|
|
|
|
|
|
|
Reklama telewizyjna w ub.r. na plusie dzięki dużemu popytowi w ostatnim kwartale
Gdyby nie nadspodziewanie duży popyt na zasoby telewizyjne w czwartym kwartale ub.r., kiedy to zwłaszcza w stacjach ogólnopolskich z tzw. wielkiej czwórki królowała niepodzielnie sprzedaż cennikowa, to 2017 rok zakończyłby się dla telewizji na minusie. Byłby to pierwszy od kilku lat spadek przychodów telewizyjnych - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Juliusz Braun do Piotra Glińskiego: TVP nie podjęła rozmów z BBC nt. seriali o Powstaniu Warszawskim i rotmistrzu Pileckim
Telewizja Polska zaniechała współpracy z BBC w zakresie nakręcenia serialu o losach rotmistrza Witolda Pileckiego i o Powstaniu Warszawskim - pisze do wicepremiera, ministra kultury Piotra Glińskiego b. prezes TVP, członek Rady Mediów Narodowych, Juliusz Braun. Apeluje też o decyzje, które mogą odwrócić tę sytuację.
więcej
|
TVP1 dzięki ,,Koronie królów" i ,,Jednemu z dziesięciu" umocniła się w dni powszednie w paśmie 17.00-20.00, TVP2 ostro w dół
Telewizyjna Jedynka dzięki emisji „Korony królów” i „Jednego z dziesięciu” zaczęła notować lepsze udziały w rynku telewizyjnym w dni powszednie w paśmie 17.00-20.00 względem analogicznego okresu rok wcześniej. Duży spadek oglądalności zanotowała jednak siostrzana Dwójka.
więcej
|
TVN24 liderem stacji tematycznych. TTV zyskało najwięcej w czołówce (top 25)
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w styczniu 2018 roku zajęło TVN24. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowało TTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Teleexpress" dzięki emisji w TVP Info przed ,,Faktami", ale bez jednej czwartej widzów w TVP1
W styczniu br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w czterech głównych stacjach były „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności na głównych antenach względem analogicznego okresu rok wcześniej, a zdecydowanie najwięcej straciły „Teleexpress” (971 tys. widzów) i „Wiadomości” (798 tys. osób). Jednak „Teleexpress” dzięki dodatkowej emisji w TVP Info miał wyższą łączną oglądalność od „Faktów”.
więcej
|
Stopklatka ze spadkiem wpływów o 6 proc. i 991 tys. zł straty, powodami spadek oglądalności i ceny punktu ratingowego
W ub.r. firma Stopklatka, nadawca kanału Stopklatka TVN, zanotowała 27,99 mln zł wpływów ze sprzedaży (o 6,2 proc. mniej niż rok wcześniej) i 991 tys. zł straty netto (wobec 47 tys. zł zysku netto w 2016 roku). Spółka uzasadnia to niższą oglądalnością stacji, spadkiem ceny punktu ratingowego za reklamę oraz wzrostem kosztów licencji programowych.
więcej
|
Katarzyna Kolenda-Zaleska: rząd nie będzie nam dyktował, co, jak i kiedy publikować - nie możemy też ulegać opozycji (wideo)
Podczas sobotniego Charytatywnego Balu Dziennikarzy dziennikarka „Faktów” TVN Katarzyna Kolenda-Zaleska, oceniła, że ponieważ media publiczne przestały pełnić funkcję kontrolną wobec władzy, na mediach prywatnych ciąży większa odpowiedzialność. - Rząd nie będzie nam dyktował, w jaki sposób mamy pisać i o czym mamy pisać, kiedy mamy publikować nasze materiały i jak długo mają trwać dziennikarskie śledztwa - stwierdziła, zaznaczając, że dziennikarze powinni być również zdystansowani wobec środowisk opozycyjnych.
