|
|
|
|
|
|
|
Kolejna część pożyczki dla Telewizji Polskiej w listopadzie, reszta w latach 2018-19
Telewizja Polska otrzymała na razie 200 mln zł pożyczki ze Skarbu Państwa. Kolejne 300 mln zł może uzyskać do końca listopada, a dalsze 300 mln zł w latach 2018-2019. Część kapitałową pożyczki nadawca ma spłacić w latach 2019-2023.
więcej
|
TVP2 po jednym odcinku zawiesza ,,Magazyn kryminalny 997". Fajbusiewicz: po tekście Gadowskiego nie mam złudzeń na powrót
Powracający „Magazyn kryminalny 997” po wyemitowaniu jednego odcinka spadł z anteny TVP2. Jacek Kurski przekonuje, że chodzi tylko o dwutygodniowe zawieszenie programu, by „dokonać koniecznych zmian”. Natomiast Michał Fajbusiewicz mówi portalowi Wirtualnemedia.pl: - Nie mam większych złudzeń na powrót.
więcej
|
,,Kropkę nad i" ogląda 605 tys. widzów. TVN24 wygrywa z TVP Info i Polsatem News
W okresie od 4 września do 11 października br. magazyn Moniki Olejnik „Kropka nad i” śledziło średnio 605 tys. widzów. Program daje TVN24 pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
Milion widzów widowiska ,,Wielki test" w TVP1
Pięć pierwszych widowisk z cyklu „Wielki test” w sezonie 2017/2018 obejrzało średnio 999 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Do tej pory najwięcej widzów miał quiz „Polacy stulecia”.
więcej
|
Gabi Drzewiecka poprowadzi ,,Nową tonację" w Canal+. Znika program Marka Niedźwieckiego
W piątek 13 października br. Canal+ rozpocznie emisję nowego programu „Nowa tonacja”, w którym dziennikarka Gabi Drzewiecka przedstawi nowości muzyczne i porozmawia z gośćmi. Z anteny znika za to magazyn „W tonacji+” Marka Niedźwieckiego” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ dzięki sublicencji od Eleven Sports będzie pokazywał po 2-3 mecze z każdej kolejki Bundesligi
W ramach współpracy z Eleven Sports od najbliższego weekendu Canal+ będzie transmitował po 2-3 mecze z każdej kolejki niemieckiej ligi piłkarskiej Bundesliga oraz magazyn ze skrótami wszystkich spotkań tych rozgrywek.
więcej
|
,,Kossakowski. Być jak 2" od 14 października w TTV. Bohaterami Rusin, Biedroń, Rutkowski
14 października na antenie TTV pojawi się drugi sezon programu Przemka Kossakowskiego „Być jak”. Showman zmieni się m.in w Kingę Rusin, Roberta Biedronia czy Krzysztofa Rutkowskiego. - Każda osoba, w którą wcielam się w „Być jak” to kompletnie inna planeta - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl prowadzący program Przemek Kossakowski.
więcej
|
,,Czy jesteś taki mądry jak ja?" od 14 października w Da Vinci Learning
W sobotę, 14 października 2017 roku Da Vinci Learning rozpocznie emisję nowego programu „Czy jesteś taki mądry jak ja?”. Jest to pierwsza lokalna produkcja tej stacji dedykowana specjalnie na polski rynek.
więcej
|
,,Młode wilki" nowym programem w Polsat News 2. Poprowadzi go Dominika Długosz
W sobotę, 14 października 2017 roku Polsat News 2 rozpocznie emisję nowego programu „Młode wilki". Audycję poprowadzi Dominika Długosz.
więcej
|
Iza Kuna, Piotr Adamczyk i Kazimierz Kaczor w sponsorowanym przez IKEA miniserialu ,,Dom pełen zmian" w Polsacie
IKEA Retail jest sponsorem i partnerem nowego serialu „Dom pełen zmian”, który w połowie października pojawi się na antenie Polsatu. W rolach głównych występują Iza Kuna, Piotr Adamczyk, Kazimierz Kaczor i Maria Maj.
