|
|
|
|
|
|
|
Digitalizacja zasobów TVP rok od startu: jakie efekty i tytuły?
Mija rok od inauguracji przez Telewizję Polską projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP”, którego wartość oszacowano na 81 mln zł. Program jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i obejmuje digitalizację zasobów publicznego nadawcy.
więcej
|
,,Take Me Out" i ,,Top Chef" w środowym prime-time, ,,Wyjdź za mnie" w czwartkowe wieczory
W środę, 7 marca o godz. 20.05 Telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego randkowego programu „Umów się ze mną. Take me out”, a tuż po nim wystartuje ósma edycja „Top Chef’a”. Z kolei drugie randkowe show „Wyjdź za mnie” na antenie stacji zadebiutuje w czwartek, 22 marca o 22.10.
więcej
|
Nowy program Hanny Lis w Polsacie Cafe będzie emitowany tuż po talk-show Krzysztofa Ibisza
W niedzielę, 11 marca o 15.30 na antenie Polsatu Cafe zadebiutuje talk-show Hanny Lis. Autorski projekt dziennikarki będzie emitowany tuż po prowadzonym przez Krzysztofa Ibisza programie „Demakijaż”.
więcej
|
,,Dzień dobry TVN" wiosną będzie emitować nowe cykle Anety Łańcuchowskiej, Marty Gąski, Adama Chowańskiego oraz Qczaja
Wiosną w morning-show „Dzień dobry TVN” zadebiutują nowe cykle Anety Łańcuchowskiej, Marty Gąski, Adama Chowańskiego oraz Qczaja. Program będzie emitowany w dotychczasowym paśmie.
więcej
|
,,W rytmie serca 2" od 4 marca w Polsacie. Emisja w niedzielnym prime-time (wideo)
Od 4 marcau Polsat rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „W rytmie serca”. Produkcja będzie emitowana w niedziele o godz. 20.00, a w dniu premiery stacja pokaże dwa odcinki. Do obsady produkcji dołączą m.in. Popek i Artur Żmijewski.
więcej
|
Fox News planuje nowy kanał streamingowy Fox Nation dla najwierniejszych widzów
Stacja Fox News zapowiedziała nowy kanał o nazwie Fox Nation. Ma on być nadawany jako płatna platforma streamingowa i oferować ekskluzywne materiały oraz wywiady prowadzone z udziałem znanych prezenterów. Według zapowiedzi Fox Nation będzie adresowany do najbardziej lojalnych widzów Fox News.
więcej
|
4,87 mln widzów drużynowego konkursu skoków na ZIO w TVP1 i Eurosporcie
Odbywający się wczoraj drużynowy konkurs skoków narciarskich w Pjongczangu oglądało średnio 4,87 mln widzów w telewizji (4,21 mln osób w TVP1 i 654 tys. w Eurosporcie 1). Reprezentacja Polski w tych zawodach zdobyła brązowy medal.
więcej
|
,,Sprawa idealna 2" od 11 marca w HBO3, tydzień po amerykańskiej premierze
W niedzielę 11 marca br. stacja HBO3 rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu prawniczego „Sprawa idealna”. Polscy widzowie obejrzą tę produkcję tydzień po premierze na amerykańskiej platformie CBS All Access.
więcej
|
Jambox ma 50 tys. abonentów. ,,Pracujemy nad nowymi usługami"
Sieć kablowa Jambox (należąca do firmy SGT) zarejestrowała 50-tysięcznego abonenta. W ostatnim roku operator zyskał ponad 11 tys. abonentów. - To dowód na zaufanie dla nas i naszej oferty - mówi Bartłomiej Czardybon, prezes SGT.
więcej
|
Serial ,,Wolf Creek" w Stopklatce TV
Od 2 marca 2018 roku Stopklatka TV będzie emitować australijski serial „Wolf Creek”. Będzie to premiera tej produkcji w naszym kraju.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vistula Group: poprzednie ogłoszenia o nieuczciwej konkurencji niezgodne z wyrokiem, więc je ponowiliśmy. Ania Kruk: to narusza nasze dobra
Firma Ania Kruk zapewnia, że nie wykupiła opublikowanych w poniedziałek w „Pulsie Biznesu” i „Gazecie Wyborczej” ogłoszenia, w której przyznawała się do nieuczciwej konkurencji wobec Vistula Group. Spółka podkreśla, że publikację takiego komunikatu zleciła już pod koniec grudnia ub.r., realizując prawomocny wyrok sądowy. - Forma tych przeprosin nie odpowiadała wymogom określonym przez Sąd Apelacyjny w Poznaniu - ocenia Vistula Group, która wykupiła ponowne zamieszczenie oświadczenia.
