Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 16 Lutego 2018
 
 
 
Agora ma zgodę UOKiK na uruchomienie biznesu restauracyjnego
 
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na utworzenie przez spółkę Helios (należącą do Agory) wspólnie z dwoma osobami fizycznymi podmiotu, który będzie prowadził sieć lokali gastronomicznych typu fast casual. więcej
 
 
RASP i Mark Dekan pozywają i oskarżają Wojciecha Biedronia za teksty w ,,Sieci", WP szykuje pozew przeciw Michałowi Karnowskiemu
 
Ringier Axel Springer Polska i Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RASP, oprócz pozwów cywilnych skierowali przeciw Wojciechowi Biedroniowi prywatny akt oskarżenia z artykułu 212 Kodeksu karnego. Z kolei Wirtualna Polska nie złożyła jeszcze pozwu przeciw Michałowi Karnowskiemu, ale zapewnia, że nie rezygnuje z działań prawnych wobec publicysty. więcej
 
 
Polski ,,Vogue" w internecie: elegancki, tradycyjny, bez zalewu reklam (opinie)
 
Serwis internetowy polskiej edycji miesięcznika „Vogue” ma minimalistyczną szatę graficzną i dobrze eksponuje materiały zdjęciowe, co odzwierciedla elegancki charakter tego magazynu. W przeciwieństwie do jego wersji drukowanej nie jest przeładowany reklamami - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych. więcej
 
 
Orlen zrywa umowę z JustDrive, strony obarczają się winą za koniec współpracy. ,,Mamy rozwiązania alternatywne"
 
PKN Orlen zerwał umowę z Itmagination, właścicielem aplikacji JustDrive. Firma zarzuca Orlenowi zakończenie współpracy bez okresu wypowiedzenia i brak wyjaśnień co do przyczyny takiej decyzji. Paliwowy koncern twierdzi z kolei, że model funkcjonowania JustDrive okazał się inny od uzgodnionego. - Mamy rozwiązania alternatywne. Nie myśleliśmy jeszcze o odszkodowaniu, teraz najważniejsze jest przywrócenie kierowcom tego, czego potrzebują - wyjaśnia serwisowi Wirtualnemedia.pl właściciel JustDrive. więcej
 
 
TVP znacznie podnosi ceny reklam przy ,,Wiadomościach", zaraz po nich będzie zamiast sportu emitować pogodę
 
W marcu ceny spotów emitowanych przy wieczornym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 są sporo wyższe niż w lutym br. Teraz po serwisie będą dwa bloki reklamowe, a widzowie nie obejrzą od razu sportu, ale prognozę pogody. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polski ,,Vogue": własny styl, ciekawy layout, imponująca liczba reklam więcej
 
Przy polskim rządzie ma powstać zespół do walki z kryzysami wizerunkowymi. "Dobry pomysł, ale spóźniony" więcej
 
Słuchalność Radia ZET spadła do 12,2 proc., Trójki poniżej 6 proc. "Wyciągniemy wnioski" więcej
 
Michael Todd: Blokada reklam w Chrome ma uczynić internet lepszym miejscem więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Interactive Media Planer DIGITAL BITE
Strateg Mediowy Fabryka Marketingu
Grafik Burda International Poland
Specjalista ds. projektów specjalnych Onet.pl
Senior Communication Planner Havas Media Group
Brand Manager w segmencie Advisory & Crafting Burda Media Polska
Marketing Automation Specialist Performics
Performance Specialist Marquard Media Polska
Junior Programmatic Specialist Media Impact Polska
Account Manager / Specjalista ds. Sprzedaży Burda International Poland
Account Executive Biuro Reklamy Zdrowie
Mobile Trader Havas Media Group
Content Designer Havas Media Group
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP znacznie podnosi ceny reklam przy ,,Wiadomościach", zaraz po nich będzie zamiast sportu emitować pogodę

W marcu ceny spotów emitowanych przy wieczornym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 są sporo wyższe niż w lutym br. Teraz po serwisie będą dwa bloki reklamowe, a widzowie nie obejrzą od razu sportu, ale prognozę pogody. więcej

,,Alarm!" - nowy wieczorny magazyn interwencyjny TVP1. Nazwa nawiązuje do tweeta Donalda Tuska?

