|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Machała: Wirtualna Polska z pełnym spektrum opinii i bez clickbaitu, do Telewizji WP wolimy kupować niż produkować
- W Telewizji WP zmieniliśmy strategię. Większość budżetu poświęcamy na zakupy licencyjne. Przestrzenie internetowa i telewizyjna to są różne obszary. Nie mogę wykluczyć, że w przyszłości będziemy realizowali produkcje z youtuberami. Ale to w przyszłości, a dziś musimy zbudować stabilną, zyskowną stację telewizyjną - z Tomaszem Machałą, wiceprezesem Wirtualna Polska Media ds. wydawniczych rozmawiamy o telewizyjnym i internetowym wideo, publicystyce i stronie głównej WP oraz rozwoju firmy w zakresie reklamy natywnej i e-commerce.
więcej
|
TVN24 na czele oglądalności kanałów informacyjnych. TVP Info zyskało najwięcej widzów, ostro w dół TV Republika
We wrześniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Na czele wzrostów uplasowało się TVP Info, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ponad 90 proc. kablówek czuje presję ze strony nadawców. ,,Brak standardów i nierówne traktowanie operatorów"
93 proc. operatorów sieci kablowych spotkało się z nieuczciwymi praktykami ze strony nadawców - wynika z badania przeprowadzonego przez Związek Pracodawców Mediów Elektronicznych i Telekomunikacji Mediakom. Zwracają uwagę na „brak standardów i nierówne traktowanie operatorów”.
więcej
|
85 tys. widzów nowych odcinków programu ,,Dorota Gawryluk zaprasza" w Polsat News
Drugi sezon programu „Dorota Gawryluk zaprasza” po trzech odcinkach gromadzi średnio 85 tys. widzów. Polsat News w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności kanałów newsowych.
więcej
|
Discovery i Google zapowiadają podróżniczy serial dokumentalny w technologii VR
„Discovery TRVLR” to tytuł nowej dokumentalnej serii, którą stacja Discovery będzie emitować od początku listopada 2017 roku. Podróżniczy cykl zrealizowany w technologii wirtualnej rzeczywistości został przygotowany we współpracy Discovery Communications z koncernem Google.
więcej
|
Reporterka Polsat News ukarana przez sąd za nieujawnienie danych informatora. ,,Nie mogłam inaczej"
Sąd w Łodzi podtrzymał w czwartek karę 6 tys. zł dla Ewy Żarskiej, reporterki Polsat News, za nieujawnienie danych informatora, który pomógł jej w przygotowywaniu głośnego reportażu „Mała prosiła, żeby jej nie zabijać”. Karę wcześniej nałożyła prokuratura, lecz dziennikarka odwołała się.
więcej
|
76 tys. widzów programu Joanny Wrześniewskiej-Sieger ,,Pod pressją"
Nowy program Joanny Wrześniewskiej-Sieger „Pod pressją” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 76 tys. widzów. Polsat News w czasie emisji audycji przegrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TVN24 i Polsat News.
więcej
|
,,Vistuliada" i ,,Szlakiem Kolberga 2" w TVP Kultura
W sobotę 7 października br. TVP Kultura rozpocznie emisję nowego programu „Vistuliada”, w którym pokazani zostaną artyści znad Wisły. Z kolei w drugim sezonie „Szlakiem Kolberga” polscy artyści spotkają się z twórcami muzyki ludowej. Bohaterką pierwszego odcinka będzie Renata Przemyk.
więcej
|
,,Drugie życie mebli" od 5 listopada w HGTV. Prowadzą Sylwia Wilgatek-Wykuż i Małgorzata Ziółkowska
W niedzielę 5 listopada br. stacja HGTV rozpocznie emisję nowego programu „Drugie życie mebli”, który poprowadzą Sylwia Wilgatek-Wykuż i Małgorzata Ziółkowska.
więcej
|
,,Dzień dobry TVN" z nową akcją ,,Pozytywki"
Program śniadaniowy „Dzień dobry TVN” wystartował z nową akcją „Pozytywki”.
więcej
|
|
|
Golubińska i Bronowska odchodzą z Publicis Media, Jaśkiewicz-Kundera, Kolenkiewicz, Majecka i Sakowicz w zarządzie grupy
Iwona Jaśkiewicz-Kundera, Magda Kolenkiewicz, Agata Majecka i Anna Sakowicz dołączają do zarządu grupy Publicis Media w Polsce. Z firmą po wielu latach pracy rozstają się natomiast Monika Bronowska oraz Beata Golubińska.
