|
|
|
|
|
|
|
Zygmunt Solorz: rząd powinien wspierać polski kapitał
- Jesteśmy Polakami i jako polski kapitał powinniśmy być wspierani przez rząd - komentuje zapowiadaną ustawę dekoncentracyjną Zygmunt Solorz, szef rady nadzorczej Polsatu.
więcej
|
TVP utoruje nadawcom z MUX-8 drogę do renegocjacji umów z Emitelem. ,,Spotkania szefów PIKE, UKE, KRRiT i TVP"
Telewizja Polska chce wejść na MUX-8, ale na określonych zasadach ekonomicznych, dlatego negocjuje warunki umowy zaproponowane przez Emitel. Od wyników tych rozmów oraz od postępowania UKE zależy, czy pozostali nadawcy z ósmego multipleksu - niezadowoleni z zasięgu technicznego i oglądalności kanałów - będą renegocjować swoje umowy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nadawcy o obecności TVP na rynku reklamowym: misja publiczna wymaga uwolnienia od relacji komercyjnej
System finansowania mediów publicznych w Polsce nie jest doskonały, ale po jego uporządkowaniu i przy dalszym dotowaniu ze środków publicznych Telewizja Polska powinna zmniejszyć swój udział w rynku reklamowym. Choć prawdopodobnie sama tego nie zrobi - do takich wniosków doszli Zygmunt Solorz, Maciej Maciejowski, Jerzy Straszewski i Dariusz Dąbski, dyskutujący podczas 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE w Poznaniu.
więcej
|
Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski znikają z "Ligi+ Extra" wcześniej niż planowano
Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski nie pojawią się już na antenie Canal+, by poprowadzić program „Liga+ Extra”. Za tydzień stacja ma zaprezentować audycję w zupełnie nowej odsłonie.
więcej
|
7,4 mln widzów śledziło mecze Polaków w eliminacjach do MŚ w Rosji. Hitem Polska-Czarnogóra
Wszystkie dziesięć eliminacyjnych meczów reprezentacji Polski do Mistrzostw Świata 2018 w Polsacie i Polsacie Sport śledziło średnio 7,39 mln osób. Największą publiczność zgromadziło spotkanie Polska-Czarnogóra, które oglądało na obu antenach 9,44 mln widzów (wliczając gości jego widownia wyniosła 9,96 mln osób).
więcej
|
600 tys. widzów jesiennych odcinków ,,Minęła 20-ta". TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsatem News
W okresie od 2 września do 9 października br. magazyn „Minęła 20-ta” śledziło średnio 598 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych w 4+ i drugie miejsce w 16-49.
więcej
|
Stowarzyszenie Wolnego Słowa apeluje do mediów publicznych o pluralizm i rzetelność
Stowarzyszenie Wolnego Słowa skierowało apel do władz i innych pracowników mediów publicznych o uczciwe wypełnianie misji publicznej, zwłaszcza w zakresie zapewnienia - głównie w programach informacyjnych i publicystycznych - pluralizmu światopoglądowego i politycznego.
więcej
|
Szef BBC News rezygnuje
James Harding pełniący od 2013 roku funkcję dyrektora BBC odpowiedzialnego za dział newsów z początkiem 2018 roku odejdzie ze stanowiska. Harding zamierza uruchomić własną firmę mediową, jego następca nie jest na razie znany.
więcej
|
Wojciech Surmacz gospodarzem ,,W tyle wizji" w TVP Info
Wicedyrektor radiowej Trójki Wojciech Surmacz dołączył do grona gospodarzy programów satyrycznych „W tyle wizji” i „W tyle wizji extra” w TVP Info.
więcej
|
Comedy Central szeroko promuje ,,Drunk History - Pół litra historii"
W czwartek, 12 października o godzinie 22:00 na Comedy Central zadebiutuje polska produkcja „Drunk History - Pół litra historii”. Premierze towarzyszy kampania promocyjna prowadzona w internecie, prasie, radiu i na outdoorze, za którą odpowiadają Kalicińscy.com i Starcom.
więcej
|
Media4Fun rozpoczyna współpracę z Rafael Film, poszerza ofertę o kino gatunkowe
Agencja konsultingu filmowego Media4Fun i Rafael Film rozpoczęli strategiczną współpracę. Media4Fun poszerzy tym samym swoje filmowe portfolio o tytuły dla widzów kina gatunkowego.
więcej
|
,,Królestwo zwierząt" od 16 października w TNT
16 października 2017 roku TNT rozpocznie emisję nowego serialu „Królestwo zwierząt”.
więcej
|
|
|
Publicis Communications łączy agencje Arc, Leo Burnett oraz MSL w spółkę LBG, na czele Sebastian Hejnowski
Od 10 października Publicis Communications łączy w jedną spółkę LBG trzy agencje - Arc, Leo Burnett i MSL. Nową strukturą kieruje Sebastian Hejnowski, dotychczasowy CEO MSL Central and Eastern Europe.
