|
|
|
|
|
|
|
,,Drogi wolności" nowym serialem TVP1. Zagrają Julia Rosnowska, Paulina Gałązka i Katarzyna Zawadzka
Telewizja Polska pracuje nad historyczną sagą rodzinną „Drogi wolności” o krakowskiej rodzinie. Producentem serialu jest ATM Grupa, a w rolach głównych pojawią się Julia Rosnowska, Paulina Gałązka i Katarzyna Zawadzka - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UOKiK: przejęcie Multimedia Polska przez UPC może ograniczyć konkurencję. ,,Jesteśmy dobrej myśli"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ocenia, że przejęcie Multimedia Polska przez UPC Polska muzę ograniczyć konkurencję w branżach płatnej telewizji i internetu stacjonarnego w 15 miejscowościach. - Jesteśmy dobrej myśli, że uzyskamy zgodę we właściwym czasie - mówi dla Wirtualnemedia.pl Michał Fura, rzecznik UPC.
więcej
|
Polsat i TVN: Jacek Kurski błędnie zarzucił nam brak relacji z ważnych wydarzeń, oczekujemy sprostowania
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zarzucił TVN-owi i Polsatowi, że pomijają w swoich stacjach wiele ważnych wydarzeń. Przedstawiciele nadawców zwrócili na to uwagę, że relacjonowano tam wydarzenia, których zignorowanie wytknął im Kurski. - Apelujemy do Jacka Kurskiego o to, aby nie angażował Telewizji Polsat w jakiekolwiek rozgrywki polityczne oraz oczekujemy sprostowania wymienionych wcześniej nieprawdziwych informacji - stwierdził rzecznik prasowy Polsatu.
więcej
|
Korekta ramówki w access prime-time pomogła ,,Klanowi". Widownia telenoweli wzrosła z 868 tys. widzów do 1,43 mln
Najnowszy sezon „Klanu” śledzi średnio 1,35 mln widzów. W pierwszym tygodniu emisji telenowelę oglądało tylko 868 tys. widzów, ale po tym jak TVP1 skorygowała swoją ramówkę w access prime-time widownia produkcji wzrosła do 1,43 mln osób. Serial daje stacji pozycję wicelidera rynku wśród wszystkich widzów i czwarte miejsce w grupie 16-49.
więcej
|
wPolsce.pl: Maciej Wolny przeszedł z TV Republika, Grzegorz Górny ,,między Matrixem a Krucyfiksem"
Do zespołu Telewizji wPolsce.pl (Fratria) dołączył Maciej Wolny, poprzednio związany z Telewizją Republika. Ponadto stacja zaczęła emisję programu „Między Matrixem a Krucyfiksem” Grzegorza Górnego.
więcej
|
Stopklatka ze spadkiem wpływów i wzrostem straty. ,,Niższa cena punktu ratingowego za reklamę"
W pierwszych trzech kwartałach br. Stopklatka zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży do 19,4 mln zł oraz wzrost straty netto do 2,14 mln zł. Firma tłumaczy to m.in. niższą ceną punktu ratingowego za czas reklamowy w telewizji oraz niższymi przychodami barterowymi.
więcej
|
Winogradzka Telewizja Kablowa testuje kanał w jakości 4K
Winogradzka Telewizja Kablowa (WTvK) rozpoczęła testy kanału nadawanego w jakości Ultra HD, czyli 4K. To wstęp do nadawania programu lokalnego w tej technologii.
więcej
|
Japoński serial ,,Grupa specjalna Kryzys" w TVP2
W sobotę 21 października TVP2 rozpocznie emisję japońskiego serialu sensacyjnego „Grupa specjalna Kryzys”.
więcej
|
UOKiK: przejęcie Multimediów przez UPC Polska może ograniczyć konkurencję w 15 miastach
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ocenia, że przejęcie Multimedia Polska przez UPC Polska może ograniczyć konkurencję w branżach płatnej telewizji i internetu stacjonarnego w 15 miejscowościach. Ta opinia nie przesądza, że UOKiK nie zgadza się na tę transakcję.
