|
|
|
|
|
|
|
MTV Music zastępuje VIVA. W ramówce ,,MTV Unplugged" i program newsowy Niny Cieślińskiej (wideo)
We wtorek 17 października br. VIVA Polska zostanie zastąpiona przez całkiem nowy kanał muzyczny MTV Music, który ma być uzupełnieniem oferty rozrywkowej MTV Polska. Twarzą stacji jest Nina Cieślińska, a w ramówce znajdą się programy takie jak m.in. „MTV Bites” czy „MTV Unplugged” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ponad 100 tys. zł za reklamy przy meczach polskich piłkarzy w TVP, taniej przy ,,Wiadomościach"
Ceny reklam w listopadzie w TVP są przy zdecydowanej większości programów droższe niż przed rokiem. O kilkadziesiąt proc. więcej trzeba zapłacić m.in. przy serialach i transmisjach sportowych. Staniały natomiast spoty przy „Wiadomościach”. Najwięcej kosztują reklamy przy towarzyskich meczach polskich piłkarzy oraz przy serialu „M jak miłość” - ponad 100 tys. zł.
więcej
|
Polsat liderem oglądalności w naziemnej telewizji cyfrowej. Na końcu WP, Zoom TV, Metro i Nowa TV
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej we wrześniu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Super Polsat, a najwięcej straciła TVP Kultura - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info zawiesza Ziemowita Kossakowskiego po tekście o kawiorze strajkujących lekarzy, Samuel Pereira przeprasza
Kierownictwo redakcji serwisu internetowego TVP Info zawiesiło Ziemowita Kossakowskiego po publikacji artykułu wytykającego niektórym z protestujących lekarzy rezydentów, że jeździli w podróże zagraniczne i jedzą kanapki z kawiorem. Szef TVP.info Samuel Pereira przeprosił jedną z lekarek opisanych w tekście.
więcej
|
Turecka telenowela ,,Elif" hitem TVP1, ale nie wśród widzów w grupie 16-49
Nowy turecki serial „Elif” po kilku miesiącach emisji śledzi 948 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji produkcji jest bezkonkurencyjnym liderem rynku w 4+, ale w grupie 16-49 stacja zajmuje dopiero trzecie miejsce.
więcej
|
390 tys. widzów ,,Czarno na białym". TVN24 przegrywa z TVP Info
W okresie od 28 sierpnia do 13 października br. magazyn Patrycji Redo „Czarno na białym” śledziło średnio 388 tys. widzów. Program dał TVN24 pozycję wicelidera oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
Zdzisław Krasnodębski zrezygnował z wizyt w TVP Info, bo sporo czekał na wejście antenowe. ,,Jestem zapracowany"
Zdzisław Krasnodębski, europarlamentarzysta PiS, rezygnuje z wizyt w TVP Info, gdyż w sobotę musiał długo czekać na wejście na antenę, które ostatecznie i tak nie doszło do skutku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Tak jak podkreślałem, chodziło o grzeczność. Jestem zbyt zapracowany, by na takie coś sobie pozwalać - komentuje w rozmowie z nami europoseł PiS.
więcej
|
Polsat liderem w 4+, a TVN w 16-49 - TVP Info przed TVN24. ,,Fakty" na czele dzienników
Na pozycji lidera rynku telewizyjnego w zeszłym tygodniu utrzymał się Polsat,. Trzecie miejsce zajęła TVP1, która wyprzedziła siostrzaną TVP2. Wśród poszczególnych programów największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale Dwójki oraz reality-show „Rolnik szuka żony” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nasser al-Khela?fi, właściciel Paris Saint-Germain podejrzany o korupcję przy zakupie praw do transmisji piłkarskich MŚ
Nasser al-Khelaïfi, szef katarskiej firmy medialnej beIN Media Group i właściciel Paris Saint-Germain jest podejrzany o korupcję przy nabyciu praw do transmisji z mistrzostw świata w piłce nożnej. Al-Khelaifi miał przekazać w formie łapówki willę Jerome’owi Valcke, byłemu sekretarzowi generalnemu FIFA.
