|
|
|
|
|
|
|
TVN szykuje show o hipnozie. Polska wersja ,,You're back in the room" wiosną
Stacja TVN rozpoczęła prace nad zupełnie nowym programem rozrywkowym, w którym zahipnotyzowani uczestnicy zawalczą o nagrody pieniężne. Show oparty o brytyjski format „You’re back in the room” reżyseruje Wojciech Iwański, a produkuje ATM Grupa. Właśnie trwają poszukiwania uczestników do projektu. Program prawdopodobnie trafi do wiosennej ramówki stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,W rytmie serca" i ,,Diagnoza" najchętniej oglądanymi nowościami w jesiennej ramówce (analiza)
Wśród nowych programów telewizyjnych pokazywanych w głównych stacjach w jesiennej ramówce br. największą popularnością wśród widzów cieszy się serial Polsatu „W rytmie serca”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 najwyższe wyniki notuje „Diagnoza” TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT: Superstacja ma zapłacić 100 tys. zł kary za słowa Jakuba Wątłego o dziennikarzach TVP
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła 100 tys. zł kary na Superstację za wypowiedź Jakuba Wątłego w lutym br. w programie „Krzywe zwierciadło”. Wątły porównał dziennikarzy Telewizji Polskiej do „brudnych, śmierdzących gnid” oraz istot pijących i jedzących odchody.
więcej
|
Polsat dokończy emisję ,,Daleko od noszy. Reanimacja" i ,,Ameryki marzeń". Seriale te stacja pokaże w nocnym paśmie
Telewizja Polsat postanowiła dokończyć emisję seriali „Daleko od noszy. Reanimacja” i „Ameryka marzeń”, które zostały zdjęte z anteny wiosną br. po dziewięciu odcinkach emisji. Brakujące epizody stacja pokaże w nocnym paśmie.
więcej
|
TVP Seriale, Stopklatka TV i Polsat Film najpopularniejszymi kanałami filmowymi (dane za wrzesień)
We wrześniu br. pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel HD, a liderem spadków był Universal Channel.
więcej
|
Cyfrowy Polsat największą polską firmą prywatną. Vectra przed Netią, Wirtualna Polska przed Agorą
Wśród polskich firm prywatnych zdecydowanie największą wartość ma Cyfrowy Polsat. W pierwszej piątce znalazł się też CD Projekt. Vectra ma dużo wyższą wartość niż Netia, a Wirtualna Polska - niż Agora.
więcej
|
,,Wiadomości" mają sprostować informacje o zwolnieniu Gmyza z ,,Rzeczpospolitej" i spotkaniu Hajdarowicza z Grasiem
Sąd Okręgowy w Warszawie uwzględnił w całości pozew Grzegorza Hajdarowicza i Gremi Media, nakazując „Wiadomościom” TVP1 sprostowanie nieprawdziwych informacji dotyczących zwolnienia grupy dziennikarzy z „Rzeczpospolitej” oraz spotkania Hajdarowicza z Pawłem Grasiem krótko przez publikacją artykułu Gmyza „Trotyl na wraku tupolewa”.
więcej
|
Jay Hunt zajmie się rozwojem formatów wideo w Apple
Jay Hunt dołączyła do Apple jako dyrektor kreatywna działu rozwoju treści wideo w Europie. Przez ostatnie 7 lat była chief creative officerem w brytyjskiej telewizji Channel 4.
więcej
|
|
|
1,86 mld zł na reklamę online w pierwszej połowie br. Rosną wideo, social media i programmatic
W pierwszym półroczu br. wydatki na reklamę online wyniosły 1,86 mld zł, czyli o 8 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu IAB Polska. Największe wzrosty zanotowano w segmentach wideo online, social media oraz programmatic. Zatrzymały się natomiast wydatki na tradycyjną reklamę graficzną oraz mobile.
więcej
|
Polska zacznie rozmawiać o edukacji seksualnej dzięki kampanii #sexedpl
Po koniec października rusza sexedpl - kampania społeczna poświęcona edukacji seksualnej, której pomysłodawczynią jest modelka Anja Rubik. Za realizację akcji odpowiada agencja Warsaw Creatives.
więcej
|
Marcin Stalij za Tomasz Waligórę w Saatchi IS
Do zespołu agencji Saatchi IS dołączy z początkiem listopada Marcin Stalij. Obejmie stanowisko digital transformation & ecommerce directora. Zastąpi Tomasza Waligórę, który odchodzi z firmy.
