|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska mimo rekompensaty z budżetu wykorzysta pożyczkę. ,,Dużo przeznaczymy na oddziały regionalne"
Telewizja Polska mimo że otrzyma dużą część z 980 mln zł rekompensaty budżetowej za zwolnienia z abonamentu rtv, wykorzysta pozostałe 600 mln zł pożyczki ze Skarbu Państwa. - Zwiększy to nasze możliwości inwestycyjne. Dużo chcemy przeznaczyć na oddziały regionalne - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, wiceprezes TVP.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony" po raz piąty w TVP1. Program wróci za rok
Telewizja Polska jest zadowolona z oglądalności reality-show „Rolnik szuka żony” i zdecydowała o kontynuacji tego formatu. Powstanie piąta edycja programu, która tradycyjnie trafi do jesiennej ramówki TVP1, a już niedługo wystartują castingi na uczestników show - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ziemowit Kossakowski nadal zawieszony w TVP. Komisja etyki obraduje zaocznie
Dziennikarz portalu TVP.info Ziemowit Kossakowski nadal pozostaje zawieszony i nie przygotowuje materiałów redakcyjnych. Artykułem o lekarzach rezydentach, za który został ukarany, zajmuje się teraz Komisja etyki TVP, choć Kossakowski wcale nie musi przed nią stawać - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,W rytmie serca 2" w wiosennej ramówce Polsatu. Nina Terentiew: Serial ma świetną oglądalność
Telewizja Polsat podjęła decyzję o emisji drugiego sezonu serialu „W rytmie serca” w wiosennej ramówce 2018 roku. - Pasmo tej produkcji zostawiamy bez zmian - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
,,The Brain. Genialny umysł 2" z większą widownią niż ,,Hell's Kitchen", ale przegrał z TVP2 i TVN
Drugą edycję talent-show „The Brain. Genialny umysł” oglądało średnio 1,36 mln osób, o 160 tys. widzów więcej niż szóstą edycję „Hell’s Kitchen” pokazywaną w tym paśmie rok temu. Polsat w czasie nadawania programu był trzeci w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 28,89 mln zł.
więcej
|
,,My3" nowym programem dla dzieci. Emisja w sobotnie i niedzielne poranki w Polsacie
W sobotę, 11 listopada 2017 roku Polsat rozpocznie emisję nowego programu dla dzieci „My3”. Prowadzącymi i głównymi bohaterkami będą wokalistki zespołu muzycznego o tym samym tytule.
więcej
|
,,Joker" od 6 listopada w Super Polsacie. Emisja od poniedziałku do czwartku o 20.00
W poniedziałek, 6 listopada 2017 roku Super Polsat rozpocznie emisję nowego teleturnieju, który poprowadzi Krzysztof Ibisz. Produkcja będzie emitowana w ścisłym prime-time - od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00.
więcej
|
,,SuperLudzie" kolejnym nowym programem Super Polsatu. Serię poprowadzi Maciej Dowbor
W niedzielę, 12 listopada 2017 roku Super Polsat rozpocznie emisję dokumentalnej serii „SuperLudzie”, która przedstawia osoby niepełnosprawne. Program poprowadzi Maciej Dowbor.
więcej
|
,,Ex na plaży Polska 3" od 30 października w MTV
W poniedziałek 30 października o godz. 23.00 na antenie MTV Polska zadebiutuje trzeci sezon reality-show „Ex na plaży Polska”. W reality-show wystąpi m.in. Alan Kwieciński z „Ekipy z Warszawy”.
więcej
|
Stanisław Bortkiewicz z Telewizji Polskiej: nie współpracowałem z SB, tylko byłem przez nią inwigilowany
Stanisław Bortkiewicz, dyrektor biura spraw korporacyjnych w Telewizji Polskiej, zaprzeczył podawanym m.in. na Twitterze informacjom, jakoby był kontaktem operacyjnym służb PRL-owskich. Podkreślił, że w latach 80. był inwigilowany przez Służbę Bezpieczeństwa.
więcej
|
Kanał tvo w ofercie Multimedia Polska
24 października 2017 roku kanał tvo - twoje video oferty został włączony do oferty dostawcy usług multimedialnych Multimedia Polska.
więcej
|
|
|
Dariusz Andrian na czele Young&Rubicam Brands w Polsce, będzie też dalej zarządzał VML Poland
Zwolnione przez Michała Kazimierczaka stanowisko CEO Grupy Young&Rubicam Brands Polska obejmuje Dariusz Andrian, CEO agencji VML Poland. Będzie łączyć obie funkcje.
więcej
|
Tytus, Romek i A'Tomek reklamują Media Markt (wideo)
Sieć elektromarketów Media Markt rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, opartą na wizerunkach tytułowych bohaterów komiksów „Tytus, Romek i A’Tomek”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Heart&Brain, Ideal, Platige, Universal McCann i Roots PR.
