|
|
|
|
|
|
|
Przewodniczący KRRiT: składka audiowizualna najbardziej preferowana przez rząd, samoregulacja lepsza niż ustawa
Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski zapowiedział wczoraj, że spośród trzech złożonych w Sejmie projektów nowelizacji ustawy abonamentowej największe szanse dalszą legislację ma nowelizacja wprowadzająca obowiązkową składkę audiowizualną. - Dyskusja o dekoncentracji pozostaje otwarta, lepsze są samoregulacja i kompromis. Nowy panel badawczy nie zastąpi telemetrii - wyjaśnia Kołodziejski.
więcej
|
Mecze polskiej reprezentacji w TVP na co najmniej pięć lat. ,,To nowy wymiar patriotyzmu, powinniśmy być z narodem"
Spotkania reprezentacji Polski wróciły do Telewizji Polskiej, która zakupiła wyłączne prawa do rozgrywek polskiej reprezentacji piłki nożnej do 2022 roku. - Piłka to nowoczesny objaw patriotyzmu. Dlatego walczyliśmy, żeby mecze reprezentacji wróciły do TVP - podkreśla Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
1,7 mln widzów teleturnieju ,,The Wall. Wygraj marzenia". TVP1 wiceliderem rynku
Nowy teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,66 mln widzów. Produkcja daje Jedynce drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Telewizja Republika chce zwiększyć widownię do miliona osób dziennie, stawia na rozwój treści komercyjnych i programy misyjne
Za główne cele strategiczne zarząd Telewizji Republika stawia sobie poszerzenie oferty komercyjnej, tworzenie programów misyjnych oraz zwiększenie oglądalności do miliona widzów dziennie. - Zależy nam na zwiększeniu swoich udziałów w grupie ogólnej oraz komercyjnej - powiedział podczas spotkania z dziennikarzami Radosław Dobrzyński, członek zarządu Telewizji Republika.
więcej
|
Polsat chce pokazać piłkarskie Mistrzostwa Świata Rosja 2018. ,,Oficjalnych rozmów nie ma. Wymiana uprzejmości"
Polsat jest zainteresowany odkupieniem od TVP części praw do piłkarskich Mistrzostw Świata Rosja 2018. - Rozmów handlowych nie ma, ale jest o czym rozmawiać. Polsat także dysponuje interesującym nas kontentem - informuje Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Jesienne ramówki Polsatu i TVN najaktywniejsze reklamowo w internecie
Według badań firmy Gemius stacje Polsat i TVN najbardziej intensywnie reklamowały nowości w swoich jesiennych ramówkach. Najwięcej emisji wypadało we wrześniu przy premierowych serialach „W rytmie serca” Polsatu oraz „Diagnozy” stacji TVN.
więcej
|
97 tys. widzów nowego sezonu programu ,,Prezydenci i premierzy" w Polsat News
Jesienny sezon programu „Prezydenci i premierzy” po trzech odcinkach gromadzi średnio 97 tys. widzów. Polsat News w trakcie nadawania programu Jarosława Gugały zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności kanałów newsowych.
więcej
|
Telewizja Republika zmienia logo. W ramówce nowe cykle Goćka i Kani, programy z tweetami i telefonami od widzów
Telewizja Republika wprowadza nową identyfikację wizualną, której towarzyszą zmiany w jesiennej ramówce stacji. Poszerzone zostało pasmo wieczorne, a nowe formaty (m.in. tworzone i prowadzone przez Dorotę Kanię, Piotra Goćka, Marcina Bąka i Karola Plewę) to głównie publicystka oraz programy oparte na kontaktach z widzami.
więcej
|
TVP Info z nową pozycją w Vectrze. "Wzmacniamy misję TVP na platformach TV"
We wtorek, 10 października 2017 roku w Vectrze nastąpi zmiana pozycji kanału TVP Info - ze 135 na 103.
więcej
|
TNT z nową kampanią wizerunkową (wideo)
Kanał filmowy TNT ruszył z kampanią wizerunkową pod hasłem „W TNT wszystko wygląda lepiej”. Stacja łączy w nim ze sobą dwa światy: filmowy i serialowy.
