|
|
|
|
|
|
|
TVP Info na początku 2018 roku zmieni oprawę, nowe studio wspólnie z ,,Wiadomościami"
Telewizja Polska w 2018 roku planuje wprowadzić duże zmiany w TVP Info - stacja zyska nowe studio i wystrój oraz rozpocznie emisję w Full HD. - W stulecie odzyskania niepodległości wejdziemy z nowym wielkim kanałem informacyjnym - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Polski serial ,,Pakt" trafi do oferty HBO w USA
W grudniu br. amerykański oddział HBO udostępni widzom wybrane produkcje HBO Europe, HBO Latin America i HBO Asia, w tym dwa sezony polskiego serialu „Pakt” z Marcinem Dorocińskim. Poinformował o tym podczas trwających targów w Cannes Richard Plepler, prezes HBO.
więcej
|
Nowa TV stawia wieczorem na dokumenty. ,,MUX-8 po roku funkcjonowania nadal nie gwarantuje dostatecznego zasięgu"
Od początku listopada Nowa TV (Grupa ZPR Media) w paśmie wieczornym i w sobotnie popołudnia będzie emitować nowe seriale dokumentalne. Zastąpią one w ramówce m.in. „Modę na sukces”. - MUX-8 po roku funkcjonowania nadal nie gwarantuje dostatecznego zasięgu, w związku z czym struktura widzów jest inna niż zakładaliśmy - mówi Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny pionu telewizyjnego w Grupie ZPR Media.
więcej
|
TVN podnosi ceny reklam, ,,Kuchenne rewolucje" i ,,Masterchef" najdroższe w listopadzie
Średnio o kilkanaście procent drożeją reklamy w TVN w listopadzie br. w porównaniu z listopadem ub.r. Najwięcej kosztują te emitowane w blokach przy programach „Kuchenne rewolucje”, „Masterchef” i „Mam talent”.
więcej
|
,,SOS - Sablewska o stylu" nowym programem TVN Style. Emisja wiosną 2018 roku
W wiosennej ramówce 2018 roku TVN Style rozpocznie emisję nowego programu Mai Sablewskiej „SOS - Sablewska o stylu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Style liderem oglądalności. TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play
We wrześniu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Czwarte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił kanał Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarze o zawieszeniu Kossakowskiego: zawiniło też kierownictwo TVP.info, ukarano tylko wykonawcę
Według części dziennikarzy za tekst na portalu TVP.info wytykający strajkującym lekarzom zagraniczne podróże i jedzenie kawioru konsekwencje dyscyplinarne powinien ponieść nie tylko Ziemowit Kossakowski, lecz także kierownictwo serwisu. Marszałek Senatu Stanisław Karczewski materiały TVP krytykujące lekarzy ocenił jako „niestosowny, niepotrzebny, szkodliwy hejt”.
więcej
|
Nowa TV rezygnuje z programów Sekielskiego, Czyża i ,,Mody na sukces", zostają ,,24 godziny" i ,,Więc jak?"
Z końcem października Nowa TV (Grupa ZPR Media) zakończy emisję programów „Teraz ja!” Tomasza Sekielskiego, „Proste pytanie” Marka Czyża i „Tu i teraz”, a także serialu „Moda na sukces”. Dalej będą natomiast nadawane m.in. „24 godziny” i „Więc jak?”.
więcej
|
BBC One po 33 latach zdejmuje z anteny program ,,Crimewatch"
Po 33 latach emisji „Crimewatch” znika z BBC One. Jego były prowadzący Nick Ross obwinia o to „zanik linearnej telewizji”.
więcej
|
|
|
Elżbieta Mudź dyrektorem marketingu w Harper Hygienics
Elżbieta Mudź objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Harper Hygienics, która jest właścicielem takich marek, jak m.in. Cleanic i Kindii. Poprzednio pracowała w Orkla Care.
więcej
|
Coldrex reklamowany w telewizji po 10 latach przerwy (wideo)
Pod hasłem „Silniejszy od przeziębienia i grypy" ruszyła kampania reklamowa marki Coldrex, produkowanej przez GlaxoSmithKline Consumer Healthcare. To pierwsza po 10-letniej przerwie kampania telewizyjna Coldrexu. Za jej realizację odpowiadają Red8, Zenith, Propeller i Xantus.
