|
|
|
|
|
|
|
O poranku najchętniej oglądamy TVN24. Stacja zwiększyła przewagę nad TVP Info i Polsat News (dane dzień po dniu)
Spośród trzech głównych polskich stacji informacyjnych największą oglądalność w godzinach porannych jesienią br. gromadzi kanał TVN24, który powiększył swoją przewagę nad TVP Info i Polsatem News - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The Wall. Wygraj marzenia" wróci do TVP1 z drugim sezonem
Wprowadzony jesienią do ramówki TVP1 teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” będzie kontynuowany w przyszłym roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat wiosną 2018 roku pokaże kolejną edycję ,,Przyjaciółek". ,,Najchętniej oglądany tytuł w Ipla"
Telewizja Polsat podjęła decyzję o emisji jedenastego sezonu serialu „Przyjaciółki” w wiosennej ramówce 2018 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Produkcja notuje świetne wyniki oglądalności zarówno w telewizji jak i w internecie - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
TVN Fabuła kontynuuje talk-show ,,DKF" Karoliny Korwin-Piotrowskiej. ,,Dobrze przyjęty przez widzów i branżę filmową"
Stacja TVN Fabuła zakończyła emisję pierwszego sezonu talk-show Karoliny Korwin-Piotrowskiej „DKF”, w którym dziennikarka rozmawia z aktorami, reżyserami i producentami filmowymi. Planowana jest druga seria, a zdjęcia ruszą jeszcze w tym miesiącu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Domowe rewolucje" hitem HGTV. Drugi sezon oglądało 137 tys. widzów
Drugi sezon „Domowych rewolucji” oglądało średnio 137 tys. widzów. Produkcja miała zdecydowanie wyższe wyniki oglądalności od średnich stacji.
więcej
|
Grzegorz Piekarski: telewizja przespała rewolucję online i straciła pokolenie widzów urodzone po 1990 roku (targi w Cannes)
Od kilku lat klasyczni telewizyjni nadawcy wpychali młodych widzów do internetu, przez co od rozbudowanych programów telewizyjnych wolą oni Netflixa, Amazona i kanały You Tube. W efekcie większość formatów konstruowana jest obecnie w taki sposób, żeby móc konkurować w sferze online - ocenia Grzegorz Piekarski, producent i prezes Golden Media Polska.
więcej
|
Przewodnicząca Międzynarodowej Rady Oświęcimskiej: tweety Michała Adamczyka o Bartoszewskim to obrzydliwy atak
Profesor Barbara Engelking, przewodnicząca Międzynarodowej Rady Oświęcimskiej przy Premierze RP, skrytykowała twitterowe wpisy Michała Adamczyka z Telewizji Polskiej o pobycie Władysława Bartoszewskiego w obozie koncentracyjnym Auschwitz. - Swoimi niemądrymi wypowiedziami pan Adamczyk de facto zbrukał pamięć o tragedii polskich więźniów KL Auschwitz, lekceważąc cierpienie wszystkich Ofiar tego największego cmentarza w historii naszego narodu - oceniła.
więcej
|
Nielsen zaoferuje dane o użytkownikach telewizorów smart TV do lepszego targetowania reklam
Firma badawcza Nielsen poinformowała o zintegrowaniu ze swoją platformą Nielsen Marketing Cloud danych firmy Gracenote pochodzących z odbiorników typu smart TV. Dzięki temu klienci Nielsena mają otrzymywać więcej istotnych informacji o zachowaniach użytkowników i lepiej adresować do nich przekaz reklamowy.
więcej
|
Influencerzy zrelacjonują zimowe igrzyska olimpijskie. Eurosport udostępni treści na Snapchata
Z okazji „100 dni do igrzysk” Discovery Communications i Eurosport ogłosiły, jak zamierzają transmitować Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pyeongchangu. Nadawcy pokażą m.in. studio „Eurosport Cube” z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości, a influencerzy będą tworzyć treści do mediów społecznościowych.
więcej
|
Polsat na czele oglądalności. TVN24 najwyżej wśród stacji tematycznych, a Super Polsat - nowości (top 150 stacji)
We wrześniu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotował TVN24, a z nowych kanałów najwyżej uplasował się Super Polsat. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 odpowiada TVP Info: ,,Fakty" wyprzedzają ,,Wiadomości" od początku br.
