|
|
|
|
|
|
|
Krótszy czas oglądania telewizji w 2017 roku. Polsat i TVN liderami (raport)
W 2017 roku liderem oglądalności wśród wszystkich widzów był Polsat, a w grupie komercyjnej 16-49 z drugiego na pierwsze miejsce awansował TVN. Zmniejszył się czas oglądania telewizji przez Polaków, choć zwiększyły się wydatki reklamowe.
więcej
|
,,Korona królów" to biedna produkcja z męczącą grą aktorską i słabymi dialogami. Ale dobrze, że powstaje (opinie)
Poproszeni przez Wirtualnemedia.pl o ocenę eksperci wskazują, że nowy serial TVP1 „Korona królów” jest pełen błędów merytorycznych, luk fabularnych i wad castingowych, ale jak na telenowelę historyczną dobrze wypełnia swoją rolę - daje widzowi rozrywkę i przybliża mu średniowieczną epokę.
więcej
|
10,6 mln widzów przywitało Nowy Rok z dużymi imprezami sylwestrowymi w telewizji
Średnia widownia wszystkich stacji transmitujących sylwestrowe imprezy między godz. 23.55 ostatniego dnia ub.r. a 0.05 pierwszego dnia br. wyniosła 10,6 mln osób. Zdecydowanie najwięcej, bo 5,80 mln osób śledziło w tym czasie TVP2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. - Rozbiliśmy bank oglądalności i jest to widoczne nawet w Nielsenie, który w końcu zaczyna urealniać swoje dane - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Kobiety z Hollywood jednoczą się przeciwko molestowaniu
„Time’s Up” to wspólna inicjatywa ponad 300 prominentnych kobiet z amerykańskiego przemysłu rozrywkowego, która ma na celu zwalczanie molestowania seksualnego. W akcję angażują się m.in. Eva Longoria, Emma Stone czy Reese Witherspoon.
więcej
|
Lifetime odmieni domy Zofii Ślotały, Olgi Kalickiej i Elżbiety Romanowskiej. ,,Wnętrze do poprawki" od 30 stycznia
We wtorek 30 stycznia br. stacja Lifetime rozpocznie emisję kolejnej lokalnej produkcji - programu „Wnętrze do poprawki: domy gwiazd”, w którym aktorka Katarzyna Bujakiewicz odmieni wnętrza m.in. Zofii Ślotały, Olgi Kalickiej i Elżbiety Romanowskiej.
więcej
|
2,15 mln widzów ,,The Voice Kids". TVP2 wiceliderem rynku
Pierwsze dwa odcinki nowego talent-show „The Voice Kids” oglądało 2,15 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
TVP1 nowym liderem. ,,Teleexpress", TCS i ,,Sylwester z Dwójką" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził „Teleexpress”, a na podium znalazły się jeszcze: transmisja TCS w Oberstdorfie i „Sylwester z Dwójką”. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła TVN i Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zalipianki - ruszyła restauracja Ewy Wachowicz w centrum Krakowa
Ewa Wachowicz - producentka telewizyjna m.in. programu „Ewa gotuje” w Polsacie, autorka książek kulinarnych i jurorka programu „Top Chef” - otworzyła w Krakowie własną restaurację w lokalu Zalipianki.
więcej
|
,,Ewolucja w kilku odsłonach" od 7 stycznia w National Geographic
W niedzielę 7 stycznia br. kanał National Geographic wyemituje dwuczęściowy film dokumentalny „Ewolucja w kilku odsłonach” o powstaniu życia na Ziemi.
więcej
|
AMC dostępny w Multimedia Polska
Od początku 2018 roku do oferty telewizyjnej Multimedia Polska dołączył nowy kanał filmowy - AMC.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zarobki w reklamie: dyrektor kreatywny z pensją 30 tys. złotych, 10 tys. dla copywritera (raport)
W ubiegłym roku osoba kierująca kreacją w agencji marketingowej mogła liczyć na pensję od 18 do nawet 30 tys., a copywriter od 5 tys. do 10 tys. miesięcznie brutto. Najlepiej opłacanymi pracownikami są country managerowie, których wynagrodzenie waha się od 20 do 40 tys. złotych - szacuje firma doradztwa personalnego Hays Poland.
więcej
|
Barbara Niedziela: z Isobar Poland do J. Walter Thompson Group Poland
Barbara Niedziela od początku stycznia objęła stanowisko strategy directora w agencji J. Walter Thompson Group Poland. Ostatnio pracowała w Isobar Poland.