więcej
|
,,Podwójne działanie. Podwójna ulga" reklamuje Ibuprom Zatoki (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego Ibuprom Zatoki (produkowanego przez USP Zdrowie) pod hasłem „Podwójne działanie. Podwójna ulga”. Akcję przygotowały firmy marketingowe FCB Warsaw i Mets.
więcej
|
Pyralgina reklamowana jako ,,nr 1 na silny ból" (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamująca preparat przeciwbólowy Pyralgina (produkowany przez Polpharmę). Akcja, przygotowana przez firmy Cut The Mustard i Watchout Productions, jest realizowana pod hasłem „Pyralgina - nr 1 na silny ból”.
więcej
|
Matka Natura z zającem Marianem reklamują nowe soki Hortex (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nowe wersje smakowe soków tłoczonych marki Hortex. Akcję przygotowały firmy marketingowe Agencja 2012, Papaya Films i OMD.
więcej
|
Herbaty zielone Big-Active ,,dopełnieniem dobrych chwil" (wideo)
Marka Big-Active, należąca do Herbapolu-Lublin, wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych. Za akcję odpowiadają Change/Serviceplan, OTO Film, Mniam TV, OrkaFilm oraz dom mediowy MediaCom.
więcej
|
,,Pomidory na okrągło" w nowej kampanii marki Łowicz
Właśnie wystartowała kampania pomidorów w puszkach marki Łowicz (Maspex Wadowice). Przygotowały ją agencja reklamowa Brasil oraz dom mediowy Mindshare.
więcej
|
Outlety Factory z nową kampanią ,,Jesienne barwy łowcy"
Ruszyła kampania wizerunkowa sieci centrów outletowych Factory pod hasłem „Jesienne barwy łowcy”. Za jej przygotowanie odpowiadają OM Creative Cluster, New Order Warsaw, Feno oraz Pracownia Szum.
więcej
|
Parki handlowe Pradery zmieniają się w Homepark
Parki handlowe Pradery zmieniają swoją nazwę na Homepark. Rebranding obejmuje także nowe logo, identyfikację wizualną, zmianę stron internetowych oraz wprowadzenie nowej kampanii reklamowej.
więcej
|
|
|
Maciej Wicha po 16 latach odchodzi z Agory
Maciej Wicha, wicedyrektor segmentu internetowego w Agorze, z końcem listopada odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z Agorą związany był przez ostatnich 16 lat. - Zdecydowałem się przyjąć inną, atrakcyjną zawodowo propozycję - mówi nam Wicha.
więcej
|
Rebis nie wycofa z księgarń książki Latkowskiego i Pytlakowskiego o ,,Masie". ,,Nie zgadzamy się z argumentami"
Poznańskie wydawnictwo Rebis nie wycofa z rynku książki Sylwestra Latkowskiego i Piotra Pytlakowskiego pt. „Koronny nr 1. Pseudonim Masa”, mimo wezwania pełnomocnika Jarosława „Masy” Sokołowskiego - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Nie widzimy ku temu powodów - mówi nam Tomasz Szponder, prezes wydawnictwa.
więcej
|
wPolityce.pl usuwa komentarz Witolda Gadowskiego o ,,SS-manach w Axel Springer"
Należący do Fratrii portal wPolityce.pl usunął felieton Witolda Gadowskiego z września br. na temat domagania się przez Polskę od Niemiec reparacji, w którym dziennikarz śledczy napisał o „SS-manach w ZDF, „Fakcie” i Axel Springer”. Redakcja portalu nadmienia, że nie identyfikuje się z tezami w nim zawartymi.
więcej
|
,,Glamour" przygotowany w całości przez kobiety, na okładce Martyna Wojciechowska
Listopadowe wydanie magazynu „Glamour” (Burda International Polska) w całości zostało przygotowane przez kobiety - podobnie jak pozostałych 16 międzynarodowych edycji pisma. W ten sposób redakcje chcą wspierać utalentowane kobiety. Na okładkę polskiej edycji trafiła Martyna Wojciechowska.
więcej
|
,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży, tylko ,,NG Traveler" na plusie
W segmencie miesięczników podróżniczych w lipcu br. dwa z trzech tytułów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Podróże”. Zyskał tylko „NG Traveler”. Na pozycji lidera sprzedaży utrzymał się „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rafał Fabisiak za Magdalenę Olczak content managerem na Polskę w Emis
Rafał Fabisiak objął stanowisko content managera na Polskę w serwisie informacyjnym Emis (Euromoney Polska). Fabisiak przejął obowiązki Magdaleny Olczak, która rozstała się z firmą.