więcej
|
Brytyjski serial ,,Loch Ness" w 13 Ulica
29 października 2017 roku 13 Ulica rozpocznie emisję nowego brytyjskiego serialu „Loch Ness”.
więcej
|
Animacja ,,Kajtuś" w Polsat JimJam
W poniedziałek, 13 listopada 2017 roku Polsat JimJam rozpocznie emisję nowego animowanego serialu „Kajtuś”.
więcej
|
|
|
Monika Bronowska za Artura Banacha prezesem Grupy Netsprint
Monika Bronowska, poprzednio COO Publicis Media w Polsce, od listopada będzie prezesem Grupy Netsprint. Zastąpi na tym stanowisku Artura Banacha, który obejmie teraz w firmie funkcję szefa strategii.
więcej
|
Nowa spółka Havas Media Group rozpoczyna obsługę mediową PLL LOT
Havas Media Group wygrał przetarg na obsługę mediową Polskich Linii Lotniczych LOT. Obsługą przewoźnika zajmie się nowo utworzona spółka celowa - FullSix Media. Jej prezesem jest Małgorzata Węgierek.
więcej
|
Kuba Błaszczykowski przed telewizorem reklamuje promocję Lay's z VoD.pl i Cinema City (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa chipsów Lay’s (produkowanych przez Frito-Lay Poland) z udziałem piłkarza Kuby Błaszczykowskiego. Wspiera promocję, w której po zakupie dwóch paczek tych chipsów można otrzymać kod dostępu do wybranego filmu na VoD.pl.
więcej
|
T-Mobile zapewnia klientów biznesowych - ,,masz to czarno na białym"
Pod hasłem „Firma bez limitów - masz to czarno na białym” ruszyła kampania T-Mobile skierowana do klientów biznesowych. Biorą w niej udział przedsiębiorcy korzystający w codziennej pracy z usług operatora. Akcję przygotowały Bridge2Fun, LiquidThread, Agencja Warszawa, ARC Worldwide oraz dom mediowy SMG.
więcej
|
Mama na desce windsurfingowej w reklamie Etopiryny (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa tabletek przeciwbólowych Etopiryna (produkowanych przez Polpharmę) po hasłem „Twoja mama przypomina: na ból głowy Etopiryna!”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Cut The Mustard i Watchout Productions.
więcej
|
Radosław Kotarski i ławice ryb w reklamie konta Profit w Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową konta oszczędnościowego Profil. W akcji występuje ambasador marketingowy banku - youtuber Radosław Kotarski.
więcej
|
Łomża z nową butelką Miodowego idzie ,,Swoją drogą" (wideo)
Marka Łomża Miodowe, należąca do Van Pur, ma nową szatę graficzną. Za działania komunikacyjno-marketingowe towarzyszące rebrandingowi odpowiada Deloitte Digital, a za wygląd nowych opakowań - Studio Wilk.
więcej
|
OS3 odpowiada za obsługę marki Loyd w internecie
Agencja OS3 wygrała przetarg firmy Mokate na obsługę działań digitalowych marki herbat Loyd. Firmy rozpoczęły współpracę w październiku.
więcej
|
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN szuka w konkursie autora spójnego systemu graficznego
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN ogłosiło konkurs na wykonawcę, który opracuje system porządkujący użycie elementów graficznych w jego materiałach promocyjnych i instytucjonalnych.
więcej
|
,,Otwarcie o windykacji" w akcji edukacyjnej EOS KSI Polska (wideo)
Firma EOS KSI Polska rozpoczęła kampanię edukacyjną „EOS Otwarcie o windykacji”. Globalnie akcję przygotowała agencja La Red z Hamburga, a za realizację działań na naszym rynku odpowiadają firmy Walk i Performance Media.
więcej
|
Magdalena Loose: z Lubię to - linked by Isobar do TalentMedia
Magdalena Loose zaczęła pracę jako account manager w agencji marketingu internetowego TalentMedia (nalezącej do holdingu Mediacap). Wcześniej była związana m.in. z agencjami Lubię to - linked by Isobar, Isobar Polska, Kalicińscy.com i DDB Warszawa.