W poniedziałek 26 lutego br. o godz. 20.15 TVP1 rozpocznie emisję nowego programu interwencyjnego „Alarm!”, w którym widzowie obejrzą materiały reporterskie. Nazwa nawiązuje do tweeta Donalda Tuska z listopada ub.r. - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Ludzik, czyli One Man Show" nowym programem kabaretowym TVP2. Emisja od 3 marca w soboty o 21.35

Od 3 marca 2018 roku telewizyjna Dwójka będzie emitować nowe kabaretowe widowisko „Ludzik, czyli One Man Show” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

W weekend 212 miliona kibiców z Europy oglądało igrzyska olimpijskie

W miniony weekend igrzyska olimpijskie - przed ekranami wszystkich platform - oglądało 212 milionów użytkowników w Europie, a relacje wideo zebrały blisko miliard odsłon - wynika z prowadzonego przez Discovery badania „Total video”. więcej

W marcu w TVP najdroższe towarzyskie mecze piłkarskie, ,,M jak miłość" i skoki narciarskie w Oslo

W cenniku reklamowym TVP na marzec br. w niektórych pasmach ceny reklam są wyższe, a w innych niższe w porównaniu do marca ub.r. Najwięcej kosztują spoty przy towarzyskich meczach piłkarskich Polaków z Nigerią i Koreą Południową, przy serialu „M jak miłość” oraz w trakcie relacji skoków narciarskich z Oslo. więcej

UPC Polska ma 1,43 mln klientów. Więcej sprzedanych usług internetu i telewizji, mniej telefonii

Na koniec ub.r. UPC Polska miał 1,43 mln klientów, którzy korzystali z 2,98 mln jednostkowych usług (RGU). Wzrosła liczba sprzedanych przez operatora usług internetu i telewizji cyfrowej, a zmalała liczba usług telefonicznych. Przychody wzrosły o 2,2 proc. do 1,6 mld zł. więcej

Polo TV na czele kanałów muzycznych, Eska TV po raz pierwszy od kilku lat nowym liderem w 16-49

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w styczniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 po raz pierwszy od kilku lat Eska TV wyprzedziła Polo TV. Najwięcej zyskał Polsat Music HD - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rusza Nicktoons, kanał dla dzieci w wieku 4-10 lat

Firma Viacom International Media Networks uruchomiła w Polsce nowy kanał dziecięcy Nicktoons, kierujący swoją ofertę programową do dzieci w wieku od 4. do 10. roku życia. Kanał zastąpił nadający od 2011 roku Nickelodeon HD. - Jesteśmy przekonani, że Nicktoons pozwoli nam jeszcze bardziej dopasować naszą ofertę do gustów i preferencji dzieci - wyjaśnia Daniel Reszka, vice president, youth & emerging brands CEE w VIMN Polska. więcej

Robert Jałowy z TVP3 Gorzów Wlkp.: wbrew sugestiom dziennikarzy profil twitterowy z obraźliwymi treściami nie należy do mnie

Robert Jałowy, dyrektor TVP3 Gorzów Wielkopolski, zapewnił, że profil twitterowy o nazwie „red. R. Jałowy” wbrew przypuszczeniom niektórych dziennikarzy nie należy do niego. - Nigdy nie zakładałem i nie mam konta na Twitterze. Jeżeli ktoś prowadzi konto z moim nazwiskiem, podając się za dyrektora Oddziału TVP, to ewidentnie podszywa się pod moją tożsamość i tym samym chce zaszkodzić zarówno mi, jak i Spółce, którą reprezentuję - stwierdził. więcej

,,Czy na pewno umiesz gotować? 5" w Kuchni+ (wideo)

Od 16 lutego 2018 roku Kuchnia+ będzie emitować piąty sezon reality-show „Czy na pewno umiesz gotować?”. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Michał Migała, Mariusz Cieślik i Krzysztof Zalewski w wiosennej radiowej Trójki

Wiosną na antenie Programu III Polskiego Radia pojawią się dwie premierowe audycje autorskie „Annały Migały” Michała Migały i „AnagrammarganA” Michała Margańskiego. Trójka przygotowała także cykle „Trzy po trzy”, „Sprawiedliwi wśród narodów świata”, „Zagadkowa Osiecka” i „Zalef Zgiełku”. więcej

 
70-lecie Chóru Polskiego Radia świętowane będzie cały rok

Chór Polskiego Radia świętuje w tym roku jubileusz 70-lecia istnienia. Z tej okazji przez cały rok odbywać się będą koncerty, organizowane będą festiwale i widowiska. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polska Fundacja Narodowa: kampania informacyjna #GermanDeathCamps dotarła do 180 mln użytkowników

