|
|
|
|
|
|
|
Prawa do ,,Artystów" TVP2 sprzedane do USA. Powstanie amerykański odcinek pilotowy
Telewizja Polska podpisała umowę przedwstępną z Intrigue Entertainment na sprzedaż praw do adaptacji serialu „Artyści” na rynek amerykański. Firma zrealizuje odcinek pilotowy i zaproponuje serial stacjom telewizyjnym.
więcej
|
Polsat najlepiej postrzeganą telewizją w Polsce. TVP przegrywa też z TVN
Telewizja Polsat jest najlepiej postrzegana spośród objętych przez CBOS badaniem stacji telewizyjnych. Pozytywnie wypowiada się o Polsacie 70 proc. ankietowanych. Działalność TVN przychylnie odbiera 65 proc., a TVP - 57 proc.
więcej
|
KRRiT odrzuciła skargę na materiał Łukasza Sitka z jąkającą się urzędniczką. ,,Szkoda. Reporter został z opinią hieny"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie uznała skargi, złożonej w maju br. przez prezydenta Sopotu na relacje Łukasza Sitka w TVP3 Gdańsk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Chodzi o materiał w którym wykorzystano jąkanie się urzędniczki. - Nie jestem zdziwiona tym werdyktem - mówi nam zainteresowana.
więcej
|
Klan nie zniknie z TVP1. ,,Nie mamy w planach zakończenia emisji"
Telewizja Polska nie zamierza kończyć w przyszłym roku emisji telenoweli „Klan”. - Nie mamy tego w planach - mówi Wirtualnemedia.pl Mateusz Matyszkiewicz, dyrektor TVP1.
więcej
|
Jacek Kurski: nie wierzę w telemetrię Nielsena, nowe badanie od KRRiT obejmie też internet i radio
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski stwierdził, że nie wierzy, że firma Nielsen zmieni swój „przestarzały panel badawczy”. Dlatego TVP niebawem zaprezentuje wyniki badania oglądalności oparte na danych od klientów Netii. Natomiast w przyszłym roku KRRiT ma rozpocząć badanie obejmujące też oglądalność treści tv w internecie i słuchalność radia.
więcej
|
10 tys. widzów nowego programu Alicji Resich-Modlińskej w Polsat News 2. Powtórki w Polsat News śledzi 48 tys. osób
Średnia widownia nowego programu Alicji Resich-Modlińskej „W bliskim planie” emitowanego w Polsat News 2 po trzech tygodniach emisji wynosi 10 tys. widzów. Z kolei powtórki audycji, pokazywane dzień później w Polsacie News, śledzi 48 tys. osób.
więcej
|
Nielsen zmierzy oglądalność produkcji Disneya, NBCUniversal i Warner Bros wśród użytkowników Netflixa
Firma ratingowa Nielsen podpisała umowy z kilkoma największymi amerykańskimi wytwórniami i koncernami medialnymi w ramach których będzie badać oglądalność ich produkcji w serwisie Netflix. Wśród nowych partnerów Nielsena są między innymi A+E Networks, Disney/ABC, Lionsgate, NBCUniversal i Warner Bros.
więcej
|
Fokus TV nokautuje konkurencję wśród stacji dokumentalnych, BBC Brit z największym wzrostem
We wrześniu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mogło BBC Brit, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał CBS Reality.
więcej
|
Eurosport i Snapchat przygotują ekskluzywne materiały z olimpiady w Pjongczangu dla odbiorców w Europie
Kanał Eurosport oraz Snap Inc., właściciel Snapchata podpisali porozumienie przewidujące przygotowanie na tę platformę ekskluzywnych materiałów związanych z zimową olimpiadą w Pjongczangu w 2018 roku. Treści mają być dostępne w różnych językach i będą skierowane do odbiorców w Europie.
więcej
|
,,Kłamstwa" i ,,Billions" premierowo w HBO3
W listopadzie HBO3 rozpocznie emisję seriali „Kłamstwa” („Liar”) stacji ITV oraz „Billions”, nakręcone przez amerykańską stację Showtime.
więcej
|
Latynoamerykański serial ,,Hipnotyzer" od 18 listopada w Cinemax
W sobotę 18 listopada br. stacja Cinemax rozpocznie emisję serialu „Hipnotyzer” („El hipnotizador”), wyprodukowanego przez HBO Latin America.
więcej
|
FOX rozpoczyna emisję ósmego sezonu ,,The Walking Dead" (wideo)
W niedzielę, 22 października 2017 roku na antenie amerykańskiego FOX odbędzie się światowa premiera ósmego sezonu hitowego serialu „The Walking Dead”. W Polsce produkcja zadebiutuje dzień później.
