|
|
|
|
|
|
|
,,Wprost" złoży zażalenie na postanowienie sądu o zakazie pisania o Chechlińskiej. ,,Próba ograniczenia wolności mediów"
Spółka AWR „Wprost”, wydawca tygodnika „Wprost”, złoży zażalenie na postanowienie Sądu Okręgowego w Warszawie, który zakazał pisania o zarzutach wobec Małgorzaty Chechlińskiej. - Dziennikarze informujący o sprawach publicznie ważnych korzystają z gwarancji art. 10 Konwencji Europejskiej - tłumaczy Wirtualnemedia.pl radca prawny Paulina Piaszczyk, pełnomocnik AWR „Wprost”.
więcej
|
,,Supermodelka Plus Size" miała o 90 tys. widzów mniej niż ,,Top Chef. Gwiazdy od kuchni". 24,22 mln zł z reklam
Nowy program „Supermodelka Plus Size” oglądało średnio 1,29 mln widzów, o 90 tys. widzów mniej niż „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” pokazywany w tym paśmie rok temu. Reality-show dało Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 24,22 mln zł.
więcej
|
TVN podnosi ceny reklam w grudniu, najdroższy finał ,,Masterchefa"
W grudniowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o kilkanaście procent droższe względem grudnia ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję reklamy przy finałowym odcinku programu „Masterchef”.
więcej
|
Spadły przychody i zysk Multimedia Polska. ,,Brak decyzji o przejęciu przez UPC hamuje nasz rozwój"
W okresie I-III kw. 2017 r. spółka Multimedia Polska miała 8,93 mln zł skonsolidowanego zysku netto z działalności kontynuowanej w porównaniu z 25,76 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 510,18 mln zł w porównaniu z 522,88 mln zł rok wcześniej. Na koniec września z usług firmy korzystało ponad 757,6 tys. klientów.
więcej
|
Fokus TV nokautuje konkurencję, Discovery Channel wyprzedził TVP Historię
W październiku br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Canal+ Discovery, a na przeciwnym biegunie ex aequo znalazły się Polsat Viasat Nature i Adventure.
więcej
|
Film ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny. Wszystko się może zdarzyć" w Czwórce (wideo)
W niedzielę, 3 grudnia 2017 roku Czwórka pokaże pełnometrażowy film „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny. Wszystko się może zdarzyć”. Produkcja będzie zwieńczeniem emisji trzeciego sezonu serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”.
więcej
|
Festiwal Piękna 2017 na żywo w Polsacie
W weekend 1-3 grudnia 2017 roku w Krynicy Zdrój już po raz trzeci odbędzie się Festiwal Piękna, w którym wybrani zostaną: Miss Polski, Miss Supranational i po raz drugi Mister Supranational. Wydarzenie na żywo będzie można oglądać w Polsacie.
więcej
|
Zimowe Igrzyska Olimpijskie wracają do Eurosportu. Stacja planuje specjalne transmisje dla polskich kibiców
Po wieloletniej przerwie przyszłoroczne Zimowe Igrzyska Olimpijskie w południowokoreańskim Pjongczangu wracają na anteny Eurosportu. Stacja będzie tworzyć przekaz z wydarzenia dostosowany do oczekiwań polskich widzów. Oznacza to, że Polacy będą mogli zobaczyć niemal wszystkie występy i walki o medale swoich reprezentantów.
więcej
|
Serial ,,Rzeka" w Canal+ Seriale
4 grudnia 2017 roku Canal+ Seriale rozpocznie emisję nowego kryminalnego serialu „Rzeka”.
więcej
|
|
|
GroupM przejmuje obsługę mediową T-Mobile od Starcomu
W wyniku decyzji centrali koncernu telekomunikacyjnego Deutsche Telekom, obsługą mediową sieci komórkowej T-Mobile w Polsce od początku 2018 roku zajmie się agencja należąca do GroupM. Oznacza to, że telekom kończy wieloletnią współpracę ze Starcomem (Publicis Media).
więcej
|
Max Factor zmienia strategię, stawia na komunikację do grupy kobiet po 35. roku życia
Marka kosmetyczna Max Factor, należąca do Coty, zmienia strategię komunikacji i stawia na nową grupę docelową - kobiety po 35. roku życia. Zmianom towarzyszy nowa platforma komunikacyjna „You X Max Factor”, która będzie sukcesywnie wdrażana od początku przyszłego roku.
więcej
|
Reklama Biedronki wprowadzała w błąd
Plakaty reklamujące promocję „Lato na 5 z Biedronką”, w ramach której przy zakupie 5 lodów klient otrzymywał dwa dodatkowe gratis powinny zostać zmienione, ponieważ wprowadzały w błąd - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Bogusław Linda ambasadorem ,,Ramię w ramię po równość", akcji Kampanii Przeciw Homofobii
Aktor Bogusław Linda wziął udział w akcji wspierającej osoby LGBT pod hasłem „Ramię w ramię po równość”. Prowadzi ją Kampania Przeciw Homofobii.
