|
|
|
|
|
|
|
TVP2 zdejmuje program ,,Magazyn kryminalny 997". Michał Fajbusiewicz: będę domagał się zwrotu kosztów
„Magazyn kryminalny 997” znika definitywnie z anteny TVP2. - Jeśli teraz nie dogadamy się z telewizją w sprawie zwrotu choćby części kosztów za wyprodukowane już odcinki, będziemy się procesować - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Fajbusiewicz.
więcej
|
Sąd zakazuje Polsatowi i ,,Wprost" pisania o zarzutach wobec Chechlińskiej. ,,Kontynuujemy działania dziennikarskie"
Na wniosek Małgorzaty Chechlińskiej Sąd Okręgowy w Warszawie zakazał Telewizji Polsat i „Wprost” publikowania materiałów z zarzutami wobec właścicielki hoteli. Stanowi to zabezpieczenie roszczenia zawartego w pozwach, które złożyła. - Kierując się istotną rolą mediów w społeczeństwie, nasi dziennikarze będą kontynuowali działania zmierzające do pełnego ujawnienia wszystkich nieprawidłowości w działalności Małgorzaty Chechlińskiej - komentuje Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat.
więcej
|
Heronim Ruta odchodzi z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu
Z końcem listopada br. z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu odejdzie Heronim Ruta. To mniejszościowy akcjonariusz spółki i wieloletni współpracownik Zygmunta Solorza.
więcej
|
6,35 mln widzów odcinka ,,M jak miłość", w którym umarł Lucjan Mostowiak
We wtorek, 14 listopada TVP2 wyemitowała odcinek serialu „M jak miłość”, w którym umarł Lucjan Mostowiak. Emisję tę śledziło 6,35 mln osób. Jest to rekordowa widownia tego serialu w tym sezonie.
więcej
|
Telewizja Republika z programem o ,,sztuce oczyszczonej z ideologii", prowadzącymi Marcin Bąk i Janusz Janowski
W najbliższą sobotę w Telewizji Republika zadebiutuje program „Republika sztuki”. Prowadzącymi będą Marcin Bąk i Janusz Janowski. Tematem programu zaś ogólnie pojmowana sztuka, etapy jej rozwoju i stereotypy z nimi związane.
więcej
|
Grupa 4fun Media: wpływy wzrosły o 25 proc. - 4,3 mln zł zysku, dwa razy więcej z Bridge2fun
W trzech kwartałach br. Grupa 4fun Media zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 25 proc. do 32,53 mln zł oraz 4,32 mln zł zysku netto. Przychody z reklam telewizyjnych zwiększyły się o 20 proc., z reklam zewnętrznych - o 7 proc., a z agencji reklamowej Bridge2fun - o 112 proc.
więcej
|
,,M jak miłość" i ,,Barwy szczęścia" najdroższe w grudniowym cenniku TVP
W opublikowanym na grudzień br. cenniku reklamowym Telewizji Polskiej zdecydowana większość reklam kosztuje więcej niż przed rokiem. Staniały jedynie spoty przy „Wiadomościach”. Najwięcej trzeba z kolei zapłacić m.in. za obecność w blokach przed „M jak miłość” i „Barwy szczęścia”.
więcej
|
Jubileuszowa ,,Reklama Dzieciom" w pierwszy dzień świąt w TVP1
25 grudnia br. tuż po „Wiadomościach” TVP1 wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na cele charytatywne. Telewizja Polska po raz 25. zorganizuje akcję „Reklama Dzieciom”.
więcej
|
TVN Style liderem wśród kanałów lifestylowych. TVN Turbo i Polsat Play uzupełniają podium
W październiku 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce było TVN Style. Wysokie - czwarte - miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił kanał Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Amazon przejmuje prawa do transmisji US Open w Wielkiej Brytanii, będzie walczyć o Premier League
Według nieoficjalnych informacji Amazon za 30 milionów funtów zakupił prawa do transmitowania w Wielkiej Brytanii tenisowego turnieju US Open. Koncern ma już podpisaną umowę dotyczącą ATP World Tour, planuje też walkę o prawa do meczów Premier League.
więcej
|
Grudzień w telewizji WP: ,,Orłoś kontra" i cykl dokumentalny o gejach
2 grudnia br. telewizja WP rozpocznie emisję nowego programu „Mój dom świeci najjaśniej”, a dwa dni później widzowie obejrzą premierowy odcinek late night show Macieja Orłosia - „Orłoś kontra”. Stacja szykuje także cykl dokumentalny o gejach „Gaycation”.
więcej
|
Amazon Channels bez stacji telewizyjnych i kablówek, serwis zrywa negocjacje
Amazon zerwał rozmowy ze stacjami telewizyjnymi i operatorami kablowymi, których ofertę zamierzał wcześniej włączyć do oferty serwisu Amazon Channels. Zdaniem koncernu współpraca z nadawcami na proponowanych przez nich warunkach nie przyniesie przychodów na dostatecznym poziomie, poza tym stacje i operatorzy nie są gotowi do współdziałania w modelu cyfrowym.