więcej
|
,,Włącz gościnność" motywem przewodnim nowej kampanii MPM (wideo)
Wystartowała kampania wizerunkowa producenta sprzętu AGD MPM. Działania prowadzone pod hasłem „Włącz gościnność” przygotowała agencja Pompidou oraz dom mediowy Five Media.
więcej
|
Katarzyna Myszka za Joannę Płauszewską-Dekę dyrektorem sprzedaży i marketingu w łódzkim hotelu DoubleTree by Hilton
Katarzyna Myszka objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w łódzkim hotelu DoubleTree by Hilton. Zastąpiła Joannę Płauszewską-Dekę.
więcej
|
Bosch w nowej kampanii pralek zachęca ,,Ciesz się życiem. Pranie zostaw ekspertom"
Ruszyła akcja promocyjna pralek Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Kampania „Ciesz się życiem. Pranie zostaw ekspertom” potrwa do końca roku, przygotowały ją agencje Insignia, ARC Media House oraz hyperCrew.
więcej
|
Maspex Wadowice przejmuje bułgarską markę wody mineralnej Velingrad
Grupa Maspex Wadowice, jedna z największych firm w Europie Środkowo-Wschodniej w branży spożywczej, kupiła bułgarską spółkę Aquarex AD produkującą naturalną wodę mineralną Velingrad. To 19. przejęcie sfinalizowane przez polską firmę.
więcej
|
,,Tu zaczyna się smak" w reklamach makaronu Czaniecki
Nowa kampania makaronów Czaniecki, prowadzona pod hasłem „Czaniecki. Tu zaczyna się smak” odnosi się do rodzinnych tradycji, dawnych smaków i wspomnień z dzieciństwa. Za jej realizację odpowiadają firmy Five Media i Zaza Media.
więcej
|
Hotele Golden Tulip z nową strategią, logo i hasłem
Sieć hoteli Golden Tulip zmienia tożsamość swojej marki. Kluczowa dla nowej strategii będzie teraz idea wszechobecnej zabawy. Proces rebrandingu dla istniejących już hoteli ma potrwać 2 lata.
więcej
|
|
|
Małgorzata Domagalik współpracuje z Edipresse Polska, pisze książki i scenariusz
Wydawnictwo Edipresse Polska zaczyna współpracę z Małgorzatą Domagalik. Na początek dziennikarka poprowadzi dwa cykle autorskich spotkań, ale w planach są kolejne wspólne projekty m.in książki i scenariusz.
więcej
|
Relaunch miesięcznika ,,Focus Historia". ,,Skupiamy się na faktach, nie emocjach"
Magazyn „Focus Historia” (Grupa Burda) od październikowego numeru zmienił layout. Układ graficzny zyskuje na wyrazistości i przejrzystości, zmienia się także nawigacja. Niezmienne pozostają działy pisma.
więcej
|
Córka Tomasza Lisa i Kingi Rusin szantażowana przez internetowgo stalkera. ,,Celem zniszczenie reputacji całej naszej rodziny"
Redaktor naczelny „Newsweek Polska” Tomasz Lis i dziennikarka TVN Kinga Rusin poinformowali, że ich córka Pola od pewnego czasu jest szantażowana „ujawnieniem spreparowanych, nieprawdziwych dokumentów i maili”. Lis i Rusin uważają, że celem może być zniszczenie ich reputacji ze względów politycznych.
więcej
|
,,Opiekun" - nowe pismo poradnikowe Agory
We wtorek, 17 października ukaże się „Opiekun” - nowy kwartalnik Agory. Skierowany jest do osób, które sprawują na co dzień opiekę nad bliskimi. Magazyn będzie kosztował 9,99 zł.
więcej
|
,,M jak Mieszkanie" wyprzedziło ,,Cztery Kąty" w lipcu, ,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowane
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lipcu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, a na czele spadków znalazły się „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawnictwo Burda uruchamia Klub Testerów
Burda International Poland uruchomiło Klub Testerów. Będzie skupiał mężczyzn, sprawdzających i opisujących nowe produkty. Serwis działać będzie na stronie focus.pl.
