|
|
|
|
|
|
|
1,16 mln widzów 26. Finału WOŚP w TVN, 421 tys. w TVN24 i 303 tys. w TTV (szczegółowe dane)
Relacje z 26. Finału WOŚP pokazywane na antenie TVN oglądało średnio 1,16 mln widzów. To mniej niż rok temu, ale zdecydowanie więcej niż w poprzednich latach w TVP2. Transmisje w TVN24 śledziło 421 tys. osób, a w TTV - 303 tys. Przynajmniej przez jedną minutę audycje związane z akcją na antenie tych trzech kanałów śledziło niemal 13 mln osób.
więcej
|
Janusz Kawecki z KRRiT: uchylenie kary dla TVN to zła decyzja Witolda Kołodziejskiego, jest słabo uzasadniona
Prof. Janusz Kawecki, członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, skrytykował decyzję przewodniczącego KRRiT Witolda Kołodziejskiego o uchyleniu 1,48 mln zł kary nałożonej na TVN. W oświadczeniu wyliczył powody, dla których uważa tę decyzję za złą.
więcej
|
TVP chce zbudować hale zdjęciowe, żeby realizować więcej produkcji
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapowiedział, że firma pod koniec br. zacznie budowę hal zdjęciowych przy swojej głównej siedzibie na ul. Woronicza w Warszawie. Po ich powstaniu nadawca będzie mógł we własnych zakresie realizować więcej dużych produkcji.
więcej
|
2,1 mln widzów ,,The Voice Kids". TVP2 wiceliderem rynku
Pierwszą edycję „The Voice Kids” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,09 mln osób. Jest to o 360 tys. widzów więcej niż gromadził początek ósmej serii „The Voice of Poland”. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku.
więcej
|
Krzysztof Gonciarz będzie relacjonował zimową olimpiadę we współpracy z Eurosportem
Eurosport nawiązał współpracę z twórcą internetowym i influencerem Krzysztofem Gonciarzem. W swoich vlogach będzie relacjonował przebieg zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu.
więcej
|
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP protestuje przeciw zwolnieniu Doroty Roman z ,,Magazynu Ekspresu Reporterów"
Działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich Centrum Monitoringu Wolności Prasy krytykuje zwolnienie Doroty Roman ze stanowiska wydawcy „Magazynu Ekspresu Reporterów” w TVP2. - Przedmiotowe traktowanie redaktorów decydujących o kształcie audycji zagraża wolności słowa i psuje debatę publiczną w Polsce. CMWP SDP apeluje do kierownictwa TVP o wyjaśnienie i polubowne zakończenie tej sprawy - podkreśla Jolanta Hajdasz, szefowa Centrum.
więcej
|
TVP zapowiada pozew przeciwko Agorze za artykuł o Sylwestrze w Zakopanem. ,,Niechlujna próba szkalowania"
10 mln zł miał kosztować Sylwester w Zakopanem, zaś sam Sławomir zainkasował za piosenkę 100 tys. zł - wynika z informacji Wyborcza.pl (Agora). W tekście pada też sugestia, że prezes Jacek Kurski pożegna się wkrótce ze stanowiskiem. - To kłamstwo i niechlujna próba szkalowania TVP - odpowiada w oświadczeniu publiczna telewizja, zapowiadając kroki prawne przeciw wydawcy dziennika.
więcej
|
Polsat nowym liderem, duży spadek TVP1. ,,Wydarzenia" wyżej niż ,,Wiadomości"
Zdecydowanie największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”. Na podium uplasowały się transmisja PŚ w lotach i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji nowym liderem został Polsat, a duży spadek odnotowała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cykl dokumentalny ,,Uzdrowiciel" w TLC
We wtorek 16 stycznia br. stacja TLC rozpocznie emisję nowego programu dokumentalnego „Uzdrowiciel”, który opowiada o bioenergoterapeucie Charliem Goldsmithie, który stosuje niekonwencjonalne metody leczenia.
więcej
|
Witold Szabłowski współpracuje z ,,Dzień dobry TVN"
Dziennikarz i reportażysta Witold Szabłowski rozpoczął współpracę z redakcją „Dzień dobry TVN”, dla której przygotowuje materiały reporterskie. Nadal będzie pisał reportaże.
więcej
|
Klienci Inei ze swobodą wyboru usług
Sieć Inea wprowadziła nową ofertę, która pozwala abonentom na swobodny wybór usług dopasowanych do ich potrzeb.
więcej
|
9 Story Media Group przejmuje Out of the Blue
Kanadyjska spółka 9 Story Media Group nabyła Out of the Blue Enterprises, amerykańską stację telewizyjną dla dzieci. Szczegółów transakcji nie ujawniono.