więcej
|
Organizatorzy Szlachetnej Paczki mają wątpliwości co do promocji ,,Szlachetna Pożyczka" Kasy Stefczyka
Stowarzyszenie Wiosna, organizator akcji charytatywnej Szlachetna Paczka przyznaje, że jest zaskoczone kampanią reklamową Kasy Stefczyka promującą „Szlachetną Pożyczkę”. Ma wątpliwości, co do wykorzystania w niej „szlachetności” , ale nie będzie podejmować żadnych kroków, by kampanię wstrzymano.
więcej
|
50 proc. rabatu na śmierć w kampanii przeciw dopalaczom (wideo)
Pod hasłem „Dopal cenę swojej śmierci” władze Mysłowic prowadzą kampanię społeczną, którą chcą uświadomić młodym ludziom, jak wiele krzywdy mogą wyrządzić im dopalacze. W ramach akcji pod wybranymi szkołami w mieście pojawiły się karawany pogrzebowe.
więcej
|
,,Smak domowych kanapek" w reklamach margaryny Delma (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa margaryny Delma. Akcję, realizowaną pod hasłem „Smak domowych kanapek”, przygotowały firmy Advalue, Orka, Edda i Mindshare Polska.
więcej
|
Paweł Lipiec za Marcina Żukowskiego kieruje działem sprzedaży naEkranie.pl
Paweł Lipiec objął funkcję dyrektora sprzedaży w serwisie naEkranie.pl. Zastąpił Marcina Żukowskiego, który rozstał się z firmą.
więcej
|
Michał Cortez po siedmiu miesiącach odszedł z Isobar Poland Group
Michał Cortez, ostatnio e-commerce director w Isobar Poland Group, należącej do Dentsu Aegis Network rozstał się z firmą. Do czasu mianowania jego następcy, tymczasowo jego obowiązki przejęła Agnieszka Jaworska.
więcej
|
Vision Express zachęca kierowców do badań wzroku (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła wizerunkową kampanię reklamową adresowaną do kierowców. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Walk Creative i MullenLowe Mediahub.
więcej
|
Piotr Żyła jako bóg piorunów w nowej kampanii Multikina
Sieć kin Multikino (należąca do Grupy VUE) rozpoczęła nową odsłonę kampanii promujących luksusowe hotele VIP. Tym razem jej bohater, skoczek narciarski Piotr Żyła wcielił się w rolę boga piorunów.
więcej
|
Link4 ze srebrną Effie Awards 2017 za reklamę z Kasią Moś
Firma ubezpieczeniowa Link4 została nagrodzona srebrną Effie Awards 2017 za kampanię promującą ubezpieczenia OC. W spocie reklamowym wystąpiła Kasia Moś.
więcej
|
Artegence wypromuje Oriflame
Od listopada br. agencja Artegence rozpoczyna pracę dla marki Oriflame. Zajmie się działaniami dla klienta w obszarze marketingu na przyszły rok.
więcej
|
Mitsubishi ma nową strategię i hasło przewodnie ,,Drive your Ambition"
Marka samochodowa Mitsubishi ogłosiła nową strategię komunikacji i hasło przewodnie - „Drive your Ambition”. Prezentacja odbyła się podczas tegorocznej wystawy Tokyo Motor Show Mitsubishi Motors Corporation.
więcej
|
Zmarła Alena Suszycka, dyrektor zarządzająca TBWA/Tequila
W poniedziałek po ciężkiej chorobie zmarła Alena Suszycka. W ostatnich latach była dyrektor zarządzającą TBWA/Tequila, w firmie pracowała ogółem przez 13 lat.
więcej
|
Criteo wprowadza nowe narzędzia marketingowe CriteoCustomerAcquisition i CriteoAudienceMatch
Specjalizująca się w commerce marketingu firma Criteo wprowadziła do swojej oferty dwa nowe rozwiązania które mają pomóc markom w zwiększeniu sprzedaży. Narzędzie o nazwie CriteoCustomerAcquisition jest przeznaczone do pozyskania i zdobycia zainteresowania nowych klientów, z kolei CriteoAudienceMatch ma za zadanie wspomagać ponowne zaangażowanie kupujących.
więcej
|
|
|
RMF FM i ,,Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczymi mediami, Wirtualnemedia.pl w czołówce portali
W czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce we wrześniu br. znalazły się RMF FM, dziennik „Rzeczpospolita” oraz Radio ZET - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najczęściej cytowanych portali internetowych są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmarł dziennikarz ,,Faktu" Dariusz Rembelski
W wieku 52 lat zmarł Dariusz Rembelski, dziennikarz związany ostatnio z „Faktem”.
więcej
|
"Nowiny Raciborskie" trafią do kapsuły czasu na pół wieku
Specjalne wydanie tygodnika "Nowiny Raciborskie" (Wydawnictwo Nowiny) poświęcone 800-letniej historii Raciborza trafi na pół wieku do kapsuły czasu.
