|
|
|
|
|
|
|
Śluby kościelne w nowym reality-show Polsatu ,,Wyjdź za mnie"
Telewizja Polsat i Jake Vision rozpoczęły prace nad nowym reality-show „Wyjdź za mnie”, w którym czternaścioro singli poszukujących drugiej połówki wprowadzi się do luksusowej zagranicznej posiadłości - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie wystartowały castingi do programu. Show na antenie Polsatu najprawdopodobniej będzie emitowane wiosną 2018 roku.
więcej
|
Komisja Europejska i UOKiK popierają uznanie EmiTela za podmiot dominujący
Komisja Europejska oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaakceptowały zaproponowane przez Urząd Komunikacji Elektronicznej decyzje, żeby uznać EmiTel za podmiot dominujący w dwóch segmentach: hurtowych usług transmisji sygnału telewizyjnego i radiowego.
więcej
|
Jesienne odcinki ,,Śniadania w Radiu ZET" miały 960 tys. słuchaczy w Radiu ZET i 230 tys. widzów w Polsacie News
W jesiennej ramówce br. „Śniadanie w Radiu ZET” na antenie Radia ZET słuchało średnio 961 tys. osób. Dodatkowe 227 tys. widzów audycja gromadziła na antenie Polsatu News. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej audycja straciła 329 tys. radiosłuchaczy, ale zyskała 31 tys. telewidzów. Od stycznia program będzie emitowany tylko w Radiu ZET.
więcej
|
106 tys. widzów serialu ,,Ultraviolet" w AXN
Kryminalny serial AXN „Ultraviolet” gromadził średnio 106 tys. widzów. Produkcja miała dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji. AXN w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku kanałów filmowych.
więcej
|
Dorota Wellman jako Święty Mikołaj w świątecznej oprawie TVN
Z okazji świąt Bożego Narodzenia stacja TVN wprowadziła świąteczną oprawę antenową. W spotach występuje Dorota Wellman, która wciela się w Świętego Mikołaja.
więcej
|
Player obniża cenę za ofertę z Canal+ i wprowadza nowy pakiet
W listopadzie br. w ofercie serwisu Player w ramach oferty Player+ pojawiły się pakiety ze stacjami Canal+. Po miesiącu portal obniża ceny pakietu z kanałami premium oraz wprowadza nowy pakiet Start Extra Canal+.
więcej
|
Minister Andrzej Adamczyk prosi firmy i urzędy transportowe, by podziękowały szefowi TAI za ,,rzetelną pracę"
Na polecenie ministra infrastruktury i budownictwa Andrzeja Adamczyka do podległych mu firm i jednostek państwowych, zajmujących się m.in. kolejami i drogami, wysłano mail z prośbą, żeby przesłali Klaudiuszowi Pobudzinowi, dyrektorowi Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, podziękowania za „rzetelną codzienną pracę”.
więcej
|
Telewizja WP będzie pokazywała ,,Ucho prezesa", premiery dalej na Showmax
Telewizja WP (należąca do Wirtualnej Polski) od stycznia - jako jedyny nadawca telewizyjny - będzie pokazywała serial satyryczny „Ucho prezesa” (produkowany dla Showmaxa). Wyemituje zarówno dotychczasowe, jak i nowe odcinki produkcji.
więcej
|
Wielka Brytania dofinansuje TV Biełsat jako podmiot walczący z rosyjską dezinformacją
Telewizja Biełsat ma otrzymać dofinansowanie z brytyjskiego funduszu, z którego wspierane będą polsko-brytyjskie projekty walczące z rosyjską dezinformacją. Poinformowała o tym kancelaria premier Theresy May.
więcej
|
510 tys. widzów ,,El Príncipe - dzielnica zła" w TVP1. 6,19 mln zł z reklam
Hiszpański serial „El Príncipe - dzielnica zła” śledziło 509 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji produkcji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 6,19 mln zł.
więcej
|
Rodzina i przygotowania do świąt w specjalnej oprawie HGTV
Stacja HGTV przygotowała z okazji Bożego Narodzenia pięć spotów, w których prezentuje ozdobiony świątecznie dom, rodzinę i jej przygotowania do świąt.
