|
|
|
|
|
|
|
Premiera ,,Korony królów" w TVP1 przesunięta na 2018 rok
Kostiumowa telenowela historyczna „Korona królów” nie trafi na antenę TVP1 w listopadzie jak pierwotnie planowano. Premierę serialu przesunięto na 2018 rok - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polsat: nasze materiały o Chechlińskiej rzetelne, do REM poskarżyły się związane z nią osoby
Rzecznik Telewizji Polsat podkreśla, że wbrew krytycznej ocenie Rady Etyki Mediów materiały nadawcy o właścicielce hoteli Małgorzacie Chechlińskiej są rzetelne i obiektywnie przedstawiają wydarzenia. Zwrócił też uwagę, że skargę do REM złożyło 11 kobiet, które razem z Chechlińską są w radzie programowej Kongresu Kobiet.
więcej
|
,,Psia kość!" - program o gotowaniu dla psów w Active Family (wideo)
Stacja Active Family rozpoczęła emisję kulinarnego programu „Psia kość!” o gotowaniu dla psów. Cykl poprowadzi behawiorystka Marta Baj.
więcej
|
,,Agent - Gwiazdy 3" nagrywany na Bali i w Chinach. Ilona Ostrowska uczestniczką
Stacja TVN i firma Jake Vision realizują zdjęcia do trzeciej edycji reality-show „Agent - Gwiazdy”, które trafi na antenę wiosną 2018 roku. Odcinki kręcone są na Bali i wschodnim wybrzeżu Chin, a w programie wystąpi aktorka Ilona Ostrowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN liderem, udany tydzień TV Puls. 700 tys. widzów przewagi ,,Faktów" nad ,,Wiadomościami"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i „Fakty”. Wśród stacji liderem był TVN, a duży wzrost oglądalności zanotowała TV Puls - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Monika Pieczyńska szefową kanału HGTV
Monika Pieczyńska objęła stanowisko redaktora naczelnego kanału HGTV.
więcej
|
Cyfrowy Polsat startuje ze świąteczną ofertą
Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia Cyfrowy Polsat przygotował pełną ofertę telewizyjną bez opłat do wakacji oraz kanały premium HBO, Cinemax i Eleven z każdym pakietem.
więcej
|
Ruszają castingi do ,,Rolnik szuka żony 5". Emisja za rok w TVP1
Telewizja Polska rozpoczęła poszukiwania uczestników do piątego sezonu reality-show „Rolnik szuka żony”. Program powróci jesienią przyszłego roku.
więcej
|
|
|
BBDO Worldwide tworzy globalny hub e-commerce w Warszawie
BBDO Worldwide powołuje w Warszawie globalny hub e-commerce do obsługi swoich sieciowych klientów. Komórka rozpocznie działalność operacyjną w styczniu przyszłego roku, a pokierują nią partnerzy zarządzający - Agnieszka Sitarczuk jako global e-commerce business director i Michał Cortez jako global e-commerce strategy director.
więcej
|
Ministerstwo Rozwoju odwołało konkurs na kampanię promującą Fundusze Europejskie
Ministerstwo Rozwoju anulowało rozeznanie rynku, w ramach którego miał zostać wybrany podmiot realizujący kampanię promocji Funduszy Europejskie w internecie – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Resort nie wskazuje przyczyny decyzji.
więcej
|
Samsung rzuca rękawicę Apple i drwi z niedostatków iPhone'a
W nowym spocie Samsung reklamując flagowe smartfony Galaxy odnosi się wprost do swojego największego konkurenta – koncernu Apple. Koreański producent wskazuje na braki w iPhone’ach i nakłania fanów Apple do porzucenia tej marki na korzyść Samsunga.
więcej
|
Etykiety z życzeniami i wsparcie Szlachetnej Paczki w kampanii ,,Tyskiego najlepszego!"
Bożonarodzeniowa kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) po raz kolejny będzie prowadzona pod hasłem „Tyskiego najlepszego!”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Bardzo, Konqubinat, Juice, Studio Televisor, Hand Made, Zenith i Q&A Communications.
więcej
|
,,Powiedz 'Dziękuję'" i świecące etykiety w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)
Tegoroczna kampania reklamowa Coca-Coli związana z Bożym Narodzeniem będzie realizowana pod hasłem „Powiedz ‘Dziękuję’ z Coca-Cola”. W ramach akcji dostępne będą butelki tego napoju ze świecącymi etykietami nawiązującymi do jej hasła głównego.
więcej
|
The Digitals nawiązuje współpracę z Fortuną zakładami bukmacherskimi
Fortuna Zakłady Bukmacherskie nawiązały współpracę z agencją The Digitals.
więcej
|
Kamil Mrozkowiak i Paweł Kwaśniewski w Video Brothers, firma chce mieć stację telewizyjną
Pracę w agencji marketingu internetowego Video Brothers zaczęli Kamil Mrozkowiak (jako video content manager) i Paweł Kwaśniewski (jako video content producer). Firma zapowiada, że planuje uruchomić własny kanał telewizyjny.