więcej
|
Marcin Ejsmont za Annę Roman-Plutę na czele działu strategii w Change Serviceplan
Od stycznia Marcin Ejsmont objął stanowisko dyrektora strategii agencji Change Serviceplan (Group One). Zastąpił Annę Roman-Plutę, która rozstała się z firmą.
więcej
|
Piotr Kania dyrektorem kreatywnym w Czteryczwarte Brand Design
Piotr Kania objął stanowisko dyrektora kreatywnego działu brand identity w Czteryczwarte Brand Design. Zastąpił Pawła Rosińskiego, który skupi się na rozwoju działu corporate identity.
więcej
|
Starcom przejmuje od Zenith obsługę mediową Totalizatora Sportowego
Dom mediowy Starcom (Publicis Media) wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla Totalizatora Sportowego. Umowa została zawarta na dwa lata, do końca 2019 roku.
więcej
|
Asap Care 24 sprzedała część udziałów funduszowi Zernike Meta-Ventures, chce podwoić zatrudnienie
Fundusz Zernike Meta-Ventures kupił mniejszościowy pakiet udziałów agencji Asap Care 24 zajmującej się moderacją w internecie. Agencja zamierza pozyskać więcej klientów międzynarodowych i podwoić zatrudnienie. Większościowymi udziałowcami pozostają jej założyciele: Daniel Grzesiuk, Dominik Siadak i Jacek Redźko.
więcej
|
Philip Morris w kampanii zapowiada, że pomoże Brytyjczykom w rzucaniu palenia
Firma tytoniowa Philip Morris rozpoczęła w Wielkiej Brytanii kampanię reklamową w prasie, w której deklaruje i zobowiązuje się do tego, że pomoże dorosłym palaczom rzucić ten nałóg.
więcej
|
PGE szykuje kampanię reklamującą eFaktury i eBOK, K2 jedynym chętnym do realizacji
Spółka PGE Obrót planuje kampanię promującą usługi eBOK i eFaktury. Przygotowuje i zrealizuje ją prawdopodobnie agencja K2.pl.
więcej
|
Kumata Kasia Sojka i spłukana Basia w reklamie OLX.pl (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego OLX.pl (należącego do Naspers Classifieds). Jedną z bohaterek akcji - przygotowanej przez firmy marketingowe 23heroes i F25 - jest blogerka Kasia Sojka.
więcej
|
Szef jako król fitnessu w nowej odsłonie kampanii Pracuj.pl
Od początku nowego roku trwa kolejna odsłona kampanii „Szef i Reszta” portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. W nowym spocie główny bohater występuje jako motywujący trener fitnessu. Za kreację spotu odpowiada Scholz & Friends Warszawa.
więcej
|
|
|
Właściciele ,,Playboya" rozważają rezygnację z wersji drukowanej
W 2018 roku z rynku może zniknąć drukowana wersja magazynu „Playboy”. Wydawca kultowego męskiego tytułu rozważa zakończenie jego sprzedaży w papierowej formie i skupienie się na rozwoju marki oraz sprzedaży licencji.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" ze sprostowaniami dwóch tekstów o fuzji PKO BP i Banku Pekao. ,,To fake news"
W środkowym wydaniu „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) znalazły się sprostowania dwóch artykułów sprzed niecałego miesiąca zapowiadających połączenie PKO Banku Polskiego i Banku Pekao. Oba banki zdementowały tę informację zaraz po jej publikacji.
więcej
|
Piotr Lisiewicz kpi z żądań Mateusza Damięckiego dot. przedstawienia go w ,,Nowym Państwie" jako ,,ambasadora Putina w polskim show-biznesie"
Mateusz Damięcki domaga się od miesięcznika „Nowe Państwo” 10 tys. zł na cel społeczny i usunięcia treści z październikowego numeru, w którym przedstawiono aktora jako jednego z ambasadorów Putina w polskim show-biznesie. - Czy naprawdę chce Pan dowieść przed sądem, że rosyjska kinematografia i telewizja, w której Pana pokazują, są niezależne od Putina? - pyta Damięckiego publicysta „Nowego Państwa” Piotr Lisiewicz.
więcej
|
,,Gazeta Polska": Lech i Jarosław Kaczyńscy z nagrodą 25-lecia
B. prezydent Lech Kaczyński i prezes PiS Jarosław Kaczyński zostali laureatami nagrody 25-lecia tygodnika "Gazety Polskiej".
