|
|
|
|
|
|
|
Maryla Rodowicz, Zenek Martyniuk, Bayer Full i 5 gwiazd zagranicznych na ,,#Sylwesterze Marzeń z Dwójką" w Zakopanem
Po raz drugi w tym roku TVP2 i Miasto Zakopane zorganizują wspólnie imprezę sylwestrową. Widzowie będą bawić się przy piosenkach m.in. Maryli Rodowicz, Zakopower, Michała Szpaka, Zenka Martyniuka i Bayer Full. Na scenie pojawią się zagraniczne gwiazdy, w tym Thomas Anders i Limahl.
więcej
|
Polsat kupując stacje ZPR Media, szykuje się na starcie z Discovery i mocniej wchodzi do naziemnej tv cyfrowej (opinie)
- Kupno kanałów telewizyjnych od ZPR Media przez Polsat to podręcznikowy przykład wykorzystywania zmiany technologicznej do robienia biznesu. Przy okazji Zygmunt Solorz przejął mocny zespół gwiazd z Nowej TV - uważa Robert Kwiatkowski, były prezes TVP i były członek KRRiT. Juliusz Braun z Rady Mediów Narodowych dodaje: - To sygnał dla zwolenników decentralizacji w mediach, że na rynku potrzeba tylko silnych podmiotów.
więcej
|
,,Wiadomości" w TVP1 straciły 1,11 mln widzów, a ,,Teleexpress" - 1,02 mln. ,,Fakty" liderem w listopadzie
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w listopadzie br. zostały „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności na głównych antenach względem analogicznego okresu rok wcześniej, a zdecydowanie najwięcej straciły „Wiadomości” (1,11 mln widzów) i „Teleexpress” (1,02 mln osób) - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Mam talent! 10" oglądało 2,9 mln widzów. TVN liderem rynku
Dziesiąta edycja „Mam talent!” miała średnio 2,90 mln widzów. To o 140 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale TVN w czasie emisji formatu nadal był zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 40,33 mln zł.
więcej
|
Rafał Jarząbek z autorskim cyklem o eksperymentach społecznych w ,,Dzień dobry Polsko"
W połowie grudnia br. w porannym programie TVP1 „Dzień dobry Polsko” zadebiutuje nowy cykl vlogera Rafała Jarząbka, który dla widów Jedynki przygotuje materiały z eksperymentami społecznymi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Otwartość TVP na nowe gwarantuje bardzo interesujący projekt - mówi nam Rafał Jarząbek.
więcej
|
2,9 mln widzów ,,Dziewczyn ze Lwowa 2". TVP1 zdecydowanym liderem rynku
Drugi sezon „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało średnio 2,91 mln osób, o 800 tys. widzów mniej niż premierowa odsłona produkcji emitowana jesienią 2015 roku. TVP1 w czasie emisji produkcji wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,79 mln zł.
więcej
|
HBO GO z nową oprawą i rozbudowaną sekcją Kids
W poniedziałek, 4 grudnia 2017 roku serwis HBO GO zyskał nową oprawę. Pojawiła się w nim rozbudowana sekcja Kids z programami dla dzieci. Platforma jest również dostępna za pomocą nowych urządzeń: Apple TV oraz Playstation 3 i 4.
więcej
|
,,O mnie się nie martw" zyskało 200 tys. widzów. TVP2 liderem rynku
Siódmy sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 2,16 mln osób, o 200 tys. widzów więcej niż gromadził piąty sezon w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja dała Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 9,33 mln zł.
więcej
|
Wystartowała 12. edycja akcji ,,Podaruj Misia" (wideo)
Wystartowała 12. edycja charytatywnej akcji „Podaruj Misia”, którą współorganizują Fundacja TVN „Nie jesteś sam”, Allegro oraz Rossman.
