|
|
|
|
|
|
|
Biura reklamy TVN i Polsatu dzięki obsłudze obcych stacji zyskują 21 proc., taki układ wygodny dla nadawców
Stacje obsługiwane reklamowo przez biura reklamy TVP, TVN i Polsatu mają po 28-35 proc. udziału w rynku telewizyjnym, a w tzw. komercyjnej grupie widzów oferta TVN Media i Polsat Media wyraźnie wyprzedzają TVP. - Obecna sytuacja nie ogranicza konkurencyjności, natomiast mniejszym nadawcom daje stabilność finansową - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Łukasz Warzecha znika z ,,W tyle wizji" w TVP Info, powodem ,,nielojalność wobec TVP"
Publicysta „Do Rzeczy” Łukasz Warzecha został odsunięty na miesiąc od prowadzenia programów „W tyle wizji” i „W tyle wizji extra” w TVP Info. Powodem ma być nielojalność wobec TVP - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krzysztof Marciniak poprowadzi program ,,Liga+ Extra" zamiast Smokowskiego i Twarowskiego. ,,Ogromne wyzwanie i prestiż"
W niedzielę, 22 października program „Liga + Extra” zadebiutuje na antenie Canal+ w nowej formule. W magazynie ma się teraz pojawiać więcej reporterów i ekspertów, a prowadzącym zostanie Krzysztof Marciniak. - Nie chciałbym być porównywany z poprzednikami, to nie o to chodzi - mówi dla Wirtualnemedia.pl Marciniak.
więcej
|
446 tys. widzów śledzi audycję Ewy Bugały i Piotra Pawelca ,,Nie da się ukryć". TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsat News
W okresie od 1 września do 10 października br. magazyn „Nie da się ukryć” śledziło średnio 446 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
HGTV z kolejnym spotem promocyjnym. Widzowie usłyszą w nim nową piosenkę zespołu Lasery
W czwartek, 12 października 2017 roku na antenie HGTV Home & Garden zadebiutuje nowy spot promocyjny kanału. Będzie można usłyszeć w nim nową piosenkę zespołu Lasery, napisaną specjalnie na potrzeby stacji.
więcej
|
TVN, TK Krasnystaw i Zygmunt Solorz z nagrodami Złota PIKE
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej podczas 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE przyznała nagrody branży kablowej Złota PIKE. Laureatami zostali TVN, TK Krasnystaw i Zygmunt Solorz.
więcej
|
Monika Mazur nową prowadzącą magazyn ,,Lajk!" w TVP2
Nową prowadzącą lifestylowy magazyn „Lajk!” została Monika Mazur, która w tej roli zastąpiła Martę Laux. Drugim współgospodarzem audycji pozostaje Mateusz Szymkowiak.
więcej
|
Vectra z otwartym oknem Canal+ i HBO
W okresie od 14 do 22 października 2017 roku Vectra w ramach tzw. otwartego okna udostępni trzy kanały należące do nc+ i HBO HD.
więcej
|
,,Wszyscy kochają Raymonda" od 16 października w FOX Comedy
16 października 2017 roku FOX Comedy rozpocznie emisję kultowego serialu „Wszyscy kochają Raymonda”.
więcej
|
|
|
Duży wzrost słuchalności Radia ZET, Antyradia i Wawy. Tracą Jedynka i Trójka
W III kwartale 2017 na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce utrzymało się RMF FM. Największy wzrost słuchalności zanotowały Radio ZET, Antyradio i Radio Wawa. Na przeciwnym biegunie znalazły się Jedynka i Trójka - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Bartosz Szwoch w zarządzie Eurozetu i Eurozet Radio
Nowym członkiem zarządu spółek Eurozet i Eurozet Radio (Grupa Eurozet) został Bartosz Szwoch - dotychczasowy dyrektor finansowy.