więcej
|
,,Diagnoza Betty 3", ,,Lena Lorenz" i pasmo ,,Nowe drogi miłości" w Romance TV
W styczniu 2018 roku stacja Romance TV wyemituje trzeci sezon serialu „Diagnoza Betty”, kolejne filmy z serii „Lena Lorenz”, a także nowe pasmo „Nowe drogi miłości” z premierowymi ekranizacjami powieści Rosamunde Pilcher i Katie Fforde.
więcej
|
4Fun TV ze świąteczną odsłoną kampanii ,,Stosunkowo najwięcej muzyki" (wideo)
Kanał 4Fun TV wystartował ze świąteczną kampanią promocyjną. Jest to kontynuacja kampanii „Stosunkowo najwięcej muzyki”, która wspierała start jesiennej ramówki stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spoty z udziałem prezenterów są emitowane w internecie, nośnikach DOOH Screen Network oraz na antenie 4Fun TV.
więcej
|
TVN z wigilijnym koncertem kolęd. Zaśpiewają: Kayah, Margaret, Michał Szpak, Mateusz Ziółko oraz Sound'n'Grace
W Wigilię Telewizja TVN na głównej antenie wyemituje koncert „Wieczór kolęd z Krakowa”. Na scenie pojawią się m.in.: Kayah, Piotr Cugowski, Kasia Kowalska, Margaret, Michał Szpak, Ola Gintrowska, Ewelina Lisowska, Mateusz Ziółko oraz Sound’n’Grace.
więcej
|
,,Joe Wicks: czas na trening" w BBC Lifestyle
18 stycznia 2018 roku BBC Lifestyle rozpocznie emisję nowego programu „Joe Wicks: czas na trening”.
więcej
|
Przewodniczący KRRiT znów rozmawiał z zarządem TVN o karze dla TVN24. ,,Intensyfikacja wymiany informacji i poglądów"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poinformowała, że jej przewodniczący Witold Kołodziejski w środę kolejny raz spotkał się z przedstawicielami zarządu TVN w sprawie kary nałożonej na nadawcę za naruszenia przepisów w relacjach TVN24 z protestów w połowie grudnia ub.r.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Colian zareklamuje wafle Grześki filmem wzorowanym na ,,Kevin sam w domu"
W wieczór wigilijny w Polsacie zostanie pokazany specjalny odcinek miniserialu „Grześki wracają do szkoły” promującego wafelki Grześki (produkowane przez firmę Colian). Odcinek będzie zatytułowany „Grześki sami w domu”.
więcej
|
Spotify w świątecznym spocie składa gratulacje Edowi Sheeranowi (wideo)
Serwis streamingowy Spotify w zabawnym spocie ze śpiewającym piernikowym ludzikiem składa gratulacje Edowi Sheeranowi.
więcej
|
Aneta Jaworska po 9 latach odchodzi z IQS, zastąpi ją Beata Sadowska
Aneta Jaworska, dyrektor marketingu w firmie badawczej IQS (należącej do holdingu Mediacap), z początkiem stycznia 2018 roku odchodzi ze spółki. Obowiązki Jaworskiej przejmie Beata Sadowska.
więcej
|
Kamil Sikorski: z Maxusa do Huawei
Kamil Sikorski, poprzednio business development director w domu mediowym Maxus, rozpoczął pracę w firmie Huawei Consumer Business Group. Pełni tam funkcję regional digital directora - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Adam Woronowicz oszczędnym lub rozrzutnym ojcem w kampanii ING Banku Śląskiego
W poniedziałek, 25 grudnia startuje nowa kampania ING Banku Ślaskiego „Jedni oszczędzają bo wynieśli to z domu. Inni, bo tak wybrali”, promująca konto oszczędnościowe 2,5 proc. W reklamie przygotowanej przez agencję Brain występuje aktor Adam Woronowicz.