Po tym jak w TVP Info pochwalono się, że w minioną niedzielę „Wiadomości” były zdecydowanie najchętniej oglądanym programem informacyjnym, na portalu TVN24.pl zamieszczono analizę pokazującą, że w skali miesiąca od początku br. „Fakty” notują wyższą oglądalność od „Wiadomości”.
więcej
|
HGTV rozpoczyna emisję ,,Zgłoś remont" debiutuje w HGTV. Emisja w sobotnie wieczory
4 listopada 2017 roku kanał HGTV Home & Garden rozpocznie emisję nowego programu „Zgłoś remont”. Będzie on pokazywany w sobotnie wieczory.
więcej
|
Barbara Burdzy zwolniona z TVP.info za publikację tekstu w WP. ,,Zablokował go naczelny, więc poszłam gdzie indziej"
W poniedziałek dziennikarka portalu TVP.info Barbara Burdzy została zwolniona, a jako powód podano publikację w Wirtualnej Polsce jej artykułu o Antonim Macierewiczu. - Samuel Pereira zablokował ten artykuł, w związku z tym uznałam, że opublikuję go gdzie indziej. W umowie nie ma wyłączności - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Burdzy.
więcej
|
250 tys. widzów premierowych odcinków ,,Watahy 2". Kontakt z serialem miało już 1,4 mln osób
Po trzech tygodniach emisji premierowe odcinki „Watahy” na antenie HBO ogląda średnio 249 tys. osób. Stacja w czasie emisji hitowego cyklu ma wielokrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników. Skumulowany zasięg pierwszych dwóch odcinków produkcji w kanałach HBO oraz serwisach HBO GO i HBO OD wyniósł 1,36 mln osób.
więcej
|
780 tys. widzów ,,Drzewa marzeń". 6,55 mln zł z reklam
Nowy program „Drzewo marzeń” oglądało średnio 784 tys. widzów. Produkcja dała TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” wśród wszystkich widzów, ale w grupie komercyjnej stacja była wiceliderem. Wpływy z reklam wyniosły 6,55 mln zł.
więcej
|
,,Barykada" z Aleksandrem Majewskim i ,,Klub Ronina" z Józefem Orłem we wPolsce.pl (wideo)
Telewizja wPolsce.pl emituje kolejne cykliczne magazyny publicystyczne: „Barykady”, której gospodarzem jest dziennikarz wPolityce.pl Aleksander Majewski, oraz „Klubu Ronina” prowadzonego przez Józefa Orła.
więcej
|
TVP ABC z kolejnym rekordem oglądalności. BBC CBeebies zyskało najwięcej
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych we wrześniu br. była stacja TVP ABC, która w grupie 4-12 zanotowała kolejny rekordowy miesięczny wynik. Największym wzrostem pochwalić się mógł BBC CBeebies, a najwięcej stracił Polsat JimJam - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP2 wyprzedziła TVP1. ,,Wiadomości" z większą widownią, niż ,,Fakty"
Pozycji lidera rynku telewizyjnego w zeszłym tygodniu zajął TVN. Trzecia była TVP2, która wyprzedziła siostrzaną TVP1. Wśród poszczególnych programów największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale Dwójki oraz reality-show „Rolnik szuka żony”, a najwyżej z dzienników uplasowały się „Wiadomości” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Lichota za Marię Bartczak dyrektorem TVP3 Szczecin
Piotr Lichota, poprzednio szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, objął funkcję dyrektora i redaktora naczelnego TVP3 Szczecin. Zastąpił na tym stanowisku zmarłą Marię Bartczak.
więcej
|
Cezary Gmyz i Michał Adamczyk w dyskusji o Jakim i Gronkiewicz-Waltz przypomnieli Bartoszewskiego w Auschwitz
W twitterowej dyskusji o tytule na Gazeta.pl wytykającym wiceministrowi sprawiedliwości Patrykowi Jakiemu, że w młodości stał pod blokiem, korespondent TVP w Niemczech Cezary Gmyz przypomniał, że w czasie II wojny światowej prof. Władysław Bartoszewski stał pod blokiem w obozie koncentracyjnym w Auschwitz, a prowadzący „Wiadomości” Michał Adamczyk dziwił się, że Bartoszewski został zwolniony z tego obozu.
więcej
|
Lady Nina i Antek Królikowski poprowadzą MTV EMA Pre Party 2017
W czwartek 9 listopada br. w Warszawie odbędzie się gala MTV EMA Pre Party 2017. Gospodarzami wieczoru będą Nina Cieślińska i Antoni Królikowski.
więcej
|
TVP Info chwali się oglądalnością ,,Wiadomości" w niedzielę. Producent z TVN24: a jak wyniki z pozostałych dni?
