|
|
|
|
|
|
|
Będzie kolejna edycja ,,Tańca z Gwiazdami". ,,Dotychczasowe pasmo emisji"
Telewizja Polsat w wiosennej ramówce 2018 roku pokaże kolejną edycję „Tańca z Gwiazdami”. - Prace nad projektem ruszą w połowie listopada br. - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
,,Dzień dobry TVN" najchętniej oglądane. Słabe wyniki ,,Dzień dobry Polsko"
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w jesiennej ramówce br. ma „Dzień dobry TVN”. Śniadaniowy program TVN jednak zmniejszył przewagę nad konkurencyjnym „Pytaniem na śniadanie”. Stawkę zamyka nowy morning-show TVP1 „Dzień dobry Polsko” - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Lis krytykuje TVN24: cudownie wyważony, coraz więcej materiałów jak pod przekazy z Nowogrodzkiej
Redaktor naczelny „Newsweek Polska” Tomasz Lis skrytykował niektóre materiały informacyjne i publicystyczne TVN24 z ostatnich dni, zarzucając im prorządowość. - TVN24 cudownie wyważony. Jak zważone mleko. Dziękuję. Krzyż na drogę - stwierdził.
więcej
|
,,Kobieta na krańcu świata 9" hitem TVN. Stacja nokautuje konkurencję
Najnowszy sezon „Kobieta na krańcu świata” po siedmiu odcinkach gromadzi 1,29 mln widzów. Program daje TVN bezkonkurencyjnego lidera w rynku telewizyjnym. Dzień przed emisją w TVN podróżniczą serię oglądać można w Travel Channel, gdzie ją śledzi 10 tys. osób.
więcej
|
Grupa Gomułka - Audyt będzie badała sprawozdania finansowe Telewizji Polskiej
Grupa Gomułka - Audyt wygrała przetarg na badanie sprawozdań finansowych Telewizji Polskiej za 2017 i 2018 rok. O to zlecenie starały się również Deloitte Polska oraz Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy - Audyt.
więcej
|
,,Mecenas Lena Barska" hitem Czwórki. Niedzielne premiery ogląda 550 tys. widzów, a piątkowe powtórki - 1 mln
Nowy serial Czwórki „Mecenas Lena Barska” po czterech tygodniach emisji gromadzi średnio 550 tys. widzów. Niemal dwukrotnie wyższą oglądalność (1,01 mln osób) notują powtórki serialu pokazywane w piątkowym prime-time.
więcej
|
Polo TV i Eska TV najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi. VIVA Polska straciła najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym we wrześniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu ex aequo pochwalić się mogły dwie stacje Polsat Music HD i NUTA.TV, a najwięcej straciła VIVA Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Familiada" przez kolejny rok w TVP2, podpisano umową umowę z Astro
Telewizja Polska podpisała z firmą „Astro” umowę na produkcję kolejnych 90 odcinków „Familiady”. Oznacza to, że teleturniej będzie emitowany w TVP2 przez następny rok.
więcej
|
TVP planuje na przyszły rok 25-lecie TVP Polonia
Kanał TVP Polonia rozpoczął próbne nadawane 25 lat temu. Z tej okazji Telewizja Polska szykuje na przyszły rok obchody ćwierćwiecza istnienia stacji.
więcej
|
|
|
Zwolniony tydzień temu Michał Fabisiak wraca do Polskiego Radia. Jacek Sobala: sprawę uważam za zakończoną
Michał Fabisiak, dziennikarz zwolniony z portalu PolskieRadio.pl, po wtorkowym spotkaniu z prezesem Jackiem Sobalą wraca do Polskiego Radia. Będzie pracował w Polskim Radiu 24. - Sprawę uważam za zakończoną - komentuje prezes Sobala.
więcej
|
|
Jacek Sobala: wstrzymanie odmowy zgody na współpracę Andrusa i Kantereita z TVN24 byłoby niesprawiedliwe
Prezes Polskiego Radia Jacek Sobala w odpowiedzi na apel Stowarzyszenia Wolnego Słowa, żeby wstrzymać się z odmową zgody na dalszą współpracę Artura Andrusa i Roberta Kantereita z TVN24, stwierdził, że byłoby to niesprawiedliwe i nieuczciwe wobec innych dziennikarzy w podobnej sytuacji.
więcej
|
|
Elżbieta Kruk: dekoncentracja mediów na razie odłożona, polskojęzyczne gazety niemieckie nie bronią naszego interesu
Elżbieta Kruk, posłanka PiS i członek Rady Mediów Narodowych, stwierdziła, że wprowadzenie przepisów o dekoncentracji kapitałowej w mediach zostało na razie odłożone. Jej zdaniem media z zagranicznym kapitałem nie reprezentują polskiej racji stanu. - W polskojęzycznych gazetach niemieckich wydawanych w Polsce polski rząd cały czas był krytykowany za swoją politykę w kwestii migrantów, politykę propolską, prowadzoną w naszym interesie - powiedziała.
