|
|
|
|
|
|
|
,,Sonda 2" po przeniesieniu do TVP1 straciła widzów
Czwarty sezon „Sondy 2” po przeniesieniu do TVP1 śledziło średnio 500 tys. widzów, o 101 tys. osób mniej niż drugą odsłonę audycji pokazywaną jeszcze w TVP2. Stacja w czasie nadawania misyjnej produkcji wypadła najsłabiej na tle swoich głównych konkurentów, a wpływy z reklam wyniosły 424 tys. zł.
więcej
|
TVP będzie kontynuować współpracę z Arturem Orzechem
Telewizja Polska zamierza nadal współpracować z Arturem Orzechem. Dziennikarz w dalszym ciągu będzie prowadzić koncerty i komentować Konkursy Piosenki Eurowizji - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Ugotowani" wrócą do TVN wiosną 2018 r.
Stacja TVN w wiosennej ramówce wyemituje trzynastą edycję kulinarnego reality-show „Ugotowani”. Program wróci po jednosezonowej przerwie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Joker" hitem Super Polsatu. Nowy teleturniej Krzysztofa Ibisza śledzi 140 tys. widzów
Prowadzony przez Krzysztofa Ibisza teleturniej „Joker” po tygodniu emisji gromadzi średnio 139 tys. widzów. W porównaniu z wynikami z poprzedniego miesiąca stacja w tym paśmie uzyskuje pięciokrotnie wyższe udziały wśród wszystkich widzów oraz trzykrotnie wyższe w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
TVP Seriale, Stopklatka TV i Polsat Film na czele. Dane oglądalności kanałów filmowo-serialowych w październiku
W zeszłym miesiącu pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel HD, a liderem spadków był Universal Channel.
więcej
|
Urszula Obarska-Pultz odpowiada za ramówkę kanału Da Vinci Learning
Urszula Obarska-Pultz dołącza do zespołu kanału Da Vinci Learning i obejmie stanowisko planning and scheduling managera.
więcej
|
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów o 12 proc. i 30,3 mln zł zysku, Telewizja WP 11 mln zł na minusie
W trzech kwartałach br. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 12,3 proc. do 328 mln zł i spadek zysku netto o 1,2 proc. do 30,3 mln zł. Zysk EBITDA segmentu internetowego firmy wyniósł 104,8 mln zł, a strata EBITDA segmentu telewizyjnego - 11 mln zł.
więcej
|
Animacja ,,Ptysia i Billa" w Polsat JimJam
1 grudnia 2017 roku Polsat JimJam rozpocznie emisję nowego animowanego serialu „Ptysia i Billa”.
więcej
|
Zoom TV w otwartym oknie UPC Polska
W piątek, 10 listopada 2017 roku UPC Polska w ramach tzw. otwartego okna udostępniło kanał Zoom TV.
więcej
|
|
|
Artur Orzech odchodzi z PR III. Wiktor Świetlik: obraźliwe treści w stosunku do pracowników Trójki
Wiktor Świetlik zwrócił uwagę Arturowi Orzechowi po tym, jak dziennikarz na swoim profilu facebookowym miał obrazić Hirka Wronę, zarzucając mu przejęcie godzinnego pasma w radiowej Trójce. - Artur Orzech odparł, że nie mam prawa wtrącać się w jego „prywatną korespondencję” i oznajmił, że w zaistniałej sytuacji kończy współpracę, co nastąpiło - relacjonuje dyrektor Trójki. Dodaje, że na Facebooku Orzech ma setki znajomych, więc jego profil de facto jest publiczny.
więcej
|
|
Dziennikarze Radia Koszalin zarzucili dyrektorowi programowemu, że upolitycznia stację. Analizuje to rada nadzorcza
Grupa dziennikarzy Polskiego Radia Koszalin napisała skargę na dyrektora programowego tej stacji Piotra Kolbarczyka. Zarzucają mu upolitycznienie radia i obarczają winą za to, że goście z tego powodu nie chcą już przychodzić do studia. - To są bzdury, dbam o zbalansowanie polityczne anteny - mówi Kolbarczyk portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z dodatkiem na temat zwolnień i sytuacji w Trójce. Wśród autorów Michał Olszański
W środę, 15 listopada „Gazeta Wyborcza” (Agora) dołączy do głównego grzbietu 8-stronicowy bezpłatny dodatek pt. „Co się stało z naszą Trójką?”. Poświęcony będzie - jak zapowiada wydawca - „niepokojącym zmianom i zwolnieniom” w PR3. Wśród autorów m.in. byli dziennikarze anteny, ale także obecny jej pracownik Michał Olszański.
więcej
|
|
Artur Orzech po 16 latach odchodzi z radiowej Trójki
Dziennikarz muzyczny Artur Orzech rozstaje się z Programem III Polskiego Radia - z anteną był na stałe związany od 2001 roku. Jako powód odejścia podaje „trudną i ciężką atmosferę” w redakcji na ul. Myśliwieckiej.