więcej
|
|
|
DDB&Tribal Warszawa zdobyła złoto i srebro na Euro Effie 2017. ,,Bycie agencją o zasięgu międzynarodowym jest naszym celem"
Agencja DDB&Tribal Warszawa zdobyła złotą nagrodą na festiwalu Euro Effie 2017 za kampanię dla Amnesty International „LookBeoyndBorders” oraz srebro za kampanię „BePresent” dla Huawei Poland przygotowaną wspólnie z domem mediowym Maxus Warszawa i agencją Hill&Knowlton Strategies. Znalazła się również na piątym miejscu wśród najefektywniejszych agencji w Europie.
więcej
|
,,Bądź gościem naszych najlepszych pilotów" w kampanii PLL LOT (wideo)
PLL LOT rozpoczęły wizerunkowo-produktową kampanię reklamową podkreślającą wysoki standard usług oferowanych przez firmę. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Grey Group Polska i FullSix Media.
więcej
|
Sieć amerykańskich restauracji blue frog debiutuje w Polsce, pierwszy lokal we Wrocławiu
Grupa AmRest otwiera pierwszą w Polsce restaurację pod marką Blue Frog.
więcej
|
Posterisan namawia na billboardach do odparcia inwazji hemoroidów
Wystartowała kampania outdoorowa marki leku na hemoroidy Posterisan, należącej do Kadefarmu. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Pomarańcza.
więcej
|
Nowa reklama Libresse przełamuje tabu w reklamie podpasek (wideo)
Firma Bodyform w najnowszej, globalnej kampanii podpasek Libresse pod hasłem #BloodNormal” podkreśla, że menstruacja jest czymś normalnym, więc pokazywanie krwi nie powinno być tematem tabu. Autorem kreacji jest agencja Abbott Mead Vickers BBDO.
więcej
|
Ministerstwo Zdrowia w kampanii zachęca do pomagania chorym na depresję (wideo)
Ruszyła kampania „Sposoby na depresję. Naucz się pomagać”, adresowana do najbliższego otoczenia osób chorych oraz wybranych grup zawodowych, które szczególnie często spotykają się z tym tematem w swojej pracy. Za przygotowanie strategii i realizację projektu dla Ministerstwa Zdrowia odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
Animowany spot promuje bezpieczne płatności w Przelewy24 (wideo)
Pod hasłem „Płać Bezpiecznie” ruszyła kampania promocyjna operatora płatności online Przelewy24. Za koncept kreatywny odpowiada dział marketingu firmy, spot przygotowała zaś agencja AlpenAmination.
więcej
|
Aleksandra Żuraw i Piotr Ogiński w konkursie EnveloBanku "Dwie strony porządku"
Wystartowała kolejna odsłona kampanii interaktywnej EnveloBanku. Aktywację konsumencką „Dwie strony porządku” promują influencerzy Aleksandra Żuraw i Piotr Ogiński. Działania prowadzi agencja Grandes Kochonos Digital.
więcej
|
Linie Emirates kampanią wartą 15 mln dolarów zachęcają do korzystania z portu w Dubaju
Linie lotnicze Emirates rozpoczęły - wartą 15 milionów dolarów - kampanię promującą podróże z portu w Dubaju. W spocie promocyjnym wykorzystano znany przebój grupy Queen „Don’t stop me now”.
więcej
|
Capgemini ma nową identyfikację wizualną
Globalna spółka technologiczna Capgemini z okazji 50-lecia istnienia na rynku zmienia identyfikację wizualną. Za jej przygotowanie odpowiada BrandPie.
więcej
|
Gillette promuje film ,,Liga Sprawiedliwości" Warner Bros Pictures
Gillette nawiązało współpracę z wytwórnią Warner Bros Pictures w zakresie promocji filmu akcji „Liga Sprawiedliwości". Na ekrany kin produkcja trafi w listopadzie tego roku.
więcej
|
Michał Trela: z Awin do Cube Group
Michał Trela dołączył do zespołu agencji performance marketingowej Cube Group, gdzie w dziale publishing&innovations objął stanowisko senior affiliate managera. Wcześniej pracował w Awin (dawniej Zanox).
więcej
|
Tauron reklamuje ,,Czystą ofertę - Twoje 300" dla klientów indywidualnych
Tauron promuje nową ofertę, skierowaną do gospodarstw domowych. W ramach pakietu „Czysta oferta - Twoje 300” klienci mogą kupić prąd i gaz razem z usługami naprawy instalacji oraz urządzeń elektrycznych i gazowych.