więcej
|
UOKiK przesuwa decyzję ws. przejęcia Netii przez Cyfrowy Polsat, zbada lokalne rynki płatnej telewizji
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował o wydłużeniu postępowania w sprawie ogłoszonego dwa miesiące temu przejęcia kontrolnego pakietu akcji Netii przez Cyfrowy Polsat. Według UOKiK-u wszyscy dostawcy płatnej telewizji - zarówno platformy satelitarne, jak i sieci kablowe - są konkurentami, bo rywalizują o podobnych klientów.
więcej
|
Discovery zmierzy łączną oglądalność ZIO 2018 na wszystkich ekranach i platformach
Discovery Networks International po raz pierwszy w historii zmierzy konsumpcję materiałów wideo w całej Europie i na wszystkich ekranach. Badanie o nazwie „New TV - Total Video” będzie przeprowadzane w trakcie trwania tegorocznych ZIO w Pjongczang. Obejmie ono oglądalność wideo, liczbę użytkowników oraz ich zaangażowanie.
więcej
|
Koniec ,,Dzień dobry Polsko". Tylko 100 tys. widzów, największą miały pierwsze odcinki
„Dzień dobry Polsko” po niemal roku emisji śledzi średnio 114 tys. osób. Odcinki magazynu pokazane w sezonie 2016/2017 miały 124 tys. widzów, a w sezonie 2017/2018 morning-show gromadzi 107 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
19. sezon ,,Galileo" od 24 lutego w Czwórce
W sobotę, 24 lutego 2018 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję 19. sezonu programu „Galileo”. Ponownie prowadzić go będzie Paweł Orleański.
więcej
|
Polsat liderem oglądalności w 2017 roku, TVN24 najwyżej wśród kanałów tematycznych (top 150 kanałów)
W zeszłym roku liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotował TVN24, a z nowych kanałów najwyżej uplasował się Super Polsat. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Magdalena Ogórek do widzów ,,Studia Polska": z powodu usterki w oprogramowaniu nie pokażemy tweetów (wideo)
Na początku odcinka programu „Studio Polska” w TVP Info prowadząca Magdalena Ogórek poinformowała widzów, że redakcja cały czas „stara się usunąć usterkę oprogramowania, które odpowiada za emisję tweetów”. Wpisy użytkowników Twittera nie pojawiają się na ekranie. Tematem dyskusji w studiu są kontrowersje wokół nowelizacji ustawy o IPN.
więcej
|
Puchar Sześciu Narodów w nc+ przez najbliższe cztery sezony
Platforma nc+ nabyła wyłączne prawa telewizyjne do transmisji Pucharu Sześciu Narodów w rugby w latach 2018-2021. Wszystkie mecze najbliższych czterech sezonów będą transmitowane w kanałach sportowych nc+ oraz w nc+ GO.
więcej
|
Na konferencję w Trybunale Konstytucyjnym wpuszczono tylko dziennikarzy TVP i Polskiego Radia, bez mediów prywatnych
Na piątkową konferencję w siedzibie Trybunału Konstytucyjnego, z udziałem m.in. premiera Mateusza Morawieckiego, wpuszczono tylko ekipy reporterskie Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. Skrytykowali to dziennikarze mediów prywatnych.
więcej
|
Ambasada Izraela zarzuca TVP Info antysemityzm - TVP przeprasza za błąd w omówieniu wywiadu Anny Azari
Ambasada Izraela w Polsce stwierdziła, że w ostatnich dniach odnotowała falę ataków o podłożu antysemickim, zwłaszcza w TVP Info. - Na Twitterze 1 lutego TVP Info opublikowało wpis łączący reakcję Izraela na nowelizację ustawy o IPN z kwestią reprywatyzacji. Trudno o bardziej jaskrawy przykład antysemickiego fake newsa - ocenili izraelscy dyplomaci. Telewizja Polska przeprosiła ambasadorkę Izraela za tę publikację.
więcej
|
,,Endeavour 5" i ,,Most nad Sundem 4" w Ale Kino+
W lutym 2018 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję piątego sezonu serialu „Endeavour” oraz czwartej serii produkcji „Most nad Sundem”.
