puls
Małgorzata Szastak-Puczyłowska dołączyła jako manager do zespołu Telewizji Puls. Obejmie nowo utworzone stanowisko affiliate marketing managera.
więcej
|
Barbara Płatek talent managerem w 4Fun Media
Do zespołu 4Fun Media dołączyła Barbara Płatek, która obejmie nowoutworzone stanowisko talent managera. Płatek ostatnio związana była z agencją Hash.fm.
więcej
|
Dokumenty o tematyce społecznej w HBO i HBO GO
W marcu 2018 roku kanały HBO pokażą kilka dokumentów o tematyce społecznej, w tym film „Traffic Stop”. Produkcje będą również dostępne w serwisie HBO GO.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Waszczykowski o San Escobar, Suski o lipie, Petru o ,,you" i Neumann o Pinokiach wśród nominowanych do Srebrnych Ust Trójki
Dziesięciu kandydatów trafiło do finału plebiscytu „Srebrne Usta 2017”. Wśród nich znaleźli się m.in. prezydent Andrzej Duda, Paweł Kukiz, Jarosław Kaczyński, Ryszard Petru i Marek Suski. To już dwudziesta druga edycja zabawy, organizowanej przez Program III Polskiego Radia.
więcej
|
|
Polskie Radio 24 przybliża kulturę i dzieje polskich miast w audycjach cyklu ,,Słowem Niepodległa"
Polskie Radio 24 rozpoczęło nowy cykl „Słowem Niepodległa”. W jego ramach reporterzy odwiedzają miasta, skąd nadają audycje, poświęcone historii i kulturze danego regionu. Seria programów rozpoczęła się w Krakowie, najbliższy nadany zostanie z Pułtuska.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Bydgoszczy. Eska i Radio Pogoda awansowały na podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Radio Pogoda - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Jakub Kossut nowym CEO MediaCom Warszawa, Agnieszka Kosik odchodzi po 15 latach
Agnieszka Kosik, CEO domu mediowego Mediacom po 15 latach pracy odchodzi z agencji. Jej obowiązki ma przejąć Jakub Kossut, obecnie chief operating officer.
więcej
|
Cindy Crawford z aktorem ze ,,Stranger Things" reklamuje Reserved w stylu lat 80. (wideo)
W czwartek, 15 marca wystartuje kampania reklamowa promująca wiosenno-letnią kolekcję marki Reserved (LPP SA). Jej twarzą została modelka Cindy Crawford, a działania prowadzone pod hasłem „I Love You Cindy” nawiązują do lat 80. Obok modelki w reklamie pojawiają się też Dacre Montgomery z serialu „Stranger Things” oraz Eric Roberts - brat aktorki Julie Roberts.
więcej
|
Jeśli Polacy zagrają w finale mundialu w Rosji, TVP będzie sprzedawać spoty po 500 tys. zł
Od połowy kwietnia Biuro Reklamy TVP rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego przy transmisjach meczów z mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji. Ceny reklam przy spotkaniach z udziałem polskiej reprezentacji w fazie grupowej wynoszą od 95 do 395 tys. zł. Jeżeli Polacy dojdą do finału - cena za 30 sek. spot wzrośnie do 498,6 tys. zł.
więcej
|
Eurobank rusza z nową komunikacją z wampirami w roli głównej. Piotr Adamczyk dalej twarzą reklamową
„Na codzienne i niecodzienne sprawy” - to nowe hasło, którym będzie promował się eurobank. W zwiększeniu rozpoznawalności marki mają pomóc wampiry, w których wcielają się: Robert Jarociński, Mariusz Zaniewski i Jan Kardasiński. Mimo tej zmiany, Piotr Adamczyk pozostanie twarzą banku. Za realizację działań odpowiadają: Leo Burnett, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
Unilever: nasza własna agencja U-Studion pracuje szybciej i taniej niż zewnętrzne agencje reklamowe
Koncern Unilever poinformował, że utworzona w jego wewnętrznych strukturach agencja kreatywna U-Studios pracuje zdecydowanie szybciej przy działaniach reklamowych dla poszczególnych marek i jest o ok. 30 proc. tańsza niż zewnętrzne agencje reklamowe.