więcej
|
KER: kura znosząca złote w reklamie BGŻ BNP Paribas nie kwestionuje w swojej reklamie praw zwierząt (wideo)
Reklama banku BGŻ BNP Paribas z kurą znoszącą złote nie zawiera treści kwestionujących prawa zwierząt, a jej humorystyczna konwencja usprawiedliwia prezentowane w spocie treści - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy. Jednocześnie zasugerowała, by marketerzy rozważyli dodawanie w reklamach informacji, że żadne z prezentowanych zwierząt nie ucierpiało przy ich realizacji.
więcej
|
Dynatrace zachęca do podjęcia pracy w Gdańsku hasłem ,,Programisto, zmień swoje środowisko!"
Wystartowała kampania firmy informatycznej Dynatrace, która zachęca do podjęcia pracy w swojej gdańskiej siedzibie specjalistów z pozostałych regionów Polski. Akcję przygotowano we współpracy z Yoho.
więcej
|
Woda Żywiec Zdrój promowana jako "jedyna polecana nawet dla niemowląt" (wideo)
Właśnie wystartowała nowa kampania wody Żywiec Zdrój (Danone). Za akcję pod hasłem "Wybierz najlepszą dla siebie" odpowiadają VML, Y&R oraz Mediacom.
więcej
|
Lotos i Olimp Sport Nutrition będą sponsorować Roberta Kubicę w Formule 1
W tym sezonie Robert Kubica, po siedmiu latach nieobecności, ma wrócić na tor wyścigowy Formuły 1 - jako kierowca testowy w zespole Williams Grand Prix Engineering Limited. Partnerami marketingowymi kierowcy mają być marki Lotos i Olimp Sport Nutrition.
więcej
|
Anna Wójcik i Izabela Malinowska w LifeTube, będą rozwijać segmenty muzyczny i gamingowy
Do zespołu LifeTube dołączyły dwie nowe menedżerki. Anna Wójcik będzie odpowiadać za rozwój oferty kanałów muzycznych, a Izabela Malinowska ma zajmować się współpracą z agencjami, domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi.
więcej
|
Rossano Ferretti globalnym ambasadorem Coty Proffessional Beauty
Rossano Ferretti, określany mianem „najbardziej luksusowego fryzjera świata” został pierwszym globalnym ambasadorem firmy Coty Proffessional Beauty, do której należą takie marki, jak Wella Professional, System Professional, OPI i ghd.
więcej
|
Ewa Długołęcka awansowała w biurze reklamy Multikino Media
Ewa Długołęcka awansowała na stanowisko senior sales managera w Biurze Reklamy Multikino Media. Będzie odpowiadała za projekty „Wtorki z Mastercard” oraz „Rodzina do Kina”.
więcej
|
Kaufland Polska wybrał agencję Kamikaze do obsługi działań w social media
Agencja Kamikaze wygrała przetarg sieci handlowej Kaufland Polska na obsługę w mediach społecznościowych.
więcej
|
Linie Emirates sponsorem Arsenalu na kolejne pięć lat
Katarskie linie lotnicze Emirates na kolejne pięć lat podpisały umowę sponsorską. Na mocy porozumienia, logo przewoźnika pozostanie na klubowych koszulkach do końca sezonu 2023-2024. Do końca roku 2028 Emirates pozostaje sponsorem tytularnym stadionu klubu.
więcej
|
Reprise rozpoczyna międzynarodową obsługę Lego
Warszawski oddział agencji Reprise, należącej do IPG Mediabrands będzie hubem firmy Lego, w zakresie obsługi searchowej oraz koordynacji kampanii produktów tej marki w serwisie YouTube. Agencja będzie odpowiedzialna za działania w regionie REEMEA.
więcej
|
Maciej Bochyński w Sun & Snow, pokieruje działem realizacji inwestycji deweloperskich
Maciej Bochyński dołączył do zespołu Sun & Snow i objął stanowisko dyrektora realizacji inwestycji deweloperskich. Wcześniej pracował w Apricot Capital Group.