więcej
|
Cztery domy mediowe walczą o obsługę Orange Polska, zlecenia broni Initiative
W przetargu na obsługę mediową Orange Polska walczą cztery domy mediowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżetu broni Initiative należący do IPG Mediabrands.
więcej
|
Przemysław Ziurkowski nowym dyrektorem handlowym w spółce Time
Przemysław Ziurkowski został dyrektorem handlowym w spółce Time i zarządza pionem sprzedaży radiowej w Grupie ZPR Media. W dalszym ciągu pozostaje dyrektorem ds. sprzedaży korporacyjnej Grupy.
więcej
|
Czteryczwarte wygrała przetarg na obsługę PKO BP
Agencja Czteryczwarte Brand Design wygrała przetarg na obsługę grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego w zakresie identyfikacji wizualnej.
więcej
|
Małopolska prowadzi kampanię informacyjną ,,Za!szczep swoje dziecko"
Małopolski Urząd Wojewódzki rozpoczął kampanię informacyjną „Za!szczep swoje dziecko”, która upowszechnia wiedzę na temat szczepień ochronnych. Za jej przygotowanie odpowiada agencja John Pitcher.
więcej
|
,,Moda testowana na ludziach" hasłem promocyjnym marki Answear
Wystartowała kampania wizerunkowa sklepu internetowego Answear,com. Za jej przygotowanie odpowiadają Isobar Poland Group, Warsaw Creatives oraz Starcom.
więcej
|
Martyna Wojciechowska ambasadorką kampanii edukacyjnej ,,Medycyna na Krańcach Świata"
Rozpoczęła się kampania edukacyjna dla początkujących podróżników „Medycyna na Krańcach Świata”. Ambasadorką projektu jest dziennikarka Martyna Wojciechowska. Organizatorem kampanii jest G-Pharma Consulting.
więcej
|
,,Finanse w porządku" w kampanii EnveloBank (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca debiut rynkowy nowej marki na rynku usług bankowych - EnveloBank, który uruchomił Bank Pocztowy. Za realizację działań reklamowych, których bohaterem jest Panda odpowiada agencja Grandes Kochonos Digital.
więcej
|
Zofia Czerwińska ambasadorką akcji Kampanii Przeciw Homofobii ,,Ramię w ramię po równość"
Aktorka Zofia Czerwińska dołączyła do grona ambasadorów kampanii „Ramię w ramię po równość", zwracającej uwagę na prawa osób LGBT. Jej inicjatorem jest Kampania Przeciw Homofobii.
więcej
|
Film "Pomiędzy nami góry" wsparty kampanią (wideo)
W piątek, 20 października br. do polskich kin wejdzie najnowszy film w reżyserii Hany Abu-Assad'a pt. "Pomiędzy nami góry", dystrybuowany przez Imperial Cinepix. Wspiera to kampania w kinach, social media i w serwisach VOD. Akcję przygotowały firmy iProspect, Isobar Polska, Amnet Polska, Vizeum i Imperial Cinepix.
więcej
|
Szef marketingu globalnego oddziału Airbnb odchodzi z firmy
Jonathan Mildenhall, przez ostatnie trzy lata szef globalnego oddziału Airbnb, rozstaje się z firmą. Zakłada własną agencję doradztwa marketingowego.
więcej
|
3M rusza z kampanią dla profesjonalistów branży transportu
Ruszyła kampania reklamowa koncernu 3M, promująca trzy produkty dla producentów środków transportu: VHB, Cubitron i Peltor. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają VML Poland oraz Zenith / Performics.
więcej
|
|
|
Getty Images rezygnuje ze zdjęć zmieniających sylwetki modelek
Agencja fotograficzna Getty Images zapowiedziała rezygnację ze sprzedaży retuszowanych zdjęć zmieniających w istotny sposób wygląd modelek. Do bazy nie będą dodawane fotografie na których w zbyt dużym stopniu skorygowano sylwetkę i ciało kobiety. Dopuszczalne pozostają zdjęcia z jedynie niewielką korektą mankamentów urody.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" na czele sprzedaży w sierpniu, tylko ,,Polska Metropolia Warszawska" na plusie
W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Kurier Lubelski”. Zyskała tylko „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Otocki dyrektorem sprzedaży ds. digital w Edipresse Polska
Edipresse Polska wprowadza zmiany w zarządzaniu sprzedażą w obszarze digital. Nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży ds. digital objął Michał Otocki.