więcej
|
BZ WBK z Łukaszem Nowickim reklamuje płatności mobilne i Kantor BZWBK24 (wideo)
W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej BZ WBK z udziałem prezentera Łukasza Nowickiego promowane są płatności mobilne i usługa Kantor BZWBK24. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Red8 Advertising i SMG Polska.
więcej
|
Havas Warsaw przygotuje kampanię dla Warki Strong
Agencja reklamowa Havas Warsaw rozpoczyna współpracę z Grupą Żywiec. Zajmie się obsługą reklamową piwa Warka Strong.
więcej
|
Aktywna Urszula Dudziak okiem sąsiadki reklamuje Biovital Complex (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy suplement diety Biovital Complex (produkowany przez firmę EGIS Polska). Bohaterką akcji, przygotowanej przez Opus B, jest piosenkarka Urszula Dudziak.
więcej
|
Amsterdam Worldwide wiodącą agencją reklamową Mitsubishi
Mitsubishi Motors Corporation wybrało Amsterdam Worldwide jako wiodącą agencję reklamową do globalnej obsługi firmy.
więcej
|
Bridgestone sponsorem transmisji Eurosportu z igrzysk olimpijskich Pjongczang 2018
Eurosport zawarł z firma oponiarską Bridgestone umowę, na mocy której marka ta została wyłącznym sponsorem transmisji z zimowych igrzysk olimpijskich Pjongczang 2018.
więcej
|
Ströer Digital Media współpracuje na wyłączność z Silesion.pl
Do portfolio wydawców agencji reklamy internetowej Ströer Digital Media dołączył serwis Silesion.pl. Umowa na wyłączność obowiązuje od 20 października.
więcej
|
Ibum Zatoki Max reklamowany jako ,,podwójna siła w walce z bólem zatok" (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa preparatu na ból zatok Ibum Zatoki Max (produkowanego przez Hasco-Lek). Akcję przygotował i realizują firmy marketingowe GPD Agency, GPD Film Studio, Orka Film i Carat.
więcej
|
Mariusz Jażdżyk szefem ds. architektury danych i platform w Publicis Media
Mariusz Jażdżyk dołączył do departamentu data, technology&innovation, analytics&insights (DTI&AI) agencji Publicis Media. Objął stanowisko szefa ds. architektury danych i platform.
więcej
|
Anja Rubik, Brodka i Maciej Stuhr uczą edukacji seksualnej
Anja Rubik rusza z sexedpl, programem edukacji seksualnej dla Polaków. W projekt zaangażowali się m.in. Brodka, Magdalena Cielecka, Robert Biedroń i Maciej Stuhr.
więcej
|
Hyundai promuje wyprzedaż rocznika 2017
W październiku wystartowała kampania marki samochodów Hyundai, wspierająca promocję na modele z rocznika 2017. Za jej przygotowanie odpowiada dom mediowy Havas Media ze wsparciem agencji Opus B.
więcej
|
Youtuber Sheo ponownie ambasadorem akcji edukacyjnej ,,Żyj smacznie i zdrowo" marki Winiary
Nestle Polska rusza z ósmą edycją programu edukacyjnego marki Winiary pod hasłem „Żyj smacznie i zdrowo”. Ambasadorem akcji został youtuber Sheo.
więcej
|
|
|
,,Rzeczpospolita" wsparta przez inne redakcje w proteście przeciw śledztwom prokuratury ws. dziennikarzy
Dziennik „Rzeczpospolita” (Gremi Media) opublikował wczoraj apel szefostwa gazety w obronie dziennikarzy na których coraz częściej nasyła się prokuraturę. - Wolność słowa jest wartością konstytuującą wolne media. Absolutnie tego nie odpuścimy - mówi dla Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika.
więcej
|
PAP nadal bez prezesa. Krzysztof Czabański: Czekamy na deklarację ze strony pani Hajdasz
Rada Mediów Narodowych przełożyła o dwa tygodnie decyzję w sprawie wyboru prezesa PAP - poinformował po zakończeniu czwartkowego posiedzenia Rady jej przewodniczący Krzysztof Czabański. Dodał, że Rada czeka na deklarację Jolanty Hajdasz, kandydatki na prezesa PAP, od kiedy może objąć funkcję.
więcej
|
Miłada Jędrysik zastępcą redaktora naczelnego ,,Przekroju"
Z początkiem listopada Miłada Jędrysik obejmie funkcję redaktora naczelnego kwartalnika „Przekrój”. Jest związana z pismem od września ub.r., wcześniej pracowała m.in. w „Gazecie Wyborczej”.