więcej
|
Discovery powierza agencji Wasserman obsługę social media przy igrzyskach olimpijskich Pjongczang 2018
Produkcją treści do mediów społecznościowych oraz platform cyfrowych Eurosportu w związku ze zbliżającymi się zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Pjongczangu zajmie się dla Discovery firma Cycle Media należąca agencji marketingu sportowego Wasserman.
więcej
|
Enea chce zbadać efektywność swoich działań sponsoringowych
Spółka Enea SA, dostawca energii elektrycznej planuje zatrudnić agencję badawczą, która na jej zlecenie zajmie się monitoringiem efektywności działań sponsoringowych - zarówno dotychczasowych, jak i obecnie prowadzonych.
więcej
|
Anna Bochniak: z Arriva Group do Sante A. Kowalski
Anna Bochniak rozpoczęła pracę w firmie Sante A. Kowalski zajmującej się produkcją żywności funkcjonalnej. Objęła tam stanowisko dyrektora ds. projektów.
więcej
|
Łukasz Dowgiałło przeszedł do agencji PZL
Łukasz Dowgiałło dołączył do działu client service agencji reklamowej PZL, obejmując w nim stanowisko account managera.
więcej
|
PKOL ze spotem ,,Jedna Drużyna" z polskimi sportowcami na 50 dni przed startem olimpiady
Polski Komitet Olimpijski zaprezentował film „Jedna Drużyna”, w którym na 50 dni przed startem zimowych igrzysk w koreańskim PyeongChang, przedstawiciele naszej reprezentacji dzielą się swoimi emocjami przed olimpijskim startem.
więcej
|
Nieznany aktor w kultowej roli miłego starszego pana w reklamie KFC
Christopher Boyer, nieznany szerzej aktor, użycza wizerunku kultowej postaci założyciela sieci KFC - „pułkownika Sandersa”, którą widzimy m.in. w logotypie marki. Za przygotowanie kampanii z jego udziałem odpowiada agencja Wieden + Kennedy.
więcej
|
Instytut Żywności i Żywienia promuje działania Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej
Instytut Żywności i Żywienia prowadzi w ostatnim kwartale tego roku działania promocyjne związane z funkcjonowaniem Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej. Kampanię przygotowały .bringMore advertising oraz dom mediowy MediaGroup.
więcej
|
|
|
Tomasz Jażdżyński: Gremi Media ma zmaksymalizować rentowność, w internecie i płatne treści, i reklamy
Tomasz Jażdżyński, nowy prezes Gremi Media (wydającej m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”), zapowiada, że w internecie firma zamierza zarabiać nie tylko na płatnych treściach, lecz nadal na reklamach. - Wprowadzanie znaczących zmian musi być poprzedzone gruntowną analizą potencjału spółki. Startujemy z dobrej pozycji - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Wybieralski po zgodzie związkowców ma zostać natychmiast zwolniony z Agory
Wewnętrzna komisja w Agorze zarekomendowała zarządowi spółki bezzwłoczne rozwiązanie umowy o pracę z Michałem Wybieralskim z Wyborcza.pl, któremu zarzucono mobbingowanie podwładnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zwolnienie dziennikarza musi jeszcze zaopiniować działający w firmie związek zawodowy.
więcej
|
Agora tworzy kapitałową grupę podatkową, chce oszczędzać 5 mln zł rocznie
Agora zamierza objąć swoje spółki zależne wspólną kapitałową grupą podatkową. Szacuje, że przeniesie to ok. 5 mln zł oszczędności podatkowych rocznie.
więcej
|
Sąd dyscyplinarny Izby Adwokackiej zajmie się sporem Romana Giertycha z PMPG Polskie Media
Sporem między Romanem Giertychem a PMPG Polskie Media zajmie się sąd dyscyplinarny Izby Adwokackiej. Stanie się tak po umorzeniu sprawy przez rzecznika dyscyplinarnego Izby i skierowaniu sprawy do sądu przez wydawcę.
