|
|
|
|
|
|
|
TVP2 wyprzedziła TVP1 w październiku, TVP Info przed TVN24. Polsat liderem w grupie ogólnej, TVN w komercyjnej
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w październiku br. był Polsat. Trzecie miejsce zajęła TVP2, która po raz pierwszy wyprzedziła siostrzaną TVP1. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się piłkarskie mecze piłki nożnej, seriale Dwójki i reality-show „Rolnik szuka żony” - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polsat kończy 25 lat. Nadawca z tej okazji 11 grudnia zorganizuje jubileuszową galę
Z okazji 25-lecia obecności na rynku Telewizja Polsat zorganizuje jubileuszową galę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wydarzenie odbędzie się 11 grudnia 2017 roku w Teatrze Wielkim w Warszawie.
więcej
|
Scripps Networks Interactive ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku, TVN 4 proc. w górę
W pierwszych trzech kwartałach br. Scripps Networks Interactive zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 3,7 proc. i spadek zysku netto o 7,5 proc. W samym trzecim kwartale przychody Grupy TVN w złotych zwiększyły się w skali roku o 4 proc.
więcej
|
Spadła liczba klientów UPC Polska. Wzrost do 420 tys. użytkowników platformy Horizon
Na koniec września br. sieć kablowa UPC Polska miała o 3,3 tys. abonentów mniej niż rok wcześniej. Najszybciej przybywa klientów internetu i telewizji cyfrowej - wynika z raportu Liberty Global, właściciela operatora.
więcej
|
TVP1 pokaże serial ,,S.W.A.T - jednostka specjalna"
We wtorek, 7 listopada 2017 roku TVP1 rozpocznie emisję amerykańskiego serialu akcji „S.W.A.T - jednostka specjalna”. Polska premiera serialu odbędzie się pięć dni po światowej premierze.
więcej
|
Eurosport oficjalnym partnerem telewizyjnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego
Grupa Eurosport, będąca oficjalnym nadawcą igrzysk olimpijskich w Europie, nawiązała strategiczne partnerstwo z Polskim Komitetem Olimpijskim i została partnerem telewizyjnym. Współpraca ma pozwolći na dotarcie do szerokiego grona widzów, w tym także do młodszego pokolenia.
więcej
|
Wpisy Adamczyka i Gmyza o Bartoszewskim w Auschwitz skrytykowano w ,,Faktach" TVN
W czwartkowym wydaniu „Faktów” skrytykowano twitterowe wpisy dziennikarzy Telewizji Polskiej Michała Adamczyka i Cezarego Gmyza o pobycie Władysława Bartoszewskiego w obozie koncentracyjnym Auschwitz. Wyjaśnienia w tej sprawie, które Adamczyk przekazał prezesowi TVP Jackowi Kurskiemu, negatywnie oceniło wielu dziennikarzy.
więcej
|
Metro w ofercie nc+
We wtorek, 31 października 2017 roku do oferty platformy nc+ dołączył kanał Metro.
więcej
|
|
|
Podwyższony limit odpisu 50 proc. kosztów uzyskania przychodów nie dla wszystkich w branży marketingowej
Podwyższony limit przychodów, od których można odpisać 50 proc. kosztów uzyskania, nie obejmie wielu zawodów z sektora marketingowego, m.in. copywriterów i konsultantów. Branża nie przewiduje jednak rewolucji w zasadach zatrudniania pracowników.
więcej
|
Publicis Media utrzymuje obsługę Grupy Żywiec, zamiast Spark Foundry zajmie się tym Starcom
Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową produkującej piwo Grupy Żywiec. Poprzednio zajmował się tym Spark Foundry, który tak jak Starcom należy do Publicis Media.
więcej
|
Fundusz Mid Europa Partners kupuje Grupę Hortex
Nowym właścicielem Grupy Hortex zostanie fundusz Mid Europa Partners. Przejęcie wymaga jeszcze zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
Procter&Gamble przeciw uprzedzeniom w akcji ,,Dziękuję Ci, Mamo" (wideo)
Koncern Procter&Gamble rozpoczął kolejną odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej pod hasłem „Dziękuję Ci, Mamo” związanej z igrzyskami olimpijskimi. Akcja jest oparta na spocie zatytułowanym „Miłość ponad uprzedzenia”.