więcej
|
,,Zabójstwo Versace: American Crime Story" w FOX
18 stycznia 2018 roku FOX rozpocznie emisję nowego serialu dokumentalnego „Zabójstwo Versace: American Crime Story”.
więcej
|
3 i 4 sezon ,,Diagnozy Betty" w Romance TV
W poniedziałek, 15 stycznia 2018 roku Romance TV rozpoczęło emisję trzeciego sezonu serialu „Diagnoza Betty”, a od 1 lutego br. stacja będzie pokazywać kolejny - czwarty - sezon produkcji.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Łódź oskarża konkurencję o kradzież tekstów. ,,Dziennikarz został zawieszony"
Radio Łódź oskarża konkurencyjną stację Radio Parada (Radio Parada) o to, że ta umieściła w swoim serwisie internetowym kilkaset informacji, skopiowanych z ich strony. - Jesteśmy porażeni skalą zjawiska - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Wąsiewicz, dyrektor programowy Radia Łódź.
więcej
|
|
KRRiT wybiera technologię do własnego badania oglądalności i słuchalności, panel pilotażowy pod koniec roku
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaczęła pracę nad własnym pomiarem korzystania z mediów elektronicznych. Obecnie zastanawia się nad najlepszą technologią badania, do końca br. planuje zorganizować panel pilotażowy. Projekt będzie konsultowany z nadawcami i branżą marketingową.
więcej
|
|
RMF FM liderem w 2017 roku. Najniższy w historii wynik Jedynki, Eska wyprzedziła Trójkę
W 2017 roku na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków znalazła się Jedynka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Norwegia przechodzi na radio cyfrowe, w Polsce radiowa cyfryzacja kuleje
Zgodnie z zapowiedziami Norwegia jako pierwszy kraj na świecie przeszła na cyfrowy sposób nadawania audycji radiowych. Decyzja dotyczy na razie jedynie rozgłośni obejmujących zasięgiem całe terytorium Norwegii, lokalne stacje do 2022 roku będą mogły nadawać korzystając z sygnału FM.
więcej
|
|
|
|
Piotr Gaweł po 10 latach przerwy w zarządzie Polkomtela
Rada nadzorcza Polkomtelu, operatora sieci telekomunikacyjnej Plus, powołała do zarządu firmy Piotra Gawła. Wcześniej Gaweł pracował już w tej spółce, był też związany m.in. z Telewizją Polską i Internet Group.
więcej
|
,,Botoks" z nieetycznymi reklamami, zawyżono dane o zgonach podczas operacji (wideo)
Reklamy kinowe, internetowe i outdoorowe firmy Kino Świat promujące film „Botoks” naruszają Kodeks Etyki Reklamy i przekraczają granice dobrych obyczajów, bo podają w wątpliwość sens leczenia - oceniła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Pięć agencji w przetargu reklamowym PKP Intercity, obsługi broni PZL
Spółka PKP Intercity prowadzi zamknięty przetarg na obsługę reklamową. Zaprosiła do niego pięć agencji, ze zwycięską będzie pracować przez rok od podpisania umowy.
więcej
|
Anna Lewandowska będzie promować zdrowy styl życia w reklamach wody Kinga Pienińska
Anna Lewandowska została ambasadorką marki wody mineralnej Kinga Pienińska, której właścicielem jest Oshee Polska. Sportsmenka i trenerka wkrótce ma pojawić się w reklamach tej wody, będzie promować w nich zdrowy styl życia.
więcej
|
Blue 449 odpowiada za obsługę mediową marki Primo Gusto
Należąca do Publicis Media Polska agencja Blue 449 zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla firmy Melissa Kikizas, która jest właścicielem m.in. marki makaronów Primo Gusto.
więcej
|
Orlen z kilkunastoma sporami prawnymi z firmami naśladującymi oznakowanie jego stacji
PKN Orlen poinformował, że trwa obecnie ponad 10 procesów sądowych wytoczonych przez firmę, których przedmiotem jest wykorzystywanie oznaczeń łudząco przypominających oprawę graficzną stacji i innych marek Orlenu. Firma dodaje, że osiągnęła już korzystne rozstrzygnięcia w 80 sprawach tego typu.
więcej
|
Bartosz Sułkowski: z DDB&tribal do Syzygy Warsaw
Bartosz Sułkowski zaczął pracę jako head of UX w agencji marketingowej Syzygy Warsaw. Poprzednio pełnił taką funkcję w DDB&tribal, a wcześniej był związany m.in. z UBA Group i Agorą.
więcej
|
Nieustraszony piwowar w reklamie Warki Strong (wideo)
W poniedziałek 15 stycznia ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka Strong (Grupa Żywiec). Kreację, w ramach platformy komunikacyjnej Planeta Warka, przygotowała agencja Havas Warsaw, kampanię współtworzą również Starcom, The Digitals, Papaya Films oraz Platige Image.