W TVP Info podkreślono, że według danych Nielsen Audience Measurement „Wiadomości” (emitowane w TVP1 i TVP Info) w minioną niedzielę były zdecydowane najchętniej oglądanym programem informacyjnym. - Raz w tygodniu Nielsen jest wiarygodny, ciekawe :) Wyników poniedziałek-sobota dziwnym trafem nie pokazują - skomentował to Maciej Słomczyński, producent z TVN24.
więcej
|
,,Długa droga do domu" w National Geographic (wideo)
5 listopada 2017 roku National Geographic rozpocznie emisję fabularnego serialu „Długa droga do domu”.
więcej
|
Kanały Eleven w ofercie UPC Biznes dla hoteli
Sieć UPC Biznes dołączyła do oferty dla hoteli kanały sportowe Eleven, Eleven Sports i Eleven Extra.
więcej
|
,,Sukces nie zna granic 2" Tomasza Kina od 5 listopada w Canal+ Discovery
5 listopada na antenie Canal+ Discovery premierowy odcinek drugiego sezonu programu dokumentalnego o polskich emigrantach „Sukces nie zna granic”. Prowadzącym jest dziennikarz Tomasz Kin.
więcej
|
Metro w ofercie Multimedia Polska
W poniedziałek, 30 października 2017 roku do oferty Multimedia Polska dołączył kanał Metro.
więcej
|
|
|
Tok FM i Vox FM dużo więcej reklam, RMF FM z wyższym wzrostem od Radia ZET (TOP10)
Przez trzy kwartały br. stacje radiowe zarobiły na emisji reklam 5,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Największy wzrost przychodów z reklam zanotowały w tym okresie Tok FM, Vox FM i RMF Classic.
więcej
|
|
Trójka z PjongCzangu zrelacjonuje przygotowania do IO na 100 dni przed rozpoczęciem imprezy
9 lutego 2018 roku w PjongCzangu rozpoczną się XXIII Zimowe Igrzyska Olimpijskie. Z tej okazji w czwartek, 2 listopada 2017 roku, czyli dokładnie sto dni przed imprezą przygotowania tamtejszych aren sportowych zrelacjonuje radiowa Trójka.
więcej
|
|
RMF FM, Złote Przeboje Elita i Radio Pogoda najchętniej słuchanymi stacjami radiowymi w Bydgoszczy
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w drugim i trzecim kwartale br. należała do RMF FM. Podium w tym okresie uzupełniły Złote Przeboje Elita i Radio Pogoda - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
,,Ścieżka obok drogi" Iłłakowiczówny w radiowej Dwójce
Od wtorku 31 października dla słuchaczy Programu II Polskiego Radia przygotowano w ramach cyklu „Książka do słuchania” interpretację książki Kazimiery Iłłakowiczówny „Ścieżka obok drogi”.
więcej
|
|
Polskie Radio przestrzega przed niebezpieczną jazdą na Wszystkich Świętych (wideo)
Od wtorku 31 października Polskie Radio zaczyna na wszystkich swoich antenach informować o utrudnieniach na drogach i zaleceniach policji, związanych z 1 listopada. Przygotowano też specjalny spot filmowy, zachęcający do ostrożnej jazdy.
więcej
|
|
RMF FM wyprzedziło Trójkę we Wrocławiu w II i III kwartale, Eska awansowała na podium
Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu w drugim i trzecim kwartale br. zostało RMF FM, które wyprzedziło Trójkę. Na podium znalazła się jeszcze Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Hoop Polska ma zająć się dystrybucją i marketingiem napojów Nestea
Z początkiem 2018 roku firma Hoop Polska (właściciel marek Paola, Hoop Cola) zajmie się dystrybucją oraz aktywnościami marketingowymi marki napojów Nestea. Teraz za działania te odpowiada koncern Coca-Cola.
więcej
|
Chłopiec z zebrą na safari reklamuje Ptasie Mleczko (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kolejnego produktu Lotte Wedel - Ptasiego Mleczka utrzymana w nowej konwencji kreatywnej, której bohaterami są chłopiec i wioząca go zebra. Akcję przygotowały i realizują PZL, J, OMD i 24/7 Communication.