więcej
|
Większość widzów obejrzy Super Bowl w domu, dla ponad połowy reklamy przy transmisji są bardzo ważne
Przeważająca większość ankietowanych obejrzy niedzielny finał ligi amerykańskiego futbolu ligi NFL w domu. Dla ponad połowy z nich niezwykle ważne są reklamy wyświetlane przy tej transmisji - wynika z badania firmy Critical Mix.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Jesteśmy na wojnie z Żydami". Dziennikarz RMF FM Bogdan Zalewski przeprasza i dodaje, że nie jest antysemitą
Władze radia RMF FM zawiesiły w pracy swojego wieloletniego dziennikarza Bogdana Zalewskiego po tym, jak napisał: „Jesteśmy na wojnie z Żydami! Nie pierwszy raz w naszej historii. (…)Jestem gotowy podnieść rzuconą mi jako Polakowi rękawicę. Szukam ludzi ducha i czynu”. - Redakcja stanowczo odcina się od wszelkich antysemickich zachowań. Jednocześnie zapewniamy, że podobne opinie nigdy nie pojawiły się i nie pojawią na antenie - stwierdził Maciej Brzozowski, rzecznik RMF FM. W sobotę Zalewski przeprosił za swoje słowa.
więcej
|
|
Radio Jasna Góra, Meloradio, Radio Leliwa i Radio Opatów z koncesjami na kolejne 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła czterem podmiotom koncesję na nadawanie programów radiowych na dziesięć lat - do 2028 roku.
więcej
|
|
Dominacja Rekord FM w Radomiu w II półroczu. RMF FM i Eska do góry
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w drugim półroczu ub.r. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło Radio RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
RMF FM zawiesza Bogdana Zalewskiego za wpis o ,,wojnie z Żydami". ,,Odcinamy się od wszelkich antysemickich zachowań"
Kierownictwo RMF FM zawiesiły w pracy swojego wieloletniego dziennikarza Bogdana Zalewskiego po tym, jak na Facebooku napisał on: „Jesteśmy na wojnie z Żydami! Nie pierwszy raz w naszej historii. (…)Jestem gotowy podnieść rzuconą mi jako Polakowi rękawicę. Szukam ludzi ducha i czynu”. - Redakcja stanowczo odcina się od wszelkich antysemickich zachowań. Jednocześnie zapewniamy, że podobne opinie nigdy nie pojawiły się i nie pojawią na antenie - stwierdził Maciej Brzozowski, rzecznik RMF FM.
więcej
|
|
Weszło FM ruszy 9 lutego. Wróci ,,Stan futbolu", w ramówce oprócz piłki nożnej MMA i tenis
Internetowe radio sportowe Weszło FM, powiązane z serwisem piłkarskim Weszło.com, rozpocznie nadawanie w piątek 9 lutego. W ramówce będą audycje o polskich i zagranicznych rozgrywkach piłkarskich, a także innych dyscyplinach. W stacji będzie można posłuchać m.in. Krzysztofa Stanowskiego (w programie „Stan futbolu”), Dariusza Urbanowicza, Łukasza „Jurasa” Jurkowskiego i Adama Romera.
więcej
|
|
|
|
Reklama telewizyjna w ub.r. na plusie dzięki dużemu popytowi w ostatnim kwartale
Gdyby nie nadspodziewanie duży popyt na zasoby telewizyjne w czwartym kwartale ub.r., kiedy to zwłaszcza w stacjach ogólnopolskich z tzw. wielkiej czwórki królowała niepodzielnie sprzedaż cennikowa, to 2017 rok zakończyłby się dla telewizji na minusie. Byłby to pierwszy od kilku lat spadek przychodów telewizyjnych - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Handlowców i marketingowców pracuje na etatach 14 razy więcej niż dziennikarzy i twórców, zarabiają po 5-8,7 tys. zł miesięcznie (raport)
Na etatach pracuje 18,3 tys. specjalistów ds. sprzedaży, marketingu i PR, 68,9 tys. kierowników ds. sprzedaży, marketingu i rozwoju, 10,4 tys. dziennikarzy, literatów i filologów oraz 7,5 tys. twórców i artystów - wynika z danych GUS. W pierwszej grupie przeciętna pensja miesięczna wynosiła 5,7 tys. zł, w drugiej - 8,7 tys. zł, w trzeciej - prawie 5 tys. zł, a w czwartej - 5,1 tys.