więcej
|
Interaktywne jajka Hatchimals i ,,Gang Świeżaków 2" najpopularniejszymi reklamami października na YouTube (TOP 5)
Październikowy ranking najpopularniejszych polskich reklam w internecie Ads Leaderboard otwiera spot z interaktywnym jajkiem Hatchimals. Drugie miejsce zajmuje „Gang Świeżaków 2” sieci Biedronka, a podium zamyka spot „Kuchni Lidla”.
więcej
|
,,Wielkie greckie wakacje" w kampanii Grecos Holiday (wideo)
Biuro podróży Grecos Holiday rozpoczęło promocję „first deal”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Skyboat, Selfish3 i MEC.
więcej
|
Kupony zniżkowe i ,,lepszy prąd z dodatkami" w kampanii PGE (wideo)
PGE Obrót rozpoczęła przedświąteczną promocję, w ramach której klienci firmy mogą uzyskać kupony zniżkowe w różnych sklepach. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Prąd jest lepszy z dodatkami”.
więcej
|
,,Smak spokoju" - ZM Lumiko reklamuje się z nowym logo (wideo)
Zakład Mleczarski Lumiko z Łukowa rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową „Smak spokoju”, w której przekonuje, jak ważny w życiu jest spokój i jak wiele można dzięki niemu zyskać. Za jej realizację odpowiadają agencje Dziadek do Orzechów i Value Media (Group One).
więcej
|
Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler reklamują na święta Pasaże Tesco
Ruszyła świąteczna odsłona kampanii Pasaże Tesco, której ambasadorami są Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler. Akcję realizują agencja Garden of Words i dom mediowy Initiative.
więcej
|
Bioderma promuje dermokosmetyki z linii Atoderm (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa dermokosmetyków z linii Atoderm od Bioderma Polska. Akcję zaplanował i realizuje dom mediowy Codemedia.
więcej
|
Piłkarski spot na dwa lata rządu PiS. Beata Szydło: prowadzimy do przerwy, mamy świetny zespół i mądrego trenera (wideo)
Kancelaria premiera z okazji dwóch lat rządu, który PiS utworzył wspólnie z Solidarną Polską i Polską Razem, przygotował spot pokazujący różne osoby Beatę Szydło na Stadionie Narodowym.
więcej
|
Emilia Abramowicz: z Tradedoubler do Cube Group
Do działu agencyjnego agencji performance marketingowej Cube Group dołączyła Emilia Abramowicz, obejmując funkcję senior account managera. Poprzednio pracowała w sieci Tradedoubler.
więcej
|
|
|
,,Wprost" złoży zażalenie na postanowienie sądu o zakazie pisania o Chechlińskiej. ,,Próba ograniczenia wolności mediów"
Spółka AWR „Wprost”, wydawca tygodnika „Wprost”, złoży zażalenie na postanowienie Sądu Okręgowego w Warszawie, który zakazał pisania o zarzutach wobec Małgorzaty Chechlińskiej. - Dziennikarze informujący o sprawach publicznie ważnych korzystają z gwarancji art. 10 Konwencji Europejskiej - tłumaczy Wirtualnemedia.pl radca prawny Paulina Piaszczyk, pełnomocnik AWR „Wprost”.
więcej
|
,,Nowa Gazeta Trzebnicka" przegrała przed Sądem Najwyższym sprawę o publikację wizerunku policjantki
Sąd Najwyższy nakazał „Nowej Gazecie Trzebnickiej” (Agencja Reklamowa Nowa) przeprosić policjantkę z Trzebnicy za zamieszczenie jej zdjęcia na łamach pisma i w internecie. Sąd orzekł, że publikacja fotografii funkcjonariusza publicznego ingeruje w jego prywatność. Redakcja rozważa odwołanie się do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu.
więcej
|
,,CD-Action" liderem wśród pism komputerowych. ,,Komputer Świat" stracił najwięcej
W sierpniu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Minimalnym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł „CD-Action”, a najwięcej stracił „Komputer Świat” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grudniowe ,,Zwierciadło" z Joanną Brodzik za 4,99 zł
W sprzedaży ukazało się grudniowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) z aktorką Joanną Brodzik na okładce.
więcej
|
|
|
Onet, Interia i Gazeta.pl też poprawiają viewability reklam, nowa oferta Wirtualnej Polski przyspieszy zmiany (opinie)
Pozostali główni wydawcy internetowi inaczej niż Wirtualna Polska nie zamierzają rozliczać się za reklamy w modelu CPM wyłącznie w oparciu o wskaźnik widoczności ich emisji, przy czym pracują nad poprawą widoczności reklam. Według wydawców i domów mediowych viewability jest coraz istotniejszym, ale nie jedynym wyznacznikiem efektywności reklam internetowych.