więcej
|
Miesięczniki ,,Lego" najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi (dane za lipiec)
W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Nexo Knights”. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało „Lego Ninjago”, a na czele spadków znalazł się „Lego Friends. Magazyn” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Wróblewska dyrektorem marketingu wnętrza w Grupie ZPR Media
Anna Wróblewska została nowym dyrektorem marketingu wnętrza w Grupie ZPR Media. Zastąpiła Alicję Strzelczak, przebywającą na zwolnieniu lekarskim.
więcej
|
|
|
Brainly z 14 mln dolarów finansowania, głównym inwestorem Kulczyk Investments
Polski startup Brainly działający w segmencie edukacyjnym pozyskał 14 milionów dolarów na dalszy rozwój. Głównym inwestorem na obecnym etapie rundy B finansowania jest fundusz Kulczyk Investments. W sumie od 2016 roku Brainly otrzymało kwotę 29 milionów dolarów, a z jego usług korzysta obecnie 100 milionów użytkowników miesięcznie.
więcej
|
Google zapowiada niższe prowizje od subskrypcji w aplikacjach. ,,Więcej pieniędzy na rozwój, szczególnie dla niezależnych wydawców"
Koncern Google zapowiedział, że w sklepie Google Play zmieni politykę pobierania prowizji za subskrypcje płacone przez użytkowników aplikacji. Jeśli po roku korzystania z aplikacji subskrypcja zostanie przedłużona Google pobierze 15, a nie 30 procent jej wartości. - Modele subskrypcyjne obecnie są najbardziej opłacalne dla wielu z kategorii, szczególnie dla niezależnych wydawców. Pozwoli to części z nich wrócić ze sprzedażą swoich produktów do sklepu, jeżeli do tej pory marże nie pozwalały aby produkt był opłacalny przy podziale 70/30 - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Bartek Pucek, szef pionów mobile & digital w Grupie Onet-RAS Polska.
więcej
|
Które seriale Netflixa ogląda się ,,na wyścigi" w Polsce i zagranicą? (TOP20)
Ponad 8 mln użytkowników Netflixa w historii swojego konta ma epizod oglądania sezonu serialu w jak najkrótszym czasie. Widzów tych określa się mianem „serialowych sprinterów” (ang. binge-racers). W Polsce najwięcej z nich ogląda „Marvel:The Defenders”, na świecie "Kochane kłopoty: rok z życia" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Producenci ,,The Crown" stworzą serial ,,Origin" dla YouTube Red
Google zapowiedział produkcję serialu science-fiction „Origin”, który ma być emitowany na platformie subskrypcyjnej YouTube Red. Za realizację projektu w głównej mierze będzie odpowiadać firma producencka Left Bank Pictures, która stoi za stworzeniem serialu „The Crown” dla serwisu Netflix.
więcej
|
Kanały Eleven Sports w ofercie WP Pilot
Do oferty serwisu internetowego WP Pilot (należącego do Wirtualnej Polski) zostały włączone trzy kanały sportowe należące do Eleven Sports Network.
więcej
|
|
|
Średnia wieku fanów esportu to 26 lat, równocześnie interesują się sportem tradycyjnym
Wśród fanów esportu 71 proc. to mężczyźni, a średnia wieku kibica to 26 lat - wynika z raportu Nielsen Esports. Osoby lubiące sporty elektroniczne, równocześnie interesują się tradycyjnymi dyscyplinami sportowymi - piłką nożną, baseballem czy koszykówką.
więcej
|
Optymizm konsumencki Polaków wciąż rekordowo wysoki
Nastroje społeczne Polaków w październiku nadal utrzymują się na wysokim poziomie, podobnie jak w poprzednim miesiącu. Wskaźnik Optymizmu Konsumentów po raz kolejny pobił rekord w ostatnich dwóch latach, osiągając wartość 106,7 pkt., czyli o 1,39 pkt. więcej niż we wrześniu. Zwiększyła się również skłonność do zakupów, której wskaźnik wzrósł o ponad 2 pkt. Pozostałe wskaźniki pozostały na podobnym poziomie jak w poprzednim miesiącu.
więcej
|
Zakaz handlu we wszystkie niedziele popiera 36 proc. badanych
76 proc. Polaków chce wolnych niedziel dla pracowników, bez wprowadzania zakazu handlu, podał Kantar TNS. Najmniejsze poparcie społeczne ma zakaz handlu we wszystkie niedziele - za takim rozwiązaniem opowiada się 36 proc. badanych.
więcej
|
|
|
Które seriale Netflixa ogląda się ,,na wyścigi" w Polsce i zagranicą? (TOP20)
|
,,W rytmie serca 2" w wiosennej ramówce Polsatu. Nina Terentiew: Serial ma świetną oglądalność
|
Kora, Voo Voo, Miśkiewicz i Zalewski z Mateuszami Trójki 2017
|
Producenci ,,The Crown" stworzą serial ,,Origin" dla YouTube Red
|
Julia Roberts zatroskaną matką Lucasa Hedgesa
|
"Godzilla: Planet of the Monsters" - japońska anime o Godzilli
|
"Terminator 6" poza chronologią
|
|
|