więcej
|
|
Radio Weekend zmienia nazwę na Weekend FM na 25-lecie rozgłośni
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę na zmianę nazwy Radia Weekend na Weekend FM. Stacja nadaje w Chojnicach i okolicy. - Chodziło o uporządkowanie postrzegania marki - mówi dla Wirtualnemedia.pl Arkadiusz Jażdżejewski, prezes Weekend FM.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie w II i III kwartale. Trójka i Radio ZET uzupełniają podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w drugim i trzecim kwartale 2017 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Krzysztof Andrzejczak: Saatchi IS stawia na obsługę full service, kreatywne technologie i globalne partnerstwa w e-commerce (wywiad)
Przyszłość agencji e-commerce to kompleksowość usług i prowadzenie zintegrowanej komunikacji marek i produktów, gdzie przetwarzalność danych i ich konwersja na adekwatne miary, wpływają bezpośrednio na skuteczność i koszty działań - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Andrzejczak, CEO agencji Saatchi IS.
więcej
|
IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w internecie
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opracował standard widoczności reklam w internecie - viewability. Ma zapewniać jednolity sposób weryfikacji efektywności kampanii reklamowych online. Zdaniem Piotra Kowalczyka, szefa grupy zadaniowej viewability IAB Polska, przyjęcie standardu przyczyni się do rozwoju rynku reklamy.
więcej
|
Agnieszka Gosztyła i Dawid Bednarski w zespole agencji Silver Plate
Agnieszka Gosztyła objęła stanowisko business develompent directora w agencji eventowej Silver Plate. Do zespołu jako creative strategist dołączył także Dawid Bednarski.
więcej
|
Seria reklam prasowych pokazuje piętno, jakie na psychice dzieci odciska widok przemocy domowej
Fundacja Joe Torre Safe At Home we współpracy z agencją Gyro przygotowała kampanię, którą chce zwrócić uwagę na to, jak wielkie piętno na psychice dzieci odciska widok przemocy domowej.
więcej
|
CNN reaguje na ataki Donalda Trumpa. Przekonuje, że jabłko to nie banan
Stacja informacyjna CNN rozpoczęła kampanię pod hasłem „ Facts First”, w której podkreśla przede wszystkim wartość faktów i informacji prezentowanych na swojej antenie oraz rzetelność ich relacjonowania. Są to pierwsze działania zrealizowane dla nadawcy przez agencję Figliulo&Partners.
więcej
|
Minimalistyczne kreacje w reklamach bez jedzenia promują McDonald's
Agencja TBWA Paris przygotowała dla sieci restauracji fast food McDonald's serię reklam prasowych, które mają promować markę. Są one niezwykle minimalistyczne - pokazano na nich jedynie zdjęcia opakowań.
więcej
|
Marriott rozpoczął globalny przetarg mediowy
Właściciel sieci hoteli Marriott rozpoczął przetarg dotyczący globalnej obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów. Budżetu klienta broni dom mediowy MEC.
więcej
|
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie promuje zawód radcy prawnego
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie rozpoczyna realizację nowej kampanii wizerunkowej, promującej zawód radcy prawnego. Akcję przygotowała wspólnie z agencją MasterMind.
więcej
|
Bartłomiej Brzoskowski: z Feno do Kamikaze
Bartłomiej Brzoskowski zaczął pracę jako senior strategy planner w agencji interaktywnej Kamikaze. Poprzednio był związany z Feno, a wcześniej m.in. z FaceAddicted i Digital One.
więcej
|
|
|
Studenci i pracownicy Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z darmowym dostępem do ,,Gazety Wyborczej"
„Gazeta Wyborcza" (Agora) podpisała umowę o współpracy z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu. Dzięki niej pracownicy i studenci uczelni zyskają bezpłatny roczny dostęp do zasobów treści cyfrowych dziennika, a także będą mogli publikować na jego łamach swoje najważniejsze dokonania. Strony nie ujawniają finansowych warunków umowy.
więcej
|
Elżbieta Kruk: dekoncentracja mediów na razie odłożona, polskojęzyczne gazety niemieckie nie bronią naszego interesu
Elżbieta Kruk, posłanka PiS i członek Rady Mediów Narodowych, stwierdziła, że wprowadzenie przepisów o dekoncentracji kapitałowej w mediach zostało na razie odłożone. Jej zdaniem media z zagranicznym kapitałem nie reprezentują polskiej racji stanu. - W polskojęzycznych gazetach niemieckich wydawanych w Polsce polski rząd cały czas był krytykowany za swoją politykę w kwestii migrantów, politykę propolską, prowadzoną w naszym interesie - powiedziała.
więcej
|
Łukasz Piela wiceprezesem E-Kiosku z ramienia Gremi Media
Łukasz Piela został powołany na stanowisko wiceprezesa spółki E-Kiosk przez jej większościowego akcjonariusza Gremi Media. Piela pracuje w E-Kiosku od siedmiu lat, od stycznia br. jest dyrektorem zarządzającym.