więcej
|
Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)
W 2017 roku nakłady reklamowe producentów czekolady były porównywalne do inwestycji poniesionych rok wcześniej. Najwięcej wydała firma Ferrero Polska, Storck miał najwyższą dynamikę wzrostu wydatków, a Mondelez Polska i Wawel zmniejszyły budżety na reklamy.
więcej
|
Hochland musi zmienić reklamę serków Hochland z Anną Guzik, bo wprowadza nią w błąd (wideo)
Telewizyjny spot serków Hochland, w którym Anna Guzik twierdzi, że są one produkowane wyłącznie z naturalnych składników, musi zostać zmodyfikowany, ponieważ wprowadza widzów w błąd - orzekła Komisja Etyki Reklamy. W skład promowanych serków wchodzą bowiem także m.in. konserwant, sztuczne aromaty i sole emulgujące.
więcej
|
Coca-Cola z własnym internetowym serialem ,,Seen" dla nastolatków
Coca-Cola realizuje autorski serial dla nastolatków nagrywany smartfonami. „Seen” można oglądać na YouTube, Facebooku oraz aplikacji Woah. Projekt powstaje we współpracy z domem mediowym MediaCom oraz platformą DDOB.
więcej
|
Fundacja Rak'n'Roll ,,piwem bez procentów" zachęca do przekazywania 1 procenta podatku
Rusza kampania „Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów" fundacji Rak'n'Roll, zachęcająca do przekazania organizacji 1 proc. podatku. W ramach akcji stworzono bezalkoholowe, rzemieślnicze piwo „KRS 0000 338 803”.
więcej
|
Discovery zmierzy łączną oglądalność ZIO 2018 na wszystkich ekranach i platformach
Discovery Networks International po raz pierwszy w historii zmierzy konsumpcję materiałów wideo w całej Europie i na wszystkich ekranach. Badanie o nazwie „New TV - Total Video” będzie przeprowadzane w trakcie trwania tegorocznych ZIO w Pjongczang. Obejmie ono oglądalność wideo, liczbę użytkowników oraz ich zaangażowanie.
więcej
|
Olivier Janiak i Karolina Malinowska z dziećmi reklamują zniżki do Cinema City dla klientów Play (wideo)
W nowej kampanii sieci Play z udziałem Karoliny Malinowskiej i Oliviera Janiaka z dziećmi reklamowana jest oferta obejmująca 50-procentową obniżkę cen biletów do kin Cinema City. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Wujek przegrywający zakłady w reklamie Orange Love za 99 zł miesięcznie (wideo)
W nowej kampanii oferty Orange Love reklamowany jest wariant za 99 zł miesięcznie. Za obsługę marketingową Orange Polska odpowiadają agencja Leo Burnett i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
Bożydar Iwanow ambasadorem reklamowym forBET (wideo)
Dziennikarz piłkarski Telewizji Polsat Bożydar Iwanow został ambasadorem reklamowym firmy forBET Zakłady Bukmacherskie. Umowę podpisano na rok z opcją przedłużenia na kolejny.
więcej
|
,,Stylowe wyzwania" - Karolina Malinowska i Kamila Szczawińska w kampanii Nivea Invisible (wideo)
Rusza akcja pod hasłem „Stylowe wyzwania” promująca dezodoranty Nivea z serii Invisible. W kampanii reklamowej biorą udział modelki Karolina Malinowska i Kamila Szczawińska.