więcej
|
|
Wiktor Świetlik do Artura Orzecha: proszę nie obrażać dziennikarzy Trójki, bo zakończymy z panem współpracę
W internecie ujawniono mail, w którym dyrektor radiowej Trójki Wiktor Świetlik prosi dziennikarza stacji Artura Orzecha, by nie obrażał innych osób z rozgłośni, bo wtedy zostanie zakończona współpraca z nim. - Nie wiem, o co chodzi panu Świetlikowi. Przygotowuję audycje muzyczne, nie zajmuję się sprawami bieżącymi - mówi Orzech.
więcej
|
|
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku, Radio Jard awansowało na podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w drugim i trzecim kwartale br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Radio Jard, które awansowało z miejsca piątego - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Błaszczykowski najatrakcyjniejszym reklamowo sportowcem. Lewandowski i Gortat za Hołowczycem, Małysz przed Stochem
Jakub Błaszczykowskim jest najlepszym sportowcem do udziału w kampanii reklamowej, a kolejne miejsca pod tym względem zajmują Krzysztof Hołowczyc i Marcin Gortat, wyprzedzający Roberta Lewandowskiego - wynika z badania Mediacom Warszawa.
więcej
|
Rewolucyjne zmiany w organizacji Cannes Lions, w 2019 do konkursu wraca Grupa Publicis
Pięć zamiast ośmiu dni festiwalowych, likwidacja części podkategorii i niższe opłaty za uczestnictwo - to najważniejsze zmiany w międzynarodowym konkursie kreatywności Cannes Lions, które wejdą w życie od przyszłego roku. W 2019 ponownie mają wziąć w nim udział agencje z Grupy Publicis.
więcej
|
,,Odkryj magię oczekiwania na święta" w kampanii Milki (wideo)
Wystartowała bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy Milka (produkowanych przez Mondelez Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”, przygotowały i realizują firmy VML Polska, Liquid Thread, Event Factory, Carat i Big Picture.
więcej
|
Portfolio marki własnej PKN Orlen O! rozszerzy się o słodycze, napoje i przekąski
Koncern paliwowy PKN Orlen zamierza poszerzyć ofertę niedawno wprowadzonej marki własnej o słodycze, napoje i przekąski. Produkty wspierają rozwój nowego formatu sklepu O! Shop, przeznaczonego dla klientów w podróży.
więcej
|
,,Jestem firmą" w kampanii Idea Banku do mikroprzedsiębiorców (wideo)
Idea Bank rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Jestem firmą” skierowaną do mikroprzedsiębiorców. Akcję, w którą zaangażowano twórców internetowych i klientów, bank przygotował wspólnie z agencją reklamową Hand Made.
więcej
|
Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski w zarządzie Codemedia, firma wzmacnia obsługę klienta i tworzy nowy dział media leaders&trade
Do zarządu domu mediowego Codemedia dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski. Firma wzmacnia kompetencje działu obsługi klienta i tworzy nową strukturę media leaders&trade, której zadaniem będzie m.in. negocjowanie umów z mediami.
więcej
|
Byk chwycony z rogi reklamuje kredyt w BGŻ BNP Paribas (wideo)
Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kampanię reklamową kredytu gotówkowego „Postanowione i spełnione” ilustrującą powiedzenie o chwyceniu byka za rogi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Publicis Poland, Havas Media, DDB & Tribal i Sales@More.
więcej
|
Rywalizująca para fanów ,,Gwiezdnych Wojen" w reklamie ,,Battlefront II"
Nowa reklama gry „Star Wars: Battlefront II” opowiada historię życiowej rywalizacji pomiędzy dwojgiem fanów gwiezdnej sagi. Zrealizowany z rozmachem spot nie jest pozbawiony zarówno humoru, jak i scen godnych filmowych „Gwiezdnych Wojen”.
więcej
|
Michał Wiśniewski na czele działu marketingu BeamUp Payments
Michał Wiśniewski dołączył do zespołu BeamUp Payments, gdzie jako marketing director zajmuje się budową struktur marketingowych firmy. Do marca tego roku pracował w OS3.
więcej
|
Koncentrat pomidorowy Łowicz w saszetce reklamowany hasłem ,,W sam raz na raz" (wideo)
W portfolio marki Łowicz (Maspex Wadowice) pojawił się nowy produkt - koncentrat pomidorowy w saszetce. Promuje go kampania pod hasłem „W sam raz na raz”, którą przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Mindshare.
więcej
|
"Ty prowadzisz. Ty decydujesz" w kampanii Hyundai Kona (wideo)
W kinie i internecie ruszyła kampania promująca nowy model typu SUV marki Hyundai - Kona. Akcje przygotowały firmy Opus B i Havas Media.
więcej
|
O.K. Serwis ponownie promuje się jako "warsztaty godne zaufania"
W telewizji i internecie ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii reklamowej sieci warsztatów samochodowych O.K. Serwis pod hasłem "O.K. Serwis - warsztaty godne zaufania". Akcję przygotowała agencja Believe.
więcej
|
Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową GetFresh
W wyniku wygranego przetargu i po półrocznym okresie próbnym, dom mediowy Value Media (należący do Group One) rozpoczyna stałą obsługę mediową GetFresh, właściciela marki Dar Natury.