więcej
|
Alan Kwieciński wystąpi w ,,Ex na plaży Polska 3". Emisja jesienią
W jesiennej ramówce MTV Polska znajdzie się trzeci sezon „Ex na plaży Polska”. W reality-show wystąpi m.in. Alan Kwieciński z „Ekipy z Warszawy”.
więcej
|
,,Babylon Berlin" w HBO i HBO GO (wideo)
W sobotę, 14 października 2017 roku HBO rozpocznie emisję nowego wysokobudżetowego serialu „Babylon Berlin”. Dzień wcześniej produkcja zadebiutuje w serwisie HBO GO.
więcej
|
|
|
Beata Golubińska: z Publicis Media do Media Impact Polska
Od listopada 2017 Beata Golubińska obejmie funkcję wiceprezesa ds. operacyjnych w Media Impact Polska. Poprzednio to stanowisko zajmował Rafał Karski, który zakończył pracę w firmie.
więcej
|
Anna Dzierzędzka po 16 latach odchodzi z MediaCom Warszawa
Anna Dzierzędzka, ostatnio managing partner i członek zarządu odchodzi z domu mediowego MediaCom Warszawa. Pracowała w nim 16 lat.
więcej
|
Powstała grupa marketingowo-technologiczna Brand New Galaxy, na czele Olga Adamkiewicz
Na rynku zadebiutowała grupa marketingowo-technologiczna Brand New Galaxy (BNG). Kieruje nią Olga Adamkiewicz, była dyrektor marketingu Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, wcześniej przez 9 lat związana z Procter & Gamble.
więcej
|
Wykłady Mumio o przyrodzie i historii w spotach ,,Kuchni polskiej" w Biedronce (wideo)
Sieć sklepów Biedronka zaczyna promocję pod hasłem „Biedronka smakuje domem”, w ramach której można kupić w niskiej cenie książkę z przepisami „Kuchnia polska”. W internetowych spotach wspierających akcję występują członkowie grupy Mumio.
więcej
|
Iza Kuna, Piotr Adamczyk i Kazimierz Kaczor w sponsorowanym przez IKEA miniserialu ,,Dom pełen zmian" w Polsacie
IKEA Retail jest sponsorem i partnerem nowego serialu „Dom pełen zmian”, który w połowie października pojawi się na antenie Polsatu. W rolach głównych występują Iza Kuna, Piotr Adamczyk, Kazimierz Kaczor i Maria Maj.
więcej
|
Bobovita promuje nowe logo i opakowania hasłem ,,Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!"
Ruszyła kampania promująca nowy logotyp i wygląd opakowań produktów dla dzieci Bobovita. Za działania pod hasłem „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!” odpowiadają Havas Warsaw, Syzygy, Walk, VML, Easy Hell, MediaCom, K2 Media oraz Alert Media Communications.
więcej
|
Nowa kampania rajstop Adrian nie nawiązuje do ,,Sprawiedliwych sądów". ,,Nie angażuję się w politykę"
- Nie angażuję się w politykę. Czarny kolor użyty w kampanii jest tylko zwykłym zbiegiem okoliczności. Jeśli ta społeczna kampania Adriana sprawi, że chociaż jedna osoba zrezygnuje z dawania lub brania łapówek, zatrudnienia na czarno - to znaczy, że warto ją było przeprowadzić - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Pomorska, prezes firmy Adrian Fabryka Rajstop.
więcej
|
Katarzyna Bosacka w kampanii Philips Lighting o wpływie oświetlenia na wzrok
Firma Philips Lighting rozpoczyna kampanię „Czy dbasz o swoje oczy?”, której celem ma być edukacja Polaków na temat wpływu światła na wzrok i samopoczucie oraz budowanie świadomości, jak ważny jest wybór dobrej jakości oświetlenia. Jej twarzą jest Katarzyna Bosacka, a za realizację odpowiadają agencje Havas Media, The Digitals, Walk i Empty Room.