więcej
|
Kaufland z reklamami ,,Spotkajmy się przy ladzie" i hasłem ,,Na dobry tydzień" (wideo)
Sieć marketów Kaufland Polska startuje z nową wizerunkowo-produktową kampanią reklamową pod hasłem „Spotkajmy się przy ladzie”, opartą na nowym formacie kreatywnym, a także serii spotów internetowych „Lada mi odpowiada”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają Leo Burnett i dom mediowy Zenith.
więcej
|
Agora: dzięki 500+ rynek wydatków reklamowych będzie rósł, najbardziej internet i kino. Prasa nadal w dół
W 2018 roku Agora spodziewa się największych wzrostów wpływów z reklam w internecie i kinach, natomiast trend spadkowy w prasie utrzyma się. - Oczekujemy, że rynek wydatków reklamowych będzie rósł, mają na to wpływ kondycja polskiej gospodarki, pozytywne nastroje konsumentów, niskie bezrobocie i środki z 500+ - wyjaśnia Anna Kryńska-Godlewska, członek zarządu Agory.
więcej
|
Jacek Dzięcielak na czele Digital Standards - audytora marketingu internetowego
Działalność rozpoczyna struktura Digital Standards zajmująca się audytem działań marketingowych w internecie. Jednostkę wyodrębniono w strukturach audytora mediowego Double Check. Nową komórką pokieruje Jacek Dzięcielak.
więcej
|
Marcin Olszewski w kierownictwie Media Impact Polska, przejął obowiązki Łukasza Wyglądały
Marcin Olszewski od marca objął stanowisko programmatic & digital product director w Media Impact Polska (biurze sprzedaży Grupy Onet-RAS Polska). Przejął część obowiązków Łukasza Wyglądały, który z końcem lutego rozstał się z firmą.
więcej
|
Kantar Millward Brown i Urban Communications będą razem badać branżę e-sportową
Firma badawcza Kantar Millward Brown i agencja marketingu sportowego Urban Communications powołały wspólny zespół badawczo-strategiczny, który będzie oferował reklamodawcom wiedzę na temat aspektów marketingowym sektora e-sportowego. Zespołem kierują dr Michał Lutostański i Michał Mango.
więcej
|
Communication Unlimited wygrywa przetarg Velvet Care
Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na nową platformę komunikacji dla marki Velvet.
więcej
|
Saatchi & Saatchi IS tworzy zespół ds. innowacji e-commerce, kieruje nim Rafał Bauer
Agencja marketingowa Saatchi & Saatchi IS ze swojego działu e-commerce design wyodrębniła strukturę odpowiadającą za research i innowacje technologiczne. Kieruje nią Rafał Bauer, e-commerce design director w firmie.
więcej
|
Marta Kotulska szefem ds. komunikacji digitalowej w Clos Brothers
Marta Kotulska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komunikacji digitalowej w agencji reklamowej Clos Brothers. Wcześniej pracowała m.in. w ClickAd Interactive.
więcej
|
PZU reklamuje ubezpieczenia ,,PZU Więcej niż Ochrona" i ,,PZU Start w Dorosłość"
W czwartek wystartowała kampania PZU, w której firma reklamuje ubezpieczenia na życie „PZU Więcej niż Ochrona” i „PZU Start w Dorosłość”. Przygotowały ją firmy VML Poland i Universal McCann.
więcej
|
Stokrotka reklamuje ,,wędliny tak dobre, że się chwalimy" (wideo)
Sieć sklepów Stokrotka (należąca do Grupy Emperia) w ramach prowadzonych działań reklamowych pod hasłem „Wędliny tak dobre, że się chwalimy” podkreśla najlepszy smak, wysoką jakość oraz świeżość wędlin dostępnych w jej sklepach.