więcej
|
Roger Federer mimo wieku wciąż lśni w blasku reflektorów, a kolejnymi zwycięstwami daje markom nowe możliwości komunikacyjne (opinie)
Roger Federer stał się ikoną swojej dyscypliny jednoznacznie kojarząc się z sukcesem i doskonale poprowadzoną karierą sportową. Jego ostatnie zwycięstwo na Australian Open nie wpłynie znacząco na podniesienie i tak już ogromnej wartości marketingowej, a jedynie może ją utrzymać na odpowiadającym sponsorom poziomie. Ostatni zdobyty przez Szwajcara tytuł daje jego sponsorom nowe możliwości wykorzystania jego wizerunku i jednoczesnego potwierdzenia korelacji pomiędzy jego mistrzowską formą a jakością ich produktów - o potencjale marketingowym Rogera Federera mówią dla Wirtualnemedia.pl Piotr Glinkowski, Jacek Kotarbiński, Grzegorz Kita i Jakub Świętochowski.
więcej
|
Grupa 4Fun zajmie się przygotowaniem reklam marki Avon
Grupa 4Fun wygrała przetarg na przygotowanie spotów reklamowych marki kosmetycznej Avon. Podwykonawcą projektu jest agencja Warsaw Creatives.
więcej
|
Huawei z walentynkową aktywacją #AddictedToYou
Z okazji zbliżających się walentynek Huawei przygotował aktywację, w ramach której życzenia dla ukochanej osoby, złożone przez aplikację, będą wyświetlane na ekranie w centrum Warszawy.
więcej
|
Nissan w kampanii pomaga kobietom w Arabii Saudyjskiej uczyć się prowadzić samochód (wideo)
Koncern motoryzacyjny Nissan rozpoczął w Arabii Saudyjskiej kampanię reklamową, którą chce pomóc kobietom z tego kraju w nauce jazdy samochodem.
więcej
|
Bogna Balicka: z Young&Rubicam do Leo Burnett Warsaw
Bogna Balicka rozpoczęła pracę w dziale strategii agencji reklamowej Leo Burnett Warsaw. Jako planning manager zasiliła zespół obsługujący Orange. Poprzednio pracowała w Young&Rubicam.
więcej
|
Super Bowl 2018: które firmy i marki będą się reklamowały?
W niedzielę miliony Amerykanów usiądą przed telewizorami, by obejrzeć finałowe starcie gwiazd amerykańskiego futbolu. Wielu z nich skupi uwagę na przerwach reklamowych, by obejrzeć często jedyne w swoim rodzaju spoty przygotowane przez marketerów specjalnie na tę okazję. Serwis Wirtualnemedia.pl przygotował zestawienie najważniejszych informacji związanych z reklamowym aspektem tegorocznego finału Super Bowl.
więcej
|
Marcin Piwnicki: przyjąłbym do pracy każdego, kto by mnie zaciekawił
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Piwnicki, dyrektor kreatywny i właściciel studia kreatywnego Kohe.
więcej
|
,,Rekordowa kumulacja" w promocji piwa Harnaś (wideo)
Startuje kolejna edycja corocznej promocji piwa Harnaś (produkowanego przez Carlsberg Polska), tym razem realizowana pod hasłem „Rekordowa kumulacja”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, Propeller Film, Deep Blue Production i Initiative Media Warszawa.
więcej
|
,,Vogue Polska" rusza z kampanią promocyjną, w reklamach prace polskich artystów
Pod hasłem „Moda to coś więcej niż myślisz” na początku lutego ruszyła kampania reklamowa, towarzysząca wprowadzeniu na rynek magazynu „Vogue Polska” (Visteria). Akcja prowadzona jest we współpracy z BBDO, Wavemaker oraz Business&Culture.
więcej
|
Agencja click community poprowadzi social media dla Man Truck&Bus Polska
Firma Man Truck&Bus Polska, zajmująca się produkcją pojazdów, powierzyła krakowskiej agencji click community obsługę komunikacji w mediach społecznościowych.