Polska Fundacja Narodowa podsumowała międzynarodową kampanię informacyjną promującej nagrania "Today, we are still on the side of truth" i wspomnienia "Testimony of truth". Z tych danych wynika, że kampania dotarła do prawie 180 mln osób. więcej

McDonald's zapowiada, że zmieni produkty w Happy Meal na zdrowsze i zmodyfikuje ich reklamy

McDonald’s przedstawił globalne zobowiązania dotyczące zestawów Happy Meal. Zaplanowano zmiany w zakresie produktów wchodzących w skład zestawów oraz w obrębie komunikacji oferty dla dzieci. Marka będzie zachęcać rodziny do wyboru zestawów zawierających owoce, warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, produkty pełnoziarniste, chude białko i wodę. więcej

W marcu w TVP najdroższe towarzyskie mecze piłkarskie, ,,M jak miłość" i skoki narciarskie w Oslo

W cenniku reklamowym TVP na marzec br. w niektórych pasmach ceny reklam są wyższe, a w innych niższe w porównaniu do marca ub.r. Najwięcej kosztują spoty przy towarzyskich meczach piłkarskich Polaków z Nigerią i Koreą Południową, przy serialu „M jak miłość” oraz w trakcie relacji skoków narciarskich z Oslo. więcej

NBP wydał 90 tys. zł na kampanię w social media przestrzegającą przed kryptowalutami

Narodowy Bank Polski na działania w mediach społecznościowych w ramach kampanii przestrzegającej przed kryptowalutami przeznaczył 91,2 tys. zł. Aktywności realizowano głównie na Facebooku i YouTubie, m.in. we współpracy z youtuberami z sieci partnerskiej Gamellon. więcej

Monika Więch: z Wavemaker do Starcomu

Monika Więch rozpoczęła pracę w domu mediowym Starcom (Publicis Media) na stanowisku communications & business directora w zespole obsługującym Grupę Żywiec. Przeszła z agencji Wavemaker. więcej

Maybelline najpopularniejszą reklamą w styczniu na polskim YouTube (TOP5)

Dwie reklamy z kampanii Maybelline "Make Up in The City" trafiły do zestawienia YouTube Ads Leaderboard za styczeń 2018. Podium uzupełniają Almette i Kuchnia Lidla. więcej

,,Mistrzowskie doznania" - McDonald's promuje kanapkę Maestro Chicken & Curry

Wystartował kampania McDonald’s Polska, promująca nowego burgera Maestro Chicken & Curry. Akcję „Mistrzowskie doznania” przygotowały DDB&tribal, Gutenberg Networks, Papaya Films i OMD. więcej

Miłość na przekór ciężkiej chorobie w nowej odsłonie kampanii fundacji Rak'n'Roll

„Nie ma miłości bez procentów" to tytuł nowego spotu fundacji Rak'n'Roll, przygotowanego w ramach kampanii zachęcającej do przekazywania na rzecz organizacji 1 procenta podatku. Za całościową koncepcję kreatywną pomysłu odpowiada agencja Grey Group Poland. więcej

Rośnie sprzedaż w sklepach małoformatowych. Które produkty są najpopularniejsze?

W styczniu 2018 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w porównaniu do stycznia 2017 r. wzrosła o 3,7%, mimo iż liczba wszystkich zarejestrowanych transakcji zwiększyła się o niecały 1%. W porównaniu do grudnia 2017 r., kiedy sprzedaż była wyższa niż w innych miesiącach ze względu na przygotowania do świąt, obroty obniżyły się o 12%, natomiast łączna liczba transakcji spadła o ok. 2% - wynika z danych Polskiej Izby Handlu i agencji badawczej CMR. więcej

Rybnik zapłaci 370 tys. zł za obecność w drugim sezonie ,,Diagnozy"

369 tys. zł brutto kosztuje władze Rybnika umiejscowienie akcji drugiego sezonu serialu „Diagnoza” nadawanego w TVN. Tyle samo zapłaciły w poprzednim sezonie. więcej

STS sponsorem Polskiej Ligi Esportowej

Bukmacher STS podpisał umowę sponsorską z Polską Ligą Esportową. Z tej okazji STS i Polska Liga Esportowa organizują mecz, w którym weźmie udział czołówka zawodników z polskich drużyn. więcej