więcej
|
Udany tydzień Polsatu, coraz gorsze wyniki TVP1. 9,45 mln widzów meczu Polska-Czarnogóra
Nowym liderem rynku telewizyjnego w zeszłym tygodniu został Polsat, który wyprzedził TVN. Trzecie miejsce zajęła TVP2, która zwiększyła przewagę nad TVP1. Wśród poszczególnych programów największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły mecz Polska-Czarnogóra, „M jak miłość” i spotkanie Armenia-Polska - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info: usuwamy powtarzające się komentarze o proteście lekarzy, bo ,,zaśmiecają publiczną dyskusję"
TVP Info poinformowało, że usuwa ze swojego fanpage’a facebookowego powtarzające się komentarze na temat protestu lekarzy rezydentów, ponieważ ich publikacja „powoduje efekt spamu, czyli zaśmiecania dla zaśmiecania”.
więcej
|
,,Jaka to melodia?" z jubileuszowym koncertem z okazji 20-lecia emisji
W sobotę, 21 października 2017 odbędzie się muzyczne widowisko z okazji 20-lecia programu „Jaka to melodia?”. Dzień później relacje z wydarzenia będzie można obejrzeć w TVP1.
więcej
|
Da Vinci Learning przez kolejne 2 lata w nc+
Kanał telewizyjny Da Vinci Learning przedłużył umowę dystrybucyjną z platformą nc+ i pozostanie w jej ofercie do 31 grudnia 2019 roku.
więcej
|
|
|
Awans polskiej kadry do mundialu to wzrost wartości marketingowej piłkarzy i ich trenera
Dzięki wywalczonemu przez polską reprezentację piłkarską awansowi do mistrzostw świata w Rosji, wzrośnie potencjał marketingowy nie tylko samej kadry, ale też jej selekcjonera Adama Nawałki. Szanse na indywidualne kontrakty reklamowe mają również piłkarze, zwłaszcza ci mniej znani. Beneficjentami sukcesu jakim jest historyczny awans, są dziś sponsorzy kadry, którzy już teraz powinni zająć się strategią komunikacji budowanej wokół przyszłorocznego mundialu - o wpływie awansu polskich piłkarzy na ich wartość i potencjał marketingowy mówią dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu.
więcej
|
Platige Image rezygnuje z emisji obligacji, pozyska finansowanie od banków
Zarząd firmy producenckiej Platige Image zrezygnował z emisji 2,5-letnich obligacji za 5 mln zł. Spółka pozyskała bowiem alternatywne oferty finansowanie z banków.
więcej
|
Andrzej Zieliński z Michałem Milowiczem w kolejnej odsłonie kampanii OLX.pl (wideo)
W drugiej odsłonie kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX.pl nawiązującej do filmu „Chłopaki nie płaczą” występują Michał Milowicz i Andrzej Zieliński. Za kampanię odpowiadają firmy marketingowe 23heroes i F25.
więcej
|
Marka Dove przeprosiła za rasistowską reklamę w social media
Koncern Unilever niemal natychmiast, bo w kilka godzin po pojawieniu się krytycznych komentarzy pod adresem marki Dove usunął z internetu reklamę, którą internauci określili jako rasistowską. Marketer zapowiada, że w przyszłości będzie się kierować opiniami konsumentów w tworzeniu komunikacji w social media.
więcej
|
,,Każdy z nas życzy sobie czegoś innego" w kampanii SuperGrosz.pl (wideo)
Ruszyła pierwsza duża kampania reklamowa serwisu pożyczkowego SuperGrosz.pl. Akcję, realizowaną pod hasłem „Każdy z nas życzy sobie czegoś innego”, przygotowały firmy F25 i White Paper Agency.
więcej
|
Getin Bank reklamuje konto Proste Zasady (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa konta osobistego Proste Zasady wprowadzonego właśnie do oferty przez Getin Bank. Akcję przygotowały firmy marketingowe BBDO Warszawa, Opus Film i OMD.
więcej
|
,,Szanuję. Słucham" w akcji Centrum Myśli Jana Pawła II o jakości dyskusji publicznej (wideo)
Centrum Myśli Jana Pawła II rozpoczęło kampanię społeczną pod hasłem „Szanuję. Słucham”. Akcja ma być próba uwrażliwienia na problem jakości dyskursu prowadzonego w przestrzeni publicznej. Za jej realizację odpowiada agencja Delikatesy&Frykasy.
więcej
|
Pracownicy agencji McCann Worldgroup zrealizują uliczne badania wśród konsumentów
We wtorek ponad 20 tys. pracowników wszystkich oddziałów agencji reklamowych McCann Worldgroup na całym świecie wyjdzie na ulice miast, aby porozmawiać z mieszkańcami, poznać lokalną kulturę, nawyki zakupowe, nastroje, zebrać dane na temat konsumentów w różnych grupach wiekowych. Bierze w nich udział także polski oddział agencji.