więcej
|
Przy IAB Polska powstał poradnik dla specjalistów SEM
Grupa robocza SEM przy IAB Polska, przygotowała publikację edukacyjną „Case Studies SEM”. Składa się ze zbioru 9 studiów przypadków, prezentujących skuteczne kampanie SEM zrealizowane w latach 2015-2016 na polskim rynku.
więcej
|
|
|
Ponad 400 tys. zł zebrano podczas 18. Charytatywnego Balu Dziennikarzy. ,,Jednoczymy się w szczytnym celu, ponad podziałami"
Nieco ponad 400 tysięcy złotych zebrano podczas 18 Charytatywnego Balu Dziennikarzy. Wylicytowano 16 przedmiotów, w tym min. Scenariusz pierwszego odcinka „Ucha Prezesa” i broszkę b. premier Beaty Szydło. Dochód z Balu trafi do pięciu organizacji dobroczynnych. Imprezę skrytykował natomiast Michał Karnowski z „Sieci”. - Był bal i byli tam jacyś dziennikarze, ale latające w powietrzu sumy wskazują na bal warstwy oligarchicznej III RP - ocenił.
więcej
|
,,Życie Regionów" w ,,Rzeczpospolitej" zmienia się z dodatku w magazyn
Od poniedziałku 5 lutego „Rzeczpospolita Życie Regionów” (Gremi Media) stanie się cotygodniowym magazynem poświęconym sprawom lokalnym. Pismo liczy 24 strony, prowadzi je Andrzej Krakowiak z kilkuosobowym zespołem.
więcej
|
Olga Sztąberska na czele segmentu podróże i nauka w Burda International Polska
Od lutego stanowisko senior business managera w Burda International Poland objęła Olga Sztąberska. Będzie odpowiadała za zarządzanie operacyjne segmentem tematycznym travel & science.
więcej
|
Julian Reichelt redaktorem naczelnym ,,Bilda", odchodzi Tanit Koch
Po ponad dwóch latach od objęcia stanowiska redaktora naczelnego dziennika „Bild” Tanit Koch zrezygnowała z funkcji. Gazetą ma pokierować Julian Reichelt, który dotąd był szefem redaktorów naczelnych grupy Bild.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami wśród pism telewizyjnych w listopadzie. Tylko ,,TV 14" na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w listopadzie 2017 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Solar, Top Secret, KappAhl, Apart i Zalando laureatami Doskonałości Mody 2017
Magazyn „Twój Styl” po raz 19. wręczył statuetki Doskonałości Mody. W gronie laureatów zaleźli się m.in.: Solar, Top Secret, KappAhl, Apart i Zalando.
więcej
|
,,Skarb Kibica", ,,Misja Korea" i serwisy olimpijskie w Onecie i ,,Przeglądzie Sportowym"
Onet i „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska) są oficjalnymi partnerami medialnymi Polskiego Komitetu Olimpijskiego na zimowych igrzyskach olimpijskich Pjongczang 2018. W poniedziałek, 5 lutego wraz z dziennikiem ukaże się specjalne wydanie „Skarbu Kibica”. Media uruchomiły też specjalne serwisy olimpijskie.
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz: nie mam powodu przepraszać za ,,parchów" i ,,żydowskie obozy zagłady", Marcin Wolski dał się podejść
Publicysta „Do Rzeczy” i Telewizji Republika Rafał Ziemkiewicz stwierdził, że nie ma podstaw do przepraszania za swój wpis twitterowy o „parchach” i komentarz w TVP Info o „żydowskich obozach zagłady”. - Nie powiedziałem tego, co mi przypisano, więc NIE MAM ZA CO PRZEPRASZAĆ - stwierdził. Ocenił, że Marcin Wolski, który wyraził w tej sytuacji przeprosiny, uległ presji.