Justyna Krzyżanowska international marketing managerem w New Age Media, odeszła Marta Weczera

Justyna Krzyżanowska zaczęła pracę w domu sprzedaży reklamy kinowej New Age Media jako international marketing manager. Zastąpiła na tym stanowisku Martę Weczerę, która rozstała się z firmą i przeszła do "Vogue". więcej

Zuzanna Kochańska: z Isobar Poland do TalentMedia

Pracę w sieci partnerskiej TalentMedia zaczęła Zuzanna Kochańska, obejmując funkcję senior account executive. Poprzednio pracowała w Isobar Poland. więcej

Tymbark pokazuje w reklamie soków Vitamini, że ,,w naturze nic nie ginie" (video)

Nowa kampania marki Tymbark (Maspex Wadowice) promuje soki warzywne Vitamini. Za działania odpowiadają agencja Bardzo i dom mediowy Starcom. więcej

Tomasz Szewczyk przeszedł z OS3 do Kalicińscy.com

Tomasz Szewczyk zaczął pracę jako senior copywriter w dziale kreacji agencji Kalicińscy.com. Wcześniej był związany m.in. z OS3, Ogilvy & Mather, Tippingpoint, Directors, Walk, J. Walter Thompson Group Poland oraz Bardzo. więcej

Marka Atlantic uruchomiła grę fabularną przez chatbota

Marka zegarków Atlantic wystartowała z aktywacją, w której uczestnicy za pośrednictwem chatbota w aplikacji Messenger odbywają wirtualny rajd. Za koncepcję oraz opiekę kreatywną nad projektem odpowiada agencja Performante. więcej

Winter Foch - pierwsza loteria marki evr?e

Wystartowała pierwsza loteria konsumencka marki kosmetyków evr?e, w której do zdobycia są nagrody pieniężne, wycieczki oraz bony zakupowe. Zabawa trwa do 18 marca. więcej

,,Vogue Polska" promował się mobilnymi kawiarniami

W dniu debiutu „Vogue Polska” na ulicach największych miast w Polsce można było spotkać mobilne kawiarenki Vogue Cafe, które częstowały przechodniów gorącą czekoladą i promowały magazyn. Akcję przygotował LuxHub (Havas Media Group). więcej

Up&More wypromuje Easyshare

Agencja Up&More rozpoczęła współpracę z Easyshare - nowym graczem na rynku carshearing'u. więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora ma zgodę UOKiK na uruchomienie biznesu restauracyjnego

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na utworzenie przez spółkę Helios (należącą do Agory) wspólnie z dwoma osobami fizycznymi podmiotu, który będzie prowadził sieć lokali gastronomicznych typu fast casual. więcej

RASP i Mark Dekan pozywają i oskarżają Wojciecha Biedronia za teksty w ,,Sieci", WP szykuje pozew przeciw Michałowi Karnowskiemu

Ringier Axel Springer Polska i Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RASP, oprócz pozwów cywilnych skierowali przeciw Wojciechowi Biedroniowi prywatny akt oskarżenia z artykułu 212 Kodeksu karnego. Z kolei Wirtualna Polska nie złożyła jeszcze pozwu przeciw Michałowi Karnowskiemu, ale zapewnia, że nie rezygnuje z działań prawnych wobec publicysty. więcej

Rafał Ziemkiewicz odwołał spotkania w Wielkiej Brytanii, chce przeprosin od posłanki nazywającej go ,,prawicowym ekstremistą"

Spotkania autorskie Rafała Ziemkiewicza zaplanowane na najbliższy weekend w Wielkiej Brytanii przełożono na później, o czym publicysta poinformował w TVP Info. Ziemkiewicz zapowiada pozew przeciw Rupie Huq z Partii Pracy, która zaapelowała o wydanie mu zakazu wstępu do Wielkiej Brytanii. więcej

,,Gazeta Wyborcza" loterią promuje prenumeratę teczkową (wideo)

Ruszyła loteria promująca prenumeratę teczkową „Gazety Wyborczej” (Agora). Akcja potrwa do 24 lutego. więcej

Towarzystwo Dziennikarskie zawiadamia prokuraturę ws. niewpuszczenia dziennikarzy do Trybunału Konstytucyjnego. ,,Złamano prawo i konstytucję"