więcej
|
Jacek Kurski: TVN i Polsat też są nieobiektywne - zwalczają władze, pomijają ważne wydarzenia państwowe i tożsamościowe
Według prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego TVN i Polsat „prawie już nie informują o pracach państwa i rządu, tylko zajmują się metodycznym zwalczaniem obozu rządzącego”. Dlatego TVP, opisując szeroko działania obozu rządzącego, zapewnia pluralizm na rynku mediów.
więcej
|
Piotr Gliński: ,,Szkło kontaktowe" dzieli Polaków i sieje nienawiść, ,,W tyle wizji" delikatniejsze i oparte na humorze
Minister kultury i dziedzictwa narodowego prof. Piotr Gliński ocenił, że „Szkło kontaktowe” w TVN24 ma na celu dzielenie Polaków i wzbudzanie w nich nienawiści. Natomiast „W tyle wizji” w TVP Info jego zdaniem jest delikatniejsze i w większym stopniu oparte na humorze.
więcej
|
FOX w specjalnym spocie zachęca do legalnego oglądania ,,The Walking Dead 8" (wideo)
Kanał FOX przygotował specjalny spot promujący ósmy sezon „The Walking Dead”. Stacja zachęca widzów do oglądania serialu w legalny sposób.
więcej
|
|
|
Szymon Gutkowski: możliwe, że polskie Effie obok amerykańskiego najlepsze na świecie
Konkursy kreatywne, a zwłaszcza Cannes Lions, bardzo dobrze oddają potencjał branży reklamy. Trudno jest jednak przekonać o tym wielu klientów. Polskie Effie Awards stało się jednym z najsilniejszych, a możliwe że obok amerykańskiego najlepszym na świecie - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Szymon Gutkowski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
więcej
|
T-Mobile Polska rezygnuje ze sponsorowania wrocławskiego festiwalu Nowe Horyzonty. ,,Skupimy się na obszarach związanych z muzyką"
Firma T-Mobile podjęła decyzję o zaprzestaniu sponsorowania międzynarodowego festiwalu filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty. Potwierdzając to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile wskazuje na nowe kierunki aktywności wybrane przez operatora. - W kolejnych latach nasze działania skupią się na obszarach związanych z muzyką, w tym rozwój platformy Electronic Beats oraz e-sporcie, w czym widzimy ogromny potencjał - wyjaśnia Rybak-Dowżyk.
więcej
|
24 nominacje dla dziewięciu polskich agencji na festiwalu reklamowym Golden Drum
Dziewięć polskich agencji znalazło się na shortlistach tegorocznej, 24 edycji Golden Drum International Festival of Creativity. Łącznie do nagród nominowano 24 prace z Polski. Najwięcej nominacji mają agencje Grey Group Poland i DDB&Tribal Warszawa.
więcej
|
LARQ sprzedał mieszkania za 2,5 mln zł, dłuższy program motywacyjny dla menedżerów Brand24
Firma LARQ (do 2015 roku działająca pod nazwą CAM Media) sprzedała dwa mieszkania w centrum Warszawy za 2,462 mln zł. Jednocześnie władze należącej do niej spółki Brand24 wydłużył do 2020 roku okres podlegający programowi motywacyjnemu dla kluczowych menedżerów tej spółki.
więcej
|
Bartosz Jaroszewski: Internet to dla mnie woda, w której pływam
Wartościami, którymi kieruje się w życiu prywatnym i zawodowym dzieli się w kwestionariuszu Wirtualnemedia.pl Bartosz Jaroszewski, dyrektor kreatywny w agencji OS3.
więcej
|
KER: para żółwi i pośladki w spocie Tigera nie zagrażają dzieciom i młodzieży (wideo)
Telewizyjny spot napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice) pod hasłem „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej”, emitowana wiosną br. nie zagraża rozwojowi dzieci i młodzieży - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Akcja ,,Sprawiedliwe sądy" kosztowała 8 mln zł
Koszty kampanii „Sprawiedliwe sądy”, zrealizowanej przez Polską Fundację Narodową, wyniosła nieco ponad 8 mln zł. Działania były realizowane przede wszystkim w telewizji, internecie, prasie i na outdoorze.
więcej
|
WebTalk wygrał przetarg na obsługę social mediów InPostu
Dostawca usług logistycznych InPost rozstrzygnął przetarg na obsługę marki w mediach społecznościowych. Do współpracy wybrano agencję WebTalk.