więcej
|
TVN nowym liderem, udany tydzień Czwórki. ,,M jak miłość" ,,Teleexpress" i PŚ w skokach hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, „Teleexpress” i transmisja PŚ w skokach. Wśród stacji nowym liderem w grupie 4+ został TVN, a dobry wynik zanotowała Czwórka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Świąteczne wydanie ,,Rolnik szuka żony" w TVP1
W poniedziałek 25 grudnia br. TVP1 wyemituje odcinek specjalny reality-show „Rolnik szuka żony”, poświęcony tradycjom świątecznym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat za 103 mln zł kupuje 7 kanałów telewizyjnych od ZPR Media
Telewizja Polsat zawarła z Grupą ZPR Media umowę dotyczącą kupna 100 proc. udziałów spółek nadających kanały Eska TV, Eska TV Extra, Eska Rock TV, Polo TV i Vox Music TV oraz 34 proc. udziałów nadawcy Fokus TV i Nowa TV (z opcją dokupienia kolejnych 15 proc.). Łączna wartość transakcji to ok. 103 mln zł.
więcej
|
Cyfrowy Polsat przejmuje Netię: 32 proc. akcji kupi za 639 mln zł, dalsze chce skupić z giełdy
Cyfrowy Polsat złożył zlecenia nabycia łącznie pakietu ok. 32 proc. akcji spółki Netia od spółek Mennica Polska oraz FIP 11 FIZAN za łącznie 638,8 mln zł. Spółka zamierza też ogłosić wezwanie w celu osiągnięcia udziału wynoszącego nie więcej niż 66 proc. ogólnej liczby głosów na WZA Netii.
więcej
|
|
|
RMF FM rozda "Choinki pod Choinkę" w 12 miast
W poniedziałek, 11 grudnia ruszy kolejna odsłona akcji „Choinki pod choinkę od RMF FM”. W tym roku konwój odwiedzi 12 miast, a w każdym rozdanych zostanie 1000 drzewek. W akcji wezmą udział też gwiazdy - m.in. Piotr Kupicha, Enej i Margaret.
więcej
|
|
Rafał Mandes szefem działu Biznes w portalu Radiozet.pl
Rafał Mandes dołączył do Eurozetu i został szefem nowo utworzonej sekcji działu o tematyce biznesowej w portalu Radiozet.pl.
więcej
|
|
Kijowska, Englert, Ścierański i Trela laureatami nagrody Wielkiego Splendora 2017
Elżbieta Kijowska, Jerzy Trela, Jan Englert i Krzysztof Ścierański zostali tegorocznymi laureatami nagrody Wielkiego Splendora, przyznawanej przez Teatr Polskiego Radia. Honorową nagrodę przyznano warszawskiemu Instytutowi Teatralnemu im. Zbigniewa Raszewskiego.
więcej
|
|
Fragmenty powieści ,,Chłopi" w radiowej Jedynce
Od 4 grudnia 2017 roku do 2 lutego 2018 roku program 1 Polskiego Radia zaprezentuje swoim słuchaczom wybrane fragmenty „Chłopów" Władysława Reymonta.
więcej
|
|
Radio Gra liderem w Toruniu. Ogromny wzrost słuchalności Meloradia
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od maja do października br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET, a na czwarte miejsce awansowało Meloradio (które do 4 września br. nadawało pod nazwą ZET Gold) - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Polskie Radio na końcu świata, dziennikarze w rocznej podróży dookoła świata
Internetowy portal Polskiego Radia rozpoczął nowy cykl podróżniczy: „PolskieRadio.pl na końcu świata”. Toruńscy dziennikarze: Adriana Andrzejewska i Mikołaj Kuras ruszyli w podróż dookoła świata, a relacja z niej zamieszczać będą w internecie. Wyprawa potrwa rok.
więcej
|
|
|
|
Według Zenith polska reklama zyska w br. 2 proc. W dół telewizja, radio outdoor i prasa, internet 12 proc. w górę
Wartość rynki reklamowego w Polsce zwiększy się w br. o 2 proc. do 7,04 mld zł netto, a globalnie o 4 proc. - prognozuje agencja mediowa Zenith. Na naszym rynku spadku zanotują reklama telewizyjna, radiowa, outdoorowa i prasowa, natomiast reklama internetowa zyska 12,1 proc.