więcej
|
Humana Poland nowym klientem Up&More
Agencja Up&More wygrała przetarg na obsługę marketingową marki Humana Poland - producenta produktów dla dzieci oraz suplementów diety dla młodych matek.
więcej
|
Kathleen Diamantakis dyrektorem zarządzającym ds. strategii studia T Brand
Kathlenn Diamantakis objęła stanowisko dyrektora zarządzającego ds. strategii studia kontentowego T Brand należącego do The New York Time Company.
więcej
|
|
|
Tylko ,,Tygodnik Człuchowski" ze wzrostem sprzedaży w 2017 roku, ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w ub.r. był „Tygodnik Zamojski”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, a na czele spadków uplasował się „Tygodnik Ciechanowski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Przyjaciółka" na 70-lecie: trzy różne okładki, konkurs dla czytelniczek, patronat Agaty Kornhauser-Dudy
W czwartek 22 lutego w sprzedaży ukaże się jubileuszowe wydanie dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Będzie dostępne z trzema różnymi okładkami i z książeczką, zawierającą kulinarne przepisy. Patronat honorowy nad jubileuszem 70-lecia pisma objęła prezydentowa Agata Kornhauser-Duda.
więcej
|
Dziennikarze sugerują nieścisłości izraelskiego publicysty, który zapytał Mateusza Morawieckiego o ustawę o IPN
Niektórzy polscy dziennikarze, komentując sobotnią wymianę zdań izraelskiego dziennikarza Ronena Bergmana z premierem Mateuszem Morawieckim na temat nowelizacji ustawy o IPN, zasugerowali kłamstwo lub co najmniej nieścisłość Bergmana w opowieści o jego matce. Dziennikarz szczegółowo opisał tę sprawę w poniedziałek po południu.
więcej
|
Cieśla i Krzymowski tłumaczą sprostowanie w ,,Newsweeku" artykułu o Piotrze Dudzie: szanujemy wyrok, ale podtrzymujemy tezy tekstu
„Newsweek Polska” (Ringier Axel Springier Polska) opublikował wyjaśnienia do swojego ubiegłotygodniowego sprostowania, będącego rezultatem przegranej sprawy sądowej z przewodniczącym „Solidarności”, Piotrem Dudą. – Opublikowaliśmy je, bo respektujemy wyroki sądu, ale podtrzymujemy wszystko, co napisaliśmy w tekście – komentują na łamach tygodnika autorzy: Wojciech Cieśla i Michał Krzymowski.
więcej
|
Bartosz Węglarczyk wytyka Michałowi Karnowskiemu pracę w Axel Springer i niedoświadczenie, Karnowski Węglarczykowi - pozew od Dekana
Dyrektor programowy Onetu Bartosz Węglarczyk zarzucił na Twitterze Michałowi Karnowskiemu z „Sieci”, że ma mniejsze doświadczenie w relacjonowaniu polityki międzynarodowej, a w przeszłości pracował w wydawnictwie Axel Springer, które teraz mocno krytykuje. Karnowski przypomniał, że obecny szef tej firmy oskarżył dziennikarza „Sieci” z art. 212 Kodeksu karnego, a Węglarczykowi wytknął pychę.
więcej
|
Nicole Carroll nową redaktor naczelną ,,USA Today"
Nicole Carroll została mianowana nową redaktor naczelną „USA Today”, jednego z największych dzienników w Stanach Zjednoczonych wydawanego przez koncern Gannett. Wcześniej Nicole Carroll kierowała „Arizona Republic”, gazetą także należącą do Gannetta.
więcej
|
Robert Swaczyński za Pawła Tomczyka szefem działu kultury PAP
W lutym Robert Swaczyński objął stanowisko szefa działu kultury Polskiej Agencji Prasowej. Zastąpił Pawła Tomczyka.
więcej
|
Kathleen Diamantakis dyrektorem zarządzającym ds. strategii studia T Brand
Kathlenn Diamantakis objęła stanowisko dyrektora zarządzającego ds. strategii studia kontentowego T Brand należącego do The New York Time Company.
więcej
|
|
|
Zmiany na CDA.pl i Meczyki.pl: realne ograniczenie piractwa czy retusz wizerunkowy?