więcej
|
,,Życie na gorąco" i ,,Pani" z największymi wzrostami reklamowymi w 2017 r. - w dół ,,Twój Styl", ,,Wprost" i ,,Claudia" (Top 10)
W ub.r. „Życie na gorąco”, „Pani”,„Viva” i „Party” osiągnęły wzrosty cennikowych wpływów reklamowych kilkakrotnie wyższe niż średnia dla całego segmentu czasopism. Mniej niż rok wcześniej zarobiły natomiast z reklam „Twój Styl”, „Wprost” i „Claudia”.
więcej
|
,,Vogue Polska" rusza z kampanią promocyjną, w reklamach prace polskich artystów
Pod hasłem „Moda to coś więcej niż myślisz” na początku lutego ruszyła kampania reklamowa, towarzysząca wprowadzeniu na rynek magazynu „Vogue Polska” (Visteria). Akcja prowadzona jest we współpracy z BBDO, Wavemaker oraz Business&Culture.
więcej
|
|
|
,,Fabryka fejków" Devumi dostarczyła influencerom 200 mln obserwatorów
Amerykańska firma Devumi wyspecjalizowała się w tworzeniu fałszywych profili w mediach społecznościowych, które sprzedawała internautom. Klienci spółki - wśród nich znane osoby - pozyskali łącznie 200 mln „followersów”.
więcej
|
Szefowa YouTube'a zapowiada ściślejszą kontrolę treści i przywrócenie zaufania do serwisu
Susan Wojcicki, szefowa serwisu YouTube obiecała, że w 2018 roku platforma skupi się na budowie zaufania odbiorców i ściślejszym niż dotąd kontrolowaniu treści publikowanych przez twórców. Filtrowaniem materiałów będzie się zajmowało 10 tysięcy pracowników oraz ulepszone algorytmy, a wobec twórców łamiących rażąco regulamin spotkają poważne konsekwencje.
więcej
|
Mark Zuckerberg: Popełniłem prawie każdy błąd jaki był możliwy
Z okazji 14 rocznicy uruchomienia Facebooka Mark Zuckerberg, twórca serwisu podzielił się kilkoma osobistymi refleksjami związanymi z tym wydarzeniem. - Budując Facebook popełniłem prawie każdy błąd jaki był możliwy. Nasza społeczność istnieje nie dlatego że uniknęliśmy pomyłek, ale dlatego że to co robimy jest wystarczające ważne by wciąż podejmować wyzwania i rozwiązywać problemy - deklaruje Mark Zuckerberg.
więcej
|
Niemiecki urząd antymonopolowy zbada dominację Facebooka i Google na rynku reklamowym
Niemiecki odpowiednik polskiego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zapowiedział dochodzenie które ma zbadać sytuację na tamtejszym rynku reklamy internetowej. Regulator podejrzewa że kilka firm, wśród nich Facebook i Google osiągnęło w segmencie reklamy online pozycję dominującą co może negatywnie wpływać na mechanizmy rynkowej konkurencji.
więcej
|
Google ze stratą i wzrostem przychodu
Alphabet, w skład którego wchodzi Google, zaprezentował swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2017 rok. Duży wpływ miały na nie zmiany w amerykańskim prawie podatkowym.
więcej
|
,,Skarb Kibica", ,,Misja Korea" i serwisy olimpijskie w Onecie i ,,Przeglądzie Sportowym"
Onet i „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska) są oficjalnymi partnerami medialnymi Polskiego Komitetu Olimpijskiego na zimowych igrzyskach olimpijskich Pjongczang 2018. W poniedziałek, 5 lutego wraz z dziennikiem ukaże się specjalne wydanie „Skarbu Kibica”. Media uruchomiły też specjalne serwisy olimpijskie.
więcej
|
Google przeprasza za błąd w automatycznym tłumaczeniu na YouTubie słów Mateusza Morawieckiego o obozach śmierci (wideo)
Biuro prasowe Google Polska przeprosiło za bardzo znaczący błąd w tłumaczeniu na angielski wystąpienia premiera Mateusza Morawieckiego zamieszczonego na YouTubie. - Błąd spowodowany był przez automatyczne tłumaczenie - wyjaśniła firma.