więcej
|
|
|
62 procent Polaków korzysta ze smartfonów, 53 procent globalnych wydatków na reklamę w segmencie mobile
Według raportu agencji Zenith na 52 najbardziej rozwiniętych rynkach świata 63 procent populacji korzysta ze smartfonów, a w 2018 roku w 5 krajach penetracja tych urządzeń przekroczy 90 procent. W 2017 roku 70 procent ruchu w sieci wygenerują urządzenia przenośne, a wydatki na reklamę w segmencie mobile będą stanowiły 53 procent internetowego tortu reklamowego.
więcej
|
Monika Bronowska za Artura Banacha prezesem Grupy Netsprint
Monika Bronowska, poprzednio COO Publicis Media w Polsce, od listopada będzie prezesem Grupy Netsprint. Zastąpi na tym stanowisku Artura Banacha, który obejmie teraz w firmie funkcję szefa strategii.
więcej
|
Snapchat dystansuje Facebooka wśród amerykańskich nastolatków. ,,Pokolenie instant"
Według cyklicznego raportu banku Piper Jaffray jesienią 2017 roku Snapchat był ulubioną platformą społecznościową dla 47 procent amerykańskich nastolatków. Snapchat zostawił daleko w tyle Instagrama, Twittera i Facebooka. Według badań Gemiusa także w Polsce Snapchat wśród młodych internautów cieszy się największą popularnością. - Współczesne nastolatki żyją w migawce, w snapie, a teraźniejszość jest zawężona do kilku komentarzy i relacji. Dynamiczny wzrost popularności Snapchata wynika z wprowadzenia Snapchat Discover, transmisji live czy udostępnienia dodatkowych filtrów - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sąd oddalił pozew Agaty Młynarskiej przeciw Niezalezna.pl za porównanie jej wpisu do propagandy hitlerowskiej
Serwis Niezalezna.pl (Słowo Niezależne) nie musi płacić 50 tys. zł zadośćuczynienia ani usunąć artykuł Krzysztofa Wołodźko porównujący wpis facebookowy Agaty Młynarskiej krytykujący wczasowiczów do opisywania Żydów w hitlerowskiej propagandzie. Sąd oddalił pozew skierowany w tej sprawie przez Młynarską.
więcej
|
Agora uruchomiła serwis NewsMavens.com redagowany przez kobiety, na czele Zuzanna Ziomecka
Agora uruchomiła anglojęzyczny serwis informacyjny NewsMavens.com. Szefową projektu została Zuzanna Ziomecka.
więcej
|
Jedna piąta polskich internautów nie czyta książek, Lubimyczytac.pl najpopularniejszym serwisem czytelniczym
Według badań IRCenter w 2016 roku 19 procent polskich internautów nie przeczytało żadnej książki, mężczyźni przeważają w tej statystyce. Najpopularniejszymi serwisami promującymi czytelnictwo są Lubimyczytac.pl, ksiazki.onet.pl i ksiazki.wp.pl, a we wrześniu 2017 roku najczęściej komentowaną książką w mediach społecznościowych była pozycja „Macierewicz i jego tajemnice”.
więcej
|
Huawei w testach sieci 5G przekracza transfer 32 Gb/s i prezentuje aplikację Network Slicing
Koncern Huawei zakończył drugą fazę testów technologii 5G. Inżynierom udało się uzyskać prędkość przesyłu danych przekraczającą 32 Gb/s. Huawei zaprezentował też Network Slicing, pierwszą aplikację przeznaczoną dla inteligentnych sieci.
więcej
|
Zapytaj.onet.pl w nowej odsłonie na urządzenia mobilne
Ruszyła nowa odsłona społecznościowego serwisu wymiany wiedzy Zapytaj.onet.pl. W wersji mobilnej wprowadzono technologię PWA oraz możliwość korzystania z niej offline. Dodatkowo zmienił się logotyp i layout serwisu.
więcej
|
|
|