więcej
|
|
|
Netflix wyda 8 miliardów dolarów na nowe produkcje w 2018 roku
Netflix osiągnął prawie 3 miliardy dolarów przychodu i miał 109 mln użytkowników na koniec III kwartału 2017 r.. Spółka planuje wydać w przyszłym roku 8 mld dolarów na produkcję własnych treści. Według ekspertów sukces Netfliksa jedynie potwierdza tendencje na rynku mediów - o widza można walczyć dziś jedynie spersonalizowanym, łatwo dostępnym i różnorodnym contentem.
więcej
|
Serwisy sportowe: Wirtualna Polska wyprzedziła Onet-RASP, w dół Sport.pl, w górę Interia (TOP20)
Grupa Wirtualna Polska w kategorii sportowej wyprzedziła Grupę Onet-RASP, duży spadek zanotowała Grupa Gazeta.pl, a wzrost - Grupa Interia.pl. Wśród serwisów liderem są Sportowefakty.wp.pl przed Sport.onet.pl, Przegladsportowy.pl i Sport.pl.
więcej
|
Allegro oferuje sprzedawcom sprzedaż Monet którymi mogą promować swoje oferty
Serwis Allegro zaoferował sprzedawcom obecnym na tej platformie zakup wirtualnych Monet, dzięki którym firmy mogą wyróżniać swoje oferty za pomocą zniżek na towary. Według Allegro oferty z Monetami są lepiej widoczne w serwisie i cieszą się większym zainteresowaniem klientów.
więcej
|
Krzysztof Majdan: z Business Insider Polska na szefa INNpoland.pl
Od grudnia funkcję redaktora naczelnego serwisu INNpoland.pl (Grupa naTemat) będzie pełnił Krzysztof Majdan, zastąpi Nino Dżikiję, która przeszła do Wirtualnej Polski. Majdan przechodzi z Business Insider Polska.
więcej
|
wPolityce.pl usuwa komentarz Witolda Gadowskiego o ,,SS-manach w Axel Springer"
Należący do Fratrii portal wPolityce.pl usunął felieton Witolda Gadowskiego z września br. na temat domagania się przez Polskę od Niemiec reparacji, w którym dziennikarz śledczy napisał o „SS-manach w ZDF, „Fakcie” i Axel Springer”. Redakcja portalu nadmienia, że nie identyfikuje się z tezami w nim zawartymi.
więcej
|
Facebook chce pozwolić markom na czytanie postów użytkowników
Facebook w ramach platformy Audience Insights testuje rozwiązanie pozwalające reklamodawcom i marketerom na analizowanie treści postów użytkowników. Znajomość zawartości wpisów ma ułatwić poznanie preferencji internautów i bardziej precyzyjne targetować reklamy.
więcej
|
Twitter oferuje markom nowy format reklamowy Video Website Card, połączenie spotu wideo i odnośnika do firmowej strony
Twitter zaoferował markom nowy format reklamowy o nazwie Video Website Card, który łączy ze sobą treści wideo oraz link do internetowej strony reklamodawcy. Twitter twierdzi, że taka komunikacja z odbiorcą jest dla firm dwukrotnie skuteczniejsza niż tradycyjna reklama wideo.
więcej
|
Snapchat z NBCUniversal i Duplass Brothers będzie tworzył wspólne seriale i programy
Snap Inc., właściciel aplikacji Snapchat zawarł porozumienie z koncernem NBCUniversal oraz niezależnym studiem filmowym Duplass Brothers. Partnerzy umowy mają wspólnie tworzyć oryginalne treści wideo, wśród których znajdą się seriale telewizyjne oraz programy publikowane między innymi na Snapchacie.
więcej
|
|
|
Jak ochronić wizerunek firmy podczas cyberataku
Przygotowany plan działań, regularne ćwiczenie go, zabezpieczenie dodatkowych zasobów, pozyskanie ambasadorów, odzyskanie zaufania - to rady Anny Hahn-Leśniewskiej, wiceprezes agencji Partner of Promotion, do których powinny zastosować się firmy, by w sytuacji cyberataku ponieść możliwie jak najmniejsze straty wizerunkowe.
więcej
|
Mahle Shared Services Poland nowym klientem agencji Mooq
Do grona klientów agencji strategiczno-kreatywnej Mooq dołączyła firma technologiczna Mahle Shared Services Poland. Klient został pozyskany w wyniku przetargu.
więcej
|
|
|