więcej
|
H2O Creative promuje nową wódkę Björn od BZK Alco
Agencja strategiczno-kreatywna H2O Creative odpowiada za wsparcie marketingowe nowej wódki Björn, produkowanej przez firmę BZK Alco. To druga po Kazimierzu Wielkim marka tego producenta, dla której pracuje agencja.
więcej
|
Domino's Pizza w pierwszej kampanii telewizyjnej reklamuje pizzę Tex-Mex (wideo)
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa sieci Domino’s Pizza prowadzona w telewizji. Adaptacją spotów na polski rynek zajęła się agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Telstar 18 nową oficjalną piłką Lotto Ekstraklasy
9 lutego na boiskach Lotto Ekstraklasy zadebiutuje futbolówka Telstar 18. To także oficjalna piłka Mistrzostw Świata FIFA 2018, którą przygotował adidas.
więcej
|
Roger Federer uczy się gotować makaron w globalnej kampanii Barilla (wideo)
Pod hasłem „Mistrzowie Makaronu” rozpoczęła się globalna kampania marki makaronów Barilla. Bohaterem reklam jest tenisista Roger Federer, który uczy się gotować pod okiem Davide'a Oldaniego.
więcej
|
Emeryt i jego pełnia życia w nowej reklamie Coke Zero Sugar (wideo)
Coca-Cola rozpoczęła w Wielkiej Brytanii nową, zintegrowaną kampanię, w której promuje bezcukrową Coca-Cola Zero Sugar. Bohaterem reklam przygotowanych przez agencję McCann EMEA jest starszy pan - emeryt, który po wypiciu napoju nabiera niezwykłych sił i energii.
więcej
|
Anna Zuzanna Balcerowska w dziale obsługi klienta Agencji Warszawa
Anna Zuzanna Balcerowska objęła nowo utworzone stanowisko account directora w dziale client service Agencji Warszawa. Poprzednio pracowała w agencji Gong.
więcej
|
Monika Świątek-Król oraz Agnieszka Stypa tworzą w Leo Burnett kreacje dla Orange Polska
Do działu kreacji agencji reklamowej Leo Burnett dołączyły Monika Świątek-Król oraz Agnieszka Stypa. Jako team kreatywny pracują dla nowego klienta firmy - Orange Polska.
więcej
|
Rezolutne dzieci w spocie Delecty na Dzień Babci i Dziadka (wideo)
Pod hasłem „Powiedz to na słodko” rozpoczęła się kampania marki Delecta, przygotowana przez agencję Opus B. Inicjuje ją spot z udziałem dzieci, przygotowany z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka.
więcej
|
Michał Kolankiewicz dyrektorem marketingu i sprzedaży Sun&Snow
Michał Kolankiewicz od początku stycznia objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w firmie z branży hotelarskiej Sun&Snow. Ostatnio pracował na rzecz Uzdrowisk Polskich - Uzdrowiska Konstancin Zdrój oraz Uzdrowiska Nałęczów.
więcej
|
Agencja Social Tigers z nową identyfikacją wizualną od relaks.studio
Agencja marketingowa Social Tigers wprowadziła nową identyfikację wizualną. Projekt powstał we współpracy z relaks.studio.
więcej
|
Lubella ,,Z Tobą o każdej porze" (wideo)
Pod hasłem „Najlepsze ze zboża” wystartowała nowa kampania marki Lubella (Maspex Wadowice). Spot przygotowała agencja GPD, zaś zakupem mediów zajmą się domy Mindshare (styczeń), Starcom (od lutego).
więcej
|
Katarzyna Kondej z Publicis Poland wróciła do Gutenberg Networks Warszawa
Katarzyna Kondej zaczęła pracę jako account director w agencji Gutenberg Networks Warszawa (należącej do Grupy DDB). Poprzednio była związana z Publicis Poland.
więcej
|
mBank podwoi 7 mln zł wpłat klientów dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
mBank zdecydował się podwoić wszystkie wpłaty swoich klientów przekazane w niedzielę na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W efekcie przekaże WOŚP 7 mln zł. Bank podkreśla, że to największa dotychczasowa wpłata w historii tej akcji.
więcej
|
Benefit Systems nowym klientem K2
Do grona klientów agencji interaktywnej K2 dołączyła firma Benefit Systems, oferująca karty MultiSport. Współpracę nawiązano w wyniku zapytania ofertowego.