więcej
|
Koncern WPP z przychodami ponad 11 mld funtów w pierwszych 9 miesiącach tego roku
Przychody koncernu reklamowego WPP od stycznia do września wyniosły 11,053 mld funtów, o 8,9 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. W trzecim kwartale br. spółka odnotowała wzrost przychodów o 1,1 proc. do poziomu 3,649 mld funtów.
więcej
|
Publicis Media głównym partnerem L'Oréal w planowaniu i zakupie mediów we Francji
Koncern L'Oréal zapowiedział że jego głównym partnerem w segmencie planowania i zakupu mediów we Francji będzie Publicis Media. L'Oréal na rynku francuskim jest obecnie drugim co do wielkości reklamodawcą pod względem wydatków medialnych.
więcej
|
Magdalena Stefaniak szefową działu client service Result Media
Magdalena Stefaniak awansowała w strukturach agencji marketingu internetowego Result Media na stanowisko dyrektora działu obsługi klienta. Poprzednio pełniła funkcję senior account managera.
więcej
|
Teresa Szabłowska: z Syzygy Warsaw/Ars Thanea do Saatchi IS
Do zespołu Saatchi IS od początku listopada dołączyła Teresa Szabłowska, gdzie objęła stanowisko account directora. Poprzednio była związana z Syzygy Warsaw/Ars Thanea.
więcej
|
Zawsze trafione prezenty bożonarodzeniowe w reklamie piwa Warka (wideo)
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Warka (produkowanego przez Grupę Żywiec) pokazującej idealny męski świat - Planetę Warka. Akcję przygotowały i realizują firmy Lvov, The Digitals, Roots PR i MediaVest.
więcej
|
Morderczy smog w kampanii informacyjnej Gaspolu (wideo)
Pod hasłem „Smog. Nie puszczaj życia z dymem" ruszyła kampania informacyjna Gaspolu, która pokazuje skąd bierze się smog i jakie niesie za sobą skutki. Za przygotowanie akcji odpowiadają Labmatic Digital i Media People.
więcej
|
Amazon konsoliduje globalny budżet mediowy w IPG Mediabrands
Amazon rozstrzygnął rozpoczęty latem br. przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego szacowanego na 1 mld dolarów. Skonsolidował go w sieci IPG Mediabrands.
więcej
|
K2 Media promuje w digitalu nektary Tymbark
Agencja K2 Media w wyniku wygranego przetargu stworzyła kampanię digitalową dla trzech wariantów nektarów do pica Tymbark (Maspex Wadowice) - czarna porzeczka, czarna porzeczka z bananem oraz czarna porzeczka z mango.
więcej
|
|
|
Wykreślono poprzednią hipotekę na siedzibie Agory, bo firma spłaciła limit kredytowy
W minionym tygodniu Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa wykreślił hipotekę umowną na prawie Agory do jej siedziby przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie, Hipoteka była zabezpieczeniem spłaty wielocelowego limitu kredytowego, który spółka zaciągnęła w maju 2014 roku.
więcej
|
Optizen Labs ze spadkiem wpływów do 964 tys. zł i 85 tys. zł straty
W trzech kwartałach br. firma Optizen Labs, oferująca rozwiązanie w zakresie cyfryzacji treści dla wydawców i firm marketingowych, zanotowała 964 tys. zł wpływów ze sprzedaży i 84,78 tys. zł straty netto.
więcej
|
,,Dziennik Łódzki": Grażyna Tomala-Tylman wicenaczelną, Tomasz Jabłoński odpowiada za multimedia i internet
Grażyna Tomala-Tylman jest od listopada br. zastępcą redaktora naczelnego „Dziennika Łódzkiego” (Polska Press Grupa), zastępując na stanowisku Martę Roszkowską. Tomasz Jabłoński został z kolei menadżerem serwisów internetowych i redakcji multimedialnej łódzkiego oddziału Polska Press Grupy.
więcej
|
|
|
Badania opinii są dla Polaków wiarygodniejsze niż media
Najbardziej wiarygodnym źródłem informacji są dla Polaków wyniki badań prowadzonych przez ośrodki badania opinii. Za najmniej wiarygodne uważane są komentarze pod artykułami w internecie - wynika z raportu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku.
więcej
|
|
|