więcej
|
Marta Frączek associate creative directorem w Saatchi & Saatchi IS
Marta Frączek, poprzednio pełniąca funkcję senior copywritera, awansowała w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi IS na stanowisko associate creative directora.
więcej
|
Polska Grupa Energetyczna sponsorem tytularnym PGE Ekstraligi żużlowej przez kolejne trzy lata
Polska Grupa Energetyczna przedłużyła na lata 2018-2020 umowę, w ramach której jest sponsorem tytularnym pierwszej ligi żużlowej funkcjonującej pod nazwą PGE Ekstraliga.
więcej
|
Łukasz Zaleśny przeszedł z Zenith do Blue 449
Łukasz Zaleśny objął stanowisko strategy&innovation directora w agencji Blue 449 należącej do Publicis Media. Ostatnio pracował w domu mediowym Zenith, też należącym do Publicis Media.
więcej
|
Alicja Stefaniak: z L'Oreal Polska do GetHero
Alicja Stefaniak, poprzednio pełniąca funkcję digital marketing specialist w firmie kosmetycznej L’Oreal Polska, dołączyła do zespołu agencji GetHero, specjalizującej się w wideo i influencer marketingu. Jako digital marketing team lead pokieruje m.in. działem obsługi klienta i strategiami komunikacyjnymi dla kluczowych klientów.
więcej
|
Tradycyjny obiad z nienawiścią w tle - kolejna odsłona akcji Lambada Warszawa na temat przemocy wobec osób LGBT
Ruszyła kolejna odsłona akcji stowarzyszenia Lambada Warszawa „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”, ukazującej problem przemocy domowej wobec osób LGBT. W nowym spocie słowną agresję zestawiono z sielankowym obrazkiem rodzinnego spotkania przy stole.
więcej
|
Selectivv: nowe narzędzia dostarczające danych o konsumentach
Agencja marketingu mobilnego Selectivv wprowadziła dwa nowe rozwiązania, pozwalające marketerom sprawdzać ilu właścicieli smartfonów i o jakich cechach przebywa na danym obszarze oraz kim faktycznie są odbiorcy reklam mobile.
więcej
|
Herbapol reklamuje herbaty ziołowe Zielnik Polski (wideo)
Herbapol Lublin w rozpoczętej właśnie kampanii reklamuje linię herbatek ziołowych Zielnik Polski. Akcja - przygotowana przez firmy marketingowe MullenLowe Warsaw, OTO i MediaCom - obejmuje telewizję oraz internet.
więcej
|
Winiary promowane w TVN miniserialem ,,Tu się gotuje!" z Davidem Gaboriaud (wideo)
Mikołaj Cieślak, Daniel Guzdek, Katarzyna Ankudowicz, Paweł Koślik, Rafał Rutkowski i Weronika Wachowska to główni bohaterowie nowego miniserialu emitowanego na antenie TVN. Produkcja pod tytułem „Tu się gotuje!” promuję markę Winiary należącą do Nestle Polska.
więcej
|
Dunkin' Donuts rusza z przetargiem reklamowym po raz pierwszy od blisko 20 lat
Sieć Dunkin' Donuts rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową w Stanach Zjednoczonych. Marketer robi przegląd po raz pierwszy od blisko 20 lat. Przez ten czas niezmiennie pracował z agencją Hill Holliday.
więcej
|
Bilety po 12 złotych w ramach akcji ,,Święto kina"
W ramach promocji „Święto kina” w dniach 9-10 grudnia widzowie będą mogli kupić bilet za 12 złotych w wybranych kinach niezależnych oraz sieciach Multikino, Cinema City, Cinema 3D i Helios. Akcja odbywa się po raz czwarty.
więcej
|
Simba Toys Polska reklamuje gry ,,Spinderella", ,,Gnaj Robaczku!" i ,,Skubane Kurczaki" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa gier planszowych dla dzieci „Spinderella”, „Gnaj Robaczku!” i „Skubane Kurczaki” (dystrybuowanych przez Simba Toys Polska). Akcję realizują firmy marketingowe Carat Polska i iProspect.
