|
|
|
|
|
|
|
Audyt w TAI po reklamie ,,Gazety Polskiej" przez Michała Rachonia w ,,Minęła 20"
Wczoraj biuro audytu TVP rozpoczęło postępowanie w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej w sprawie kryptoreklamy na antenie TVP Info. Audyt wszczęto po wtorkowym wydaniu „Minęła 20”, w którym prowadzący Michał Rachoń promował tygodnik „Gazeta Polska” - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Platforma nc+ zlikwidowała lub zablokowała w tym roku dostęp do 1,5 tys. pirackich źródeł transmisji sportowych
W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy tego roku platforma nc+ doprowadziła do usunięcia lub zablokowania ponad 1500 nielegalnych plików i streamów z transmisjami meczów Lotto Ekstraklasy, Premier League oraz Ligi Mistrzów, do których miała prawa autorskie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 i TTV liderami stacji tematycznych. Super Polsat zyskał najwięcej w czołówce
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów we wrześniu sierpniu 2017 roku zajęło TVN24. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowało TTV - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką stacji Lifetime. Poprowadzi ,,Wnętrze do poprawki: domy gwiazd"
Aktorka Katarzyna Bujakiewicz została ambasadorką lifestylowej stacji Lifetime (A+E Networks) i poprowadzi nowy program „Wnętrze do poprawki: domy gwiazd”. Właśnie wystartowały zdjęcia do odcinków, które na antenę trafią zimą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Darek Solo" - nowy program HGTV. Prowadzi stolarz Darek Wardziak
5 listopada br. stacja HGTV rozpocznie emisję nowego programu DIY „Darek Solo”, który poprowadzi stolarz Darek Wardziak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 9 proc. Liderem Polsat, duży spadek TVP1
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2017 roku były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Bartosz Obuchowicz poprowadzi ,,Ben 10 Wyzwanie". Emisja od 4 listopada w Cartoon Network
W sobotę, 4 listopada 2017 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowego teleturnieju „Ben 10 Wyzwanie”. Program poprowadzi aktor Bartosz Obuchowicz.
więcej
|
280 tys. widzów serialu ,,Lombard. Życie pod zastaw"
Nowy serial Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 276 tys. osób. Odcinki produkcji pokazywane o 18.20 śledziło średnio 250 tys. widzów. Wyższą widownię - 323 tys. osób - serial gromadzi o godz. 18.40.
więcej
|
,,Na ziemi obiecanej" - nowy program w Zoom TV o Łodzi
W poniedziałek 16 października br. stacja Zoom TV rozpocznie emisję nowego programu „Na ziemi obiecanej”.
więcej
|
TVP rozpoczęła audyt w TAI, chodzi o kryptoreklamę ,,Gazety Polskiej" na paskach TVP Info
Biuro audytu Telewizji Polskiej rozpoczęło postępowanie w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Chodzi o niedozwoloną kryptoreklamę na antenie TVP Info, m.in. „Gazety Polskiej - wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zamieszanie wokół występu Krzysztofa Krawczyka na sylwestrze w Zakopanem. Jacek Kurski: ,,Fake news. Przeprosiny albo pozew"
Krzysztof Krawczyk dostał propozycję wystąpienia podczas sylwestra TVP w Zakopanem, ale odmówił - doniosła krakowska „Gazety Wyborczej” (Agora). - To klasyczny fake news. Nikt z nami nie rozmawiał, pan Krawczyk nie dostał propozycji. Zastanawiamy się nad krokami prawnymi względem „Gazety Wyborczej” - tak w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl odpowiada prezes publicznej telewizji, Jacek Kurski.