więcej
|
|
,,Informator ekonomiczny" od 25 lat na antenie Trójki. ,,Staramy się nadążać za zmianami"
Audycja „Informator ekonomiczny”, która jest nadawana przez Program 3 Polskiego Radia, kończy 25 lat. Z tej okazji w czwartek, 12 października zostanie nadane specjalne jej wydanie, a stacja z ul. Myśliwieckiej poświęci audycji oraz jej autorowi czas w popołudniowym wydaniu „Zapraszamy do Trójki".
więcej
|
|
|
|
Biura reklamy TVN i Polsatu dzięki obsłudze obcych stacji zyskują 21 proc., taki układ wygodny dla nadawców
Stacje obsługiwane reklamowo przez biura reklamy TVP, TVN i Polsatu mają po 28-35 proc. udziału w rynku telewizyjnym, a w tzw. komercyjnej grupie widzów oferta TVN Media i Polsat Media wyraźnie wyprzedzają TVP. - Obecna sytuacja nie ogranicza konkurencyjności, natomiast mniejszym nadawcom daje stabilność finansową - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polska Fundacja Narodowa rusza z projektem promującym Polskę poza jej granicami
„Polska 100” to nowy projekt mający promować Polskę za granicą, w realizację którego włączyła się Polska Fundacja Narodowa. Rozpocznie się w przyszłym roku i potrwa dwa lata. Jego ambasadorem został żeglarz Mateusz Kusznierewicz.
więcej
|
Agencja Ideo we współpracy z Dominikiem Kaznowskim tworzy markę Ideo Konsulting
Dominik Kaznowski został partnerem agencji Ideo. Kierowana dotychczas przez niego firma Digital We została w ramach współpracy zastąpiona marką Ideo Konsulting.
więcej
|
Starcom w przetargu broni obsługi mediowej Black Red White
W przetargu na obsługę mediową Black Red White bierze udział pięć agencji: Initiative, MediaCom Warszawa, Easy Media, Havas Media i Starcom (Publicis Media). Ten ostatni broni budżetu marketera.
więcej
|
UOKiK bada koncentrację i konkurencyjność w mediach i marketingu. ,,Najpierw sprawdzimy rynek reklamy tv"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że analizuje obecnie stopień koncentracji i poziom konkurencyjności w branżach mediów i marketingu. W tym celu zbiera szczegółowe informacje od wybranych firm z tych branż.
więcej
|
Agata Kurek-Stec: z Grynhoff, Woźny i Wspólnicy do Ministerstwa Finansów
Agata Kurek-Stec zaczęła pracę jako zastępca dyrektora biura komunikacji i promocji w Ministerstwie Finansów. Wcześniej była związana m.in. z kancelarią prawną Grynhoff, Woźny i Wspólnicy oraz firmą reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland.
więcej
|
Będzie kampania społeczna ,,Mam czas rozmawiać" dot. zakażeń HIV i innych chorób przenoszonych płciowo
Krajowe Centrum ds. AIDS planuje ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem „Mam czas rozmawiać”. Ma być skierowana do rodzin wielopokoleniowych, których może dotyczyć zakażenie HIV i innymi chorobami przenoszonymi drogą płciową.
więcej
|
Natalia Skrzypek awansowała na digital development managera w Vizeum
Natalia Skrzypek po półtora roku pracy na stanowisku group account managera w domu mediowym Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska) awansowała na digital development managera.
więcej
|
Karolina Kornacka head of content&social media w Kamikaze
Karolina Kornacka awansowała w strukturze agencji interaktywnej Kamikaze, obejmując stanowisko head of content&social media. Wcześniej pracowała jako strategy planner.
więcej
|
TVN Media wprowadza nowy format reklamowy Millenial
Biuro reklamy TVN Media wprowadza autorski richmediowy format reklamowy skierowany do młodego pokolenia odbiorców. Millenial to typ spotu, który pozwala na wyrażenie emocji podczas trwania reklamy.