więcej
|
Maciej Górka: z Domiporta do zespołu E-bazanieruchomości
Maciej Górka objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu w serwisie E-bazanieruchomości.pl. Ostatnio pracował jako analityk i PR manager serwisu ogłoszeniowego Domiporta.pl.
więcej
|
Herbapol promuje syropy Owocowa Spiżarnia (wideo)
Wystartowała kolejna odsłona kampanii Herbapolu „I dzień smakuje lepiej”, tym razem promująca syropy Owocowa Spiżarnia. Za akcję odpowiadają MullenLowe Warsaw, OTO Film oraz Mediacom.
więcej
|
ING promuje pożyczkę online kampanią ,,To jest życie, to ułatwiamy" (wideo)
ING Bank Śląski rozpoczął kampanię reklamową pożyczki na klik, dostępnej w bankowości internetowej Moje ING. Za jej przygotowanie odpowiadają agencje Brain i Gong przy wsparciu domu mediowego MullenLowe Media Hub.
więcej
|
Fibaro reklamuje smart home hasłem ,,Twój dom, Twoja wyobraźnia"
Pod hasłem „Twój dom, Twoja wyobraźnia” wystartowała kampania reklamowa producenta rozwiązań do zarządzania inteligentnym domem Fibaro. Akcję przygotowały agencja OMI Media House i dom mediowy Value Media.
więcej
|
W loterii Actimela do wygrania wycieczka do Norwegii
Marka mleka fermentowanego Actimel (Danone) organizuje loterię, w której główną nagrodą jest wycieczka do Norwegii. Za akcję odpowiadają Y&R, VML oraz Labstore i Mediacom.
więcej
|
Bartosz Struzik dyrektorem finansowym IPG Mediabrands
Do grupy IPG Mediabrands dołączył Bartosz Struzik, który objął stanowisko chief financial officera. Ostatnio pracował w firmie Monster.
więcej
|
,,Jesteśmy stąd!" w regionalnej kampanii paluszków Lubella
Na outdoorze ruszyła nowa kampania paluszków marki Lubella (Grupa Maspex). Akcję przygotowała agencja Youngers.
więcej
|
,,Mastercard priceless specials" w salonach Kolportera
W sieci saloników prasowych Kolportera ruszył specjalny program promocyjny prowadzony przez firmę Mastercard o nazwie „Mastercard priceless specials”. Daje on możliwość otrzymywania punktów, które można wymieniać na nagrody.
więcej
|
Volkswagen Home - nowy typ sklepu marki otwarty w stolicy
W Warszawie otwarto Volkswagen Home - concept store marki, w którym klienci mogą obejrzeć wybrane modele aut. To pierwszy w Europie salon marki tego typu.
więcej
|
LPP wydało ćwierć miliona złotych na wsparcie aktywności sportowych wśród pracowników
Firma odzieżowa LPP przeznaczyła w tym roku 250 tys zł. na działania wspierające zdrowy tryb życia pracowników. W obrębie spółki działa LPP Team, do którego należy 150 pasjonatów sportu.
więcej
|
Lidia Krasowska account managerem Green Parrot
Lidia Krasowska zaczęła pracę jako account manager w agencji interaktywnej Green Parrot. Wcześniej była związana m.in. z agencjami CAM Media i Brand Support.
więcej
|
Credit Agricole Raty promowane jako ,,ulubione raty Polaków"
Credit Agricole rozpoczął kampanię reklamującą system ratalny Credit Agricole Raty. Obsługą mediową akcji, prowadzonej w prasie, zajmuje się dom mediowy Arena Media.
więcej
|
|
|
,,Rzeczpospolita", ,,Parkiet" i ,,Uważam Rze Historia" ze 111 dziennikarzami, koszty wynagrodzeń w dwa lata zmalały o 27 proc.
W połowie br. z firmą Gremi Media (wydającą „Rzeczpospolitą”, „Parkiet” i „Uważam Rze Historia”) było związanych 353 pracowników i 244 współpracowników, w tym ok. 111 dziennikarzy i redaktorów, podczas gdy pięć lat wcześniej wydawca zatrudniał około tysiąca osób. Od 2014 do 2016 roku wydatki firmy na świadczenia dla pracowników zmalały z 27,5 do 18,6 mln zł.
więcej
|
Ustawa o jawności życia publicznego zagrożeniem dla pracy dziennikarzy. Rząd wycofuje się z pomysłów
Kilkadziesiąt podmiotów zgłosiło uwagi i zastrzeżenia do ustawy o jawności życia publicznego. Wśród nich znalazły się też m.in. Centrum Monitoringu Wolności Prasy i TOK FM. Zwracają one uwagę na aspekty nowego prawa ważne dla dziennikarzy - uzależnianie udzielenia informacji od wniesienia opłaty i wprowadzenie definicji „uporczywego składania wniosków”.
więcej
|
Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" spadła o 29 tys. egz. Tylko ,,Puls Biznesu" na plusie wśród dzienników
We wrześniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Puls Biznesu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dwa nowe kina Helios w Legionowie i Pabianicach
W przyszłym roku sieć kin Helios poszerzy się o dwie nowe lokalizacje - w podwarszawskim Legionowie i Pabianicach. W nowych obiektach znajdzie się łącznie 8 ekranów i 1200 miejsc.
więcej
|
Wpływy Gremi Media z drukowanej ,,Rzeczpospolitej", ,,Parkietu" i ,,Uważam Rze Historia" zmalały o 13 proc., a w internecie wzrosły o 40 proc.