więcej
|
Tomasz Grynkiewicz: z WP do Netguru
Od stycznia 2018 roku Tomasz Grynkiewicz obejmie stanowisko senior editor w firmie Netguru, gdzie będzie odpowiadał za projekty wydawnicze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To moment na zrobienie czegoś naprawdę top, skierowanego poza polski rynek - mówi nam Grynkiewicz.
więcej
|
Serwisy dzienników: na czele Fakt.pl przed Wyborcza.pl i SE.pl, w dół Wyborcza.biz i Gazetaprawna.pl
Fakt.pl ma najwięcej użytkowników i odsłon wśród serwisów dzienników ogólnopolskich, natomiast na najdłuższej odwiedzających przyciąga PB.pl. W skali roku spore spadki odwiedzalności zanotowały Wyborcza.biz i Gazetaprawna.pl.
więcej
|
Netia uruchamia platformę VoD, od 4,99 do 9,99 złotych za jeden film
Operator telekomunikacyjny Netia uruchomił własną wypożyczalnię filmów online. Na razie w ofercie serwisu Netia VOD znajduje się ponad 100 tytułów. Za wypożyczenie filmu trzeba zapłacić od 4,99 do 7,99 złotych za okres od 24 do 72 godzin.
więcej
|
Facebook będzie transmitował rozgrywki amerykańskiej koszykówki uniwersyteckiej
Facebook nabył prawa do transmitowania w swoim serwisie meczów najbliższego sezonu uniwersyteckiej ligi koszykarskiej. Na platformie mają się pojawić w sumie 47 spotkania, a także dodatkowe materiały realizowane specjalnie dla Facebooka.
więcej
|
Tydzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro
W sobotę 18 listopada na Allegro rusza tydzień darmowej dostawy, trwający do tzw. Black Friday (24 listopada) włącznie. Jednocześnie serwis zapowiedział nowy projekt z zakresu dostaw.
więcej
|
Interaktywne jajka Hatchimals i ,,Gang Świeżaków 2" najpopularniejszymi reklamami października na YouTube (TOP 5)
Październikowy ranking najpopularniejszych polskich reklam w internecie Ads Leaderboard otwiera spot z interaktywnym jajkiem Hatchimals. Drugie miejsce zajmuje „Gang Świeżaków 2” sieci Biedronka, a podium zamyka spot „Kuchni Lidla”.
więcej
|
Airbnb przejmuje Accomable, serwis z ofertami noclegów dla niepełnosprawnych
Platforma Airbnb przejęła Accomable, serwis przeznaczony dla osób niepełnosprawnych poszukujących noclegów w różnych częściach świata. Srin Madipalli, współtwórca Accomable wejdzie do kierownictwa Airbnb i będzie zajmował się ofertami zawierającymi ułatwienia dla niepełnosprawnych wynajmujących.
więcej
|
Esporter.pl nowym serwisem Interii
Interia.pl uruchomiła nowy serwis Esporter.pl funkcjonujący w ramach sektora „Gry” tego portalu. W nowej witrynie można znaleźć m.in. wiadomości na temat gier, sprzętu czy drużyn e-sportowych.
więcej
|
Trybunał Europejski może orzec usuwanie z sieci informacji o poglądach politycznych i karalności, Google protestuje
Trybunał Sprawiedliwości UE ma rozstrzygnąć czy w ramach prawa do bycia zapomnianym z wyszukiwarki Google powinny zniknąć informacje dotyczące poglądów politycznych konkretnych osób oraz ich karalności. Trybunał podejmie też decyzję o rozszerzeniu prawa do bycia zapomnianym na wszystkie kraje na świecie. Google przestrzega, że interes publiczny w wielu wypadkach wymaga udostępniania danych o poglądach politycznych i karalności, a terytorialne rozszerzenie prawa do bycia zapomnianym będzie narzucaniem zewnętrznej woli konkretnym krajom.
więcej
|
Do przeglądania mobilnego internetu smartfony wykorzystywane dużo częściej niż tablety
Na rynkach rozwijających się zdecydowanie najpopularniejszym urządzeniem mobilnym wykorzystywanym do przeglądania internetu są smartfony. Dominują one też na rynkach dojrzałych, ale tutaj swój udział mają też tablety - wynika z danych firmy ScientaMobile.
więcej
|
Startup Papukurier z milionem finansowania od Data Ventures i Kogito Ventures
Poznański startup Papukurier zajmujący się dostawami posiłków z restauracji do odbiorców pozyskał ponad milion złotych na rozwój od funduszy Data Ventures i Kogito Ventures. Spółka planuje ekspansję i rozszerzenie współpracy z kolejnymi restauracjami w Polsce.
więcej
|
|
|