Towarzystwo Dziennikarskie złożyło zawiadomienie do prokuratury okręgowej w Warszawie o możliwości popełnienia przestępstwa przez Julię Przyłębską, prezes Trybunału Konstytucyjnego. Chodzi o sprawę niewpuszczenia dziennikarzy mediów komercyjnych na konferencję. - To pokazuje klimat polityczny oraz to, jak działa ten tzw. Trybunał Konstytucyjny - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jan Ordyński, wiceprezes TD. więcej

Optizen Labs: spadek wpływów i 180 tys. zł straty netto w 2017 roku

Firma Optizen Labs, oferująca rozwiązanie w zakresie cyfryzacji treści dla wydawców i firm marketingowych, w ub.r. zanotowała spadek wpływów o 25,9 proc. do 1,29 mln zł oraz 180,2 tys. zł straty netto. W samym czwartym kwartale osiągnęła już wzrost przychodów, przy pogorszeniu wyniku netto. więcej

Nowo przyjęta dziennikarka ,,New York Timesa" zwolniona po odkryciu jej rasistowskich tweetów sprzed kilku lat

Dziennikarka Quinn Norton zajmująca się segmentem nowych technologii i internetu została zwolniona przez „The New York Times” kilka godzin po przyjęciu jej do redakcji dziennika. Powodem niemal natychmiastowego wypowiedzenia są rasistowskie i homofobiczne wpisy zamieszczone kilka lat temu przez dziennikarkę na Twitterze. więcej

,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży. Tylko ,,NG Traveler" na plusie

W segmencie miesięczników podróżniczych w listopadzie ub.r. dwa z trzech tytułów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Podróże”. Zyskał tylko „NG Traveler”, a pozycję lidera sprzedaży utrzymał National Geographic Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Gazeta Wyborcza" z wywiadem z Mateuszem Morawieckim udzielonym ,,Die Welt": żarty dziennikarzy, oburzenie rzeczniczki PiS

W czwartek „Gazeta Wyborcza” opublikowała wywiad z premierem Mateuszem Morawieckim przeprowadzony przez „Die Welt”. Niektórzy dziennikarze żartowali, że „GW” eksponuje ten temat na pierwszej stronie, a rzeczniczka PiS-u określiła to jako „manipulację 110 procent”. - W każdym miejscu (proszę zajrzeć do skrinów poniżej) zaznaczaliśmy, że to wywiad udostępniony przez „Die Welt” - odpowiedział jej Bartosz Wieliński z „GW”. więcej

,,Murator" w sprzedaży z dodatkiem na temat zapobiegania smogu

W czwartek, 15 lutego ukazał się marcowy numer miesięcznika „Murator”(Grupa ZPR Media) z dodatkiem „Ogrzewanie bez smogu”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polski ,,Vogue" w internecie: elegancki, tradycyjny, bez zalewu reklam (opinie)

Serwis internetowy polskiej edycji miesięcznika „Vogue” ma minimalistyczną szatę graficzną i dobrze eksponuje materiały zdjęciowe, co odzwierciedla elegancki charakter tego magazynu. W przeciwieństwie do jego wersji drukowanej nie jest przeładowany reklamami - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych. więcej

Google zapowiada na 2018 rok polską wersję Google Assistant

Koncern Google ujawnił plany zgodnie z którymi jego inteligentny cyfrowy asystent pojawi się w 2018 roku w polskiej wersji językowej. Dzięki temu użytkownicy w Polsce będą mogli swobodnie korzystać z Google Assistant w różnych urządzeniach. Serwis Wirtualnemedia.pl ustalił, że prace nad nowymi wersjami głosowymi asystenta wciąż trwają, a data wprowadzenia spolonizowanej wersji nie jest na razie znana. więcej

Po ugodzie z Getty Images z wyszukiwarki Google znika przycisk Pokaż obraz

Z wyszukiwarki Google w opcji wyszukiwania graficznego usunięto przycisk Pokaż obraz. Niemożliwe jest także wyszukiwanie obrazem z poziomu konkretnego zdjęcia. To efekt niedawnej ugody zawartej pomiędzy Google a agencją Getty Images. więcej

Optizen Labs: spadek wpływów i 180 tys. zł straty netto w 2017 roku

Firma Optizen Labs, oferująca rozwiązanie w zakresie cyfryzacji treści dla wydawców i firm marketingowych, w ub.r. zanotowała spadek wpływów o 25,9 proc. do 1,29 mln zł oraz 180,2 tys. zł straty netto. W samym czwartym kwartale osiągnęła już wzrost przychodów, przy pogorszeniu wyniku netto. więcej