więcej
|
Odkurzacz Zelmer Aquawelt Plus promowany jako ,,król wielofunkcyjności"
Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego rozpoczęła promocję odkurzaczy Zelmer Aquawelt Plus i Zelmer Aquawelt Pro. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „król wielofunkcyjności” przygotowana przez firmy Unlimited i ACR Media House.
więcej
|
Avon w kampanii ,,#Stand4Her" pokazuje siłę kobiet i ich wpływ na świat
W Dzień Kobiet ruszyła nowa międzynarodowa kampania firmy kosmetycznej Avon: „#Stand4her”. Firma pokazuje jak wielką siłę mają w sobie kobiety i że wspólnie mogą zmieniać świat na lepsze - dla siebie, dla innych kobiet, dla wszystkich.
więcej
|
Henrik Wilhelmsmeyer dyrektorem sprzedaży i marketingu Rolls-Royce
Henrik Wilhelmsmeyer od 3 kwietnia br. obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w firmie Rolls-Royce Motor Cars.
więcej
|
Michał Dziuba i Magdalena Bliźniak w agencji GetHero
Michał Dziuba dołączył do zespołu agencji GetHero (sieć partnerska YouTube'a) jako talent manager dedykowany sekcji gaming. Równocześnie pracę w agencji rozpoczyna Magdalena Bliźniak jako talent manager w obszarze beauty.
więcej
|
Super-Pharm reklamuje się lustrami w przestrzeni miejskiej
Ogólnopolska sieć drogerii Super-Pharm przygotowała specjalną akcję z okazji Dnia Kobiet. Dzięki niej można złożyć oryginalne życzenia kobietom. W kampanii realizowanej przez Communication Unlimited i Mets wykorzystano m.in. lustra.
więcej
|
Green Parrot promuje Nutrof Total dla Laboratories Thea
Firma Laboratories Thea specjalizująca się w produktach okulistycznych powierzyła agencji Green Parrot wdrożenie strategii oraz planowanie różnorodnych działań promocyjnych dla jej wybranych marek, m.in. Nutrof Total.
więcej
|
Codemedia z nową identyfikacją wizualną
Dom mediowy Codemedia wprowadził nową identyfikację wizualną.
więcej
|
,,Never Stop. Never Settle" w kolejnej odsłonie współpracy O.S.T.R z Hennessy
Firma Moet Hennessy Polska rozpoczyna drugi rok współpracy z Adamem Ostrowskim O.S.T.R. Współpraca będzie kontynuowana pod hasłem: „Never Stop. Never Settle”.
więcej
|
|
|
Agora pracuje nad nową długoterminową strategią rozwoju. ,,Mniejszy bagaż problemów z przeszłości"
W czerwcu br. Agora przedstawi nową długoletnią strategię rozwoju spółki, nad którą obecnie pracuje intensywnie zarząd. Grupa wycofuje się z sektora telewizji i rozpoczyna działalność na rynku gastronomicznym. - Staramy się koncentrować na tych aktywach, które są najsilniejsze i bazują na naszych największych kompetencjach - wyjaśnia Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
Agora: dzięki 500+ rynek wydatków reklamowych będzie rósł, najbardziej internet i kino. Prasa nadal w dół
W 2018 roku Agora spodziewa się największych wzrostów wpływów z reklam w internecie i kinach, natomiast trend spadkowy w prasie utrzyma się. - Oczekujemy, że rynek wydatków reklamowych będzie rósł, mają na to wpływ kondycja polskiej gospodarki, pozytywne nastroje konsumentów, niskie bezrobocie i środki z 500+ - wyjaśnia Anna Kryńska-Godlewska, członek zarządu Agory.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w 2017 roku
W ub.r. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jerzy Jurecki, dziennikarz "Tygodnika Podhalańskiego" zaatakowany w Jurgowie
Jerzy Jurecki, dziennikarz i wydawca "Tygodnika Podhalańskiego" został zaatakowany 7 marca br. kilka minut po rozmowie z dowódcą akcji gaśniczej w Jurgowie. Nieznany mężczyzna uderzył dziennikarza w rękę i zniszczył sprzęt. Sprawa prawdopodobnie trafi do prokuratury.