więcej
|
|
|
Nowy portal ,,Rzeczpospolitej" konserwatywny i przejrzysty, irytujące wideo (opinie)
Nowy serwis „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) definitywnie zastąpił poprzednią wersję witryny. Ma teraz dużo bardziej przejrzysty układ i szatę graficzną oraz uproszczoną nawigację, nie ustrzeżono się w nim jednak mankamentów - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych.
więcej
|
Marquard Media Polska zmienia strukturę i inwestuje w oferty cyfrowe. Zwolnienia w wydawnictwie
Grupa Marquard Media Polska ogłosiła wdrożenie od 1 listopada br. nowego programu rozwoju wydawnictwa, które będzie się opierać na ofertach cyfrowych, marketingu kreatywnym i kompleksowych rozwiązaniach biznesowych. Wydawca zmienia strukturę organizacyjną, co - według nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl - wiąże się ze zwolnieniami w filmie.
więcej
|
,,Do Rzeczy" z największym spadkiem sprzedaży w sierpniu. ,,Tygodnik Powszechny" i ,,Gazeta Polska" na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w sierpniu br. był „Gość Niedzielny”. Wzrostami pochwalić się mogły dwa tytuły: „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska”, a na czele spadków znalazło się „Do Rzeczy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Nisztor i Jan Piński zarzucają sobie nieprawdziwe informacje w tekstach w ,,Gazecie Polskiej" i ,,Gazecie Finansowej"
W nowym numerze „Gazety Polskiej” zasugerowano, że tytuły prasowe kierowane przez Jana Pińskiego wspierały Sławomira J. oskarżonego m.in. o kierowanie zorganizowaną grupą przestępczą. - Manipuluje materiałem, jego wiarygodność jest zerowa - mówi o Nisztorze Piński. - W sądzie są już pozwy w związku z regularnym naruszaniem moich dóbr osobistych m.in. przez osoby związane z „Gazetą Finansową” - stwierdza Nisztor.
więcej
|
Serwis Otodom wydaje magazyn ,,Agent nieruchomości"
W środę, 18 października ukazał się pierwszy numer kwartalnika „Agent nieruchomości”, wydawanego przez serwis otoDom.pl (Grupa OLX).
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska wyda o 6,6 mln zł więcej na resztę udziałów Nocowanie.pl
Wirtualna Polska poinformowała, że podwyższyła o 6,6 mln zł wartość zobowiązania z tytułu opcji kupna pozostałych 25 proc. udziałów spółki Nocowanie.pl. W pierwszej połowie br. Nocowanie.pl miało 3,51 mln zł wpływów ze sprzedaży i 1,5 mln zł skorygowanego zysku EBITDA.
więcej
|
PayU wprowadza Płacę później, opcję zakupów z odłożonym terminem płatności
Platforma PayU udostępniła pilotażowo nowy system płatności za zakupy pod nazwą Płacę później. Przewiduje on wydłużony termin zapłaty za towary zakupione online oraz możliwość rozłożenia jej na raty. Na razie system wprowadziły wybrane sklepy internetowe, m.in. W.Kruk, Vistula, Top Secret, Deni Cler, Pakamera i Muve.pl.
więcej
|
Poczta Polska zainwestuje 1 mld zł w e-commerce, powstanie Centralny Hub Logistyczny
Poczta Polska zainwestuje blisko miliard złotych w nową architekturę sieci logistycznej, aby sprostać wyzwaniu sprawnej obsługi coraz większej liczby przesyłek. Kluczowe będzie utworzenie Centralnego Hubu Logistycznego - sortowni do obsługi krajowego i międzynarodowego e-commerce, w tym rozwijającej się współpracy z Chinami.
więcej
|
Nielsen zmierzy oglądalność produkcji Disneya, NBCUniversal i Warner Bros wśród użytkowników Netflixa
Firma ratingowa Nielsen podpisała umowy z kilkoma największymi amerykańskimi wytwórniami i koncernami medialnymi w ramach których będzie badać oglądalność ich produkcji w serwisie Netflix. Wśród nowych partnerów Nielsena są między innymi A+E Networks, Disney/ABC, Lionsgate, NBCUniversal i Warner Bros.
więcej
|
Facebook wprowadza globalnie opcję Proponowane aktualności
Facebook poinformował o udostępnieniu dla wszystkich użytkowników nowej formy przeglądania treści w serwisie. Opcja Proponowane aktualności w założeniach oferuje użytkownikom najciekawsze wpisy dobrane do ich zainteresowań na podstawie wcześniejszych działań na Facebooku.