więcej
|
Redaktor naczelny ,,Wprost" promuje wydania tygodnika w spotach telewizyjnych
Jacek Pochłopień, redaktor naczelny „Wprost” (AWR „Wprost”), występuje w kampanii reklamowej tygodnika i promuje wydania gazety. Na razie działania obejmują telewizję, ale wydawca planuje kampanię w internecie i radiu.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem wśród pism ogrodniczych w lipcu, ,,Mój Piękny Ogród" straciła najwięcej
W lipcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Mój Piękny Ogród”.
więcej
|
Anna Kryńska-Godlewska przechodzi z rady nadzorczej do zarządu Agory
Anna Kryńska-Godlewska, członek rady nadzorczej Agory, we wtorek zrezygnowała z tego stanowiska i jednocześnie została kandydatką do zarządu spółki. Jej miejsce zajmie Maciej Wiśniewski.
więcej
|
|
|
IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w internecie
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opracował standard widoczności reklam w internecie - viewability. Ma zapewniać jednolity sposób weryfikacji efektywności kampanii reklamowych online. Zdaniem Piotra Kowalczyka, szefa grupy zadaniowej viewability IAB Polska, przyjęcie standardu przyczyni się do rozwoju rynku reklamy.
więcej
|
Facebook: Treści od fanpage'y nie znikną z News feedu użytkowników
W ramach eksperymentu Facebook w kilku krajach na świecie przeniósł wszystkie treści publikowane przez strony z News feedu użytkowników do nowej sekcji Proponowane aktualności. Testy wywołały zamieszanie wśród użytkowników i ostre protesty wydawców. Teraz Facebook wyjaśnia, że zmiana nie ma stałego charakteru i nie zostanie wprowadzona globalnie. - Chcemy wiedzieć czy użytkownicy chcą oddzielać od siebie wpisy o charakterze prywatnym od treści publicznych. Nie planujemy jednak opłat za możliwość publikowania materiałów w Proponowanych aktualnościach - zapewnia Adam Mosseri, szef sekcji News feed w Facebooku.
więcej
|
Niekryty Krytyk w ogniu krytyki po kpinach z gwałtu. ,,Przepraszam wszystkich, którzy poczuli się urażeni"
Vloger Niekryty Krytyk opublikował na swoim kanale materiał wideo dotyczący oskarżeń pod adresem polskiej grupy rockowej Decapitated. W filmie otwarcie kpił ze zjawiska gwałtu. Po druzgocącej ocenie wideo zostało usunięte przez autora. - Przepraszam wszystkich, którzy poczuli się urażeni, nie to było moim zamiarem - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Niekryty Krytyk, a związana z twórcą sieć LifeTube zapowiada czekające go konsekwencje.
więcej
|
80 procent użytkowników Netflixa płaci tylko temu serwisowi, subskrybenci konkurentów o wiele mniej lojalni
Z badań firmy analitycznej Second Measure wynika, że użytkownicy Netflixa w Stanach Zjednoczonych są wobec niego lojalni - 80 procent nie kupuje subskrypcji w innych serwisach VoD. Inaczej jest wśród konkurentów Netflixa, gdzie subskrybenci płacą za usługi na kilku różnych platformach streamingowych.
więcej
|
,,Pograne" z Piotrem Kędzierskim nowym programem rozrywkowym Onetu
W Onecie rusza nowy program rozrywkowy pt. „Pograne", który poprowadzi Piotr Kędzierski z Rock Radia. Premierowy odcinek w środę, 25 października o godzinie 19:00. Pierwszym gościem będzie Wojciech „Łozo" Łozowski z zespołu Afromental.
więcej
|
Poczta Polska głównym dostawcą dla e-commerce
Poczta Polska pozostaje głównym partnerem logistycznym sklepów online, wyprzedzając DHL, DPD i InPost - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Spotify startuje z 40 polskimi playlistami, wśród nich Hip Hop, Rock i Hity
Serwis Spotify udostępnił 40 gotowych playlist z muzyką skierowaną do polskich odbiorców. Zestawy nagrań mają się dynamicznie zmieniać, przygotowują je specjalnie dobrani edytorzy. Do wyboru są między innymi playlisty z hip hopem, muzyką rockową i najpopularniejszymi hitami z list przebojów.
więcej
|
eBay udostępnia w Polsce narzędzie eBaymag tłumaczące oferty na języki obce
Portal aukcyjny eBay udostępnił polskim sprzedawcom narzędzie eBaymag służące do zamieszczania ofert za granicą. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy mogą wystawiać swoje aukcje w języku danego kraju na kilku rynkach jednocześnie zwiększając zasięg swojej oferty.
więcej
|
Dziennikarze przesłuchiwani w ramach wznowionego śledztwa ws. publikacji mogących działać na szkodę SKOK-ów
Prokuratura Okręgowa w Warszawie podjęła na nowo śledztwo dotyczące możliwości działania na szkodę SKOK-ów poprzez ujawnienie ich audytów finansowych. W ramach postępowania przesłuchano m.in. Andrzeja Stankiewicza z Onetu.
więcej
|
|
|