więcej
|
Agora ze spadkiem wpływów, wzrostem EBITDA i 79 mln zł straty netto. W górę Helios i Next Film, w dół prasa i druk
W ub.r. grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 2,7 proc. do 1,16 mld zł, wzrost zysku EBITDA o 2,5 proc. do 118,9 mln zł i 79,3 mln zł straty netto (wobec 13,2 mln zł straty w 2016 roku).
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ma 133 tys. aktywnych subskrypcji cyfrowych
Na koniec ub.r. z płatnej oferty subskrypcji cyfrowych „Gazety Wyborczej” (Agora) korzystało 133 tys. użytkowników, o jedną trzecią więcej niż rok wcześniej. - To znakomity wynik i świetny sygnał, potwierdzający właściwy kierunek zmian i rozwoju naszej działalności prasowej - komentuje Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
"Polo magazyn" w sklepach Polomarket. Gwiazdą numeru Natasza Urbańska
W sklepach Polomarket pojawił się pierwszy numer "Polo magazynu" przeznaczonego dla klientów sieci.
więcej
|
Gastronomia ma uniezależnić Agorę od przychodów reklamowych. ,,Plan powolnego wzrostu"
Agora traktuje nową działalność biznesową na rynku gastronomicznym jako sposób na uniezależnienie całej grupy od przychodów reklamowych. - Jest to plan powolnego wzrostu, natomiast nie wykluczamy akwizycji czy też master franczyzy. Będziemy obserwować i analizować ten rynek - wyjaśnia Anna Kryńska-Godlewska, członek zarządu Agory.
więcej
|
|
|
133 tys. subskrybentów to sukces ,,Gazety Wyborczej", Agora jest na właściwym kursie
Agora ujawniła, że liczba subskrypcji internetowego wydania „Gazety Wyborczej” osiągnęła poziom 133 tysięcy. Zdaniem wydawcy to sygnał że cyfrowa transformacja dziennika zmierza we właściwym kierunku. Szefowie redakcji i eksperci rynku mediów w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl potwierdzają tę opinię, choć trudno oszacować przychody wydawcy z tego segmentu. - Według najprostszych rachunków w grę może wchodzić 2,6 miliona złotych miesięcznie, a rosnąca liczba płacących e-czytelników to dobry sygnał dla całego rynku - oceniają.
więcej
|
Onet-RASP przed Wirtualną Polską, Interia.pl zwiększa przewagę nad Gazeta.pl (wyniki Gemius/PBI z lutego)
W lutym zdecydowana większość czołowych wydawców i serwisów internetowych zanotowała znacznie niższą odwiedzalność niż w styczniu. Niewielki wzrost osiągnęła natomiast Grupą Interia.pl, dzięki czemu zwiększyła przewagę zasięgową nad Grupą Gazeta.pl.
więcej
|
Interia.pl rezygnuje z systemu powiadomień Ding, stawia na webpush
Grupa Interia.pl za miesiąc zamknie system powiadomień i rekomendacji treści Ding, uruchomiony ponad sześć lat temu. - Pracujemy nad zastosowaniem webpusha, który poza funkcjonalnościami Dinga, będzie wykorzystywany w innych usługach portalu - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Radosław Kucko, członek zarządu firmy.
więcej
|
Reed Hastings: Nigdy nie wprowadzimy reklam, newsów ani transmisji sportowych
Reed Hastings, szef Netflixa zapowiada, że serwis nie ma w planach wprowadzenia reklam, nie zaoferuje też programów informacyjnych czy transmisji z wydarzeń sportowych. Według Hastingsa najważniejszą wartością są tworzone przez Netflix oryginalne treści, i na nich firma opiera swój dalszy rozwój.