więcej
|
Will Ferrell pokazuje jak uzależnienie od telefonu niszczy rodzinę (wideo)
Organizacja non-profit Common Sense Media chce najnowszą kampanią zwrócić uwagę na to, jak uzależnienie od wszelkiego rodzaju urządzeń mobilnych niszczy więzi rodzinne. Pokazują to humorystyczne filmy reklamowe z udziałem aktora Williama Ferrella.
więcej
|
Orange Polska poszukuje wspomagającej agencji digital
Orange Polska szuka wspomagającej agencji do obsługi obszaru digital.
więcej
|
Elektryzująca reklama dewelopera Euro Styl promuje osiedle współtworzone przez artystów (wideo)
Ruszyła kampania dewelopera Euro Styl, promująca osiedle Idea, w którego powstanie zaangażowano pomorskich artystów. Za koncept kreatywny działań odpowiada agencja DDS Poland.
więcej
|
Wojciech Zieliński, Czesław Mozil, Olga Frycz, Tede i Jacek Koman w internetowym serialu promującym Ballantine's
Firma Wyborowa Pernod Ricard rozpoczęła w czwartek emisję serialu „Kropla prawdy”, który promuje whisky marki Ballantine’s. W rolach głównych występują Wojciech Zieliński i Jacek Koman, obok nich również Czesław Mozil, Olga Frycz, Marek Bukowski. Autorem projektu jest duet Konqubinat.
więcej
|
Aneta Kręglicka i Anna Jagodzińska promują nową kolekcję obuwia Badura
Firma Badura, producent obuwia nową kampanią promującą kolekcję jesień-zima chce dotrzeć do szerokiej grupy kobiet. Jej głównym elementem jest sponsoring wybranych programów telewizyjnych, zaś ambasadorką marki Aneta Kręglicka.
więcej
|
Kulisy produkcji przypraw Develey w akcji ,,Tak smakuje Jakość"
Wystartowała kampania reklamowa marki przypraw mokrych Develey. Kreacje przygotowała agencja Change Serviceplan (Group One).
więcej
|
Mondelez Polska wybiera nową agencję do obsługi Prince Polo
Trwa proces wyboru agencji reklamowej do kompleksowej obsługi marki wafelków Prince Polo, należącej do Mondelez Polska. Koncern nie podaje szczegółów na ten temat.
więcej
|
Nike wspiera ducha walki w reklamie ,,Want it All" zapowiadającej nowy sezon NBA
W najnowszym, dwuminutowym spocie Nike pokazuje, jak wygląda prawdziwy duch rywalizacji sportowej. Kreację przygotowała agencja Wieden+Kennedy.
więcej
|
Golden Drum festiwalem kreatywnych Słowian (relacja Havas Media Group)
Prace zgłoszone do konkursu reklamowego Golden Drum są nie tylko na świadomym poziomie, ale także bardzo dobrze wpasowują się w aspekty kulturowe i społeczne naszego regionu. Kraje byłego bloku wschodniego mają w dalszym ciągu bardzo podobne podłoże historyczne, ekonomiczne i społeczne oraz borykają się z podobnymi problemami, co także wpływa na kształt reklamy i jej zbieżność - pierwszy dzień festiwalu Golden Drum relacjonuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Zawadzki, online communication manager z Havas Media Group.
więcej
|
180heartbeats +Jung v Matt zajmie się świąteczną kampania Avonu
Agencja reklamowa 180heartbeats+ Jung v Matt zajmie się działaniami reklamowymi firmy Avon Cosmetics w Polsce i na rynkach zagranicznych związanymi z Bożym Narodzeniem.
więcej
|
Rafael Nadal ambasadorem modelu Kia Stinger
Hiszpański tenisista Rafael Nadal w ramach współpracy z koreańską marką samochodów Kia, będzie ambasadorem modelu Stinger.
więcej
|
Marcin Dobrzyński account managerem w nowym dziale digital Synergic
Marcin Dobrzyński objął stanowisko account managera w nowo utworzonym dziale digital w firmie Synergic, specjalizującej się w niestandardowych reklamach OOH. Ostatnio pracował w Email Network.
więcej
|
Prezentmarzeń zachęca do ,,wyłączenia jesieni" i wypróbowania niestandardowych aktywności
Pod hasłem „Wyłącz jesień” ruszyła kampania reklamowa należącej do firmy Emotivo marki Prezentmarzeń. Jej realizacją zajmuje się dział marketingu firmy.