Modyfikacja modelu działalności przez serwis wideo CDA.pl i witrynę sportową Meczyki.pl to efekt z jednej strony działań prawnych producentów i dystrybutorów treści wideo, z drugiej - rosnącego rozeznania internautów wynikającego także z rozwoju legalnych serwisów tego typu, a z trzeciej - coraz większej świadomości reklamodawców w tym zakresie. Trudno jednak przesądzać, czy skala piractwa internetowego maleje - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał TV Okazje zastąpi TVO. ,,To rebranding marki, a nie koniec projektu"
Stworzona przez Michała Cieślę i Olgierda Dobrzyńskiego platforma zakupowo - sprzedażowa TVO nadająca własny kanał telewizyjny znika z telewizji i internetu. Ma ją zastąpić ją serwis internetowy i kanał telewizyjny o nazwie TV Okazje. - To nie jest koniec projektu, ale rebranding marki. TVO powróci jako oferta premium - zapowiada Olgierd Dobrzyński, wiceprezes TVO w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agnieszka Kleczewska: zmiany na CDA.pl i Meczyli.pl pod wpływem i użytkowników, i reklamodawców
Zmiana modelu działania CDA.pl i Meczyki.pl czy zamykanie dużych serwisów z nielegalną treścią (jak w swoim czasie kinomaniak.tv czy ekino.tv) to wyraz zmian na polskim rynku wideo w internecie, ale niekoniecznie oznaka znacznego ograniczenia skali piractwa. Rynek wideo online nigdy nie był tak dynamiczny, jak w ostatnich kilku latach. Zmiana świadomości dostawców pirackich treści, reklamodawców i użytkowników oraz coraz większa oferta po stronie serwisów VoD to krok w stronę prężnie działającego, legalnego segmentu treści wideo - analizuje Agnieszka Kleczewska z Mindshare Polska.
więcej
|
|
|
13 agencji walczy o obsługę PR kampanii Ministerstwa Cyfryzacji
W odpowiedzi na przetarg Ministerstwa Cyfryzacji związany z wyborem agencji public relations do trzyletniej współpracy przy kampaniach edukacyjno-informacyjnych wpłynęło 13 ofert od 15 2b Uip agencji. Złożyły je m.in. First PR, MSL Group i ITBC Communication.
więcej
|
Vistula Group: poprzednie ogłoszenia o nieuczciwej konkurencji niezgodne z wyrokiem, więc je ponowiliśmy. Ania Kruk: to narusza nasze dobra
Firma Ania Kruk zapewnia, że nie wykupiła opublikowanych w poniedziałek w „Pulsie Biznesu” i „Gazecie Wyborczej” ogłoszenia, w której przyznawała się do nieuczciwej konkurencji wobec Vistula Group. Spółka podkreśla, że publikację takiego komunikatu zleciła już pod koniec grudnia ub.r., realizując prawomocny wyrok sądowy. - Forma tych przeprosin nie odpowiadała wymogom określonym przez Sąd Apelacyjny w Poznaniu - ocenia Vistula Group, która wykupiła ponowne zamieszczenie oświadczenia.
więcej
|
Powstała agencja eventowa Acitve Show, na czele Piotr Wiater
Od lutego br. na rynku działa nowa agencja eventowa Acitve Show. Jej prezesem jest Piotr Wiater.
więcej
|
Big Picture powiększa zespół o pięć nowych osób
Big Picture, firma consultingowa z obszaru PR i public affairs, powiększyła zespół o nowe osoby - Agnieszkę Bąk, Agnieszkę Byczot i Joannę Kulig (PR consultanki), Karolinę Pękalską (junior PR consultant) oraz Anna Jasińska (office director).
więcej
|
Marta Sokołowska i Klaudia Szyszka w zespole Konkret PR
Marta Sokołowska dołączyła do działu corporate, natomiast Klaudia Szyszka lifestyle w agencji Konkret PR. Obie objęły stanowiska PR account executive.
więcej
|
Face It! wypromuje Cookingbox.pl
Agencja Face It! zajmie się wprowadzeniem na polski rynek firmy Cookingbox.pl.
więcej
|
MK Media dba o wizerunek CH Max oraz inwestycji Park Handlowy Kasztelania
Do grona klientów MK Media pr&marketing solutions dołączyły dwa obiekty - chrzanowskie centrum handlowe Max oraz komplementarna do niego inwestycja Park Handlowy Kasztelania.
więcej
|
Melissa nowym klientem agencji Pret-a-Porter PR
Marka obuwia Melissa powierzyła działania z zakresu obsługi komunikacyjnej agencji Pret-a-Porter PR.
więcej
|
|
|