więcej
|
|
|
KER: grafika Tigera w rocznicę Powstania Warszawskiego wbrew dobrym obyczajom
Obraźliwa grafika, wyśmiewająca Powstańców i 73. rocznicę Powstania Warszawskiego wykorzystana w umieszczanej w social mediach reklamie energetyka Tiger (produkowanego pezez Maspex Wadowice) jest przekroczeniem granicy dobrych obyczajów i naruszeniem wartości historycznych, jakim było Powstanie Warszawskie - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Konrad Łaski żegna się z Grupą ZPR Media
Konrad Łaski po prawie ośmiu latach pracy odchodzi z Grupą ZPR Media, w której był wiceprezesem IDMnetu i dyrektorem handlowym w Time. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Radiowej Agora i CR Media Consulting.
więcej
|
Magdalena Machalica i Maciej Gamrot w zarządzie Platige Image
Rada nadzorcza domu producenckiego Platige Image do zarządu firmy powołała Magdalenę Machalicę (związaną ze spółką od sześciu lat) oraz Macieja Gamrota, który poprzednio pracował w Audiotece.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 9 proc. Liderem Polsat, duży spadek TVP1
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2017 roku były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
W Europie Środkowo-Wschodniej w reklamy klikają zwykle dojrzali internauci, Polacy mieszczą się w tym trendzie
Według danych zebranych przez firmę Gemius w raporcie AdMonitor w krajach Europy Środkowo-Wschodniej w reklamy klikają najczęściej użytkownicy w wieku 45 – 69 lat. Polska mieści się w średniej wśród badanych krajów, na naszym ryku 35 procent odbiorców internetowych reklam to osoby pomiędzy 55 a 69 rokiem życia.
więcej
|
Ministerstwo Obrony Narodowej szykuje kampanię promującą Legię Akademicką
Ministerstwo Obrony Narodowej szuka w konkursie firmy, która zajmie się kampanią informacyjno-promocyjną dotyczącą programu pilotażowego edukacji wojskowej studentów w ramach Legii Akademickiej. Przeznaczy na nią 240 tys. zł.
więcej
|
Surrealistyczna reklama na motywach ,,Black Mirror" (wideo)
Motyw społeczeństwa stale obserwującego się i poddającego ocenom, znany z serialu „Black Mirror”, wykorzystał Optrex, producent środka przeciw wysuszeniu oka. Spot nakręcił Owen Harris, reżyser „Black Mirror”.
więcej
|
Marka Zagrodowy promuje się w telewizji hasłem ,,Oryginał jest tylko jeden" (wideo)
Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna marki Zagrodowy, należącej do Grupa Drosed. Za przygotowanie działań pod hasłem „Oryginał jest tylko jeden” odpowiadają hi.advertising, Codemedia, Flota Filmowa, Performance media oraz Quality Public Relations.
więcej
|
Adam Rudzki i Jarek Maciejek w zespole kreacji Artegence
Do działu kreatywnego agencji Artegence dołączyli Adam Rudzki jako creative i Jarek Maciejek jako copywriter. Jako team kreatywny odpowiadają za pracę dla kluczowych klientów agencji oraz projekty new business.
więcej
|
,,Każdy zyskuje 300, 500, 700 zł" w promocji sprzętu Amica do zabudowy (wideo)
Amica rozpoczęła promocję urządzeń do zabudowy, w ramach której można otrzymać 300, 500 lub 700 zł zwrotu na kartę przedpłaconą. Wspiera to kampania reklamowa.
więcej
|
Anna Gorczyca za Alicję Miklaszewską w OMD Macroscope
Anna Gorczyca po powrocie z urlopu macierzyńskiego objęła stanowisko group account directora w domu mediowym OMD Macroscope (OMD Poland). Zastąpiła Alicję Miklaszewską.
więcej
|
Rusza druga odsłona kampanii Bodymax ,,Kawałek soboty każdego dnia"
Wystartowała jesienna odsłona kampanii suplementu diety Bodymax (Orkla Care). Za przygotowanie platformy komunikacyjnej „Kawałek soboty każdego dnia” odpowiada agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Marcin Maziarz: z GPD Agency do BBDO Warszawa
Marcin Maziarz dołączył do działu strategii agencji reklamowej BBDO Warszawa obejmując stanowisko senior digital strategist. Ostatnio pracował w GPD Agency.