więcej
|
Fotograf Michał Sośnicki ambasadorem premium aparatów i akcesoriów Pentax
Michał Sośnicki został nowym ambasadorem premium marki aparatów i akcesoriów fotograficznych Pentax (produkowanych przez Ricoh Polska).
więcej
|
Agencja Upside zrealizuje dwa projekty reklamowe dla produktów Bakomy
Agencja reklamowa Upside po wygranych przetargach zajmie się realizacją dwóch projektów reklamowych dla firmy mleczarskiej Bakoma.
więcej
|
Maciej Lisowski: ze Screen Network do Move Media
Maciej Lisowski dołączył do zespołu biura reklamy Move Media. Wcześniej pracował w takich firmach, jak Screen Network, Cityboard Media, FSM Polska.
więcej
|
|
|
Strony do 10 tysięcy fanów tracą najmniej zasięgów na Facebooku
Według analizy firmy NapoleonCat strony na Facebooku gromadzące do 10 tysięcy wiernych odbiorców tracą najmniej organicznych zasięgów. Algorytm Facebooka staje się coraz bardziej restrykcyjny wraz z rosnącą liczbą fanów.
więcej
|
Polski Black Friday bez cenowych hitów, średnie obniżki w wysokości 1,3 procenta
Według danych firmy Deloitte obniżki związane z tegorocznym Black Friday w polskim e-commerce miały charakter symboliczny, a przyznawane klientom rabaty nie były tak duże jak mogłoby wynikać z przekazów reklamowych i marketingowych poszczególnych sklepów. Według analiz sprzedawcy obniżyli ceny w Black Friday średnio o 1,3 procent, a największe różnice pomiędzy ceną minimalną a maksymalną sięgnęły 138 procent.
więcej
|
Facebook wprowadza Messenger Kids, wersję komunikatora dla najmłodszych użytkowników. ,,Kontrolowanie zachowań użytkowników od dziecka"
Facebook zapowiedział wprowadzenie do swojej oferty Messenger Kids, platformy komunikacyjnej przeznaczonej dla najmłodszych internautów. Z komunikatora będą mogły korzystać dzieci do 13. roku życia przy szerokiej kontroli ze strony rodziców. Jednak motywy udostępnienia aplikacji budzą wątpliwości. - Czyż nie byłoby fantastycznie kontrolować od małego zachowań dzieciaków i bezpiecznie, automatycznie zakładać im konto na FB zaraz po ukończeniu 13 roku życia? - zastanawia się w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, partner zarządzający w FaceAddicted.
więcej
|
HBO GO z nową oprawą i rozbudowaną sekcją Kids
W poniedziałek, 4 grudnia 2017 roku serwis HBO GO zyskał nową oprawę. Pojawiła się w nim rozbudowana sekcja Kids z programami dla dzieci. Platforma jest również dostępna za pomocą nowych urządzeń: Apple TV oraz Playstation 3 i 4.
więcej
|
Daniel Barszcz: z Muse do LifeTube
Daniel Barszcz objął stanowisko strategy specialist w sieci partnerskiej LifeTube - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio był związany z firmą Muse, zajmującą się analityką social media.
więcej
|
Facebook zatrudni 800 osób w nowym biurze w Londynie. Największy ośrodek informatyczny poza USA
Amerykański serwis społecznościowy Facebook uruchomił nowe biuro w Londynie. Do końca 2018 r. ma w nim znaleźć zatrudnienie 800 osób. To największy ośrodek informatyczny firmy poza Stanami Zjednoczonymi..
więcej
|
|
|
Polacy lubią hazard, ale nie za wielkie kwoty
2 na 3 Polaków wydaje pieniądze na gry o charakterze hazardowym. W zdecydowanej większości jest to maksymalnie do 100 zł miesięcznie. Najwięcej przyjemności dają zakłady bukmacherskie - wynika z badania IQS.
więcej
|
|
|