więcej
|
Nielsen zaoferuje dane o użytkownikach telewizorów smart TV do lepszego targetowania reklam
Firma badawcza Nielsen poinformowała o zintegrowaniu ze swoją platformą Nielsen Marketing Cloud danych firmy Gracenote pochodzących z odbiorników typu smart TV. Dzięki temu klienci Nielsena mają otrzymywać więcej istotnych informacji o zachowaniach użytkowników i lepiej adresować do nich przekaz reklamowy.
więcej
|
Polskie firmy wydały na sponsoring sportu ponad 832 mln zł. Liderami spółki energetyczne i paliwowe
W 2016 roku rynek sponsoringu sportowego w Polsce osiągnął wartość 832, 4 mln zł, a w 2020 ma wzrosnąć nawet do miliarda złotych. Najbardziej zaangażowane w sponsoring sportu są firmy z branży paliwowej i energetycznej - wynika z szacunków agencji EVolutio, Havas Sports&Entertainment, Sponsoring Insight i SportWin.
więcej
|
Dorota Szelągowska promuje Surface Pro od Microsoftu (wideo)
Dziennikarka telewizyjna i projektantka wnętrz Dorota Szelągowska jest bohaterką kampanii reklamowej nowego Surface Pro (produkowanego przez Microsoft). Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe d*fusion communication, FaceAddicted i Carat.
więcej
|
Cationorm w reklamach ,,nawilża oczy jak prawdziwe łzy" (wideo)
Rozpoczęła się pierwsza w Polsce kampania reklamowa emulsji na zespół suchego oka Cationorm (produkowanej przez Santen Oy). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe firmę Media People i Monte Video.
więcej
|
Grupa Sare ze wzrostem wpływów o 15 proc. i spadkiem zysku do 2,1 mln zł
Grupa Sare szacuje, że w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowała 33,11 mln zł przychodów ze sprzedaży, 4,19 mln zł zysku EBITDA i 2,09 mln zł zysku netto.
więcej
|
Słowacja promuje się kampanią ,,Daj się oczarować Preszowskim Regionem"
Ruszyła kampania promocyjna wojewódzkiej organizacji turystycznej "Północno-Wschodnia Słowacja". Za jej przygotowanie odpowiada Jakub Augustinský.
więcej
|
,,Ty widzisz tylko wózek" - kampania społeczna o sportowcach z niepełnosprawnościami
Wystartowała kampania społeczna „Ty widzisz tylko wózek”, dotycząca profesjonalnego uprawiania sportu przez osoby z niepełnosprawnościami. Akcję zainicjowały Fundacja Aktywnej Rehabilitacji, a jej komunikację prowadzi Pracownia Szumu.
więcej
|
Uber rozpoczął globalny przegląd reklamowy
Firma Uber rozpoczęła przetarg, w którym po raz pierwszy w swojej historii wybierze agencję reklamową, mającą odpowiadać za kreację na poziomie globalnym kampanii reklamowych start-upu. Równolegle prowadzi też rozmowy z domami mediowymi.
więcej
|
Paola Sandoval dyrektorem ds. marketingu w Coca-Cola Poland Services, odchodzi Mikołaj Ciaś
Paola Sandoval od listopada przejmie obowiązki dyrektora ds. marketingu Coca-Cola Poland Services, zastępując na tym stanowisku Mikołaja Ciasia. Sandoval będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfela firmy oraz za zarządzanie jej obszarami strategii biznesowej.
więcej
|
O! - nowa marka własna PKN Orlen
Koncern paliwowy PKN Orlen wprowadza na rynek nową markę własną pod nazwą O!. Pierwszym produktem w jej portfolio będzie woda źródlana, a w planach są kolejne.
więcej
|
Grupa K2 dalej rozmawia z potencjalnym inwestorem, ma też kupców dla Okawave
Grupa K2 będzie dalej prowadziła negocjacje dotyczące sprzedaży części jej segmentu reklamowego, ale już nie na zasadach wyłączności. Ponadto firma zaczyna rozmowy z podmiotami zainteresowanymi kupnem udziałów jej segmentu infrastrukturalnego obejmującego głównie spółkę Oktawave.