więcej
|
Tesco po krytyce w internecie wycofuje reklamę z kobietą w ciąży podającą posiłek mężczyźnie
Tesco Polska po krytyce internautów wywołaną komentarzem Andrzeja Saramonowicza wstrzymało kampanię promującą Tesco Ezakupy i wycofało reklamy pokazujące, jak ciężarna kobieta podaje siedzącemu przy stole mężczyźnie posiłek na talerzu.
więcej
|
Ponad 110 tys. zł za nową identyfikację wizualną Senatu
Firma Headmade Studio wygrała konkurs Senatu RP, Kancelarii Senatu i Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej na system identyfikacji wizualnej, regulujący zasady komunikowania się za pomocą oficjalnych symboli państwowych i tradycyjnego znaku Senatu.
więcej
|
USA, Chiny i Niemcy najbardziej wartościowymi krajowymi markami na świecie, Polska na 23. miejscu
Według rankingu firmy Brand Finance wyceniane na ponad 21 bilionów dolarów Stany Zjednoczone są najbardziej wartościową marką narodową na świecie w 2017 roku. Polska znalazła się na tej liście na 23. miejscu z kwotą 571 miliardów dolarów, co oznacza spadek o 2 pozycje w porównaniu z poprzednim rokiem.
więcej
|
,,Jeśli masz czyste ręce, dołącz do nas" w kampanii Fabryki Rajstop Adrian
W nowej kampanii reklamowej Fabryki Rajstop Adrian, realizowanej pod hasłem „Jeśli masz czyste ręce, dołącz do nas”, występuje prezes tej firmy Małgorzata Pomorska.
więcej
|
Adam Kowalik i Marcin Gałczyński w Directors, agencja stawia na konsulting kreatywny
Agencja Directors włączyła do swojej oferty usługi konsultingu kreatywnego. Pracę w firmie zaczęli Adam Kowalik (przeszedł z EY) i Marcin Gałczyński (poprzednio w Boston Consulting Group).
więcej
|
Cyber Marian chrupie, a chłopiec na zebrze pomaga nauczycielce w kampanii czekolady Wedel Cookie (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca Cookie - nową markę czekolady Wedel. W akcji youtuber Cyber Marian pokazuje, że nie da się jeść tej czekolady bez chrupania.
więcej
|
Scholz&Friends, EM Lab i The Digitals będą reklamować Maxi Zoo
Grupa S/F (należąca do holdingu Mediacap), obejmująca agencje Scholz&Friends Warszawa, Em Lab i The Digitals, wygrała przetarg na obsługę sieci sklepów z artykułami dla zwierząt Maxi Zoo.
więcej
|
,,Zapomnij o przeziębieniu" - taniec w deszczu reklamuje Aspirin C także w wersji Forte (wideo)
Firma Bayer odświeżyła wizerunek marki Apirin, poprzez unowocześnienie jej opakowań i logotypu. Marketer rozpoczął też nową kampanię reklamową produktu, której autorami są agencje BBDO Warszawa i MediaCom Warszawa.
więcej
|
,,Na odporność polecam!" w kampanii Iskialu (wideo)
Trwa kampania reklamowa suplementu diety Iskial (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcję, pod hasłem „Iskial - na odporność polecam!”, przygotowały firmy marketingowe Fat Baby i Mets.
więcej
|
Reese Witherspoon jako doskonała gospodyni w reklamie Crate&Barrel (wideo)
Aktorka Reese Witherspoon została nową ambasadorką sklepów Crate&Barrel. W najnowszej kampanii tej marki wciela się w rolę idealnej gospodyni. Autorem reklam jest agencja Preacher.
więcej
|
,,Mania Paragonów" w loterii promującej sklepy Bricomarché
W sieci sklepów Bricomarché (należącej do Grupy Muszkieterów) startuje loteria promocyjna pod hasłem „Mania Paragonów”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Unique One.
więcej
|
Maciej Sikorski: z Havas Sports&Entertainment do Runmageddon
Maciej Sikorski objął stanowisko commercial & sales directora w Runmageddonie. Przeszedł z agencji Havas Sports&Entertainment, gdzie ostatnio był senior account managerem.
więcej
|
Upside działa jako grupa marketingowa. Szefem Janusz Plencler
Agencja strategiczno-kreatywna Upside wyodrębniła ze swojej struktury dwie firmy - Video Ex Machina, zajmującą się produkcją kontentu wideo oraz Villan Design, specjalizującą się w komunikacji wizualnej marek. Wszystkie trzy agencje będą działały jako grupa, na której czele stanął Janusz Plencler.