więcej
|
Wojciech Staszewski przechodzi z ,,Twojego Stylu" do ,,Wysokich Obcasów Praca"
Wojciech Staszewski, ostatnio dziennikarz „Newsweeka” i „Twojego Stylu” przeszedł do redakcji „Wysokich Obcasów Praca”. Jego teksty będzie można znaleźć też w „Gazecie Wyborczej” i na Wyborcza.pl.
więcej
|
Mateusz Skwarczek w warszawskim zespole fotoreporterów ,,Gazety Wyborczej"
Z początkiem stycznia tego roku do działu fotograficznego „Gazety Wyborczej" w Warszawie dołączył Mateusz Skwarczek, który przez ponad jedenaście lat był fotoreporterem krakowskiego oddziału dziennika.
więcej
|
Pisma poradnikowe w czołówce miesięczników po trzech kwartałach, wysoko ,,Twój Styl" (top 139)
W pierwszych trzech kwartałach 2017 r. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Wysoko uplasował się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
VoD i wideo w internecie według portali, nadawców i mediowców: jaki był 2017 rok, co zdarzy się w 2018?
O najważniejszych wydarzeniach 2017 roku i prognozach na nowy rok w segmencie wideo internetowego mówią dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych nadawców i operatorów telewizyjnych (TVP, TVN, Cyfrowego Polsatu), wydawców internetowych (Grupy Onet-RASP, Interii, Gazeta.pl), a także domów mediowych i firm doradczych (Carat, MediaPlus, Media4Fun), IAB Polska i Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Z Wirtualnej Polski odchodzą Karolina Wierzbińska, Maciej Gajek i Wojciech Patatyn
Pracę w Wirtualnej Polski kończą właśnie redaktor naczelna serwisów lifestyle’owych i turystycznych Karolina Wierzbińska, wydawca strony głównej WP.pl Maciej Gajek i wydawca WP Tech Wojciech Patatyn - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Analitycy: Apple kupi Netflixa
Według prognoz analityków firmy Citi Apple może podjąć próbę przejęcia serwisu Netflix. Ewentualnemu zakupowi będą sprzyjać nowe przepisy podatkowe obowiązujące w USA, a wartość transakcji oceniana jest na ponad 100 miliardów dolarów.
więcej
|
,,123456" nadal najpopularniejszym hasłem na świecie (TOP 100)
Ciąg cyfr „123456” po raz piąty z rzędu znalazł się na szczycie listy haseł wykorzystywanych najczęściej w 2017 roku. W zestawieniu przygotowanym przez firmę SplashData na podium są także „Password” oraz „12345678”.
więcej
|
Niemcy zaostrzają walkę z hejtem w sieci, do 50 milionów euro kary za brak reakcji
Od początku 2018 roku w Niemczech w pełni obowiązuje prawo wymagające od największych serwisów społecznościowych skutecznych metod walki z mową nienawiści. Za brak szybkiej reakcji na zgłoszone hejterskie treści Facebook, Twitter czy YouTube mogą zapłacić kary sięgające 50 milionów euro.
więcej
|
Kobiety z Hollywood jednoczą się przeciwko molestowaniu
„Time’s Up” to wspólna inicjatywa ponad 300 prominentnych kobiet z amerykańskiego przemysłu rozrywkowego, która ma na celu zwalczanie molestowania seksualnego. W akcję angażują się m.in. Eva Longoria, Emma Stone czy Reese Witherspoon.
więcej
|
Sześć nowych seriali od Netflixa i DreamWorks, nie wszystkie w Polsce
W tym roku Netflix oraz studio DreamWorks Animation Television planują premiery sześciu nowych seriali oryginalnych, głównie dla dzieci i młodzieży. Jeden z nich nie będzie dostępny dla polskich widzów platformy.
więcej
|
Cyberzagrożenia w 2018 roku: nasilone ataki ransomware, działania targetowane przeciw dużym instytucjom
Zdaniem ekspertów firmy ESET jesteśmy świadkami ewolucji cyberzagrożeń, które w 2018 r. zaowocują nasilonymi atakami ransomware, a także działaniami targetowanymi wymierzonymi w duże instytucje stosujące przestarzałe systemy kontroli. Specjaliści prognozują, że przyszły rok będzie pełen wyzwań nie tylko dla firm, ale również zwykłych użytkowników w zakresie ochrony prywatności.
więcej
|
,,Seria Niefortunnych Zdarzeń 2" od 30 marca na Netflixie
Od piątku 30 marca 2018 roku na platformę Netflix trafi drugi sezon serialu komediowego „Seria Niefortunnych Zdarzeń”. W jednej z głównych ról zobaczymy Neila Patricka Harrisa ("Jak poznałem Waszą matkę").
więcej
|
|
|