więcej
|
Reklamy od BBDO Warszawa promują bieliznę Tena (wideo)
Essity Polska prowadzi kampanię reklamową nowych wariantów bielizny chłonnej marki Tena. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje BBDO Warszawa i Zenith (Publicis Media).
więcej
|
Goodyear prezentuje zimowe opony w kampanii ,,Zima pod kontrolą"
Ruszyła kampania reklamowa produktów z serii UltraGrip marki Goodyear. Za akcję „Zima pod kontrolą" odpowiadają 19Południk i Arena Media.
więcej
|
Siemens promuje AGD do zabudowy hasłem ,,By każdy dzień był bardziej niezwykły"
Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa sprzętu AGD do zabudowy Siemens iQ700. Akcję przygotował wewnętrzny dział BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, właściciela marki Siemens oraz agencja ACR Media House.
więcej
|
Czekoladki Delissimo w nowych opakowaniach od SaltPepper Brand Design
Firma Vobr wprowadza nowe opakowania czekoladek marki Delissimo. Za ich projekt odpowiada agencja SaltPepper Brand Design.
więcej
|
Zabawki Hatchimals reklamowane przez TalentMedia
Ruszyła internetowa kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży w Polsce zabawek Hatchimals (produkowanych przez firmę SpinMaster). Za przygotowaniw i realizacją akcji odpowiada agencja TalentMedia.
więcej
|
|
|
Rusza ,,Silent Hero" - cykl wywiadów z Polakami ratującymi Żydów w czasie II wojny światowej. M.in. Bartosz Węglarczyk i Aleksander Wierzejski
Wystartował projekt „Silent Hero", w ramach którego znani dziennikarze nagrywają wspomnienia Polaków, którzy zdecydowali się pomagać Żydom w czasie II wojny światowej. Pomysłodawcą projektu jest fundacja From the Depths, zaś realizuje ją Agencja Warszawa.
więcej
|
,,New York Times" z wyższymi wpływami i zyskiem, 154 tys. nowych subskrybentów
The New York Times Company, wydawca dziennika „New York Times” w III kwartale 2017 roku zanotował wzrost przychodów o 6,1 procent, a zysk operacyjny wydawcy przekroczył poziom 33 milionów dolarów. Liczba nowych subskrybentów cyfrowych gazety zwiększyła się o 154 tysiące.
więcej
|
Wydawca ,,Do Rzeczy" z 1,3 mln zł zysku wyceniony na 23,4 mln zł. 50 proc. jego udziałów od Michała Lisieckiego chce kupić PMPG
PMPG Polskie Media (wydawca m.in. „Wprost”) zamierza przejąć od swojego prezesa i głównego akcjonariusza Michała M. Lisieckiego 50,1 proc. udziałów spółki Orle Pióro wydającej pisma „Do Rzeczy” i „Historia Do Rzeczy” oraz serwisy DoRzeczy.pl i SuperHistoria.pl. Orle Pióro wyceniono na 23,37 mln zł, w ub.r. spółka zanotowała 1,31 mln zł zysku.
więcej
|
GPW zgodziła się na debiut Gremi Media na NewConnect
Zarząd warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych wyraził zgodę na wprowadzenie do obrotu na rynku NewConnect 1,14 mln akcji spółki Gremi Media wydającej m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”.
więcej
|
Adam Godlewski po 13 latach pracy odchodzi z ,,Piłki Nożnej"
Wicenaczelny tygodnika „Piłki Nożnej” (Profus Management) Adam Godlewski po ponad 13 latach pracy pożegnał się z pismem. Wcześniej pracował w „Przeglądzie Sportowym”.
więcej
|
,,Newsweek" wygrał przed sądem z organizacją Mateusza Piskorskiego, nie musi przepraszać za ,,agenturę wpływu"
Tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) wygrał proces sądowy z Mateuszem Piskorskim i jego Europejskim Centrum Analiz Geopolitycznych. Oznacza to, że można nazywać ECAG „agenturą wpływu”, bo o takie sformułowanie toczył się trzyletni proces.