więcej
|
Dagmara Szulce we władzach IAA Global
Dagmara Szulce objęła stanowisko dyrektora zarządzającego IAA Global.
więcej
|
Wielka loteria Sidolux i Perlux, do wygrania samochody Toyota
Z początkiem października ruszyła loteria marek Sidolux i Perlux, w której do wygrania są m.in. samochody Toyota Aygo. Jej operatorem jest spółka i360.
więcej
|
Coty przejęło prawa do licencji Burberry Beauty
Na początku października Coty Inc. sfinalizowała transakcję przejęcia na wyłączność długoterminowych globalnych praw do licencji Burberry Beauty - submarki Burberry, mającej w portfolio zapachy kosmetyków kolorowych oraz produktów do pielęgnacji skóry. Kwota transakcji wyniosła łącznie 225 mln dolarów.
więcej
|
Monster Polska w nowej kampanii radzi ,,Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce"
Ruszyła jesienna kampania serwisu rekrutacyjnego Monster Polska, promowana hasłem „Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce". Akcję przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt, za zakup mediów odpowiadają Codemedia oraz Media Miejskie.
więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" sprzedawała średnio w sierpniu 101 828 egz., największy spadek wśród dzienników
W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Sakiewicz i wydawca ,,Gazety Polskiej" przepraszają Adama Michnika za tekst Jerzego Targalskiego
W „Gazecie Polskiej” ukazały się przeprosiny od jej redaktora naczelnego Tomasza Sakiewicza i wydawcy Niezależnego Wydawnictwa Polskiego skierowana do Adama Michnika, redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”. To wykonanie prawomocnego wyroku sądu.
więcej
|
Urodzinowe wydanie miesięcznika ,,Dobre Rady" z Bożeną Dykiel na okładce
W czwartek, 5 października ukaże się jubileuszowe wydanie magazynu „Dobre Rady” (Grupa Burda). Okazją do świętowania są 15 urodziny pisma. Z tej okazji redakcja przygotowała m.in. konkursy dla czytelniczek z zaproszeniami na kulturalne imprezy w całym kraju.
więcej
|
,,Tele Tydzień" najchętniej kupowany, pisma yellow w czołówce (top 45 tygodników)
W lipcu br. wśród 10 najchętniej sprzedawanych tygodników w Polsce aż sześć pozycji zajęły pisma plotkarskie. Pierwsze miejsce jednak niezmiennie należało do telewizyjnego magazynu „Tele Tydzień” - top 45 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Kontrola 6 mln zł dotacji dla Tomasza Sakiewicza na serwis o Puszczy Białowieskiej. ,,Jestem spokojny o wynik"
Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć rozpoczął dochodzenie w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska w sprawie niejasności, dotyczących 6 mln zł dotacji dla fundacji „Gazety Polskiej”. Chodzi o dofinansowanie serwisu o Puszczy Białowieskiej. - Niech kontrolują, jestem spokojny o wynik - mówi dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" uruchomiła Sonar z danymi o politykach. Vadim Makarenko: nie wykluczamy prawicowych źródeł
W środę „Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchomiła Sonar - serwis internetowy monitorujący politykę i polityków. - Chcemy dawać dane z różnych źródeł, zebrane w jednym miejscu - mówi dla Wirtualnemedia.pl Vadim Makarenko, szef serwisu Sonar.Wyborcza,pl. Projekt realizowany jest wspólnie z Laboratorium EE powstał dzięki wsparciu Digital News Initiative firmy Google.
więcej
|
Grupa Onet łączy redakcje sekcji biznesowej i Business Insider Polska
Grupa Onet łączy zespoły redakcyjne działu Biznes.onet.pl i serwisu Business Insider Polska. W tym pierwszym w sierpniu przeprowadzono spore zwolnienia.