więcej
|
|
|
,,Tygodnik Zamojski" liderem sprzedaży w sierpniu 2017 r., tylko ,,Wieści z Głowna i Strykowa" na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w sierpniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Wieści z Głowna i Strykowa”, a na czele spadków uplasował się „Tygodnik Ciechanowski”.
więcej
|
Trzy okładki dwutygodnika ,,Viva!" na dwudziestolecie TVN z gwiazdami stacji
Do sprzedaży trafił nowy numer dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska). Czytelnicy mają do wyboru trzy okładki pisma - na wszystkich znalazły się gwiazdy TVN.
więcej
|
Listopadowy ,,Sens" z Grażyną Torbicką na okładce
W sprzedaży ukazało się listopadowe wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło) z akcją rabatową. Bohaterką okładki jest Grażyna Torbicka.
więcej
|
,,Tygodnik Powszechny" przeprasza prymasa Polski za parafrazę jego słów na okładce
Redakcja „Tygodnika Powszechnego” przeprosiła prymasa Polski Wojciecha Polaka, że na okładce nowego wydania sparafrazowała jego wypowiedź z wywiadu zamieszczonego w numerze. - Ubolewamy więc i przepraszamy Księdza Prymasa, że okładkowy tytuł naraził go na tak małoduszne ataki - napisali dziennikarze „TP”.
więcej
|
|
|
Showmax tworzy polską wersję "Saturday Night Live". "Nasze największe przedsięwzięcie"
Platforma wideo na żądanie Showmax zaoferuje w grudniu polską wersję słynnego amerykańskiego show z gatunku late night "Saturday Night Live". - To będzie platforma talentów. Zrewolucjonizujemy polską scenę komediową - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Sojka, dyrektor zarządzający Showmax Polska.
więcej
|
Awaria paraliżuje Facebook w Europie, serwis nie wyjaśnia przyczyn. ,,Paradoksalnie dla wydawców to dobrze"
W czwartek serwis Facebook dotknęła rozległa awaria obejmująca w większości kraje europejskie, w tym także Polskę. Dostęp do platformy był niemożliwy z rozmaitych lokalizacji w różnych porach dnia. Facebook nie wyjaśnił w żadnym z internetowych kanałów przyczyn usterki, nie odpowiedział też na pytania o to ze strony serwisu Wirtualnemedia.pl. Jednak zdaniem Pawła Nowackiego, eksperta rynku medialnego awaria może wyjść na dobre wydawcom obecnym na Facebooku. - Może wydawcy odnotują znaczące wzrosty oglądalności, bo internauci znudzeni brakiem dostępu do profilu, a szukający informacji sięgną po inne źródła newsów? - pyta przewrotnie Paweł Nowacki.
więcej
|
Damian Zapłata: z First Data Polska do Allegro
Damian Zapłata zaczął pracę jako chief commercial officer i członek zarządu Allegro. Poprzednio był prezesem First Data Polska, a wcześniej m.in. dyrektorem zarządzającym w Loyalty Partner Polska.
więcej
|
LARQ sprzedał mieszkania za 2,5 mln zł, dłuższy program motywacyjny dla menedżerów Brand24
Firma LARQ (do 2015 roku działająca pod nazwą CAM Media) sprzedała dwa mieszkania w centrum Warszawy za 2,462 mln zł. Jednocześnie władze należącej do niej spółki Brand24 wydłużył do 2020 roku okres podlegający programowi motywacyjnemu dla kluczowych menedżerów tej spółki.
więcej
|
Michał Siegieda rzecznikiem prasowym Wirtualnej Polski, odchodzi Katarzyna Szczepanik
Od 1 listopada Michał Siegida będzie nowym rzecznikiem spółki Wirtualna Polska Holding. Na stanowisku zastąpi Katarzynę Szczepanik, która odchodzi z firmy.
więcej
|
Zalando rozpocznie sprzedaż kosmetyków, pilotaż najpierw na rynku niemieckim
Platforma Zalando zapowiedziała wprowadzenie do sprzedaży artykułów z segmentu kosmetyków. W ofercie mają pojawić się produkty znanych nowych marek oraz tych sprzedających obecnie w Zalando ubrania czy buty. Na początku oferta kosmetyczna pojawi się dla użytkowników w Niemczech w ramach projektu pilotażowego.