więcej
|
Weszło FM ruszy 9 lutego. Wróci ,,Stan futbolu", w ramówce oprócz piłki nożnej MMA i tenis
Internetowe radio sportowe Weszło FM, powiązane z serwisem piłkarskim Weszło.com, rozpocznie nadawanie w piątek 9 lutego. W ramówce będą audycje o polskich i zagranicznych rozgrywkach piłkarskich, a także innych dyscyplinach. W stacji będzie można posłuchać m.in. Krzysztofa Stanowskiego (w programie „Stan futbolu”), Dariusza Urbanowicza, Łukasza „Jurasa” Jurkowskiego i Adama Romera.
więcej
|
Przy IAB Polska powstał poradnik dla specjalistów SEM
Grupa robocza SEM przy IAB Polska, przygotowała publikację edukacyjną „Case Studies SEM”. Składa się ze zbioru 9 studiów przypadków, prezentujących skuteczne kampanie SEM zrealizowane w latach 2015-2016 na polskim rynku.
więcej
|
|
|
Tammy Golihew przeszła z Warner Bros do Amazona
Tammy Golihew, która poprzednio przez 12 lat pracowała w firmie Warner Bros, dołączyła do zespołu firmy Amazon, obejmując stanowisko head of PR.
więcej
|
Roger Federer mimo wieku wciąż lśni w blasku reflektorów, a kolejnymi zwycięstwami daje markom nowe możliwości komunikacyjne (opinie)
Roger Federer stał się ikoną swojej dyscypliny jednoznacznie kojarząc się z sukcesem i doskonale poprowadzoną karierą sportową. Jego ostatnie zwycięstwo na Australian Open nie wpłynie znacząco na podniesienie i tak już ogromnej wartości marketingowej, a jedynie może ją utrzymać na odpowiadającym sponsorom poziomie. Ostatni zdobyty przez Szwajcara tytuł daje jego sponsorom nowe możliwości wykorzystania jego wizerunku i jednoczesnego potwierdzenia korelacji pomiędzy jego mistrzowską formą a jakością ich produktów - o potencjale marketingowym Rogera Federera mówią dla Wirtualnemedia.pl Piotr Glinkowski, Jacek Kotarbiński, Grzegorz Kita i Jakub Świętochowski.
więcej
|
Hortex wciągnięty w kryzys przez byłego współpracownika Pyta.pl. Jak wyjść z kryzysu fundowanego przez osoby trzecie?
Po publikacji mema ośmieszającego himalaistę Tomasza Mackiewicza przez Piotra „Kozę” Kozerskiego w sieci zawrzało. W grafice użyto logotypu marki Hortex, która musiał zmierzyć się z sytuacją kryzysową. Zdaniem ekspertów public relations i komunikacji kryzysowej, marka bezpośrednio po zdarzeniu zareagowała szybko, prawidłowo i z empatią. Na wypadek tego typu sytuacji każda firma powinna dysponować narzędziami prewencyjnymi, które wykorzysta niezwłocznie w stosownym momencie.
więcej
|
|
|
Handlowców i marketingowców pracuje na etatach 14 razy więcej niż dziennikarzy i twórców, zarabiają po 5-8,7 tys. zł miesięcznie (raport)
|
,,Życie na gorąco" i ,,Pani" z największymi wzrostami reklamowymi w 2017 r. - w dół ,,Twój Styl", ,,Wprost" i ,,Claudia" (Top 10)
|
Tylko 13 proc. polskich menedżerów zna dokładnie termin wejścia RODO
|
Hossa na GPW. Dobra sytuacja polskiej gospodarki i sytuacja spółek zachęcają inwestorów do kupowania akcji
|
W 2018 r. polskie firmy ciągle nie będą skłonne do wzrostu inwestycji
|
|
|