więcej
|
Śpiewająca kontrola jakości w reklamie Oleju Kujawskiego (wideo)
Nowa kampania reklamowa Oleju Kujawskiego (produkowanego przez ZT Kruszwica) podkreśla wysoką jakość tego produktu. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, Bomaye, Lunapark, Juice i Starcom.
więcej
|
Paweł Galiński dyrektorem ds. obsługi klienta i sprzedaży w Artcore, Marcin Kruk szefem produkcji
Paweł Galiński objął stanowisko dyrektora ds. obsługi klienta i sprzedaży, a Marcin Kruk szefa produkcji w firmie Artcore.
więcej
|
Pernod Ricard promuje w social media wódkę Wyborowa od Mistrza (wideo)
W mediach społecznościowych emitowany jest film opowiadający historię wódki Wyborowa od Mistrza, specjalnej limitowanej edycji Wyborowej (Pernod Ricard). Autorem kreacji spotu jest agencja McCann&MRM.
więcej
|
House&more zmienia się w Miloo Home, ma nową identyfikację wizualną
House&more, sieć salonów wnętrzarskich typu concept store, zmieniło nazwę na Miloo Home. Marka zyskała również odświeżoną identyfikację wizualną.
więcej
|
|
|
Zarząd PAP dwuosoby, a w nim wiceprezes z Agencji Nieruchomości Rolnych
Zawieszony prezes Polskiej Agencji Prasowej Artur Dmochowski w czwartek sam zrezygnował ze stanowiska. Rada Mediów Narodowych miała przegłosować Jolantę Hajdasz na jego następczynię, ale ta dopiero za dwa tygodnie może podać termin objęcia nowego stanowiska. Obowiązki prezesa pełni oddelegowany z rady nadzorczej Tomasz Giziński.
więcej
|
Magazyn modowy dla mężczyzn ,,L'Officiel Hommes" wchodzi na polski rynek
W marcu 2018 roku na polskim rynku ukaże się pierwszy numer magazynu o męskiej modzie i stylu - „L’Officiel Hommes Polska”. Wydawcą będzie wydawnictwo Kustra Group, a redaktorem naczelnym Sebastian Kustra.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn, tylko ,,Playboy" na plusie
W segmencie pism dla mężczyzn w lipcu br. liderem sprzedaży był „Men’s Health”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował „Playboy”, a na czele spadków znalazło się „Logo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Artur Dmochowski zrezygnował ze stanowiska prezesa PAP
Zawieszony prezes Polskiej Agencji Prasowej, Artur Dmochowski, w czwartek sam zrezygnował ze stanowiska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jako powód podał rozbieżność stanowisk z radą nadzorczą m.in. w kwestii rozwoju PAP.
więcej
|
,,Najwyższy Czas!" sprostował nieprawdziwe informacje o współpracy Doroty Kani ze służbami, dziennikarka szykuje pozew
Dwutygodnik „Najwyższy Czas!” (3S Media) przegrał proces o publikację sprostowania z Dorotą Kanią, redaktor naczelną Telewizji Republika i dziennikarką „Gazety Polskiej”. Chodziło m.in. o zarzucenie Kani współpracy ze służbami specjalnymi. - Przygotowujemy teraz proces o ochronę dóbr osobistych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Zaborowski, adwokat dziennikarki.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z dodatkami dla maturzystów
Od poniedziałku, 16 października, przez trzy dni „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) będzie do części swojego nakładu dodawał książki z arkuszami maturalnymi.
więcej
|
|
|
Piotr Najsztub nie będzie prowadził ,,Czasu na zasady" w Onecie, zostaje w TOK FM
Grupa Onet zdecydowała się zakończyć współpracę z Piotrem Najsztubem, który wiosną prowadził program „Miło/ść”, a w jesiennej ramówce miał być gospodarzem cyklu „Czas na zasady” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zeszłym tygodniu Najsztub miał wypadek samochodowy - jechał bez prawa jazdy, OC i przeglądu technicznego. - To nie są okoliczności, żeby móc promować nowy program - tłumaczy dziennikarz.