więcej
|
Powiększona ,,Gazeta Wyborcza" na Boże Narodzenie z wywiadami z Filipem Chajzerem i Magdaleną Środą
W sobotę 23 grudnia ukaże się w sprzedaży powiększone wydanie „Gazety Wyborczej” (Agora) – „Wielka Świąteczna”. Kosztować będzie 7,99 zł.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem sprzedaży w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Magnolia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Internet i marketing mobilny: wydarzenia i trendy 2017 roku, prognozy na 2018
Mijający rok w branży internetu i marketingu mobilnego podsumowują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie czołowych firm z tego segmentu: MoBehave, Cube Group, Spicy Mobile, adrino, Osom Studio, LookSoft, Mobiem Polska i Kohe.
więcej
|
ASZdziennik szykuje internetowy sitcom. ,,Emisja na Facebooku i YouTubie, pilot już gotowy"
Serwis ASZdziennik.pl (należący do Grupy naTemat) przygotowuje mini serial komediowy, o tematyce obyczajowej, osadzony w biurowych realiach. Pilot jest już gotowy, czeka tylko na montaż, emisja planowana jest w internecie, z naciskiem na Facebook - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera - najprawdopodobniej w pierwszym kwartale 2018 roku.
więcej
|
Onet przegrał proces o zdjęcie ofiary nazistów przy tekście o okupacyjnej prostytucji. Będą dwie apelacje
Serwis Onet.pl przegrał proces w pierwszej instancji z Redutą Dobrego Imienia. Musi przez miesiąc codziennie publikować sprostowanie określonej ściśle wielkości, a także zapłacić 50 tys. odszkodowania oraz pokryć koszta sądowe. - Będziemy się odwoływali - informuje portal Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odachowska, rzeczniczka Grupy Onet-RAS Polska.
więcej
|
Facebook zmienia taktykę walki z fake news, stawia na powiązane artykuły zamiast czerwonej flagi
Facebook zapowiedział modyfikację sposobu w jaki serwis walczy ze zjawiskiem fake news. Zamiast oznaczania materiałów o wątpliwej autentyczności symbolem czerwonej flagi obok publikowanych treści pojawią się w szerszym niż dotąd stopniu powiązane z nimi artykuły pozwalające na osobistą ocenę przez użytkownika czy ma on do czynienia z fake news.
więcej
|
Player obniża cenę za ofertę z Canal+ i wprowadza nowy pakiet
W listopadzie br. w ofercie serwisu Player w ramach oferty Player+ pojawiły się pakiety ze stacjami Canal+. Po miesiącu portal obniża ceny pakietu z kanałami premium oraz wprowadza nowy pakiet Start Extra Canal+.
więcej
|
Eric Schmidt odchodzi ze stanowiska prezesa Alphabet
Eric Schmidt, który od 2001 roku był prezesem Google, a później holdingu Alphabet postanowił odejść ze stanowiska. Obejmie funkcję doradcy technicznego koncernu. - Planuję poświęcić się pracy związanej z rozwojem nauki i filantropią - zapowiada Schmidt.
więcej
|
Telewizja WP będzie pokazywała ,,Ucho prezesa", premiery dalej na Showmax
Telewizja WP (należąca do Wirtualnej Polski) od stycznia - jako jedyny nadawca telewizyjny - będzie pokazywała serial satyryczny „Ucho prezesa” (produkowany dla Showmaxa). Wyemituje zarówno dotychczasowe, jak i nowe odcinki produkcji.
więcej
|
,,Shape of You" Eda Sheerana najchętniej słuchanym utworem w 2017 roku na polskim Tidalu (TOP100)
W trójce najczęściej słuchanych przez polskich użytkowników serwisu streamingowego Tidal znalazły się „Shape of You” Eda Sheerana, „Despacito” Luisa Fonsiego i „Something Just Like This” Coldplay i The Chainsmokers.
więcej
|
OKO.press w ramach ,,Dnia bez Oka" zebrało 115 tys. zł od czytelników
Serwis OKO.press (wydawany przez Fundację Ośrodek Kontroli Obywatelskiej „OKO”) po zaapelowaniu do czytelników o wsparcie w ciągu jednego dnia otrzymał od nich 115 tys. zł, więcej niż ostatnio przez miesiąc.
więcej
|
|
|