więcej
|
Burda zamyka dwumiesięcznik ,,Slowly Veggie". Odchodzi Katarzyna Gubała
Wydawnictwo Burda International Polska kończy wydawanie dwumiesięcznika „Slowly Veggie”. Z firmą żegna się Katarzyna Gubała, redaktor naczelna pisma.
więcej
|
Dominacja ,,Życia na Gorąco" w rankingu sprzedaży tygodników yellow w sierpniu
W sierpniu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały delikatne spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mikołaj Wójcik ujawnił maila Samuela Pereiry z pytaniami o relacje Piotra T. z ,,Faktem"
Mikołaj Wójcik z dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) upublicznił na Twitterze maila z pytaniami, które przysłał do redakcji Samuel Pereira, szef portalu TVP.Info. W uzasadnieniu napisał, że powodem jest „manipulowanie prywatną korespondencją” przez Pereirę. - „Fakt” dostał histerii - ocenił ten ostatni.
więcej
|
Witold Gadowski: wbrew sugestiom ,,Gazety Finansowej" nie współpracowałem z wywiadem i nie wziąłem łapówki
Dziennikarz śledczy Witold Gadowski w odpowiedzi na pytania Grzegorza Jakubowskiego z „Gazety Finansowej” zaprzeczył, jakoby kiedykolwiek współpracował z Agencją Wywiadu, a w 1990 roku starał się o pracę w UOP. - Jakubowskiego i „GF” czeka z mojej strony proces jeśli opublikują te swoje objawienia - zaznaczył.
więcej
|
250 numer magazynu ,,Charaktery". 20 lat na rynku
W piątek, 27 października do sprzedaży trafi listopadowe wydanie magazynu psychologicznego „Charaktery”. Będzie to 250. numer pisma, które ukazuje się od 20 lat.
więcej
|
|
|
1,86 mld zł na reklamę online w pierwszej połowie br. Rosną wideo, social media i programmatic
W pierwszym półroczu br. wydatki na reklamę online wyniosły 1,86 mld zł, czyli o 8 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu IAB Polska. Największe wzrosty zanotowano w segmentach wideo online, social media oraz programmatic. Zatrzymały się natomiast wydatki na tradycyjną reklamę graficzną oraz mobile.
więcej
|
Nadchodzi ,,Egzorcysta" - nowy serial Showmax. Odpowiada za niego Bartosz Walaszek
„Egzorcysta” to nowy 13-odcinkowy animowany serial Bartosza Walaszka, twórcy kultowej Blok Ekipy oraz Kapitana Bomby. Premiera 1 listopada na Showmax.
więcej
|
Twitter z mniejszymi przychodami i niższą stratą, serwis zawyżał liczbę użytkowników
21 milionów dolarów straty i 590 milionów dolarów przychodu zanotował Twitter w III kwartale bieżącego roku. Liczba aktywnych użytkowników mikrobloga sięgnęła 330 milionów.Okazało się też, że Twitter mylnie naliczył liczbę swoich użytkowników w minionych miesiącach.
więcej
|
Amazon dostarczy zakupy do domu pod nieobecność odbiorcy
Koncern Amazon zapowiedział system o nazwie Amazon Key, który ma pozwalać na dostarczanie zakupów do domu nawet w sytuacji gdy odbiorcy nie ma na miejscu. Rozwiązanie umożliwi kurierowi samodzielne wejście do pustego mieszkania i pozostawienie w nim zamówionej przesyłki.
więcej
|
Alphabet: przychód i zysk Google w górę
Alphabet, w skład którego wchodzi Google, zaprezentował swoje wyniki finansowe za III kwartał 2017 roku. Cały holding i samo Google zanotowały wyraźny wzrost przychodu i zysku.
więcej
|
Po zarzutach o polityczną dezinformację Twitter odcina od reklam konta Russia Today i agencji Sputnik
Twitter poinformował że rozpoczął blokowanie wyświetlania reklam na kontach prowadzonych przez rosyjskie media – telewizję Russia Today oraz agencję Sputnik. Decyzja jest odpowiedzią na wyniki dochodzenia które wykazało że Rosjanie za pomocą mediów społecznościowych wpływały na amerykańskich wyborców podczas ubiegłorocznych wyborów prezydenckich w USA.
więcej
|
Hakerzy wykradli hasła 30 proc. szefów firm na świecie (infografika)
Dane logowania 30 proc. dyrektorów generalnych na świecie były w przeszłości przejęte przez hakerów. Oprócz tego informacje odnośnie 81 proc. CEO czołowych firm trafiały na spamerskie listy lub znajdowały się w wykradzionych marketingowych bazach danych, które krążą po sieci - wynika z badania F-Secure.
więcej
|
|
|