więcej
|
Naczelne ,,Olivii" i ,,Świata Kobiety" tracą stanowiska. Odchodzi Anna Magdziarz
Wydawnictwo Bauer zmienia strukturę swojego segmentu miesięczników poradnikowych. Wszystkie trzy magazyny z portfolio („Olivia”, „Kobieta i Życie”, „Świat Kobiety”) przechodzą pod zarządzanie Ewy Kustroń-Zaniewskiej. Jak nieoficjalnie dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl z firmą żegna się Anna Magdziarz, redaktor naczelna „Olivii”
więcej
|
Michał Wybieralski szefem wydawców Wyborcza.pl, Roman Imielski na czele działu krajowego ,,Gazety Wyborczej"
Roman Imielski od 1 listopada zostanie szefem działu „Kraj” „Gazety Wyborczej”. Zastąpi na tym stanowisku Michała Wybieralskiego, który będzie szefował zespołowi wydawców serwisu Wyborcza.pl.
więcej
|
ZPR Media skupi w internecie swoje treści wideo pod marką ToWideo
Grupa ZPR Media przygotowuje nowy serwis ToWideo.pl, w którym będą prezentowane treści wideo ze wszystkich mediów należących do firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Silesion.pl osiągnął rentowność. Kamil Durczok: szykujemy więcej wideo i serwis o tematyce ogólnopolskiej
Wrzesień był pierwszym miesiącem, w którym uruchomiony rok temu serwis Silesion.pl zarządzany przez Kamila Durczoka, zanotował rentowność. Wydawca witryny optymalizuje koszty i zwiększa przychody, szykuje też kolejny serwis, który ma dotyczyć tematyki ogólnokrajowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przychody Facebooka w górę o 47 proc., ponad 2 mld użytkowników miesięcznie
W III kwartale 2017 roku Facebook zanotował przychody w wysokości ponad 10,3 miliarda dolarów, a zysk netto skoczył do 4,7 miliarda. Liczba użytkowników odwiedzających serwis co miesiąc przekracza obecnie 2 miliardy.
więcej
|
Zdjęcia do 6. sezonu ,,House of Cards" zawieszone bezterminowo, kolejne oskarżenia pod adresem Kevina Spacey
Netflix oraz producenci serialu „House of Cards” podjęli decyzję o zawieszeniu do odwołania prac nad 6. sezonem popularnej serii. Wcześniej zapowiedziano, że realizowany obecnie sezon będzie ostatni po oskarżeniach Kevina Spacey o molestowanie. Obecna decyzja jest spowodowana kolejnymi podobnymi zarzutami pod adresem aktora.
więcej
|
Allegro z nową stroną główną i płatnościami przez Przelewy24
Allegro.pl udostępniło na stałe wszystkim użytkownikom nową wersję swojej strony głównej. Ponadto na portalu wprowadzono możliwość realizacji płatności poprzez Przelewy24.
więcej
|
Przeglądarki internetowe: Chrome dominuje, ale traci. W górę Safari, Firefox i UC Browser
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w październiku 2017 r. zanotowała spadek udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce. Jej pozycje nie jest jednak zagrożona.
więcej
|
Twórca Wikipedii startuje ze społecznościowym serwisem newsowym WikiTribune
Jimmy Wales, założyciel Wikipedii ogłosił uruchomienie projektu WikiTribune. Chodzi o społecznościowy serwis newsowy tworzony przez dziennikarzy we współpracy z internautami, w którym mają się pojawiać przede wszystkim sprawdzone i rzetelne materiały pisane i redagowane przez członków społeczności internetowej.
więcej
|
Grzegorz Sroczyński dziennikarzem Gazeta.pl, zajmie się też nowym projektem portalu
Od listopada br. Grzegorz Sroczyński zaczyna pracę jako dziennikarz w portalu Gazeta.pl. Będzie pracował także nad nowym projektem serwisu.
więcej
|
Filmweb ogranicza dostęp do treści użytkownikom blokującym reklamy, szykuje płatne profile bez reklam
Filmweb wprowadza mechanizm, w ramach którego użytkownicy korzystający z adblocków nie mają dostępu do większości treści w bazie filmów, serialu i gier. - Chcemy zwrócić uwagę naszych użytkowników, że Filmweb utrzymuje się wyłącznie z reklam - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Michałowski, dyrektor zarządzający serwisu.
więcej
|
Ministerstwo Cyfryzacji wprowadza aplikację mObywatel z dowodem osobistymi w formie cyfrowej
Ministerstwo Cyfryzacji (MC) udostępniło mobilną aplikację o nazwie mObywatel, która pozwala obecnie na przechowywanie w formie cyfrowej danych zapisanych w dowodzie osobistym użytkownika. Resort zapowiada, że w przyszłości możliwości aplikacji zostaną rozszerzone.