więcej
|
600 Świeżaków za darmo w jubileuszowym konkursie magazynu KropkaTV
P&P, wydawca magazynu KropkaTV sprzedawanego wyłącznie w sklepach Biedronka, z okazji jubileuszu pisma organizuje konkurs - do zdobycia jest 600 maskotek Świeżaki. Aby wygrać jedną z nich, należy ułożyć rymowane życzenia.
więcej
|
Subway z nową identyfikacją wizualną
Sieć restauracji szybkiej obsługi Subway zaprezentowała nową identyfikacją wizualną, która będzie wprowadzana stopniowo do wszystkich lokali w Polsce. Jej głównym elementem jest odświeżony logotyp.
więcej
|
forBET reklamuje, że jest ,,sponsorem polskiego sportu" (wideo)
Firma forBET Zakłady Bukmacherskie rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową podkreślającą zaangażowanie spółki w sponsorowanie różnych dyscyplin sportu. Akcję przygotowała wspólnie z agencją Video Ex Machina.
więcej
|
Oshee oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Producent napojów funkcjonalnych Oshee na mocy umowy podpisanej z Polskim Związkiem Piłki Nożnej został oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Umowę zawarto do sierpnia przyszłego roku.
więcej
|
Zuzanna Michalska i Piotr Sójka w Foszer Sawicki
Do zespołu domu produkcyjnego Foszer Sawicki dołączyli Zuzanna Michalska oraz Piotr Sójka. Michalska ostatnio produkowała dla TVN, Sójka pracował w Redworks.
więcej
|
Jakub Kiraga: z H+K Strategies na PR managera Grandes Kochonos Digital
Do zespołu agencji Grandes Kochonos Digital dołączył Jakub Kiraga. Objął nowo utworzone stanowisko PR managera firmy.
więcej
|
Fakro partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski przez kolejne dwa lata
Firma Fakro przedłużyła o dwa lata umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w ramach której jest oficjalnym partnerem dwóch drużyn narodowej: głównej oraz młodzieżowej (U-21).
więcej
|
RTV Euro AGD już reklamuje się ze Świętym Mikołajem
Sieć sklepów RTV Euro AGD jako jeden z pierwszych dużych reklamodawców rozpoczęła kampanię nawiązującą do Bożego Narodzenia. Reklamowana jest w niej promocja wyprzedażowa.
więcej
|
Sephora promuje kosmetyki Kat Von D Beauty
Ruszyła polska kampania wspierająca kosmetyki Kat Von D Beauty dostępne w sieci sklepów Sephora. Za działania odpowiadają agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska: Vizeum, Posterscope i Isobar.
więcej
|
Izabela Fiedurek: z Up&More do BE Media
Izabela Fiedurek zaczęła pracę w dziale obsługi klientów agencji reklamy zewnętrznej BE Media. Wcześniej pracowała m.in. w BE Media, BLOGmedia, Performance Media oraz ICAN Institute.
więcej
|
|
|
Artur Dmochowski, prezes PAP został zawieszony przez radę nadzorczą. Czabański: wysłuchamy argumentów obu stron
Rada Mediów Narodowych w najbliższy czwartek zajmie się sprawą zawieszenia Artura Dmochowskiego w obowiązkach prezesa Polskiej Agencji Prasowej. - Będziemy chcieli wysłuchać zarówno prezesa, jak i kogoś z rady nadzorczej i znaleźć konsensus dla dalszego działania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, przewodniczący RMN.
więcej
|
,,Twój Styl" liderem sprzedaży w lipcu. ,,Zwierciadło" zyskało najwięcej
W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”, a na czele spadków znalazło się „Elle” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agnieszka Berlińska, Monika Rosłoniec, Marcin Liwarski i Zuzanna Rożek w KukBuku
Do zespołu wydawnictwa kulturalno-kulinarnego KukBuk dołączyli Agnieszka Berlińska (jako zastępczyni redaktorki naczelnej), Monika Rosłoniec (jako redaktorka wydania internetowego), Marcin Liwarski (jako grafik) i Zuzanna Rożek (jako digital marketing specialist), a stałą współpracę zaczęły Magdalena Olszewska i Małgorzata Minta.
więcej
|
Joanna Derda zastępcą redaktor naczelnej ,,Zwierciadła"
Joanna Derda od listopada obejmie stanowisko zastępcy redaktor naczelnej miesięcznika „Zwierciadła”. Ostatnio pracowała jako sekretarz redakcji „Urody Życia” (Edipresse Polska).