więcej
|
Dariusz Tuzimek pozywa Krzysztofa Stanowskiego za teksty o nim w ,,Stanie futbolu" i na Weszlo
Dziennikarz piłkarski Dariusz Tuzimek wytoczył Krzysztofowi Stanowskiemu proces dotyczący poświęconych Tuzimkowi fragmentu książki „Stan futbolu” i tekstów w należącym do Stanowskiego serwisie Weszlo.com. Obaj dziennikarze przez krótki okres pracowali wspólnie w „Przeglądzie Sportowym”.
więcej
|
Semahead zajmie się sprzedażą bezpośrednią reklam w Grupie Interii, odchodzi Michał Otocki
Agencja Semahead (należąca do Grupy Interia) przejmie nadzór nad całą sprzedażą bezpośrednią oferty reklamowej tego wydawcy. Z Interią żegna się Michał Otocki, dotychczasowy dyrektor sprzedaży bezpośredniej.
więcej
|
W Europie Środkowo-Wschodniej w reklamy klikają zwykle dojrzali internauci, Polacy mieszczą się w tym trendzie
Według danych zebranych przez firmę Gemius w raporcie AdMonitor w krajach Europy Środkowo-Wschodniej w reklamy klikają najczęściej użytkownicy w wieku 45 – 69 lat. Polska mieści się w średniej wśród badanych krajów, na naszym ryku 35 procent odbiorców internetowych reklam to osoby pomiędzy 55 a 69 rokiem życia.
więcej
|
Do tej pory sprzedano 150 tys. par okularów Spectacles. Snap chce mocniej wejść w produkcję sprzętu
Evan Spiegel, właściciel firmy Snap poinformował, że dotąd udało się sprzedać ponad 150 tysięcy par okularów Spectacles. Spiegel wierzy, że produkcja sprzętu będzie w przyszłości istotną częścią jej biznesu.
więcej
|
Sylwester Latkowski po zaocznym wyroku ma skasować wpisy dot. niedoszłego kupna Śląska Wrocław
Na mocy wyroku Sądu Okręgowego w Warszawie Sylwester Latkowski ma na rok usunąć wpis ze swojego bloga i tweety dotyczące działalności biznesowej Grzegorza Ślaka, który latem rozmawiał o kupnie klubu piłkarskiego Śląsk Wrocław. Latkowski podkreśla, że wyrok został wydany zaocznie.
więcej
|
Oto najlepsze aplikacje i gry według zestawienia Google ,,Android Excellence"
Google w specjalnym zestawieniu „Android Excellence” wyróżnił dziesięć najlepszych pod względem jakości aplikacji i gier. Na liście znalazły się m.in. zakupowa aplikacja Bring czy logiczna rozgrywka Karma: Incarnation 1.
więcej
|
Byli współwłaściciele Legii Warszawa inwestują w Abstrachuje.tv, kanał planuje ekspansję zagraniczną
Bogusław Leśnodorski, Maciej Wandzel (byli współwłaściciele Legii Warszawa) oraz Olek Wandzel kupili część udziałów w spółce Abstra, do której należy kanał youtube’owy Abstrachuje.tv. Ma to przyspieszyć jego ekspansję zagraniczną.
więcej
|
Z serwerów Yahoo wyciekły dane trzech miliardów, a nie miliarda użytkowników
Koncern Verizon, obecny właściciel Yahoo ujawnił że hakerzy wykradli w sumie dane z trzech miliardów kont prowadzonych przez Yahoo. To o wiele więcej niż zakładano wcześniej podając skalę przecieku na poziomie miliarda użytkowników. Amerykańskie służby wciąż prowadzą dochodzenie w sprawie sprawców kradzieży danych.
więcej
|
|
|
Walk tworzy z trzema europejskimi agencjami sieć weCAN
Walk wraz z trzema agencjami z Europy Środkowo-Wschodniej założył spółkę weCAN Ltd. Celem jej powstania jest tworzenie alternatywy wobec sieciowych struktur na rynku CEE. Do zarządu nowo powstałej organizacji wszedł Szymon Walkiewicz, partner i business development director Walk.
więcej
|
|
|