więcej
|
Grupa Abstra opuszcza sieć Lifetube, stawia na produkcję treści bez pośredników
AbstrachujeTV wraz z sześcioma kanałami z Grupy Abstra opuszczają sieć partnerską LifeTube. Stawiają na produkcję treści wideo we własnym zakresie. - Przyszedł czas, by się usamodzielnić i stać się niezależnym podmiotem, który zmieni wizerunek YouTubera z amatora biegającego z kamerą w ręce, na profesjonalnego producenta krótkich filmów - mówi Rafał Masny z Grupy Abstra.
więcej
|
Netflix zapowiada koniec ,,House of Cards" po oskarżeniach Kevina Spacey o molestowanie
Po oskarżeniach o molestowanie skierowanych pod adresem Kevina Spacey Netflix zapowiedział że realizowany obecnie 6. sezon serialu „House of Cards” będzie ostatni. Premiera nowych odcinków jest przewidziana na 2018 rok.
więcej
|
ZPR Media skupi w internecie swoje treści wideo pod marką ToWideo
Grupa ZPR Media przygotowuje nowy serwis ToWideo.pl, w którym będą prezentowane treści wideo ze wszystkich mediów należących do firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa K2 dalej rozmawia z potencjalnym inwestorem, ma też kupców dla Okawave
Grupa K2 będzie dalej prowadziła negocjacje dotyczące sprzedaży części jej segmentu reklamowego, ale już nie na zasadach wyłączności. Ponadto firma zaczyna rozmowy z podmiotami zainteresowanymi kupnem udziałów jej segmentu infrastrukturalnego obejmującego głównie spółkę Oktawave.
więcej
|
Poczta Polska uruchomiła kantor internetowy
Poczta Polska w ramach współpracy z Raiffeisen Solutions udostępniła możliwość wymiany walut online. Klienci mogą korzystać m.in. z darmowych przelewów w złotych do wszystkich banków, a także walutowych do niektórych polskich banków.
więcej
|
Karty podarunkowe Netflixa dostępne w salonikach Kolportera
Kolporter wprowadza od listopada w swoich salonikach prasowych karty podarunkowe Netflixa. Będzie można kupić je w dwóch nominałach: 60 zł i 120 zł.
więcej
|
Polskie szkoły nie mają dostępu do szybkiego internetu i cyfrowych narzędzi. Ministerstwo Cyfryzacji chce nadrobić te zaległości w trzy lata
Zgodnie z rządową strategią w kolejnych latach wszystkie 30,5 tys. szkół ma znaleźć się w zasięgu szybkiego i bezpiecznego internetu. Dziś zaledwie kilka tysięcy ma dostęp do sieci o przepustowości co najmniej 100 Mbps, a co czwarty uczeń deklaruje, że nie korzysta z internetu nawet na lekcjach informatyki. Minister cyfryzacji Anna Streżyńska podkreśla, że program Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej jest równie ważny dla społeczeństwa, jak Rodzina 500 Plus i liczy, że uda się z nim ruszyć już w 2018 roku. Ustawę w Sejmie poparło 430 posłów.
więcej
|
Kinga Nowicka, Aleksandra Jóźwiak, Marta Waglewska i Paweł Rosłaniec w Glamour.pl
Ismena Dąbrowska zakończyła kompletowanie zespołu serwisu Glamour.pl (Grupa Burda International Polska). Ostatecznie tworzy go teraz pięć osób. Prace nad zespołem trwały pół roku.
więcej
|
|
|
Polsat wiosną 2018 roku pokaże kolejną edycję ,,Przyjaciółek". ,,Najchętniej oglądany tytuł w Ipla"
|
Zdjęcia do 6. sezonu ,,House of Cards" zawieszone bezterminowo, kolejne oskarżenia pod adresem Kevina Spacey
|
250 tys. widzów premierowych odcinków ,,Watahy 2". Kontakt z serialem miało już 1,4 mln osób
|
Netflix zapowiada koniec ,,House of Cards" po oskarżeniach Kevina Spacey o molestowanie
|
,,Długa droga do domu" w National Geographic (wideo)
|
Kevin Spacey gejem. Przeprasza Anthony'ego Rappa za niewłaściwe zachowanie
|
|
|