więcej
|
LeBron James reklamuje autonomiczne auta Intela
W reklamie przygotowanej przez koncern Intel LeBron James, gwiazda amerykańskiej ligi NBA ociepla wizerunek autonomicznych samochodów i przekonuje, że warto pokonać obawy i zaufać pojazdom przyszłości.
więcej
|
Marcin Dorociński na ratunek wilkom w kolejnej odsłonie kampanii marki Ostoya
Ruszyła kolejna odsłona akcji marki alkoholowej Ostoya, wspierającej program ochrony wilka bieszczadzkiego. Ambasadorem kampanii „Ostoya dla wilków” jest aktor Marcin Dorociński.
więcej
|
Comedy Central szeroko promuje ,,Drunk History - Pół litra historii"
W czwartek, 12 października o godzinie 22:00 na Comedy Central zadebiutuje polska produkcja „Drunk History - Pół litra historii”. Premierze towarzyszy kampania promocyjna prowadzona w internecie, prasie, radiu i na outdoorze, za którą odpowiadają Kalicińscy.com i Starcom.
więcej
|
McCann Worldgroup szuka na ulicach miast prawdziwego oblicza konsumentów w akcji ,,Truth About Street"
Polski oddział McCann Worldgroup wziął udział w globalnej akcji firmy pod hasłem „Truth About Street”. W ciągu jednego dnia informacje konsumenckie zbierane były przez pracowników agencji bezpośrednio od mieszkańców na ulicach miast.
więcej
|
Vision Express musi zapłacić 195 tys. zł kary od UOKiK-u za reklamy promocji ,,3 w 1"
Sąd apelacyjny utrzymał wyrok Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nakładający na podstawie decyzji prezesa UOKiK-u 194,9 tys. zł kary za reklamy telewizyjne promocji „3 w 1”.
więcej
|
Monika Mierzejewska brand managerem w Pandorze Jewelry CEE
Do zespołu firmy produkującej biżuterię Pandora Jewelry CEE, na stanowisko brand managera dołączyła Monika Mierzejewska.
więcej
|
Katarzyna Kochaniak: z Inside Outside PR do Arskom Group
Katarzyna Kochaniak dołączyła do zespołu agencji marketingu sportowego Arskom Group na stanowisko account managera. Przez ostatnie dwa lata pracowała w agencji Inside Outside PR.
więcej
|
|
|
Jakub Szymczuk będzie fotografem prezydenta Andrzeja Dudy
Jakub Szymczuk, poprzednio przez 10 lat fotoreporter „Gościa Niedzielnego”, ma zostać nowym pierwszym fotografem prezydenta Andrzeja Dudy.
więcej
|
Agora skupiła akcje za 21,6 mln zł w celu ich umorzenia
Agora zakończyła program skupu akcji własnych uruchomiony w końcu września tego roku. Spółka skupiła 2,28 proc. papierów w celu umorzenia.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" umacnia się na pozycji lidera sprzedaży, ,,Dobre Rady" straciły najwięcej
W lipcu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazły się „Dobre Rady” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Szaluś nowym szefem działu reklamy w Wydawnictwie Zwierciadło
Anna Szaluś objęła stanowisko dyrektora działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło. Jej zastępczynią została Anna Ruszkowska.
więcej
|
Listopadowy ,,Twój Styl" z Agatą Kuleszą na okładce i kalendarzem na 2018 rok
W środę, 11 października, ukaże się listopadowy numer miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Czytelnicy z woj. mazowieckiego dostaną go z przewodnikiem po zabiegach medycyny estetycznej, zaś do całego nakładu będzie dołączony kalendarzyk na 2018 rok.
więcej
|
Jakub Szymczuk po 10 latach pracy odchodzi z ,,Gościa Niedzielnego"
Fotoreporter Jakub Szymczuk po 10 latach pracy rozstaje się z tygodnikiem „Gość Niedzielny”. - Czas na nowe wyzwania, nową wielką misję - aparat zostaje w rękach - zapowiedział.
więcej
|
|
|
Onet-RASP i Wirtualna Polska bliżej Facebooka, w dół TVN24.pl i Interia.pl (dane Gemius/PBI z września)
We wrześniu br. spore wzrosty zasięgów mieli wydawcy czterech największych polskich portali: Grupa Onet-RAS Polska, Grupa Wirtualna Polska, Grupa Interia.pl i Grupa Gazeta.pl - przy czym sam portal Interia.pl, tak samo jak TVN24.pl, zanotowały spadki.
więcej
|
TVN dominuje wśród najpopularniejszych mediów tradycyjnych na Instagramie, ,,Top model" przed ,,Szkołą" i ,,19+" (TOP 20)
Wśród najpopularniejszych i najaktywniejszych kont mediów pozainternetowych na Instagramie przeważają profile programów, seriali i stacji Grupy TVN. Liderem jest „Top model”, wyprzedający profile TVN i „Szkoły”.
więcej
|
|
|