więcej
|
Startują zdjęcia do ,,Warsaw Shore 9". Premiera na początku 2018 roku
Stacja MTV Polska rozpoczęła w Warszawie zdjęcia do dziewiątej odsłony formatu „Warsaw Shore”. W sezonie wystąpią m.in. Damian Zduńczyk, Anna Aleksandrzak i Wojciech Gola.
więcej
|
Nowa seria BBC Earth ,,Błękitna Planeta II" promowana z użyciem druków 3D
Na kanale BBC Earth startuje w czwartek, 16 listopada serial dokumentalny „Błękitna Planeta II”. W jego promocji wykorzystano plakaty 3D, rozwieszone na przystankach w 6 miastach.
więcej
|
|
|
Sebastian Bryks: z MullenLowe Warsaw do Heart&Brain
Sebastian Bryks objął stanowisko szefa działu consumer engagement w agencji Heart&Brain. Wcześniej był związany z MullenLowe Warsaw, Havas Warsaw/Havas PR oraz grupą OS3.
więcej
|
Konkurs na kartkę świąteczną w bożonarodzeniowej kampanii T-Mobile (wideo)
T-Mobile Polska rozpoczął bożonarodzeniową promocję obejmującą m.in. konkurs na najbardziej kreatywna kartkę świąteczną. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Bridge2Fun, Starcom Mediavest Group, LiquidThread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.
więcej
|
Grupa 4fun Media: wpływy wzrosły o 25 proc. - 4,3 mln zł zysku, dwa razy więcej z Bridge2fun
W trzech kwartałach br. Grupa 4fun Media zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 25 proc. do 32,53 mln zł oraz 4,32 mln zł zysku netto. Przychody z reklam telewizyjnych zwiększyły się o 20 proc., z reklam zewnętrznych - o 7 proc., a z agencji reklamowej Bridge2fun - o 112 proc.
więcej
|
PKO BP zachęca do składania życzeń w formie filmów, najciekawsze wyemituje TVP
Ruszyła kolejna odsłona kampanii świątecznej banku PKO BP. Spotem „Bank dobrych życzeń” zachęca się konsumentów do nagrywania filmów z życzeniami, najciekawsze z nich zostaną wyemitowane w Telewizji Polskiej. Akcję przygotowały Agencja Warszawa, Artegence ze wsparciem Havas Media.
więcej
|
Piąta Aleja w Nowym Jorku najdroższą ulicą handlową świata, w Polsce Nowy Świat w Warszawie
Nowojorska Piąta Aleja i dzielnica Causeway Bay w Hongkongu ponownie zajęły pierwsze i drugie miejsce w globalnym rankingu najdroższych ulic handlowych na świecie. Na trzecią pozycję awansowała londyńska New Bond Street, a na czwartą Via Montenapoleone w Mediolanie. Natomiast z trzeciego na piąte miejsce spadły paryskie Pola Elizejskie - wynika z raportu Cushman & Wakefield.
więcej
|
Grupa K2 ze wzrostem wpływów i 1,3 mln zł zysku, mocno w górę rentowność pionu reklamowego
W trzech kwartałach br. Grupa K2 zanotowała 76,03 mln zł wpływów ze sprzedaży i 1,35 mln zł zysku netto. W segmencie usług agencyjnych miała 1,19 mln zł zysku EBITDA, w mediowym - 1,83 mln zł, w infrastrukturalnym - 2,16 mln zł, a w IT - 466 tys. zł.
więcej
|
,,M jak miłość" i ,,Barwy szczęścia" najdroższe w grudniowym cenniku TVP
W opublikowanym na grudzień br. cenniku reklamowym Telewizji Polskiej zdecydowana większość reklam kosztuje więcej niż przed rokiem. Staniały jedynie spoty przy „Wiadomościach”. Najwięcej trzeba z kolei zapłacić m.in. za obecność w blokach przed „M jak miłość” i „Barwy szczęścia”.
więcej
|
,,Rabat studencki 5" - Biedronka ze specjalną promocją dla studentów
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martis) wystartowała ze specjalną akcją dla studentów, w ramach której mogą otrzymać 5 proc. rabatu na zakupy. Kody rabatowe dostępne są w internecie, a promocja potrwa do 10 grudnia.
więcej
|
Umierające od smogu miasto w kampanii Aviva ,,Wiem, czym oddycham"
Wystartował program społeczno-edukacyjny Avivy „Wiem czym oddycham”, którego celem jest zwrócenie uwagi na szkodliwe skutki smogu. Kampanię przygotowały i realizują Young & Rubicam, Papaya Films, Zoom bsc, Zenith oraz dział wewnętrzny Avivy.