Maybelline najpopularniejszą reklamą w styczniu na polskim YouTube (TOP5)

Dwie reklamy z kampanii Maybelline "Make Up in The City" trafiły do zestawienia YouTube Ads Leaderboard za styczeń 2018. Podium uzupełniają Almette i Kuchnia Lidla. więcej

Twitter będzie transmitować najważniejsze wydarzenia na świecie, zaczął od strzelaniny na Florydzie

Twitter zapowiada, że zamierza nadawać bezpośrednie transmisje z najważniejszych wydarzeń na świecie. Projekt ma być realizowany we współpracy z lokalnymi nadawcami telewizyjnymi. W ramach testów serwis prowadził dla użytkowników w USA bezpośrednią relację z wtorkowej strzelaniny do której doszło w Parkland na Florydzie. więcej

Na Onecie jako autentyczną wypowiedź po meczu Real-PSG podano żart Tomasza Smokowskiego z ,,Misia"

W relacji z meczu Ligi Mistrzów Real Madryt - PSG jako autentyczną wypowiedź właściciela paryskiego klubu podano słowa przypisane mu w formie żartu przez Tomasza Smokowskiego, który zacytował fragment kultowej komedii „Miś”. więcej

Noizz.pl startuje z aplikacją mobilną adresowaną do generacji C

Grupa Onet-RAS Polska uruchomiła aplikację mobilną Noizz. Na platformie będą dominować materiały związane z kulturą miejską, muzyką, filmem czy street foodem. Aplikacja ma być adresowana głównie do generacji C, która jest największym odbiorcą serwisu Noizz.pl. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
38PR & Content Communication dla Grupy Prawnej Koksztys

Do grona klientów 38PR & Content Communication dołączyła kancelaria prawna - Grupa Koksztys. więcej

Kukuła Healthy Food nowym klientem Consulting'n more

Kukuła Healthy Food, firma cateringowa z oferująca dietę pudełkową premium rozpoczęła współpracę w zakresie komunikacji marketingowej z Consulting’n more. więcej

Sieć Worldcom PR Group przyjęła nowych partnerów

Worldcom Public Relations Group, światowa sieć niezależnych firm public relations, podczas spotkania w Nowym Jorku przyjęła nowych partnerów – agencje Keating & Associates z Irlandii oraz Providence Consulting, Inc. z Kalifornii. W Polsce wyłącznym przedstawicielem sieci jest agencja Made in PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orlen zrywa umowę z JustDrive, strony obarczają się winą za koniec współpracy. ,,Mamy rozwiązania alternatywne"
FBI, CIA i NSA ostrzegają Amerykanów przed kupnem smartfonów Huawei
XF75 i WF66 - nowe serie telewizorów Sony
Corsair: nowy komputer dla graczy Corsair One Elite (wideo)
Raiffeisen Polbank dołącza do systemu Blik
Mix i Mix 2 - nowe smartfony Ulefone za 699 zł i 549 zł (wideo)
Archos na MWC 2018: nowy komputer All-in-one Vision 215 za 1399 zł
Noizz.pl startuje z aplikacją mobilną adresowaną do generacji C
 
 
 
GOSPODARKA
 
Agora ma zgodę UOKiK na uruchomienie biznesu restauracyjnego
McDonald's zapowiada, że zmieni produkty w Happy Meal na zdrowsze i zmodyfikuje ich reklamy
W 2017 r. długi Polaków rosły o blisko miliard zł miesięcznie
Gdańskie lotnisko rozbudowuje terminal pasażerski. Nowy pirs i rękawy
Rośnie sprzedaż w sklepach małoformatowych. Które produkty są najpopularniejsze?
Hyundai i30 Fastback od 77 tys. zł
Raiffeisen Polbank dołącza do systemu Blik
Ceny żywności ,,zjadają" dochody Polaków
"Pakiet bezpieczeństwa" w Banku Millennium - złóż reklamację. Decyzja UOKiK
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,The Innocents" nowym serialem Netflixa. Premiera jeszcze w tym roku (wideo)
Powstanie piąty sezon serialu "Grace and Frankie"
Koniec serialu "Rodzina w oparach"
Ray Fisher zagra w trzecim sezonie serialu "Detektyw"
Ed Sheeran w klipie "River" Eminema (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj