|
|
|
|
|
|
|
Show rozrywkowe ,,Hipnoza" wiosną w TVN. Poprowadzi je Filip Chajzer
Stacja TVN pokaże wiosną program rozrywkowy „Hipnoza”, w którym zahipnotyzowani uczestnicy zawalczą o nagrody pieniężne. Show poprowadzi Filip Chajzer, a w stan hipnozy wprowadzi Artur Makieła - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat i RMF FM najlepiej postrzegane, TVP i Polskie Radio mocno w dół, zyskało Radio Maryja (opinie wyborców partii)
W ostatnich dwóch latach Telewizja Polska i Polskie Radio zanotowały największe pogorszenie ocen wśród Polaków, natomiast Radio Maryja ma mniej krytyków niż wcześniej - wynika z sondażu CBOS. Najlepiej ocenianym nadawcą telewizyjnym jest Polsat, a radiowym - RMF FM. TVN dobrze ocenia 43 proc. wyborców PiS i Kukiz ’15, a Polskie Radio - 34 proc. zwolenników PO.
więcej
|
W grudniu w Polsacie drożej niż rok temu. Najwięcej za reklamę przy ,,Kevin sam w Nowym Jorku" w Wigilię
W grudniowym cenniku Polsatu reklamy są średnio nawet kilkanaście procent droższe niż w grudniu ub.r. Tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za spot przy pokazywanym w wigilijny wieczór filmie familijnym „Kevin sam w Nowym Jorku”.
więcej
|
Telewizja Polsat przejęła od TVP talent-show ,,Gwiazdy rocka". Emisja w Super Polsat od stycznia 2018 roku
Pod koniec stycznia 2018 roku Super Polsat rozpocznie emisję drugiej edycji talent-show „Gwiazdy rocka” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Pierwszą edycję tego programu wiosną br. pokazywała TVP Rozrywka.
więcej
|
Kolejna edycja ,,Milionerów" w wiosennej ramówce TVN. ,,Wyniki są co najmniej zadowalające"
Telewizja TVN podjęła decyzję o realizacji kolejnego sezonu teleturnieju „Milionerzy”, który widzowie zobaczą w wiosennej ramówce 2018 roku. - Nie ma też co robić tajemnicy z tego, że rozmawiamy z producentem o kontynuacji programu w wiosennej ramówce - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
1,3 mln widzów ,,Bake off - Ale ciacho! 3". 6,82 mln zł z reklam
Trzeci sezon kulinarnego teleturnieju „Bake off - Ale ciacho!” oglądało średnio 1,32 mln osób, o 200 tys. widzów mniej niż premierową odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVP2 w czasie emisji formatu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 6,82 mln zł.
więcej
|
Departament Sprawiedliwości blokuje fuzję Time Warnera i AT&T, w tle niechęć Donalda Trumpa do CNN
Departament Sprawiedliwości USA złożył w sądzie wniosek o zablokowanie przejęcia przez AT&T koncernu medialnego Time Warner. Według amerykańskiej administracji fuzja nie przyniesie użytkownikom korzyści. Jednak media w USA sugerują, że powodem zablokowania transakcji jest otwarta niechęć Donalda Trumpa do stacji CNN należącej do Time Warnera.
więcej
|
Policjanci zawiadomili prokuraturę o reportażu Wojciecha Bojanowskiego nt. śmierci Igora Stachowiaka - dziennikarze oburzeni
Warszawska prokuratura prowadzi postępowanie dot. ujawnienia w reportażu Wojciecha Bojanowskiego w TVN24 nagrań z policyjnej interwencji wobec Igora Stachowiaka. Zawiadomienie w tej sprawie złożył dolnośląski związek zawodowy policjantów. Bojanowski został zwolniony przez sąd z tajemnicy dziennikarskiej, przy czym nie musi ujawniać swoich informatorów.
więcej
|
Programy Charliego Rose'a zawieszone, osiem współpracowniczek zarzuca dziennikarzowi molestowanie
Charlie Rose, gospodarz talk show „Charlie Rose” oraz programu „CBS This Morning” został oskarżony przez osiem kobiet molestowanie seksualne. Dziennikarz przeprosił za zarzucane mu zachowanie, jednak stacje PBS, Bloomberg TV i CBS zawiesiły nadawanie programów Charliego Rose’a.
więcej
|
Sportowcy i komentatorzy wspominają zimowe igrzyska olimpijskie w programie ,,#MojeIgrzyska"
W nowym formacie digitalowym Eurosportu „#MojeIgrzyska” sportowcy i komentatorzy będą opowiadać o zimowych igrzyskach olimpijskich. W odcinkach pojawią się m.in. Adam Małysz, Zbigniew Bródka, Karolina Riemen-Żerebecka i Kamil Stoch.
więcej
|
,,MacGyver" od 5 grudnia w AXN
We wtorek 5 grudnia 2017 roku AXN rozpocznie emisję nowego serialu „MacGyver”, będącym remake kultowej produkcji z lat 80-tych.
więcej
|
Serial ,,Mr. Mercedes" w Canal+
1 grudnia 2017 roku Canal+ rozpocznie emisję nowego serialu „Mr. Mercedes”.
więcej
|
TVN Media zrealizuje drugą edycję konferencji TV Day
TVN Media rozbudowuje projekt tv.tvnmedia.pl i planuje realizację wraz ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR kolejnych przedsięwzięć. Na początku 2018 roku odbędzie się druga edycja Międzynarodowej Konferencji TV Day.
więcej
|
|
|
Polsat i RMF FM najlepiej postrzegane, TVP i Polskie Radio mocno w dół, zyskało Radio Maryja (opinie wyborców partii)
W ostatnich dwóch latach Telewizja Polska i Polskie Radio zanotowały największe pogorszenie ocen wśród Polaków, natomiast Radio Maryja ma mniej krytyków niż wcześniej - wynika z sondażu CBOS. Najlepiej ocenianym nadawcą telewizyjnym jest Polsat, a radiowym - RMF FM. TVN dobrze ocenia 43 proc. wyborców PiS i Kukiz ’15, a Polskie Radio - 34 proc. zwolenników PO.
więcej
|
|
Związkowcy bronią zawieszonego prezesa Radia Wrocław. Jolanta Piątek kandydatką na szefową rozgłośni
Jolanta Piątek, rzecznik KGHM Polska Miedź, jest rekomendowana na prezesa Radia Wrocław, w miejsce zawieszonego Tomasza Dudy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W jego obronie do Rady Mediów Narodowych napisali związkowcy z rozgłośni. O tym, kto dalej będzie szefował wrocławskiej radiostacji, członkowie Rady zadecydują w czwartek.
więcej
|
|
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi. Awans Eski na podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od maja do października br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Debata o tweecie Donalda Tuska potwierdza, jak ważne social media są w walce politycznej (opinie)
W niedzielę we wpisie na Twitterze Donald Tusk ostro skrytykował obecne rządy Prawa i Sprawiedliwości. Dla niektórych tweet oznacza początek kampanii prezydenckiej Tuska, a eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl traktują wpis jako zapowiedź rosnącego znaczenia mediów społecznościowych w przyszłej walce wyborczej. - Tradycyjne media ustąpią miejsca social media, bo dla rosnącego pokolenia wyborców internet jest podstawowym kanałem komunikacji. Ci, którzy tego nie zrozumieją zostaną „wylogowani” ze sceny politycznej - oceniają specjaliści od wizerunku politycznego i segmentu mediów społecznościowych.
więcej
|
W grudniu w Polsacie drożej niż rok temu. Najwięcej za reklamę przy ,,Kevin sam w Nowym Jorku" w Wigilię
W grudniowym cenniku Polsatu reklamy są średnio nawet kilkanaście procent droższe niż w grudniu ub.r. Tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za spot przy pokazywanym w wigilijny wieczór filmie familijnym „Kevin sam w Nowym Jorku”.
więcej
|
Karolina Kowalczyk, Milena Gronau, Ada Kornecka i Antonina Scipio Del Campo na kierowniczych stanowiskach w Papaya Films
W domu produkcyjnym Papaya Films Karolina Kowalczyk i Milena Gronau awansowały na stanowiska head of directors representation, Ada Kornacka została z kolei head of music video, a Antonina Scipio Del Campo objęła funkcję head of development.
więcej
|
Tomasz Leszko dyrektorem marketingu w Henkell & Co. Polska
Tomasz Leszko, który do września br. był dyrektorem marketingu McDonald’s Polska, objął stanowiska dyrektora marketingu i członka zarządu w firmie Henkell & Co. Polska, która jest właścicielem takich marek alkoholi, jak m.in. Gin Lubuski, Nalewka Babuni i Wódka Starotoruńska.
więcej
|
eurobank kończy przetargi na obsługę reklamową w zakresie ATL i BTL
eurobank jest w końcowej fazie przetargów na obsługę reklamową ATL i BTL. W pierwszym rywalizuje pięć, a w drugim – cztery agencje. Obsługi w zakresie ATL broni GPD Agency.
więcej
|
Magdalena Budziszewska: z McDonald's do Sklepów Komfort
Magdalena Budziszewska została dyrektorem komunikacji marketingowej w spółce Sklepy Komfort - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio, przez dziewięć lat pracowała w McDonald's Polska.
więcej
|
Raiffeisen Polbank ze skuteczną kampanią programmatic
Raiffeisen oferuje produkty i usługi, które sprzedaje przez internet tak zwanemu pokoleniu Millenialsów. Mierzy się więc z dużym wyzwaniem – musi przyciągnąć uwagę młodego konsumenta, który jest wymagający, świadomy i trudny do przekonania za pomocą przekazu reklamowego. Aby się z tym zmierzyć, bank zdecydował się na akcję „Mieć trzeba energię, a z rzeczy korzystać”, w ramach której przeprowadził m.in. kampanię programmatic przy współpracy z Adform. Kampania osiągnęła znakomite wyniki, znacznie powyżej benchmarków rynkowych.
więcej
|
Grupa PKP z kampanią poświęconą kolejarzom ,,Pasja kolejnych pokoleń" (wideo)
Grupa PKP wystartowała z kampanią wizerunkową, jej bohaterami zostali pracownicy kolei. Opowiadają o pracy na kolei jako pasji.
więcej
|
Sąd ogłosił upadłość delikatesów Alma, właściciel E. Leclerc przejmie Krakowski Kredens
Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście ogłosił upadłość spółki Alma Market, która była właścicielem sieci delikatesów Alma. Jednocześnie zgodził się na sprzedaż części tej firmy spółce Immomok, do której należą markety E. Leclerc.
więcej
|
Nowa platforma sprzedażowa dla influencerów OctoPrime z 10 mln dolarów dofinansowania od inwestorów
Grupa Havas, Otium Venture, Twins Partners zainwestowali łącznie 10 mln dolarów w platformę dla influencerów Octoly. W ramach inwestycji powstał serwis OctoPrime.co, gdzie influencerzy mogą sprzedawać w swoich sklepach online recenzowane produkty.
więcej
|
Ewa Błaszczyk, Anna Dymna, ks. Jacek Stryczek i Jan Mela w akcji ,,Serce rośnie" firmy Wawel (wideo)
Produkująca słodycze firma Wawel ruszyła z drugą edycją akcji społeczno-konsumenckiej „Serce rośnie”, w ramach której dochód ze sprzedaży wybranych produktów trafi do pięciu wybranych organizacji dobroczynnych. Za strategię komunikacji i kreację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly, a za obsługę PR Garden of Words Group.
więcej
|
Musical promuje nową, ulepszoną wersję gry Minecraft (wideo)
Microsoft prowadzi kampanię reklamową, w której promuje nową ulepszoną wersję gry Minecraft. Spot utrzymany w charakterze musicalu przygotowała agencja reklamowa 215 McCann, a wyprodukowała go firma Psyop.
więcej
|
Multikino wprowadza M!Kartę dla uczniów i studentów
Sieć kin Multikino (należąca do Grupy VUE) wprowadza w Warszawie M!Kartę - akcję skierowaną do uczniów i studentów posiadających ważną legitymację. Dzięki niej bilety od poniedziałku do piątku na wszystkie seanse kosztują 13,90 zł za sztukę.
więcej
|
Matka Natura w reklamie soków pomarańczowych Hortex (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii Hortex z Matką Naturą w roli głównej, w której promowane są soki pomarańczowe w nowych opakowaniach. Za akcję odpowiadają Opus B, Papaya Films, Lunapark i OMD.
więcej
|
Siemens promuje automatyczne ekspresy do kawy w kampanii ,,Doceniamy Twój wybór"
Trwa kampania reklamowa marki Siemens, promująca w pełni automatyczne ekspresy do kawy z linii EQ. Za przygotowanie akcji odpowiadają agencje Insignia i Level.
więcej
|
Insignia wypromuje w social media Ceramikę Paradyż
Agencja interaktywna Insignia w wyniku wygranego przetargu zajmie się komunikacją w kanałach social media marki Ceramika Paradyż, wchodzącej w skład Grupy Paradyż. Umowę podpisano na rok.
więcej
|
605 nagród od PizzaPortal.pl w loterii ,,Jesz i masz"
Ruszyła loteria serwisu do zamawiania posiłków PizzaPortal pod hasłem „Jesz i masz”. O nagrody o łącznej wartości ponad 32 tys. zł można walczyć do 14 stycznia. Organizatorem loterii jest Ambasada Marek Robert Kieszek.
więcej
|
,,To Ty jesteś kierowcą" w reklamach Gulf Polska (wideo)
Firma Gulf Polska, producent środków smarnych, rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „To Ty jesteś kierowcą”. Akcję przygotowały agencje Dziadek do Orzechów i Novem.
więcej
|
|
|
Press Club Polska: śledztwo ws. reportażu Wojciecha Bojanowskiego to kuriozalne szukanie rewanżu na dziennikarzu
Rada Press Club Polska oceniła, że działania policji, prokuratury i sądu dotyczące reportażu Wojciecha Bojanowskiego z TVN24 o okolicznościach śmierci Igora Stachowiaka to „kolejne kuriozum” w tej sprawie oraz „szukanie rewanżu na dziennikarzu, który ujawnił skandal”.
więcej
|
Delegaci SDP oburzeni na rezolucję niemieckich dziennikarzy krytykującą polskie media. ,,Apelujemy o rzetelność"
Delegaci Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich wyrazili oburzenie wobec rezolucji Związku Dziennikarzy Niemieckich krytycznie oceniającej sytuację mediów w Polsce. - Ośrodki masowego komunikowania w naszym kraju działają w oparciu o demokratyczne prawo - przypominają członkowie SDP. To już drugi znaczący protest przeciwko te rezolucji.
więcej
|
,,Financial Times" ma 900 tysięcy czytelników, najwięcej w 129-letniej historii
Brytyjski dziennik „Financial Times” podał, że baza jego płacących czytelników osiągnęła poziom 900 tysięcy. Ponad 700 tysięcy stanowią internetowi subskrybenci gazety, zaś 190 to czytelnicy papierowych wydań. Osiągnięty obecnie wynik jest najlepszy od momentu powstania „FT” w 1888 roku.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim, tylko ,,Dobre Wnętrze" na plusie
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w sierpniu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a na czele spadków znalazło się „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krzysztof Klimaszewski dyrektorem finansowym PMPG Polskie Media
Krzysztof Klimaszewski został dyrektorem finansowym PMPG Polskie Media. Stanowisko nie było dotąd obsadzone, a działem finansów kierowała Joanna Garbacz.
więcej
|
PMPG Polskie Media ze wzrostem wpływów i zysku, prawie 80 proc. z ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy"
W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media (wydawca m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”) zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży do 10,96 mln zł i zysku netto do 1,74 mln zł. Na początku przyszłego roku firma zamierza uruchomić wehikuł inwestycyjny PMPG Ventures.
więcej
|
|
|
Debata o tweecie Donalda Tuska potwierdza, jak ważne social media są w walce politycznej (opinie)
W niedzielę we wpisie na Twitterze Donald Tusk ostro skrytykował obecne rządy Prawa i Sprawiedliwości. Dla niektórych tweet oznacza początek kampanii prezydenckiej Tuska, a eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl traktują wpis jako zapowiedź rosnącego znaczenia mediów społecznościowych w przyszłej walce wyborczej. - Tradycyjne media ustąpią miejsca social media, bo dla rosnącego pokolenia wyborców internet jest podstawowym kanałem komunikacji. Ci, którzy tego nie zrozumieją zostaną „wylogowani” ze sceny politycznej - oceniają specjaliści od wizerunku politycznego i segmentu mediów społecznościowych.
więcej
|
Wirtualna Polska łączy redakcje Money.pl, WP Finanse i WP Technologie, awansują Sebastian Ogórek i Arkadiusz Braumberger
Wirtualna Polska integruje redakcje serwisów Money.pl, WP Finanse i WP Technologie. Za ich połączenie odpowiada Nino Dżikija, która w listopadzie objęła funkcję redaktor naczelnej. Jej zastępcami zostali Sebastian Ogórek, Arkadiusz Braumberger i Mariusz Zmysłowski.
więcej
|
2/3 Polaków nie wie co to Black Friday
Niemal 2/3 polskich konsumentów twierdzi, że nie spotkało się wcześniej z określeniem Black Friday czy Czarny Piątek. Stąd też ponad 60 proc. z nich nie planuje skorzystać w tym roku z wyprzedaży z tej okazji. W ubiegłym roku tylko 12 proc. nabywców dokonało w ten dzień zakupu jakiegokolwiek produktu w promocji - wynika z badania GfK.
więcej
|
Onet zamiast Interii partnerem internetowym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Portal Onet.pl został oficjalnym partnerem internetowym Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy oraz jej najbliższego finału, zaplanowanego na 14 stycznia 2018 roku.
więcej
|
Eric Schmidt, szef Alphabet: Propagandowe treści rosyjskich mediów będą słabo widoczne w Google News
Eric Schmidt, prezez holdingu Alphabet zapowiedział, że w serwisie Google News na niskich pozycjach znajdą się propagandowe treści publikowane przez rosyjskie media sterowane przez władze na Kremlu. Schmidt nie ukrywał że ma na myśli głównie telewizję Russia Today oraz agencję Sputnik, nie przewiduje jednak całkowitego usunięcia ich z Google News.
więcej
|
Nowa platforma sprzedażowa dla influencerów OctoPrime z 10 mln dolarów dofinansowania od inwestorów
Grupa Havas, Otium Venture, Twins Partners zainwestowali łącznie 10 mln dolarów w platformę dla influencerów Octoly. W ramach inwestycji powstał serwis OctoPrime.co, gdzie influencerzy mogą sprzedawać w swoich sklepach online recenzowane produkty.
więcej
|
|
|
2/3 Polaków nie wie co to Black Friday
Niemal 2/3 polskich konsumentów twierdzi, że nie spotkało się wcześniej z określeniem Black Friday czy Czarny Piątek. Stąd też ponad 60 proc. z nich nie planuje skorzystać w tym roku z wyprzedaży z tej okazji. W ubiegłym roku tylko 12 proc. nabywców dokonało w ten dzień zakupu jakiegokolwiek produktu w promocji - wynika z badania GfK.
więcej
|
Spaliny i fabryki głównymi źródłami zanieczyszczeń wg Polaków
Ponad połowa Polaków uważa, że główną przyczyną zanieczyszczenia powietrza są spaliny samochodowe. Blisko 1/3 nie wie, które źródła ciepła emitują najwięcej zanieczyszczeń. 23 proc. Polaków reaguje, gdy ktoś w ich pobliżu spala śmieci, z czego tylko 4 proc. zgłasza sprawę na policję lub do straży miejskiej - wynika z badania Kantar Public.
więcej
|
W tym roku Polacy chcą wydać na święta średnio 882 zł, nieco więcej niż rok temu
W tym roku Polacy zamierzają wydać średnio 882 zł na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi z okazji Bożego Narodzenia, to o 2 proc. więcej niż w 2016 r. - wynika z badań firmy doradczej Deloitte. Dodano, że na prezenty chcemy przeznaczyć więcej niż na jedzenie.
więcej
|
|
|