więcej
|
Piotr Zaremba ze srebrnym medalem Zasłużony Kulturze - Gloria Artis
Publicysta Piotr Zaremba odebrał przyznany mu przez ministra kultury i dziedzictwa narodowego srebrny medal Zasłużony Kulturze - Gloria Artis. Został odznaczony w kategorii literatury za działalność na polu publicystycznym i kulturalnym.
więcej
|
Dziennikarze śledczy uruchamiają międzynarodowy projekt Vsquare
Dziennikarze śledczy z Polski, Węgier, Czech i Słowacji rozpoczynają współpracę w ramach platformy Vsquare.org. Koordynatorem i pomysłodawcą projektu jest polska Fundacja Reporterów.
więcej
|
Roman Graczyk i Janusz Poniewierski odchodzą z SDP, zarzucają mu brak reakcji na ,,przejęcie mediów publicznych przez rząd"
Dziennikarze Roman Graczyk i Janusz Poniewierski ogłosili, że rezygnują z dalszego członkostwa w Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich. - Powodem naszej decyzji jest brak adekwatnej reakcji Stowarzyszenia na praktyki dokonujące się w mediach publicznych, od czasu ich politycznego przejęcia przez obecny rząd - wyjaśnili.
więcej
|
|
|
Tomasz Machała: Wirtualna Polska z pełnym spektrum opinii i bez clickbaitu, do Telewizji WP wolimy kupować niż produkować
- W Telewizji WP zmieniliśmy strategię. Większość budżetu poświęcamy na zakupy licencyjne. Przestrzenie internetowa i telewizyjna to są różne obszary. Nie mogę wykluczyć, że w przyszłości będziemy realizowali produkcje z youtuberami. Ale to w przyszłości, a dziś musimy zbudować stabilną, zyskowną stację telewizyjną - z Tomaszem Machałą, wiceprezesem Wirtualna Polska Media ds. wydawniczych rozmawiamy o telewizyjnym i internetowym wideo, publicystyce i stronie głównej WP oraz rozwoju firmy w zakresie reklamy natywnej i e-commerce.
więcej
|
TVN przed Disney Channel liderem stacji tv na YouTubie, ,,Voice of Poland" najpopularniejszym programem
Najpopularniejszą polską stacją telewizyjną na YouTubie jest TVN, wyprzedzający m.in. Disney Channel Polska, Disney Junior Polska i profile Telewizji Polskiej. Natomiast wśród programów telewizyjnych liderem jest „Voice of Poland”.
więcej
|
Allegro wspólnie z DHL Parcel oferuje dostarczanie zakupów wieczorem
Serwis Allegro.pl we współpracy z firmą kurierską DHL Parcel wprowadza opcję „Kurier wieczór”, czyli możliwość odbierania kupionych produktów w godz. 17-22.
więcej
|
Discovery i Google zapowiadają podróżniczy serial dokumentalny w technologii VR
„Discovery TRVLR” to tytuł nowej dokumentalnej serii, którą stacja Discovery będzie emitować od początku listopada 2017 roku. Podróżniczy cykl zrealizowany w technologii wirtualnej rzeczywistości został przygotowany we współpracy Discovery Communications z koncernem Google.
więcej
|
Facebook testuje przycisk do weryfikacji fanpage'y, żeby walczyć z fake newsami
Facebook w ramach prób wprowadził przycisk „i” przy newsach zamieszczanych przez strony w Newsfeedach użytkowników. Dzięki temu mogą oni w łatwy sposób zweryfikować wydawcę treści oraz uzyskać dostęp do dodatkowych publikacji na konkretny temat unikając pułapki fake newsów.
więcej
|
Netflix podwyższa ceny abonamentu w USA i zyskuje na Wall Street
Netflix wprowadził podwyżki za korzystanie z serwisu przez użytkowników w USA. Dwa z trzech abonamentów kosztują teraz więcej o 1 oraz 2 dolary. Serwis tłumaczy podniesienia opłat koniecznością sfinansowania ambitnych planów filmowych, a inwestorzy doceniają politykę Netflixa windując jego akcje o ponad 11 dolarów.
więcej
|
,,Dark" od 1 grudnia w Netflixie (wideo)
W piątek, 1 grudnia 2017 roku na platformie Netflix odbędzie się premiera nowego serialu „Dark”.
więcej
|
Aplikacja Onet obsługująca głos z nagrodą Digiday Publishing Award Europe
Mobilna aplikacja Onet z obsługą głosu zdobyła nagrodę Digiday Publishing Award 2017 w kategorii Najlepsza Innowacja Mobilna w europejskiej edycji konkursu organizowanego przez Digiday – międzynarodową organizację specjalizującą się w obszarze mediów, marketingu oraz nowych technologii.
więcej
|
|
|