więcej
|
Beata Golubińska: z Publicis Media do Media Impact Polska
Od listopada 2017 Beata Golubińska obejmie funkcję wiceprezesa ds. operacyjnych w Media Impact Polska. Poprzednio to stanowisko zajmował Rafał Karski, który zakończył pracę w firmie.
więcej
|
Dostęp do Wyborcza.pl przez 3 miesiące za darmo dla klientów T-Mobile Polska
„Gazeta Wyborcza" (Agora) rozpoczęła współpracę z siecią T-Mobile Polska. Klienci tego operatora przez 90 dni uzyskają bezpłatny dostęp do serwisów Wyborcza.pl. Po zakończeniu okresu promocyjnego będą mogli doliczyć płatność za prenumeratę do swojego rachunku za telefon. Dotychczas w podobnym modelu operator oferował m.in. dostęp do platform streamingowych Showmax i Tidal.
więcej
|
Polski startup UnStock kupiony przez Slidely, twórcy UnStocka poprowadzą warszawski oddział firmy. ,,Szukamy deweloperów"
Izraelska platforma Slidely generująca treści wideo przejęła polski startup UnStock oferujący użytkownikom możliwość nagrywania filmów smartfonami i sprzedaży ich firmom. Wartość transakcji jest tajemnicą, jednak w ramach umowy UnStock stanie się częścią Slidely i będzie tworzył polski oddział platformy. - CEO Slidely Tom More chciał nie tylko kupić UnStock, ale też rozwijać firmę wspólnie z naszym zespołem. Dlatego zdecydował się stworzyć oddział Slidely w Polsce, a my za niego odpowiadamy - zdradza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Kamil Goliszewski, współtwórca UnStock.
więcej
|
Ranking mobilnego internetu - liderem Orange, najwolniej w Play
We wrześniu 2017 r. najlepszej jakości usługi i prędkość internetu mobilnego oferował Orange Polska. Na drugim biegunie znalazł się Play - wynika z rankingu operatorów komórkowych RFBenchmark, opublikowanego przez firmę Notel.
więcej
|
Facebook: Oznaczanie postów z fałszywymi informacjami może ograniczyć zasięg fake news o 80 procent
Według nieoficjalnych danych pochodzących z Facebooka procedura oznaczania postów zawierających fałszywe informacje okazuje się w serwisie skuteczna. Zgodnie z wyliczeniami Facebooka od momentu oflagowania konkretnego materiału jako fake news jego zasięg na platformie spada średnio o 80 procent. Problemem pozostaje jednak zbyt długi czas od momentu pojawienia się fake newsa w sieci do jego identyfikacji.
więcej
|
Monique Meche nową szefową Netflixa do spraw międzynarodowych
Monique Meche została wiceprezesem Netflixa do spraw międzynarodowych. Będzie odpowiadać za utrzymywanie kontaktów z rządami i najważniejszymi organami administracji w krajach gdzie działa Netflix oraz negocjowanie najlepszych lokalnych warunków dla serwisu. Wcześniej Monique Meche pełniła podobną funkcję w Amazonie, Intelu i Cisco.
więcej
|
|
|
Polski startup UnStock kupiony przez Slidely, twórcy UnStocka poprowadzą warszawski oddział firmy. ,,Szukamy deweloperów"
|
Kiwi.com zwycięzcą rankingu ,,Technology Fast 50 Central Europe" 2017, trzy polskie firmy w pierwszej dziesiątce
|
UKE zezwala sieci Plus na dodatkowe opłaty roamingowe w Unii Europejskiej. Plany operatora są niejasne i budzą wątpliwości
|
Ministerstwo Cyfryzacji planuje na listopad testy sieci 5G
|
Polskie firmy wydają niecałe 5 proc. budżetu na rozwój digitalu, choć prawie połowa wierzy, że to trafna inwestycja
|
Nowa kampania rajstop Adrian nie nawiązuje do ,,Sprawiedliwych sądów". ,,Nie angażuję się w politykę"
|
Ryanair: cztery nowe trasy z Polski do Aten
|
|
|