więcej
|
Julia Roberts w zakupowym szale w reklamie Calzedonii (wideo)
Amerykańska aktorka Julia Roberts jest twarzą włoskiej marki bieliźnianej Calzedonia. Od 9 października można oglądać nową reklamę z jej udziałem, za której realizację odpowiada Filmaster Productions.
więcej
|
Streetcom tworzy dział sampling solutions, na czele Małgorzata Michalik
Agencja Streetcom utworzyła nowy dział sampling solutions, którym pokieruje Małgorzata Michalik. Awanse w firmie otrzymali Urszula Jaworowska, Alicja Sielawa i Małgorzata Jabłońska, a nowe osoby zasiliły działy kreacji i sprzedaży.
więcej
|
Agencja OS3 zajmuje się obsługą marketingową marki AA Intymna
Firma Oceanic wybrała agencję OS3 do przygotowania kampanii marki kosmetyków AA Intymna. Jest ona autorem akcji „Między nami Kobietami. Polecamy sobie AA Intymna”.
więcej
|
Pedigree w nowej kampanii bawi się filtrem z "psimi uszami" w szczytnym celu
Filtr z „uszami pieska” zyskał na Snapchacie miano wręcz kultowego. Nic dziwnego, że podobną nakładkę oferuje Facebook we własnej wersji „Stories”. Filtr w swojej nowej kampanii wspierającej adopcję psów wykorzystała marka karmy dla zwierząt Pedigree (należąca do koncernu Mars).
więcej
|
Producent zniczy i wkładów Bolsius z kampanią "Pamięć nie wygasa"
Wystartowała telewizyjna kampania marki Bolsius, producenta wkładów i zniczy. Za kreację i realizację działań pod hasłem „Pamięć nie wygasa” odpowiada agencja Pomarańcza.
więcej
|
Magdalena Sroka: przeprosiłam adresata fatalnego listu, minister Gliński chciał, żebym sama odeszła z PISF
Magdalena Sroka, odwołana właśnie dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, wyjaśniła, że kontrowersyjny list do prezesa Stowarzyszenia Filmów Cyfrowych w USA został wysłany wskutek pośpiechu. Zapewniła też, że szybko przeprosiła adresata pisma. - Ten fatalny list jest materializacją wszystkich obaw środowiska PiS. W jakimś sensie było to więc obudzenie demona - ocenia.
więcej
|
Filip Grześkowiak i Michał Adamczyk kierują działami kreacji GoldenSubmarine
Agencja GoldenSubmarine zreorganizowała działy kreacji w swoich oddziałach w Warszawie i Poznaniu. Na ich czele stanęli Filip Grześkowiak i Michał Adamczyk.
więcej
|
Farm Frites zmienia slogan na ,,The fresh taste of the land"
Fram Frites, producent mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na „The fresh taste of the land”.
więcej
|
Patricia Kosterski w dziale new business agencji Neon Shake
Do zespołu agencji Neoan Shake na stanowisko new business managera dołączyła w październiku Patricia Kosterski.
więcej
|
|
|
Piotr Stasiński i Sławomir Jędrzejewski sprzedali akcje Agory za 103 tys. zł
Piotr Stasiński (zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”) i Sławomir Jędrzejewski (dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej w Agorze) sprzedali akcje spółki za łącznie 103,6 tys. zł. Agora skupowała je, płacąc 20 zł za akcję.
więcej
|
Jolanta Hajdasz kandydatką na prezesa PAP, Hanna Myjak ma być wiceprezesem
Jolanta Hajdasz jest kandydatką na stanowisko prezesa Polskiej Agencji Prasowej, a Hanna Myjak - na wiceprezesa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obie kandydatury zaproponowała rada nadzorcza PAP. W czwartek decyzję w tej sprawie podejmie Rada Mediów Narodowych.