więcej
|
Artur Dmochowski zawieszony jako prezes PAP. ,,Nie widzę żadnych przesłanek dla takiej decyzji"
Artur Dmochowski został zawieszony w funkcji prezesa Polskiej Agencji Prasowej przez radę nadzorczą funkcji. - Decyzja rady nadzorczej jest dla mnie niezrozumiała. Nie widzę żadnych przesłanek dla niej - komentuje Dmochowski
więcej
|
|
|
UOKiK sprawdza czy Allegro stosuje praktyki monopolistyczne na rynku. ,,To, że Allegro faworyzuje własny sklep jest faktem"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowanie mające wyjaśnić czy serwis Allegro wykorzystuje dominującą pozycję na rynku w celu promowania wybranych marek kosztem reszty konkurentów. Regulator nie zdradza terminu zakończenia dochodzenia, ale Krzysztof Krawczyk, szef Dreamcommerce, dostawcy platformy Shoper nie ma złudzeń co do polityki Allegro. - Wyrok UOKiK-u w tej sprawie, choćby z symboliczną karą pokazałby że nawet tak nowatorska branża jak e-commerce powinna przestrzegać zasad uczciwej konkurencji. Nikt nie powinien wykorzystywać siły do budowania własnych ofert kosztem innych - ocenia Krzysztof Krawczyk w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Historia Bez Cenzury, AdBuster i Mówiąc Inaczej najsilniejszymi markami polskiego YouTube'a
YouTube przeprowadził badanie dotyczące rozpoznawalności i zaufania do popularnych postaci i celebrytów w Polsce. Na szczycie zestawienia znaleźli się Wojciech Cejrowski, Kuba Wojewódzki i Magda Gessler. Na liście 20 nazwisk i marek połowę zajmują znani twórcy i kanały na polskim YouTube, najwyższe pozycje mają Historia Bez Cenzury, AdBuster i Mówiąc Inaczej.
więcej
|
Jesienne ramówki Polsatu i TVN najaktywniejsze reklamowo w internecie
Według badań firmy Gemius stacje Polsat i TVN najbardziej intensywnie reklamowały nowości w swoich jesiennych ramówkach. Najwięcej emisji wypadało we wrześniu przy premierowych serialach „W rytmie serca” Polsatu oraz „Diagnozy” stacji TVN.
więcej
|
Justyna Bajer: z LifeTube'a na szefową Noizz w Grupie Onet-RASP
Justyna Bajer objęła funkcję szefowej marki Noizz w Grupie Onet-RAS Polska. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach marketingowych LifeTube, MSL Warsaw i Livebrand PR Communication.
więcej
|
Andrzej Zieliński z Michałem Milowiczem w kolejnej odsłonie kampanii OLX.pl (wideo)
W drugiej odsłonie kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX.pl nawiązującej do filmu „Chłopaki nie płaczą” występują Michał Milowicz i Andrzej Zieliński. Za kampanię odpowiadają firmy marketingowe 23heroes i F25.
więcej
|
Michalina Wilk na czele centrum reklamowego w Grupie naTemat
Michalina Wilk objęła w Grupie naTemat (Glob360) funkcję dyrektora internetowego centrum produkcji odpowiadającego za produkcję i emisję treści reklamowych we wszystkich serwisach firmy.
więcej
|
Marka Dove przeprosiła za rasistowską reklamę w social media
Koncern Unilever niemal natychmiast, bo w kilka godzin po pojawieniu się krytycznych komentarzy pod adresem marki Dove usunął z internetu reklamę, którą internauci określili jako rasistowską. Marketer zapowiada, że w przyszłości będzie się kierować opiniami konsumentów w tworzeniu komunikacji w social media.
więcej
|
Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar i Michał Pol wśród wykładowców kierunku Digital Media na Uniwersytecie SWPS
Program szkoleniowy Digital Media Campus Grupy Onet-RAS Polska w zakresie dziennikarstwa internetowego będzie realizowany w nowym roku akademickim na Uniwersytecie SWPS na kierunku Digital Media na poziomie studiów podyplomowych. Wszystkie zajęcia warsztatowe będą prowadzone przez dziennikarzy na stałe współpracujących z Grupą Onet-RAS Polska, wśród nich będą między innymi Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar, Michał Pol i Katarzyna Janowska.
więcej
|
|
|