więcej
|
Wojciech Rzążewski po 14 latach pracy odchodzi z Grupy Onet-RASP
Wojciech Rzążewski żegna się z Grupą Onet-RAS Polska, w której ostatnio pełnił funkcję dyrektora ds. rozwoju produktu online. Z firmą (wcześniej Axel Springer Polska) był związany przez 14 lat.
więcej
|
62 nominacje w jedenastej edycji konkursu Mixx Awards, najwięcej dla VML i Allegro (lista)
IAB Polska ogłosiła listę 62 nominowanych w konkursie Mixx Awards 2017. Spośród agencji najwięcej nominacji zdobyła VML - czternaście, wśród klientów sześć nominacji przyznano Allegro. Laureatów konkursu poznamy 30 listopada.
więcej
|
"Świat, którym żyjemy" - nowy program Doroty Wysockiej-Schnepf na Wyborcza.pl
W sobotę, 21 października w serwisie Wybocza.pl pojawi się „Świat, w którym żyjemy” - nowy program wideo Doroty Wysockiej-Schnepf.
więcej
|
Grupa Onet-RAS Polska prowadzi dla Edipresse rodzinny serwis z grami
Grupa Onet-RAS Polska i Edipresse Polska nawiązały współpracę, w ramach której Onet przygotował i poprowadzi dla wydawcy serwis internetowy z grami przeznaczonymi dla dzieci i ich rodziców. Na platformie ma być dostępnych ponad 100 darmowych tytułów.
więcej
|
eBay ze wzrostem przychodu i zysku w III kw. 2017
Wzrostem zarówno przychodu, jak i zysku zakończył się III kwartał 2017 r. dla eBay.
więcej
|
Ryanair, Google i eDreams kończą spór sądowy o reklamy na platformie AdWords
Firmy Ryanair, Google oraz eDreams doszły przed irlandzkim sądem do ugody w sprawie reklam serwisu eDreams na platformie AdWords Google’a. Spór dotyczył faworyzowania przez Google reklam mających działać na szkodę klientów Ryanaira.
więcej
|
,,Marvel: The Punisher" kolejnym serialem Netflixa. Premiera 17 listopada (wideo)
W piątek, 17 listopada 2017 roku na platformie Netflix udostępniony zostanie nowy autorski serial - kryminalna produkcja „Marvel: The Punisher”.
więcej
|
Lewiatan krytykuje projekt ustawy o ochronie danych osobowych
Konfederacja Lewiatan, która monitoruje działania resortu cyfryzacji dotyczące wdrożenia RODO (rozporządzenie o ochronie danych osobowych), przygotowała stanowisko do ustaw je wdrażających. Najwięcej zastrzeżeń budzą zapisy w projekcie ustawy o ochronie danych osobowych. Lewiatan zgłosił uwagi do niemalże każdego artykułu.
więcej
|
Netflix wprowadza do Polski karty prezentowe za 60 zł i 120 zł
Polska dołączyła do grona krajów europejskich, w których można kupić karty prezentowe Netflix. Są one jedną z form zapłaty za abonament.
więcej
|
Player.pl promowany w telewizji i internecie. TVN celuje w grupę 20-44 lat
Wystartowała kampania wizerunkowa platformy Player.pl (Grupa TVN), która ma na celu zakomunikowanie zmian w serwisie. Grupę docelową stanowią użytkownicy w wieku 20-44 lat.
więcej
|
|
|
,,Drogi wolności" nowym serialem TVP1. Zagrają Julia Rosnowska, Paulina Gałązka i Katarzyna Zawadzka
|
T-Mobile Polska rezygnuje ze sponsorowania wrocławskiego festiwalu Nowe Horyzonty. ,,Skupimy się na obszarach związanych z muzyką"
|
Japoński serial ,,Grupa specjalna Kryzys" w TVP2
|
,,Marvel: The Punisher" kolejnym serialem Netflixa. Premiera 17 listopada (wideo)
|
,,Na karuzeli życia" nowym filmem Woody'ego Allena
|
George Michael jak żywy. Zobacz nowy teledysk
|
Morgan Freeman będzie Colinem Powellem
|
|
|