więcej
|
Marta Roszkowska po 7 latach odchodzi z ,,Dziennika Łódzkiego". ,,Wybrałam drogę rozwoju poza strukturami Polska Press Grupy"
Marta Roszkowska, zastępca redaktora naczelnego ds. serwisów internetowych w „Dzienniku Łódzkim” (Polska Press Grupa), rozstała się z firmą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracę straciło tymczasem kilka osób z działu reklamy.
więcej
|
,,Masa" domaga się wycofania książki Latkowskiego i Pytlakowskiego o świadkach koronnych, grozi pozwem
Adwokat Jarosława Sokołowskiego („Masy”) zażądał od wydawnictwa Rebis wstrzymania sprzedaży książki Sylwestra Latkowskiego i Piotra Pytlakowskiego „Koronny nr 1. Pseudonim Masa”. Powodem ma być m. in. naruszanie dóbr osobistych jego klienta. - Nie mam złudzeń, że chodzi o zablokowanie książki - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Sylwester Latkowski.
więcej
|
Magazyn ,,Time" z nakładam niższym o milion, ,,Sports Illustrated" i ,,Fortune" rzadziej w kioskach
Koncern Time Inc. w ramach oszczędności postanowił obniżyć o milion egzemplarzy nakład swojego sztandarowego magazynu „Time”. Cięcia mają dotyczyć też innych tytułów, które będą się ukazywać z mniejszą częstotliwością. Chodzi między innymi o „Sports Illustrated”, „Fortune” i „Entertainment Weekly”.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży pism motoryzacyjnych w lipcu
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w lipcu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Mark Zuckerberg przeprasza za wirtualną podróż do zniszczonego Portoryko. ,,Jedną z najpotężniejszych cech VR jest empatia"
Mark Zuckerberg opublikował w sieci film ze swojej podróży w środowisku wirtualnej rzeczywistości na dotknięte klęską żywiołową obszary Portoryko. Materiał wzbudził oburzenie i niesmak wielu internautów. Szef Facebooka przeprosił wszystkich dotkniętych publikacją filmu tłumacząc, że został źle zrozumiany. - Moim celem było pokazanie w jaki sposób VR może pomóc nam w zobaczeniu z bliska co dzieje się w różnych zakątkach świata - wyjaśnił Zuckerberg.
więcej
|
Apple i Steven Spielberg rozmawiają o kontynuacji serialu ,,Niesamowite historie"
Według nieoficjalnych informacji koncern Apple i Steven Spielberg prowadzą negocjacje w sprawie nakręcenia kontynuacji serialu „Niesamowite historie” z lat osiemdziesiątych. Apple miałby sfinansować produkcję przeznaczając na każdy z 10 epizodów kwotę 5 milionów dolarów.
więcej
|
Netflix uruchamia oddział produkcyjny w Kanadzie i zaprzecza że otrzymał tam ulgi podatkowe
Koncern Netflix zapowiedział uruchomienie w Kanadzie swojego oddziału produkującego treści we współpracy z tamtejszym przemysłem filmowym. W odpowiedzi na zarzuty że serwis uzyskał specjalne preferencje podatkowe Netflix zaprzecza twierdząc, że nie cieszy się w Kanadzie żadnymi przywilejami.
więcej
|
20th Century Fox, Warner Bros i Universal Pictures wprowadzą swoje filmy do serwisu Movies Anywhere Disneya
Koncern Disney zawarł porozumienie z największymi hollywoodzkimi wytwórniami, wśród których są 20th Century Fox, Warner Bros i Universal Pictures. Zgodnie z umową na należącej do Disneya platformie filmowej Movies Anywhere pojawią się tytuły amerykańskich producentów.
więcej
|
Okulary Spectacles dostępne w Polsce w cenie 629,99 złotych
Firma Snap wprowadziła do sprzedaży dla polskich odbiorców rejestrujące obraz okulary Spectacles. Producent oferuje wersje w trzech kolorach, cena urządzenia wynosi 629,99 złotych.
więcej
|
|
|