więcej
|
W Rosji wydatki na reklamę online większe od telewizyjnych
W III kwartale 2017 roku wydatki na reklamę internetową w Rosji osiągnęły 41 miliardów rubli i po raz pierwszy w historii tego rynku były wyższe od nakładów na telewizję. Od stycznia do końca września całkowita wartość rosyjskiej reklamy osiągnęła poziom 285 miliardów rubli.
więcej
|
Nowe logo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego za 5 tys. złotych
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie z okazji 20-lecia istnienia zmienił logo. Nowy projekt wybrano w konkursie, zwyciężyła propozycja Piotra Felszyńskiego. Autor otrzymał 5 tys. złotych nagrody.
więcej
|
Zenith będzie obsługiwał mediowo Queisser Pharma
Dom mediowy Zenith wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego firmy Queisser Pharma, właściciela marek Doppelherz i Protefix.
więcej
|
Agencja Iris zajmie się reklamą Starbucks w regionie EMEA
Sieć kawiarni Starbucks rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową w regionie EMEA,, obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Do współpracy wybrała agencję Iris.
więcej
|
Loteria ,,Co Nestlé przyniesie? Sprawdź w SMSie" w sklepach Intermarche
W hipermarketach Intermarche rusza ogólnopolska loteria promocyjna „Co Nestlé przyniesie? Sprawdź w SMSie”. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Unique One.
więcej
|
Nowa seria BBC Earth ,,Błękitna Planeta II" promowana z użyciem druków 3D
Na kanale BBC Earth startuje w czwartek, 16 listopada serial dokumentalny „Błękitna Planeta II”. W jego promocji wykorzystano plakaty 3D, rozwieszone na przystankach w 6 miastach.
więcej
|
Digital Kingdon wygrywa w przetargu na obsługę marki Dr. Martens
Agencja strategiczno-kreatywna Digital Kingdom w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna obsługę marki Dr. Martens, której dystrybutorem jest Amersport Group.
więcej
|
Bank Credit Agricole promuje konto dla obywateli Ukrainy
Bank Credit Agricole wystartował z nową kampanią kont dla obcokrajowców = promocja kierowana jest przede wszystkim do obywateli Ukrainy i dotyczy konta osobistego. Za kreację kampanii odpowiada agencja Just i Cube Group, a za zakup mediów Arena Media, będący częścią Havas Media Group.
więcej
|
Huawei reklamuje tablet MediaPad M3 Lite 10 z blogerami podróżniczymi
W najnowszej kampanii reklamowej Huawei promuje tablet MediaPad M3 Lite 10. W trwającą do drugiej połowy grudnia akcję zaangażowani są blogerzy podróżniczy.
więcej
|
Wioletta Wiśniewska traffic managerem w Bidlab
Do zespołu agencji Bidlab, specjalizującej się w pozyskiwaniu ruchu, dołączyła Wioletta Wiśniewska. Objęła stanowisko traffic managera, wcześniej związana była z Traffic Trends.
więcej
|
|
|
Kapituła Nagrody Radia ZET apeluje o solidarność dziennikarską: działania prokuratury zastraszają dziennikarzy i wydawców
Dziennikarze i przedstawiciele mediów, którzy zasiadali w kapitule tegorocznej edycji Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego wystosowali apel do całego środowiska dziennikarskiego o solidarność w sprawie możliwych prób zastraszania dziennikarzy i wydawców.
więcej
|
Artur Dmochowski: PAP tylko z chwilowymi problemami finansowymi, chcę sprostowań od ,,Gazety Wyborczej" i ,,Polityki"
Artur Dmochowski, poprzedni prezes Polskiej Agencji Prasowej, podkreśla, że firma pod jego kierownictwem zwiększyła zatrudnienie i pensje, a kłopoty finansowe wbrew tekstom „Gazety Wyborczej” i „Polityki” miały przejściowy charakter i nie były związane z wynagrodzeniami zarządu przekraczającymi 30 tys. zł miesięcznie.
więcej
|
Sąd zakazuje Polsatowi i ,,Wprost" pisania o zarzutach wobec Chechlińskiej. ,,Kontynuujemy działania dziennikarskie"
Na wniosek Małgorzaty Chechlińskiej Sąd Okręgowy w Warszawie zakazał Telewizji Polsat i „Wprost” publikowania materiałów z zarzutami wobec właścicielki hoteli. Stanowi to zabezpieczenie roszczenia zawartego w pozwach, które złożyła. - Kierując się istotną rolą mediów w społeczeństwie, nasi dziennikarze będą kontynuowali działania zmierzające do pełnego ujawnienia wszystkich nieprawidłowości w działalności Małgorzaty Chechlińskiej - komentuje Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat.