więcej
|
WebTalk i endorfina events podsumowują rok 2017
Agencje wygenerowały prawie 34 mln zł skonsolidowanego przychodu brutto, wobec planowanych 30 mln, i rozpoczęły realizację pierwszych wspólnych projektów digitalowo-eventowych. W minionym roku agencja WebTalk pozyskała 20 nowych klientów. Agencja endorfina events zamyka rok z 220 zrealizowanymi projektami i 245 dniami eventowymi. Jednak najważniejszym wydarzeniem 2017 roku dla obu firm bez wątpienia pozostaje ich połączenie ogłoszone w październiku.
więcej
|
Tomasz Kępa country managerem w Mixit Polska
Od początku stycznia Tomasz Kępa objął nowo utworzone stanowisko country managera w Mixit Polska, czeskiego producenta mieszanek musli i kasz oraz przekąsek komponowanych na życzenie.
więcej
|
eStoreMedia powiększa zespół
Do działu client succes agencji badawczo-konsultingowej estoreMedia dołączyli Joanna Grabek, Adam Puchalski, Filip Żok i Michał Stanowski.
więcej
|
|
|
Robert Ziębiński na czele redakcji ,,Playboya", a Mateusz Zieliński - ,,CKM"
Obowiązki redaktora naczelnego miesięcznika „Playboy” zaczął pełnić Robert Ziębiński, a zespołem redakcyjnym „CKM” (oba magazyny wydaje Marquard Media Polska) niebawem zacznie kierować Mateusz Zieliński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z pismami żegnają się poprzedni redaktorzy naczelni: Rafał Księżyk i Piotr Skalski.
więcej
|
Krzysztof Nakonieczny odpowiada za komunikację i współpracę z mediami w Newserii
Krzysztof Nakonieczny dołączył agencji informacyjnej Newseria i objął stanowisko koordynatora ds. komunikacji i współpracy z mediami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The Guardian" w formacie tabloidu, z nową odsłoną serwisu i aplikacją mobilną
Od 15 stycznia 2017 roku dziennik „The Guardian” zaczął się ukazywać w formacie tabloidu. To realizacja wcześniejszych zapowiedzi, która ma przynieść wydawcy oszczędności. Wraz ze zmianą formatu nową odsłonę uzyskał też internetowy serwis „Guardiana” oraz jego aplikacja mobilna.
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży wśród pism komputerowych w październiku
W październiku 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”, który jako jedyny pochwalić się mógł wzrostem. Z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Krzysztof Gonciarz będzie relacjonował zimową olimpiadę we współpracy z Eurosportem
Eurosport nawiązał współpracę z twórcą internetowym i influencerem Krzysztofem Gonciarzem. W swoich vlogach będzie relacjonował przebieg zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu.
więcej
|
Lublin: zarzuty dla 3 mężczyzn za piracki streaming 160 kanałów
Funkcjonariusze Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie zatrzymali trzech mężczyzn, którym prokuratura przedstawiła zarzuty nielegalnego rozpowszechniania sygnału 160 płatnych telewizji cyfrowych. Było to ich stałe źródło dochodu.
więcej
|
Krzysztof Nakonieczny odpowiada za komunikację i współpracę z mediami w Newserii
Krzysztof Nakonieczny dołączył agencji informacyjnej Newseria i objął stanowisko koordynatora ds. komunikacji i współpracy z mediami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Showmax pokaże ,,Opowieść podręcznej 2" równolegle z premierą w USA
W środę 25 kwietnia na Showmax trafią dwa odcinki drugiego sezonu serialu „Opowieść podręcznej”. Tego samego dnia tytuł powróci na amerykańską platformę Hulu.
więcej
|
Inea i T-Mobile z najszybszym internetem w 2017 roku
W 2017 roku polskimi dostawcami internetu oferującymi najszybszy dostęp do sieci okazali się Inea oraz T-Mobile Polska - wynika z podsumowania opublikowanego przez platformę SpeedTest.pl. Inea z wynikiem ponad 67,9 Mb/s zwyciężyła w segmencie internetu stacjonarnego, natomiast T-Mobile był najszybszy w segmencie mobilnym zapewniając średnią prędkość pobierania przekraczającą 23,7 Mb/s w technologii LTE.
więcej
|
Nowa aplikacja TVP VOD na urządzenia mobilne i telewizory
Telewizja Polska udostępniła bezpłatną aplikację TVP VOD na urządzenia mobilne oraz telewizory z system Android TV.
więcej
|
Autorki tekstu z Codziennika Feministycznego nie przeproszą Jakuba Dymka. ,,Sam zidentyfikował się jako oskarżony o gwałt i seksizm"
Grupa kobiet, które w tekście zamieszczonym na Codziennikfeministyczny.pl oskarżyła Jakuba Dymka o seksistowskie zachowania i gwałt na jednej z nich, nie zamierzają go przepraszać. Reprezentujący je prawnik zarzucił Dymkowi, że stara się zdyskredytować autorki artykułu, ponadto przyznał się do części opisanych czynów.
więcej
|
|
|