więcej
|
iWoman.pl reaktywowany przez Filipa Kokoszyńskiego i Wojciecha Skąpskiego
Serwis lifestylowe iWoman.pl, zawieszony przez Wirtualną Polskę ponad trzy lata temu, został przywrócony w nowej wersji. Właścicielami i szefami witryny są obecnie jej byli pracownicy Filip Kokoszyński i Wojciech Skąpski.
więcej
|
Jacek Dzięcielak na czele Digital Standards - audytora marketingu internetowego
Działalność rozpoczyna struktura Digital Standards zajmująca się audytem działań marketingowych w internecie. Jednostkę wyodrębniono w strukturach audytora mediowego Double Check. Nową komórką pokieruje Jacek Dzięcielak.
więcej
|
Marcin Olszewski w kierownictwie Media Impact Polska, przejął obowiązki Łukasza Wyglądały
Marcin Olszewski od marca objął stanowisko programmatic & digital product director w Media Impact Polska (biurze sprzedaży Grupy Onet-RAS Polska). Przejął część obowiązków Łukasza Wyglądały, który z końcem lutego rozstał się z firmą.
więcej
|
Nowe cykle #DumnaJakPolka, #PolkaCodzienna i #Polityczki w serwisie Onet Kobieta
Serwis Onet Kobieta rozpoczyna w marcu 2018 roku trzy cykle redakcyjne w ramach akcji #JakPolka: #DumnaJakPolka, #PolkaCodzienna oraz #Polityczki. Redakcja będzie publikować materiały dotyczące problemów kobiet oraz prezentujące sylwetki tych, które łamią stereotypy i zmieniają otaczającą je rzeczywistość.
więcej
|
Dzięki wideo przychody reklamowe Twittera wzrosną o 15 procent
W 2018 roku przychody Twittera pochodzące z reklam mogą wzrosnąć o 15 procent przy jednoczesnym spadku kosztów zaangażowania odbiorcy - wynika z prognoz analityka banku JPMorgan. Twitter ma szansę stać się jednym z istotnych dostawców informacji w internecie w miarę tego jak na platformie pojawia się coraz więcej materiałów wideo.
więcej
|
Snap zwolni 120 inżynierów po rezygnacji z kilku projektów
Firma Snap, właściciel aplikacji Snapchat zapowiedziała zwolnienie 120 inżynierów ze swojego zespołu. Oficjalnie redukcja ma zmierzać do konsolidacji i bardziej efektywnego realizowania zadań, jednak motywem zwolnień może być rezygnacja Snapa z kilku prowadzonych wcześniej projektów.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ma 133 tys. aktywnych subskrypcji cyfrowych
Na koniec ub.r. z płatnej oferty subskrypcji cyfrowych „Gazety Wyborczej” (Agora) korzystało 133 tys. użytkowników, o jedną trzecią więcej niż rok wcześniej. - To znakomity wynik i świetny sygnał, potwierdzający właściwy kierunek zmian i rozwoju naszej działalności prasowej - komentuje Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
Discovery planuje własny serwis streamingowy, chce by różnił się od konkurencji
Koncern Discovery nie wyklucza uruchomienia własnego płatnego serwisu streamingowego. W ofercie miałyby się znaleźć treści najbardziej charakterystyczne dla nadawcy, a więc filmy dokumentalne, programy kulinarne oraz lifestylowe. W założeniach platforma ma różnić się znacząco od konkurentów w rodzaju Netflixa czy Amazona.
więcej
|
Wyborcza.pl uruchamia nowy cykl wideo o kobietach w stulecie uzyskania przez nie praw wyborczych
Serwis Wyborcza.pl wystartował z nowym cyklem wideo: „#Jestem”. To internetowe programy, mające pokazać wiele twarzy współczesnej kobiety. Pretekstem jest 100-lecie uzyskania praw wyborczych przez kobiety.
więcej
|
|
|