więcej
|
Gremi Media ze spadkiem wpływów i mniejszą stratą netto dzięki redukcji kosztów
W trzecim kwartale br. Gremi Media (m.in. wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) zanotował spadek wpływów ze sprzedaży o 3,7 proc. do 23,54 mln zł oraz 702 tys. zł straty netto (wobec 2,1 mln zł straty rok wcześniej). W trzech kwartałach br. firma miała 411 tys. zł zysku netto.
więcej
|
Ziobro do dziennikarki ,,Gazety Wyborczej": w pani medium jest mowa nienawiści, to pani nie razi? (wideo)
W środę minister sprawiedliwości i prokurator generalny Zbigniew Ziobro podsumowywał na konferencji prasowej minione 2 lata swojej pracy w resorcie. Dziennikarka „Gazety Wyborczej” zapytała go o ściganie przez prokuraturę z urzędu przestępstw tzw. mowy nienawiści. - Jest ona wszechobecna w wielu mediach, również w komentarzach pani medium. I pani to nie razi? To nie jest problemem? - odpowiedział szef resortu sprawiedliwości.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich w sierpniu, ,,CKM" wyprzedziło ,,Logo"
W segmencie pism dla mężczyzn w sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży utrzymał się „Men’s Health”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „CKM” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Media w Rosji będzie można uznać za "zagranicznych agentów"
Niższa izba parlamentu Rosji, Duma Państwowa, uchwaliła w środę zmiany w ustawodawstwie, zgodnie z którymi media zagraniczne w Rosji będzie można uznać za "zagranicznych agentów". Nowe prawo musi jeszcze poprzeć wyższa izba parlamentu i podpisać prezydent.
więcej
|
Strzały w siedzibie Reutersa w Gdyni. Napastnik ujęty, nikt nie został ranny
W gdyńskiej siedzibie agencji Reuters we wtorek wieczorem doszło do strzelaniny. Strzelał młody pracownik agencji pochodzący z Białorusi. Nikomu nic się nie stało, policja ustala motywy strzelającego.
więcej
|
|
|
67 proc. użytkowników Netflixa ogląda go poza domem, 26 proc. w czasie pracy
Według badań przeprowadzonych przez Netflix większości jego użytkowników zdarza się oglądać treści z serwisu poza domem. 17 procent przyznaje się do spóźnień do pracy z powodu korzystania z Netflixa, a 7 procent - do oglądania filmów i seriali podczas korzystania z publicznych toalet.
więcej
|
Grupa K2 ze wzrostem wpływów i 1,3 mln zł zysku, mocno w górę rentowność pionu reklamowego
W trzech kwartałach br. Grupa K2 zanotowała 76,03 mln zł wpływów ze sprzedaży i 1,35 mln zł zysku netto. W segmencie usług agencyjnych miała 1,19 mln zł zysku EBITDA, w mediowym - 1,83 mln zł, w infrastrukturalnym - 2,16 mln zł, a w IT - 466 tys. zł.
więcej
|
W Rosji wydatki na reklamę online większe od telewizyjnych
W III kwartale 2017 roku wydatki na reklamę internetową w Rosji osiągnęły 41 miliardów rubli i po raz pierwszy w historii tego rynku były wyższe od nakładów na telewizję. Od stycznia do końca września całkowita wartość rosyjskiej reklamy osiągnęła poziom 285 miliardów rubli.
więcej
|
LOT wprowadzi dostęp do Wi-Fi na pokładach Boeingów 737 i Dreamlinerów
Według nieoficjalnych informacji linie lotnicze LOT zamierzają udostępnić pasażerom niektórych swoich samolotów internet w sieci Wi-Fi. Oferta będzie płatna i ma dotyczyć maszyn latających na trasach międzynarodowych.
więcej
|
Polacy wszystkich opcji politycznych udostępniają niesprawdzone treści, najczęściej ci o lewicowych poglądach
Według badań firmy F-Secure jedna trzecia polskich internautów o zdefiniowanych poglądach politycznych udostępnia w mediach społecznościowych niesprawdzone informacje. Takie treści są powielane zarówno przez zwolenników prawicy jak i lewicy, z lekką przewagą tych drugich. Memy najczęściej udostępniają zwolennicy poglądów lewicowych, a centrowcy upodobali sobie nie zawsze prawdziwe dane liczbowe oraz wykresy.
więcej
|
Gazeta.pl wprowadza jednoodsłonowe galerie zdjęć. ,,Zyskują użytkownicy i reklamodawcy"
Grupa Gazeta.pl wprowadza w swoich serwisach tematycznych nowy sposób wyświetlania fotostory: zamiast dotychczasowego pokazu slajdów, zdjęcia można oglądać w ramach jednej odsłony. Ma to poprawić komfort oglądania artykułów ze zdjęciami.
więcej
|
|
|