W pierwszej połowie br. Gremi Media zanotowała 53 mln zł wpływów, z czego 54 proc. w segmencie prasy drukowanej (obejmującym głównie „Rzeczpospolitą”, „Parkiet” i „Uważam Rze”). Przychody firmy w tym segmencie zmalały w skali roku o 13,4 proc., natomiast w internecie wzrosły o 39,8 proc. i stanowią już 33 proc. jej łącznych wpływów.
więcej
|
Pisarz Janusz Rudnicki przeprasza dziennikarkę ,,Wysokich Obcasów" za nazwanie jej ,,k*rwą"
Na łamach portalu Wysokieobcasy.pl (Agora) pisarz Janusz Rudnicki przeprosił dziennikarkę Annę Śmigulec za nazwanie jej „k*rwą” podczas przeprowadzania wywiadu. - To był żart. Taki rodzaj kodu między samymi swoimi, taka po prostu wolna amerykanka - tłumaczy Rudnicki.
więcej
|
|
|
Nie tylko Facebook: 26 procent internautów w USA czerpie newsy z kilku różnych mediów społecznościowych
Według badań firmy Pew Research rośnie liczba użytkowników w USA, dla których źródłem newsów jest kilka różnych serwisów społecznościowych. 26 procent z nich przyznaje się do tego, że czerpie informacje z dwóch lub więcej platform social media. - Już dzisiaj Facebook jest drugą stroną główną dla większości portali. Jednocześnie źródłem newsów stają się nie tylko wydawcy, co stanowi dla nich coraz większej wyzwanie - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Bartosz Węglarczyk i Krzysztof Majak.
więcej
|
Małgorzata Ohme redaktor naczelną kobiecego serwisu Onetu
Z początkiem listopada Małgorzata Ohme objęła funkcję redaktor naczelnej serwisu Kobieta.onet.pl. W portali prowadzi też od niedawna program „Oczami matki”, a wcześniej pracowała m.in. w Wirtualnej Polsce, Mamadu.pl oraz występowała w programach w TVN, TVP2 i TLC.
więcej
|
Innovation Nest i Black Pearls VC inwestują 6,3 miliona złotych w platformę Autenti
Autenti, startup rozwijający platformę do autoryzacji dokumentów i zawierania umów przez internet uzyskał finansowanie ze strony funduszy Innovation Nest i Black Pearls VC. Inwestycja w wysokości 6,3 miliona złotych zostanie przeznaczona na międzynarodową ekspansję firmy oraz rozwój technologii Blockchain do dodatkowego zabezpieczania danych i podniesienia poziomu wiarygodności operacji.
więcej
|
Miłość, złość i rekordowa liczba komentarzy - jak internauci odebrali ,,Stranger Things 2"?
W dniu premiery drugiego sezonu „Stranger Things” na jego temat pojawiło się w sieci ponad 6 tys. wzmianek. To najlepszy wynik spośród tegorocznych premier seriali Netflixa - daleko w tyle zostawiający „House of Cards”, „Narcos” czy „The Defenders” - wynika z badań Kantar Insights. Niemal tysiąc internautów płakało w kluczowych momentach serialu.
więcej
|
,,Lekko nie będzie" - wspólny projekt Ipli i youtubera Tomasza Działowego
Youtuber Tomasz „Gimper” Działowy prowadzi na Ipli nowy program „Lekko nie będzie” inspirowany telewizyjny formatami typu talk show.
więcej
|
Maciej Górka: z Domiporta do zespołu E-bazanieruchomości
Maciej Górka objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu w serwisie E-bazanieruchomości.pl. Ostatnio pracował jako analityk i PR manager serwisu ogłoszeniowego Domiporta.pl.
więcej
|
Netflix udostępnił oficjalny zwiastun ,,The Crown 2" (wideo)
W piątek, 8 grudnia 2017 roku w Netflixie odbędzie się premiera drugiego sezonu serialu „The Crown”. Właśnie platforma udostępniła oficjalny zwiastun produkcji.
więcej
|
Allegro udostępnia One Click Blik, płatności za zakupy bez wpisywania kodu
Serwis Allegro wprowadził dla użytkowników platformy Blik opcję o nazwie One Click Blik. Dzięki niej można dokonywać płatności bez konieczności wpisywania kodu Blik przy kolejnych zakupach u tego samego sprzedawcy.
więcej
|
|
|