więcej
|
Eurosport i Snapchat przygotują ekskluzywne materiały z olimpiady w Pjongczangu dla odbiorców w Europie
Kanał Eurosport oraz Snap Inc., właściciel Snapchata podpisali porozumienie przewidujące przygotowanie na tę platformę ekskluzywnych materiałów związanych z zimową olimpiadą w Pjongczangu w 2018 roku. Treści mają być dostępne w różnych językach i będą skierowane do odbiorców w Europie.
więcej
|
Onet-RAS Polska będzie promować e-sportową sekcję Legii Warszawa
Grupa Onet-RAS Polska podpisała umowę partnerską z klubem Legia Warszawa. W ramach porozumienia Legia eSports rozpocznie współpracę z portalem Onet.pl, który zostanie oficjalnym partnerem medialnym sekcji e-sportowej Legii Warszawa.
więcej
|
Serwis Otodom wydaje magazyn ,,Agent nieruchomości"
W środę, 18 października ukazał się pierwszy numer kwartalnika „Agent nieruchomości”, wydawanego przez serwis otoDom.pl (Grupa OLX).
więcej
|
|
|
Marlena Huszczak COO w Kantar Insights Polska
Od początku października Marlena Huszczak objęła nowe stanowisko chief operating officera (COO) w Kantar Insights Polska. Przez ostatnie półtora roku odpowiadała za obszar HR grupy Kantar w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Nielsen zmierzy oglądalność produkcji Disneya, NBCUniversal i Warner Bros wśród użytkowników Netflixa
Firma ratingowa Nielsen podpisała umowy z kilkoma największymi amerykańskimi wytwórniami i koncernami medialnymi w ramach których będzie badać oglądalność ich produkcji w serwisie Netflix. Wśród nowych partnerów Nielsena są między innymi A+E Networks, Disney/ABC, Lionsgate, NBCUniversal i Warner Bros.
więcej
|
Artur Czajka i Rafał Brudziński w IQS
Do zespołu instytutu badawczego IQS dołączyli Artur Czajka i Rafał Brudziński. Czajka, który objął funkcję trade&shopper business development managera, ostatnio pracował w Nielsenie. Brudziński z kolei, ostatnio związany z firmą Diageo, będzie pracować jako strategic data manager.
więcej
|
Co trzeci konsument zwraca uwagę na zawartość glutenu, a co czwarty laktozy w żywności
33 proc. badanych zwraca uwagę na zawartość glutenu, a 26 proc. na zawartość laktozy w produktach - wynika z raportu Open Research na temat zdrowej żywności. Po tego typu produkty często sięga na zakupach prawie 70 proc. ankietowanych.
więcej
|
|
|
Akcja #MeToo może przynieść długotrwałe owoce (opinie)
Akcja zamieszczania postów z hashtagiem #MeToo czy #JaTeż nie będzie jedynie kilkudniowym zrywem, ale przyniesie długotrwałe owoce. Ma bowiem niezwykłe znaczenie kulturowo-społeczne. Dotyka i piętnuje zjawisko, które jest powszechne i ma ponadnarodowy charakter. Wykorzystanie mediów społecznościowych do publicznego mówienia o molestowaniu jest niebywale skuteczne i wywołuje naturalny efekt domina - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od komunikacji marketingowej.
więcej
|
Pr?t-?-Porter PR wygrywa przetarg na obsługę fashion PR Zalando
W wyniku wygranego przetargu, agencja Prêt-à-Porter PR rozpoczyna pracę dla internetowej platformy modowej Zalando.
więcej
|
Good One PR wypromuje torby Cotchi Warsaw
Good One PR rozpoczęła współpracę z marką ekskluzywnych toreb Cotchi Warsaw. Współpracę nawiązano w wyniku działań new business.
więcej
|
|
|
Prawa do ,,Artystów" TVP2 sprzedane do USA. Powstanie amerykański odcinek pilotowy
|
Drugi sezon serialu "Belfer" w wybranych kinach
|
Film ,,Bright" z Willem Smithem nową produkcją Netflixa (wideo)
|
Gillette promuje film ,,Liga Sprawiedliwości" Warner Bros Pictures
|
,,Kłamstwa" i ,,Billions" premierowo w HBO3
|
Latynoamerykański serial ,,Hipnotyzer" od 18 listopada w Cinemax
|
"Śmierć Stalina" to najśmieszniejszy film roku
|
Marc Rissmann zagra w ósmym sezonie serialu "Gra o tron"
|
Mary Elizabeth Winstead i Common w filmie "All About Nina"
|
FOX rozpoczyna emisję ósmego sezonu ,,The Walking Dead" (wideo)
|
|
|