więcej
|
,,Hybryda za hybrydę" - rusza loteria marki Semilac
W wyniku wygranego przetargu marka Semilac (Nesperta), powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Hybryda za hybrydę”.
więcej
|
IKEA otwiera pierwsze w Polsce Twoje Studio Pracy dla potencjalnych pracowników
W Warszawie otwarto Twoje Studio Pracy IKEA - przestrzeń biurową dla osób chcących poznawać firmę jako markę pracodawcy.
więcej
|
Krzysztof Bednarski w dziale kreacji agencji Kalicińscy.com
Krzysztof Bednarski objął stanowisko senior art directora w agencji reklamowej Kalicińscy.com. Przez ostatnie dwa lata nadzorował dział w kreacji w telewizji Kino Polska.
więcej
|
Tomasz Czuwara communications manager w agencji Allegro. W zespole Tomasz Lewandowski, Magda Jędrusiak i Oleksandr Pogrebniak
Do działu komunikacji agencji Allegro dołączyli Tomasz Czuwara - communications manager oraz Tomasz Lewandowski - communications executive, a dział kreacji wesprą Magda Jędrusiak - senior creative i Oleksandr Pogrebniak - senior art director.
więcej
|
Wojciech Bębenek wzmacnia dział SEO Up&More
Do zespołu agencji interaktywnej Up&More na stanowisko SEO specialist dołączył od listopada Wojciech Bębenek. Poprzednio pracował w Cyrek Digital i Value Media.
więcej
|
Eurofirany ze świąteczną kampanią reklamową
Rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu z dekoracjami i wystrojem okien Eurofirany, której motywem przewodnim są nadchodzące święta Bożego Narodzenia.
więcej
|
Jarosław Jezuita: z e-Signals do Spicy Mobile
Jarosław Jezuita objął stanowisko mobile traffic executive w agencji komunikacji mobilnej Spicy Mobile.
więcej
|
|
|
E-Kiosk ze spadkiem wpływów i 594 tys. zł straty, tłumaczy to sezonowością sprzedaży
Firma E-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media) w trzecim kwartale br. zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 3,5 proc. do 5,18 mln zł oraz 594 tys. zł straty netto (wobec 62 tys. zł straty rok wcześniej).
więcej
|
Aneta Nowakowska wicedyrektorem zarządzającym w wydawnictwie Edipresse Polska
Aneta Nowakowska objęła nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektor zarządzającej multimedialnej platformy Poradnictwo, Parenting&Fit w wydawnictwie Edipresse Polska.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w sierpniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Do Betlejem" numerem specjalnym ,,Tygodnika Powszechnego" przed Bożym Narodzeniem
W środę w sprzedaży ukaże się specjalne wydanie „Tygodnika Powszechnego” - „Do Betlejem”. Na ponad 170 stronach zbiera teksty związane z Bożym Narodzeniem, które ukazywały się na łamach pisma w ciągu ostatnich 70 lat.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska będzie rozliczać się tylko za reklamy widziane przez internautów, ma nową ofertę dla e-commerce
Od początku przyszłego roku oferta reklamowa Wirtualna Polska Holding będzie oparta tylko na emisjach reklam widzianych przez użytkowników. Wydawca dostosował się już do zapowiedzianych zmian w przeglądarce Chrome, wprowadza też nowe formaty dla firm prowadzących sprzedaż internetową.
więcej
|
Business Insider wprowadza opłaty za specjalistyczne teksty. ,,W polskiej wersji nie ma takich planów"
Serwis Business Insider uruchomił platformę BI Prime, na której dostępne będą odpłatnie specjalistyczne teksty i analizy z dziedziny finansów i gospodarki. Miesięczna subskrypcja za korzystanie z tych treści wynosi 9,95 dolara. Jak dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl polska wersja Business Insidera nie ma na razie w planach wprowadzenia podobnej usługi.
więcej
|
Firefox Quantum do pobrania (wideo)
Mozilla oficjalnie udostępniła nowe, 57. wydanie swojej internetowej przeglądarki, które nazwała Firefox Quantum.
więcej
|
Cloud Technologies z rosnącymi przychodami, zysk w górę o ponad 70 procent
W III kwartale 2017 roku firma Cloud Technologies zajmująca się przetwarzaniem danych zanotowała przychody na poziomie 17 milionów złotych. Zysk netto spółki wzrósł rok do roku o 71,6 procent i osiągnął kwotę 7,9 miliona zł. - Dane stają się coraz ważniejszym aktywem w wielu branżach, popyt na nie stale rośnie, co potwierdzają trendy rynkowe - podkreśla Piotr Prajsnar, prezes zarządu Cloud Technologies.
więcej
|
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów o 12 proc. i 30,3 mln zł zysku, Telewizja WP 11 mln zł na minusie
W trzech kwartałach br. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 12,3 proc. do 328 mln zł i spadek zysku netto o 1,2 proc. do 30,3 mln zł. Zysk EBITDA segmentu internetowego firmy wyniósł 104,8 mln zł, a strata EBITDA segmentu telewizyjnego - 11 mln zł.
więcej
|
|
|